کافه های سمنان | طعم خوش نوشیدنی گوارا در جوار بایزید بسطامی

0

کافه های سمنان با منویی از نوشیدنی‌های گوارا و خوراکی‌های خوشمزه، خستگی سمنان‌گردی را از تن مسافران بیرون می‌کنند. در این شهر کافه‌های بی‌شماری وجود دارد که در گوشه‌و‌کنار سمنان پراکنده‌اند. این کافه‌ها در کنار خوراکی‌های خوشمزه، محیطی دلنشین دارند تا مسافرین به آرامش برسند و از گپ‌‌و‌گفت با دیگر کافه‌گردها لذت ببرند. از آنجایی که همیشه بهترین سفرها را برای همراهان خود آرزو داریم، در این مطلب فهرستی پُروپیمان از بهترین کافه های سمنان آماده کرده‌ایم. مطالعه این فهرست به شما کمک می‌کند تا بهترین کافه دلخواه را در سفر به سمنان انتخاب کنید. به لطف این اطلاعات هر زمان که از سمنان‌گردی خسته شدید، سری به یکی از کافه‌های زیر بزنید و با جرعه‌ای نوشیدنی گوارا، انرژی لازم برای گشت‌و‌گذار جانانه در سمنان را به دست آورید.

کافه باغ سمنان

کافه باغ یکی از کافه های سمنان

کافه های سمنان عموماً‌ در کنار دیگر جاهای دیدنی این شهر قرار گرفته‌اند. برای نمونه می‌توان به کافه باغ سمنان اشاره کرد. عمارت باغ امیر، یکی از جاهای دیدنی سمنان است که در روزگارانی دور یکی از تجار معروف در این خانه زندگی می‌کرد. از آن زمان سال‌های زیادی می‌گذرد؛ اما عمارت باغ امیر به اندازه‌ای تماشایی است که به موزه تغییر کاربری داده. این باغ فقط مکانی برای موزه نیست و کافه‌ای دنج با نوشیدنی‌های گوارا در آن خودنمایی می‌کند. این کافه در بین سمنانی‌ها با نام کافه باغ سمنان معروف است. از آنجایی که با عمارتی سنتی روبه‌رو هستیم، کافه باغ سمنان سبک‌و‌سیاقی محلی و قدیمی دارد. در این کافه خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های محلی در کنار غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود.

با توجه به اینکه کافه باغ سمنان در موزه‌ای معروف واقع شده، گشت‌و‌گذار در این کافه فرصتی فراهم می‌کند تا با فرهنگ مردمان سمنان قدیمی آشنا شوید و گذری خاطره‌انگیز در تونل تاریخ داشته باشید. پیشنهاد می‌‌کنیم اگر سری به کافه باغ سمنان زدید، حتماً آش دوغ این کافه را امتحان کنید. این آش به اندازه‌ای خوشمزه است که در حین خوردن آن باید مواظب انگشتانتان باشید.

آدرسباغ فردوس، فرعی هشتم، کوچه شهید پهلوان، روبه‌روی پوشاک میراج
شماره تماس۰۹۳۵۵۷۷۲۸۷۸
ساعات کاریشنبه تا پنجشنبه از ۹ صبح تا ۱۰ شب

کافه سایه در کنار ارگ سمنان

کافه سایه در کنار ارگ سمنان یکی از کافه های سمنان

ارگ سمنان دروازه‌ای هفت‌متری است که دیرینگی آن به دوران قاجار باز می‌گردد. این مکان در شهر سمنان به اندازه‌ای معروف است که امکان ندارد نام آن به گوش گردشگران نخورد. به همین دلیل سالانه گردشگران بی‌شماری به تماشای ارگ سمنان می‌روند. وجود تعداد زیاد گردشگر در این منطقه بهانه‌ای برای ساخت کافه‌ای شیک در همسایگی ارگ سمنان فراهم کرده است. کافه‌‌ای که از آن صحبت می‌کنیم با نام کافه سایه شناخته می‌شود و یکی از بهترین کافه های سمنان است. خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های محلی و ایرانی در کافه سایه سرو می‌شود.

این کافه در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، غذاهای فست‌فودی متنوعی هم دارد. انواع قهوه، شکلات و شربت، ساندویچ، اسنک و چیپس و پنیر از خوراکی‌هایی است که در منوی کافه سایه سمنان خودنمایی می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه سایه سمنان شدید، حتماً‌ بشقاب‌ داغ‌های این کافه را امتحان کنید.

