مرکز خرید اپال تهران | نگین مراکز خرید پایتخت

4

مرکز خرید اپال مدتی است که به مقصد اول علاقه‌مندان خرید و پاساژ‌گردی تبدیل شده است و انصافاً هم باید به این طرفداران حق دارد. مرکز خرید اپال نه‌تنها به‌لحاظ تنوع محصولات و مغازه‌های شیک و زیبا دست خریداران را خالی نمی‌گذارد، بلکه در این مرکز در کنار خرید، توجه ویژه‌ای به تفریح لحاظ شده است. از طرف دیگر به لطف وجود فودکورت و رستوران‌های مجللی که در این مرکز خرید وجود دارد، بازدیدکنندگان در کنار خرید و تفریح، فرصتی دارند تا خودشان را حسابی تحویل بگیرند و لذت خرید را با صرف غذایی خوش‌طعم تکمیل کنند. با درنظرگرفتن این محاسن می‌توان گفت خرید از مجتمع تجاری اپال تهران هم فال است و هم تماشا. به همین دلیل در ادامه نگاهی به مجتمع خرید اپال داشته‌ایم و امکانات آن را بررسی کرده‌ایم.

فهرست مطالب

مرکز خرید اپال | از بزرگترین مراکز تجاری تهران

خرید تنها زمانی دلنشین و لذت‌بخش است که شرایط راحتی و آسایشِ خریداران فراهم شود. خوشبختانه این شرایط تمام و کمال در مجتمع تجاری اپال مهیاست. مرکز خرید اپال یکی از مراکز خرید جدید و امروزی در منطقه به حساب می‌آید. انصافاً باید گفت معماران این ساختمان بسیار حرفه‌ای بوده‌اند و به همین دلیل با ساختمان عظیمی طرف هستیم که به لحاظ زیباشناختی، جلوه‌های بصری جذابی دارد. از طرف دیگر در کنار استفاده از هنر معماری مدرن، به لحاظ فناوری‌های پیشرفته نیز برای این مرکز خرید چیزی کم گذاشته نشده و خریداران با جدیدترین فناوری‌های رفاهی و امنیتی سروکار دارند. جالب است بدانید ساخت این بنا را کاملاً مهندسان متخصص ایرانی، با وسواس زیاد و با جدیدترین ماشین‌آلات ساختمانی انجام داده‌اند.

مرکز خرید اپال در زمینی با مساحت بیش از 7هزار مترمربع احداث شده است. پاساژ اپال به لحاظ طبقات نیز یکی از بزرگترین مراکز خرید تهران است و ۲۳ طبقه دارد. از این تعداد، ۱۴ طبقه روی زمین و ۹ طبقه آن زیر زمین ساخته شده است. معماری مرکز خرید اپال تهران، مدرن و امروزی است و خریداران دسترسی راحتی به طبقه‌های مختلف دارند. از طرف دیگر از آنجایی که این مرکز خرید چیزی حدود 130هزار مترمربع مساحت دارد، امکانات رفاهی مختلفی برای خریداران لحاظ شده تا در حین خرید و پاساژگردی، خسته نشوند.

گستردگی واحدهای تجاری مرکز خرید اپال از چیزی که فکرش را بکنید بیشتر است و با چیزی حدود 450 واحد تجاری طرف هستیم که در طبقه‌های مختلف قرار گرفته‌اند. برای جلوگیری از پراکندگی اصناف مختلف در این مرکز، هر طبقه به صنف خاصی اختصاص یافته است تا از این طریق، خریداران، مسیر راحت و سریعی را برای خرید محصولات مدنظر خود در پیش بگیرند.

راهنمای بازارگردی در مرکز خرید اپال

امنیت و آرارمش خاطر در مرکز خرید اپال

به قول قدیمی‌ها از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در پاساژ اپال یافت می‌شود. بنابراین برای اینکه در میان گستردگی 450 فروشگاهی که در این مرکز قرار دارد، سردرگم نشوید بهتر است اطلاعات کافی از قرارگیری واحد‌های صنفی در طبقه‌های مختلف مرکز خرید اپال در اختیار داشته باشید.

