مراکز خرید سمنان | تجربه خرید در دارالمرحمت

0

اگر قصد خرید بلیط هواپیما سمنان را دارید، باید بدانید که عازم یکی از بزرگترین شهرهای مرکز ایران هستید. استان سمنان شهرهای مختلفی دارد. این شهر دارای تنوع طبیعی بسیاری است. در بخشی از این استان می‌توانید شاهد مناطق کوهستانی و سرسبز و در بخشی دیگر شاهد مناسب کویری خواهید بود. جاهای دیدنی سمنان بسیار متنوع و زیبا هستند. همچنین باید بدانید که شهر سمنان با وجود حدود 200هزار نفر جمعیت، یکی از شهرهای پررونق از نظر اقتصادی محسوب می‌شود. از‌این‌رو می‌توانیم شاهد مراکز خرید، بازارها و پاساژهای بسیار بزرگ و عالی نه فقط در شهر سمنان، بلکه در تمامی شهرهای این استان باشیم. همین موضوع باعث می‌شود تا خرید خوبی را در طول سفر داشته باشید. اگر عازم سمنان هستید، در این مقاله همراهمان باشید تا بهترین مراکز خرید سمنان را بشناسید.

بازار بزرگ سمنان

بازار بزرگ،از بازار های سمنان

بازار بزرگ را نمی‌توان فقط در فهرست مراکز خرید سمنان قرار داد. اگر راهنمای سفر سمنان را مطالعه کنید، متوجه می‌شوید که این بازار یکی از جاهای دیدنی سمنان نیز به‌حساب می‌آید. قدمت این بازار به حدود 180 سال پیش بازمی‌گردد. این بازار را می‌توان جزو قدیمی ترین بازارهای سمنان دانست. اگر به تماشای معماری قدیمی بازارهای سنتی علاقه‌مند هستید، حتماً سری به بازار بزرگ بزنید. بازار بزرگ همان طور که از نامش مشخص است، فضای بسیار بزرگی دارد. این بازار شامل بخش‌های مختلفی می‌شود. بازار شمالی در تقاطع خیابان‌های نظامی و شهدا قرار دارد. این بازار را با نام بازار بالا و راسته اصلی بازار نیز می‌شناسند. در بخش بازار شمالی، 253 باب مغازه، 5 مسجد، 4 کاروان‌سرا و 3 حمام قدیمی وجود دارند. این بخش دارای کاشی‌کاری بسیار زیبایی است. در بخش‌هایی از بازار بزرگ می‌توانید شاهد چند کتیبه قدیمی نیز باشید.

بازار بزرگ،از بازار های سمنان

بازار جنوبی در امتداد بازار شمالی واقع شده است. این بازار را با نام بازار پایین یا بازار کوچک نیز می‌شناسند. در این بخش بازار، 50 باب حجره وجود دارد. این راسته فاصله بسیار کمی با بارگاه امامزاده یحیی بن موسی دارد. به همین خاطر آن را با نام بازار حضرت نیز می‌شناسند. در گذشته، بازار حضرت و راسته بالا، یک بازار بودند. این مجموعه را با نام بازار اصلی می‌شناختند. به‌تدریج با خیابان‌کشی و شهرسازی در دوران پهلوی، این بازار به دو بخش شمالی و جنوبی تقسیم شد. بازار بزرگ بهترین مکان برای خرید سوغات سمنان است. در بخشی دیگر از این مجموعه، بازار شیخ علاءالدوله قرار دارد. این بازار از بازار جنوبی آغاز می‌شود و تا قبرستان قدیمی ادامه دارد. برخی مورخان تاریخی بر این باور هستند که قدمت این بازار به دوران ایلخانی بازمی‌گردد. البته در حال حاضر بخشی از این بازار تخریب شده است.

آدرس: سمنان، خیابان نظامی

تیمچه ولی‌عصر سمنان

تیمچه ولی‌عصر،از پاساژ های سمنان

تیمچه ولیعصر از جمله مراکز خرید سمنان است که در خیابان امام خمینی قرار دارد. بعد اینکه کمی در بازار بزرگ سمنان سرک کشیدید، می‌توانید سری به تیمچه ولیعصر بزنید. این تیمچه در مقایسه با بازار بزرگ به‌مراتب کوچک‌تر است. تیمچه ولیعصر را به بورس انواع کیف، کفش و پوشاک می‌شناسند. اگر به دنبال خرید اقتصادی و متنوع هستید، حتماً سری به تیمچه ولیعصر بزنید. بسیاری از کسبه این بازار را افراد قدیمی تشکیل می‌دهند. به همین خاطر کاسب‌هایش خوش‌انصاف هستند.

