کشتی های تفریحی جزیره کیش | کیش گردی روی آب

2

 ایران جای دیدنی کم ندارد. حالا که انتخابمان از بین همه دیدنی‌های ایران جزیره زیبا و دیدنی کیش است؛ پس این قول را می‌دهیم که قرار نیست تفریحات دریایی‌مان، به پایی در آب گذاشتن و گوش‌ماهی جمع‌کردن ختم شود. اصلاً قرار نیست بعد از خرید بلیط هواپیما کیش و سفر به این جزیره فقط تماشاگر موج‌ها باشیم. می‌خواهیم سوار بر کشتی های تفریحی جزیره کیش، خودمان را به آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس بسپاریم. قرار است حسابی خوش بگذرانیم و خاطرات خوب بسازیم. تجربه کشتی سواری در کیش تجربه دیگری است.

کشتی های تفریحی کیش و هزینه‌هایش

درباره هزینه‌ها همین اول باید گفت؛ چرا؟ اگر گردشگری کارکشته باشید که مسلماً دلیلش را می‌دانید؛ اگر هم نه، دلیلش ساده است. همیشه ممکن است غرق سفر و لذت‌هایش شویم و آینده‌نگری‌مان را به باد بدهیم. همان‌طور در لذت و خیال می‌مانیم تا زمانی‌ که پیامکی نامبارک، کسری موجودی ‌را به رخمان بکشد. این نصیحت را از ما بپذیرید و نگذارید کار به آنجاها بکشد.

قبل از سفر به هرمزگان و کیش زیبا بودجه‌‌تان را مشخص کنید. شاید بگویید خودمان می‌دانیم؛ ولی یادآوری‌اش که ضرری ندارد. بهتر است به این بودجه‌بندی مقید باشید. پس قبل از دل‌به‌دریازدن، کشتی تفریحی مد نظرتان را پیدا کنید. اصلاً ببینید چه تفریحی در کشتی حالتان را خوب می‌کند؛ چون هزینه کشتی‌ها متفاوت است. البته هر کدام را به جایش برایتان گفته‌ایم. شاید هم دلتان این‌ها را نخواست و با اجاره یک قایق بادبانی یا پاراسل کیش حال دلتان خوب شد. به هرحال هر کس سلیقه‌ای دارد.

تصویری از تفریحات آبی پرطرفدار کیش

اگر قایق بادبانی بخواهید، هزینه چیزی حدود 100هزار تومان می‌شود؛ ولی اگر دلتان کشتی سواری خواست باید پایه قیمت را از 65هزار تومان حساب کنید. اگر هم هزینه برایتان مسئله‌ای نبود، کشتی‌های تفریحی کیش را خصوصی هم می‌شود اجاره کرد؛ این دیگر با توجه به بودجه‌تان از یک‌ونیم میلیون تومان هست تا شش‌ونیم میلیون تومان.

قیمت خرید بلیط کشتی تفریحی کیش را که گفتیم. خوب است بدانید کدام کشتی تفریحی مناسب سلیقه‌تان است؛ پس در ادامه ماجرا با ما همراه شوید!

کشتی تفریحی نوید دریا کیش | محبوب کیش

تصویری از کشتی تفریحی نوید در کیش

کشتی نوید از محبوب‌ترین کشتی های تفریحی جزیره کیش است. این کشتی سالن‌های مختلف و برنامه‌های متنوعی دارد. علاوه بر همه این‌ها کافی‌شاپ هم هست. موسیقی زنده از پرطرفدارترین برنامه‌های آن است و دیدن هنرمندان از نزدیک هم ذوق خودش را دارد. برای تهیه بلیط این کشتی باید 85 تا 100هزار تومان هزینه کنید. این هزینه برای ۲ ساعت است. از ساعت 18 به بعد می‌توانید سانسی را که مناسب برنامه‌تان باشد، انتخاب کنید. تفریحات این کشتی تا ساعت 1:30 بامداد برقرار است. اگر این تفریح را در برنامه شب جا بدهید، شام هم سرو می‌شود.

