معرفی بهترین هتل های کرمان | از هتل‌های 5 ستاره تا اکوکمپ کویری

0

انتخاب هتل را در اصل می‌توان مهم‌ترین بخش سفر دانست. امروز قصد داریم سری به استان کرمان بزنیم. در مرکز استان، یعنی شهر کرمان، چندین و چند هتل مختلف فعالیت می‌کنند. به‌دلیل تعدد این هتل‌ها، حتی در راهنمای سفر کرمان نیز امکان بررسی تمامی آن‌ها نیست. به همین خاطر در این مقاله قصد داریم تا بهترین هتل های کرمان را به‌صورت کامل به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید انتخابی عالی داشته باشید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

معرفی بهترین هتل های کرمان

خب همان طور که انتظار دارید در این بخش می‌خواهیم بهترین هتل های کرمان را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب می‌توانید بهترین گزینه را برای اقامت انتخاب کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

  • هتل اخوان کرمان

هتل اخوان هتلی 2 ستاره است. این هتل خدماتی بیش از یک هتل دو ستاره را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. تأسیس هتل اخوان کرمان به سال 1363 باز می‌گردد. این هتل یک بار در سال 1385 به‌صورت کامل بازسازی شد. ظاهر بیرونی و داخلی هتل شیک و زیباست و از حضور در آن لذت خواهید برد. هتل اخوان در میدان آزادی کرمان قرار دارد و به همین خاطر دارای دسترسی مناسب به خانه هرندی کرمان و فرودگاه است. با این توضیح اگر قصد خرید بلیط هواپیما کرمان را دارید، این هتل انتخاب خوبی برایتان است. کادر هتل را افرادی باتجربه تشکیل می‌دهند و به‌خوبی از مسافران پذیرایی می‌کنند. این هتل 2 طبقه دارای 40 اتاق و سوئیت است. همچنین رو‌به‌روی هتل، فضای پارک اختصاصی مسافران محسوب می‌شود. در ضمن رستوران اختصاصی داخل هتل باعث می‌شود از رستوران‌های کرمان بی‌نیاز شوید.

آدرس: کرمان، بلوار شهید صدوقی، نرسیده به چهار راه فیروزه، جنب بانک رسالت.
  • هتل امین کرمان

هتل امین جزو ارزان ترین هتل های کرمان است. این هتل 2 ستاره در خیابان شهید چمران و رو‌به‌روی قنادی لادن قرار دارد. هتل امین در ساختمانی قدیمی و 2طبقه واقع شده است. این هتل مجموعاً با 18 باب اتاق از مسافران خود پذیرایی می‌کند. فضای داخلی و بیرونی هتل چنگی به دل نمی‌زند. گویا سال‌ها از آخرین بازسازی هتل می‌گذرد. با وجود این، هتل امین برای افرادی که قصد کاهش هزینه‌های سفرشان را دارند، گزینه مناسبی محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که این هتل فاقد پارکینگ و آسانسور است. فقط باید گفت که هتل امین در بافت قدیمی شهر کرمان قرار دارد و همین موضوع دسترسی به جاهای دیدنی تاریخی کرمان را ساده می‌کند.

آدرس: کرمان، خیابان شهید چمران(سه‌راه شمال جنوبی) ، روبه‌روی قنادی لادن.
  • هتل آپارتمان آسام کرمان

هتل آپارتمان آسام جزو هتل‌های 2 ستاره کرمان به حساب می‌آید. این هتل در سال 1396 افتتاح شد و مدت بسیاری از افتتاح آن نمی‌گذرد. به همین خاطر نمای بیرونی و فضای داخلی هتل هنوز شیک و امروزی است. بسیاری از وسایل ظاهری نو دارند و همین موضوع نظر مثبت بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. هتل آپارتمان آسمان هتلی 4طبقه با 16 واحد اقامتی است. هر واحد اقامتی امکانات کاملی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین باید بدانید که هتل آپارتمان آسام از پذیرش افراد مجرد بومی معذور است. به همین خاطر محیطی خانوادگی در هتل انتظارتان را می‌کشد. لازم به ذکر است هتل آپارتمان آسام در یکی از خیابان‌های اصلی کرمان قرار دارد. به همین خاطر امکان دسترسی ساده به اکثر جاهای دیدنی کرمان از این هتل وجود خواهد داشت.

