مراکز خرید درگهان قشم | راهنمای خرید اجناس خارجی با قیمت ارزان

4

درگهان بخشی از جزیره قشم است. در این جزیره بزرگ، واردات به‌صورت آزاد انجام می‌شود. به همین خاطر می‌توانید بهترین اقلام خارجی را به بهترین قیمت تهیه کنید. در محدوده درگهان قشم هم چندین و چند مرکز خرید مختلف وجود دارند. در این مراکز خرید می‌توانید اجناس خارجی مختلف را با قیمت مناسب تهیه کنید. در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مراکز خرید درگهان را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین مراکز خرید درگهان

بازار قدیم درگهان

بازار قدیم درگهان جزو معروف ترین بازار های درگهان به حساب می‌آید. این بازار در بافت سنتی درگهان واقع شده است و شامل چندین و چند راسته و کوچه تودرتو می‌شود. همه‌روزه از ساعت 8 صبح تا 16 بعدازظهر می‌توانید از این بازار زیبا خرید کنید. در ایام نزدیک به عید نوروز و حتی خود تعطیلات نوروز، اگر سوزن بیندازید در این بازار پایین نمی‌رود. در طول ایام پیک سفر، بازار قدیم درگهان از ساعت 8 صبح تا 12 شب به فعالیت خود ادامه می‌دهد. برخی مغازه‌‌های این بازار را عمده‌فروشان تشکیل می‌دهند. البته در مواقع شلوغی و ایامی که مسافران بسیاری برای قشم گردی در نوروز به این منطقه سفر می‌کنند، این عزیزان هم اقدام به تک‌فروشی می‌کنند. قیمت اجناس داخل این بازار بسیار ارزان‌قیمت است. در بازار قدیم درگهان می‌توانید انواع لباس زنانه، مردانه و بچه‌گانه را پیدا کنید.

ساعات کاری۹ تا ۲۳
شماره تماس09171684180
آدرسجزیره قشم، درگهان، خیابان ناخدا، بازار قدیم درگهان

نخل مال درگهان

نخل مال جزو زیباترین مراکز خرید درگهان به حساب می‌آید. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 7هزار مترمربع واقع شده است و فقط با یک طبقه تجاری، 224 غرفه و مغازه دارد. ظاهر این مرکز خرید بیشتر به بازارهای سنتی شبیه است. برخی بر این باور هستند که ظاهر این مرکز خرید بیشتر به خانه‌های جنوب ایران و حتی کشورهای عربی شباهت دارد. در این مرکز خرید تعدادی رستوران و کافی‌شاپ مشغول به کار هستند. نخل مال را می‌توان جزو مجلل‌ترین مراکز خرید درگهان دانست. در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک شیک و برند را بخرید. همچنین انواع لباس مجلسی و لباس شب زنانه نیز در این مرکز خرید عرضه می‌شوند.

ساعات کاری۹ تا ۲۳
شماره تماس987635271101+
آدرسدرگهان، محدوده خیابان ناخدا

مرکز خرید اطلس درگهان

بازار بزرگ اطلس را بومی‌ها به مرکز خرید کیف و کفش درگهان می‌شناسند. در این مرکز خرید می‌توانید انواع کیف و کفش اسپرت یا مجلسی را با قیمت مناسب تهیه کنید. در طبقات بالایی بیشتر می‌توانید اقدام به خرید انواع کیف و کفش ست کنید. در طبقه زیر همکف بسیاری از مغازه‌های فروش کفش حضور دارند. همچنین در اینجا مغازه‌هایی وجود دارند که کفش‌های تک‌سایز خود را با حداقل قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. همچنین برخی مغازه‌ها نمایندگی فروش برندهای معروف کفش همانند کان ورس یا ونس هستند.

ساعات کاری۹ تا ۲۲
شماره تماس07635270111
آدرسجزیره قشم، درگهان، خیابان ناخدا، روبه‌روی بازار نخل (پشت بازار دو دلفین)

پاساژ ونوس درگهان

پاساژ ونوس جزو مراکز خرید کمتر شناخته‌شده و نسبتاً دنج درگهان است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع فروشگاه لباس کودک، پوشاک زنانه و مردانه را مشاهده کنید. برخی واحدهای تجاری فقط به‌صورت عمده مشغول فعالیت هستند و برخی دیگر به‌صورت تکی نیز فروش انجام می‌دهند. در بین مغازه‌های این پاساژ، چند فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی یا فروشگاه کیف و کفش نیز مشغول فعالیت هستند که تعداد آن‌ها بسیار نیست. در اصل پاساژ ونوس را باید بورس لباس زنانه و بچه‌گانه دانست.

