مراکز پرواز تفریحی ایران | تجربه پرواز بر بلندای طبیعت

0

فرودگاه های تفریحی ساخته شده‌اند تا آرزوی پرواز را برای همگان برآورده کنند؛ حتی برای آن‌هایی که خلبان نیستند؛ ولی خلبانی را عمیقاً دوست دارند. در کنار تفریحات آبی، شهربازی‌ها، پیست‌های کارتینگ و مراکز بانجی جامپینگ، مراکز پرواز تفریحی هم در جای‌جای ایران راه‌اندازی شده‌‌اند تا علاقه‌مندان خود را سرحال بیاورند. هیجان پرواز تفریحی و تماشای طبیعت از بلندای آسمان، خاطره‌‌ای است که هرگز از یاد نمی‌برید. اگر شما هم تاکنون نمی‌دانستید برای پرواز با یک هواپیمای واقعی در آسمان بی‌کران شهرتان باید به کجا مراجعه کنید، همراه ما باشید تا بهترین مراکز پرواز تفریحی ایران را به شما معرفی کنیم.

باشگاه هوانوردی خیام

باشگاه هوانوردی خیام

شاید هواپیماهای ملخی را بیشتر در کارتون‌های بچگی دیده‌ایم و حتی پرواز با آن‌ها را خیال کرده‌ایم. باشگاه هوانوردی خیام مشهد جایی برای تحقق‌بخشیدن به رؤیای شیرین پرواز با هواپیماهای ملخی یا جایروکوپتر است. هواپیماهای یک‌نفره یا دونفره این فرودگاه تفریحی آماده‌اند تا یک روز به‌یادماندنی و مهیج برای گردشگران در شهر مشهد بسازند.خیالتان از جهت امنیت پرواز هم راحت باشد؛ سازمان هواپیمایی کشوری، فرودگاه تفریحی خیام را به‌لحاظ فنی تأیید کرده است.

باشگاه هوانوردی خیام

اگر عروسی‌تان در پیش است و می‌خواهید یک خاطره مهیج و آکروباتیک در آن ثبت کنید، فیلم‌برداری از خودتان در حین پرواز را به دست‌اندرکاران این مجموعه بسپارید. تفریحات دوستانه و پروازهای تجاری نیز از دیگر خدماتی است که می‌توانید با رزرو نوبت در این باشگاه از آن بهره‌مند شوید. برای ساخت کلیپ‌ تبلیغاتی، تور گشت‌وگذار بر فراز دریای نیلگون خلیج فارس و ماه عسل هم می‌توانید این باشگاه را انتخاب کنید. برای شرکت در جشنواره‌های تخفیف این فرودگاه تفریحی گوش‌به‌زنگ باشید؛ این باشگاه در مناسبت‌ها و تعطیلات تخفیف‌های خوبی دارد.

آدرس: کیلومتر ۱۰۰ بزرگراه مشهد- تهران.
شماره تماس: 09150070887 – 05137114918

فرودگاه گلبهار

فرودگاه گلبهار

فرودگاه تفریحی گلبهار مشهد را می‌توان آشیانه امن هواپیماهای تفریحی دانست. این باشگاه به‌خاطر امکانات ورزش‌های هوایی که دارد، پاتوق جوانان خراسانی است. فرودگاه گلبهار جایی است که کلنگ ساخت اولین فرودگاه خصوصی کشور در آن به زمین خورده است؛ پس عجیب نیست که در مدت کمی، بیشترین تجهیزات پروازهای تفریحی را در خود جای دهد. هر پرواز تفریحی در فرودگاه گلبهار تا ۱۵ دقیقه طول می‌کشد. این فرودگاه آشیانه‌ای برای انواع هواپیماهای مسافربری و تفریحی است. در طول پرواز، خبره‌ترین مربیان پروازی ایران در کنار شما خواهند بود تا سفر ایمنی را تجربه کنید. فیلم‌برداری در طول پرواز را هم کارکنان هنری فرودگاه انجام می‌دهند تا خاطرات پرواز رؤیایی‌تان را ماندگار کنید.