آدرس: کرمان، خیابان شهید بهشتی، کوچه ۵.
  • هتل آپارتمان ملکوتی کرمان

هتل آپارتمان ملکوتی جزو جدیدترین هتل های کرمان است. این هتل فعالیت خود را از سال 1398 آغاز کرده است. به همین خاطر نمای بیرونی و البته فضای داخلی هتل کاملاً امروزی، مدرن و زیباست. وسایل داخلی اتاق بسیار نو هستند و همین موضوع رضایت مسافران را جلب می‌کند. از طرفی باید گفت که این هتل آپارتمان در منطقه‌ای مناسب با دسترسی عالی قرار دارد. پس از هر نظر باید این هتل آپارتمان را در لیست بهترین هتل های کرمان قرار داد. هتل آپارتمان ملکوتی 5 طبقه دارد و مجموعاً با 16 باب اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. واحد‌های طبقه پنجم نمایی بسیار زیبا دارند و بهتر است آن‌ها را انتخاب کنید. همچنین این هتل دارای پارکینگ با ظرفیت 15 خودرو است. پس لازم نیست نگران جای پارک ماشینتان باشید.

آدرس: کرمان، میدان آزادی، خیابان بهمنیار، بهمنیار ۳.
  • هتل آپارتمان هیوا کرمان

هتل آپارتمان هیوا را می‌توان در لیست بهترین هتل های کرمان قرار داد. این هتل آپارتمان 5 طبقه، با 17 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. 12 باب واحد اقامتی دو خوابه و 5 باب دیگر یک خوابه هستند و فضایی کمتر دارند. در تمامی واحد‌ها، انواع امکانات در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. آشپزخانه این هتل آپارتمان کاملاً مجهز است و شما را از خرید غذای رستورانی بی‌نیاز می‌کند. همچنین مسافران می‌توانند از سالن صبحانه و کافی‌شاپ استفاده کنند. دسترسی به جاهای دیدنی مختلف را می‌توان مهم‌ترین مزیت هتل آپارتمان هیوا دانست. از هتل می‌توانید حتی با پای پیاده سراغ بازدید از جاهای دیدنی کرمان بروید. کادر این هتل کاملاً آموزش‌دیده هستند و رفتاری مؤدبانه با مهمانان دارند. جالب است بدانید این هتل در سال 1400 افتتاح شده است و جزو جدیدترین هتل های کرمان است.

آدرس: کرمان، میدان آزادی، ابتدای بلوار شهید صدوقی، بعد از کوچه اول، هتل آپارتمان هیوا.
  • هتل پارس کرمان

هتل پارس جزو هتل‌های 5ستاره کرمان است. بسیاری از مسافران این هتل را بین بهترین هتل های کرمان قرار می‌دهند. هتل بین‌المللی پارس در ساختمانی 8 طبقه قرار دارد و با 197 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل در زمینی به وسعت 32هزار مترمربع قرار دارد و دارای 24هزار مترمربع زیربنا است. هتل پارس را می‌توان جزو مجهزترین و بزرگ‌ترین هتل‌های ایران دانست. در این هتل انواع امکانات در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. پارکینگ مجموعه در طبقات زیرزمینی هتل قرار دارند. این هتل دارای زمین ورزشی بزرگ و مجهز است. البته در حال حاضر اقدام به بازسازی بخش ورزشی کرده‌اند و امکان استفاده از آن وجود ندارد. هتل پارس در محله مرفه نشین و بلوار جمهوری قرار دارد.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، چهارراه فرهنگیان.
  • هتل جهانگردی کرمان

اگر اهل سفر باشید، حتماً نام هتل جهانگردی به گوشتان خورده است. هتل جهانگردی برندی زنجیره‌ای است که تقریباً در تمام شهرهای توریستی ایران شعبه دارد. جالب است بدانید در شهر کرمان، حتی دو شعبه از هتل جهانگردی فعالیت می‌کنند. این شعبه از هتل جهانگردی در سال 1353 افتتاح شده است. البته یک بار در سال 1397 آن را به‌صورت کامل بازسازی کرده‌اند. هتل جهانگردی کرمان در ساختمان 2 طبقه قرار دارد و با 61 باب اتاق از مسافران پذیرایی می‌کند. پرسنل هتل رفتاری بسیار حرفه‌ای مؤدبانه دارند. این هتل جزو هتل‌های 4ستاره است و خدماتی درخور و عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. کافی‌شاپ، رستوران و سفره‌خانه سنتی این حتی بسیار باکیفیت هستند و باعث می‌شوند مسافران نیازی به خروج از هتل نداشته باشند. این هتل جزو بهترین هتل های کرمان به حساب می‌آید.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری اسلامی، نبش چهار راه شفا.
  • هتل کرمانیا کرمان