قیمت بلیطحدود 200 تا 300هزار تومان
ساعت فعالیت6 بعدازظهر تا 1:30 بامداد
شماره تماس09300232640

کشتی تفریحی اوستا | جُنگی شبانه

تصویری از کشتی تفریحی اوستا

کشتی تفریحی اوستا یکی از بزرگ‌ترین کشتی ‌های تفریحی جزیره است. این یکی را باید بگذارید برای شب، چون سانس‌هایش شبانه است؛ از ساعت ۷ شب تا 1 بامداد. کشتی اوستا یک رستوران بزرگ دارد که می‌توانید موقع صرف شام از برنامه‌های مفرح و جُنگ‌های شبانه‌اش لذت ببرید. عرشه بزرگی هم دارد که جان می‌دهد برای تماشای خلیج فارس و شب‌های مهتابی‌اش؛ برای ثبت خاطراتتان عکس را هم فراموش نکنید. تهیه بلیط این یکی حدود 130 تا 150هزار تومان برایتان آب می‌خورد.

قیمت بلیطحدود 200 تا 300هزار تومان
ساعت فعالیت۷ شب تا 1 بامداد
شماره تماس09300232640

کشتی تفریحی آرتمیس | کشتی مرجان‌گردی

نمایی از کشتی تفریحی آرتمیس

اگر می‌خواهید یک دل سیر جزیره مرجانی را تماشا کنید، از بین کشتی ‌های تفریحی کیش، آرتمیس را انتخاب کنید. یک بلیط 70 تا 100هزار تومانی تهیه می‌کنید و یک گشت ۲ ساعته جزیره گردی نصیبتان می‌شود. همراه دیدن جزیره زیبای مرجانی می‌توانید از مراسم شاد، موزیک زنده و شام هم لذت ببرید. عرشه این کشتی هم بزرگ است و تماشای ماه در آن لطف خودش را دارد؛ این جا هم می‌شود چند عکس خوب ثبت کرد. از شنبه تا جمعه، هر روزی که باشد، از ساعت ۱ ظهر تا 1 بامداد می‌توانید مسافر این کشتی باشید.

قیمت بلیطحدود 90 تا 100هزار تومان
ساعت فعالیت۱ ظهر تا 1 بامداد
شماره تماس09300232640

کشتی تفریحی گوهر | مجلل و باشکوه

تصویری از کشتی تفریحی گوهر

کشتی تفریحی گوهر از باشکوه‌ترین کشتی‌های تفریحی کیش است. این کشتی هم رستوران بزرگی دارد و زمان صرف شام برنامه‌های مختلفی در انتظارتان است. موسیقی زنده این کشتی حرفه‌ای‌تر است و سانس‌هایش هم ۲ساعته. برای این ۲ ساعت هم باید چیزی حدود 55 تا 65هزار تومان هزینه کنید. این کشتی از ساعت ۹ شب آماده ارائه خدمات است.

قیمت بلیطحدود 55 تا 65هزار تومان
ساعت فعالیت9 شب تا 1 بامداد

کشتی تفریحی تارا | کشتی تخفیف‌دار

کشتی تفریحی تارا هم مانند قبلی‌ها سانس ۲ ساعته دارد. پذیرایی شام و نهارش هم با موسیقی زنده برپاست. قیمت بلیط آن حدود 200هزار تومان است که البته همیشه تخفیف‌دارش هم پیدا می‌شود. برای این کشتی می‌توانید یک سانس ۲ ساعته بین ساعات ۸:30 شب تا 1:30 بامداد برنامه‌ریزی کنید.

قیمت بلیطحدود 200هزار تومان
ساعت فعالیت8:30 شب تا 1:30 بامداد

کشتی تفریحی امپراطور | سامورایی روی آب

تصویری از کشتی تفریحی امپراطور

کشتی تفریحی امپراطور در ژاپن ساخته شده و 3 طبقه دارد. یک طبقه VIP دارد و یک طبقه‌اش هم First class است. در این طبقات کافی‌شاپ هم هست که نشستن در آن برای چند دقیقه خالی از لطف نیست. این کشتی عرشه‌ای بزرگ با دید 360درجه دارد و برای عکاسی از آماتور تا حرفه‌ای مناسب است. نگران موزیک زنده هم نباشید، آن هم به راه است. در این کشتی برای یک سانس ۲ساعته حدود 85هزار تومن هزینه می‌شود. برای داشتن تفریحی با امپراطور در لیستتان می توانید برنامه‌ریزی منعطف‌تری داشته باشید. شروع سانس‌ها از ساعت 9 صبح است و تا ساعت ۱۱:30 شب ادامه دارد.

