سایت پرواز پاراگلایدر شهران | پرواز بر فراز دیدنی‌های تهران

14

پرواز یکی از آرزوهای دیرینه انسان است؛ اما اکثرمان فرصت و امکان خلبان‌شدن را نداریم. تجربه‌های جذاب و هیجان‌انگیزی مثل پرواز با پاراگلایدر به شما لذت پرواز را هدیه می‌کند. یکی از جاهای تفریحی تهران که برای علاقه‌مندان به پرواز و هیجان یک مقصد تفریحی عالی است، سایت پرواز پاراگلایدر شهران است.

سایت پرواز پاراگلایدر شهران کجاست؟

سایت پرواز پاراگلایدر شهران یکی از مراکز پرواز تفریحی ایران در تهران است که امکان آموزش و تجربه پروازی هیجان‌انگیز را برای مبتدی‌ها و حرفه‌‌ای‌ها فراهم کرده است. این سایت در شمال غربی شهر تهران در منطقه جنت‌آباد شمالی واقع شده است.

شرایط پرواز با پاراگلایدر

شرایط لازم برای پرواز با پاراگلایدر در سایت پرواز پاراگلایدر شهران

پرواز با پاراگلایدر یکی از تجربه‌های بسیار هیجان‌انگیزی است که می‌توانید در طول زندگی داشته باشید. با توجه به اینکه این فعالیت تفریحی فعالیت پرهیجانی است، ممکن است برای برخی افراد که مشکلات جسمی خاصی دارند، مناسب نباشد. همچنین آب‌وهوا هم شرط دیگری است که باید به آن توجه کرد.

پرواز با پاراگلایدر برای افرادی است که از سلامت جسمی برخوردار باشند و همچنین وزنشان حداقل ۴۰ و حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم باشد. پاراگلایدرهای مخصوص دونفره با تحمل وزن در مجموع ۲۳۰ کیلوگرم، امکان پرواز را برای افراد تا حداکثر وزن ۱۲۰ کیلوگرم فراهم می‌کند.

  • آب‌وهوای مناسب

اگر بدون هیچ آموزشی قصد پرواز با پاراگلایدر دارید، مربی به شما درباره وضعیت آب‌وهوا توضیح خواهد داد. اگر شرایط مناسب نباشد، پرواز نمی‌کنید.

  • شرایط بدنی مناسب

اگر مبتلا به بیماری‌های قلبی، صرع و اضطراب هستید یا ترس از ارتفاع دارید، بهتر است از این تفریح صرف‌نظر کنید یا اینکه با توجه به شرایط خودتان و توصیه پزشک درباره‌اش تصمیم بگیرید.

ویدئویی جذاب از پرواز با پاراگلایدر

آموزش پاراگلایدر تهران

کلاس آموزشی پاراگلایدر در سایت پرواز شهران

برای لذت‌بردن از تجربه پرواز در سایت پرواز پاراگلایدر شهران لازم نیست پرواز با پاراگلایدر را بلد باشید. ۲ دسته از افراد برای پرواز به این سایت سر می‌زنند: عده‌ای که کاملاً حرفه‌ای‌اند یا در حال آموزش دیدن‌اند و عده‌ای که فقط به پرواز علاقه دارند و آموزش ندیده‌اند. بر اساس اطلاعاتی که کاربران درباره سایت پرواز پاراگلایدر شهران در گوگل ثبت کرده‌اند، برای پرواز در این سایت، باید در وب‌سایتی که از طرف استاد پرواز شما اعلام می‌شود، ثبت‌نام کنید.

دسته دوم با همراهی یک مربی حرفه‌ای پرواز را تجربه می‌کنند. اگر هم دوست دارید به‌تنهایی پرواز کنید، باید آموزش پاراگلایدر ببینید. مربیان زیادی در ایران در زمینه آموزش پاراگلایدر فعالیت می‌کنند که می‌توانید از مهارت و دانش آن‌ها استفاده کنید و بعد از کسب تجربه، به‌تنهایی پروازکردن بر فراز آسمان تهران را تجربه کنید.

قیمت پاراگلایدر

هزینه پرواز با پاراگلایدر

این تفریح جذاب و پرهیجان تقریباً هزینه گرانی دارد. بین ۴۰۰هزار تا ۷۵۰هزار تومان باید برای آن هزینه کنید. البته ممکن است بتوانید در سایت‌های تخفیف، با هزینه کمتری پرواز با پاراگلایدر را رزرو و تجربه کنید.

جاهای دیدنی و تفریحات نزدیک به سایت پرواز پاراگلایدر شهران

در نزدیکی این سایت، پارک جنگلی کوهسار واقع شده است. دسترسی به این بوستان از طریق بزرگ‌راه آبشناسان و بلوار کوهسار است. از طریق خط ۶ متروی تهران و ایستگاه اتوبوس کوهسار، می‌توان به‌راحتی به این پارک دسترسی داشت.