آدرسمیدان معلم، مجتمع اسکان، واحد ۵۹
شماره تماس۰۹۱۲۴۳۳۹۴۲۸
ساعات کاریشنبه تا پنجشنبه از ۹ صبح تا ۲۳ شب

کافه آلما

همان‌گونه که اشاره کردیم رقابت تنگاتنگی میان کافه های سمنان وجود دارد. به همین دلیل کافه آلما سمنان برای اینکه از قافله این رقابت عقب نباشد، نوشیدنی‌های سرد و گرم بسیار خوشمزه‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. جالب است بدانید کافه آلما، اولین کافه‌ سمنانی است که چای آتشی سرو می‌کند. لذت نوشیدن چای آتشی از آن موهبت‌هایی است که فقط در کافه آلما می‌توانید تجربه کنید. انواع بستنی، قهوه، آبمیوه و خوراکی‌های مقوی در منوی کافه آلما خودنمایی می‌کند. پیشنهاد می‌‌کنیم اگر راهی کافه آلما سمنان شدید، حتماً‌ کیک‌های خوشمزه این کافه را امتحان کنید.

آدرسبلوار قائم، بازارچه قائم
شماره تماس۰۹۳۶۹۲۵۵۴۲۳
ساعات کاریساعت ۱۵ تا ۲۳:۰۰

کافه توت فرنگی

آوازه نوشیدنی‌های کافه توت فرنگی در سرتاسر شهر سمنان پیچیده است. این کافه فقط ۵۰۰ متر از دروازه ارگ سمنان دورتر است و حدود ۹۰۰ متر با خانه تاریخی تدین سمنان فاصله دارد. به لطف این شرایط انصافاً باید گفت حیف است سری به این جاهای دیدنی سمنان بزنید و گلویی در کافه توت فرنگی تازه نکنید. کافه توت فرنگی در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، امکانات رفاهی چشمگیر و محیطی آرام دارد.

از میان‌وعده‌های خوشمزه کافه توت فرنگی نیز هر چقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. این کافه بی‌دلیل به یکی از بهترین کافه های سمنان تبدیل نشده است. مطمئن باشید طعم خوش نوشیدنی‌های کافه توت فرنگی برای همیشه زیر دندان شما باقی خواهد ماند.

آدرسباغ فردوس، کوچه شهید صفاییان
شماره تماس۰۲۳۳۳۳۳۴۳۲۱
ساعات کاری۹ صبح تا ۲۴ شب

کافه خونگی

مطمئن هستیم شما هم با ما هم عقیده‌اید نوشیدنی در کافه های سمنان زمانی حسابی می‌چسبد که کافه محیطی خودمان و دنج داشته باشد. این شرایط در کافه خونگی سمنان کاملاً‌ فراهم شده است. همان‌گونه که از نام این کافه پیداست، محیطی خانگی و خودمانی دارد.

کافه خونگی یکی از کافه های سمنان

این کافه به لحاظ نوشیدنی‌های گوارا نیز چیزی کم نمی‌آورد. بساط خوشمزه‌ترین قهوه‌ها و گواراترین نوشیدنی‌های گرم و سرد در کافه خونگی سمنان مهیاست.

آدرسمیدان معلم، پاساژ اسکان، سالن کاشی سمنان، واحد ۱۵
شماره تماس۰۲۳۳۳۳۴۹۸۷۵
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۳ شب

کافه تاتلی

در این قسمت از فهرست معرفی بهترین کافه های سمنان، به کافه‌ای رسیدیم که اسم‌و‌رسم خوبی در بین کافه‌گردهای سمنانی دارد. انصافاً باید گفت دکوراسیون جذاب و شیک این کافه یکی از مهم‌ترین دلیل‌های معروف‌بودن آن است. کافه تاتلی به لحاظ نوشیدنی‌های خوشمزه نیز چیزی کم‌وکسر ندارد.

کافه تاتلی یکی از کافه های سمنان

هر نوشیدنی گوارایی که فکرش را بکنید در منوی کافه تاتلی پیدا می‌شود. به نوشیدنی‌های گوارایی که گفتیم، انواع کیک،‌ بستنی و خوراکی‌های فست‌فودی را هم اضافه کنید. کافه تاتلی در یکی از محله‌های خوش‌مسیر واقع شده و به بسیاری از هتل های سمنان نزدیک است.