ساعات کاری۹ تا ۲۱
شماره تماس09036925187
آدرساستان هرمزگان، درگهان، خیابان امام شافعی

مرکز خرید نور درگهان

مرکز خرید نور جزو مهم‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید درگهان به شمار می‌آید. این مرکز خرید در سال 1372 در منطقه تجاری درگهان افتتاح شد. در سال 1396 این مجتمع را با کمک پل هوایی به بازار دو دولفین متصل کردند. همین مسئله باعث رونق بیشتر هر دو بازار شد. بسیاری از فروشندگان این مرکز خرید را بومیان منطقه تشکیل می‌دهند. شعار فروشندگان این مرکز خرید ارائه محصولات باکیفیت و ارزان‌قیمت به مشتریان است. در این مرکز خرید کافی‌شاپی دنج برای استراحت مشتریان نیز در نظر گرفته شده است. در مرکز خرید نور درگهان می‌توانید شاهد حضور اصناف مختلفی از قبیل پوشاک آقایان، پوشاک بانوان، لباس کودک، لوازم کودک، لوازم خواب، عینک، کفش، کیف، لوازم ورزشی و… باشید.

ساعات کاری۹ تا ۲۲
شماره تماس07635271057
آدرسمحدوده خیابان ناخدا

مرکز خرید دو دلفین درگهان

مرکز خرید دو دلفین را می‌توان در لیست بهترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید درگهان قرار دارد. این مرکز خرید در سال 1386 فعالیت خود را در زمینی به مساحت 20هزار مترمربع آغاز کرد. این مرکز خرید دارای 6 طبقه مجزاست. در هر طبقه می‌توانید شاهد حضور انواع فروشگاه‌های مختلف باشید. در حقیقت مرکز خرید دو دلفین به صنف خاصی اختصاص پیدا نکرده است. بلکه می‌توانید در این مرکز خرید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کنید. انواع فروشگاه‌های لباس مردانه، لباس زنانه، لباس بچه‌گانه، وسایل کودک، اسباب‌بازی، لوازم ورزشی، موبایل، تجهیزات کامپیوتری، عینک آفتابی، لوازم آرایشی و بهداشتی و… در این مرکز خرید فعالیت می‌کنند. طبقه بالای مرکز خرید دو دلفین نیز به بخش فودکورت اختصاص‌داده‌شده است. پس می‌توانید بعد خرید جانانه، دلی عزا در بیاورید و خستگی خود را به در کنید.

ساعت کاری۹:۳۰ تا ۲۳
شماره تماس09056275586
آدرسدرگهان. محدوده خیابان ناخدا

مرکز خرید ایران زمین درگهان

عکس مرکز خرید ایران زمین درگهان

مرکز خرید ایران زمین جزو بزرگ‌ترین مراکز خرید درگهان است. این مرکز خرید در میدان انقلاب قرار دارد و دارای طبقات مختلفی است. در حقیقت مرکز خرید ایران‌زمین در بهترین موقعیت قرار دارد. به همین خاطر چه بخواهید چه نخواهید چشمتان به این مرکز خرید  می‌افتد و با توجه به عظمت آن احساس می‌کنید که حتماً می‌توانید خرید خوبی را در آن تجربه کنید. مرکز خرید ایران زمین درگهان بورس انواع پوشاک مردانه، پوشاک زنانه، لباس بچه‌گانه و لوازم آرایشی و بهداشتی است. همچنین می‌توانید برای خرید سیسمونی نیز به آنجا مراجعه کنید. در طبقات بالایی این فروشگاه فست‌فود، بانک، رستوران و کافه قرار دارند. پس مرکز خرید ایران زمین را باید مرکز خریدی کامل و مجهز دانست.