قیمت بلیطحدود 85هزار تومان
ساعت فعالیت9 صبح تا ۱۱:30 شب
شماره تماس98754321

کشتی تفریحی کروز | سینما در کشتی

کشتی تفریحی کروز از خاص‌ترین کشتی های تفریحی کیش است. این کشتی ۲ سالن سینما و یک رستوران باشکوه دارد. سالن برگزاری کنسرت به همراه موسیقی زنده و صرف شام هم از خدمات این کشتی است. چه چیز بیشتری می‌خواهید. کروز می‌تواند 135 خودرو را به همراه سرنشینانش در خود جا بدهد. این کشتی ۲ سانس دارد؛ یکی از ساعت۱ تا ۳ بعدازظهر است و دیگری ساعت ۱۰ تا ۱۲ شب.

قیمت بلیطحدود 200 تا 300هزار تومان
ساعت فعالیت۱ تا ۳ بعدازظهر و ۱۰ تا ۱۲ شب

کشتی تفریحی دنا | یک استرالیایی آرام

تصویری از کشتی تفریحی دنا

کشتی تفریحی دنا ساخت کشور استرالیاست. این کشتی 3 طبقه و 250 نفر ظرفیت دارد. دنا یک کشتی 4ستاره است و مثل همه کشتی‌های تفریحی قبلی موسیقی زنده برایتان مهیا خواهد بود. کافی‌شاپ هم که جزء جدایی‌ناپذیر این کشتی های تفریحی است. اگر نگران عکاسی هستید، این کشتی عکاس‌هایی حرفه‌ای دارد که می‌توانند این لحظات خاطره‌انگیز را برایتان زیباتر از همیشه ثبت کنند. برای این یکی باید حدود ۲۳۰هزار تومان هزینه کنید. گردش با دنا می‌تواند یک زمان ۲ساعته بین ساعت ۹ شب تا 1:30 بامداد باشد.

قیمت بلیطحدود ۲۳۰هزار تومان
ساعت فعالیتساعت ۹ شب تا 1:30 بامداد

کشتی تفریحی آکواریومی سیمرغ کیش | زیرآب بدون غواصی

تصویری از کشتی تفریحی آکواریومی سیمرغ کیش

اگر به هر دلیلی کشتی‌های قبلی به مذاقتان خوش نیامد، کشتی‌های آکواریومی را امتحان کنید. کشتی آکواریومی برای خودش دنیای دیگری است. این کشتی‌ها کف شیشه‌ای دارند؛ البته نگران امنیتشان نباشید، محکم هستند. دقیقاً ۲ ساعتِ تمام بی‌واسطه می‌توانید به اعماق دریا نگاه کنید و از قدرت پروردگار لذت ببرید.

تا به حال یک سفره‌ماهی را از نزدیک دیده‌اید؟ یک طوطیا را چطور؟ خب حالا فرصتش پیش آمده است؛ شاید شانس یار بود و یک لاک‌پشت غول‌پیکر دیدید. دست‌کم می‌توانید انواع مختلف ماهی‌ها و مرجان‌های زنده را از نزدیک ببینید.

شاید این کشتی‌ها خیلی مجلل نباشند؛ اما تفریحاتشان حسابی مهیج است. باید کمی هم صبر داشته باشید، چون رسیدن به قسمت‌های دیدنی دریا کمی زمان می‌برد. سانس‌های این کشتی‌ها از ساعت 9 صبح شروع می‌شود و تا ساعت ۵ عصر ادامه دارد. برای ۲ ساعتش هم باید چیزی حدود 40هزار تومان هزینه کنید.