آدرسبلوار قدس، جنب بانک توسعه تعاون
شماره تماس۰۲۳۳۳۳۲۰۷۵۵
ساعات کاری۱۰:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ صبح، ۱۷:۰۰ عصر تا ۲۲:۰۰ شب

کافه اردیبهشت

مشتری را سراغ نداریم که از کافه اردیبهشت سمنان ناراضی بیرون آمده باشد. نوشیدنی‌های گوارا، محیطی آرام و قیمتی مناسب از ویژگی‌های اصلی کافه اردیبهشت سمنان است. در این کافه خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شود. از غذاهای فست‌فودی و سالادهای خوشمزه کافه اردیبهشت نیز هر چقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. این خوراکی‌ها عیش گردشگران در سمنان را تمام می‌کنند.

آدرسخیابان یاسر، جنب کوچه میثم
شماره تماس۰۹۳۹۴۱۴۷۵۷۶
ساعات کاریشنبه تا پنجشنبه از ۹:۳۰ صبح تا ۱۳:۰۰ ظهر و ۱۷:۰۰ عصر تا ۲۴:۰۰ شب. جمعه‌ها از ۱۸:۰۰ عصر تا ۲۴:۰۰ شب

کافه خنار

کافه خنار یکی از کافی شاپ های سمنان

هر کجا که صحبتی از بهترین کافه های سمنان مطرح باشد، نامی از کافه خنار به گوش می‌رسد. در این کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد سرو می‌شود. با این حال امکانات کافه خنار سمنان به همین‌جا خلاصه نمی‌شود. مدیران کافه خنار برای اینکه این کافه یک سروگردن بالاتر از دیگر کافی شاپ های سمنان باشد، شب‌ها در آن موسیقی زنده برگزار می‌کنند.

کافه خنار مکان مناسبی برای دورهمی‌های دوستانه،‌ مراسم تولد و سالگرد و قرارهای کاری است. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه خنار شدید، حتماً‌ اسنک‌های این کافه را امتحان کنید.

آدرسمیدان امام علی (ع)، بلوار ولایت، بالاتر از سالن ورزشی حجاب
شمار تماس۰۲۳۳۳۴۶۴۱۴۴
ساعات کاری۱۰:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب

کافه داریوش سمنان

در این قسمت پیشنهاد ویژه‌ای برای گردشگران هنردوست داریم. کافه داریوش سمنان، پاتوق هنردوست‌های این شهر است. شب‌ها در این کافه دورهمی‌های هنری و ادبی برگزار به راه می‌افتد. گاهی اوقات نیز تئاترهای کوچکی در کافه داریوش سمنان اجرا می‌شود. این کافه به داشتن فضایی هنری و ادبی در بین دیگر کافه های سمنان معروف است.

کافه داریوش به لحاظ نوشیدنی سرد و گرم نیز چیزی کم‌و‌کسر ندارید. اگر اهل هنر هستید و می‌خواهید در سفر به سمنان خودتان را مهمان دورهمی هنردوستانه کنید، کافه داریوش سمنان همان‌ جایی است که دنبال آن می‌گردید.

آدرسمیدان سعدی، مرکز خرید سعدی، انتهای طبقه همکف، واحد یک
شماره تماس۰۲۳۳۳۳۶۴۸۱۲
ساعات کاریشنبه تا پنجشنبه از ۹:۰۰ صبح تا ۱۴:۰۰ پس‌ازظهر و ۱۶:۰۰ عصر تا ۲۴:۰۰ شب. جمعه‌ها از ۱۶:۰۰ عصر تا ۲۴:۰۰ شب

کافه هیچ

بعید می‌دانیم در بین تمامی کافه های سمنان، منویی به پروپیمانی کافه هیچ پیدا کنید. در منوی این کافه هر نوشیدنی و خوراکی که فکرش را بکنید پیدا می‌شود. انواع گلاسه،‌شِیک‌، بستنی، قهوه، چای و دمنوش در منوی کافه هیچ خودنمایی می‌کند. این کافه دکوری زیبا و محیطی آرامش‌بخش دارد. به لطف این شرایط کافه هیچ روزبه‌روز جایگاه بهتری در بین کافه‌گردهای سمنانی پیدا می‌کند. جالب است بدانید کافه هیچ به داشتن صبحانه‌هایی مفصل معروف است.