هتل کرمانیا کرمان جزو ارزان ترین هتل های کرمان است. تأسیس این هتل به سال 1397 باز می‌گردد؛ اما در ساختمانی قدیمی قرار دارد. پس زمانی که چشمتان به نمای بیرونی هتل بیفتد، شاید با خودتان بگویید که این هتل حدود 30 سال قدمت دارد؛ اما این‌طور نیست. فضای داخلی هتل دارای طراحی امروزی است. همچنین نظافت در هتل به‌خوبی رعایت می‌شود. البته باید در نظر داشته باشید که هتل کرمانیا هتلی 2 ستاره است و به همان اندازه امکانات در اختیار مسافران قرار می‌دهد. فاصله کم هتل تا جاهای دیدنی مختلف باعث شده تا بسیاری از مسافران این هتل را انتخاب کنند. همچنین در نظر داشته باشید که این هتل در ساختمانی 1 طبقه قرار دارد و فقط دارای 14 باب واحد اقامتی است. به همین خاطر آرامش در محیط هتل موج می‌زند.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، جمهوری ۱۷، پلاک ۳۷.
  • هتل گواشیر کرمان

هتل گواشیر نیز جزو قدیمی ترین هتل های کرمان است. این هتل فعالیت خود را از سال 1370 آغاز کرد. البته یک بار در سال 1383 به‌صورت کامل بازسازی شد. هتل گواشیر در ساختمانی 4 طبقه قرار دارد و دارای 80 واحد اقامتی است. پرسنل این هتل افرادی باتجربه و آموزش‌دیده هستند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا اقامتی آرام را برای مسافران فراهم کنند. این هتل 3 ستاره دارد و در ساختمانی قدیمی واقع شده است. حتی فضای داخلی اتاق‌ها نیز ظاهری قدیمی دارند و اسباب داخل اتاق‌ها نیز چنگی به دل نمی‌زنند. لازم به ذکر است امکان پارک خودرو در محوطه داخلی هتل به‌صورت محدود وجود دارد. همچنین می‌توان هتل گواشیر را در زمره هتل‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت کرمان قرار داد.

آدرس: کرمان، بزرگراه امام، نبش بلوار امام حسین.
  • هتل ناز کرمان

هتل 2ستاره ناز کرمان جزو قدیمی‌ترین و ارزان ترین هتل های کرمان به حساب می‌آید. این هتل در ساختمانی 3 طبقه قرار دارد و با 28 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل ناز در قلب شهر کرمان قرار دارد و به همین خاطر دسترسی آن به جاهای دیدنی تاریخی کرمان بسیار عالی است. هزینه اقامت در هتل ناز کرمان چندان نیست. به همین خاطر بسیاری از مسافران آن را برای اقامت انتخاب می‌کنند. نمای بیرونی و فضای داخلی هتل ناز کاملاً قدیمی است. حتی با وجود آنکه در سال 1380 آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند، باز هم فضای داخلی آن چنگی به دل نمی‌زنند. البته باید در حد هتلی 2 ستاره از این هتل نیز انتظار داشت.

آدرس: کرمان، بلوار شهید صدوقی، نبش چهارراه فیروزه.
  • هتل هزار کرمان

هتل هزار کرمان را می‌توان جزو بهترین هتل های کرمان قرار داد. این هتل فقط 3 ستاره دارد؛ اما مسافرانی که تجربه اقامت در این هتل را داشتند، بر این باور هستند که کیفیت خدمات و ظاهر هتل هزار، در حد هتلی 4 ستاره است. بد نیست بدانید هتل هزار جزو قدیمی‌ترین هتل‌های کرمان به حساب می‌آید. این هتل فعالیت خود را از سال 1372 آغاز کرده است. البته در سال 1394 در جهت ارتقاء سطح کیفی هتل، به‌صورت کامل بازسازی شد. طی این بازسازی، فضای بیرونی و داخلی را به‌صورت کامل تغییر دادند و هتل هزار به یکی از هتل‌های مدرن و امروزی کرمان تبدیل شد. این هتل دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی کرمان نیز دارد. هتل هزار در ساختمانی 5 طبقه واقع شده است و با 42 باب واحد اقامتی از مسافران کرمان پذیرایی می‌کند.

آدرس: کرمان، پارک نشاط، کوچه شماره پنج، خیابان سعدی.
  • اقامتگاه سنتی شهباز کرمان

اقامتگاه‌های سنتی جزو گزینه‌هایی هستند که می‌توانید برای اقامت در شهرهای تاریخی همانند کرمان انتخاب کنید. اقامتگاه‌های سنتی شاید امکانات چندانی را در اختیارتان قرار ندهند؛ اما خیلی باصفا و دوست‌داشتنی هستند. اقامتگاه سنتی شهباز کرمان در سال 1397 افتتاح شده است.

