مراکز خرید مالدیو | تجربه خرید در بهشت استوا

0

مراکز خرید مالدیو گلچینی از بهترین برندهای بین‌المللی را پیش روی علاقه‌مندان پاساژگردی قرار می‌دهند. در این مراکز خرید هر کالایی که فکرش را بکنید برای مشتریان فراهم شده است. پاساژهای مالدیو در کنار فروشگاه‌هایی با غرفه‌های رنگارنگ و فروشنده‌های خوش‌برخورد، سرگرمی‌های متنوعی برای گردشگران دارند. علاقه‌مندان خرید در این مراکز فرصتی برای پاساژگردی جانانانه پیدا می‌کنند. از طرف دیگر شرایطی در این مراکز خرید مهیاست تا مشتریان حسابی سرگرم شوند و با کوله‌باری پر از خاطره‌‌های خوش و دستی پر از سوغاتی به دیار خود باز گردند. تعداد مراکز خرید مالدیو بیشتر از انگشتان دو دست است. از آنجایی که انصافاً انتخاب بهترین مراکز خرید مالدیو، کاری است دشوار، در این مطلب فهرستی کامل از این مراکز خرید آماده کرده‌ایم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب تا انتها، مراکز خرید در مالدیو را با اطمینان خاطر انتخاب کنید و پاساژگردی خاطره‌سازی داشته باشید.

بازار جزیره

بازار جزیره در مالدیو

کشور مالدیو از آن دسته سرزمین‌های خوش آب‌و‌هواست که روزبه‌روز محبوبیت بیشتری در دل گردشگران بین‌المللی پیدا می‌کند. به همین دلیل بسیاری از مراکز خرید مالدیو تازه‌ساز هستند. برای نمونه می‌توان به بازار جزیره اشاره کرد. این بازار بورس محصولات ساخت مالدیو به حساب می‌آید؛ در نتیجه اگر به دنبال خرید سوغات مالدیو هستید و به صنایع دستی مردمان این سرزمین علاقه دارید، بازار جزیره مالدیو را به برنامه پاساژگردی خود اضافه کنید.

این روزها ویژگی‌های مراکز خرید بین‌المللی فقط به غرفه‌های رنگارنگ و اجناس برند خلاصه نمی‌شود. مرکز خریدی بیشتر توجه گردشگران را جلب می‌کند که امکانات رفاهی بهتری داشته باشد. خوشبختانه در این زمینه نیز می‌توانید روی بازار جزیره حساب باز کنید. در این بازار چندین رستوران شیک و بین‌المللی وجود دارد. به این رستوران‌ها چندین کافه دنج را هم اضافه کنید. هر زمان که از پاساژگردی در مرکز خرید بازار جزیره مالدیو خسته شدید، می‌توانید سری به این رستوران‌ها و کافه‌ها بزنید و با خوردن غذایی جانانه یا نوشیدنی گوارا، خستگی بگیرید.

سنترو مال

سنترو مال مالدیو

به گردشگرانی که عشق خرید اجناس برند دارند و می‌خواهند در کنار گردشگری در جاهای دیدنی مالدیو، حسابی خودشان را تحویل بگیرند، مرکز خرید سنترو مال مالدیو را پیشنهاد می‌کنیم. هر برند بین‌المللی که فکرش را بکنید در مرکز خرید سنترو مال وجود دارد. مرکز خریدی که از آن صحبت ‌‌می‌کنیم بی‌دلیل به یکی از بهترین مراکز خرید مالدیو تبدیل نشده است. سنترو مال امکانات رفاهی بسیار چشمگیری دارد. به لحاظ تفریح نیز بساط هر سرگرمی که فکرش را بکنید برای خریداران در این مرکز خرید مهیاست.

امکانات رفاهی، غرفه‌های رنگارنگ و سرگرمی‌های متنوع این مرکز خرید باعث شده تا گردشگران از صبح خروس‌خوان تا پاسی از شب در سنترو مال مالدیو حضور داشته باشند. خوشبختانه مدیران سنترو مال به فکر مشتریان بوده‌اند و ساعت کار این مجموعه را از ۷ صبح تا نیمه‌شب قرار داده‌اند. به لطف این ساعت کار، هر زمان که از گشت‌و‌گذار در سواحل مالدیو خسته شدید و هوس خرید به سرتان زد، می‌توانید راه مرکز خرید سنترو مال مالدیو را در پیش بگیرید.

