رستوران های سمنان | از کباب بره تا پیتزا و پاستا

0

سمنان یکی از بزرگترین شهرهای ایران است. این شهر در مسیر تهران به مشهد قرار دارد. همین موضوع باعث می‌شود تا بسیاری از زائران در طول مسیر خود سری به سمنان نیز بزنند. البته جاهای دیدنی سمنان آنقدر گسترده هستند که می‌توانید چند روزی را هم در این شهر کویری و تاریخی باشید. چه قصد عبور از سمنان را دارید و چه می‌خواهید چند روزی در این شهر اقامت داشته باشید، باید بهترین رستوران‌های آن را بشناسید. یافتن رستوران در شهر غریب بسیار دشوار است. همچنین نمی‌توان که گرسنه ماند! پس در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین رستوران های سمنان را به شما معرفی کنیم تا خرید بلیط اتوبوس سمنان را انجام داده و با خیال راحت راهی شکم‌گردی در این شهر شوید.

فهرست مطالب

رستوران‌های سمنان

خب به اساس نظر انسان‌شناسی نوین، انسان‌ها به دو دسته تقسیم می‌شوند. دسته اول کسانی که عاشق غذاهای سنتی و کباب هستند و دسته دوم کسانی که فست‌فود را ترجیح می‌دهند! اگر شما هم عاشق غذاهای سنتی و کباب هستید، در بخش ابتدایی مقاله قصد داریم تا بهترین رستوران‌های سنتی سمنان را به شما معرفی کنیم. البته منظورمان فقط رستوران‌هایی با دکوراسیون سنتی نیست. هر رستورانی که فست‌فود نداشته باشد را در این فهرست قرار می‌دهیم! پس اگر اهل کباب و جگر هستید و عشق چلو دارید، رستوران‌های این بخش به دردتان می‌خورند.

  • رستوران مجلس افروز سمنان

عکس رستوران مجلس افروز از بهترین رستوران های سمنان

بهترین گزینه برای آغاز لیست بهترین رستوران های سمنان، قطعاً رستوران مجلس افروز است. این رستوران یکی از بهترین رستوران های سمنان به حساب می‌آید. وقتی که از مردم محلی درباره بهترین رستوران شهرشان سؤال کنید، قطعاً این رستوران را به شما معرفی خواهند کرد. این رستوران با وجود آنکه جزو بهترین‌ها به حساب می‌آید؛ اما ظاهری بسیار ساده دارد.

حتی نمای بیرونی آن نیز شباهت بسیاری به رستوران‌های 50 سال پیش دارد. خب همین موضوع توجه بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. این رستوران سالیان سال است که تجربه و قدمت دارد. با تغییر ندادن دکوراسیون سنتی خود نیز این موضوع را به مشتریان خود نشان می‌دهد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی از کباب چنجه تا باقلاپلو با گوشت گردن سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید. البته به یاد داشته باشید که این رستوران معمولاً شلوغ است و غذای آن نیز سریع تمام می‌شود.

آدرس: سمنان، بلوار قدس، جنب هتل قدس، پلاک ۱۸۷۶
  • رستوران دارچین سمنان

عکس رستوران دارچین از بهترین رستوران های سمنان

اینکه نام رستوران دارچین را در جایگاه دوم قرار دادیم، بدان معنا نیست که از نظر کیفیت از رستوران مجلس افروز سمنان کمتر است. دارچین از دیگر بهترین رستوران های سمنان به حساب می‌آید. بسیاری از مردم محلی نیز عاشق غذاهای رستوران دارچین هستند. رستوران دارچین فضایی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد. این رستوران در میدان مشاهیر، درست کنار بانک کارآفرین قرار دارد. رستوران دارچین تقریباً در تمامی وعده‌های روز شلوغ است. مشتریان رستوران دارچین، مشتریان پروپاقرص هستند. جالب است بدانید که حتی صبحانه سرد و گرم نیز در این رستوران سرو می‌شود. پس می‌توانید سه وعده اصلی خود را در این رستوران سپری کنید. قیمت رستوران دارچین را نمی‌توان ارزان دانست؛ اما چندان هم گران نیست. با توجه به حجم غذا و کیفیتی که ارائه می‌دهد، قیمت منطقی و مقرون‌به‌‌صرفه‌ای دارد.

آدرس: سمنان، میدان مشاهیر، جنب بانک کارآفرین
  • رستوران سنتی باغ شهر سمنان

عکس رستوران سنتی باغ شهر از زیباترین رستوران های سمنان

رستوران سنتی باغ شهر از جمله باصفاترین رستوران های سمنان به حساب می‌آید. همان طور که از نام این رستوران مشخص است، در یک باغ بسیار زیبا و دل‌باز قرار دارد. سمنان در مناطق کویری واقع شده است. به همین خاطر در اکثر روزهای سال، آب‌وهوایی گرم و خشک دارد. با این توضیح، تصور کنید که حضور در باغی سرسبز با آب‌نماهای زیبا می‌تواند چقدر لذت‌بخش باشد. رستوران سنتی باغ شهر دارای بخش داخل سالن و باغ است؛ پس می‌توانید با توجه به شرایط آب‌و‌هوا و همچنین سلیقه خود، غذای خود را در هر کدام از این قسمت‌ها نوش جان کنید. کیفیت غذاهای رستوران سنتی باغ شهر نیز بسیار مطلوب است و اکثر مشتریان از کیفیت آن راضی هستند.

