کافه های قم | طعم خوش نوشیدنی‌های گوارا در آشیانه آل محمد

0

کافه های قم با نوشیدنی‌های گوارا به استقبال گردشگرانی نشسته‌اند که پس از گشت‌و‌گذاری جانانه در این شهر می‌خواهند گلویی تازه کنند و خستگی بگیرند. نوشیدنی‌های کافه‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌‌کنیم به اندازه‌ای گواراست که طعم خوش آن‌ها تا مدت‌ها زیر دندان کافه‌گردها باقی می‌ماند. خوشبختانه بسیاری از کافه‌های این شهر به جاهای دیدنی قم نزدیک هستند. به لطف این شرایط هر زمان که هوس جرعه‌ای نوشیدنی گوارا کردید، فاصله چندانی با یکی از بهترین کافی شاپ های قم ندارید. از آنجایی که رسم داریم همیشه بهترین‌ها را به همراهان خود معرفی کنیم، در این مطلب فهرستی کامل از کافه های قم پیش روی شما قرار می‌دهیم. مطمئن باشید با مطالعه این فهرست تا انتها کافه‌گردی جانانه‌ای را در قم تجربه خواهید کرد.

کافه آفرینان

کافه های قم را با کافه‌ای آغاز می‌کنیم که سرو نوشیدنی‌های گوارا در بین اهالی این شهر معروف است. در کافه آفرینان هر نوشیدنی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. این کافه در کنار نوشیدنی‌های خوش‌طعم، غذاهای فست‌فودی هوس‌برانگیزی دارد. به لطف این شرایط برای میان‌وعده نیز روی کافه آفرینان می‌توانید حساب باز کنید. محیط این کافه شیک و تماشایی است. به همین دلیل برای مهمانی‌های خودمانی و قرارهای دو نفره هم مناسب است.

کافه آفرینان در یکی از محله‌های خوش‌مسیر قم قرار دارد. در نتیجه اگر با خرید بلیط اتوبوس قم به این شهر رسیده‌اید، پیشنهاد می‌‌کنیم ابتدا سری به کافه آفرینان بزنید و با خوردن جرعه‌ای نوشیدنی گوارا، خستگی سفر را از تن بیرون کنید. پس از اینکه انرژی از دست‌رفته خود را باز یافتید، گشت‌و‌گذاری جانانه را در قم آغاز کنید.

آدرسسالاریه، خیابان سجاد شرقی، میدان لاله، نبش خیابان بهشت.
شماره تماس۰۲۵۳۲۹۲۲۵۲۴
ساعات کاری۹ صبح تا ۲۴ بامداد
آدرس صفحه اینستاگرامafarinan.bakery@

کافه بیسترو ونوس

امکان ندارد جایی صحبت از لوکس ترین کافه های قم به میان آید و نامی از کافه بیسترو ونوس مطرح نشود. این کافه با دکوری شیک، جای خود را در دل کافه‌گردهای مشتری‌پسند باز کرده کرده است کافه بیسترو ونوس، کافه‌ای است با نوشیدنی‌های گوارا و کیک‌های خوشمزه. در این کافه بساط خوراکی‌ها فست‌فود نیز مهیاست. به لطف این شرایط اگر برنامه‌ای چندین روزه برای سفر به استان قم ترتیب داده‌اید، می‌توانید با خیال‌راحت یک یا چند وعده غذایی خودتان را مهمان کافه بیسترو ونوس کنید.

آدرسبلوار الغدیر، ساختمان سینما ونوس، طبقه چهارم.
شماره تماسنامشخص
ساعات کار۱۷ عصر تا یک بامداد
آدرس صفحه اینستاگرامvenus_bistro@

کافه سارانا قم

کافه سارانا در قم

اگر به همراه دلدار خود راه قم شده‌اید و می‌خواهید شبی عاشقانه را در یکی از به‌روزترین کافی شاپ های قم سپری کنید، کافه سارانا قم همان‌جایی است که دنبال آن می‌گردید. این کافه دکوری دلبرانه و دخترپسند دارد. به لحاظ نوشیدنی و خوراکی نیز کافه سارانا قم چیزی کم ندارد. انصافاً باید گفت از طعم خوش نوشیدنی‌ها و کیک‌های این کافه هرچقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم حرف همراهان خود را زمین نیندازید و اگر به‌سلامتی راهی کافه سارانا قم شدید،

حتماً‌ چیزکیک‌های این کافه را امتحان کنید. کافه سارانا به بسیاری از جاهای دیدنی قم نزدیک است؛ در نتیجه هر زمان که در سفر به قم اراده کردید، می‌توانید سری به این کافه بزنید و با نوشیدنی‌های گوارای این کافه گلویی تازه کنید.