آدرس: سمنان، خیابان امام خمینی

بازارچه مهر ولایت سمنان

بازارچه مهر ولایت،از بازارچه ای سمنان

بازارچه مهر ولایت از جمله جدیدترین بازارهای سمنان است. این بازارچه را می‌توان یک چند شنبه بازار دائمی دانست. البته جالب است بدانید که این بازار از نظر طرح پروژه، هنوز به‌صورت کامل به پایان نرسیده است؛ اما به‌خاطر ایجاد کسب‌وکار و درآمد برای مردم این شهر، بازارچه مهر ولایت به‌صورت غیررسمی افتتاح شد. بازارچه مهر ولایت در زمینی به مساحت 600 مترمربع قرار دارد. این بازارچه ظاهری سنتی و دوست‌داشتنی دارد.

بازارچه مهر ولایت از جمله بازارچه‌هایی است که حتی با قدم‌زدن در آن و تماشای مردم محلی، به‌وجد می‌آیید. مردم محلی در این بازار انواع و اقسام کالاها را به مشتریان ارائه می‌دهند. مشتریان بازار را نیز بیشتر افراد محلی تشکیل می‌دهند. هرکدام از کسبه، یک غرفه مخصوص به خود را دارند. برخی افراد انواع صنایع‌دستی عرضه می‌کنند، برخی دیگر لباس می‌فروشند و در برخی غرفه‌ها مواد غذایی به چشم می‌خورد. مطمئن باشید که این بازار آن‌قدر هیجان‌انگیز خواهد بود که دست‌خالی از آن بیرون نمی‌آیید. البته همان طور که انتظار می‌رود، یک بازارچه نیمه‌کاره، امکانات محدودی دارد. در آینده نزدیک قطعاً شاهد بهبود امکانات آن خواهیم بود.

آدرس: سمنان، میدان امام علی

مرکز خرید ارگ بردیا سمنان

مرکز خرید ارگ بردیا،از مراکز خرید سمنان

مرکز خرید ارگ بردیا از دیگر مراکز خرید سمنان است که می‌توانید خریدی عالی را در آن تجربه کنید. این مرکز خرید مربوط به صنف خاصی نیست؛ پس انواع اصناف در زمینه‌های مختلف داخل این مرکز خرید فعالیت می‌کنند. به همین خاطر در بین پاساژهای سمنان، ارگ بردیا بهترین گزینه برای پاساژ گردی و وقت‌گذرانی شما خواهد بود. حتی اگر قصد خرید کالایی را هم نداشته باشید، در این بازار قطعاً چند وسیله خاص چشمتان را می‌گیرد. در مرکز خرید ارگ بردیا سمنان، انواع پوشاک، لوازم تزیینی، لوازم‌خانگی، لوازم کادویی، زیورآلات، اسباب‌بازی و… عرضه می‌شوند.

قیمت اجناس داخل این مرکز خرید مناسب است. فقط به یاد داشته باشید که مرکز خرید ارگ بردیا درست در میدان ارگ قرار دارد. میدان ارگ نیز جزو میدان‌های پرتردد شهر است؛ پس شاید جای پارک خودرو به‌ندرت پیدا کنید. به همین خاطر بد نیست که از وسایل نقلیه عمومی برای دسترسی به آن استفاده کنید. فراموش نکنید که برخی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران های سمنان نیز در نزدیکی همین میدان هستند.

آدرس: سمنان، میدان ارگ

برج تفریحی، اداری و تجاری ققنوس سمنان

برج تفریحی، اداری و تجاری ققنوس،از مراکز خرید سمنان

برج تفریحی، اداری و تجاری ققنوس سمنان از جمله لوکس ترین مراکز خرید سمنان است. این مجتمع در یک ساختمان 18طبقه قرار دارد. برج ققنوس را در زمینی به مساحت 45هزار مترمربع ساخته‌اند؛ به همین خاطر می‌توان آن را یکی از بزرگترین پاساژهای سمنان دانست. در این برج حدود 130 واحد صنفی مشغول به کار هستند. برج تجاری ققنوس مربوط به یک صنف خاص نیست؛ پس می‌توانید هرآنچه نیاز دارید را از بین مغازه‌های مختلف پیدا کنید.