قیمت بلیطحدود 40هزار تومان
ساعت فعالیت9 صبح تا ۵ بعد از ظهر

قایق های بادبانی | چرخی روی دریا با باد

تصویری از قایق های بادبانی

اگر سنتان از 18 سال گذشته است، می‌توانید قایق بادبانی را هم در لیست خوش‌گذرانی‌های لذت‌بخشتان بگنجانید. این تفریح فقط 30 دقیقه طول می‌کشد و هزینه‌ای 90 تا 120هزار تومانی دارد. شاید نسبت به زمانش کمی گران به نظر بیاید؛ اما خب، اگر تابه‌حال آن را تجربه نکرده‌اید، به نظر ما که می‌ارزد. این تفریح می‌تواند زمانی بین ساعت 9 صبح تا حوالی غروب جایی در برنامه‌تان داشته باشد.

قایق دیوانه| یک تجربه با جیغ

تصویری از قایق دیوانه کیش

قایق دیوانه یک لذت دسته‌جمعی است. این گزینه را با دوست یا خانواده حتماً امتحان کنید. از روی آب‌ها پریدن، قایق‌سواری تند و تیز و هیجان و شنیدن جیغ همراهانتان یک خاطره ماندنی است. هزینه اجاره قایق دیوانه 65هزار تومان است. شاتل کیش و بنانا هم که همان قایق دیوانه‌اند با کمی تغییر و البته ارزان‌تر

کشتی های تفریحی کیش کجاست؟ | کجا بریم کشتی‌سواری 

همه این کشتی‌ها که سرِ صبر از یکی یکی‌شان گفتیم در بندرگاه کیش پهلو گرفته‌اند و انتظارتان را می‌کشند. یکی را انتخاب کنید و یک روز خاطره‌انگیز برای خودتان رقم بزنید!

کشتی های تفریحی کیش و نکاتش | بهتر است بدانید

⦁ در این کشتی‌ها زمان ورودتان، صندلی‌تان را مشخص می‌کند.
⦁ هزینه تمامی اجراهای زنده، شام یا ناهار و… روی بلیط شما محاسبه شده است و نیازی به هزینه اضافه نیست.
⦁ هزینه کافی‌شاپ و عکاس حرفه‌ای جدا از هزینه بلیط است.
⦁ اگر کودکی همراه شماست، مسئول تهیه بلیط باید این را بداند؛ چون هزینه ورود کودکان کمتر از 4 سال رایگان است.
⦁ برای رزرو کشتی‌ها با شماره‌هایی که برایتان گذاشته‌ایم تماس بگیرید.
⦁ بهتر است 30 دقیقه قبل از ساعت مقرر در بلیط، در بندرگاه حاضر باشید.
⦁ اگر وسیله نقلیه دارید، خیالتان راحت! بندرگاه پارکینگ دارد.

حالا که به این جا رسیدیم شاید برایتان سؤال پیش آمده باشد که کدام کشتی تفریحی جزیره کیش از همه بهتر است. برای هر کس با هر سلیقه‌ای یکی از این کشتی‌ها بهترین است. همه ویژگی‌ها را برایتان گفتیم. این گوی و این میدان، بهترینِ خودتان را پیدا کنید. در ادامه می‌خواهیم برخی دیگر از تفریحات آبی کیش را به شما معرفی کنیم تا شاید در کنار گشت با کشتی، بخواهید آن‌ها را هم امتحان کنید.

تفریحات زیر دریایی کیش | زیرآبی در کیش

تصویری از تفریحات زیر دریایی کیش

حتماً می‌دانید که تفریح در دریا فقط کشتی‌سواری نیست. در کیش که هستید دستتان برای تفریحات آبی بازتر است. با توجه به سلیقه‌تان می‌توانید اسکوتر زیر آب را انتخاب کنید یا غواصی. اولی هزینه‌ای ۲۰۰هزار تومانی دارد و در مرکز غواصی مارینا و سی‌من است؛ دومی ۱۵۰هزار تومان است و در بیگ کورال و پارک ژوراسیک کیش.

تفریحات روی آب در جزیره کیش | خوش‌گذرانی‌های آبی

تصویری از تفریحات روی آب در جزیره کیش

فلای بورد تفریحی مهیج است. با ارتفاع 12 متر در آسمان پرواز می‌کنید و با یک شیرجه جانانه به زیر آب می‌روید؛ اما این یکی 200هزار تومان آب می‌خورد.  با جت اسکی هم که آشنایی دارید، آن هم با 50هزار تومان مهیاست. پدل بورد 60هزار تومانی هم هست؛ البته برای این یکی باید آموزش‌دیده باشید. اگر هم چیزی از آن نمی‌دانید، نگران نباشید. نیم‌ساعته یادتان می‌دهند.

