بهترین رستوران های قم | تجربه بهترین مزه‌ها در شهر قم

0

شکم‌گردی‌ نیمی از لذت سفرکردن‌است. آشنایی با غذاهای محلی و تجربه طعم‌های جدید در هر شهر و روستا حس‌وحال خوبی برای گردشگرها دارد. در هر نقطه از کشور ایران هزاران طعم و رنگ اصیل وجود دارد. هرکدام از این طعم‌ها از سال‌های طولانی به یادگار مانده‌‌اند و چشیدنش برایتان دلنشین می‌شود. شاید یکی از دغدغه‌هایتان در سفر، پیداکردن رستوران‌های خوب باشد. به همین خاطر این بار قصد داریم سری به بهترین رستوران های قم بزنیم. شاید لیستی از این رستورا‌ن‌ها و غذاخوری‌ها به کارتان بیاید.

فهرست مطالب

معرفی بهترین رستوران های قم

استان قم در شمال ایران از آن دسته شهرهایی است که در بیشتر ایام سال از گردشگرها میزبانی می‌کند. وجود بارگاه حضرت معصومه(س) نقش مهمی در میزان رفت‌و‌آمد زائرها و گردشگرها دارد. از طرفی دیگر مسافرهایی که قصد رفتن به جنوب و استان‌های مرکزی ایران را دارند، گاهی از این شهر می گذرند و یکی‌دو روز برای بازدید جاهای دیدنی قم در این شهر توقف می‌کنند. به همین خاطر رستوران‌ها و فست ‌فودی‌های مختلفی در قم مشغول به کار هستند. بهتر است قبل از رفتن به این شهر، به راهنمای سفر قم نگاهی بیندازید. متأسفانه این شهر فرودگاهی ندارد و نزدیک‌ترین فرودگاه به آن فرودگاه امام خمینی(ره) است؛ اما می‌توانید با خرید بلیط قطار قم سفرتان را به‌یادماندنی‌تر کنید.

بهترین رستوران های سنتی قم

اگر اهل چشیدن طعم‌های ماندگار هستید، رفتن به رستوران‌های سنتی انتخاب خوبی است. می‌شود اصالت و ذائقه مردم هر منطقه را از غذاهای سنتی آن شهر فهمید. در بسیاری از غذاهای سنتی از محصولات ویژه آن منطقه هم استفاده می‌کنند.

  • رستوران ارگ سالاریه از بهترین رستوران های قم

رستوران سالاریه از زیباترین و معروف‌ترین رستوران‌های سنتی قم است. در رستوران ارگ سالاریه بخش‌های مختلفی برای انواع سلیقه‌ها مهیاست و منوی کاملی در اختیارتان می‌گذارند؛ البته یادتان باشد این رستوران فقط برای ناهار و شام میزبانتان است. در نگاه اول به رستورانی سنتی وارد می‌شوید؛ اما این رستوران فضایی مدرن و سنتی را کنار هم دارد. می‌توانید بخش‌های مختلفی مثل سفره‌خانه، کافی‌شاپ، فست ‌فودی را در رستوران ارگ سالاریه ببینید. به همین خاطر بومی‌ها و گردشگرهای زیادی این رستوران را برای دورهمی‌هایشان انتخاب می‌کنند. رستوران ارگ سالاریه محیط پذیرایی دلنشینی دارد. در بخش سنتی رستوران، آلاچیق‌ها و تخت‌های چوبی گذاشته‌اند. اتاقک‌هایی شیشه‌ای در باغ سرسبز رستوران، بخش جذاب این رستوران است. کافی است یک‌بار غذاهای رستوران ارگ سالاریه را امتحان کنید تا مدت‌ها در ذهنتان باقی بماند. عطر نان تازه‌ای که در این رستوران پخته می‌شود و رنگ‌ولعاب غذاها خاطره‌ای زیبا را برایتان می‌سازد.