له کیوت (Le Cute)

له کیوت (Le Cute) مالدیو

در این قسمت از فهرست معرفی مراکز خرید مالدیو به مرکز خریدی اشاره می‌کنیم که کالاهای لوکس، اما خوش‌قیمت دارد. در این مرکز خرید کالاهایی معاف از مالیات فروخته می‌شود. به همین دلیل اجناس مرکز خرید له کیوت تفاوت چشمگیری نسبت به دیگر پاساژ‌های مالدیو دارند. جالب است بدانید مرکز خرید له کیوت فاصله نسبتاً مناسبی با موزه ملی مالدیو دارد.

به همین دلیل اگر به گشت‌و‌گذار در موزه های مالدیو علاقه‌ دارید و می‌خواهید کنار موزه‌گردی، خریدی جانانه داشته باشید، مرکز خرید له کیوت انتخاب مناسبی برای شماست. این مرکز خرید بورس محصولات آرایشی، عطر و ادکلن و کالاهای زنانه است. جالب است بدانید قسمتی از مرکز خرید له کیوت به فروش محصولات سالم و ارگانیک اختصاص دارد. به لطف این شرایط با حضور در مرکز خرید له کیوت می‌توانید در کنار خرید اجناسی خوش‌قیمت، محصولاتی باکیفیت و سالم به سوغات ببرید.

ماجیدهی ماگو

ماجیدهی ماگو در مالدیو

به گردشگران خوش‌تیپی که می‌خواهند با دستی پر از لباس‌های مجلسی و شیک به دیار خود بازگردند، مرکز خرید ماجیدهی ماگو را پیشنهاد می‌کنیم. این مرکز خرید بورس بهترین برند‌های پوشاک خارجی است. در کنار لباس‌هایی اشرافی از برندهای بین‌المللی، لباس‌های محلی مالدیو نیز در مرکز خرید ماجیدهی ماگو خودنمایی می‌کند. این مرکز خرید فروشنده‌های خوش‌انصافی دارد و قیمت‌های آن نسبت به دیگر مراکز خرید، مناسب‌تر است. به لحاظ مسافت نیز مرکز خرید ماجیدهی ماگو در خیابانی خوش‌مسیر واقع شده است. در نتیجه اگر با خرید بلیط هواپیما مالدیو به این سرزمین رسیدید و می‌خواهید گردشگری را با یکی از مراکز خرید مالدیو آغاز کنید، مرکز خرید ماجیدهی ماگو انتخاب مناسبی برای شماست.

این مرکز خرید در کنار پوشاک شیک، سوغاتی‌های خوش‌قیمتی دارد. بهترین سوغات مالدیو در مرکز خرید ماجیدهی ماگو فروخته می‌شود. گردشگری را سراغ نداریم که راهی مرکز خرید ماجیدهی ماگو شده باشد و با دستی پر از سوغات مالدیو از این مرکز خرید بیرون نیامده باشد. ویژگی‌های مرکز خرید ماجیدهی ماگو فقط به فروشگاه‌های رنگارنگ و کالاهای شیکِ آن خلاصه نمی‌شود. مرکز خرید ماجیدهی ماگو امکانات رفاهی بسیار مناسبی دارد. در این مرکز خرید بساط تفریح و سرگرمی مشتریان نیز مهیاست. این شرایط مرکز خرید ماجیدهی ماگو را به پاساژی تمام‌عیار برای گردشگری و تفریح در مالدیو تبدیل کرده است.

مرکز تجاری STO

گردشگران در حین گشت‌و‌گذار از جاهای دیدنی مالدیو به مکانی نیاز دارند که خریدهای لازم را انجام دهند و کمی استراحت کنند. به همین منظور مرکز تجاری اس.‌تی.‌اُو در مالدیو بنا شده است. این مرکز تجاری در خیابان ارکید ماگو قرار دارد. خیابانی که از آن صحبت می‌کنیم، خیابانی معروف برای گردشگری است. این خیابان فاصله زیادی با تعدادی از بهترین رستوران های مالدیو ندارد. به لطف این فاصله کم می‌توانید پس از گشت‌و‌گذار در مرکز تجاری اس.‌تی.او، سری به این رستوران‌ها بزنید و غذایی شاهانه نوش‌جان کنید.

مرکز تجاری اس.‌تی‌.‌اُو چندین طبقه دارد که طبقه‌های دوم و سوم آن به فروش سوغاتی اختصاص یافته است. در این مرکز تجاری سوپرمارکتی بسیار بزرگ نیز خودنمایی می‌کند. این شرایط مرکز تجاری اس.‌تی.‌اُو را به مکانی مناسب برای گردشگری و تفریح تبدیل کرده است.

