مرکز خرید روشا | نگاهی متفاوت به خرید کردن

2

چند سالی است که مراکز خرید پایتخت شکل و شمایل متفاوتی نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند. دیگر با آنچه در قبل‌تر به‌عنوان پاساژ مطرح می‌شد و شامل ساختمانی چندطبقه با کوریدوری مرکزی بود، روبه‌رو نیستیم. این روزها، مراکز خرید بزرگ تهران، ساختمان‌هایی بزرگ هستند که علاوه بر فروشگاه‌های مختلف، امکان استفاده از خدماتی مانند باشگاه‌های ورزشی، رستوران‌ها، شهربازی‌ها و مراکز فرهنگی مانند سینماها را هم فراهم می‌کنند. در میان این موارد، باز هم فروشگاه متفاوت‌تری وجود دارد به نام مرکز خرید روشا که در این مقاله با آن به شکل تمام و کمال آشنا خواهید شد. خود را آماده کنید که می‌خواهیم از مرکز خریدی متفاوت با نگاهی تازه و جذاب به ایجاد رفاه برای مشتریان برایتان بگوییم.

آشنایی با مرکز خرید روشا و ساختار متفاوت آن

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، مرکز خرید روشا دارای ساختار نسبتا متفاوتی نسبت به دیگر  مراکز خرید تهران است. اما چرا؟ ماجرا از چه قرار است؟ ماجرا از این قرار است که این مرکز در خیابان نیاوران تهران، ورودی کاملا متفاوتی دارد. پس اگر هنوز به روشا نرفته‌اید و برای نخستین‌بار است که می‌خواهید راهی آنجا شوید، باید بدانید: به‌محض ورود به این مکان، با ورودی، سالن یا کوریدوری کلی مواجه نخواهید شد. خبری از سالنی نیست که شما را به سمت طبقات مختلف و فروشگاه‌های گوناگون راهنمایی می‌کند.

مرکز خرید روشا، بی‌مقدمه شما را وارد فروشگاهی بزرگ در طبقهٔ همکف خود می‌کند. سالنی که در آن اجناس و کالاهای مختلف در قالب غرفه‌های متنوع کنار هم قرار گرفته‌اند. به قول فرنگی‌ها، مرکز خرید مذکور، یک دپارتمان استور است؛ پس می‌توان گفت که روشا، مرکزی بدون مرز و محدودیت است. در واقع، ساختار متنوع آن نسبت به مراکز دیگر خرید، آن را خاص و جذاب می‌کند.

مزیت ساختار متفاوت روشا

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های ساختار متفاوت این مرکز خرید، نبود فروشگاه‌های مختلف محصولات و دادن آزادی عمل به مشتریان است. در روشا نیاز نیست که بعد از خروج از هر فروشگاه از جملهٔ معروفِ: «ما می‌رویم، یک دوری بزنیم و برمی‌گردیم» استفاده کنید. دیگر لازم نیست که بعد از سرزدن به هر مغازه و نپسندیدن اجناس در هنگام خروج معذب شوید و دست به بهانه‌تراشی بزنید.

ساختار غرفه‌ای روشا به شما اجازه می‌دهد که به‌راحتی میان بخش‌های مختلف مرکز بچرخید و از اجناس و کالاها دیدن کنید. در واقع، اسیر محدودیت‌ها و بخش‌بندی‌ها نمی‌شوید و با سالن‌هایی آزاد و باز مواجه هستید. سالن‌هایی که به شما اجازه می‌دهند، کالاهای مختلف را در کنار هم ببینید و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید.

شاید شما هم از آن دسته خریدارانی هستید که از حضور فروشنده‌ها و نیروهای فروش متعدد استقبال نمی‌کنید. منظور همان کادر فروشی هستند که قدم‌به‌قدم به قصد راهنمایی مشتریان، آنها را تعقیب می‌کنند. اگر این‌طور هستید، باید بدانید که روشا دست‌تان را کاملا بازمی‌گذارد و به‌راحتی و ‌آزادانه می‌توانید در میان غرفه‌های آن چرخ بزنید و گردش کنید.

بخش‌های مختلف مرکز خرید روشا

حالا که دست‌تان آمد، مرکز خرید روشا چگونه است و چه حالتی دارد، بهتر است به سراغ معرفی بخش‌های مختلف آن برویم. در این بخش می‌خواهیم با حال‌وهوای درونی دپارتمان استور هم شما را آشنا کنیم. روشا دارای هفده طبقه است:

  • پنج طبقه فروشگاه؛
  • یک طبقه رستوران‌ها و کافه‌ها؛
  • یازده طبقه پارکینگ.

در پنج طبقه از این مرکز خرید که شامل فروشگاه‌های پوشاک مختلف زنانه، مردانه و بچگانه است، شاهد حضور انواع برندهای مطرح دنیا خواهید بود. اگر برندباز باشید به احتمال خیلی زیاد، دست‌خالی از روشا بیرون نخواهید رفت. در این پنج طبقه، علاوه بر فروشگاه‌های کیف، کفش و لباس با کالاها و اجناس ورزشی و تجهیزات مربوط به سفر هم روبه‌رو خواهید شد.