  • اپال هوم | خرید زیباترین اکسسوری‌ها و لوازم خانگی

تصویری از نمای راهرو مرکز خرید اپال سنتراپال هوم در مرکز خرید اپال جای مناسبی برای انتخاب منحصربه‌فردترین لوازم خانگی و اکسسوری‌های شیک است. شما اگر می‌خواهید فضای محیط کار یا منزل خود را تغییر دهید، حتماً به طبقه همکف مرکز خرید اپال سر بزنید تا شیک‌ترین تزئینات از برندهای معروف را ببینید و از میان آن‌ها انتخابتان را نهایی کنید. در واقع مجموعه‌ای از بهترین برندهای لوازم خانه و آشپزخانه، کالای خواب، لوازم روشنایی، صنایع دستی، دکوراسیون خانه، مبلمان و همچنین گل‌فروشی در اینجا گرد هم آمده‌اند. به همین دلیل مطمئنیم حتی اگر از خاص‌پسندترین افراد هم که باشید، زیر سقف اپال هوم، نیازتان برطرف می‌شود و دست‌خالی بیرون نمی‌روید.

  • اپال کویین | هر آنچه برای یک جشن باشکوه در نیاز دارید

اگر در حال چیدن برنامه یک جشن باشکوه هستید یا می‌خواهید برای یک مهمانی بی‌نقص خودتان را آماده کنید، به اپال کویین سر بزنید. اُپال کویین جلوه‌گاهی منحصربه‌فرد از همه خدمات مربوط به مهمانی‌ها، جشن‌ها و مراسم در یک‌جاست. اگر قصد خرید طلا دارید و می‌خواهید از مجموعه‌ای از زیورآلات شیک و مجلسی بازدید کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به طبقه دوم مرکز خرید اپال بزنید. در این طبقه با گلچینی از بهترین طلافروشان شهر روبه‌رو می‌شوید که جدیدترین مدهای دنیای طلا و جواهر را به مشتریان عرضه می‌کنند.

از طرف دیگر طبقه دوم این مرکز تجاری در کنار طلا، بورس ساعت، لباس عروس، لباس شب، لباس داماد و نیز آینه و شمعدان است. همچنین بخشی در این طبقه به صرافی‌ها اختصاص دارد. خوشبختانه مدیران مرکز خرید اپال به لحاظ امنیت برای طبقه دوم چیزی کم‌و‌کسر نگذاشته‌اند و پیشرفته‌ترین فناوری‌های امنیتی و حفاظتی در آن لحاظ شده تا خدای نکرده مشکلی به لحاظ امنیت برای طلافروشان و خریداران ایجاد نشود. در کنار تجهیزات امنیتی پیشرفته، وجود نگهبان اختصاصی در این طبقه، امنیت آن را دوچندان کرده است.

  • اپال کیدز | قدم زدن در دنیای شاد کودکانه

مرکز تجاری اپال | اپال کیدز

اگر می‌خواهید پوشاک شیک و باکیفیت برای فرزند دلبندتان بخرید، حتماً به طبقه سوم مرکز خرید اپال بروید. در این طبقه خاص‌ترین لباس‌ها و اسباب‌بازی‌ها را می‌توانید برای کودکتان تهیه کنید، محیط تمیز و فروشگاه‌های متنوع از معتبرترین برندهای شناخته‌شده در اپال کیدز اوقات خوشی را برایتان به ارمغان می‌آورد که از وقت‌گذراندن با خانواده‌تان لذت می‌برید.

  • اپال استایل | بورس پوشاک و لباس‌های جدید

تصویر معتبرترین برندهای ایران و جهان در یکی از بزرگترین مرکز خرید های تهران اپال سنتر

از آنجایی که اکثر مراکز خرید تهران، بورس پوشاک و لباس‌های جدید هستند، مرکز خرید اپال نیز سه طبقه کامل را به فروشگاه‌های لباس اختصاص داده است. شما در طبقه‌های چهارم، پنجم و ششم با طیف گسترده‌ای از معروف‌ترین برند‌های پوشاک طرف هستید. در طبقه اول هم می‌توانید پوشاک از برندهایی مانند کوتون، سرجه و لاماسو هم بخرید. گستردگی پوشاک در این طبقه‌ها، مرکز خرید اپال را به کعبه آمال علاقه‌مندان مدهای جدید پوشاک تبدیل کرده و حتی مشکل‌پسندترین مشتریان نیز که وسواس زیادی در انتخاب لباس و پوشاک دارند، از این طبقه‌ها دست خالی بیرون نمی‌آیند. مدیران این مرکز تجاری توجه ویژه‌ای به فروش پوشاک داشته‌اند و به همین دلیل در کنار فروشگاه‌های پر زرق‌و‌برق، دو سالن نمایش مد نیز در این مرکز تجاری در نظر گرفته شده است.