آدرس: سمنان، بلوارهفده شهریور، پارک هفده شهریور
  • رستوران هتل ایرانگردی و جهانگردی سمنان

عکس رستوران هتل ایرانگردی و جهانگردی یکی ازشیک‌ترین رستوران های سمنان

هتل ایرانگردی و جهانگردی یکی از بهترین هتل های سمنان است. مجموعه هتل‌های جهانگردی را همواره به قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه و خدمات ایدئال می‌شناسند. هتل جهانگردی سمنان دارای رستوران اختصاصی است. خوشبختانه استفاده از این رستوران فقط محدود به مسافران ساکن در خود هتل نیست. بلکه مراجعه‌کنندگان دیگر نیز می‌توانند از خدمات این رستوران بهره‌مند شوند. کیفیت غذای رستوران هتل جهانگردی در سطح مطلوبی قرار دارد. با توجه به اینکه هتل‌های جهانگردی به‌صورت زنجیره‌ای فعالیت می‌کنند، همواره به اعتبار برند خود اهمیت بسیاری می‌دهند. از این رو همواره کیفیت غذاهای رستوران هتل‌های جهانگردی در سطح مطلوبی قرار دارند. همچنین قیمت منوی این رستوران نیز اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است. پس می‌توان آن را یکی از بهترین رستوران های سمنان دانست.

آدرس: سمنان، میدان معلم، بلوار بسیج، کنار جهاد کشاورزی
  • رستوران عمارت بادگیر سمنان

عکس رستوران عمارت بادگیر یکی از گران‌ترین رستوران های سمنان

عمارت بادگیر را می‌توان یکی از جاهای دیدنی سمنان نیز دانست. این رستوران در یک عمارت تاریخی و قدیمی قرار دارد. رستوران عمارت بادگیر را باید جزو باصفاترین رستوران های سمنان دانست. این رستوران دارای منوی کاملاً سنتی است. حتی دیزی سنتی نیز در منوی این رستوران به چشم می‌خورد. سینی کباب مخصوص رستوران عمارت بادگیر را هم که حتماً باید امتحان کنید. این رستوران دارای فضای سرپوشیده و فضای باز است. در ایامی که هوای بیرون مناسب است، می‌توانید روی تخت‌های سنتی دور حوض داخل حیاط بنشینید. چند درخت نیز در حیاط وجود دارند که می‌توانید از سایه آن لذت ببرید. در هنگام شام هم گروه موسیقی زنده، مشتریان را سرگرم می‌کنند. قیمت رستوران عمارت بادگیر از رستوران‌های دیگر کمی گران است؛ اما واقعاً ارزش دارد.

آدرس: سمنان، میدان ابوذر
  • رستوران پارس سمنان

رستوران پارس در حقیقت داخل تالار پذیرایی پارس سمنان قرار دارد. تالار پذیرایی پارس یکی از بهترین تالارهای پذیرایی در تمام استان سمنان به حساب می‌آید. این تالار چند سالن مختلف دارد. در صورتی که مراسم عروس یا عزا در این سالن برقرار نباشد، امکان استفاده از رستوران آن وجود دارد. همه مردم سمنان می‌دانند که تالار پارس بهترین غذاها را به مهمانان خود ارائه می‌دهد. همین کیفیت عالی را می‌توانید در غذاهای رستوران پارس نیز مشاهده کنید؛ پس اگر به دنبال غذاهای سنتی بسیار خوشمزه همانند چلوگوشت با گوشت گردن هستید، حتماً سری به رستوران پارس بزنید.

آدرس: سمنان، بلوار علم و صنعت، نرسیده به میدان استاندارد، روبه‌روی شرکت نفت
  • رستوران چشمه سمنان

رستوران چشمه از معروف‌ترین رستوران های سمنان است. این رستوران غذاهایی بسیار خوشمزه، چرب و لذیذ را ارائه می‌دهد. اگر عاشق طعم چلو با برنج ایرانی و کباب و گوشت دنده گوسفندی هستید، حتماً سری به رستوران چشمه بزنید. رستوران چشمه ظاهری سنتی و ساده دارد. به همین خاطر قیمت‌های معقولی نیز برای منوی خود ارائه می‌دهد. در این رستوران می‌توانید انواع کباب و خورشت سنتی را سفارش دهید. فقط در نظر داشته باشید با توجه به اینکه رستوران چشمه شهرت بسیاری دارد، غذای آن نیز به‌سرعت تمام می‌شود. نهار از ساعت 11:30 آغاز شده و غذا معمولاً تا ساعت 15 تمام می‌شود.