ساعت کاریبخش رستوران: ظهرها از ساعت 12 تا 15:30. عصرها از ساعت 19 تا 23:30
فست ‌فود و کافی‌شاپ: از ساعت 12 تا 23:30
شماره تماس02532941008
صفحه اینستاگرامarge_salariye@
آدرسقم، بلوار محمد امین(ص)، جنب سه‌راهی سالاریه، رستوران ارگ سالاریه
  • رستوران خانه تاریخی طباطبایی

غذاخوردن در رستوران‌های سنتی همیشه حس خوبی دارد و آدم را به یاد روزهای گذشته می‌اندازد. رستوران خانه تاریخی طباطبایی از بهترین رستوران های قم است که فضایی سنتی دارد. حیاط باصفای این رستوران تماشایی است. گل‌های رنگارنگ شمعدانی کنار حوضچه آب زیبایی این خانه قدیمی را چندین برابر می‌کند. از دیوارهای آجری گرفته تا تخت‌های چوبی‌اش حس آرامش را به مشتری‌ها می‌دهد. چراغ‌های لاله عباسیش خاطره‌های گذشته را زنده می‌کند. گوشه‌وکنار رستوران را با ظروف مسی تزیین کرده‌اند. انعکاس نور از شیشه‌های رنگی‌ بهترین سوژه برای عکاسی‌هایتان می‌شود. موسیقی سنتی هم که پخش شود، دیگر همه‌چیز تمام است. اگر در روزهای گرم سال به قم سفر کردید، سری به این رستوران بزنید. در بخش کافی‌شاپش شربت خاکشیر و زعفران به راه است و سرحالتان می‌کند. سماور چایخانه هم قُل‌قل می‌زند و چای و دمنوش‌های خوشمزه‌ای دارند. نمی‌شود تا رستوران خانه تاریخی طباطبایی رفت و از دیزی‌سنگی‌هایش نخورد. سینی همایونی‌اش هم طعمی فراموش‌نشدنی دارد.

ساعت کاریظهرها از ساعت 12 تا 16
عصرها از ساعت 16 تا 23
شماره تماس02537701393
صفحه اینستاگرامkhane_tabatabaei@
آدرسقم، خیابان نوزدهم دی (باجک)، کوچه 11
  • رستوران خانه تاریخی یزدان پناه از بهترین رستوران های قم

اگر برای دیدن خانه‌های تاریخی قم مشتاق هستید، سری به رستوران خانه تاریخی یزدان پناه بزنید. این رستوران یکی از زیباترین رستوران‌های قم است. حوض زیبایی در وسط حیاط است که زیبایی خاصی به این رستوران سنتی می‌دهد. درخت‌کاری و گل‌کاری‌هایش خانه یزدان پناه را به بهشتی کوچک تبدیل کرده است. در روزهای بهار عطر گل‌های شب‌بو در حیاط می‌پیچد و سرمستتان می‌کند. فضای داخلی این رستوران سنتی هم دست کمی از بیرونش ندارد. بافت قدیمی خانه با دکوری از وسایل قدیمی و ظرف‌های مسی از ویژگی‌های این رستوران است. رومیزی‌های قلم‌کاری‌شده اصفهان روی میزها پهن است و اصالت ایرانی را به رخ می‌کشد.

جالب است بدانید این رستوران سنتی اتاق‌های مختلفی دارد. اتاق شاهنشینش برای 28 نفر مناسب است. اگر دورهمی یا جلسه‌ای کاری‌ دارید و چنین فضایی می‌خواهید، این رستوران سنتی انتخاب مناسبی است. اتاق‌های فیروزه، لاجورد و یاقوتش هم تماشایی است. تالار شمسه، نشیمن سنتی این رستوران است که می‌توانید با جمع خانوادگی از آن استفاده کنید. اتاق افسون با کرسی زیبایش بهترین انتخاب برای روز و شب‌های سرد سال است. هنوز چند اتاق دیگر باقی مانده است که دیدنش را به خودتان می‌سپارم. در خانه یزدان پناه هرکدام از غذاهای اصیل ایرانی را بخواهید، برایتان مهیاست. همچنین در سینی‌های مسی غذاهایتان را سرو می‌کنند. چشیدن ترشی‌های لذیذ این رستوران را هم فراموش نکنید. به این رستوران که رفتید، جای ما را هم خالی کنید.