فرودگاه گلبهار

شاید دلتان بخواهد در اولین فرصت جشن تولد، جشن ازدواج یا تفریحات خانوادگی خود را در این فرودگاه جشن بگیرید. تمامی تدارکات فرودگاه خصوصی گلبهار، دست‌ در دست هم داده‌اند تا شما بهترین پرواز عمرتان را تجربه کنید. باشگاه های هوانوردی مشهد با تنوع امکانات و ورزش‌های هوایی متعدد، در شهر مشهد و شهرهای اطراف آن پراکنده شده‌اند.

آدرس: استان خراسان رضوی، گلمکان، بلوار سعدی.
تلفن تماس: 09028884091

فرودگاه افشید کرمان

فرودگاه افشید کرمان

وقتی در فرودگاه به‌اصطلاح تفریحی قرار بگیرید که از صفر تا صد تجهیزات فرودگاه‌های واقعی را دارد، لاجرم خودتان را یک‌پا خلبان می‌دانید و زمین تمرین را مرکز فرماندهی هوایی! فرودگاه افشید کرمان تمام آنچه از یک فرودگاه واقعی تصور می‌کنید را دارد. امکاناتی شامل 2 فروند هواپیمای فوق سبک، برج مراقبت، باندهای فرود مجهز برای هواپیماهای سبک و جت ملخی، زمین رمپ و آشیانه نگهداری تا 20 فروند هواپیمای فوق سبک  و… . این فرودگاه، اساتید حرفه‌ای و باتجربه ایران را دعوت کرده است تا آموزش هنرآموزان را برعهده داشته باشند. آسمان کرمان با وجود فرودگاه تفریحی افشید، میزبان جوانان ایرانی است که مایلند از پروازهای تمرینی و تفریحی این مجموعه استفاده کنند.

باشگاه هوانوردی افشید همچنین دوره‌های آموزش تعمیر و نگهداری هواپیماهای فوق سبک را طبق آخرین استانداردهای بین‌المللی برگزار می‌کند. فرصت مناسبی است تا افراد، دوره‌های مربوطه را به‌راحتی بگذرانند و زمینه اشتغالشان فراهم شود. تاکنون چندین مدرک خلبانی و خدمات مربوط به پرواز در این مرکز صادر شده که سازمان هواپیمایی کشور آن را تأیید کرده است.

آدرس: شهرستان کرمان،خیابان ماهانی.
شماره‌تماس:  3432443654

فرودگاه تفریحی و آموزشی آزادی

به این دلیل معرفی فرودگاه های تفریحی ایران را از فرودگاه‌های پایتخت شروع نکردیم تا ذهنیت «همیشه بهترین جاهای تفریحی در تهران است» را از رونق بیندازیم. در ادامه به فرودگاه تفریحی و آموزشی نظرآباد استان البرز می‌رسیم که به‌عنوان اولین مرکز آموزش خصوصی پرواز در ایران و خاورمیانه تأسیس شده است. اگر بخواهیم از امتیازات فرودگاه آزادی بگوییم باید از 60 فروند هواپیمای فوق سبک این فرودگاه صحبت کنیم که با پرواز خود، آسمان کرج را آذین می‌بندند. در این باشگاه هوانوردی، علاوه بر پروازهای تفریحی، آموزش خلبانی با به‌روزترین روش‌های بین‌المللی صورت می‌پذیرد.