آدرس: سمنان، بلوار قدس، نرسیده به میدان امام رضا، روبه‌روی مسجد امیرالمومنین
  • رستوران نارگل سمنان

رستوران نارگل از جمله مهم‌ترین رستوران های سمنان به حساب می‌آید. این رستوران در محله باغ فردوس سمنان واقع شده است. نارگل نه‌فقط یک رستوران عادی، بلکه مکانی برای برگزاری انواع مراسم، اجلاس و کنفرانس نیز به حساب می‌آید. در مواقعی که خبری از اجلاس و مراسم نباشد، مشتریان می‌توانند از فضای رستوران نارگل استفاده کنند. این رستوران غذا را به صورت بیرون‌بر نیز سرو می‌کند. کیفیت غذاهای رستوران نارگل بی‌نظیر است. تقریباً تمام مشتریان از کیفیت غذاهای رستوران نارگل رضایت کامل دارند. فقط باید در نظر داشته باشید که به دلیل مشکلات متعدد، به‌صورت موقتی رستوران تعطیل است؛ پس حتماً پیش از مراجعه، پرس‌وجویی بکنید.

آدرس: سمنان، باغ فردوس، بلوار میرزای شیرازی، خیابان شهید حسن صفاییان، ضلع جنوبی مجتمع اسکان
  • رستوران سنتی خاتون سمنان

رستوران خاتون از جمله بهترین رستوران های سنتی سمنان است. این رستوران در میدان مشاهیر سمنان قرار دارد و دسترسی به آن بسیار ساده است. فضای این رستوران را بسیار دنج و دوست‌داشتنی طراحی کرده‌اند. میز و صندلی‌های راحت و تخت‌های سنتی باعث می‌شوند تا حس نوستالژی در وجودمان داشته باشیم. این رستوران غذاهای بسیار خوشمزه سنتی از انواع کباب تا خورشت‌های خوشمزه را ارائه می‌دهد. همچنین برای برگزاری انواع مراسم خانوادگی نیز می‌توانید از رستوران سنتی خاتون سمنان استفاده کنید. قیمت غذاهای این رستوران مناسب و منطقی است. پس لازم نیست نگران پرداخت هزینه‌های گزاف بابت غذای خود در سفر باشید.

آدرس: سمنان، میدان مشاهیر
  • مجموعه فرهنگی، تاریخی و پذیرایی زندگی سمنان

عکس مجموعه فرهنگی، تاریخی و پذیرایی زندگی سمنان

مجموعه فرهنگی، تاریخی و پذیرایی زندگی از دیگر بناهای تاریخی سمنان است که به یک مجتمع تفریحی و گردشگری تبدیل شده است. مجتمع فرهنگی، تاریخی و پذیرایی زندگی در یک خانه تاریخی قرار دارد. سبک این خانه یادآور معماری اصیل ایرانی در دوران قاجار است. همانند تمامی خانه‌های قدیمی، حیاطی دل‌باز با حوضی فیروزه‌ای در میان این ساختمان وجود دارد. اگر عاشق خانه‌های قدیمی هستید، قطعاً از تماشای معماری مجموعه فرهنگی، تاریخی و پذیرایی زندگی لذت خواهید برد. در این مجتمع امکان بازدید از بخش‌های مختلف خانه، اقامت در واحدهای سنتی و البته استفاده از رستوران وجود دارد. در ایامی که هوای سمنان مناسب است، میز و صندلی‌های رستوران را داخل حیاط قرار می‌دهند. البته در چهارفصل امکان استفاده از فضای سرپوشیده داخل عمارت نیز وجود دارد. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار مطلوب است و می‌توانید از چشیدن طعم غذاهای سنتی لذت ببرید.

آدرس: سمنان، خیابان کهنه دژ، کوچه ۱۳
  • تالار و رستوران گل سرخ سمنان

عکس تالار و رستوران گل سرخ از رستوران های سمنان

گل سرخ از دیگر تالارهای معروف سمنان است. این تالار شهرت بسیاری در سمنان دارد. کسانی که مهمان تالار گل سرخ سمنان بوده‌اند درباره کیفیت خدمات و غذاهای این تالار می‌دانند. این مجموعه غذاهایی بسیار خوشمزه را با مواد اولیه عالی و البته تازه ارائه می‌دهد. تمامی غذاهای تالار و رستوران گل سرخ سمنان از برنج ایرانی و گوشت گوسفندی هستند. در صورتی که نزدیک این رستورن اقامت دارید و نمی‌خواهید از هتل بیرون بیایید، می‌توانید از پیک رایگان رستوران استفاده کنید. تالار و رستوران گل سرخ در دو وعده نهار و شام فعالیت می‌کند. توجه داشته باشید که غذاهای این رستوران نیز به سرعت تمام می‌شود. اگر عازم تالار و رستوران گل سرخ شدید، بهتر است طعم کباب‌های لقمه آن را بچشید.

آدرس: سمنان، میدان هفت تیر
  • کافه رستوران میریان سمنان

عکس کافه رستوران میریان از گران‌ترین و بهترین رستوران های سمنان

کافه رستوران میریان یک پاتوق بسیار عالی برای جوانان است. این رستوران را می‌توان جزو بهترین رستوران های سمنان دانست. در این کافه رستوران می‌توانید از منویی بسیار متنوع سفارش دهید. از انواع منوی سرد و گرم، نوشیدنی و دسر، غذاهای ایرونی و فرنگی حق انتخاب خواهید داشت. کافه رستوران میریان فضایی بسیار زیبا، خانوادگی و دلنشین دارد. کیفیت غذاهای کافه رستوران میریان بسیار مطلوب است. البته باید بدانید که کافه رستوران میریان قیمتی نسبتاً گران دارد.  این کافه رستوران در سه وعده صبحانه، نهار و شام فعالیت می‌کند. همچنین می‌توانید تا پاسی از شب نیز از خدمات این کافه رستوران بهره‌مند شوید.