در این مرکز خرید امکان خرید از انواع فروشگاه لوازم ورزشی، پوشاک، طلا، جواهر و زیورآلات، کامپیوتر، صنایع‌دستی، مبلمان، فرش، لوازم‌خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و… وجود دارد. در نظر داشته باشید که قیمت اجناس در این مرکز خرید نسبتاً از مراکز خرید دیگر سمنان گران‌تر است. همچنین در برج تجاری ققنوس می‌توانید از امکانات تفریحی و رفاهی که در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌گیرد نیز استفاده کنید.

آدرس: سمنان، میدان امام علی

مجتمع تجاری اسکان سمنان

مجتمع تجاری اسکان سمنان

مجتمع تجاری اسکان نیز جزو بهترین مراکز خرید سمنان است. در این مرکز خرید، انواع مختلف اصناف مشغول به کار هستند. این مجتمع شامل بخش‌های مختلف تجاری از جمله پوشاک، لوازم برقی، لوازم کامپیوتری، لبنیات، خدمات کامپیوتری و… می‌شود. مجتمع تجاری اسکان یکی از محبوب‌ترین فروشگاه های سمنان در بین مردم محلی نیز به‌حساب می‌آید. اگر به‌دنبال یک وسیله خاص در سفرتان به سمنان هستید و نمی‌دانید کجا بروید، بهتر است سری به مجتمع تجاری اسکان بزنید. به‌احتمال فراوان دست‌خالی بیرون نمی‌آیید! دسترسی به این مرکز خرید بسیار ساده است. مجتمع تجاری اسکان در بلوار باغ فردوس قرار دارد. این بلوار یکی از خیابان‌های پرتردد سمنان هنگام غروب است.

آدرس: سمنان، ابتدای بلوار باغ فردوس

مرکز خرید آهوان سمنان

مرکز خرید آهوان سمنان از پاساژ های سمنان

چند خط قبل به شما گفتیم که خیابان باغ فردوس یکی از خیابان‌های پرتردد در سمنان به‌حساب می‌آید؛ پس می‌توان انتظار وجود مراکز خرید دیگر را در این بلوار داشت. یکی دیگر از مراکز خرید سمنان که در این بلوار حضور دارد، مرکز خرید آهوان سمنان است. در این مرکز خرید علاوه بر انواع فروشگاه، می‌توانید از کافی‌شاپ نیز استفاده کنید. مرکز خرید آهوان شاید ظاهر چندان زیبا و لوکسی نداشته باشد؛ اما کتاب را ازروی جلد آن قضاوت نمی‌کنند! در این مرکز خرید می‌توانید انواع اجناس را با قیمت مناسب تهیه کنید. طبقات بالایی این مرکز به دفاتر اداری اختصاص‌یافته است. پس بهتر است کنجکاو نباشید که در طبقات بالایی چه مغازه‌هایی حضور دارند!

آدرس: سمنان، باغ فردوس

مرکز خرید و اداری پارمیس سمنان

مرکز خرید و اداری پارمیس از مراکز خرید سمنان

خب بازهم قرار است سری به باغ فردوس سمنان بزنیم! این خیابان بهترین مکان برای پاساژ گردی در سمنان است. در بلوار باغ فردوس سمنان، یک مرکز خرید دیگر با نام پارمیس وجود دارد. از نظر ظاهری، پارمیس از آهوان کمی لوکس‌تر است. این مرکز خرید نیز شامل دو بخش تجاری و اداری می‌شود. بخش پایینی این مرکز خرید را به قسمت تجاری و بخش بالایی را به بخش اداری اختصاص داده‌اند. در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و… را تهیه کنید. این مرکز خرید از ساعت 9 تا 13:30 و از ساعت 16:30 تا 22 باز است. فقط به‌ یاد داشته باشید که ساعت کاری در روزهای تعطیل و جمعه‌ها متغیر خواهد بود.