امکانات کیبل اسکی هم فراهم است؛ ترکیبی از تخته اسکی و کابل که فقط 40هزار تومان هزینه دارد. پاراسل 70هزار تومانی و پرواز روی آب هم هیجان خودش را دارد. اگر تفریح‌هایی که گفتم، برایتان به اندازه کافی هیجان ندارد و دنبال یک تجربه خالص‌تر می‌گردید، کایت بردینگ با قیمت 70هزار تومان دقیقاً مناسب است.

اگر فرصتی باقی ماند، سری هم به پارک بادی مارینا بزنید. پارکی که در دریا شناور است. ماهی‌گیری هم از آرام‌ترین تفریحات دریاست. اگر به هر دلیلی اهل هیجان نبودید وقتتان را این‌طور بگذرانید. یک پیشنهاد ویژه دیگر هم برایتان داریم، شنا با دلفین چطور است؟

تفریحات غیر آبی جزیره کیش | بعد از دریازدگی

تصویری از تفریحات غیر آبی جزیره کیش

اگر با این همه تفریح دریایی، دریا زده شدید یا هنوز خیلی وقت مانده است، دیگر تفریحات کیش را امتحان کنید و کمی از آب فاصله بگیرید. گشت در بهترین مراکز خرید کیش و بهترین رستوران های کیش را که کنار بگذاریم هنوز چندتایی انتخاب برای وقت‌گذرانی و لذت داریم. بهتر است آنی که با خلق‌وخویتان سازگارتر است انتخاب کنید. 

در کیش هم اتاق فرار هست و هم قلعه وحشت. کدام شما را بیشتر به وجد می آورد؟ تفریحی می‌خواهید که کمی آرام‌تر باشد؟ فقط کمی آرام‌تر؟ پینت بال، شهربازی، سینما 6بُعدی، سافاری یا پارک دلفین کیش نیز گزینه‌های خوبی هستند.

اگر چند تفریح هوایی بخواهید، پاراگلایدر، جایروکوپتر یا بالون پیشنهاد خوبی است. کمی زمینی‌تر؟ بانجی جامپینگ را امتحان کنید. از این همه گشت‌وگذار خسته و کوفته شده‌اید؟ دیگر وقت ماساژ و اسپاست. این یکی حسابی حالتان را جا می‌آورد.


در کیش چه در خشکی، چه آب یا آسمان، هر جا که باشید ما هم می‌توانیم کنارتان باشیم؛ کافی است ره بال آسمان را به هم‌سفری‌ خود بپذیرید.

هر کدام که به سلیقه شما نزدیک‌تر باشد، همان بهترین است. با این حال، کیشوندها معمولاً کشتی نوید را پیشنهاد می‌کنند.

تفریحات متناسب با هر بودجه‌ای مهیاست. کمترین قیمت 30هزار تومان است.

با شماره ۰۵۱۳۷۱۷۰ تماس بگیرید تا همکاران ما خدمات تفریحی کیش را با تخفیف برایتان رزرو کنند.

2 نظرات
  1. حسین رفیعی می گوید

    من امشب بیستونهم آذرماه هزاروچهارصد بادوستام کشتی اوستا بودم واقعاواقعاواقعا افتضاااااااح بود برخورد پرسنل بسیااااااار گستاخانه و بی‌ادبانه بود هرچی راجبش میگن دروغه گول نخورید بخاطرچندتا سوت میخواستن مارو بزنن شامشم آشغال بود و دیجی خیلی‌خیلی مسخره و بینمک بود واقعا پشیمونم الهی حرومشون باشه پولی که گرفتن

    1. بانو تقیان می گوید

      جناب رفیعی عزیز، برای تجربه ناخوشایندی که داشتین، واقعاً متأسف شدم. تجربه شخصی من و بعضی همکارها که خیلی خوب و دلچسب بود و اتفاقاً بسیار هم پرهیجان برگزار شد. امیدوارم این تجربه تلخ باز براتون تکرار نشه.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.