هزینهحدود ۴۰۰ تا ۷۵۰هزار تومان
ساعت فعالیتنیاز به هماهنگی
شماره تماس09128170515
آدرسجنت آباد شمالی، سایت پروازی شهران

ره بال آسمان با معرفی بهترین جاهای دیدنی تهران و سایر نقاط ایران، راهنمای شما برای سفر و تفریح و گشت‌وگذار است. اگر تجربه‌ای از پرواز در سایت پرواز پاراگلایدر شهران دارید، با سایر مخاطبان ره‌ بال آسمان در میان بگذارید.

خیر. افرادی که پرواز با پاراگلایدر را بلد نیستند، به‌همراه مربی پرواز می‌کنند.

بله. پرواز با پاراگلایدر برای افرادی است که از سلامت جسمی برخوردار باشند و همچنین وزنشان حداقل ۴۰ و حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم باشد. پاراگلایدرهای مخصوص دونفره با تحمل وزن در مجموع ۲۳۰ کیلوگرم، امکان پرواز را برای افراد تا حداکثر وزن ۱۲۰ کیلوگرم فراهم می‌کند.

برای پرواز با پاراگلایدر، به وسیله خاصی نیاز ندارید و تجهیزات در اختیار شما قرار می‌گیرد. فقط کفش مناسب و لباس گرم بپوشید؛ چون در ارتفاع ممکن است هوا سرد شود.

تهران، شهران، انتهای خیابان جنت‌آباد شمالی.

در نزدیکی سایت پرواز پاراگلایدر شهران، پارک جنگلی کوهسار واقع شده است.

 

5/5 (2 نظر)
14 نظرات
  1. سارا می گوید

    مرسی بابت مقاله های جامع و کاملی که در اختیارمون میزارین ?

    1. بانو تقیان می گوید

      ممنونم از شما سارای عزیز که به ما انرژی مثبت منتقل می‌کنید.

  2. maryam می گوید

    من که عاشق ارتفاع هستم ودلم میخواد پرواز کنم ولی حیف این سایت پرواز دور از دسترس منه،کاش مینوشتید که ایا سایت های پرواز دیگه ای هست که دسترسی اش راحت تر باشه .

  3. محمد می گوید

    ببخشید پرواز با پاراگلایدر ،محدودیت سنی داره یا خیر،این مرکز امکانات آموزشی هم داره.ممنون از اطلاعات خوبتون.

    1. بانو تقیان می گوید

      بله محمد عزیز. پرواز با پاراگلایدر برای افرادی است که از سلامت جسمی برخوردار باشند و همچنین وزنشان حداقل ۴۰ و حداکثر ۱۰۰ کیلوگرم باشد. پاراگلایدرهای مخصوص دونفره با تحمل وزن در مجموع ۲۳۰ کیلوگرم، امکان پرواز را برای افراد تا حداکثر وزن ۱۲۰ کیلوگرم فراهم می‌کند.

  4. محمد می گوید

    ببخشید پرواز با پاراگلایدر ،محدودیت سنی داره یا خیر،این مرکز امکانات آموزشی هم داره.ممنون از اطلاعات خوبتون.

  5. Maryam می گوید

    منی که عاشق ارتفاع هستم ودلم میخواد پرواز کنم ولی حیف این سایت پرواز دور از دسترس منه،کاش مینوشتید که ایا سایت های پرواز دیگه ای هست که دسترسی اش راحت تر باشه .

    1. بانو تقیان می گوید

      مریم عزیز، باید پرسید که توی چه شهری هستید. اکثر کلان‌شهرهای ایران این روزها امکانات پرواز با پاراگلایدر رو دارن.

  6. محمد می گوید

    ببخشید پرواز با پاراگلایدر ،محدودیت سنی داره یا خیر،این مرکز امکانات آموزشی هم داره.ممنون از اطلاعات خوبتون.

    1. بانو تقیان می گوید

      بله محمد عزیز، شرایط سنی دارند که برای اطلاع دقیق‌تر باید با شماره‌ای که گذاشتیم تماس بگیرید و بپرسید.
      بله مرکزشون آموزش هم می‌ده.

  7. مجید می گوید

    اگر عاشق هیجان و ارتفاع هستید، پرواز با پاراگلایدر از ناب ترین و لذت بخش ترین تفریحاتیه که میتونید تجربه کنید. ممنون از ره بالی ها بابت این معرفی کامل و جذاب.

    1. بانو تقیان می گوید

      مجید عزیز، ممنونیم از شما برای انرزی مثبتی که منقل می‌کنید.

  8. امیر حسین می گوید

    سلام خسته نباشید
    ایا مجموعه شما کایت هم اموزش میدن

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام امیرحسین عزیز
      نه متأسفانه. ما فقط این سایت رو معرفی کردیم. برای توضیحات بیشتر با مسئولان خود مجموعه تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.