آدرس: سمنان، باغ فردوس

مرکز خرید رسالت سمنان

مرکز خرید رسالت سمنان

مرکز خرید رسالت از جمله قدیمی ترین مراکز خرید سمنان است. این مرکز خرید نیز در خیابان امام خمینی قرار دارد. اگر سری به شهر زیبای سمنان بزنید، متوجه می‌شوید که قدیمی‌ترین پاساژهای سمنان در این منطقه حضور دارند. همچنین برخی از معروف ترین هتل های سمنان نیز در همین محدوده فعالیت می‌کنند. مرکز خرید رسالت یک مرکز خرید قدیمی برای خرید انواع اجناس به‌حساب می‌آید. البته در مرکز خرید رسالت می‌توانید انواع پوشاک و کتاب را با قیمت مناسب تهیه کنید. توجه داشته باشید که این مرکز خرید از ساعت 9:30 تا 22 باز است. البته از ساعت 13:30 تا 16:30 درب پاساژ برای ناهار و نماز می‌بندند؛ پس بهتر است در زمان‌بندی خود دقت داشته باشید. همچنین در نزدیکی مرکز خرید رسالت معمولاً جای پارک کافی پیدا نمی‌شود. به همین خاطر توصیه می‌شود که از وسایل نقلیه عمومی برای بازدید از آن استفاده کنید.

آدرس: سمنان، خیابان امام خمینی

مرکز خرید نصر سمنان

مرکز خرید نصر سمنان

نصر از دیگر پاساژهای سمنان است که در خیابان امام خمینی حضور دارد. این پاساژ جزو مراکز خرید قدیمی سمنان محسوب می‌شود. البته همانند بازار بزرگ، قدمت آن صدها ساله نیست. تقریباً چند دهه‌ای می‌شود که کسبه از این پاساژ رزق حلال برای خانواده خود می‌برند. مرکز خرید نصر سمنان را می‌توان بورس انواع پوشاک، طلا و جواهرات و البته لوازم خیاطی دانست. اگر به‌دنبال خرید لوازم خیاطی در سمنان هستید، بهتر است سری به مرکز خرید نصر بزنید. همانند مراکز خرید دیگری که در خیابان امام خمینی وجود دارند، در نزدیکی این مرکز خرید نیز به‌ندرت جای پارک خالی خودرو پیدا می‌شود.

آدرس: سمنان، خیابان امام خمینی

کارگاه چرم‌دوزی سمنان

کارگاه چرم‌دوزی چرم کشور سمنان

شاید کارگاه چرم‌دوزی چرم کشور را در لیست مراکز خرید سمنان نتوان قرار داد؛ اما جزو معروف ترین فروشگاه های سمنان است. از نام این کارگاه می‌توانید حدس بزنید که چه کالایی در آن انتظارتان را می‌کشد. چرم‌های این کارگاه به‌صورت مستقیم از دباغی‌ها تأمین می‌شود. سپس آن را در این کارگاه به کالاهای مختلف چرمی تبدیل می‌کنند. اگر قیمت کالاهای چرمی را بدانید، متوجه می‌شوید که قیمت اجناس داخل کارگاه چرم‌دوزی چرم کشور به‌مراتب از فروشگاه‌های دیگر ارزان‌تر است؛ پس اگر شما هم به کالاهای چرمی مختلف، مخصوصاً کیف و کفش علاقه‌مند هستید، حتماً سری به کارگاه چرم‌دوزی چرم کشور بزنید.

آدرس: سمنان، بلوار شریف واقفی، خانه صنایع‌دستی

مجتمع اداری تجاری صدف سمنان

مجتمع اداری تجاری صدف سمنان

مجتمع اداری تجاری صدف از جمله معروف ترین مراکز خرید سمنان است. اگر کسی نامی از ساختمان پزشکان صدف برد، تعجب نکنید. این مجتمع را با نام ساختمان پزشکان صدف نیز می‌شناسند. دلیل این نام‌گذاری هم وجود مطب پزشکان متعدد در ساختمان این مجتمع است. همان طور که از نام آن مشخص است، این مجتمع به دو بخش اداری و تجاری تقسیم می‌شود. در بخش اداری می‌توانید شاهد حضور انواع مطب پزشکان باشید. در بخش تجاری نیز انواع فروشگاه پوشاک مردانه، زنانه و بچه‌گانه، عکاسی و لوازم آرایشی و بهداشتی حضور دارند. این پاساژ ظاهری شیک و امروزی دارد. فقط به یاد داشته باشید که از ساعت 13:30 تا ساعت 16 معمولاً اکثر فروشگاه‌های این مجتمع تعطیل هستند و بعد از این ساعت تا 23 شب فروشگاه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