آدرس: سمنان، بلوار ولیعصر، خیابان فجر
  • رستوران سنتی مشاهیر سمنان

رستوران سنتی مشاهیر از دیگر رستوران های سمنان است که در میدان مشاهیر قرار دارد. در راهنمای سفر سمنان همیشه به میدان مشاهیر برای شکم‌گردی اشاره می‌شود. بسیاری از رستوران های سمنان در نزدیکی این میدان قرار دارند. رستوران سنتی مشاهیر رستورانی برای سحرخیزان و شب‌زنده‌داران است. این رستوران در سه وعده صبحانه، نهار و شام فعالیت می‌کند. در این رستوران می‌توانید از ساعت 7 صبح صبحانه بخورید. همچنین تا ساعت 24 بامداد هم امکان سرو غذا وجود دارد. فضای داخلی این رستوران را به شکل سنتی دیزاین کرده‌اند. اگر به طراحی سنتی علاقه‌مند هستید، قطعاً عاشق این طراحی زیبا خواهید شد. هنگام شام موسیقی زنده سنتی پخش می‌شود و حالتان را خوش می‌کند.

آدرس: سمنان، میدان مشاهیر، روبه‌روی بانک آینده
  • مجموعه پذیرایی و رستوران نقش جهان سمنان

مجموعه پذیرایی و رستوران نقش جهان یک مجموعه پذیرایی بسیار بزرگ در سمنان است. در اکثر روزهای سال، مراسم مختلف عزا و شادی در مجموعه پذیرایی نقش جهان سمنان برگزار می‌شود. این مجموعه در بین مردم محلی شهرت بسیاری دارد. مجموعه پذیرایی و رستوران نقش جهان دارای بخش اختصاصی رستوران نیز است. کیفیت غذاهای رستوران نیز همانند غذاهای مراسم مختلف، بسیار عالی است. به همین خاطر کسانی که تجربه خوشی از حضور در مجموعه پذیرایی نقش جهان سمنان داشته‌اند، رستوران آن را برای یک وعده عالی و خوشمزه انتخاب می‌کنند.جالب است بدانید که مجموعه پذیرایی و رستوران نقش جهان در یک کاروانسرای بسیار قدیمی قرار دارد. قدمت این کاروانسرا به سال 1223 باز می‌گردد. حدود 8 سال پیش این کاروانسرا را با بازسازی کامل، به یک مجموعه پذیرایی بزرگ تبدیل کردند.

آدرس: سمنان، خیابان امام، خیابان کهنه دژ، کنار مسجد صاحب الزمان، کاروانسرای جهانبانی

  • رستوران کهن دژ سمنان

عکس رستوران کهن دژ سمنان یکی از بهترین رستوران های سمنان

رستوران کهن دژ در خیابان کهن دژ سمنان ، داخل یک ساختمان قدیمی قرار دارد. قدمت ساختمانی که رستوران کهن دژ در آن واقع شده است به دوران قاجار باز می‌گردد. همانند سایر خانه‌های قجری، این خانه نیز حیاطی دلباز با حوضی فیروزه‌ای دارد. درب و پنجره‌های این رستوران همگی چوبی هستند. شیشه‌های رنگی در بخش‌هایی از پنجره‌ها استفاده شده است. این خانه را به‌صورت کامل بازسازی کرد‌اند و کاربری آن را تغییر داده‌اند. امکان استفاده از تخت‌های سنتی داخل حیاط و میزهای کلاسیک داخل عمارت نیز وجود دارد. رستوران کهن دژ قطعاً از جمله بهترین رستوران های سمنان به حساب می‌آید.

آدرس: سمنان، خیابان کهن دژ، بعد از مسجد صاحب الزمان

  • رستوران پاچینی بریان سمنان

عکس رستوران پاچینی بریان یکی از زیباترین رستوران های سمنان

مرغ همیشه یکی از سالم‌ترین غذاهایی است که می‌توانید در سفر مصرف کنید. مرغ را نمی‌توان با مواد اولیه نامناسب ترکیب کرد. به همین خاطر سالم‌تر از سایر غذاهای بیرونی محسوب می‌شود. اگر به دنبال یک رستوران عالی برای میل کردن انواع مرغ بریان و پاچینی هستید، بهتر است سری به رستوران پاچینی بریان سمنان در بلوار قدس بزنید. این رستوران بسیار شلوغ است و به همین خاطر مرغ‌هایی بسیار تازه دارد. در ترکیب مرغ‌های رستوران پاچینی، انواع ادویه بسیار عالی به کار می‌رود که فرمول سری رستوران پاچینی است.

