تله کابین رامسر | تماشای خیره‌کننده‌ترین مناظر بر‌فراز آسمان

0

شمال ایران، همچون تکه‌ای از بهشت است که با طبیعت دل‌فریب و جاذبه‌های تفریحی متعددی که دارد، هر‌ساله خیل عظیم مسافران را از سراسر ایران، به‌سوی خود می‌کشاند. شهر رامسر نیز به لطف داشتن طبیعتی فوق‌العاده و مجموعه تفریحی عظیم و شگفت‌انگیزش، جزء محبوب‌ترین شهر‌های این منطقه است. تله کابین رامسر نیز از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر به‌شمار می‌آید. بسیاری برای تجربه سفری فوق‌العاده و جذاب از ساحل دریای خزر تا قله‌های البرز، درون کابین‌های این تله کابین، به‌سوی رامسر سفر می‌کنند. از‌این‌رو ما در این مطلب به‌طور مفصل در‌خصوص مجموعه رفاهی و تفریحی بام رامسر و تله کابین آن سخن گفته و تمامی اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار داده‌ایم. 

فهرست مطالب

تله کابین رامسر کجاست؟

عکس مجموعه تفریحی بام سبز رامسر،

تله کابین رامسر میان کوه‌های سرسبز استان مازندران در شمال ایران واقع شده است. به‌طور دقیق‌تر این تله‌کابین در مجموعه تفریحی بام سبز رامسر، واقع در ۵‌کیلومتری این شهر محبوب قرار دارد. 

تاریخچه تله کابین رامسر | زمان ساخت زیبا‌ترین خط انتقالی کابلی گردشگری ایران

پروژه ساخت مجموعه تفریحی و رفاهی بزرگ و بی‌نظیر بام سبز رامسر (شهر سبز رامسر)، که شامل ساخت تله کابین رامسر نیز می‌شد، در سال ۱۳۸۳ آغاز شد. سر‌انجام پس از گذشت ۴ سال، در سال ۱۳۸۷ بود که تله‌کابین هیجان‌انگیز این مجموعه راه‌اندازی و افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید. 

معرفی تله کابین رامسر | سفر بر‌ فراز دریا، جنگل و کوه

نمایی از تله کابین رامسر

همه ما از زیبایی منحصر‌به‌فرد طبیعت شمال ایران با‌خبریم؛ اما آیا تا‌به‌حال تمامی زیبایی‌های این منطقه را در کنار هم، در قابی حیرت‌انگیز و ۳۶۰ درجه دیده‌اید؟‌ تماشای چنین قابی در حین گذر از مسیری رؤیایی بر فراز بهشتی افسونگر، تجربه‌ای است که درون کابین‌های تله کابین رامسر انتظار شما را می‌کشد. با نشستن درون کابین‌های این تله‌کابین، سفری ۱۲دقیقه‌ای در مسیری به مسافت ۲‌کیلومتر را با سرعت ۳ متر بر ثانیه، میان زمین و آسمان، تجربه خواهید کرد. سفر شما از سواحل دریای خزر آغاز شده و در بطن جنگل‌های خرم شمال ایران ادامه دارد. مقصد نهایی شما نیز قله‌های سر‌به‌فلک‌‌کشیده کوه‌های البرز خواهد بود. چنین مسیری بدون‌شک مملوء از چشم‌انداز‌های زیبایی است که هر چشمی را به خود خیره می‌کند. 

گفتنی است که خط انتقالی کابلی گردشگری رامسر متشکل از ۴هزار متر کابل فولادی و ۱۶ دکل است. در این خط ۵۴ کابین مجزا، با ظرفیت ۴ نفر، تردد می‌کنند و ایمنی کابین‌ها و خطوط، کاملاً تضمین شده است. از‌این‌رو توصیه می‌کنیم در سفر به استان مازندران در شمال ایران، تجربه سوار‌شدن در تله کابین رامسر را به‌هیچ‌وجه از‌دست ندهید؛ چرا‌که چنین تجربه‌ای مشابه به سفری هیجان‌انگیز بر فراز بهشتی زیباست که تماشای چشم‌انداز‌های آن، لذتی وصف‌‌ناپذیر را برای شما به ارمغان می‌آورد.