ساعت کاریصبحانه: جمعه‌ها از ساعت ۸ تا 11:30
ناهار: در ایام هفته از ساعت 12 تا 16
شام: در ایام هفته از ساعت 19 تا 23
شماره تماس02537716659
صفحه اینستاگرامyazdanpanah.house@
آدرسقم، خیابان 19 دی(باجک)، کوچه 11، رستوران سنتی دوم، خانه یزدان پناه
  • رستوران سنتی قم قدیم

کافه رستوارن قم قدیم از آن رستوران‌هایی است که با فضای مدرن و سنتی‌اش محبوبیت زیادی بین مردم دارد. بشقاب‌های سفالی روی دیوار، رنگ‌ولعاب قشنگی به فضای رستوران می‌دهد. در بخشی از دیوار کاشی‌کاری‌های زیبایی هم به چشم می‌خورد. حوضچه چندطبقه‌ای در وسط رستوران گذاشته‌اند و گردشگرها کنارش عکس یادگاری می‌گیرند. وجود گل‌ها به فضای رستوران نشاط می‌بخشد و فضای رستوران را برایتان لذت‌بخش می‌کنند. در این رستوران غذاهای اصیل ایرانی را در سینی‌های مسی سرو می‌کنند. ریحان اضافی و ترشی کلم قرمزش را هم تصور کنید. دیگر صبرکردن جایز نیست.

ساعت کاریهمه‌روزه از ساعت 12 تا 23
شماره تماس02532936880
آدرسقم، بلوار الغدیر، دوربرگردان دوم به سمت میدان ارتش، شهرک قدس، جنب تالار لعلی

بهترین رستوران های قم

  • رستوران البرز از بهترین رستوران های قم

اگر مهمان شهر قم هستید، بد نیست سری به رستوران البرز بزنید. این رستوران به چلوماهی و چلوکباب‌هایش معروف است. منوی پروپیمانی از چلوکباب‌های ایرانی دارد که در بین بومی‌ها محبوبیت دارد. برای دسر هم چای و سوهان اصل قم را برایتان می‌آورند. می‌توانید در محیط دل‌چسب این رستوران، طعم خوشمزه این غذاها را امتحان کنید.

ساعات کاریهمه‌روزه ظهرها از ساعت 12 تا 15
عصرها از ساعت 20 تا 220:30
شماره تماس02532927739
صفحه اینستاگرامalborzres@
آدرسقم، بلوار امین، نبش خیابان 47
  • کافه رستوران طبقاتی بست فود | جایی شیک و زیبا

اگر اهل غذاهای خاص و تزئینات شیک در کنار بشقابتان هستید، یا فقط می‌خواهید گلویی تازه کنید و خستگی را از جسم و روحتان بریزید، پیشنهاد ما به شما کافه رستوران طبقاتی بست فود است. همان طور که از تصویر سمت چپ بالا مشخص است، این رستوران شیک و زیبا در دو طبقه ساخته شده. طبقه بالایی که روف‌گاردن آن نیز محسوب می‌شود، جان می‌دهد برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه در روزهای خوش بهار و پاییز قم. البته در روزهای سرد سال هم امکانات لازم برای گرمایش فراهم هست.

انواع مدل‌های قهوه و میلک شیک‌‌ها به همراه بهترین کیک‌های تازه و خوشمزه می‌تواند عطش کافه‌گردی شما را فرو بنشاند. برای ناهار و شام هم بهترین پیتزاهای ایتالیایی تنوری اصل با حدود ۱۲ مدل سس در کنار انواع سالاد، پاستا، سوخاری‌های متنوع و غذاهای دیگر سرو می‌شود. اگر با ماشین شخصی به این کافه می‌روید، نگران جای پارک هم نباشید. اطراف رستوران تا دلتان بخواهد، فضا برای پارک ماشینتان هست. البته که خودتان جوانب احتیاط را رعایت کنید؛ چون پارکینگ اختصاصی نیست. ما اگر جای شما باشیم، این پیشنهاد دل‌بپذیر را از دست نمی‌دهیم. راستی این رستوران در روزهای ماه رمضان، پک‌های ویژه افطاری سرو می‌کند.