رستوران‌ها و کافه‌های موجود در آن هم که می‌توانند به تکمیل روزی خوش کمک کنند؛ پس بعد از اینکه خرید کردید یا دست‌کم، گشتی در میان غرفه‌های مختلف زدید، امکان این وجود دارد که خودتان را به یک وعده‌ غذای خوشمزه یا قهوه‌ در کافه‌های روشا دعوت کنید.

شاید از زیادبودن تعداد طبقات پارکینگ موجود در مرکز خرید روشا کمی تعجب کنید؛ اما باید به شما بگوییم که استراتژی اختصاص‌دادن تعداد زیادی از طبقات مجموعه به پارکینگ‌ها بسیار ایده دقیق و هوشمندانه‌ای بوده است. این ایده را مدیریت این مرکز در نظر گرفته تا مشکل کمبود جا برای پارک و ازدحام و شلوغی‌های ناشی از آن را به‌ حداقل برساند. در دور و اطراف مرکز خرید روشا نمی‌توان شاهد کوچه‌های پر از خودرو و شلوغی‌های معمول یک مرکز خرید بود. چون سامان‌دهی خودروهای مشتریان به‌خوبی صورت می‌گیرد.

این موضوع برای آقایانی که معمولا به بهانه‌ مشکلات ناشی از پارک‌کردن، خانواده را در هنگام خرید همراهی نمی‌کنند، جالب خواهد بود. این عزیزان دیگر نمی‌توانند هیچ بهانه‌ای برای دورزدن همسران گرامی و حضورنداشتن در فرایند خرید داشته باشند.

نکته‌ای درباره طبقه منفی یک

طبقه منفی دو تا منفی شش مرکز خرید روشا به پارکینگ‌های این مجموعه اختصاص دارد؛ اما در طبقه منفی یک آن، سوپرمارکتی بزرگ ساخته شده است که از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد را در آن پیدا می‌کنید.

بسیاری از ساکنین حوالی روشا یا حتی کسانی که در مناطق دیگر زندگی می‌کنند، در هنگام سرزدن به مرکز خرید روشا با مراجعه به سوپرمارکت بزرگ آن، اقدام به خرید کلی ماهانه‌شان می‌کنند. در این طبقه از مرکز خرید روشا فودکورت بزرگ و رستوران‌هایی هم وجود دارد (به‌خصوص اگر به همراه کودکتان به آنجا می‌روید)، سرزدن به آنها خالی از لطف نخواهد بود.

گشتی در طبقات مختلف مرکز خرید روشا

مالک مرکز خرید روشا با در نظر گرفتن ساختاری متفاوت برای این مجموعه در دل یکی از مناطق شمالی تهران، مکانی را در اختیار شهروندان تهرانی قرار داده است که تجربه‌ای متفاوت از خرید را برای آنها رقم می‌زند. با طبقه منفی یک که آشنا شدید، اجازه بدهید از طبقات دیگر هم برایتان بگوییم تا دید دقیق‌تری نسبت به فضا و بخش‌های مختلف مرکز خرید روشا به دست بیاورید.

طبقه همکف

پوشاک بانوان در مرکز خرید روشا

طبقه همکف روشا مختص بانوان است. انواع لباس‌ها و پوشاک مربوط به خانم‌ها در این طبقه یافت می‌شود. البته در زیر طبقه همکف هم کالاهایی به شرح زیر وجود دارند که گشت‌وگذار در میان آنها و خریدشان برای خانم‌ها جذاب است:

  • عطر روشا؛
  • لوازم آرایشی و بهداشتی؛
  • زیورآلات و ساعت.

کالاهای این طبقه از بهترین برندهای دنیا هستند. برای کسانی که لوازم آرایشی و عطر‌های برندی نظیر دیور، گوچی، شنل و… را استفاده می‌کنند، این بخش از مرکز خرید روشا مکانی ایدئال و دوست‌داشتنی است.

طبقه نخست

پوشاک مردانه در مرکز خرید روشا

آقایان محترم هم برای خرید از مرکز روشا باید روانه طبقه اول شوند. در این قسمت از دپارتمان استور، علاوه بر اجناس مردانه، کالاهای مختص کودکان هم به فروش می‌رسد. ساختار غرفه‌ای روشا در طبقات مختلف آن، کماکان حفظ می‌شود و به‌راحتی می‌توانید در میان کالاها و اجناس مختلف و متنوع آن گردش کنید و گزینه‌های موردنظرتان را بخرید. یادتان باشد که طیف قیمت‌ها در فروشگاه‌های روشا از متوسط شروع می‌شود به متوسط روبه‌بالا و بالا می‌رسد.