قیمت بلیط تله کابین رامسر | هزینه‌ای ناچیز برای سفر بر فراز بهشت

برای تجربه سفری بر‌فراز زیبایی‌های غیر‌قابل‌وصف شمال ایران، با استفاده از تله‌کابین هیجان‌انگیز رامسر، باید چیزی حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار‌تومان هزینه کنید. لازم‌به‌ذکر است که این هزینه برای تهیه بلیط رفت و برگشت با تله‌کابین است و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کمتر، فقط بلیط رفت یا برگشت را تهیه کنید. 

نکته: استفاده از تله کابین رامسر برای کودکان کمتر از ۴ سال رایگان است.
نکته: هزینه بلیط با‌توجه به فاکتور‌های مختلف دائما در نوسان است؛‌ از‌این‌رو بهتر است پیش از مراجعه، قیمت دقیق بلیط را از طریق سایت رسمی آن چک کرده، یا با پشتیبانی مجموعه تفریحی بام رامسر تماس حاصل کرده و قیمت دقیق بلیط را بپرسید. 

تله کابین رامسر در ایام کرونا | رعایت تمامی پروتکل‌ها برای حفظ سلامت مسافران

عکس تله کابین رامسر

خوب است بدانید که این مجموعه تفریحی برای حفظ سلامت مسافران در ایام کرونا، در رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، عملکردی دقیق و مسئولانه دارد. به‌طور دقیق‌تر، دستورالعمل‌هایی از قبیل ضد‌عفونی کابین‌ها، رعایت فاصله اجتماعی و… به‌خوبی در این مجموعه اجرا می‌شوند. با‌این‌حال با‌توجه به تغییرات مداوم در قوانین و سیاست‌های اجرایی برای مقابله با کرونا، این مجموعه نیز در برخی بازه‌های زمانی حساس، تعطیل می‌شود؛ از‌این‌رو بهتر است پیش از مراجعه، با پشتیبانی این مجموعه تفریحی تماس گرفته و از باز بودن و بر‌قراری فعالیت آن‌ها اطمینان حاصل کنید. 

معرفی مجموعه رفاهی تفریحی بام سبز رامسر | تفریحاتی بی‌نظیر در کنار اقامتی رؤیایی

عکس مجموعه رفاهی تفریحی بام سبز رامسر

همان طور که گفتیم، تله کابین رامسر در مجموعه رفاهی و تفریحی عظیمی به نام «بام سبز رامسر» قرار دارد. این مجموعه متشکل‌ از بخش‌های مختلف رفاهی و تفریحی بوده و مقصدی عالی برای تفریح، سرگرمی، استراحت و آرامش است. در ادامه راجع‌به‌ بخش‌های مختلف این مجموعه، از زیپ لاین، پیست کارتینگ و باشگاه پینت بال آن گرفته تا شهر‌بازی سرزمین رؤیاها، کلوپ دریایی و رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها و مجموعه اقامتی بی‌نظیر آن سخن گفته‌ایم. از‌این‌رو اگر می‌خواهید متفاوت‌ترین و خاطره‌انگیز سفر خود را در شمال ایران تجربه کنید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با این مجموعه رؤیایی آشنا شوید. 

امکانات تفریحی بام سبز رامسر | قسمت جذاب ماجرا!