اصطلاح هوانوردی عمومی، ایده‌ای است که با احداث این مرکز هوایی به‌صورت جدی پیگیری شد. این فرودگاه هم‌اکنون انواع فعالیت‌های صنعتی، آموزشی، تفریحی و تحقیقاتی را در زمینه پرواز و صنعت هواپیمایی دنبال می‌کند. اگر به تعمیر و مونتاژ قطعات هواپیما علاقه دارید، می‌توانید به بخش صنعتی-تحقیقاتی این فرودگاه سری بزنید. اگر هم پولتان از پارو بالا می‌رود برای خریدوفروش هواپیماهای فوق سبک یا تعمیر هواپیماهای شخصی‌تان، به این فرودگاه مراجعه کنید.

آدرس: استان البرز، شهرستان نظرآباد، فرودگاه آزادی نظرآباد.
شماره ‌تماس: ۰2188701162

فرودگاه افلاک آسیا سمنان

فرودگاه افلاک آسیا سمنان

استان سمنان هم خودش را به جریان توسعه فرودگاه های تفریحی رسانده است. پروازهای تفریحی باشگاه هوانوردی افلاک آسیا در شهرستان گرمسار و بخش ایوانکی این استان به پرواز در می‌آيند. این فرودگاه وسعتی بالغ بر 50 هکتار دارد و در سال 92 راه‌اندازی شده است تا تفریحی مهیج برای گردشگران و ساکنان سمنان باشد. تا وقتی گواهینامه معتبر خلبانی هواپیماهای فوق سبک را نداشته باشید، مجوز پروازتان صادر نمی‌شود؛ بنابراین فرودگاه افلاک آسیا هم مثل تمامی فرودگاه های تفریحی قبل، بخش آموزش پرواز هم دارد. شما با اجاره هواپیما و گذراندن دوره‌های تئوری و عملی خلبانی، گواهینامه خلبانی را دریافت می‌کنید. هر دور پرواز تفریحی در این فرودگاه، 30 دقیقه طول می‌کشد. در طول این مدت، خدمات فیلم‌برداری این مرکز تفریحی، ثبت‌کننده لحظات خوش پروازتان خواهند بود. جوانان جویای هیجان، پرواز با جایروکوپتر این باشگاه هوایی را از دست ندهند.

آدرس: کیلومتر 53 جاده تهران – سمنان ، ضلع جنوبی شهرک صنعتی ایوانکی.
شماره‌تماس: 4584112-0233

فرودگاه زرقان

اگر در میان گشت‌گذار در جاهای دیدنی شیراز به شهرستان زرقان هم سری زده باشید، می‌دانید که این شهر به‌دلیل قرارگرفتن در نزدیکی کوه‌های سرافراشته و رفیع، برای راه‌اندازی فرودگاه مسافربری مناسب نیست. با این وجود پرواز‌دوستان شیرازی از پای ننشستند و فرودگاه زرقان را برای پرواز تفریحی آماده کردند. هم‌اکنون فرودگاه تفریحی زرقان محل اجرای ورزش‌های هوایی مثل پرواز با پاراگلایدر، هواپیماهای مدل، کایت موتوردار و بالن‌های رنگارنگ است. عبارت «تاکسی هوایی» را که تازه سر زبان‌ها افتاده، شنیده‌اید؟ یکی از بهترین مراکز ایرتاکسی یا همان تاکسی هوایی در فرودگاه زرقان جا خوش کرده است. هواپیماهای یک‌موتوره برای حمل‌ونقل مسافران به شهرهای مجاور یا فرودگاه خلیج فارس به‌صورت چارتر ارائه می‌شوند. مژده به شما اینکه پروازهای تفریحی فرودگاه زرقان بر فراز رشته‌کوه‌های زاگرس، سد درود دز، دریاچه بختگان و مجموعه تخت جمشید پرواز می‌کند.

فرودگاه تفریحی زرقان محل برگزاری نمایشگاه‌ هواپیمایی هم هست. اگر به تفریحات مهیج دیگری مثل کارتینگ و پینت‌بال هم علاقه دارید، پیست کارتینگ و زمین پینت‌بال این مرکز تفریحی چشم‌انتظار شماست.

