معرفی هتل های سمنان | اقامتی خاطره‌ساز در شهر عارفان

0

هتل های سمنان به‌لحاظ امکانات رفاهی چیزی برای گردشگران کم ندارند. در کنار این هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی نیز در گوشه‌و‌کنار سمنان خودنمایی می‌‌کند. به‌لطف این شرایط مسافران برای اقامت در سمنان غمی ندارند. با این حال از آنجایی که همیشه برای همراهان خود بهترین‌ها را می‌خواهیم، فهرستی از هتل‌‌های درجه‌یک سمنان را آماده کرده‌ایم. سپس نگاهی به اقامتگاه‌ های بوم گردی سمنان می‌اندازیم تا با بررسی امکانات این هتل‌ها و اقامتگاه های بوم گردی، بهترین مکان را برای گذران شب در سفر به سمنان انتخاب کنید.

بهترین هتل های سمنان

قبل از هر چیز اجازه دهید خیالتان را راحت‌کنیم که در سمنان هتل بی‌کیفیت نداریم. با این حال هتل‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم از دیگر هتل‌های این شهر بهتر هستند.

هتل گوت که مال سمنان

عکس هتل گوت که مال در سمنان

اولین هتل از فهرست هتل های سمنان را به هتلی اختصاص داده‌ایم که گذران شب در سفر را به اقامتی خاطره‌ساز تبدیل می‌کند. هتل گوت که مال سمنان، اولین هتل اقامتی تفریحی چهار ستاره در منطقه به حساب می‌آید. این هتل در کنار اتاق‌های دل‌باز و راحت، پارک آبی نیز برای سرگرمی گردشگران دارد. هتل گوت که مال سمنان با ۵۵ اتاق، مجموعاً‌ از ۲۵۰ مهمان پذیرایی می‌کند. در پارک آبی نیز سرگرمی‌های متنوعی مانند چاله فضایی، بومرنگ، سرسره‌های سریع و دریاچه موج وجود دارد.

عکس هتل گوت که مال در سمنان

به‌لطف این شرایط هتل گوت که مال سمنان به مکانی تبدیل شده که اقامت در آن برای گردشگران هم فال است و هم تماشا. اگر به دنبال خرید سوغاتی هستید نیز غمتان نباشد؛ زیرا این هتل فاصله کمی با بهترین مراکز خرید سمنان دارد. ناگفته نماند از آنجایی که با هتلی درجه‌یک روبه‌رو هستیم، اگر هتل گوت که مال را انتخاب کرده‌اید، حتماً باید قبل از سفر به فکر رزرو هتل سمنان باشید.

آدرس: سمنان، بلوار قائم، خیابان دانشگاه، مجموعه هتل و پارک آبی گوت که مال
شماره تماس: 02333363920

 

هتل سنتی خانه گل شهمیرزاد سمنان

عکس هتل سنتی خانه گل شهمیرزاد سمنان

به گردشگرانی که می‌خواهند با یک تیر دو نشان بزنند و در کنار بازدید از جاهای دیدنی استان سمنان، اقامتی خاطره‌ساز را تجربه کنند، هتل سنتی خانه گل شهمیرزاد سمنان را پیشنهاد می‌کنیم. همان‌گونه که از نام این هتل پیداست، مکانی کاملاً سنتی دارد. در واقع این هتل، ساختمانی قدیمی است که بازسازی شده. به‌لطف این شرایط، با اقامت در هتل سنتی خانه گل شهمیرزاد سمنان، حال‌و‌هوای زندگی مردمان سمنان قدیم را تجربه خواهید کرد. از آنجایی که با یکی از خانه‌‌های قدیمی استان سمنان روبه‌رو هستیم، چهار اتاقِ این هتل به ایوانی زیبا مشرف است. از این ایوان نمایی به درخت‌های گردویی دارید که در حیاط هتل سربه‌فلک گذاشته‌اند. هتل سنتی خانه گل شهمیرزاد به‌لحاظ مکان‌نمایی در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر سمنان قرار دارد. به همین دلیل از این هتل فاصله‌ چندانی با رستوران های سمنان ندارید.