  • تله کابین رامسر

محبوب‌ترین، پر‌هیجان‌ترین و جذاب‌ترین تفریحی که می‌توانید در مجموعه بام سبز رامسر تجربه کنید، سوار شدن در کابین‌های تله کابین رامسر و تماشای چشم‌اندازی خیره‌کننده از جنگل، کوهستان و دریا، از درون آن است. در بخش‌های قبلی به‌طور مفصل راجع‌به این تله کابین، ویژگی‌های آن و تجربه بی‌نظیری که برای مسافران رقم می‌زند توضیح داده‌ایم؛ با‌ این حال لازم می‌دانیم تأکید کنیم که شهر رامسر را بدون تجربه سوار شدن در تله کابین آن ترک نکنید. 

  • زیپ لاین (سافاری جنگل)

با زیپ لاین مجموعه رفاهی و تفریحی بام سبز رامسر، رؤیای پرواز بر فراز دره‌های سر‌سبز و جنگل‌های بکر و خرم، به واقعیت بدل می‌شود. خطوط زیپ لاین سافاری جنگل این مجموعه، درست در بالای تله کابین رامسر قرار دارند. این زیپ لاین با تجهیزاتی کاملاً ایمن و کنترل‌شده آماده است تا مهیج‌ترین و لذت‌بخش‌ترین لحظات را برای شما رقم بزند. از‌این‌رو توصیه می‌کنیم در‌صورت مراجعه به این مجموعه تفریحی، دل‌و‌جرئت به خرج داده و چنین ماجراجویی مهیجی را از دست ندهید. 

 

  •  پیست کارتینگ

اگر به ورزش کارتینگ علاقه‌مند هستید، باید بگوییم که پیست کارتینگ مجموعه بام سبز، جزء بهترین، مدرن‌ترین و مجهز‌ترین پیست‌های کارتینگ شمال ایران به‌شمار می‌آید. این پیست جذاب با طول ۶۰۰ متر و عرض ۸ متر، به شما این امکان را می‌دهد تا پا روی گاز گذاشته و نهایت سرعت و هیجان را تجربه کنید. گفتنی است که ماشین‌های کارتینگ این پیست، مدل ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ بریل، ساخت کشور ایتالیا، بوده و مجهز به سیستم ثبت زمان هستند. 

ساعات کاری پیست کارتینگ: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۰:۳۰
هزینه بلیط: ۶۰ هزار تومان
  • موتور چهارچرخ ATV

در مجموعه تفریحی تله کابین رامسر، جاده‌ای مخصوص برای مسابقات آفرود با استفاده از ATV یا موتورهای چهار‌چرخ، طراحی و ساخته شده است. این جاده مخصوص معتادان آدرنالین و علاقه‌مندان به رانندگی سریع، خشن و پر‌هیجان، با موتور‌های چهار‌چرخ در جاده‌های خاکی پر‌فراز‌و‌نشیب بوده و فضایی امن را برای آن‌ها فراهم کرده است. مسیر پر‌چالش این پیست، در کنار سرعت زیاد و پرش از ارتفاع با موتور‌های چهار‌چرخ، به‌قدری مهیج و وسوسه‌انگیز که انصافاً نمی‌توان از آن گذشت.

ساعات کاری موتور چهارچرخ ATV: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۰۰:۰۰
هزینه بلیط: ۶۰ هزار تومان
  • سینما ۶ بعدی

سینمای ۶‌بعدی مجموعه بام سبز رامسر تجربه‌ای ایده‌آل و متفاوت را برای دوست‌داران فیلم‌های اکشن و ترسناک رقم می‌زند. در این سینما با‌توجه به فضای فیلم، تمام حواس پنجگانه بینندگان شامل حس بینایی، شنوایی، لامسه، حرکت، تعادل و بویایی تحریک می‌شود. به‌علاوه تصاویر فیلم‌ها کاملاً سه‌بعدی هستند و پیش از شروع فیلم عینک‌های مخصوص نیز به بینندگان داده می‌شود. تمام این‌ها در کنار هم باعث می‌شود تا احساس کنید که به‌صورت واقعی در صحنه‌های فیلم حضور دارید و لذت و هیجان تماشای فیلم‌های مهیج و ترسناک را به‌شکلی متفاوت تجربه کنید.  