آدرس: سمنان، بلوار قدس، روبه‌روی بانک توسعه تعاون

  • رستوران ضیافت ارگ سمنان

رستوران ضیافت از جمله معروف ترین رستوران های سمنان است. این رستوران را حاج رضا موذن در سال 1397 افتتاح کرد. رستوران ارگ سمنان یکی از شیک‌ترین رستوران های سمنان با طراحی ترکیبی سنتی و مدرن است. در این آشپزخانه از سیستم کاملاً مکانیزه برای طبخ غذا استفاده می‌کنند. به این ترتیب حداقل دخالت دست در این آشپزخانه وجود دارد. فضای آشپزخانه رستوران ضیافت بسیار بهداشتی است. این رستوران فضایی بسیار شیک و پاکیزه دارد. در رستوران ضیافت می‌توانید از منوی متنوع و خوشمزه آن لذت ببرید. در حال حاضر این رستوران به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌ها در میان مسافران و مردم محلی تبدیل شده است.

آدرس: سمنان، میدان ارگ، جنب خیابان شیخ فضل الله ششم

  • جگرکی بابا گلشن سمنان

عکس جگرکی بابا گلشن از رستوران های سمنان

جگرکی بابا گلشن از جمله قدیمی‌ترین جگرکی‌ها در تمام سمنان محسوب می‌شود. این جگرکی در میدان مشاهیر و مرکز شکم‌گردی سمنان قرار دارد. تصور کنید که چقدر یک جگرکی باید باکیفیت و قدیمی باشد که در تمامی لیست‌های بهترین رستورانی های سمنان نام آن به چشم بخورد. با توجه به فروش عالی جگرکی بابا گلشن، جگرهای این رستوان همیشه تازه هستند. برخلاف بسیاری از جگرکی‌های دیگر، هر سیخ جگر جگرکی بابا گلشن بسیار پروپیمان و عالی است. جکر یک غذای مقوی و بسیار سالم در سفر محسوب می‌شود. پس در سفر به سمنان حتماً سری به جگرکی بابا گلشن بزنید.

آدرس: سمنان، میدان مشاهیر، بلوار شیرازی

رستوران های نزدیک سمنان

  • رستوران سنتی صفویه کاروانسرا ده نمک سمنان

عکس رستوران سنتی صفویه کاروانسرا ده نمک از بهترین رستوران های سمنان

از جمله خاص‌ترین رستوران های سمنان رستوران سنتی صفویه کاروانسرا ده نمک است. این رستوران در روستای آرادان سمنان قرار دارد. روستای آرادان در نزدیکی گرمسار واقع شده است. این روستا از جمله روستاهای تاریخی ایران به حساب می‌آید. در دل روستای آرادان، کاروانسرایی قدیمی به چشم می‌خورد. این کاروانسرا را با نام کاروانسرای ده نمک می‌شناسند. کاروانسرای ده نمک به حدود 400 سال پیش تعلق دارد. این کاروانسرا را به‌خوبی بازسازی کرده‌اند و امروزه تغییر کاربری پیدا کرده است. رستوران سنتی صفویه کاروانسرا ده نمک یکی از بهترین رستوران های سمنان با طراحی دکوراسیون بسیار خاص و دوست داشتنی است. اگر به حضور در فضاهای سنتی علاقه‌مند هستید، قطعاً از حضور در این رستوران نیز لذت خواهید برد.

آدرس: سمنان، آرادان، کاروانسرای ده نمک
  • رستوران مجتمع رفاهی شبدیز سمنان

عکس رستوران مجتمع رفاهی شبدیز یکی از زیباترین رستوران های سمنان

شبدیز نام یکی مجتمع‌های چندمنظوره رفاهی، اقامتی و خدماتی بین‌راهی استان سمنان است. این مجتمع بزرگ دارای بخش‌های مختلفی است. در مجتمع شبدیز می‌توانید از امکانات مختلفی از جمله رستوران، فست‌فود، بخش اقامتی، پیست سوارکاری، پارکینگ، کافه، سرویس بهداشتی، نمازخانه و … استفاده کنید. رستوران سنتی این مجموعه یکی از بهترین رستوران‌های بین‌راهی در سمنان به حساب می‌آید. اگر به دنبال جایی تمیز و باکیفیت برای صرف غذا در طول سفر هستید، می‌توانید سری به مجتمع شبدیز بزنید. این مجتمع دارای بخش‌های مختلفی است: پس می‌توانید بعد میل‌کردن غذا نیز مدتی را در آن بمانید و استراحت کنید. امنیت کامل در این مجتمع برقرار است. حتی کسانی که می‌خواهند شب را داخل چادر یا داخل ماشین سپری کنند نیز می‌توانند به پارکینگ مجتمع شبدیز بیایند. لازم به ذکر است که رستوران شبدیز به‌صورت 24 ساعته خدمات ارائه می‌دهد.

آدرس: استان سمنان، کیلومتر 3 جاده سمنان به دامغان
  • رستوران قاجاریه سمنان

عکس رستوران قاجاریه از بهترین رستوران های سمنان

رستوران قاجاریه در شهر سمنان قرار ندارد. بلکه برای صرف غذا در این رستوران، باید خودتان را به جاده دامغان به شاهرود برسانید. این رستوران دارای طراحی دکوراسیون داخلی خاص به سبک قاجاری است. به همین خاطر وقتی که وارد رستوران می‌شوید، حس‌و‌حال خوشی پیدا می‌کنید. مدیریت رستوران قاجاریه سمنان حتی در انتخاب ظرف و ظروف نیز دقت کرده است. غذاهای این رستوران در ظروف سنگی و مسی سرو می‌شوند. منوی رستوران قاجاریه شامل انواع غذاهای سنتی می‌شود. البته که باید بدانید کشک بادمجان و البته دیزی سنگی از جمله معروف‌ترین غذاهای این رستوران به حساب می‌آید.