آدرس: سمنان، شهميرزاد، خيابان ساری، خانه گل شهميرزاد
شماره تماس: 02147623300

هتل جهانگردی سمنان

عکس هتل جهانگردی سمنان

به گردشگرانی که راهی مرکز ایران هستند و می‌خواهند شبی را در یکی از بهترین هتل های سمنان بگذرانند، هتل جهانگردی سمنان را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل سه ستاره در مرکز شهر سمنان قرار دارد. به‌لطف این فاصله کم در یک چشم‌ به‌‌هم‌زدن از هتل به بازار سمنان، دروازه ارگ و دیگر جاهای دیدنی این شهر می‌رسید. اکنون که صحبت از جاهای دیدنی سمنان به میان آمد،‌ خالی از لطف نیست برای آشنایی بیشتر با این شهر تاریخی و زیبا، نگاهی به راهنمای سفر به سمنان بیندازید.

عکس هتل جهانگردی سمنان

این هتل امکانات شایسته‌ای در حد هتل‌های سه ستاره دارد. رفاه کامل در هتل جهانگردی سمنان برقرار است. جالب است بدانید یکی از بهترین سرآشپزهای منطقه در این هتل کار می‌کند. به همین دلیل هتل جهانگردی سمنان رستورانی با غذاهای بسیار خوشمزه‌ دارد. حتی اگر قصد اقامت در این هتل را ندارید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم خودتان را در سفر به سمنان، مهمان شامی جانانه در این هتل کنید. به‌لحاظ قیمت نیز امکانات این هتل به هزینه‌اش می‌ارزد. در حین مقایسه قیمت هتل های سمنان، حتماً این هتل را در نظر داشته باشید.

آدرس: سمنان، میدان معلم، بلوار بسیج، کنار ساختمان جهاد کشاورزی
شماره تماس: 02333441433

هتل پاسارگاد درجزین

هتل پاسارگاد درجزین توانسته در بین دیگر مجتمع های اقامتی سمنان اسم‌و‌رسم خوبی برای خودش فراهم کند. این هتل در ۳ طبقه ساخته شده و ۱۴ سوئیت و اتاق دارد. تمامی این اتاق‌ها در طبقه سوم قرار گرفته‌اند. طبقه‌ دوم و اول هتل پاسارگاد به تالار عروسی اختصاص گرفته است. هتل پاسارگاد درجزین در بین دو شهر سمنان و مهدی‌شهر با فاصله حدود ۱۲ کیلومتر از مرکز شهر سمنان قرار دارد. خوشبختانه مسیری که به این هتل می‌رسد همیشه خلوت است. به همین دلیل اگر با خرید خرید بلیط هواپیما سمنان به این شهر رسیده‌اید، در زمان کمی به هتل پاسارگاد درجزین می‌رسید. انصافاً باید گفت پرسنل این هتل چیزی برای مسافرین کم نمی‌گذارند. غذاهای هتل پاسارگاد درجزین نیز بسیار خوشمزه و لذیذ است.

آدرس: سمنان، کیلومتر 12 جاده سمنان به مهدیشهر، جنب شهرداری درجزین
شماره تماس: 02333685201

اقامتگاه‌ های بوم گردی سمنان

در کنار هتل های سمنان، چندین اقامتگاه بوم‌گردی نیز در این منطقه خودنمایی می‌‌کند. از آنجایی که می‌دانیم همراهان اهل دل و طبیعت‌دوستی داریم که اقامتگاه های بوم گردی سمنان را به هتل های این منطقه ترجیح می‌دهند، در ادامه به چند نمونه از بهترین اقامتگاه های بوم گردی سمنان اشاره می‌کنیم.

اقامتگاه سنتی خانه سمنانی ها

اگر با خرید بلیط اتوبوس سمنان به این شهر رسیده‌اید و حسابی خسته‌ هستید، راه اقامتگاه سنتی خانه سمنانی ها را در پیش بگیرید. این اقامتگاه فقط ۴.۴ کیلومتر با پایانه مسافربری سمنان فاصله دارد. اقامتگاه سنتی خانه سمنانی ها یک اتاق بزرگ ۱۲متری در طبقه همکف دارد. یک اتاق سه‌تخته نیز در مجاورت این اتاق برای اقامت تعبیه شده است. در قسمت زیرزمین نیز اتاقی بزرگ با ۲۴ متر  مساحت برای مسافرین در نظر گرفته شده است. امکانات رفاهی تمامی این اتاق‌ها بسیار مطلوب است. بخاری گازی، کولر آبی، سرویس‌بهداشتی و حمام مستقل را می‌توان از امکانات اقامتگاه سنتی خانه سمنانی ها نام برد. این اقامتگاه سنتی، فاصله کمی با بازارهای سنتی دارد. به‌لطف این فاصله کم می‌توانید در یک‌ چشم‌ به‌هم‌زدن به بازار بروید و با دستی پر از سوغات سمنان به دیار خود باز گردید.