آدرسقم، بلوار جمهوری، بلوار آیت الله حکیم، نبش کوچه 1، کافه رستوران بست فود
شماره های تماس02532704333
02532892220
09922084301
ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
آدرس صفحه اینستاگرامbestfood_qom@
  • رستوران امید از بهترین رستوران های قم

اگر سراغ رستورانی قدیمی در قم را از ما بگیرید، پیشنهادمان رستوران امید قم است. این رستوران سابقه‌ای طولانی دارد و آن را جزء معروف‌ترین رستوران‌های قم می‌دانند. به رستوران امید که رفتید، از چلوکباب کوبیده و خورشت قیمه‌اش امتحان کنید. این دو، غذای معروف این رستوران هستند. رستوران امید قم برای پذیرایی از مشتری‌ها فضای کوچکی دارد. به همین خاطر می‌توانید غذاها را در ظرف‌های بیرون‌بر تحویل بگیرید.

ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 10 صبح تا 23 شب
شماره تماس02537742111
آدرسقم، خیابان شهدا یا صفاییه، جنب داروخانه پیمان، رستوران امید
  • رستوران بزرگ خادم

بی‌تردید رستوران بزرگ خادم بین رستوران‌های قم جایگاه ویژه‌ای دارد. فضای بزرگ و دل‌انگیز این رستوران و دکور زیبایش توجه مشتری‌ها را جلب می‌کند. می‌توانید طعم و مزه غذاهای اصیل ایرانی را در این رستوران تجربه کنید. هرکدام از غذاهای معروف را که بخواهید، در منوی این رستوران هست. رستوران خادم باقالی پلو با گردن، شیشلیک و کباب کوبیده‌های نابی دارد که در هرجایی پیدا نمی‌کنید؛ البته خیلی‌ها برای خوردن چلوگردن به این رستوران می‌روند. پرسنل این رستوران با خوش‌رویی از شما میزبانی می‌کنند. اگر دلتان خواست، غذا را با پیک برایتان می‌فرستند. قیمت غذاهایش هم نسبت به خیلی از رستوران‌ها مناسب‌تر است. دیگر چه از این بهتر!

ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 11 صبح تا 23
شماره تماس02532915636
آدرسقم، بلوار شهید صدوقی (زنبیل آباد)، نرسیده به میدان صدوق، بین کوچه 20_22
  • رستوران بزرگ شاندیز از بهترین رستوران های قم

رستوران بزرگ شاندیز یکی دیگر از رستوران‌های معروف قم است که طعم خوب غذاهایش به دل همه می‌نشیند. در این رستوران انواع کباب‌های ایرانی را آماده می‌کنند. طعم کباب‌لقمه‌های این رستوران همیشه در ذهنتان باقی می‌ماند.

ساعات کاریهمه‌روزه از 8ساعت هشت صبح تا 10:50 شب
شماره تماس02532850220
صفحه اینستاگرامshandiz.grand.restaurant@
آدرسقم، میدان ایران مرینوس، بلوار الغدیر، بعد از پمپ بنزین، کوی 11، جنب بنیاد مسکن، رستوران بزرگ شاندیز.
  • رستوران مدائن از بهترین رستوران های قم

اگر به‌دنبال رستورانی معروف و دنج هستید، رستوران مدائن انتخاب بسیار خوبی می‌شود. این رستوران سابقه‌ای 25ساله دارد و خیلی از مسافرهای قدیمی آن را می‌شناسند. رستوران مدائن در سال 1382 اولین بوفه آزاد را در بین رستوران‌های قم راه‌اندازی کرد. به همین خاطر اسمش بیشتر بر سر زبان‌ها افتاد. فضای این رستوران آن‌قدر زیبا و چشم‌گیر است که حس خوبی را به شما می‌دهد. می‌توانید برنامه جلسه‌ای کاری یا یک دورهمی و تولد را در این رستوران بچینید. این رستوران اتاق‌هایی به اسم وی‌آی‌پی دارد که ظرفیتش حدود 20 نفر است. زمانی که این اتاق‌ها را رزرو کنید، سرویسی متفاوت برای پذیرایی از مهمان‌هایتان دارند. خوردن غذاهای خوش‌طعم ایرانی در این رستوران روزتان را می‌سازد.

ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 11 صبح تا 23 شب
شماره تماس02532617171
صفحه اینستاگرامmadaen_co@
آدرسقم، بلوار محمد امین(ص)، بین کوچه 15 و 16
  • رستوران مرتضوی از بهترین رستوران های قم

این روزها نمی‌شود غذای با کیفیت، ولی ارزان پیدا کرد؛ اما در رستوران مرتضوی هم غذای خوب سرو می‌کنند و هم قیمت‌ها مناسب است. به همین خاطر این رستوران از بهترین رستوران های قم است. رستوران مرتضوی سال‌هاست غذای با کیفیت به مردم شهر می‌دهد. بومی‌ها، این رستوران را به کبابی ملت می‌شناسند. از خوش‌رفتاری پرنسلش هرچقدر بگوییم، کم است. به رستوران مرتضوی که رفتید، از شلوغیش تعجب نکنید. این را هم پای قیمت‌های خوبش بگذارید. فاصله‌ میز و صندلی‌ها در این رستوران کم است. اگر فضاهای شلوغ را دوست دارید، رفتن به این رستوران برایتان لذت‌بخش می‌شود. رستوران مرتضوی به کباب برگ و باقالی‌پلو با ماهیچه‌اش معروف است. خوب است شما هم امتحانش کنید.

ساعات کاریهمه‌روزه صبح‌ها از ساعت 12 تا 16
عصرها از ساعت 19 تا 23
شماره تماس02532851555
آدرسقم، انتهای بلوار امین، بلوار الغدیر، ابتدای شهرک قدس
  • رستوران و تالار پذیرایی مروارید

از دیگر رستوران‌های مجلل و معروف قم رستوران و تالار پذیرایی مروارید است. این تالار فضای پذیرایی بزرگی دارد. به همین خاطر می‌توانید برای برگزاری مراسم‌هایتان انتخابش کنید. خیلی‌ها رستوران مروارید را از بهترین رستوران های قم می‌شناسند. دکور زیبا و جذابش هم برای جشن‌ها و مراسم‌های عروسی مناسب است. بابت کیفیت غذای این رستوران نگران نباشید. انواع مختلفی از پیش‌غذاها در منوی رستوران است. سوپ ویژه رستوران هم طرفدار زیادی دارد. هر کدام را که خواستید، برایتان آماده می‌کنند.

ساعات کاریهمه‌روزه صبح‌ها از ساعت 11 تا 14
عصرها از ساعت 19 تا 21:30
شماره تماس02532935653
آدرسقم، بلوار امین(ص)، نبش کوچه 12
  • رستوران خلیج فارس از بهترین رستوران های قم

اسم این رستوران آن هم در مرکز ایران کمی عجیب است؛ اما احتمال می‌دهیم صاحب رستوران اهل جنوب باشد یا شاید به جنوب ارادت ویژه‌ای دارد. رستوران خلیج فارس از باکیفیت‌ترین رستوران‌های قم است که غذایی لذیذ را برایتان سرو می‌کند. در منوی رستوران از کباب‌های ایرانی تا چلوماهی قزل‌آلا، چلو خورشت قیمه و کوفته تبریزی موجود است؛ البته می‌شود جای خالی غذاهای جنوبی را هم در این رستوران حس کرد.

ساعات کاریصبح‌ها از ساعت 12 تا 15
عصرها از ساعت 19 تا 23
شماره تماس02537604000
آدرسقم، تقاطع خیابان عماریاسر، بلوار 15 خرداد به طرف شاه سید علی، کوچه 1/7، جنب سازمان میراث فرهنگی
  • رستوران جم

جالب است بدانید، رستوران خلیج فارس شعبه دیگری هم دارد که آن را به اسم رستوران جم می‌شناسند. این شعبه هم مثل شعبه اولش از بهترین رستوران های قم است. منوی غذاهای این رستوران دست کمی از رستوران خلیج فارس ندارد. دیگر انتخابش با خودتان!

ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 12 ظهر تا 12شب
شماره تماس02532905010
آدرسقم، بلوار محمد امین(ص)، نبش خیابان جمهوری (نبش پل)
  • رستوران گردان سیرنگ از بهترین رستوران های قم

در بین رستوران‌های مجلل قم، رستورن گردان سیرنگ جایگاه ویژه‌ای دارد. رستوران سیرنگ از مجلل‌ترین رستوران‌های قم است که می‌توانید آن را برای شب‌های مهم زندگی‌تان انتخاب کنید. تالار پذیرایی این رستوران امکانات خوبی برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌ها دارد. از رنگ‌ولعاب غذاهایش هم می‌شود کیفیت خوبش را فهمید. میزی بزرگ برای سرو غذا مهیاست که مهمان‌ها به‌شکل سلف‌سرویس از آن استفاده کنند. تا این رستوران که رفتید، سری هم به سفره‌خانه سنتی‌اش بزنید. این مجموعه در ایام کرونا تعطیل است. به همین خاطر بهتر است قبل از رفتن با رستوران تماس بگیرید.

ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 11 تا 23
شماره تماس02536505010
آدرسقم، میدان آیت‌الله سعیدی، مجتمع تجاری سیرنگ

بهترین رستوران های بین راهی قم

  • رستوران بزرگی

رستوران بزرگی از زیبا‌ترین و بهترین رستوران‌های قم است. دکور مناسب، نورپردازی کافی و تزیینات رستوران بزرگی برای مسافرها جذابیت ویژه‌ای دارد. حتی اگر مسافر قم هم نیستید، هنگام عبور از این شهر سری به این رستوران بزنید. از غذاهای خوش‌رنگ‌ولعابش امتحان کنید و لذت ببرید.

ساعات کاریاز ۸ تا ۱۳
شماره تماس02533361035
آدرسکیلومتر 19 اتوبان قم_تهران، مجتمع گردشگری مهر وماه
  • رستوران پلوبار از بهترین رستوران های قم

در اتوبان تهران_قم رستوارن‌های خوب و باکیفیتی مثل رستوران پلوبار مشغول به کار هستند. این رستوران در یکی از مجتمع‌های گردشگردی بین مسیر است. فضای بزرگ و دلنشینش توجه گردشگرها را جلب می‌کند. صندلی‌های رستوران را طوری چیده‌‌اند که ویوی خوبی به فضای بیرون دارد. در منوی رستوران می‌توانید لیستی از غذاهای سنتی ایرانی را ببینید. خیالتان از کیفیت غذاهایشان هم راحت باشد. با وجدان کار می‌کنند و از قیمت‌های سرسام‌آور هم خبری نیست. پرسنل با خوش‌‌رویی به شما خوش‌آمد می‌گویند و در زمان کوتاهی سفارشتان را آماده می‌کنند. رستوران پلوبار از سرشناس‌ترین رستوران‌های قم است که می‌توانید تجربه‌ای به‌یادماندنی را در آن تجربه کنید.

آدرس: اتوبان تهران_قم، مجتمع گردشگری مهر و ماه قم.
  • رستوران تاكو باكس از بهترین رستوران های قم

انتخاب رستوران‌های بین‌راهی، از مشکلاتی است که گردشگرها با آن روبه‌رو می‌شوند. اگر از مسیر تهران_قم می‌گذرید، رفتن به رستوران تاکوباکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم. رستوران تاکوباکس از باکیفیت‌ترین رستوران‌های قم است. فضای رستوران را به‌شکل چشم‌گیری طراحی کرده‌اند. می‌توانید در رستوان تاکو باکس طعم‌های جدیدی از غذاها را تجربه کنید. در این رستوران بهترین فست فودهای قم را سرو می‌کنند. این رستوران منویی از غذاهای مکزیکی دارد که چاشنی فلفلش، اصلی‌ترین ادویه در این غذاست. از بابت کیفیت غذاها هم مطمئن باشید و با خیال راحت از خوردنش لذت ببرید.

ساعات کاری24 ساعته
آدرساتوبان تهران_قم، مجتمع گردشگری مهر و ماه قم، طبقه دوم
  • رستوران سالن پروین اعتصامی مجموعه مارال ستاره از بهترین رستوران های قم

ممکن است از رستوران‌های بین‌راهی خاطره خوبی در ذهنتان نباشد؛ اما رستوران پروین اعتصامی در مجموعه مارال ستاره غذای باکیفیتی برایتان آماده می‌کند. مواد غذایی‌اش تازه است و لازم نیست مدت زیادی معطل بشوید. پرسنل مجرب و خوبی هم دارد. در سالن پروین اعتصامی می‌توانید غذاهای سنتی سفارش بدهید. غذای گرمی بخورید و استراحتی کنید.