آدرس: استان سمنان، دامغان، کیلومتر یک جاده دامغان- شاهرود
  • رستوران ضامن آهو سمنان

عکس رستوران ضامن آهو یکی از لوکس‌ترین رستوران های سمنان

رستوران ضامن آهو در استان سمنان و نزدیکی شهرستان گرمسار قرار دارد. این رستوران درست در جاده امام رضا واقع شده است. به همین خاطر بسیاری از مشتریان آن را زائران مشهد تشکیل می‌دهد. رستوران ضامن آهو دقیقاً روبه‌روی اکبرجوجه گرمسار واقع شده است. این رستوران جزو بهترین رستوران های سمنان که در مسیر بین‌راهی قرار دارند به حساب می‌آید. فضای داخلی این رستوران بسیار شیک و دوست‌داشتنی است. فضای بزرگ آن باعث می‌شود تا شلوغی و ازدحام جمعیت به چشم نیاید. در منوی رستوران ضامن آهو سمنان، انواع غذاهای سنتی از کباب تا خورشت به چشم می‌خورد. قیمت غذاهای منوی این رستوران مقرون‌به‌صرفه است؛ پس لازم نیست هزینه گزافی را بابت غذا بپردازید. تابلوی بزرگ این رستوران باعث می‌شود تا به‌راحتی آن را پیدا کنید.

آدرس: استان سمنان، جاده گرمسار-سمنان، رو‌به‌روی اکبرجوجه
  • مجموعه غذایی سنتی قلعه سفید سمنان

بسطام یکی از شهرهای زیبای نزدیک شاهرود است. اگر از سمت تهران به مشهد می‌روید، در مسیر از شاهرود نیز عبور خواهید کرد. کمی مسیر خود را به سمت بسطام منحرف کنید. در طول بزرگراه شاهرود – بسطام، ناگهان چشمتان به یک قلعه قدیمی به رنگ سفید خواهد افتاد. این قلعه سفید و زیبا، مجموعه غذایی سنتی قلعه سفید است. در حقیقت می‌توان آن را یکی از خاص ترین رستوران های سمنان دانست. مجموعه غذایی سنتی قلعه سفید دارای فضای باز و سالن سرپوشیده است. در فضای باز باغ، تخت‌های سنتی و میز و صندلی‌های معمولی قرار داده‌اند. این رستوران فضاسازی بی‌نظیری دارد و می‌توانید تصاویر یادگاری بسیاری بگیرید. همچنین می‌توانید در سه وعده صبحانه، نهار و شام روی مجموعه غذایی سنتی قلعه سفید حساب کنید.

آدرس: بزرگراه شاهرود-بسطام، بعد آموزش و پروش بسطام، جنب پل هوایی
  • آشپزخانه بیرون‌بر آبشار سمنان

خب همان طور که از نام این رستوران مشخص است، آشپزخانه آبشار به صورت بیرون‌بر و کترینگ کار می‌کند. این آشپزخانه یکی از بهترین رستوران های سمنان با قیمت بسیار مناسب است. انواع غذاهای سنتی از کباب تا انواع خورشت را می‌توانید در آشپزخانه ابشار سمنان سفارش دهید. قیمت غذاهای این رستوران بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است. همین موضوع باعث شده تا آشپزخانه آبشار سمنان طرفداران بسیاری داشته باشد. این آشپزخانه در مهدی‌شهر شهر سمنان قرار دارد. در نظر داشته باشید که معمولاً غذاهای این رستوران به‌سرعت تمام می‌شوند؛ پس دست بجنبانید تا غذاهای خوشمزه این کترینگ از دستتنان در نرود!

آدرس: استان سمنان، مهدی شهر، پشت پارک آبشار، کنار مسجد افتری‌ها

فست فودها و رستوران‌ها

هرچقدر هم که کباب و خورشت خوشمزه باشد، باز هم گاهی دلمان هوس سوسیس و کالباس می‌کند. اصلاً مگر می‌توان از طعم خوشمزه پیتزا گذشت؟ برای میل کردن غذاهای فرنگی خوشمزه، باید سری به فست‌فود‌ها بزنید. در این بخش مقاله قصد داریم تا بهترین فست‌فود‌های سمنان را به شما معرفی کنیم که غذاهای فرنگی ارائه می‌دهند.

  • اغذیه علی کوچولو سمنان

عکس اغذیه علی کوچولو سمنان

همه ما با نام علی کوچولو خاطره داریم. یادش بخیر، چه دورانی بود، همان روزهایی که برنامه علی کوچولو را پای تلویزیون‌های کوچک نگاه می‌کردیم. همین نام‌گذاری هوشمندانه، این اغذیه را بسیار معروف کرده است. اغذیه علی کوچولو نه یک فست‌فود بسیار بزرگ، بلکه یک اغذیه‌فروشی ساده و باصفاست. اگر دلتان هوس ساندویچ‌های قدیمی با طعم دهه 60 کرده است، بد نیست سری به اغذیه علی کوچولو بزنید.