آدرس: 25کیلومتری جاده شیراز-اصفهان، قبل از ورودی زرقان، فرودگاه زرقان.
شماره‌تماس: 32627444-071

فرودگاه تفریحی نمک آبرود

از لذت و شور و هیجان تفریحات جاهای دیدنی نمک آبرود هرچه بگوییم، کم گفته‌ایم. این مجموعه تفریحی خودش را در فهرست پروازهای تفریحی هم جا داده است. فرودگاه تفریحی نمک‌ آبرود استان مازندران با داشتن کادر مجرب و حرفه‌ای پرواز، فرصت هدایت هواپیماهای گلایدر، پاراگلایدر، بالن، چتر و کایت را فراهم می‌کند. چه کسی است که نخواهد طبیعت نمک‌آبرود چشم‌نواز را از فلک آسمان ببیند؟ نمک آبرود تفریحات مرتفع دیگری مثل کابل و پل‌های لغزان هم دارد؛ اما تجربه پرواز که آرزوی سالیان سال آدم‌ها بوده است، چیز دیگری است.

آدرس: شهرستان چالوس، هتل هایت، بلوار صنوبر.
شماره‌تماس: 01152188852 – 09111934199

فرودگاه پیام البرز

فرودگاه پیام البرز

فرودگاه بین‌المللی پیام البرز از آن دست فرودگاه‌های مسافربری ایران است که در کار خود متوقف نمانده و از امکاناتش برای آموزش پرواز و پروازهای تفریحی هم استفاده کرده است. هم‌اکنون پروازهای تفریحی فرودگاه پیام در روزهای پنجشنبه و جمعه با هواپیماهای دونفره فوق‌سبک انجام می‌شود. فرودگاه پیام، پروازهای تفریحی خود را با به‌روزترین استانداردهای ایمنی پرواز اجرا می‌کند. از آنجایی‌که این فرودگاه تفریحی در نزدیکی تهران قرار گرفته است، روزهای آخر هفته تعداد زیادی از علاقه‌مندان پرواز را به سوی خود می‌کشاند.

فرودگاه پیام البرز

(بیماران قلبی و آنانی که مثل ما پولشان، نسبت خوبی با پارو ندارد، بهتر است ادامه این پاراگراف را نخوانند!) هزینه نیم‌ساعت پرواز با هواپیماهای فوق سبک فرودگاه پیام، یک میلیون و ۲۰۰هزار تومان وجه رایج مملکت است. مدیران این مجموعه می‌گویند این هزینه در مقایسه با هزینه مشابه پروازهای تفریحی در خارج از کشور، به‌صرفه به نظر می‌رسد.

آدرس: کرج، مهرشهر، انتهای بلوار ارم، فرودگاه بین المللی و منطقه ویژه اقتصادی پیام.
شماره‌تماس: 02633266011

فرودگاه رامسر

فرودگاه رامسر

مگر می‌شود از کنار تماشای زیبایی‌های رامسر آن هم به‌وسیله پرواز تفریحی از فرودگاه رامسر گذشت؟ احداث فرودگاه رامسر به سال 1331 می‌رسد؛ اما از افتتاح باند پروازهای تفریحی آن چندسالی بیشتر نمی‌گذرد. پیش از انقلاب، این فرودگاه برای برگزاری تشریفات و تفریحات خاندان شاهنشاهی استفاده می‌شد؛ اما پس از انقلاب، پروازهای مسافربری این فرودگاه افزایش یافت و گردشگران بسیاری را از سراسر شهرهای ایران میزبانی کرد. فرودگاه رامسر همه‌روز تا 179 پرواز تفریحی را هدایت می‌کند. شهر رامسر با راه‌اندازی این مجموعه تفریحی، برای جذب گردشگران فرصت بی‌نظیری فراهم کرده است.