آدرسخیابان بهشت، بین کوچه ۵ و ۷
شماره تماسنامشخص
ساعات کار۱۲ ظهر تا ۲۴ بامداد
آدرس صفحه اینستاگرامsarahnaseri@

کافه ژیهات قم

کافه ژیهات در قم

کافه های قم به لحاظ دکور شیک و امروزی رقابت تنگاتنگی با هم دارند. این رقابت به نفع مشتریان تمام شده و با کافه‌هایی روبه‌رو هستیم که یکی از دیگری اشرافی‌تر هستند. کافه ژیهات قم، یکی از این کافه‌هاست. این کافه ممکن است به لحاظ قیمت در گروه گران‌ترین کافه های قم قرار داشته باشد؛ اما افزایش قیمت این کافه به طعم خوش نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های آن می‌ارزد.

نوشیدنی‌ها و غذاهای این کافه از بهترین مواد تولید می‌شوند؛ در نتیجه مطمئن باشید طعم خوش نوشیدنی‌های این کافه را تا مدت‌ها فراموش نخواهید کرد. جالب است بدانید کافه ژیهات به بسیاری از مراکز خرید قم نزدیک است. به لطف این شرایط پیشنهاد می‌کنیم پس از پاساژگردی جانانه‌ای در بازار، سری به کافه ژیهات بزنید و خستگی بگیرید.

آدرسسالاریه، خیابان ژاله، پلاک ۳۰۸
شماره تماس۰۲۵۳۲۴۰۱۳۷۸
ساعات کار۹ صبح تا ۲۴ بامداد
آدرس صفحه اینستاگرامzhihat_cafe@

کافه دیاکو

کافه دیاکو ممکن است به لحاظ سابقه یکی از قدیمی‌ترین کافه های قم نباشد؛ اما مطمئن باشید با کافه‌ای روبه‌رو هستیم که کارکنان باتجربه‌ای دارد. این تجربه باعث شده تا باریستا کافه دیاکو نوشیدنی‌های خوش‌طعمی پیش روی مشتریان قرار دهد. کافه دیاکو دکوراسیونی شیک و محیطی دنج دارد. این کافه به لحاظ مسافت نیز در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر قم واقع شده است. به لطف این شرایط می‌توانید سری به پاساژ‌های شیک این شهر بزنید و با دستی پر از سوغات قم به دیار خود باز گردید.

آدرسخیابان آزادگان، انتهای خیابان مرصاد، روبه‌روی پارک لاله
شماره تماس۰۲۵۳۶۶۶۸۹۰۰
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۴ بامداد
آدرس صفحه اینستاگرامcaffe_diaako@

کافه رستوران بست فود

به‌روزترین کافی شاپ های قم به اندازه‌ای خوراکی‌های خوشمزه دارند که طعم خوش آن‌ها چیزی ازبهترین رستوران های قم کم نمی‌آورد. برای مثال می‌توان به کافه رستوران طبقاتی بست فود اشاره کرد. اینجا یکی از کافه های شیک و پرطرف‌دار این شهر است. همان طور که از نامش پیداست، در دو طبقه ساخته شده است. روف گاردن اینجا برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی فضای خوبی دارد. این کافه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب به مشتریان خود سرویس می‌دهد.

یکی از مزایای این کافه رستوران، تنوع منوی آن است. شما از انواع قهوه گرفته تا مدل‌های جذاب میلک شیک و حتی سوخاری، پاستا، استیک و فست‌فودهای مختلف را می‌توانید در این مجموعه سفارش دهید. اگر هم هوس پیتزا کرده‌اید، تعلل نکنید. پیتزاهای ایتالیایی تنوری اصل با ۱۲ سس خوشمزه در اینجا تهیه می‌شود.

آدرسقم، بلوار جمهوری، بلوار آیت الله حکیم، نبش کوچه 1، کافه رستوران بست فود
شماره های تماس02532704333
02532892220
09922084301
ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامbestfood_qom@

کافه مارال ستاره قم

کافه مارال ستاره قم یکی از بهترین رستوران های قم

کافه مارال ستاره  ممکن است به لحاظ فاصله کمی از مرکز شهر دورتر باشد. با این حال اگر گذارتان به اتوبان قم کاشان افتاد، حیف است که از کنار غذاهای خوشمزه کافه مارال بگذرید. این کافه همیشه شلوغ است و در آن جای سوزن‌انداختن پیدا نمی‌شود.

بدون شک تعداد زیاد مشتری‌های کافه مارال ستاره از کیفیت نوشیدنی‌های گوارای این کافه حکایت دارد. جالب است بدانید از آنجایی که کافه مارال ستاره در اتوبان واقع شده، کافه‌ای بین راهی است که در تمامی ساعت‌های شبانه‌روز از مشتریان پذیرایی می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه مارال ستاره شدید، حتماً مُفصل پلوهای این کافه را امتحان کنید.