آدرس: سمنان، میدان معلم
  • فست فود کلوا سمنان

فست فود کلوا یک برند زنجیره‌ای است. این برند در شهرهای مختلف استان سمنان شعبه دارد. یکی از شعب آن در باغ فردوس سمنان افتتاح شده است. این فست فود فروش بسیار عالی در سمنان دارد. به همین خاطر همواره دارای مواد اولیه تازه است. البته ناگفته نماد که مدیریت مجموعه، همیشه از بهترین مواد اولیه استفاده می‌کند. در مجموعه فست فود کلوا می‌توانید انواع پیتزا، ساندویچ، پاستا، کباب ترکی و سایر غذاهای فرنگی را سفارش دهید.

آدرس: سمنان، باغ فردوس، ابتدای خیابان شهید صباغی
  • کافه سایه سمنان

عکس کافه سایه سمنان

کافه سایه از جمله شیک ترین کافه های سمنان به حساب می‌آید. این کافه فضایی بسیار شیک و زیبا دارد. می‌توانید برای استراحت و میل‌کردن یک فنجان قهوه، سری به کافه رستوران سایه سمنان بزنید. در این کافه رستوران انواع نوشیدنی، دسر و کیک در کنار غذاهای فرنگی سرد و گرم مختلف سرو می‌شود. کافه سایه را می‌توان یکی از پاتوق‌های مهم جوانان دانست. این کافه در نزدیکی مراکز خرید سمنان واقع شده است. پس می‌توانید برای رفع خستگی خرید و گشت‌وگذار، سری به کافه سایه بزنید.

آدرس: سمنان، میدان معلم، مجتمع اسکان، واحد 59
  • فست فود ستاره شهر سمنان

عکس فست فود ستاره شهر یکی از ارازن ترین رستوران های سمنان

فست فود ستاره شهر از معروف‌ترین فست‌فودها و رستوران های سمنان است. این فست‌فود کیفیت بسیار عالی دارد. در صورتی که هتل شما در نزدیکی بلوار 17شهریور قرار دارد، می‌توانید از پیک رایگان مجموعه استفاده کنید. در منوی این فست‌فود انواع غذاهای فرنگی از قبیل ساندویچ، پاستا و پیتزا به چشم می‌خورد. غذاهای فست فود ستاره شهر قیمت مناسبی دارد و جزو رستوران‌های اقتصادی به حساب می‌آید.

آدرس: سمنان، بلوار ۱۷ شهریور، قبل از خیابان بهار
  • پیتزا وشنا سمنان

عکس پیتزا وشنا سمنان

اگر عاشق پیتزا هستید، بهتر است یک راست به پیتزا وشنا بروید. پیتزا وشنا یکی از شیک‌ترین فست‌فودهای سمنان به حساب می‌آید. این پیتزافروشی ظاهری بسیار شیک، امروزی و مدرن دارد. میز و صندلی‌های شیک و فضای داخلی عالی قطعاً هرکسی را جذب خود می‌کند. منوی این رستوران نیز انواع پیتزاهای خوشمزه را شامل می‌شود. در این رستوران به صورت تخصصی انواع پیتزا ارائه می‌دهند. البته امکان سفارش غذاهای دیگر از جمله ساندویچ، پاستا و سایر غذاهای فرنگی نیز وجود دارد.

آدرس: سمنان، بلوار قدس، خیابان فجرس
  • خانه برگر سمنان

عکس خانه برگر سمنان

همبرگر یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای فرنگی است. این غذای فرنگی با وجود آنکه اصالتاً به ایران تعلق ندارد؛ اما تقریباً تمام مردم ایران نیز به آن علاقه‌مند هستند. با وجود آنکه ادویه‌های خاصی در برگر استفاده می‌کنند؛ اما از نظر طعم شباهت بسیاری بین برگر و کباب وجود دارد. اگر شما هم به ساندویچ برگر علاقه‌مند هستید، سری به خانه برگر سمنان بزنید. در این رستوران انواع برگر با تاپینگ‌های مختلف سرو می‌شود. گوشت همبرگرهای این رستوران بسیار تازه است و به‌صورت دست‌ساز آماده می‌شود.

آدرس: سمنان، بلوار قدس، خیابان فجر
  • کافه رستوران ایتالیایی ققنوس سمنان

عکس کافه رستوران ایتالیایی ققنوس سمنان

کافه رستوران ایتالیایی ققنوس یکی از بهترین رستوران های سمنان است. اگر همراه خانواده سفر می‌کنید و اعضای خانواده سلیقه‌های متفاوتی دارند، بهتر است مستقیم به کافه رستوران ایتالیایی ققنوس بروید. این رستوران شامل بخش‌های مختلفی می‌شود. شما می‌توانید سری به کافه کباب بزنید یا از کافه رستوران ایتالیایی ققنوس استفاده کنید. غذاهای این رستوران بسیار متنوع هستند. انواع ساندویچ، کباب، غذاهای فرنگی همانند پاستا و کباب ترکی و انواع سوخاری را می‌توانید در این رستوران سفارش دهید.