چاندهانی ماگو

مرکز خرید چاندهانی ماگو در مالدیو

بیشتر اقتصاد مالدیو از گردشگری تأمین می‌شود. به همین دلیل تاجرهای مالدیوی کالاهای شیک و اجناس باکیفیت را از سنگاپور به مالدیو می‌آورند و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه می‌فروشند. این کالاها بیشتر در مرکز خرید چاندهانی ماگو عرضه می‌شوند. وجود کالاهای خارجی که بیشتر آن‌ها سنگاپوری است باعث شده تا چاندهانی ماگو در بین دیگر مراکز خرید مالدیو با نام بازار سنگاپور معروف شود. مرکز خرید چاندهانی ماگو در شمال ماله خودنمایی می‌کند.

این مرکز خرید فاصله کمی با بهترین هتل های مالدیو دارد؛ در نتیجه با اقامت در این هتل‌ها در یک چشم‌به‌هم زدن به مرکز خرید چاندهانی ماگو می‌رسید. مرکز خریدی که از آن صحبت می‌کنیم از ۹ صبح تا ۱۱ شب انتظار گردشگران را می‌کشد. به لطف این ساعت کار، هر زمان که از گشت‌و‌گذار در مالدیو خسته شدید، می‌توانید سری به مرکز خرید چاندهانی ماگو بزنید و به پاساژگردی مشغول شوید.

بوتیک نالا

بوتیک نالا، فروشگاهی بزرگ و معتبر برای عرضه پوشاک‌های برند دنیاست. تنوع البسه بوتیک نالا به اندازه‌ای است که چیزی از بهترین مراکز خرید مالدیو کم نمی‌آورد. بوتیک نالا، در محله کورومبا واقع شده و اشراف و اعیان مالدیو از مشتریان پروپاقرص این فروشگاه به حساب می‌آیند. جالب است بدانید در کار فروش پوشاک مجلسی و شیک، بوتیک نالا بورس لباس‌های کنار دریا و کودکانه است. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم قبل از اینکه سری به جزایر مالدیو بزنید، حتماً راهی بوتیک نالا شوید و چندین دست لباس مخصوص کنار دریا خریداری کنید. جالب‌تر اینکه بوتیک نالا، غرفه‌ای مخصوص فروش روغن‌های گیاهی دارد. همان‌گونه که حتماً شنیده‌اید، بهترین نارگیل‌های دنیا در این ناحیه و مناطق اطراف عمل می‌آید. حیف است که دست خالی از بوتیک نالا بیرون بیایید و روغن نارگیل معروف این منطقه را خریداری نکنید.

سوغاتی فروشی آنگولو

به جای اینکه برای تهیه سوغاتی از مراکز خرید در مالدیو سردرگم شوید و قیمت سوغاتی‌های هزارویک‌ فروشگاه را بپرسید، راه سوغاتی فروشی آنگولو را در پیش بگیرید. این مغازه از دیرباز تاکنون به‌‌عنوان یکی از بهترین سوغاتی‌فروشی‌های مالدیو شناخته می‌شود. به همین دلیل محبوبیت آن در بین گردشگران بین‌المللی چیزی کمتر از دیگر مراکز خرید مالدیو نیست. تمامی کارمندان سوغاتی فروشی آنگولو زبان انگلیسی را مانند بلبل صحبت می‌کنند. در نتیجه به‌راحتی می‌توانید با آن‌ها چانه بزنید و تخفیف‌های چشمگیری بگیرید. سوغاتی فروشی آنگولو گلچینی از بهترین سوغات مالدیو را پیش روی مشتریان قرار داده است. صنایع دستی که با نارگیل ساخته شده‌اند یا صدف‌های دریایی تراش‌خورده از سوغاتی‌هایی است که در کنار قیمت مناسب، گزینه جذابی برای یادگار سفر مالدیو به حساب می‌آیند.

فروشگاه ماره اسکوبا

فروشگاه ماره اسکوبا در مالدیو

آوازه سواحل مالدیو در سرتاسر دنیا پیچیده است. آب زلال این سواحل به اندازه‌ای وسوسه‌برانگیز است که امکان ندارد راهی مالدیو شوید و تنی به آب نزنید. ماهی‌های خوش نقش‌ونگار و بامزه در این سواحل گردشگران را به دنیای زیر آب فرا می‌خوانند. به همین دلیل غواصی در مالدیو، تفریحی پرطرفدار به حساب می‌آید. اکنون که صحبت از غواصی به میان آمد، حیف است به فروشگاه ماره اسکوبا اشاره نکنیم. این فروشگاه، بورس لوازم غواصی از بهترین برندهای دنیاست. فروشگاه ماره اسکوبا تجهیزات غواصی در اختیار گردشگران قرار می‌دهد که نظیر آن‌ها را در هیچ‌کدام از مراکز خرید در مالدیو پیدا نمی‌کنید.

