شهربازی های استانبول | جایی که تفریح در آن پایانی ندارد

0

شهربازی های استانبول یکی از دیگری هیجان‌انگیزتر است. به همین دلیل گردشگران فرصتی پیدا می‌کنند تا در کنار گشت‌و‌گذار در جاهای دیدنی استانبول، حسابی در این شهربازی‌ها سرگرم شوند. با این حال استانبول به اندازه‌ای شهربازی دارد که در یک سفر نمی‌توان به تمامی آن‌ها سر زد. از طرف دیگر از آنجایی که بعضی از این شهربازی‌ها، مهیج ترین شهربازی های ترکیه به حساب می‌آیند، حیف است که راهی استانبول شوید و از بهترین شهربازی های این شهر دیدن نکنید. به همین دلیل در این مطلب با هم نگاهی به بهترین شهربازی های استانبول می‌اندازیم. به شما قول می‌دهیم مطالعه این مطب شما را به هوس بیندازد تا در اولین فرصت سری به استانبول بزنید و در شهربازی‌های این شهر تفریحی جانانه داشته باشید.

شهربازی آداپارک (Adapark)

شهربازی های استانبول را با آداپارک آغاز می‌کنیم. این شهربازی در میان مردمان محلی با نام پارک شهر بایرام پاشا هم شناخته می‌شود. عده‌ای نیز این شهربازی را با نام لونا پارک استانبول می‌شناسند. شهربازی که از آن صحبت می‌کنیم در محله بایرام پاشا قرار دارد. این شهربازی با مساحتی حدود ۴۸۰ هزار مترمربع، شهربازی بزرگی در استانبول است. در این مکان در کنار شهربازی، پارک وسیعی هم واقع شده است. به لطف این شرایط بساط هر تفریحی که فکرش را بکنید در شهربازی آداپارک مهیاست. باغ‌وحش، زمین‌های بازی بسکتبال، فوتبال و مسیر مخصوص دوچرخه‌سواری از امکانات سرگرم‌کننده آداپارک به حساب می‌آید. در این شهربازی انواع وسایل بازی کودکان و بزرگسالان وجود دارد. حضور چندین رستوران طرازاول و کافه شیک این شهربازی را به مکانی دلخواه برای شکم‌گردها تبدیل کرده است.

هزینه ورودیورودی پارک رایگان است. برای ورود به شهربازی باید بلیط خریداری کنید.
ساعت بازدید۷ صبح تا ۱۲ شب
شماره تلفن902126409550+
آدرسمنطقه بایرام پاشا، خیابان هودوت، محله کوجاتپه

شهربازی اکستریم ادونچر استانبول (Xtrem Aventures istanbul)

شهربازی های استانبول یکی از دیگری زیباتر هستند. با این حال گشت‌و‌گذار در شهربازی ایکستریم اونچر استانبول لطف دیگری دارد. این شهر بازی اولین پارک موضوعی (Theme Park)، استانبول است. اکستریم ادونچر در مکانی سرسبز با درخت‌های سربه‌فلک کشیده خودنمایی می‌کند. این شهربازی با فضایی حدود ۸ هزار مترمربع، تفریح‌های متنوعی را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. همان‌گونه که از نام آن پیداست، اکستریم ادونچر بیشتر به سرگرمی‌های ماجراجویانه اختصاص دارد.

برای نمونه می‌توان به گذر از مسیرهای دشواری در ارتفاع بسیار زیاد اشاره کرد. زیپ‌لاین و پرش آزاد نیز از دیگر سرگرمی‌های هیجان‌انگیز اکستریم ادونچر استانبول به حساب می‌آید. در کنار بازی‌های هیجان‌انگیز مخصوص بزرگسالان، در این شهربازی سرگرمی‌های کودکانه نیز وجود دارد. بازی‌های این شهربازی ممکن است ماجراجویانه و دشوار به نظر برسد؛ اما به گونه‌ای طراحی شده که آقایان و خانم‌ها با خیال‌راحت از آن استفاده کنند.