آدرس: سمنان، میدان امام علی، برج تجاری گردشگری ققنوس
  • پیتزا و ساندویچ شب سمنان

عکس پیتزا و ساندویچ شب سمنان

اگر از مردم محلی سمنان درباره بهترین پیتزا در شهر بپرسید، قطعاً بسیاری از آن‌ها پیتزا و ساندویچ شب را به شما معرفی می‌کنند. پیتزا و ساندویچ شب سمنان انواع ساندویچ‌ و پیتزا باکیفیت را با همان طعم قدیمی ارائه می‌دهد. پیتزاهای این رستوران طعم پیتزاهای قدیمی را می‌دهند. این رستوران در اکثر مواقع شلوغ است. به همین خاطر می‌توانید از بابت تازگی مواد آسوده‌خاطر باشید. در نظر بگیرید که قیمت این رستوران از سایر فست‌فودها منطقی و معقول‌تر است.

آدرس: سمنان، بلوار 17 شهرویر، نبش خیابان بهار
  • میچکا برگر سمنان

عکس میچکا برگر سمنان

همان طور که از نام این رستوران مشخص است، میچکا برگر به‌صورت اختصاصی انواع برگر ارائه می‌دهد. برگرهای این رستوران شباهت بسیاری به برگرهای آقای خرچنگدر فیلم باب اسفنجی دارند! نان گرد، برگرهای دست‌ساز، پنیر و سایر تاپینگ‌های این رستوران بسیار عالی هستنند. از بهترین گوشت گوساله در این رستوران استفاده می‌شود. همچنین ادویه‌های خاص این برگر آن را به یکی از معروف‌ترین رستوران های سمنان تبدیل کرده است. اگر به برگر علاقه‌مند هستید، حداقل یک وعده را در میچکا برگر میل کنید.

آدرس: سمنان، بلوار قائم
  • رستوران سلامتی چوتا سمنان

عکس رستوران سلامتی چوتا سمنان

از نام این رستوران مشخص است که غذاهایی سالم و رژیمی سرو می‌کند. اکثر انواع فست‌فود بسیار چرب هستند و با روغن فراوان سرخ می‌شوند. به همین خاطر می‌توانند برای سلامت بسیار مضر باشند. در این رستوران بیشتر غذاها داخل فر و روی گریل آماده می‌شود. به همین خاطر روغن کمتری دارد و در نتیجه برای سلامت بهتر است. اگر به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهید و دوست ندارید که بعد سفر حسابی اضافه وزن پیدا کنید، سری به رستوران سلامتی چوتا بزنید.

آدرس: سمنان، بلوار قدس، جنب رستوران چشمه
  • کافی شاپ صدف سمنان

کافی‌شاپ صدف از جمله بهترین کافه رستوران های سمنان است. این کافه رستوران فضایی بسیار دنج و دوست‌داشتنی دارد. در طراحی این کافه از سبک سنتی در ترکیب با سبک مدرن استفاده کرده‌اند. این کافه رستوران دارای دو بخش سرپوشیده و روباز است. در بخش روباز امکان سیگار کشیدن نیز وجود دارد. میز و صندلی‌های این کافه بسیار راحت هستند و برای استراحت جان می‌دهند. در منوی این کافه در کنار انواع کیک و نوشیدنی، انواع غذاهای فرنگی و سبک نیز به چشم می‌خورد.

آدرس: سمنان، خیابان امام، مرکز خرید مهرگان، طبقه دوم، پلاک 1
  • کافه رادیو سمنان

کافه رادیو از دیگر کافه رستوران های سمنان است که طرفداران بسیاری دارد. این کافه فضایی بسیار دنج و دوست‌داشتنی دارد. کافه رادیو سمنان را می‌توان پاتوق جوانان دانست. این کافه در یکی مناطق شلوغ و پرتردد شهر یعنی میدان معلم و مجتمع تجاری اسکان واقع شده است. به همین خاطر در اکثر مواقع کافه رادیو شلوغ است. در این کافه می‌توانید انواع نوشیدنی و غذاهای فرنگی خوشمزه سفارش دهید.

آدرس: سمنان، میدان معلم، مجتمع تجاری اسکان، واحد ۵۰

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، آیا لیست بهترین رستوران های سمنان به کارتان آمد؟ با کمک این لیست از کدام رستوران دیدن کردید؟ به نظرتان بهترین رستوران سنتی، بهترین فست‌فود و بهترین کافه‌های سمنان کدام یک هستند؟ اگر رستورانی را می‌شناسید که کیفیتی عالی دارد و در این لیست به آن اشاره نکردیم، آن را به ما و سایر دوستان معرفی کنید. همچنین اگر تجربه حضور در هر یک را داشته‌اید، تجربه خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

میدان مشاهیر بورس شکم‌گردی به حساب می‌آید

رستوران دارچین و ضیافت را می‌توان بهترین رستوران‌های سمنان دانست.

کافی شاپ صدف بهترین کافه رستوران سمنان است.

جگرکی بابا گلشن بهترین جگرکی سمنان است.

فست فود کلوا بهترین فست فود سمنان است.

خانه برگر بهترین برگرهای سمنان را سرو می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.