جالب است بدانید خدمات فروشگاه ماره اسکوبا فقط به عرضه لوازم غواصی خلاصه نمی‌شود. این فروشگاه مربیان غواصی باتجربه‌ای به گردشگران معرفی می‌کند. به لطف این شرایط می‌توانید پس از خرید تجهیزات لازم برای غواصی، دوره‌ای یک‌ساعته ببینید و راهی دنیای زیر آب شوید. در کنار فروش لوازم غواصی، فروشگاه ماره اسکوبا تجهیزات این کار را به گردشگران اجاره می‌دهد؛ در نتیجه با شرایط دلخواه می‌توانید خودتان را مهمان غواصی در آب‌های زیبای مالدیو کنید.

اُئِوالی

گالری هنری اُئِوالی در مالدیو

مالدیو مردمانی هنرمند دارد. از طرف دیگر این کشور جاذبه‌ای مهم برای ثروتمندترین گردشگران دنیاست. این شرایط زمینه افتتاح گالری هنری اُئِوالی را فراهم کرده است. در این گالری آثار بهترین هنرمندان ترازاول دنیا به نمایش گذاشته شده است. اُئِوالی، در واقع لوکس‌فروشی بین‌المللی است که بیشتر مشتریان آن را اعیان و اشراف تشکیل می‌دهند. این شرایط باعث شده تا اُئِوالی جایگاهی متفاوت در بین دیگر مراکز خرید در مالدیو داشته باشد.

در این فروشگاه انواع صنایع دستی ارزشمند و تابلوهای هنری به فروش می‌رسد. اگر دستی در هنر دارید و پولتان از پارو بالا می‌رود، در سفر به مالدیو حتماً سری به گالری اُئِوالی بزنید. این گالری فقط مرکزی برای فروش اجناس هنری نیست. جواهرات اشرافی، زیورآلات نفیس، کیف‌ها و لوازم شخصی دست‌ساز و همچنین لوازم دکوری شیک در این فروشگاه پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد.

برندلوم

برندلوم درمالدیو

اکنون که صحبت از لوکس‌فروشی‌های مالدیو به میان آمد، حیف است نامی از پاساژهای مالدیو ببریم و به برندلوم اشاره نکنیم. فروشگاه برندلوم در ۲۰۱۸ افتتاح شد و توانست در مدتی بسیار کم به فروشگاهی محبوب در دل گردشگران بین‌المللی تبدیل شود. برندلوم بورس پوشاک اشرافی است. مدیران این فروشگاه وسواس خاصی برای عرضه پوشاک درجه‌یک دنیا دارند. در کنار لباس‌های اشرافی، لوازم شخصی و زینتی نیز در برندلوم فروخته می‌شود. در این فروشگاه جمع بهترین برندهای دنیا جمع است.

برندلوم درمالدیو

برای نمونه می‌توان به نمایندگی شرکت معروف ایتالیایی پولار در فروشگاه برندلوم اشاره کرد. همان‌گونه که حتماً می‌دانید، پولار، عینک‌های اشرافی برای مشتریان توانگر می‌سازد. جان کلام اینکه اگر می‌خواهید در سفر به مالدیو خودتان را تحویل بگیرید و لباسی شاهانه بخرید، حتماً‌ سری به فروشگاه برندلوم بزنید. مطمئن باشید خریدهای شما از این فروشگاه به یادگاری ارزشمند از سفر به مالدیو تبدیل خواهد شد.

جوئل کرفت

جوئل کرفت مالدیو

حضور گردشگران ثروتمند بین‌المللی در مالدیو، ایجاد فروشگاه‌های اشرافی را در این سرزمین به دنبال داشته است. در بین تمامی این فروشگاه‌ها، جوئل کرفت، به‌عنوان بورس فروش جواهرآلات اشرافی در مالدیو معروف شده است. این فروشگاه جواهراتی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که نظیر آن‌ها در هیچ‌کجای دنیا پیدا نمی‌شود. جوئل کرفت با عرضه جواهرات اشرافی توانسته به برندی بین‌المللی در دنیای جواهرآلات و لوازم اشرافی تبدیل شود. جواهرسازان مالدیوی یدطولایی در تراش جواهر دارند. به همین دلیل محصولات این برند در کنار زیبایی از کیفیت چشمگیری برخوردار هستند. از آنجایی که هیچ‌ سوغاتی به ارزش جواهر سراغ نداریم، پیشنهاد می‌کنیم در سفر به مالدیو سری به فروشگاه جوئل کرفت بزنید و با خرید جواهرآلاتی اشرافی، خاطره‌ سفر به این سرزمین را برای همیشه ماندگار کنید.