آدرس: سمنان، میدان سعدی

مرکز خرید سعدی سمنان

مرکز خرید سعدی سمنان

حال که چند خط قبل شما را به میدان سعدی سمنان بردیم، بهتر است درباره مرکز خرید سعدی نیز بگوییم. مرکز خرید سعدی را می‌توان جزو شیک ترین مراکز خرید سمنان دانست. این مرکز خرید در ابتدای بلوار 17 شهریور قرار دارد. مرکز خرید سعدی ظاهری شیک دارد و می‌توانید از امکاناتی همچون آسانسور و پارکینگ آن استفاده کنید. از نظر ظاهری می‌توان گفت که این مرکز خرید از سایر پاساژهای سمنان یک‌سروگردن بالاتر است. به همین خاطر باید خودتان را برای پرداخت قیمت‌هایی کمی بیشتر آماده کنید.

در مرکز خرید سعدی سمنان انواع فروشگاه‌های بدلیجات، لوازم دکوری خانه، لوازم تزیینی، پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی و… حضور دارند. همچنین دو کافی‌شاپ در مجموعه حضور دارند که برای استراحت می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید. در ضمن اگر قصد خرید بلیط قطار سمنان را دارید، باید بدانید که میدان سعدی فاصله کمی تا ایستگاه قطار سمنان دارد.

آدرس: میدان سعدی، ابتدای بلوار ۱۷ شهریور

مرکز خرید پردیس سمنان

مرکز خرید پردیس،از مراکز خرید سمنان

مرکز خرید پردیس از دیگر مراکز خرید سمنان است که در میدان ارگ قرار دارد. میدان ارگ نیز همانند بلوار باغ فردوس یا خیابان امام، مراکز خرید بسیاری دارد. مرکز خرید پردیس نیز از جمله مراکز خرید معروف این میدان است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه، کیف، کفش و… پیدا کنید. قیمت اجناس داخل این مرکز خرید بسیار مناسب است؛ پس می‌توانید خریدی مناسب را تجربه کنید. فقط به یاد داشته باشید به‌جز روزهای جمعه، این مرکز خرید از ساعت 13 تا 16:30 تعطیل است.

آدرس: سمنان، میدان ارگ

مرکز خرید مهستان سمنان

مرکز خرید مهستان سمنان

مرکز خرید مهستان نیز جزو بازارهای سمنان است که بین مردم محلی بسیار شهرت دارد. در این مرکز خرید سمنان می‌توانید انواع پوشاک و لوازم‌خانگی تهیه کنید. شاید از نظر شما پوشاک و لوازم‌خانگی شباهت چندانی به هم نداشته باشند؛ اما خب در این مرکز خرید هر دو صنف کنار هم فعالیت می‌کنند. هر دو صنف به یک نسبت در مرکز خرید مهستان حضور دارند. باتوجه‌به اینکه مرکز خرید مهستان در خیابان امام خمینی قرار دارد؛ پس می‌توانید روی قیمت‌های مناسب و منصفانه آن حساب باز کنید. همچنین بد نیست تا سری به برخی بازارهای دیگر سمنان همانند بازار بزرگ بزنید که در همین نزدیکی حضور دارند.

آدرس: سمنان، خیابان امام، روبروی عکاسی آرین

مرکز خرید فرهنگیان سمنان

مرکز خرید فرهنگیان سمنان

مرکز خرید فرهنگیان یکی از فروشگاه های سمنان است. این فروشگاه در بین مردم محلی این شهر شهرت بسیاری دارد. اگر در حین سفر به‌دنبال جایی برای خرید انواع خواروبار، خوراکی، گوشت، مرغ و ازاین‌قبیل کالاها بودید، سری به مرکز خرید فرهنگیان بزنید. مرکز خرید فرهنگیان یک فروشگاه بزرگ است. همان طور که حدس می‌زنید، فرهنگیان عزیز می‌توانند با استفاده از بن خرید، از این فروشگاه خرید خود را انجام دهند. این مرکز خرید در روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل است. ساعت کاری آن نیز از ساعت 7 تا 21 خواهد بود. البته بین ساعت 12 تا 16، این فروشگاه برای استراحت تعطیل می‌شود.