ساعات کاری۹ تا ۲۱
شماره تماس09139843096
آدرسجزیره قشم، درگهان، خیابان ناخدا، کنار رستوران گیلار

پاساژ نخل درگهان

پاساژ نخل جزو زیباترین مراکز خرید درگهان است. این مرکز خرید دو طبقه مجزا دارد و بورس انواع پوشاک شیک و امروزی به حساب می‌آید. قیمت اجناس پاساژ نخل درگهان شاید با سایر مراکز خرید تفاوت داشته باشد و کمی گران‌تر به نظر برسد؛ اما کیفیت بهتری دارد. در حقیقت می‌توان گفت که فروشگاه‌های پاساژ نخل، اجناس را به‌صورت گلچین ارائه می‌دهند. پاساژ نخل در جاده ساحلی قرار دارد و دارای فضای داخلی و نمای بیرونی بسیاری شیکی است. همین موضوع گردشگران و خریداران بسیاری را جذب خود می‌کند.

ساعات کاری۹ تا ۲۲
شماره تماس07635271128
آدرسدرگهان، سمت چپ نخل مال

مجتمع نگین درگهان

مجتمع نگین درگهان جزو ارزان‌ترین مراکز خرید درگهان به حساب می‌آید. این مرکز خرید از ساعت 9 صبح آغاز به کار می‌کند و تا ساعت 10 شب به فعالیت خود ادامه می‌دهد. مجتمع نگین درگهان شاید ظاهری لوکس و امروزی نداشته باشد؛ اما می‌توانید خرید خوبی را در آن تجربه کنید. البته توجه داشته باشید برای خرید در این مرکز خرید، باید کمی صبوری به خرج دهید. زیرا مجتمع نگین بسیار شلوغ است و بورس کالای خاصی نیست. در این مرکز خرید می‌توانید شاهد حضور انواع فروشگاه پوشاک بانوان، پوشاک آقایان، لباس بچه‌گانه، لوازم آرایشی، لوازم خانگی، بدلیجات، عینک آفتابی، ساعت و… باشید.

برای این مجتمع، اطلاعات دقیقی ثبت نشده است. اگر اطلاعات موثقی دارید، برای ما در بخش نظرات بنویسید.

مجتمع تجاری فردوسی درگهان

عکس عکس مجتمع تجاری فردوسی درگهان

مجتمع تجاری اداری فردوسی جزو بزرگ‌ترین مراکز خرید درگهان به حساب می‌آید. این مرکز خرید دارای بیش از 500 واحد تجاری است و در خط ساحلی قرار دارد. مجتمع تجاری فردوس دارای 3 طبقه مجزاست. در این مرکز خرید می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کنید. پاساژ فردوس بورس انواع وسایل خاص و کمیاب است. برای مثال می‌توانید انواع مغازه لوازم خانگی، ماشین شارژی، اسباب‌بازی‌های خاص خارجی، دکوری منزل، کفش، دوچرخه و لباس‌های شیک را در این بازار پیدا کنید. مجتمع تجاری فردوسی را می‌توان بهترین مرکز خرید برای تهیه سوغات قشم دانست.

سرای ملت درگهان

سرای ملت را می‌توان بورس انواع پوشاک مردانه و زنانه استوک دانست. در این بازار برندهای اروپایی و چینی استوک بسیاری به چشم می‌خورند. البته به‌ندرت می‌توانید شاهد فروشگاه‌هایی باشید که به‌صورت خرده‌فروشی نیز فعالیت می‌کنند. لباس‌های استوک یا همان اوتلت، دست‌دوم نیستند. بلکه آن‌ها تک‌سایز و تک‌رنگ‌شده برندهای معروف اروپایی و آمریکایی همانند زارا یا اچ اند ام هستند که می‌توانید با قیمتی بسیار مناسب تهیه کنید. پس اگر به‌دنبال خرید لباس ارزان، اما باکیفیت هستید، حتماً سری به سرای ملت درگهان بزنید.

پرشین گلف درگهان

عکس پرشین گلف درگهان

مجتمع تجاری اقامتی پرشین گلف جزو شیک‌ترین مراکز خرید درگهان به حساب می‌آید. این مرکز خرید در کنار ساحل قرار گرفته است و یک مجموعه کامل محسوب می‌شود. در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک مجلسی زنانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم دکوری، لوازم ورزشی و… تهیه کنید. همچنین بخشی از این مرکز خرید به هتلی 3 ستاره اختصاص یافته است. پس در صورتی که فقط برای خرید عازم قشم هستید، می‌توانید در این هتل 3 ستاره اقامت کنید و دیگر هزینه بسیاری را بابت جابه‌جایی بین قشم و درگهان را نپردازید. فقط کافی است تا از اتاق خود بیرون بیایید تا به خریدتان ادامه دهید! این مرکز خرید دارای کافی‌شاپ و رستوران است که می‌توانید برای استراحت به ان مراجعه کنید.