آیلند بازار

آیلند بازار مالدیو

مالدیو سرزمین گردشگران بین‌المللی است. به همین دلیل مدیران این کشور تلاش زیادی دارند تا محصولات ساخت مالدیو به مشتریان جهانی عرضه شود. برای رسیدن به این هدف آیلند بازار افتتاح شده است. این بازار یکی از پاساژهای مالدیو است که انواع صنایع دستی و سوغات مالدیو در آن فروخته می‌شود. از آنجایی که با مرکز خریدی روبه‌رو هستیم که محولات داخلی را به مشتریان عرضه می‌کند، قیمت اجناس آیلند بازار انصافاً مقرون‌به‌صرفه است.

آیلند بازار در کنار کالاهای خوش‌قیمت، اجناس عتیقه و گران‌قیمتی هم دارد. به همین دلیل امکان ندارد راهی آیلند بازار شوید و با دستی پر از این مرکز خرید بیرون نیایید. جالب است بدانید اسلام، دین رسمی مالدیو شناخته می‌شود. در نتیجه پوشاک اسلامی مانند شال و روسری در آیلند بازار پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. محصولات این بازار در کنار قیمت مناسب،‌ کیفیت چشمگیری دارند و سوغاتی ارزشمند به حساب می‌‌آیند. اگر به دنبال مرکز خریدی می‌گردید که کالاهای شیک و خوش‌قیمتی داشته باشد، در انتخاب مرکز خرید آیلند بازار شک نکنید.

فرودگاه بین المللی ماله

فرودگاه بین المللی ماله در مالدیو

مطمئن هستیم شما هم با ما هم‌عقیده‌اید که وقت در سفر تنگ است. از طرف دیگر جاهای دیدنی مالدیو به اندازه‌‌ای متنوع و زیاد است که به‌راحتی زمان از دست گردشگران خارج می‌شود. احتمال زیادی وجود دارد که محو تماشای زیبایی‌های این سرزمین شوید و خرید سوغات مالدیو را فراموش کنید. با این حال غم به دلتان راه ندهید؛ زیرا پیشنهاد جالبی برای شما داریم. به جای گشت‌و‌گذار در مراکز خرید مالدیو، می‌توانید سوغات دل‌خواه را از فروشگاه‌های فرودگاه بین‌المللی مالدیو تهیه کنید.

قسمت بزرگی از این فرودگاه به غرفه‌هایی برای فروش سوغاتی در نظر گرفته شده است. در این قسمت‌ غرفه‌هایی نیز وجود دارد که اجناس لوکس و اعیانی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. به شما قول می‌دهیم هر کالای که فکرش را بکنید در قسمت فروشگاهی فرودگاه بین‌المللی مادرید پیدا خواهید کرد.

مراکز خرید مالدیو فرصتی برای خریدی جانانه پیش روی گردشگران قرار می‌دهند. امیدواریم به لطف اطلاعاتی که از این مراکز خرید با شما در میان گذاشتیم، با دستی پر از سوغات به دیار خود باز گردید و خاطره سفر به مالدیو را جاودانه کنید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمندی برای خریدی دلچسب از مراکز خرید بین‌المللی دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید را در قسمت نظرات با ما و همراهان خود در ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

مرکز خرید له کیوت فاصله کمی با موزه ملی مالدیو دارد.

مرکز تجاری اِس‌.‌تی.‌اًو ( STO)، فروشگاهی بزرگ دارد که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در آن پیدا می‌شود.

بوتیک نالا، بورس لباس‌های مجلسی در مالدیو است.

فروشگاه ماره اسکوبا به عرضه لوازم اختصاصی غواصی معروف است.

سوغاتی فروشی آنگولو، بهترین مکان برای خرید سوغات مالدیو است.

جوئل کرفت، یکی از بهترین برندهای جواهرفروشی و اجناس لوکس‌ و آنتیک در مالدیو به حساب می‌آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.