آدرس: سمنان، خیابان طالقانی، پلاک 13
شماره تماس: 09366661261

اقامتگاه بوم گردی سرای جام سمنان

این اقامتگاه سال‌ها پیش، خانه‌ای بزرگ با مساحتی حدود ۸۰۰ متر بود. به‌لطف چنین مساحتی، اطراف آن را درخت‌های سرسبز فرا گرفته است. اقامتگاه بوم گردی سرای جام سمنان به‌طور هم‌زمان از ۲۵ گردشگر پذیرایی می‌کند. همانند دیگر اقامتگاه های سمنان، اقامتگاه بوم گردی سرای جام نیز امکانات رفاهی شایسته‌ای دارد. در این اقامتگاه غذاهای بسیار خوشمزه‌ای پیش روی مسافرین قرار می‌گیرد. با این حال باید اعتراف کرد اقامتگاه بوم گردی سرای جام سمنان فاصله دوری از مرکز این شهر دارد. به همین دلیل اگر با خرید بلیط قطار سمنان راهی این شهر شده‌اید، ۶۱.۷ کیلومتر از این اقامتگاه دورتر هستید. این مسافت را در عرض ۵۰ دقیقه طی خواهید کرد.

آدرس: استان سمنان، کیلومتر 60 کمربندی سمنان به دامغان، روستای جام
شماره تماس: 09123311792

اقامتگاه بوم گردی بابا یعقوب

سمنان روستای باصفایی با نام خیر آباد دارد. اقامتگاه بوم گردی بابا یعقوب یکی از این خانه‌های قدیمی این روستاست که مرمت شده و به اقامتگاه بوم گردی تغییر کاربری داده است. این اقامتگاه با اتاق‌های دل‌باز و خدمات شایسته، تا ۲۵ گردشگر را به‌خوبی پذیرایی می‌کند. لازم به ذکر است داخل اتاق‌های این اقامتگاه خبری از سرویس‌بهداشتی نیست. به همین دلیل باید از سرویس‌بهداشتی عمومی که در حیاط اقامتگاه قرار گرفته استفاده کنید. با این حال انصافاً باید گفت اقامتگاه بوم گردی بابا یعقوب، محیطی خلوت و کارکنانی گشاده‌رو دارد. از طرف دیگر از آنجایی که این اقامتگاه در روستا واقع شده، آب‌و‌هوای بسیار دل‌پذیر و مطبوعی دارد. آشپزخانه عمومی، پارکینگ روباز، کُرسی و تهویه مطبوع را می‌توان از دیگر ویژگی‌های اقامتگاه بوم گردی بابا یعقوب نام برد.

آدرس: سمنان، روستای خیرآباد، روستای خیرآباد
شماره تماس: 09100324581

هتل های سمنان را با این هدف به همراهان خود معرفی کرد‌یم تا در سفر به این شهر، غمی برای پیداکردن هتل نداشته باشند. امیدواریم به‌لطف این اطلاعات، یکی از بهترین هتل‌ها را انتخاب کنید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم همراهان ما در ره بال آسمان اطلاعات سودمند و خاطره‌های شیرینی از سفر به سمنان دارند، پیشنهاد می‌کنیم در قسمت نظرات برای ما و دیگر خواننده‌ها از این اطلاعات مفید و خاطره‌های خوش بگویید.

هتل گوت که مال سمنان یکی از بهترین هتل های منطقه است. این هتل در کنار اتاق‌های اشرافی و لوکس، پارک آبی بزرگی نیز دارد.

هتل جهانگردی ۳ ستاره سمنان یکی از بهترین هتل های این شهر است که فاصله کمی با مرکز سمنان دارد.

اقامتگاه سنتی خانه سمنانی ها فاصله کمی با پایانه مسافربری بین‌شهری سمنان دارد.

اقامتگاه بوم گردی بابا یعقوب در روستای خیر آباد قرار دارد. این اقامتگاه کمی از شهر دور است، اما انصافاً آب‌و‌هوای دل‌انگیزی دارد.

هتل پاسارگاد درجزین یکی از بهترین هتل های سمنان است که در کنار فاصله کم با فرودگاه سمنان، امکانات اشرافی در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.