  • هتل هزار کرمان

این اقامتگاه مجموعاً 6 باب اتاق دارد که در طبقات همکف و زیرزمین قرار دارند. این اقامتگاه در خانه‌ای تاریخی و قدیمی واقع شده است. با حضور در این خانه احساس می‌کنید در تاریخ سفر کرده‌اید. اگر تجربه حضور در خانه‌های قدیمی را داشته باشید، با اقامت در اقامتگاه سنتی شهباز کرمان، حس نوستالژی در شما زنده می‌شوید و به یاد خاطرات خوش کودکی خود می‌افتید. این اقامتگاه را باید در لیست بهترین هتل های کرمان قرار داد.

آدرس: کرمان، بلوار فردوسی، کوچه شماره 7.
  • بوم‌گردی اکو کمپ ستاره لوت ایران کرمان

اکوکمپ واژه‌ای است که به‌تازگی در سطح جهانی مطرح شده و در ایران نیز به گوش می‌رسد. منظور از اکوکمپ، اقامتگاه‌هایی هستند که در دل مناطق طبیعی قرار دارند. کمپ در طبیعت نیاز به مهارت خاص دارد و باید تجهیزات بسیاری را خریداری کنید. به همین خاطر اقامتگاه‌هایی بزرگ به شکل اکوکمپ در طبیعت ایجاد شدند تا این حس را به مسافران هدیه دهند. مسافران با پرداخت حداقل هزینه، می‌توانند اکوکمپ را به‌معنای واقعی کلمه تجربه کنند و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی داشته باشند. اکوکمپ بوم‌گردی ستاره لوت ایران در روستای ملک آباد کرمان و کنار کویر لوت قرار دارد. این اکوکمپ 35 واحد لوکس اقامتی و مجهز را در حد هتل 4 ستاره در اختیار مسافران قرار می‌دهد. پس اگر به کمپ‌های کویری علاقه‌مند هستید، حتماً باید اقامت در این اکوکمپ را انتخاب کنید.

آدرس: کرمان، روستای ملک‌آباد.
  • خانه مسافر روزهای طلایی کرمان

خانه مسافر روزهای طلایی کرمان، هتلی 1 ستاره است. این مسافرخانه در سال 1395 افتتاح شد. جالب است بدانید خانه مسافر روزهای طلایی کرمان فقط 1 طبقه دارد و با 4 باب اتاق از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این مسافرخانه در بافت قدیمی کرمان واقع شده است. به همین خاطر دسترسی مناسبی به جاهای دیدنی تاریخی این شهر دارد. لازم به ذکر است اگر قصد اقامت در این مسافرخانه را دارید، باید حد انتظارات خود را در حد هتلی 1 ستاره پایین بیاورید. این هتل جزو ارزان ترین هتل های کرمان به حساب می‌آید.

آدرس: کرمان، خیابان شهدای دارلک، کوچه ۹، درب سوم، سمت چپ.
  • خانه مسافر فانوس کرمان

خانه مسافر فانوس کرمان، برترین مسافرخانه این شهر به حساب می‌آید. از نظر سازمانی، این مسافرخانه دارای کیفیت درجه 1 یا همان VIP است. خانه مسافر فانوس در خیابان آسیاباد کرمان و بافت قدیمی شهر قرار دارد. به همین خاطر دسترسی ساده‌ای را به جاهای دیدنی تاریخی کرمان فراهم می‌کند. این مسافرخانه 3 طبقه، با 5 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. در حقیقت باید گفت که این مسافرخانه، نوعی هتل آپارتمان با امکانات کمتر و محدود است. واحد‌های اقامتی این مسافرخانه یک خوابه دو نفره، یک خوابه سه نفره، یک خوابه چهار نفره و یک خوابه 5 نفره هستند.

آدرس: کرمان، خیابان آسیاباد جنوبی غربی ۱۱، اواسط کوچه.
  • خانه مسافر گنجعلی خان کرمان

خانه مسافر گنجعلی خان در بافت قدیمی کرمان و نزدیک گنعجلی خان کرمان قرار دارد. این خانه مسافر مجموعاً دارای دو واحد اقامتی آپارتمانی در طبقه اول است. خانه مسافر گنجعلی خان در ساختمانی قدیمی قرار دارد که ظاهر آن نیز چنگی به دل نمی‌زند. همچنین حداقل امکانات رفاهی و خدماتی در هر واحد در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. وسایل بسیار قدیمی هستند و نظافت به عهده خود مسافر است. همچنین ساختمان مسافرخانه در انتهای کوچه‌ای باریک قرار دارد. پس یافتن جای پارک در کوچه‌های اطراف نیز کار دشواری خواهد بود. با وجود این، هزینه اقامت در این مسافرخانه بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