  • اپال الکترونیک | سوار بر موج فناوری و تکنولوژی روز دنیا

مرکز تجاری اپال | اپال الکترونیک

هفتمین طبقه از مرکز خرید اپال ویژه علاقه‌مندان دوآتشه فناوری‌های جدید است. طیف گسترده‌ای از فروشنده‌‌های گوشی‌های هوشمند، رایانه، لپ‌تاپ، بازی‌های کامپیوتری و لوازم صوتی و تصویری در این طبقه قرار دارند. فروشندگان لوازم خانگی نیز در این طبقه قرار دارند. انصافاً باید گفت با تنوع گسترده‌ای از محصولات مختلف از میان معتبرترین برند‌های داخلی و خارجی طرف هستیم.

  • اپال بولینگ | تفریحات فراموش‌نشدنی برای تک‌تک اعضای خانواده

اگر می‌خواهید در کنار خرید، کمی تفریح کنید، پیشنهاد می‌کنیم سری به هشتمین طبقه مرکز خرید اپال و یکی از بهترین باشگاه های بولینگ تهران بزنید. در این طبقه باشگاه بازی و ورزش بسیار مجهزی تعبیه شده و تفریح‌های مختلفی را در اختیار سنین مختلف قرار می‌دهد. بنابراین اگر می‌خواهید خودتان حسابی تفریح کنید، حتماً سری به سالن بولینگ و بیلیارد این مرکز بزنید. اگر هم می‌خواهید فرزند دلبند‌تان در این مرکز حسابی تفریح کند، در طبقه سوم بخشی برای تفریح و سرگرمی کودکان در نظر گرفته شده است.

  • اپال فودکورت | تست خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌ها و خوراکی‌ها

اگر می‌خواهید خاطره‌ خوش شما از خرید در مرکز خرید اپال تکمیل شود، سری به طبقه نهم (اپال فودکورت) و دهم (اپال رستوران) مرکز خرید اپال بزنید. خوشمزه‌ترین خوراکی‌ها و غذاهای ایرانی و خارجی را در این 2 طبقه خواهید دید. در طبقه نهم اپال، با فودکورتی 1000نفره طرف هستیم که به لطف کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌های مدرن و خوراکی‌های خوشمزه‌ای که در اختیار مشتریان قرار می‌دهد، نه‌تنها خستگی را از تن خریداران بیرون می‌کند، بلکه خاطره‌ پذیرایی با غذاهای خوش‌طعم را برای همیشه در ذهنتان ماندگار می‌کند.

انواع برند‌های غذایی نیز در طبقه دهم مرکز خرید اپال حضور دارند. به این ترتیب با مرکز خریدی طرف هستیم که به‌لحاظ خوراکی و تنوع غذایی، چیزی کم‌و‌کسر ندارد. باغی سرسبز بر فراز برج اپال قرار دارد و نمایی ۳۶۰ درجه از منطقه زیبای سعادت‌آباد را پیش‌روی شما قرار می‌دهد. در این باغ، رستورانی شیک و مجلل قرار دارد.

  • اپال آفیس | تجربه کار در محیطی مدرن

طبقه 11 و 12 در مرکز خرید اپال به واحدهای اداری این مجموعه اختصاص دارد. وجود دفاتر اداری شیک و زیبا در طبقه‌های بالای این مرکز خرید به صاحبان کسب‌وکارها اجازه می‌دهد کار خود را از دفاتری با معماری جذاب با دورنمای زیبایی از تهران پیش ببرند. در کنار دفاتر اداری می‌توانید از خدمات دیگری در حوزه سبک زندگی مانند آرایشگاه، کلینیک پوست و مو و زیبایی نیز استفاده کنید.

  • اپال سینما | تماشای فیلم در بام مرکز خرید اپال

مجتمع تجاری اپال تهران | اپال سینما

اگر از عاشقان تماشای فیلم هستید و اهل سینما رفتن، پیشنهاد ویژه ما رفتن به سینما اپال است. وجود ۵ سالن سینما با ظرفیت ۸۰۰ صندلی، از تجربه‌ای خاص برای تماشای فیلم‌های محبوبتان نوید می‌دهد. همچنین پس از تماشای فیلم مدنظرتان، می‌توانید از غذاهای متنوع این مجموعه نوش جان کنید و گشتی در بازار همه‌چیزتمامش بزنید.