ساعت بازدید۱۰ صبح تا ۸ شب
شماره تماس902123282850+
آدرساستانبول، ساری یر، مسلک، محله هوزور

پارک شهر بایرام پاشا (Bayrampasa City Park)

برای شما گفتیم که شهربازی آداپارک در پارک شهر بایرام پاشا واقع شده است. با این حال جایگاه ویژه پارک شهر بایرام پاشا در میان جاهای دیدنی استانبول به اندازه‌ای مهم است که پارک شهر بایرام پاشا به مکانی خاص برای گردشگری تبدیل شود. در این پارک در کنار فضای سبز زیبا، جویبارهای زلال و عطر خوش گل‌ها، دریاچه‌ بزرگی وجود دارد. این دریاچه به اندازه‌ای عمیق است که گردشگران می‌توانند در آن قایق‌سواری کنند. پارک شهر بایرام پاشا مکان مناسبی برای تفریح کودکان به حساب می‌آید. این پارک آمفی‌تئاتر، سالن روباز سینما و مرکز هنرهای نمایشی بزرگی دارد. به لطف این شرایط فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار گشت‌و‌گذار در پارک، با فرهنگ استانبولی‌ها بیشتر آشنا شوید. پارک شهر بایرام پاشا فضای سرسبزی هم دارد. به همین دلیل اگر اهل طبیعت‌ هستید، با خاطره‌های خوشی از این پارک بیرون خواهید آمد.

ساعت بازدید۷ صبح تا ۱۲ شب
هزینه ورودیورودی پارک رایگان است. برای ورود به شهربازی باید بلیط خریداری کنید.
شماره تماس902126409550+
آدرسمنطقه بایرام پاشا، خیابان هودوت، محله کوجاتپه

پارک کودک فشانه (Feshane Childrens Amusement Park)

شهربازی های استانبول به گونه‌ای طراحی شده تا اسباب سرگرمی کودکان و بزرگسالان را فراهم کند. با این حال شهربازی‌های اختصاصی را هم در استانبول سراغ داریم که مخصوص کودکان است. پارک کودک فشانه یکی از همین شهربازی‌هاست. این شهربازی با وسایل سرگرمی کودکانه، مکانی مناسب برای خانواده‌های عیال‌وار است. ناگفته نماند، در کنار سرگرمی‌های کودکانه، پارک کودک فشانه بازی‌های هیجان‌انگیزی هم برای بزرگسالان دارد. در این پارک در کنار بازی‌های کودکانه،‌ سرگرمی‌های آموزشی نیز مشاهده می‌شود. جالب است بدانید از آنجایی که با پارکی برای کودکان روبه‌رو هستیم، هزینه‌های ورودی خردسالان به این پارک کمتر است. البته در کنار ورودی، برای بازی‌های داخل پارک باید بلیط جداگانه تهیه کنید.

ساعت بازدید۱۰ صبح تا ۸ شب
شماره تماس902125017326+
آدرساستانبول، منطقه اروپایی ایوب، محله نیشانجی، خیابان یاوه‌دوت، پلاک ۱

شهر بازی ویا لند (Vialand)

شهربازی های استانبول هر کدام صفای خاص خودشان را دارند. با این حال شهربازی ویا لند، امکاناتی دارد که در کمترین شهربازی استانبول شاهد آن‌ها هستیم. این شهربازی با مساحتی حدود ۲۰۰هزار مترمربع، هر سرگرمی که فکرش را بکنید برای گردشگران فراهم کرده است. به لحاظ زمان ساخت نیز با یکی از شهربازی های جدید استانبول روبه‌رو هستیم که کمتر از یک دهه از ساخت آن می‌‌گذرد. بیشتر از ۲۰ بازی هیجان‌انگیز در شهربازی ویا لند انتظار گردشگران را می‌کشد.

پیشنهاد می‌کنیم اگر به ویا لند رفتید، حتماً ترن نفس‌گیر، چرخش ۳۶۰ درجه، رودخانه وحشی، برج عدالت و سرسره وایکینگ را امتحان کنید. در کنار این تفریح‌های سرگرم‌کننده، رستوران‌های اعیانی و کافه‌های درجه‌یکی هم در شهربازی ویا لند وجود دارد. از طرف دیگر در نزدیکی این شهربازی مرکز خرید بسیار مجهزی واقع شده است. به لطف این شرایط می‌توانید با یک تیر ۲ نشان بزنید و در کنار تفریح، با دستی پر از سوغات استانبول برگردید.