آدرس: سمنان، میدان ارگ

مرکز خرید رفاه سمنان

مرکز خرید رفاه،از فروشگاه های سمنان

فروشگاه رفاه که دیگر نیازی به معرفی ندارد. رفاه یکی از قدیمی‌ترین برندهای زنجیره‌ای فروشگاه است. این برند در بیشتر شهرهای ایران شعبه دارد. همه ما رفاه را به خرید با تخفیف مناسب می‌شناسیم. همچنین تنوع اقلام داخل فروشگاه رفاه بسیار بی‌نظیر است. این فروشگاه یکی از بهترین فروشگاه های سمنان برای خرید مایحتاج منزل است. در این فروشگاه می‌توانید انواع خواروبار، گوشت، مرغ، لبنیات، تنقلات، شوینده و… را با قیمت مناسب تهیه کنید. رفاه سمنان در بلوار معلم قرار دارد. معمولاً در نزدیکی این فروشگاه جای پارک خودرو پیدا می‌شود؛ اما می‌توانید روی پارکینگ رایگان رفاه با ظرفیت 30 خودرو نیز حساب باز کنید.

مرکز خرید رفاه،از فروشگاه های سمنان

این فروشگاه دارای ضمانت تعویض کالا و عودت وجه در صورت خرابی کالا نیز است. همچنین همه‌روزه از ساعت 8 تا 24 فعالیت می‌کند. این دو موضوع باعث محبوبیت هرچه بیشتر رفاه در شهر سمنان شده است. حتی مردم شهرهای کوچک اطراف با خرید بلیط اتوبوس سمنان برای خرید مایحتاج یک ماه خود به رفاه سمنان می‌آیند.

آدرس: سمنان، بلوار معلم، جنب پل شهید شاطری

مرکز خرید اتکا سمنان

مرکز خرید اتکا،از فروشگاه های سمنان

اتکا یکی دیگر از برندهای زنجیره‌ای فروشگاه در ایران محسوب می‌شود. اتکا در ابتدا فقط مخصوص نیروهای مسلح بود. بعد از چند سال، مراجعه به این فروشگاه برای عموم مردم آزاد شد. در حال حاضر مرکز خرید اتکا یکی دیگر از بهترین مراکز خرید سمنان برای تهیه انواع خواروبار و مایحتاج منزل به حساب می‌آید. در این فروشگاه علاوه بر خواروبار، می‌توانید انواع لوازم‌خانگی، لوازم برقی، موبایل، تلویزیون، لپ‌تاپ، لباس و… تهیه کنید.

خلاصه که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در مرکز خرید اتکا پیدا می‌شود. اگر به‌دنبال خرید خواروبار در طول سفر هستید، بهتر است سری به اتکا بزنید. قیمت اجناس اتکا از آنچه روی آن درج شده است، معمولاً کمتر خواهد بود. همین موضوع باعث شده تا اتکا در اکثر روزهای سال شلوغ باشد. همه‌روزه از ساعت 8 تا 22 می‌توانید سری به مرکز خرید اتکا بزنید. همچنین مرکز خرید اتکا در نزدیکی پارک آبشار قرار دارد. این پارک یکی از جاهای دیدنی سمنان است.

آدرس: سمنان، کوی رضوان، جنب پارک آبشار

خب دوستان ره بال آسمان، نظر شما درباره خرید در سمنان چیست؟ اگر اهل سمنان هستید و مرکز خرید معروف دیگری را می‌شناسید، آن را به ما معرفی کنید تا به این لیست اضافه کنیم. اگر هم تجربه حضور در هرکدام از این مراکز خرید سمنان را داشته‌اید، تجربه خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید. به این طریق دوستان دیگر هم می‌توانند خریدی عالی را در سمنان تجربه کنند.

برج تجاری ققنوس لوکس‌ترین مرکز خرید سمنان به‌حساب می‌آید.

بلوار فردوس بهترین خیابان برای پاساژ گردی در سمنان است.

کارگاه چرم‌دوزی چرم کشور بورس خرید چرم در سمنان است.

مرکز خرید پردیس را می‌توان بورس پوشاک، کیف و کفش دانست.

بازار بزرگ، قدیمی ترین بازار سمنان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.