آدرس: استان مازندران، رامسر.
شماره‌تماس: 011۵۵۲۲۱۹۴۶

 فرودگاه شهرکرد

 فرودگاه شهرکرد

فرودگاه شهرکرد در کنار اینکه بستری برای حمل‌ونقل مسافربری است، یک باشگاه حرفه‌ای و مجهز برای برای یادگرفتن خلبانی هواپیماهای فوق سبک هم هست. حالا که تا اینجا آمده‌اید به شما بگوییم که هرجا کلمه هواپیمای فوق سبک را آوردیم، منظورمان هواپیماهایی است که حداکثر 600 تا 7000 کیلوگرم وزن دارند و فقط برای پروازهای تفریحی استفاده می‌شوند. دو هواپیمای رنجر و تکنام، هواپیماهای فوق سبک فرودگاه شهرکرد هستند.

 فرودگاه شهرکرد

برای پرواز با هواپیمای فوق سبک، کافی است  بیشتر از 12 سال داشته باشید؛ اما اگر به‌دنبال گرفتن گواهینامه خلبانی و خرید هواپیما شخصی هستید، باید محدودیت سنی 18 تا 60 سال را رعایت کنید. شرط دیگر پرواز تفریحی، نداشتن بیماری زمینه‌ای مانند بیماری‌های قلبی است. هزینه پرواز تفریحی فرودگاه شهرکرد بسته به اینکه پرواز 15دقیقه‌ای یا 30دقیقه‌ای را بپسندید، متفاوت است. گردشگرانی که گواهینامه خلبانی دارند، می‌توانند خودشان با هدایت پرواز تفریحی، کوه‌های سرسبز و آبشارهای دیدنی شهرکرد را از فراز آسمان این شهر تماشا کنند.

آدرس: ایران، استان چهارمحال و بختیاری، بزرگراه شهرکرد-هفشجان-فارسان.
شماره‌تماس: 03832270901

فرودگاه آسمان میبد

فرودگاه آسمان میبد

تا اینجا اصلا فکرش را می‌کردید فرودگاه های تفریحی این‌چنین در دل شهرهای ایران پراکنده شده باشند؟ یکی‌اش همین فرودگاه آسمان میبد. این فرودگاه 90 هکتار مساحت دارد که 60 هکتار آن مختص باند پروازی و فراز و فرود هواپیماها است. فرودگاه آسمان میبد یزد برای انجام پروازهای ایمن به‌لحاظ تجهیزات، تکمیل است. وجود برج مراقبت، سالن تعمیر و مونتاژ هواپیماهای تفریحی، آشیانه وسیع و برگزاری کلاس‌های آموزشی خلبانی، شاهد این مدعاست.

فرودگاه آسمان میبد

هواپیماهای این فرودگاه برای پرواز تفریحی شامل جایروکوپتر، کایت موتور و هواپیما فوق سبک 4نفره است. بهترین زمان بازدید و گردش با هواپیماهای تفریحی تعطیلات نوروز است. در ایام نوروز نمایش‌های هوایی هم در این فرودگاه برگزار می‌شود. در آینده، کلاس‌های آموزشی فرودگاه تفریحی آسمان میبد شامل دوره‌های پرواز با پاراگلایدر، پاراموتور و کایت موتور هم می‌شود. طوری که مدیران این مجموعه می‌گویند هنرآموزان خلبانی پس از گذراندن 3ماه آموزش، مجوز پرواز و خرید هواپیمای شخصی را دریافت می‌کنند.