ساعت بازدید۱۰:۳۰ صبح تا ۲۱:۳۰ شب
هزینه ورودیبه غیر از یکشنبه‌ها و تعطیلات ملی، در بقیه روزهای سال باز است.
شماره تماس908502108563+
آدرسمحله ایوب استانبول

شهربازی استارپارک (Starpark)

شهربازی های استانبول یکی از دیگری جدیدتر هستند. این شرایط باعث شده بسیاری از این شهربازی‌ها، بر اساس معماری نوین شهری داخل مراکز خرید قرار بگیرند. برای نمونه می‌توان به شهربازی استارپارک اشاره کرد. شهربازی استارپارک در مرکز خرید پیشرفته آرِنا پارک (Arena Park)، واقع شده است. این مرکز خرید نه‌تنها یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است، بلکه به لحاظ تنوع کالا نیز سبدی پر از سوغاتی پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. در شهربازی استارپارک انواع وسیله‌های بازی مخصوص کودکان وجود دارد. بزرگسالان هم در این شهربازی بی‌نصیب نمی‌مانند و سرگرمی‌های هیجان‌انگیزی برای آن‌‌ها تعبیه شده است.

ساعت بازدید۱۰ صبح تا ۱۰ شب
شماره تماس 902125920622+
آدرساستانبول منطقه کوچوک چکمه، خیابان هالکالی، محله توفیق بی

شهربازی باکرکوی (Bakırköy)

شهربازی های استانبول در میان اهالی این شهر هم طرفداران زیادی دارد. یکی از این شهربازی‌ها که مقصد آخرهفته‌های استانبولی‌هاست، شهربازی باکرکوی نام دارد. استانبول‌دوست‌ها باکرکوی را می‌شناسند. این محله یکی از منطقه‌های قدیمی و اعیان‌نشین در استانبول به حساب می‌آید. به لطف این شرایط در کنار تفریح در شهربازی باکرکوی، فرصتی برای گشت‌و‌گذار در یکی از محله‌های قدیمی استانبول پیدا می‌کنید. در این شهربازی انواع لوازم تفریح کودکان وجود دارد. سر بزرگسالان هم در شهربازی باکرکوی بی‌کلاه نمی‌ماند و سرگرمی‌های مهیجی را برای والدین در شهربازی باکرکوی سراغ داریم. در این شهربازی چندین رستوران و کافه هم وجود دارد تا گردشگران گلویی تازه کنند و دلی از عزا در بیاورند. در همسایگی شهربازی باکرکوی چندین مرکز خرید شیک نیز وجود دارد. این شهربازی فاصله چندانی با بهترین هتل های استانبول ندارد.

آدرس: استانبول، منطقه باکرکوی، محله عثمانیه
سایر اطلاعات این شهربازی در دسترس نبود. اگر شما از اینجا دیدن کرده‌اید، خوشحال می‌شویم تجربه‌ها و اطلاعاتتان را با ما در میان بگذارید.

شهربازی ژوراسیک لند (Jurassic Land)

شهربازی های استانبول بیشتر برای سرگرمی‌ کودکان ساخته شده‌‌اند. با این حال شهربازی‌هایی را هم سراغ داریم که هیجان بیشتری به کودکان و بزگسالان منتقل می‌کند. یکی از این شهربازی‌ها، شهربازی ژوراسیک لند در استانبول است. ژوراسیک نام یکی از دوره‌های زمین‌شناسی است. عمر این دوره به حدود ۲۰۰ میلیون سال پیش باز می‌گردد. در این دوره، دایناسورها بر زمین حکمرانی می‌کردند. به همین دلیل نیز شهربازی ژوراسیک لند، با موضوع اصلی دایناسورها ساخته شده‌اند. این شرایط شهربازی ژوراسیک لند را به مکانی مهیج برای کودکان و بزرگسالان تبدیل کرده است. از طرف دیگر در این شهربازی شرایطی برای آشنایی کودکان و بزرگسالان با دایناسورها فراهم می‌شود. شهربازی ژوراسیک لند در مرکز خرید فروم استانبول قرار دارد.