ساعات کاری سینما ۶ بعدی: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۰۰:۰۰
هزینه بلیط: ۳۰ هزار تومان
  • باشگاه پینت بال آرتمیس 

پینت بال از جمله بازی‌های گروهی پر‌هیجان و استراتژیکی است که طی سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. در این بازی سلاح‌هایی به بازیکنان داده می‌شود که گلوله آن‌ها توپ‌های ژله‌ای هستند که درون آن‌ها را با نوعی رنگ بی‌خطر پر کرده‌اند. در این بازی افراد به دو گروه تقسیم می‌شوند. این گروه‌ها باید در رقابتی پر‌هیجان و حساس، در مقابل هم قرار گرفته و با‌توجه به سناریوی بازی، به هدفی که برایشان تعریف شده است، دست پیدا کنند. از‌این‌رو اگر می‌خواهید این رقابت مهیج و منحصر‌به‌فرد را همراه با دوستانتان تجربه کنید، سری به باشگاه پینت بال آرتمیس در مجموعه تفریحی تله کابین رامسر زده و حسابی خوش‌گذرانی کنید. 

ساعات کاری باشگاه پینت بال آرتمیس: از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۰۰:۰۰
هزینه بلیط: ۶۰ هزار تومان
  • شهربازی (سرزمین رؤیا‌ها)

در مجموعه رفاهی و تفریحی بام سبز رامسر، شهر‌بازی با نام «سرزمین رؤیا‌ها» وجود دارد که هر فردی با هر سنی که داشته باشد، می‌تواند در آن، ساعت‌ها هیجان و لذت را تجربه کند. در سرزمین رؤیا‌ها هیچ صدایی جز آواز شادی و خنده و فریاد‌هایی از سر هیجان و لذت به گوش نمی‌خورد. شما با مراجعه به این شهربازی می‌توانید شادی و نشاط را به کودکانتان هدیه دهید. در این بخش بیش از ۱۰ وسیله تفریح و سرگرمی ایمن و مجهز برای کودکان و بزرگسالان وجود دارند که در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی کرده‌ایم:

  • ماشین کوهستان: مناسب برای گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال؛
  • قطار کرم میوه: مناسب برای گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال؛
  • چرخ‌و‌فلک زمینی: مناسب برای گروه سنی ۴ تا ۱۲ سال (حضور یکی از والدین در کنار کودک الزامی است)؛
  • سفینه فضایی: مناسب برای گروه سنی ۱۰ تا ۱۵ سال؛
  • سفینه: مناسب برای گروه سنی ۱۰ تا ۵۰ سال (وزن مجاز حداکثر ۷۵ کیلوگرم است)؛
  • ستاره دریایی: برای برای گروه سنی ۶ تا ۱۵ سال؛
  • سرسره چرخان: مناسب برای گروه سنی ۱۲ تا ۴۰ سال؛
  • ماشین ضربه‌ای: مناسب برای گروه سنی ۷ تا ۶۰ سال؛
  • فنجان چای: مناسب برای گروه سنی ۶ تا ۱۵ سال (حضور یکی از والدین در کنار کودک الزامی است)؛
  • قلعه وحشت: مناسب برای گروه سنی ۱۲ تا ۵۰ سال؛
  • تله فتو؛
  • ترامپولین
  • آدرنالین (+۱۸)

در شهربازی مجموعه تفریحی تله کابین رامسر، بخشی به نام «آدرنالین» وجود دارد. این بخش همان طور که از نامش پیداست قرار است میزان آدرنالین خون شما را به بیشترین حد ممکن برساند. از‌این‌رو اگر به‌دنبال تجربه وحشت و هیجانی جانانه و بی‌خطر هستید، این بخش مخصوص شماست. در ادامه راجع‌به آنچه در بخش آدرنالین این مجموعه در انتظار شماست، به‌طور مختصر سخن گفته‌ایم:

  • سقوط آزاد: در سقوط آزاد می‌توانید سقوط از ارتفاع ۲۶متری را که تقریباً معادل افتادن از بالای یک ساختمان ۷‌طبقه است، در شرایطی کاملاً ایمن و بی‌خطر تجربه کنید. اگر عاشق آدرنالین و هیجان باشید، قطعاً این تجربه مهیج و نفس‌گیر، شما را به‌وجد می‌آورد.
  • پاندول فضایی: پاندول فضایی دستگاهی است که ابتدا سواران خود به ارتفاع حدود ۲۰ متر می‌برد و سپس همچون پاندول ساعت در قوسی ۱۸۰ تا ۲۲۰ درجه به چپ و راست حرکت می‌کند و هم‌زمان به دور خود نیز می‌چرخد. با هر حرکت این وسیله، فریاد‌های از سر شادی و هیجان شرکت‌کنندگان فضا را پر می‌کند. 
  • برج مبارز (تاب زنجیری): در برج مبارز یا تاب زنجیری، تاب‌سواری را به‌شکلی متفاوت تجربه خواهید کرد! این بار قرار است سوار بر تاب، در ارتفاع ۳۰‌متری، بین زمین و آسمان معلق بوده و با سرعتی قابل‌توجه به پر‌واز در‌آیید. 
نکته: فقط افراد بیشتر از ۱۸ سال مجاز به تهیه بلیط و شرکت در بخش آدرنالین هستند. 
  • کلوپ دریایی 

تا‌کنون راجع‌به تفریحات فوق‌العاده مجموعه بام سبز، در مناطق کوهستان و جنگل‌های خرم سخن گفته و به توصیف هیجان و لذت شهربازی بی‌نظیر آن پرداختیم؛ اما لذت و سرگرمی در مجموعه تمامی ندارد و شما می‌توانید انواع تفریحات آبی مدرن و جذاب را در بخش ساحلی آن تجربه کنید. از‌این‌رو اگر به تفریحات و ورزش‌های آبی علاقه‌مند هستید، کلوپ دریایی مجموعه تله کابین رامسر آماده است تا شما را شگفت‌زده کند. 

  • جت اسکی: چه کسی می‌تواند از لذت و هیجان موتور‌سواری روی موج‌های دریا بگذرد؟ در کلوپ دریایی رامسر امکان تجربه این نوع سواری متفاوت و محبوب، فراهم شده است.
  • پاراسلینگ: پاراسلینگ این مجموعه به شما این امکان را می‌دهد تا بر فراز دریای بی‌کران تا ارتفاع ۳۰۰ متر به‌سوی آسمان اوج گرفته و پروازی آزاد و شگفت‌انگیز را تجربه کنید. 
  • قایق تندرو: سوار‌شدن در قایق‌های موتوری تند‌رو و ماجراجویی در دل دریا، از تفریحات آبی متداول و کلاسیکی است که امکان تجربه آن در مجموعه تفریحی تله کابین رامسر، فراهم شده است. 
  • شاتل دریایی: شاتل دریایی از جمله تفریحات آبی چالش‌برانگیز و پر‌هیجان است که گویی در آن، روی موج‌های پر‌تلاطم دریا به پرواز در‌می‌آیید.
  • اسکی روی آب: اسکی روی آب از آن دست تفریحات آبی است که توصیه می‌کنیم به‌هیچ وجه آن را از دست ندهید؛ چرا‌که این تفریح می‌تواند اکسیر نشاط و هیجان را به جان شما تزریق کند. 
  • کشتی تفریحی مایا

ماجراجویی کوتاه در میان آب‌های دریای خزر در کنار عزیزانتان، تفریح پر‌آرامش و خاطره‌انگیزی است که کشتی تفریحی مایا در مجموعه بام سبز رامسر، برای شما به ارمغان خواهد آورد. کشتی تفریحی مایا تنها شناور مسافربری و گردشگری لوکس و مدرن در دریای خزر بوده و تکنولوژی پیشرفته‌ای در ساخت آن به‌کار رفته است. تجربه سفر دریایی درون این کشتی مناسب افرادی است که سرعت بالا و تکان‌های مداوم قایق‌های موتور و جت اسکی برایشان آزار‌دهنده بوده و به‌دنبال گشت‌و‌گذاری آرام، کوتاه و دلنشین هستند. 