ساعات کاریشبانه‌روزی
شماره تماس02537760418
آدرسقم، آزادراه امیرکبیر، 30کیلومتری اتوبان قم‌_کاشان
  • رستوران سالن سهراب مجموعه مارال ستاره

مجموعه مارال ستاره از مجموعه‌های گردشگری در اتوبان قم_کاشان است که رستوران‌های مختلفی دارد. در بخشی از این مجموعه رستورانی به اسم سهراب راه‌اندازی کرده‌اند. رستوران سالن سهراب یکی از بهترین رستوران های قم است. این سالن بخش‌های مختلفی برای انواع سلیقه‌ها دارد. اگر طرفدار غذاهای سنتی هستید، در رستوران سنتی این سالن غذاهای اصیل ایرانی مهیاست. شاید دلتان غذاهای فست فودی بخواهد. می‌توانید به بخش‌های استارفود، رستوران ایتالیایی و رستوران قدیم ندیما بروید و غذای دلخواهتان را انتخاب کنید. این سالن بهترین فست فودهای قم را هم آماده می‌کند. در روزهای گرم تابستان، خوردن بستنی یا نوشیدنی خنک لذت‌بخش است. برای خرید این نوشیدنی‌ها به بخش کافی‌شاپ سالن سهراب بروید.

ساعات کاری24 ساعته
شماره تماس02533550012
آدرسقم، آزادراه امیرکبیر، 30کیلومتری اتوبان قم‌_کاشان

بهترین فست فودهای قم

درست است که غذاهای فست فودی ارزش غذایی کمتری دارند؛ اما این روزها این دسته از غذاها در سفره‌های خانواده میدان‌دار هستند. به همین خاطر بهتر است به رستورانی بروید که در درست‌کردن این غذاها از مواد اولیه با کیفیت استفاده می‌کنند.

  • رستوران ایتالیایی نارون از بهترین فست فودهای قم

خیلی از کودکان و نوجوان‌ها طرفدار غذاهای خوشمزه ایتالیایی هستند. رستوران ایتالیایی نارون از کافه های قم است که شهرت بسیاری دارد و بهترین فست فودهای قم را آماده می‌کند. می‌توانید در این رستوران طعم لذیذ استیک را تجربه کنید. پیتزاها و پاستاهایش هم پرطرفدار است. جالب است بدانید منویی برای صبحانه هم دارد. هرکدام را که انتخاب کردید، نوش جانتان!

ساعات کاریاز ساعت ۸ صبح تا یک بامداد
(از ساعت ۸صبح تا 12 ظهر صبحانه سلف‌سرویس)
شماره تماس02532910021
آدرسقم، سالاریه، فلکه میثم
  • پیتزا پیتزا پارسیان قم از بهترین فست فودهای شهر

پیتزا پیتزای پارسیان از آن دسته رستوران‌هایی است که طعم غذاهایش در ذهنتان باقی می‌ماند. این رستوران از بهترین فست فودهای قم است. رستوران پیتزا پیتزا، فضای جذاب و لوکسی دارد و پرسنلش با احترام از شما میزبانی می‌کنند. تنوع غذاهای این رستوران آن‌قدر زیاد است که به‌راحتی می‌توانید پیتزا یا برگر دلخواهتان را سفارش بدهید. مواد تشکیل‌دهنده هر غذا هم مشخص است. هر ترکیبی را که بخواهید، برایتان آماده می‌کنند.

شماره تماس02532916448
صفحه اینستاگرامpizza.pizza.qom@
آدرسقم، بلوار امین(ص)، بین کوچه 22 و 24
  • خانه ماکارونی از بهترین فست فودهای قم

اگر دلتان غذاهای ایتالیایی می‌خواهد، بد نیست به خانه ماکارونی سری بزنید. خانه ماکارونی یکی از بهترین فست فودهای قم است. این رستوران ایتالیایی منوی کاملی از انواع پیتزا، لازانیا، ساندویچ و پاستا دارد. اگر نظر مشتریانش را بخواهید، پاستای این رستوران بی‌نظیر است. در خانه ماکارونی در کنار غذاهای خوش‌طعم از فضای دنج و دوست‌داشتنی‌اش هم لذت ببرید.

شماره تماس02537833737
صفحه اینستاگرامspaghetti_house1@
آدرسقم، بلوار پیامبر اعظم(ص)، تقاطع بلوار سمیه
  • فست فود باما از بهترین رستوران های قم

فست فود باما از بهترین فست فودهای قم است که می‌توانید برای خوردن وعده‌ای دل‌چسب به آنجا بروید. این رستوران در شهر قم سابقه‌ای طولانی دارد و مشتری‌ها هم از آن راضی هستند. اگر گذرتان به این رستورن افتاد، یکی از سالادهای بین‌الملل را امتحان کنید. پرنسل خوب این رستوران در کمترین زمان غذاهایتان را آماده می‌کنند و معطل نمی‌شوید.