ساعت بازدیددوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸:۳۰ بعدازظهر، شنبه و یکشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹:۳۰ بعدازظهر
شماره تماس902124431350+
آدرساستانبول، محله بایرام پاشا، کجاته، خیابان پاشا، مرکز خرید فروم

شهربازی فان لب (Fun Lab)

شهربازی های استانبول هرکدام با هدفی ساخته‌ شده‌اند. در این بین هدف اصلی شهربازی فان لب، شادی و تفریح کودکان و والدین است. برای رسیدن به این هدف، در گوشه‌و‌کنار استانبول شعبه‌هایی از شهربازی فان لب وجود دارد. مهم‌ترین شعبه شهربازی فان را در مرکز خرید فروم استانبول سراغ داریم. این شهربازی با وسعتی حدود ۳ هزارمتر مربع، یکی از بزرگترین شهربازی‌های سرپوشیده استانبول است. انواع سرگرمی‌های کودکانه و بازی‌های هیجان‌انگیز مخصوص بزرگسالان در شهربازی فان لب پیش روی گردشگران قرار دارد. در کنار شعبه شهربازی فان لب در مرکز خرید فروم، این شهربازی در مرکز خرید جواهر و مرکز خرید بویاکا هم شعبه‌ دارد. ماشین‌های ضربه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای و فریزبی از سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌هایی است که در مجموعه شهربازی‌های فان لب انتظار گردشگران را می‌کشد.

ساعت بازدید۱۰ صبح تا ۱۰ شب
شماره تماس902126406933+
آدرسمحله بایرام پاشا، کجاته، خیابان پاشا، مرکز خرید فروم

فلوریا لونا پارک (Florya Lunapark)

شهربازی های استانبول به شرطی حسابی خوش می‌گذرد که در کنار سرگرمی‌های متنوع برای والدین، اسباب سرگرمی کودکان را هم فراهم کند. با این حساب به گردشگرانی که همراه کودکان دلبند خود راهی استانبول شده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم راه شهربازی فلوریا لونا پارک را در پیش بگیرند. این شهربازی در کنار سرگرمی‌های متنوع برای کودکان وبزرگسالان، منظره‌ای تماشایی به سواحل دریای مرمره دارد. در اطراف شهربازی فلوریا لونا پارک، مسیری برای دوچرخه‌سواری در ساحل تعبیه شده است. این شرایط گشت‌و‌گذار در شهربازی فلوریا لونا پارک استانبول را به خاطره‌ای خوش در ذهن گردشگران تبدیل می‌کند. فلوریا لونا پارک بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای دارد که مهم‌ترین آن‌ها کارتینگ کودکان و چرخ‌و‌فلک‌های هیجان‌انگیز به حساب می‌آید. این شهربازی به لحاظ رستوران و کافه هم چیزی کم‌و‌کسر ندارد و چندین رستوران شیک و کافه اعیانی با خوانی گسترده انتظار گردشگران را می‌کشد.

ساعت بازدیددوشنبه تا جمعه از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۰۰:۳۰ بامداد و شنبه و یکشنبه از ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس905323157839+
آدرساستانبول، قسمت اروپایی، منطقه باکرکوی، محله فلوریا، جنب آکواریوم استانبول

شهربازی لونا پارک بوستانسی ( Bostanci Lunaparki )

شهربازی های استانبول عموماً جدید و مدرن هستند. با این حال چند شهربازی هم سراغ داریم که تاریخ ساخت آن‌‌ها به چند دهه پیش باز می‌گردد. یکی از این شهربازی‌ها، شهربازی لونا پارک بوستانسی است. این شهربازی که با نام‌های لونا پارک بوستانچی یا بوستانجی هم شناخته می‌شود، در سال ۱۹۸۳ احداث شد. قطار کودکان، خودروهای برقی، تونل وحشت و چرخ‌و‌فلک‌های متنوع قسمتی از سرگرمی‌های شهربازی لونا پارک بوستانسی به حساب می‌آید. این شهربازی در کنار سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، چرخ‌و‌فلک بزرگی دارد که گردشگران را در فراز آسمان استانبول قرار می‌دهد. پیشنهاد می‌کنیم این چرخ‌و‌فلک را در شب‌های استانبول امتحان کنید.

