مراکز خرید ایلام | تجربه خرید لوکس در عروس شهرهای زاگرس

0

بعد از خرید بلیط هواپیما ایلام نوبت به این می‌رسد که برای هر لحظه سفر زیبای خود برنامه‌ریزی کنید. برای این کار در گام اول به سراغ راهنمای سفر ایلام می‌روید تا بهترین جاذبه‌های این شهر را بشناسید؛ اما خب برخی نکات سفر به ایلام در قالب راهنمای سفر نمی‌گنجند. برای مثال اگر به‌دنبال خرید سوغات این شهر هستید، باید مقاله‌ای را پیدا کنید که بهترین مراکز خرید ایلام را به شما معرفی کند. خب نگران نباشید، در این مقاله قصد داریم تا بهترین مراکز خرید ایلام را به شما معرفی کنیم تا آن‌ها را به‌خوبی بشناسید. پس امروز با ما همراه باشید تا بتوانید از خرید و پاساژگردی حتی در سفر هم لذت ببرید!

مجتمع تجاری تفریحی آفتاب ایلام

مجتمع تجاری تفریحی آفتاب از جمله بزرگترین مراکز خرید ایلام به حساب می‌آید. وقتی که وارد این مرکز خرید می‌شوید، اصلاً تصور نمی‌کنید که در شهر ایلام حضور دارید. این مرکز خرید بسیار شیک، مدرن و امروزی است و از گشت‌و‌گذار در آن هم لذت خواهید برد. مجتمع آفتاب ایلام، 13هزار مترمربع وسعت دارد. این مجتمع بورس یک صنف خاص نیست، بلکه انواع اصناف از جمله پوشاک، طلا و جواهر، آرایشی و بهداشتی، خواربار و … در این مجموعه مشغول به کار هستند. همان طور که اشاره کردیم، این مجتمع یک مجموعه چندمنظوره تجاری تفریحی است. جالب است بدانید که در این مجتمع می‌توانید از استخر، سونا، جکوزی، سالن اجتماعات، سالن سینما، سالن همایش، مهدکودک، شهربازی، پارکینگ و…. استفاده کنید. پس این مجتمع را می‌توان جزو جاهای تفریحی ایلام نیز دانست.

آدرس: ایلام، بلوار آزادی، نبش آزادی 11

نمایندگی زارا ایلام

زارا از جمله برترین برندهای جهانی محسوب می‌شود. این برند انواع پوشاک، اکسسوری همانند عینک آفتابی، عطر، کفش و … تولید می‌کند. این برند از جمله برندهای بسیار پرفروش و معروف در ترکیه به حساب می‌آید. کیفیت این اجناس بسیار عالی هستند و دوام طولانی دارند. به همین خاطر بسیاری از افراد هستند که برای خرید اجناس زارا، به ترکیه می‌روند و خرید یک سال خود را انجام می‌دهند؛ اما این بار دیگر  لازم نیست که برای خرید از زارا به ترکیه بروید. یکی از نمایندگی‌های زارا در ایلام قرار دارد. در این فروشگاه می‌توانید انواع و اقسام پوشاک، عینک آفتابی، کت و شلوار، کفش، ادکلن و … اورجینال زارا را با قیمت مناسب تهیه کنید.

آدرس: ایلام، خیابان طالقانی، مرکز خرید تیروژ، طبقه همکف، پلاک 115

مرکز خرید رازان ایلام

مرکز خرید رازان از جمله معروف‌ترین مراکز خرید ایلام به حساب می‌آید. این مرکز خرید ظاهری شیک و امروزی دارد و از حضور در آن احساس خوشایندی خواهید داشت. مرکز خرید رازان را می‌توان بورس پوشاک و کیف و کفش دانست. البته اکثر فروشگاه‌ها، دارای اجناس زنانه هستند و پوشاک مردانه به‌ندرت در این مرکز خرید یافت می‌شود. پس باید بدانید که گشت‌و‌گذار و پاساژگردی در این مرکز خرید برای بانوان بسیار لذت‌بخش خواهد بود.

آدرس: ایلام، 24متری ولیعصر، شهید عبدالهی، اداره راه

بوتیک تیپک ایلام

شاید انتظار داشته باشید تا در مقاله بهترین مراکز خرید ایلام ، فقط پاساژهای بزرگ را ببینید؛ اما بوتیک تیپک واقعاً به اندازه یک مرکز خرید، انواع شال، روسری، کیف، کفش، مانتو و … زنانه را به شما ارائه می‌دهد! به همین خاطر است که این بوتیک از جمله معروف‌ترین بوتیک‌های تمام ایلام به حساب می‌آید. حتی مردم شهرهای اطراف برای استفاده از خدمات این بوتیک، اقدام به خرید بلیط اتوبوس ایلام می‌کنند و یک‌روزه به شهر خود باز می‌گردند. پس در سفر به ایلام حتماً بهتر است سری به این بوتیک بزنید. قیمت‌های این بوتیک منصفانه است و قطعاً خریدی عالی را تجربه خواهید کرد.