ساعات کاریهمه‌روزه از ۸ تا 23:59
شماره تماس02532901220
آدرسقم، خیابان شهید فاطمی، فست فود باما
  • فست فود دلفین

اگر رستورانی با منوی پروپیمان می‌خواهید، پیشنهادمان فست فود دلفین است. حتی می‌توانید از سایت این رستوران غذایی را که می‌خواهید، سفارش بدهید. تنوع غذاها در فست فود دلفین وسوسه‌کننده است. غذاهایش طعم و کیفیت خوبی هم دارند. به همین خاطر آن را به‌عنوان یکی از بهترین فست فودهای قم می‌شناسند.

ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 12 تا 22:30
شماره تماس02532141000
اینستاگرامdolphinfastfoods@
آدرسقم، سالاریه، فلکه میثم، فست فود دلفین
  • فست فود شهر ما از بهترین رستوران های قم

فست فود شهر ما، اولین فست فودی در استان قم است. تاریخ تأسیس این رستوران به سال 1380 برمی‌گردد و بین بومی‌ها محبوبیت زیادی دارد. از ویژگی‌های اصلی این رستوران، کیفیت خوب غذاهایش است. بد نیست به سایت این رستوران نگاهی بیندازید تا تنوع پیتزاهایش را ببینید. رستوران فست فود شهر ما در ساختمانی دوطبقه است که ویوی زیبایی به شهر دارد. اگر در شب به این رستوران بروید، چراغ‌های تزیینی اطراف رستوران روشن است و قاب زیبایی را می‌سازد.

شماره تماس02532916222
وبسایتpizzashahrema.com
آدرسقم، بلوار امین(ص)، نبش کوچه شش
  • فست فود فست اند فان از بهترین رستوران های قم

خورن غذایی لذیذ در مسیر راه انرژی زیادی به آدم می‌دهد و سفر را لذت‌بخش می‌کند. فست فود فست اند فان یکی از رستوران های معروف در مسیر اتوبان تهران_قم است. این فست‌فودی، فضای مدرن و شیکی دارد که بیشتر مسافرها را به خودش جذب می‌کند. همان‌طور که از اسمش مشخص است، در این فست فود می‌توانید لحظه‌های شاد و خوشی را تجربه کنید. اگر شما هم قصد خرید بلیط اتوبوس قم را دارید و می‌خواهید با این وسیله به قم سفر کنید، احتمالاً راننده‌تان در مجتمع گردشگری مهر و ماه توقف خواهد کرد. آنجا که رفتید، می‌توانید سراغ فست فود فست اند فان را بگیرید.

آدرس: قم، اتوبان تهران_قم، مجتمع گردشگری مهر وماه

در استان قم رستوران‌ها و فست فودی‌های مختلفی وجود دارد که تلاش کردیم بخشی از آن را به شما معرفی کنیم. این لیست بر اساس بیشترین نظر مثبت مسافران و اهالی شهر تهیه شده است و ملاک دیگری درانتخابشان سهیم نبوده. شما می‌توانید به هر کدام از این رستوران‌ها سر بزنید و از غذای لذیذشان بهره ببرید. اگر در سفرهای قبل به این رستوران‌ها رفته‌اید، نظرهایتان خواندنی است. در بخش نظرات برای اهالی ره بال آسمان بنویسید که کدام بهتر بود و چه امتیازاتی داشت. ضمناً در همین مجله می‌توانید به مراکز خرید قم نیز آشنا شوید.

رستوران بزرگ شاندیز، رستوران بزرگ خادم، رستوران امید و…

رستوران گردان سیرنگ، رستوران بزرگ خادم

رستوران خانه تاریخی طباطبایی، رستوران خانه تاریخی یزدان پناه، رستوران ارگ سالاریه

رستوران بزرگی، رستوران پلوبار و رستوران تاکو باکس.

رستوران سالن پروین اعتصامی مجموعه مارال ستاره. رستوران سالن سهراب مجموعه مارال ستاره

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.