ساعات کاری کشتی تفریحی مایا:‌ از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۱:۰۰
هزینه بلیط: ۷۰ هزار تومان

امکانات رفاهی مجموعه بام سبز رامسر | فراتر از نیاز و تصور شما

  • هتل بام سبز

هتل بام سبز از منحصر‌به‌فرد‌ترین و جذاب‌ترین مجموعه‌های اقامتی در شمال ایران است. این مجموعه اقامتی در ارتفاع ۷۰۰متری قله ایل میلی قرار دارد. گفتنی است که تنها راه دسترسی به هتل بام رامسر استفاده از تله کابین رامسر بوده و ایستگاه نهایی این تله کابین نیز در طبقه پنجم این هتل واقع شده است. در‌خصوص ویژگی‌ها و امکانات این مجموعه اقامتی بی‌نظیر می‌توان سخن‌ها گفت؛ اما صحبت را خلاصه کرده و می‌گوییم که این هتل شامل دو بخش دهکده جنگلی و سوئیت‌های VIP می‌شود. از امکانات رفاهی و تفریحی آن نیز می‌توان باشگاه بیلیارد، سالن ماساژ، رستوران بین‌المللی و کافی شاپ اشاره کرد. 

  • مراکز خرید

در این مجموعه دو مرکز خرید بزرگ و عالی قرار دارند که می‌توانند تجربه‌ای عالی و رضایت‌بخش از بازار‌گردی و خرید را برای شما رقم بزنند. 

  • فروشگاه پوشاک نوربرت در تله کابین رامسر

فروشگاه پوشاک نوربرت، فروشگاهی عظیم به وسعت ۱۲۰۰ متر بوده که انواع پوشاک با‌کیفیت و خوش‌قیمت برای تمامی سنین در آن عرضه می‌شوند. گفتنی است که این فروشگاه در طبقه سوم ساختمان اصلی تله کابین رامسر واقع شده است. 

شماره تماس فروشگاه پوشاک نوربرت: ۰۱۱۵۵۲۶۶۵۱۵
  • فروشگاه هالیدی (تعطیلات)

محصولات فروشگاه تعطیلات (هالیدی) مناسب آن دسته از افرادی است که به‌دنبال پوشاک خاص با طراحی‌های مدرن و منحصر‌به‌فرد هستند. در این فروشگاه همواره بالغ‌بر ۱۲۰ مدل متنوع و خاص پوشاک در ۱۶ رنگ برتر هر فصل، عرضه می‌شوند. 

شماره تماس فروشگاه هالیدی (تعطیلات): ۰۱۱۵۵۲۶۶۸۴۱
  • رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها

در این مجموعه رفاهی و تفریحی رستوران‌ها، فست‌فودی‌ها و کافی‌شاپ‌های متعددی وجود دارند تا در‌کنار سایر تجربیات دلنشین و مفرح، تجربه‌ای خوشمزه را برای شما خلق کنند. 