آدرسمیدان امام رضا، خیابان رسالت، رسالت اول
شماره تماس۰۲۳۳۳۴۵۰۱۰۵
ساعات کاری۸:۳۰ صبح تا ۱۳:۳۰ ظهر، عصرها از ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰ شب

کافه کتاب

به گردشگران ادب‌دوستی که در سفر به سمنان می‌خواهند دوستان اهل‌کتاب جدیدی پیدا کنند، پیشنهاد می‌کنیم راه کافه کتاب سمنان را در پیش بگیرند. همان‌گونه که از نام این کافه پیداست، علاقه‌مندان کتاب در آن دور هم جمع می‌شوند و در کنار نوشیدن فنجانی چای، به گپ‌و‌گفتگو درباره کتاب‌های دلخواه می‌پردازند. به لحاظ نوشیدنی‌های گوارا نیز کافه کتاب یکی از بهترین کافه های سمنان است. از آنجایی که با کافه‌ای ادبی روبه‌رو هستیم، در این کافه صدها عنوان کتاب برای فروش عرضه شده است. به همین دلیل انصافاً باید گفت کافه کتاب سمنان، بهشت دوستداران ادبیات و کافه‌گردهاست.

آدرسبلوار معلم، جنب پمپ بنزین جلالی، فرهنگسرای امید
شماره تماس۰۹۹۱۰۵۰۴۲۲
ساعات کاریتماس بگیرید

کافه رز

به گردشگران عاشق‌پیشه‌ای که دست دلدار را گرفته‌‌اند و راهی سفری عاشقانه به سمنان شده‌اند، پیشنهاد می‌‌کنیم سری به کافه رز بزنند. این کافه محیطی آرام و خلوت دارد و جان می‌دهد برای صرف نوشیدنی دونفره. کافه رز، بورس خوراکی‌های ایتالیایی است. برای تعریف از این کافه کافی است به این نکته اشاره کنیم که حدود ۴۰ غذای ایتالیایی در منوی کافه رز سمنان خودنمایی می‌کند. این کافه اتاق مخصوصی برای برگزاری خودمانی جشن‌ تولد و سالگرد ازدواج دارد.

موکتل، فراپه، اسموتی، آیس‌های خوشمزه و شِیک‌های گوارا از نوشیدنی‌های مخصوص کافه رز است که نظیر آن‌ها را در هیچ‌کدام از کافه های سمنان پیدا نمی‌کنید.

ادرسمیدان مشاهیر، خیابان یاسر، روبه‌روی کوچه امیر
شماره تماس۰۲۳۳۳۳۲۶۲۴۳
ساعات کاری۱۰:۰۰ صبح تا ۱۳:۰۰ ظهر و ۱۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰ شب

کافه رستوران های سمنان

سمنان در کنار کافی شاپ‌های شیک و مشتری‌پسند، کافه رستوران‌های اعیانی دارد. طعم خوش غذای بسیاری از این کافه رستوران‌ها چیزی از بهترین رستوران های سمنان کم نمی‌آورد. از آنجایی که به‌راحتی نمی‌توان از کنار غذای خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارای کافه رستوران های سمنان گذشت، در ادامه به چند نمونه از بهترین کافه رستوان های سمنان اشاره می‌کنیم.

کافه رستوران میریان

کافه رستوران میریان یکی از کافه رستوران های سمنان

امکان ندارد با مشاهده غذاهای خوشمزه کافه رستوران میریان به هوس نیفتید. سرآشپز این کافه رستوران ید طولایی در پخت املت گوجه، املت بیکن، املت گوشت، سوسیس تخم‌مرغ و انواع پیتزا دارد. نوشیدنی‌های کافه رستوران میریان نیز چیزی از دیگر کافه های سمنان کم ندارد.

کافه رستوران میریان در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر سمنان قرار دارد. به لطف این شرایط هر زمان که از گردشگری در جاهای دیدنی سمنان احساس خستگی کردید و گرسنه شدید، سری به کافه رستوران میریان بزنید.

آدرسسمنان، خیابان فجر
شماره تماس۰۲۳۳۳۳۴۱۷۰۰
ساعات کاری۱۱:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب

کافه رستوران ایرانویچ

ایرانویچ، نامی آشنا برای کافه‌گردهاست. برند ایرانویچ شعبه‌های بی‌شماری در سرتاسر این دارد. با این حال انصافاً باید گفت کافه رستوران ایرانویچ یکی از بهترین کافه های سمنان به حساب می‌آید. ایرانویچ، بهشت علاقه‌مندان خوراکی‌های فست‌فودی است. خوشمزه‌ترین پیتزاهای ایتالیایی و آمریکایی در کافه رستوران ایرانویچ سمنان پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. انواع ساندویچ، برگر و سوخاری در منوی کافه رستوران ایرانویچ مشاهده می‌شود.