ساعت بازدیدهمه‌روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱ بامداد
شماره تماس902163847210+
آدرساستانبول، قسمت آسیایی، منطقه کادیکوی، محله بوستانسی

شهربازی لونا پارک ویاسی تما (Viasea Tema)

شهربازی های استانبول طیف گسترده‌ای از سرگرمی را پیش روی گردشگران قرار می‌دهند. با این حال کمتر شهربازی را در استانبول سراغ داریم که به اندازه شهربازی لونا پارک ویاسی تما، سرگرمی متنوع داشته باشد. این شهربازی، اولین مجموعه سرگرمی چند منظوره تفریح و سرگرمی در استانبول شناخته می‌شود. لونا پارک ویاسی تما مجموعه‌ای از سالن بولینگ، سینما، آکواریوم و لوازم بازی مخصوص کودکان است. در این مجموعه تفریحی که حدود ۴هزار مترمربع مساحت دارد، طیف گسترده‌ای از بازی‌های هیجان‌انگیز انتظار گردشگران را می‌کشد. در کنار این تفریح‌های سرگرم‌کننده، شهربازی لونا پارک ویاسی تما، آکواریومی زیبا هم دارد که در جزیره دزدان دریاییِ این شهربازی ساخته شده است. نزدیک به ۱۲هزار موجود دریایی در این آکواریوم زندگی می‌کند. برای گشت‌و‌گذار کامل در این آکواریوم می‌توانید از تونل شیشه‌ و هیجان‌انگیزی عبور کنید.

ساعت بازدیددوشنبه تا شنبه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب، یکشنبه از ساعت ۲ بعدازظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس902165601800+
آدرساستانبول، قسمت آسیایی، توزلا، میدان ویا پورت مارینا

شهربازی لوناپارک ویاپورت (Viaport)

شهربازی های استانبول را با لوناپارک ویاپورت ادامه می‌دهیم. مدیران این شهربازی انواع وسیله‌های سرگرمی برای کودکان ۷ سال تا کهنسالان ۷۰ساله را فراهم کرده‌اند. به لطف این وسیله‌ها، گردشگران ساعت‌ها در شهربازی لوناپارک ویاپورت تفریح می‌کنند. جالب است بدانید شهربازی لوناپارک ویاپورت در مرکز خرید ویاپورت اَوتلِت (Viaport Outlet) قرار دارد. جالب‌تر اینکه مرکز خرید ویاپورت اوتلت، یکی از ارزان‌ترین مراکز خرید استانبول به حساب می‌آید. به لطف این شرایط گردشگران فرصتی پیدا می‌کنند تا در کنار خرید سوغاتی‌ ارزان ترکیه، سری به شهر بازی هم بزنند و حسابی تفریح کنند. این شهربازی به لحاظ سرگرمی‌های هیجان‌انگیز نیز چیزی کم‌و‌کسر ندارد. تمامی این شرایط باعث شده گردشگران راه شهربازی لوناپارک ویاپورت را در پیش بگیرند.

ساعت بازدید۱۰ صبح تا ۱۰ شب
شماره تماس902166961001+
آدرساستانبول، شهرستان پندیک، بلوار دده پاشا، محله ینی شهر

شهربازی لوناپارک (Luna)

تصویری از شهربازی لوناپارک

شهربازی های استانبول این روزها در حالت زنجیره‌ای فعالیت می‌کنند. مجموعه شهربازی‌های لونا، یکی از این شهربازی‌های زنجیره‌ای است. در لوناپارک استانبول با شهربازی روبه‌رو هستیم که تجهیزات سرگرم‌کننده‌ای برای کودکان دارد. این شهربازی در کنار لوازم مخصوص بازی کودکان، بساط سرگرمی‌ بزرگترها را هم فراهم کرده است. شهربازی لونا پارک به لحاظ مساحت و سرگرمی‌های مدرن نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در کنار تفریح، چندین رستوران و کافه شیک نیز در شهربازی لوناپارک وجود دارد. این شرایط باعث شده تا گردشگران با خیال‌راحت در شهربازی تفریح کنند و از غذاهای خوشمزه آن لذت ببرند.