ساعات کاری۹ تا ۲۲
شماره تماس07635274310
آدرسدرگهان، خیابان ناخدا، بعد از مجتمع تجاری نخل

بازار مروارید درگهان

بازار مروارید نیز در نزدیکی میدان انقلاب و رو‌به‌روی بازار سنتی درگهان قرار دارد. بازار مروارید ظاهر زیبایی ندارد و همانند مراکز خرید لوکس، شیک و امروزی نیست؛ اما می‌توانید خریدی ارزان را در این بازار تجربه کنید. همچنین در صورتی که به درب پشتی بازار بروید، وارد حیاطی بزرگ می‌شوید که چند رستوران سنتی در آن فعالیت می‌کنند. شاید در این رستوران‌ها بهداشت به‌صورت جدی رعایت نشود؛ اما اغذیه سنتی را به شکلی باصفا به مشتریان خود ارائه می‌دهند. در این مرکز خرید انواع اجناس با کیفیت متوسط و قیمت ارزان به مشتریان عرضه می‌شوند. همچنین امکان خرید انواع لوازم منزل، لوازم ورزشی، لباس خانگی و پوشاک ارزان‌قیمت در این بازار وجود دارد.

بازار صدف درگهان

بازار صدف دقیقاً کنار بازار مروارید قرار دارد. این دو بازار از نظر ظاهری بسیار شبیه به هم هستند. به همین خاطر حتی هنگام قدم‌زدن کنار این دو بازار، متوجه تفاوت آن‌ها نخواهید شد. بازار صدف نیز همانند بازار مروارید بورس انواع اجناس ارزان‌قیمت است. در این بازار اگر کمی بگردید، با چندین و چند کیسه پر از خرید بیرون خواهید آمد. فروشگاه‌های این بازار به صنف خاصی اختصاص ندارند. پس با کمی جست‌وجو می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را در این بازار تهیه کنید. بازار صدف نیز ظاهری معمولی و ساده دارد؛ اما اجناس آن ارزان‌قیمت هستند.

بازار طلافروشان درگهان

همان طور که می‌دانید، طلاهای کشورهای عربی بسیار سنگین و زیبا هستند. بازار طلافروشان درگهان و جزیره قشم نیز دارای طلاهای عربی بسیاری هستند. بازار طلافروشان درگهان حتی اگر قصد خرید هم نداشته باشید، برای بازدید بسیار جذاب است. پس حتماً در سفر به درگهان، سری به بازار طلافروشان آن بزنید. قطعاً چشمتان از درخشش طلاها کم‌سو خواهد شد!

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظرتان درباره مراکز خرید درگهان چیست؟ آیا تا کنون از هیچ کدام دیدن کرده‌اید؟ به نظرتان بهترین مرکز خرید درگهان کدام است؟ نظرات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

مرکز خرید دو دلفین را می‌توان بزرگترین مرکز خرید درگهان دانست.

مرکز خرید اطلس بورس کیف و کفش در درگهان است.

نخل مال شیک‌ترین مرکز خرید درگهان است.

بازار قدیم را می‌توان قدیمی‌ترین مرکز خرید درگهان دانست.

مراکز خرید صدف و مروارید جزو ارزان‌ترین مراکز خرید درگهان هستند.

4 نظرات
  1. حسین ارشد می گوید

    ممنون از ره بال آسمان بابت ارائه ایم مقاله و مطلب مفید و همچنین قلم خوبه آقای مشرقی.
    اطلاعات خرید خوبی از شهر درگهان داده شده و کلی آشنا شدم با مراکز خریدش.

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز
      خوشحالیم که نوشته، مقبولتون بوده.

  2. افشین می گوید

    سلام
    ممنون از اطلاع رسانی.
    فکر میکنید تفاوت قیمت درگهان با تهران چقدر باشه حدودا؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام
      روزتون بخیر
      اکثرشون در اینستاگرام صفحه دارن. می‌تونین یه مقایسه قیمت کنید با تهران.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.