کافه رستوران ایرانویچ یکی از کافه رستوران های سمنان

از آنجایی که با کافه رستوران روبه‌رو هستیم، در ایرانویچِ سمنان انواع نوشیدنی‌های گوارا برای مشتری سرو می‌شود. میلک‌ شیک‌های خوشمزه، گلاسه‌های خوش رنگ‌و‌لعاب، آیس‌پک‌های متنوع و اسموتی‌های گوارا فقط قسمتی از نوشیدنی‌های کافه رستوران ایرانویچ به حساب می‌آید.

آدرسمیدان ارگ، ابتدای خیابان طالقانی، جنب بانک صادرات
شماره تماس۰۲۳۳۳۳۴۱۷۰۰
ساعات کاری۱۰:۰۰ صبح تا ۲۴:۰۰ شب

کافه رستوران شهر یخی

شهر یخی، از آن دسته کافه های سمنان است که ۲ شعبه معتبر در این شهر دارد. این کافه رستوران همانند دیگر کافه های سمنان خوراکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌هایی گوارا دارد. با این تفاوت که سرآشپز کافه رستوران شهر یخی رستوران به پخت برگرهای خوشمزه معروف است.

از طعم خوش برگرهای کافه رستوران شهر یخی که بگذریم، به پیتزاهای خوشمزه این رستوران می‌رسیم که حرف ندارد. هر نوشیدنی سرد و گرمی که هوس کردید در منوی کافه رستوران شهر یخی خودنمایی می‌کند. این کافه رستوران در منطقه‌ای خوش‌مسیر قرار دارد و مکان مناسبی برای استراحت و نوشیدن جرعه‌ای نوشیدنی گواراست.

آدرسمیدان ارگ، خیابان شیخ فضل‌الله نوری، روبه‌روی فروشگاه فرهنگیان
شماره تماس۰۲۳۳۳۳۳۷۱۰۸
ساعات کاری۹:۰۰ صبح تا ۱۴:۰۰ ظهر و ۱۷:۰۰ عصر تا ۲۳:۰۰ شب

کافه رستوران دانژه

کافه رستوران دانژه یکی از کافه رستوران های سمنان

انصافاً باید گفت حیف است فهرست کافه های سمنان را به پایان برسانیم به کافه رستوران دانژه اشاره نکنیم. فعالیت‌های این کافه رستوران فقط به سرو خوراکی‌های خلاصه نمی‌شود. در کنار کافه رستوران دانژه، گالری هنری بر پا شده است. در این گالری انواع تابلوهای نقاشی، خوشنویسی و سفالینه‌های زیبا در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است. در کافه رستوران دانژه نیز با نوشیدنی‌هایی روبه‌رو هستیم که طعم خوش آن‌ها برای همیشه در زیر دندان مشتریان باقی می‌ماند.

کافه رستوران دانژه به داشتن خوشمزه‌ترین خوراکی‌های فست‌فودی معروف است. قرارگرفتن کافه رستوران در کنار گالری باعث شده تا هنردوست‌ها همراه با گشت‌و‌گذاری جانانه در این گالری، جرعه‌ای نوشیدنی گوارا بنوشند و از تماشای آثار هنری لذت ببرند.

آدرسبلوار قائم، نبش خیابان میرحاج
شماره تماس۰۲۳۳۳۳۳۴۰۴۱
ساعات کاری۸:۰۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب

کافه های سمنان را با این امید به پایان می‌بریم که هر زمان از گردشگری در این شهر خسته شدید، سری به کافی شاپ های سمنان بزنید و با خوردن نوشیدنی گوارا، تجدید قوا کنید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های خوشی از گردشگری در استان سمنان دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید و خاطره‌های خوش را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خوانند‌ها به اشتراک بگذارید.

کافه رز سمنان محیطی آرام و شیک دارد و جان می‌دهد برای قرارهای دونفره.

کافه سایه سمنان فاصله بسیار کمی با ارگ این شهر دارد.

کافه هیچ سمنان یکی از بهترین کافه‌های این شهر است که صبحانه‌های مفصلی دارد.

کافه سایه، کافه تاتلی، کافه اردیبهشت و کافه رستوران ایرانویچ غذاهای فست‌فودی خوشمزه‌ای دارند.

کافه خنار سمنان یکی از بهترین کافه‌های این شهر است که شب‌ها موسیقی زنده در آن اجرا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.