آدرس: ایلام، سعدی جنوبی، کوچه جنب حوزه علمیه (کوچه صابر)، مجتمع شایان، بوتیک تیپک

پاساژ ارغوان ایلام

پاساژ ارغوان را می‌توان از جمله بزرگترین مراکز خرید ایلام دانست. این پاساژ ظاهری شیک و امروزی دارد. پاساژ ارغوان در خیابان فردوسی و نزدیکی میدان بهمن واقع شده است. این مرکز خرید چند طبقه، بورس صنف خاصی نیست. از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توانید در این پاساژ پیدا کنید. پس می‌توانید حدس بزنید که حضور در این پاساژ برای وقت‌گذرانی هم می‌تواند لذت‌بخش باشد قیمت اجناس در این پاساژ منصفانه است و چندان گران نیست. با توجه به وسعت پاساژ، به‌ندرت پیش می‌آید که کسی کالای مدنظر خود را پیدا نکند. پس بهتر است سری به این پاساژ بزنید.

آدرس: ایلام، خیابان فردوسی، میدان بهمن

پاساژ رضا ایلام

خیابان فردوسی از جمله خیابان‌های شلوغ و پرتردد است که در هر گوشه از آن یک مرکز خرید به چشم می‌خورد. در خیابان فردوسی ایلام، علاوه‌بر پاساژ ارغوان، بازار رضا نیز مشغول فعالیت است. این بازار از جمله مراکز خرید لوکس و البته شلوغ ایلام به حساب می‌آید. در ایام نزدیک به عید نوروز این بازار بسیار شلوغ می‌شود. بازار بزرگ رضا ایلام بورس صنف خاصی نیست؛ اما اکثر مغازه‌های آن را پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش و از این قبیل فروشگاه‌ها تشکیل می‌دهد.

آدرس: ایلام، خیابان فردوسی، میدان بهمن

لوکس عالیجناب ایلام

لوکس عالیجناب از جمله مراکز خرید ایلام نیست، بلکه در یکی از مراکز خرید معروف ایلام قرار دارد. لوکس عالیجناب از جمله معروف‌ترین فروشگاه‌های ایلام به حساب می‌آید. این فروشگاه انواع و اقسام صنایع‌دستی ایلام را با قیمت بسیار مناسب ارائه می‌دهد. البته در این فروشگاه می‌توانید انواع دکوری و وسایل لوکس که جزو صنایع‌دستی این شهر نیستند را نیز تهیه کنید. با این حال لوکس عالیجناب برای خرید سوغات ایلام جان می‌دهد.

آدرس: ایلام، خیابان طالقانی، مرکز خرید باغ اسلام، طبقه همکف، واحد 12

بازار سرپوشیده ایلام

بازار سرپوشیده ایلام را می‌توان جزو جاهای دیدنی ایلام دانست. این بازار که با نام بازار بزرگ نیز می‌شناسند، از جمله قدیمی‌ترین مراکز خرید ایلام به حساب می‌آید. حتی قدم‌زدن در بین شلوغی این بازار نیز می‌تواند لذت‌بخش باشد. این بازار برای خرید پوشاک، کیف و کفش و البته فرش جان می‌دهد. البته اصناف متعدد بسیاری در بازار سرپوشیده ایلام مشغول به کار هستند.

آدرس: ایلام، نوروز آباد، بلوار امام خمینی، خیابان سیدالشهدا

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره بازار و مراکز خرید ایلام چیست؟ به نظرتان بهترین بازار برای خرید سوغات ایلام کدام است؟ آیا تا کنون از این شهر زیبا دیدن کرده‌اید؟ تجربه سفرتان را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

بهتر است به بوتیک تیپک یا نمایندگی زارا سر بزنید.

ارغوان و آفتاب جزو بزرگترین مراکز خرید ایلام هستند.

مرکز خرید آفتاب به‌دلیل وجود بخش‌های تفریحی متعدد، سرگرم‌کننده‌ترین مرکز خرید ایلام است.

بازار سرپوشیده قدیمی‌ترین بازار ایلام است.

فروشگاه لوکس عالیجناب بهترین فروشگاه برای خرید صنایع‌دستی در ایلام است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.