طبقه دو

ورزش‌دوست هستید و از آن افرادی به شمار می‌روید که مدام به جاده‌ها می‌زنند و تجربه سفرهای رنگارنگ را برای خود خاطره می‌کنند؟ پس طبقه دوم مرکز خرید روشا از آن مکان‌هایی است که شیفته‌اش خواهید شد.

علت این است که طبقه دوم این مرکز خرید، مکانی برای فروش تجهیزات متنوع ورزشی و سفر است. دوستان اهل کمپینگ، در این بخش از روشا با انواع و اقسام وسایل و لوازم مناسب برای سفرهای خود مواجه می‌شوند. علاوه بر تجهیزات مربوط به سفر، انواع کالاهای ورزشی برند و باکیفیت هم در طبقه دوم روشا قابل خریداری هستند.

طبقه هشتم تا دهم

حتماً می‌پرسید که چرا از طبقه دوم به هشتم پریدیم؟ طبقات دیگر در فواصل طبقه دو تا هشت یا بهره‌برداری نشده‌اند یا پارکینگ هستند؛ پس بهتر است به سراغ طبقه هشتم برویم. در این بخش از مرکز خرید روشا با مجموعه‌ای ورزشی طرف هستیم که نام آن آر-اِیت (R8) است. انواع کلاس‌های ورزشی در این باشگاه وجود دارد:

  • یوگا؛
  • بدن‌سازی؛
  • فیتنس؛
  • ایروبیک؛
  • تی‌آر‌ایکس(TRX)؛
  • و… .

کلاس‌های ورزشی فردی یا گروهی مختلفی در باشگاه آرایت، تحت مربی‌گریِ نیروهای خبره و اساتید برگزار می‌شود. حالا که تا طبقه هشتم آمده‌ایم، اجازه بدهید به بخش‌های هیجان‌انگیز مرکز خرید روشا که مخصوص غذاهای خوش‌مزه است هم سری بزنیم.

در طبقه نهم و دهم روشا رستوران‌هایی وجود دارند که کیفیت مکان و موقعیت و البته غذای آنها بسیار مطلوب است. راه ابریشم و رستوران تهران-بیروت از مکان‌هایی است که در طبقه نهم روشا از شما پذیرایی می‌کنند.

اما به‌جز این موارد، رستوران دهکده روشا در طبقه دهم و بر بام این مرکز خرید، مکانی بسیار مطلوب و جالب برای خوردن وعده‌ای غذای خوشمزه و باکیفیت است. مشاهده‌کردن منظره شهر از ارتفاع بام هم جذابیت‌های زیادی دارد.  کیفیت غذاهای رستوران‌های روشا از جمله رستوران دهکده روشا زیاد و مطلوب ارزیابی می‌شود و باید بدانید که قیمت موارد موجود در منوی آنها هم بالاست.

نشانی و اطلاعات مربوط به مرکز خرید روشا

آدرس: تهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه

نشانی مرکز خرید روشا چیست؟ روشا در نیاوران و تقاطع خیابان عمار و فرمانیه قرار دارد. از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ۱۱ شب می‌توانید به این مرکز مراجعه کنید و از خدمات مختلفی که در اختیارتان قرار می‌دهد، به‌سادگی بهره ببرید. همان‌طور که در خلال متن هم گفته شد، روشاسنتر از آن دسته مراکز خرید باکیفیت و کاملی است که کالاها و اجناس متنوعی عرضه می‌کند و قیمت‌ها در آن نسبتا زیاد است.

پس اگر قصد ندارید که هزینه زیادی بابت خرید خود بپردازید، شاید بهتر باشد که به سراغ مراکز خرید دیگر شهر تهران بروید. یادتان باشد که این مرکز دارای فروشگاهی اینترنتی هم هست و اگر به هر دلیل، امکان خرید حضوری برایتان وجود ندارد، با مراجعه به وبسایت روشا می‌توانید از میان کالاهای مختلف موجود در فروشگاه‌هایش، دست به خرید بزنید. خریدهای اینترنتی‌تان را با مراجعه حضوری به مرکز تحویل خریدهای اینترنتی روشا از آنجا تحویل بگیرید یا از مرکز بخواهید که آنها را به نشانی‌تان ارسال کنند.

ساعت بازدید10 تا 23
شماره تماس۰۲۱-۲۵۷۱۴۰۰۰
وب سایتrosha.ir
آدرستهران، نیاوران، تقاطع خیابان عمار و فرمانیه

مرکز خرید روشا در تهران، دپارتمان‌استوری با ساختاری متفاوت است که تجربه‌ای تازه از قدم‌زدن در میان غرفه‌های کالاهای باکیفیت و برند را برایتان فراهم می‌کند. اگر به این مرکز سری زدید، لطفا از قیمت و کیفیت کالاهای این مرکز خرید برای ما در ره بال آسمان بنویسید.

4.4/5 (5 نظر)
2 نظرات
  1. ساناز می گوید

    فوت کورتش خیلی خوبه غذاهای متنوعی داره

  2. میلاد می گوید

    بسیار زیبا و جذاب بود و عطر و ادکلن های خوبی هم داشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.