آدرسکیلومتر ۳۰ اتوبان قم کاشان
شماره تماس۰۳۹۶۱۵۳۶۴۹۸
ساعات کاریشبانه‌روزی
آدرس صفحه اینستاگرامmaralsetare.1@

کافه لمیز

کافه‌گردها به‌خوبی می‌دانند که اسپرسو یکی از نوشیدنی‌های معروف کافه‌هاست. باریستا کافه لمیز، ید طولایی در آماده‌سازی اسپرسو دارد. انصافاً باید گفت از کنار طعم خوش کیک‌ها و لاته‌های کافه لمیز نیز به‌راحتی نمی‌توان گذشت. این کافه محیطی بسیار آرام و دلنشین دارد. با این حال از حق نباید گذشت که قیمت‌های آن نسبتاً گزاف است.

کافه لمیز ممکن است یکی از گران‌ترین کافه های قم باشد؛ اما قیمت نوشیدنی‌های این کافه به طعم خوش آن می‌ارزد. کافه لمیز مسیری سرراست دارد و به بسیاری از هتل های قم نزدیک است. به لطف این شرایط می‌توانید پس از خوردن نوشیدنی جانانه‌ای در کافه لمیز، راه هتلی که در آن اقامت دارید را در پیش بگیرید.

آدرسکیلومتر ۶ اتوبان قم، تهران، سرای گردشگری مهروماه
شماره تماس۰۲۵۳۳۳۶۱۰۴۸
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۴
آدرس صفحه اینستاگرامlamizcoffee@

کافه مردم

کافه مردم یکی از کافه های قم

اگر طرفدار نوشیدنی‌های سرد و اسموتی‌های خوشمزه هستید، در انتخاب کافه مردم شک نکنید. شربت نسترن،‌ کاسنی، موهیتو و شربت بهار نارنج در منوی نوشیدنی‌های سردِ کافه مردم خودنمایی می‌کند. از نوشیدنی‌های گرم کافه مردم نیز هرچقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. موکا، قهوه ترک و فرانسه، دوپیو و هات چاکلت به‌عنوان بهترین نوشیدنی‌های گرم کافه مردم شناخته می‌شود.

به علاقه‌مندان خوراکی‌های وِگان نیز این نوید را بدهیم که نظیر سالاد سزار، کافه مردم را حتی در لوکس ترین کافه های قم نیز پیدا نمی‌کنید.

آدرسبلوار شهید کریمی، خیابان حقانی.
شماره تماس۰۲۵۳۳۳۶۲۲۶۳
ساعات بازدید۱۰ صبح تا ۲۴

کافه تلخ

کافه تلخ یکی از کافه های قم

اسم این کافه ممکن است تلخ باشد؛ اما کنایه‌ای شیری در آن نهفته است. همان‌گونه که از اسم کافه تلخ پیداست، طیف گسترده‌ای از انواع نوشیدنی‌های تلخ در منوی این کافه خودنمایی می‌کند.

با این حال طعم تمامی خوراکی‌های این کافه تلخ نیست و نوشیدنی‌های شیرین و دل‌انگیزی در این کافه سرو می‌شود. کافه تلخ مکانی دل‌انگیز و رویایی دارد و جان می‌دهد برای قرارهای دو نفره و مهمانی‌های رمانتیک.

آدرسبلوار جمهوری اسلامی، جمهوری ۱۸.
شماره تماس۰۲۵۳۲۴۰۰۰۴۴
ساعات کاری۱۱ صبح تا ۲۴
آدرس صفحه اینستاگرامcafe.talkh@

کافه دنج

کافی شاپ های قم عموماً محیط دنج و خودنمایی دارند. با این حال اگر به دنبال کافه‌ای دنج می‌گردید که به لحاظ قیمت نیز در گروه ارزان‌ترین کافه های قم قرار بگیرد، کافه دنج انتخاب مناسبی برای شماست. محیط دلنشین و طراحی آرام‌بخش این کافه، طعم خوش نوشیدنی‌های آن را دوچندان می‌کند. انصافاً باید گفت تمامی نوشیدنی‌های کافه دنج، خوش‌طعم و گواراست. با این حال پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه دنج شدید، حتماً گلاسه‌های این کافه را امتحان کنید.

آدرسمیدان سعیدی، مجتمع سیرنگ، طبقه سوم.
شماره تماس۰۳۹۷۰۳۱۸۶۴۱
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۲
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_denj1@

کافه بام سی‌سی‌کام

کافه بام سی‌سی‌کام یکی از بهترین کافه های قم

محیطی شیک و اعیانی، نوشیدنی‌های گوارا و پرسنلی خوش‌برخورد را می‌توان به‌عنوان ویژگی‌های بهترین کافه های قم نام برد. تمامی این ویژگی‌ها در کافه بام سی‌سی‌کام جمع شده است.