امکانات ویژه‌ مرکز خرید اپال | دلیلی برای تجربه خاطره‌انگیز از خرید

  • یکی از خدمات بسیار مفیدی که در این مرکز خرید ارائه می‌شود، درنظرگرفتن اتاق والدین و کودک است. در طبقات سوم A و B، اتاق اختصاصی «پدر و کودک» و «مادر و کودک» در نظر گرفته شده است. درنتیجه مهمانان مرکز خرید اپال در فضایی مجهز و بهداشتی نیازهای فرزندانشان را برطرف می‌کنند؛
  • کارواش مرکز خرید اپال جزو امکاناتی است که توجه بسیاری از مراجعه‌کنندگان را به خود جلب می‌کند. بازدیدکنندگان می‌توانند از فرصت فراغتی که برای گشت‌وگذار در این مرکز دست می‌دهد، نهایت استفاده را ببرند. به این ترتیب با سپردن خودروی خود به کارواش، پس از بازگشت از خرید، خودرویی تمیز و مرتب تحویل بگیرند؛
  • هایپرمارکت بزرگ مرکز خرید اپال در طبقه منهای یک این مرکز، کمک می‌کند سبد بسیار متنوعی از مایحتاج لازم منزل را به‌راحتی فراهم کنید؛
  • پارکینگ این مجتمع در 7طبقه زیر زمین و از P1-7 قرار دارد؛ بنابراین خیالتان از باب پیداکردن پارکینگ راحت باشد.

مسیر دسترسی به مرکز خرید اپال

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز تجاری اُپال.

اگر تعریف و تمجید‌هایی که از مرکز خرید اپال کردیم شما را به این فکر انداخته که در سفرتان به استان تهران سری به این مجتمع بزنید، پیشنهاد می‌کنیم از اتوبان یادگار امام در شمال و غرب، بزرگراه نیایش در جنوب و بلوار شهید فرحزادی در شرق، مسیر مرکز خرید اپال سعادت‌آباد را در پیش بگیرید. این مرکز خرید از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ نیمه‌شب پذیرای شماست.

ساعت فعالیت9:00 تا 24:00
شماره تماس02122110960
آدرس سایتhttps://opalshoppingcenter.com
کلاس قیمتیلوکس
آدرستهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز تجاری اُپال.

سعی کردیم تمام اطلاعات لازم درباره مرکز خرید اپال را با شما در میان بگذاریم. حالا نوبت شماست که به ما بگویید کدام بخش این مرکز خرید برایتان جذاب‌تر بود؟ تا حالا به این مجتمع تجاری خاص سرزده‌اید؟ فکر می‌کنید جای چه چیزی در این مرکز خالی است؟ راستی اگر رفته‌اید، از برخورد فروشندگان برایمان بگویید. در نهایت پیشنهاد می‌کنیم اگر شما هم از آن دسته خریدارانی هستید که علاقه زیادی به بازدید از پاساژ و مراکز خرید دارند و نیز اطلاعات جالب و سودمندی از مجتمع تجاری اپال تهران یا هر مرکز خرید دیگری شبیه به آن می‌دانید، این اطلاعات را در قسمت نظرات با ما و دیگر مخاطبان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید.

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مرکز تجاری اُپال.

بله. هم برای کودکان وهم برای بزرگسالان امکانات تفریحی محیاست.

از اتوبان یادگار امام در شمال و غرب، بزرگراه نیایش در جنوب و بلوار شهید فرحزادی در شرق، مسیر مرکز خرید اپال سعادت‌آباد را در پیش بگیرید.

2.8/5 (4 نظر)
4 نظرات
  1. علی می گوید

    معرفی مرکز خرید اپال بسیار عالی و با جزئیات ممنون از وبلاگ کاملتون

    1. بانو تقیان می گوید

      از حسن نظرتون ممنونم. امیدواریم اطلاعات براتون مفید بوده باشه و خری خوبی رو توی مرکز خرید اپال تجربه کنید.

  2. فرشید می گوید

    در نزدیکی این مرکز خرید اپال هتلی وجود داره ?

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام فرشید عزیز. بله هتل اسپیناس پالاس که یه هتل ۵ستاره است و هتل‌های پرشین آزادی، هما و پرشین استقلال در نزدیکی این مرکز خرید هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.