آدرس: استان یزد، میبد، جاده راه آهن.
شماره تماس: 021123456

فرودگاه تفریحی نوشهر

فرودگاه تفریحی نوشهر

فرودگاه تفریحی نوشهر را مدیران مرکز آموزش‌های هوایی شاهین راه‌اندازی کردند. اگر بخواهید ماجرای ساخت این فرودگاه تفریحی را بدانید باید بگوییم کارکنان آموزش هوایی شاهین وقتی دیدند پختگی و تجربه‌شان در مدیریت فعالیت‌های هوانوردی عمومی تهران، خبر از نتایج خوبی می‌دهد، دست روی دست نگذاشتند و تصمیم گرفتند یکی بهتر از آن را در نوشهر مازندران تأسیس کنند. الحق نیتشان هم خالص بود؛ چراکه می‌خواستند جوانان وطن در هر گوشه‌ای از ایران که هستند استعداد خلبانی‌شان آکبند نماند و فرصتی برای رشد داشته باشند. مرکز پرواز تفریحی نوشهر در خدمات پروازی دیگری مانند تعمیر و نگهداری هواپیماهای شخصی، ساخت و فروش هواپیما و شبیه‌سازی پرواز هم خبره است.

فرودگاه تفریحی نوشهر

مرکز آموزش هوایی شاهین از قدیمی‌ترین  و تخصصی‌ترین مراکز آموزش هواپیماهای تفریحی است. این مرکز با تمرینات 15دقیقه‌ای پرواز، مهارت هنرجویان خلبانی را آزمایش می‌کند. از بابت امنیت پرواز هم خیالتات تخت! همه هنرجویان پیش از اجرای پرواز بیمه می‌شوند. اگر هم خلبان جنم و مهارت شما را تشخیص دهد، بعید نیست کنترل پرواز را به شما بسپارد و برای دقایقی خلبانی حرفه‌ای را تجربه کنید. آقایان و بانوان دوست‌دار خلبانی که بیشتر از 10 سال دارند، اجازه دارند از پرواز تفریحی با هواپیماهای جایروکوپتر گلایدر، چتربازی و حتی پهباد استفاده استفاده کنند.

آدرس: مازندران، جاده نوشهر-چالوس.
تلفن: 1152323113

فرودگاه سهند تبریز

فرودگاه سهند تبریز

فرودگاه تفریحی سهند تبریز در سال 96 با خرید 4 فروند هواپیمای فوق سبک، عَلَم آموزش هوانوردی عمومی را در شهر تبریز بلند کرد. از مدیران این مجموعه تفریحی خبر رسیده که هنرجویان خلبانی این نوع هواپیماها با گذراندن 90 ساعت کلاس تئوری و 40 ساعت کلاس پرواز عملی، مجوز پرواز را دریافت می‌کنند. ساکنان شهر تبریز برای شرکت در این دوره‌ها کافی است به فرودگاه سهند تبریز سری بزنند. فرودگاه سهند در فهرست فرودگاه‌های اقماری فرودگا‌ه‌های آذربایجان شرقی قرار می‌گیرد. دست‌اندرکاران فرودگاه تفریحی سهند، زمینی به مساحت 42 هکتار در مسیر مراغه به بناب را برای تأسیس آن انتخاب کردند؛ بنابراین از وسعت و امکانات این مجموعه پروازی، مطمئن باشید.

آدرس: استان آذربایجان شرقی، کیلومتر ۵ جاده مراغه به تبریز
شماره‌تماس: 04137452525

فرودگاه تفریحی یاسوج

فرودگاه تفریحی یاسوج

فرودگاه تفریحی یاسوج ازجمله فرودگا‌ه‌های جمع‌وجور آموزشی تفریحی ایران است. کلنگ ساخت فرودگاه یاسوج در سال 73 به زمین زده شد و در سال 79 بالاخره اولین پرواز آن به آسمان برخاست. در سال‌های اول شروع کار این فرودگاه، پروازها تق‌ولق انجام می‌شد؛ چنان‌که حداکثر دو پرواز در مسیر تهران-یاسوج در باند این فرودگاه به زمین می‌نشست. اما اکنون پروازهای مسافربری این فرودگاه به 5 پرواز در هفته می‌رسد. حرفه‌ای‌های خلبانی هواپیماهای فوق سبک سمنان هم وقتی دیدند، قطار پروازهای مسافربری افتاده روی ریل، دست از پا نشاختند و دو فروند هواپیمای فوق سبک در آن نشاندند. این هواپیماهای فوق سبک، وظیفه مهم آموزش و ورود سرور در قلوب جوانان جویای نام عرصه خلبانی را بر عهده دارند.