دکوراسیون شیک این کافه جان می‌دهد برای جشن‌های خودمانی و قرارهای رمانتیک. کافه بام سی‌سی‌کام نوشیدنی‌هایی دارد که نظیر آن‌ها را در عمرتان نخورده‌اید. از میان‌وعده‌های کافه بام سی‌سی‌کام نیز هرچقدر بگوییم، کم گفته‌ایم.

آدرسسالاریه، فلکه میثم، بام مجتمع عصر جدید، طبقه هشتم.
شماره تماس۰۲۵۳۲۹۳۳۵۱۳
ساعات کاریشنبه تا پنجشنبه از ۱۰:۳۰ صبح تا ۲۳ شب. جمعه‌ها از ۱۷ تا ۲۳ شب.
صفحه اینستاگرامcckam_cafe_official@

کافه پاییز قم

برای تجربه عاشقانه‌ای به یادماندنی در بین بهترین کافه های قم، کافه پاییز را پیشنهاد می‌کنیم. پاییز، کافه‌ای تمام‌عیار است که در منوی آن هر نوشیدنی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. انصافاً باید گفت از کنار کیک‌ها و دسرهای کافه پاییز نیز به‌راحتی نمی‌توان گذشت. این کافه محیطی آرامش‌بخش و خاطره‌انگیز دارد. بسیاری از کافه‌گردها، کافه پاییز را برای قرارهای عاشقانه انتخاب می‌کنند.

کافه پاییز یکی از بهترین کافه های قم

پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه پاییز قم شدید، اسموتی‌های این کافه را امتحان کنید. به شما قول می‌دهیم طعم خوش نوشیدنی‌های کافه پاییز قم تا مدت‌ها زیر دندان شما باقی بماند.

آدرس۴۵متری صدوقی، خیابان مفتح غربی، نبش کوچه ۸.
شماره تماس۰۲۵۳۲۹۱۶۸۶۸
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۳
آدرس صفحه اینستاگرامpaeez.cafe@

کافه آبلمبو

در این قسمت از فهرست معرفی بهترین کافی شاپ‌ های قم، کافه‌ای متفاوت را برای شما در نظر گرفته‌ایم. آبلمبو، کافه‌ای خاص است که نوشیدنی‌هایی متفاوت پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. همان‌گونه که حتماً می‌دانید، منظور از آبلمبو، میوه‌ای است که آب آن با فشار از دانه‌ها جدا شده باشد؛ در نتیجه نامگذاری آبلمبو برای این کافه از نوشیدنی‌های میوه‌ای این کافه حکایت دارد.

از نوشیدنی‌های گوارا کافه آبلمبو که بگذریم، به میان‌وعده‌های خوش‌طعم این کافه می‌رسیم. کافه آبلمبو منویی کامل برای تمامی وعده‌های غذایی دارد. اگر اهل صبحانه هستید، صبحانه انگلیسی این کافه انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرسفلکه صفائیه، روبه‌روی پارک.
شماره تماسنامشخص
ساعات کاری۷ صبح تا ۲۳
آدرس صفحه اینستاگرامablambooo@

کافه های قم منویی متنوع و رنگارنگ از خوش‌طعم‌ترین نوشیدنی‌ها در اختیار کافه‌گردها قرار می‌دهند. انصافاً باید گفت حیف است راهی قم شوید و در حین‌ گشت‌و‌گذار در این دیار، گلوی خود را با جرعه‌ای نوشیدنی گوارا، تر نکنید. امیدواریم به لطف اطلاعاتی که از کافی شاپ های قم مطرح کردیم، سفر به شما حسابی خوش بگذرد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های شیرینی از سفر به قم دارید، خواهشمندیم این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

کافه سارانا، کافه دنج، کافه تلخ و کافه بام سی‌سی‌کام به‌عنوان بهترین کافه‌های قم شناخته می‌شوند.

کافه مارال ستاره، کافه ژیهات و کافه بیسترو ونوس مکان مناسبی برای خانواده‌هاست.

کافه آفرینان، کافه تلخ و کافه پاییز مکانی دنج و رمانتیک دارند و جان می‌دهند برای قرارهای دونفره.

کافه آبلمبو، یکی از بهترین کافه های قم است که صبحانه‌های مفصلی دارد.

کافه بام سی‌سی‌کام و کافه مارال ستاره از کافه‌های قم به حساب می‌آیند که وعده‌های غذای کاملی دارند.

کافه سارانا، کافه مردم و کافه آبلمبو از معروف‌ترین کافه های قم است که فاصله‌ کم با جاهای دیدنی این شهر دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.