آدرس: استانبول، محله یِسیلپینار

شهربازی موی پارک (Moipark)

شهربازی های استانبول نه‌تنها در ترکیه، که بلکه در اروپا هم زبانزد خاص‌و‌عام هستند. برای نمونه می‌توان به شهربازی موی پارک اشاره کرد. این شهربازی با چیزی حدود ۱۲هزار مترمربع وسعت، بزرگترین شهربازی سرپوشیده اروپاست. شهربازی که از آن صحبت می‌کنیم ۲ طبقه کامل از مرکز خرید استانبول مال را به خود اختصاص داده است. طبقه بالا این شهربازی مخصوص کودکان ۴ تا ۱۰ سال است. در طبقه پایین هم نوجوانان و بزرگسالان سرگرم می‌شوند. هرگونه‌ سرگرمی که در شهربازی‌ها انتظار آن را دارید در شهربازی موی پارک پیدا می‌شود. قرارگرفتن این شهربازی در مرکز خرید استانبول مال نیز شرایطی فراهم می‌کند تا در کنار سرگرمی، گشت‌و‌گذاری جانانه در یکی از بزرگترین مراکز خرید استانبول بزنید.

ساعت بازدید۱۰ صبح تا ۱۰ شب
شماره تماس902128011060+
آدرساستانبول، قسمت اروپایی، منطقه باشاک شهیر، بلوار سلیمان دمیرال، مرکز خرید استانبول مال

شهربازی ویا کِریزی پارک ( Via/Crazy Park )

شهربازی های استانبول را با یکی از هیجان‌انگیزترین آن‌‌ها به پایان می‌رسانیم. شهربازی ویا کریزی پارک، مکانی سرشار از سرگرمی‌های هیجان‌انگیز برای کودکان و بزرگسالان است. در کنار سرگرمی‌های هیجان‌انگیز، در این شهربازی انواع بازی‌های سالنی مانند بولینگ وجود دارد. قسمتی از این شهربازی نیز به اسب‌سواری مخصوص کودکان اختصاص یافته است. در قسمتی دیگر از شهربازی ویا کریزی پارک، سینما ۸ بعدی قرار دارد. در این سینما هیجان‌انگیزترین فیلم‌ها با جلوه‌های ویژه چندبعدی نمایش داده می‌شود.

ساعت بازدید۱۰ صبح تا ۱۰ شب
شماره تماس902163774777+
آدرساستانبول، منطقه پندیک، ویاپورت، خیابان ددا پاشا ۱۹، محله ینی شهیر

شهربازی های استانبول به اندازه‌ای تنوع دارد که گردشگران را انگشت‌به‌دهان می‌گذرد. به همین دلیل امیدواریم فهرستی که از این شهربازی‌ها با شما در میان گذاشتیم، برای شما همراهان همیشگی ره بال آسمان مفید بوده باشد. در پایان پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم اطلاعات سودمندی از شهربازی های استانبول دارید، این اطلاعات را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

شهربازی آدا پارک یکی از بهترین شهربازی‌ های استانبول شناخته می‌شود.

شهربازی ژوراسیک‌لند و اکستریم ادونچر از هیجان‌انگیزترین شهربازی های استانبول به حساب می‌آیند.

پارک کودک فشانه یکی از بهترین شهربازی های استانبول برای کودکان است.

شهربازی موی پارک بزرگترین شهربازی سرپوشیده اروپاست که در استانبول واقع شده است.

شهربازی فلوریا لونا پارک با سواحل دریای مرمره همسایه است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.