آدرس: کرمان، خیابان 17 شهریور، کوچه شماره 40، پلاک 4.
  • خانه مسافر مشتاق کرمان

خانه مسافر مشتاق کرمان جزو ارزان ترین هتل های کرمان به حساب می‌آید. این هتل فعالیت خود را در سال 1396 آغاز کرد و جزو مسافرخانه‌های درجه 2 ممتاز به حساب می‌آید. ساختمانی که این مسافرخانه در آن قرار دارد، به‌مراتب بهتر از مسافرخانه‌های دیگری است که به شما معرفی کردیم. در این مسافرخانه مجموعاً 4 واحد اقامتی وجود دارد. واحد‌های اقامتی دارای امکانات کامل از قبیل سرویس بهداشتی و شخصی هستند و امکان استفاده مسافران از آشپزخانه عمومی در هر طبقه نیز وجود دارد. هزینه اقامت در این مسافرخانه اقتصادی است و همین موضوع رضایت بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. البته توجه داشته باشید با توجه به شیوع ویروس کرونا، این مجموعه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

آدرس: کرمان، چهارراه ناصریه، خیابان شهدای فتح آبادان، مقابل کوچه ۴.
  • مهمان پذیر پارسین کرمان

مهان‌پذیر پارسین کرمان نیز جزو ارزان ترین هتل های کرمان به حساب می‌آید. این مسافرخانه فعالیت خود را در سال 1398 آغاز کرده است. باید بدانید که مهان‌پذیر پارسین کرمان جزو باصفاترین مهمان‌پذیرهای کرمان به حساب می‌آید. این مهمانپذیر دارای 11 باب اتاق است. فضای سنتی، حیاط باصفا و اتاق‌های تمیز باعث می‌شوند تا بسیاری از مسافران این مهان‌پذیر را برای اقامت در کرمان انتخاب کنند. در حقیقت می‌توان گفت که پارسین بهترین مهان‌پذیر در کرمان محسوب می‌شود. این مهان‌پذیر بهترین امکانات را در مقایسه با مبلغی که بابت اقامت دریافت می‌کند در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: کرمان، میدان شهدا (مشتاقیه)، حد فاصل خیابان شهدا و خیابان شهید با هنر.
  • مهمانسرای مجتمع ایرانگردی جهانگردی شعبه 2 کرمان

همان طور که در بخش ابتدایی مقاله اشاره کردیم، هتل جهانگردی دارای 2 شعبه متفاوت در شهر کرمان است. شعبه دوم این هتل در سال 1394 افتتاح شد و یک بار در سال 1396 آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند. این هتل دارای 30 باب واحد اقامتی است و جزو بهترین هتل های کرمان به حساب می‌آید. جالب است بدانید که همیشه طی نظرسنجی‌های مختلف، برند جهانگردی در کرمان بیشترین امتیاز و نظرات مثبت را به دست می‌آورد. در حقیقت این هتل جزو بهترین هتل‌های مرکز ایران نیز به حساب می‌آید. هتل جهانگردی فضایی کاملاً مدرن و امروزی دارد و بهترین امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. همچنین با توجه به امکانات و خدمات، نرخ اقامت در این هتل نیز کاملاً مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است.

آدرس: کرمان، بلوار جمهوری، بعد از سه راه هوانیروز، جنب اداره میراث فرهنگی.

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظرتان درباره لیست بهترین هتل های کرمان چیست؟ به نظرتان بهترین هتل کرمان کدام است؟ آیا تا کنون از این شهر زیبا دیدن کرده‌اید؟ آیا جاهای دیدنی کرمان را به‌خوبی می‌شناسید؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

هتل امین و خانه مسافر روزهای طلایی کرمان جزو ارزان‌ترین هتل‌های کرمان هستند.

هتل آپارتمان ملکوتی و هتل آپارتمان هیوا جزو جدیدترین هتل آپارتمان کرمان هستند.

هتل پارس و هتل جهانگردی جزو بهترین هتل های کرمان هستند.

هتل پارس بزرگ‌ترین هتل کرمان به حساب می‌آید.

هتل جهانگردی قدیمی‌ترین هتل کرمان است.

اقامتگاه سنتی شهباز بهترین اقامتگاه سنتی کرمان است.

اکوکمپ ستاره لوت کرمان بهترین اکوکمپ این شهر محسوب می‌شود.

خانه مسافر روزهای طلایی کرمان کوچک‌ترین هتل کرمان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.