رستوران‌های مجموعه تفریحی تله کابین رامسر

  • رستوران بین‌المللی ایل میلی: رستوران بین‌المللی ایل میلی، رستوران لوکس و مجلل با ظرفیت بالغ‌بر ۲۰۰ نفر بوده که با طبخ و سرو انواع غذاهای ایرانی، محلی و بین‌المللی در محیطی دلنشین، با چشم‌اندازی خیره‌کننده از کوهستان و دریا، آماده پذیرایی از مهمانان خود است.
  • رستوران و تالار رامسر پلازا: در رستوران و تالار رامسر پلازا انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، محلی و دریایی سرو می‌شود. فضای این رستوران به لطف پخش موسیقی زنده و وجود سقف شیشه‌ای زیبا و چشم‌اندازه تماشایی از دریا، بسیار دوست‌داشتنی و دلنشین است.
  • رستوران سنتی تله بام: در رستوران سنتی تله بام می‌توانید لذت چشیدن غذا‌های لذیذ سنتی و محلی را در آلاچیق‌هایی دنج، با چشم‌اندازی ۳۶۰ درجه از کوهستان و دریا، تجربه کنید.
  • فست‌فود هالیدی (تعطیلات): اگر اهل غذا‌های فست‌فودی هستید، پیشنهاد ما به شما فست‌فود هالیدی (تعطیلات) است. انواع غذاهای فست‌فودی در فست‌فود هالیدی، در جوار آبنمایی زیبا در فضای باز سرو می‌شوند. 

کافی‌شاپ‌های مجموعه تفریحی تله کابین رامسر

  • کافی‌شاپ بین‌المللی ایل میلی: کافی شاپ ایل میلی درون ساختمان اصلی تله کابین رامسر، در قله کوه ایل میلی، قرار دارد. این کافی‌شاپ با تراس اختصاصی‌اش درون جنگل و چشم‌انداز خیره‌کننده‌ای که از دریا دارد، اوقات بی‌نظیری را برای شما رقم خواهد زد. 
  • کافی‌شاپ سرزمین رؤیاها: درون شهر‌بازی سرزمین رؤیا‌ها، کافی‌شاپی با محیطی فانتزی و جذاب وجود دارد که دکور آن خوراک ثبت عکس‌هایی جذاب به‌یاد‌ماندنی است. 
  • کافی‌شاپ لاویتا: کافی‌شاپ لاویتا درست در ضلع شمالی ساختمان اصلی تله کابین رامسر قرار دارد. فضای این کافی‌شاپ به لطف وجود پرچین‌های سنگی، چتر‌ها و صندلی‌های رنگارنگ و گلدان‌های زیبا، بسیار دلنشین است. 
  • کافی‌شاپ لاکارت: کافی‌شاپ راکارت درون پیست کارتینگ قرار داشته و تنها کافی‌شاپ این مجموعه است که در منوی آن می‌توان نوشیدنی‌های انرژی‌زا نیز یافت کرد.
  • کافی‌شاپ باراکا: کافی‌شاپ باکارا درون محیط خرم و زیبای پارک جنگلی هزاره واقع شده و در آلاچیق‌هایی دنج، پذیرای مهمانان است. 

سایر امکانات رفاهی مجموعه رفاهی و تفریحی بام رامسر 

 

  • چند شعبه بانک؛
  • پارکینگ؛
  • پلاژ ساحلی؛
  • فروشگاه صنایع دستی؛
  • بازارچه ساحلی.

بهترین زمان استفاده از تله کابین رامسر | تجربه نهایت لذت با انتخاب زمانی مناسب

به‌صورت کلی آب‌و‌هوای رامسر، به دلیل نزدیکی به دریا، مرطوب و شرجی است؛ در نتیجه در این شهر شاهد تابستان‌های گرم و مرطوب، بهار‌های سرسبز و بارانی، پاییز‌های پر‌باران و پوشیده از مه و زمستان‌های سفید و برفی خواهید بود. اگر مقصود شما از سفر به رامسر، گشت‌و‌گذار در طبیعت و ساحل این شهر و گذران اوقاتی خوش در مجموعه رفاهی و تفریحی تله کابین رامسر است، بهتر است فصل بهار و تابستان را برای سفر به‌سوی این شهر در تقویم خود علامت بزنید. 