آدرس: کهگیلویه و بویر احمد، یاسوج.
شماره‌تماس:  07433314214

باند گلایدر فرودگاه بین المللی جزیره کیش

فرودگاه تفریحی یاسوج

بازدید از جاهای دیدنی کیش و تفریح در سواحل آن، همین‌ طوری هم جذاب و شورانگیز است؛ حالا تصور کنید بخواهید زیبایی‌های کیش را از بالای هواپیماهای جایروکوپتر تماشا کنید. جایروکوپتر ازجمله هواپیماهای دونفره برای پروازهای تفریحی است. باند گلایدر و فرودگاه تفریحی کیش، به‌طور را به‌طور مستمر و منظم بررسی می‌کنند و سلامت هواپیماها قبل از هر پرواز، به تیم امنیت پرواز گزارش می‌دهند. تیم فنی، باند گلایدر فرودگاه تفریحی کیش، طولی به‌اندازه 1500 متر و عرضی معادل 30 متر دارد؛ بنابراین از ظرفیت فوق‌العاده‌ای برای ورزش‌های هوایی مثل تمرینات پروازی گلایدر برخوردار است.

فرودگاه تفریحی یاسوج

علاقه‌مندان پروازهای تفریحی در جزیره کیش می‌توانند پرواز با هلی‌کوپتر، هواپیماهای فوق سبک، پاراگلایدر و بالن تفریحی را هم در سواحل کیش تجربه کنند. استفاده از این خدمات پروازی، قیمت مناسبی هم برای گردشگران کیش دارد. فکر کنید توسعه این مجموعه تفریحی درقلب جزیره کیش، چه رونق هنگفتی برای صنعت گردشگری کیش فراهم می‌کند. بیاییم دعا کنیم تا همین فکر به سر مدیران این منطقه گردشگری برسد و دفعات بعد امکاناتی به‌اندازه ظرفیت گردشگران کیش فراهم کنند. باند گلایدر کیش پس از طی دوره‌های آموزشی، گواهینامه‌های معتبر پرواز را از سوی سازمان هواپیمایی کشوری به هنرجویان خود تحویل می‌دهد.

آدرس : استان هرمزگان، جزیره کیش، فرودگاه کیش.
شماره‌تماس: 4443300 0764

همراهان ره بال آسمان، فکر می‌کردبد پای پروازهای تفریحی هم به جاذبه‌های گردشگری ایران باز شود؟ اصلاً حدس می‌زدید فرودگاه‌های تفریحی با این تعداد در سرتاسر ایران حضور داشته باشند؟ اگر شما هم تجربه پرواز در این مراکز ورزش های هوایی را داشته‌اید یا فرودگاه تفریحی دیگری می‌شناسید، با ما در میان بگذارید.

باشگاه هوانوردی خیام مجهزترین و مهیج‌ترین مزکز پرواز تفریحی این شهر است..

فرودگاه پیام البرز، بهترین مرکز پرواز تفریحی البرز است که انواع هواپیماهای فوق سبک را برای آموزش و پرواز تفریحی ارائه می‌دهد.

بسته به اینکه مدت زمان پرواز شما با هواپیمای فوق سبک چقدر باشد، قیمت پرواز تفریحی فرق می‌کند.

برای انجام پرواز تفریحی نیازی به تهیه گواهینامه خلبانی نیست؛ اما اگر خودتان بخواهید پرواز هواپیمای فوق سبک را هدایت کنید و فرمان آن را در دست بگیرید، باید گواهینامه خلبانی داشته باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.