از‌سوی‌دیگر گفتنی است که در تعطیلات تابستان، خیل عظیم گردشگران به‌سوی شمال ایران و البته شهر رامسر سفر می‌کنند؛ از‌این‌رو اگر شلوغی زیاد شما را خسته می‌کند و تاب تحمل صف‌های طولانی برای سوار شدن در تله کابین رامسر را ندارید، اوایل فصل پاییز نیز می‌تواند زمان مناسبی برای سفر به این شهر رؤیایی باشد. 

جاهای دیدنی نزدیک به تله کابین رامسر | ماجراجویی در زیبا‌ترین شهر شمال ایران

شهر رامسر مملوء از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی مسحور‌کننده و تماشایی است؛ از‌این‌رو توصیه می‌کنیم در سفر به این شهر، بازدید از سایر جاهای دیدنی رامسر را از دست ندهید. در ادامه بهترین جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این شهر را معرفی کرده‌ایم و امید داریم که بازدید از آن‌ها، سفری پر‌خاطره و دلپذیر را برای شما به ارمغان آورد.

مسیر دسترسی به مجتمع تفریحی بام سبز رامسر |‌ حرکت به‌سوی هیجان و لذت

برای رسیدن به مجموعه تفریحی بام سبز رامسر و تله کابین معروف آن، ابتدا باید وارد جاده کمربندی شهر رامسر شوید. پس از رسیدن به «میدان شهید رجایی» مسیر خود را به سمت غرب این شهر تغییر دهید. در‌نهایت با طی کردن حدود ۵ کیلومتر در این مسیر، کابین‌های تله کابین رامسر که بر‌فراز آسمان، به‌سوی قله کوه‌های البرز حرکت می‌کنند را در مقابل چشمان شما نمایان خواهند شد. 

هزینه ورود ماشین به پارکینگ12000 تومان
هزینه بلیت تله کابین50000 تومان
ساعت دسترسی9 صبح تا 5:30 عصر
شماره تماس0115505
آدرساستان مازندران، کیلومتر 5 جاده رامسر - رودسر

در این مطلب همراه با مجله گردشگری ره بال آسمان، سوار بر مرکب نوشته، به‌سوی شمال ایران و شهر زیبای رامسر سفر کرده و از زیباترین خطوط انتقالی کابلی گردشگری ایران، یعنی تله کابین رامسر سخن گفتیم. در این سفر همچنین به کاوش و ماجراجویی درون مجموعه رفاهی و تفریحی بام سبز رامسر پرداخته و در عالم خیال، شادی، لذت و هیجانی که در آنجا در انتظارمان است را تصور کردیم. در‌نهایت فراموش نکنید که اگر تا‌به‌حال تجربه حضور در مجموعه بام سبز و سفر بر‌فراز آسمان از‌طریق تله کابین رامسر را داشته اید، تجربیات و نظرات ارزشمند خود را با ما و مخاطبان خوش‌ذوق و خوش‌سفر ما به اشتراک بگذارید.

این تله‌کابین در مجموعه تفریحی بام سبز رامسر، واقع در ۵‌کیلومتری این شهر محبوب قرار دارد.

هزینه بلیط رفت‌و‌برگشت تله کابین رامسر چیزی حدود ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است؛ با‌این‌حال با توجه به نوسانات قیمت بهتر است از پیش از مراجعه، با مجموعه تماس حاصل کرده و هزینه بلیط را بپرسید.

با سوار شدن در تله کابین رامسر سفری به مسافت ۲ کیلومتر، از سواحل خلیج فارس تا قله‌های کوه‌های البرز را تجربه خواهید کرد.

هزینه ورودی مجموعه تفریحی بام سبز رامسر برای هر نفر پیاده ۴ هزار تومان بوده و هزینه ورودی پارکینگ آن ۲۰ هزار تومان است.

این تله کابین در سال ۱۳۸۷ راه‌اندازی شده و به بهره‌برداری رسید.

5/5 (1 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.