بهترین رستوران های تهران | از سیر تا پیاز رستوران‌های پایتخت

0

تهران از گذشته تا به امروز پیشرفت چشمگیری داشته است و تا جایی که چشم کار می‌کند، از هر طرف امتداد دارد! این پایتخت شلوغ مرکز تجاری ایران نیز به حساب می‌آید و صدها هزار شغل مختلف در آن به چشم می‌خورد. همین مسئله باعث شده تا شکم‌گردی در پایتخت تبدیل به یکی از تفریحات تهران شود. در تهران هزاران هزار رستوران، کافه و فست‌فود مختلف حضور دارند که هر یک دارای کیفیت متفاوتی هستند و اغذیه متنوعی را ارائه می‌دهند؛ اما اگر روزی بخواهید دنبال یک رستوران عالی برای صرف غذا باشید، قطعاً بهترین رستوران های تهران را ترجیح می‌دهید. پس در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین‌ها را بشناسید.

فهرست مطالب

۱. بهترین رستوران های سنتی تهران

در وهله اول باید خیال شما را از این بابت راحت کنیم که در این مقاله هیچ اسپانسری وجود ندارد و تنها معیار انتخاب بهترین رستوران های تهران از نقطه نظر ره بال آسمان، رأی و نظر مشتریان عزیزی است که در این رستوران‌ها حضور داشته‌اند. از طرف دیگر همه ما می‌دانیم که رستوران‌های مختلفی در تهران وجود دارند. برخی رستوران‌ها سنتی، برخی دیگر مدرن، یک رستوران لوکس و دیگری اقتصادی است. به همین خاطر برای آنکه بهتر بتوانید رستوران مدنظر خود را بیابید، دسته‌بندی نسبتاً جامعی را برای شما عزیزان همراه انجام داده‌ایم. این دسته‌بندی برای مسافران این شهر که مثلاً خود را با خرید بلیط هواپیما تهران به پایتخت رسانده‌اند نیز کاربردی‌تر است.

  • رستوران سنتی عالی قاپو

تصویری از رستوران عالی قاپو

رستوران سنتی عالی قاپو یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران محسوب می‌شود. این رستوران که در خیابان گاندی و در نزدیکی میدان ونک قرار دارد، بسیار معروف است. برای حضور در این رستوران، حتماً باید وقت قبلی رزرو کنید. رستوران عالی قاپو تهران ظاهری بسیار سنتی و زیبا دارد. البته علاوه بر تخت‌های سنتی که انتظار دیدن آن‌ها را دارید، برای راحتی شما، انواع میز و صندلی نیز در این رستوران وجود دارد. منوی غذاهای این رستوران نیز همان طور که حدس می‌زنید کاملاً سنتی است. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً طعم کباب بره آن را بچشید. رستوران عالی قاپو علاوه بر فضایی بسیار دلنشین و آرامش‌بخش و غذایی خوشمزه، اجرای زنده بسیار هیجان‌انگیزی نیز دارد.

ساعت کاریدر همه روزهای هفته و از ساعت 12 ظهر تا 12 شب
شماره تماس02188777803
آدرستهران، میدان ونک، خیابان حقانی، ابتدای خیابان گاندی جنوبی، بین کوچه‌های 23 و 25، پلاک 55
آدرس سایتalighapoo.com

رستوران شهربانو

نمایی از رستوران شهربانو در تهران

رستوران شهربانو یکی از بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود که در غرب پایتخت واقع شده است. این رستوران شهرت بسیار زیادی دارد و فضای آن به‌خوبی یادآور روزهای زیبای گذشته است. محیط این رستوران بسیار دل‌نشین است و البته که موسیقی زنده نیز آرامش شما را دو چندان می‌کند. منوی رستوران شهربانو به‌صورت سلف سرویس یا همان بوفه ارائه می‌شود و شما فقط باید مبلغی بابت ورودی پرداخت کنید. کیفیت غذاهای رستوران شهربانو بسیار مناسب است و همچنین فضای خانوادگی دارد.

ساعت کاریناهار از ساعت ۱:۰۰ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر
شام از ۸:۳۰ شب تا ۱۲:۰۰ شب
شماره تماس02188385838
آدرستهران، شهرک غرب، خیابان دادمان، ابتدای خیابان درختی، روبه‌روی مرکز خرید سپهر، مجتمع خلیج فارس

رستوران درویش

رستوران درویش در تهران

رستوران درویش یکی دیگر از بهترین رستوران‌های سنتی تهران به حساب می‌آید که ظاهری لوکس و دلنشین دارد. طراحی دکوراسیون این رستوران به دقت انجام شده است و در آن از اشیای قدیمی همانند چرخ خیاطی سنتی و تلویزیون‌های کابینت‌دار استفاده کرده‌اند. نکته جالب توجه درباره رستوران درویش این است که در فضای بیرونی آن، از حیوانات اهلی همانند مرغابی و قو نگهداری می‌شود. در این رستوران همان‌طور که انتظار می‌رود، انواع غذاهای سنتی سرو می‌شود که کیفیت خوبی هم دارند. قیمت غذاهای رستوران درویش متوسط رو به گران است و با این وجود به‌عنوان یکی از شیک ترین و بهترین رستوران های تهران، خدماتی درخور شخصیت مهمانان خود ارائه می‌دهد.

ساعت کاریهمه روزهای هفته از ساعت 11 صبح تا 12 شب
شماره تماس02122364438
آدرستهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، بالاتر از میدان کتاب، ایثارگران جنوبی، رستوران درویش

رستوران سنتی باغ فردوس

رستوران سنتی باغ فردوس

اگر به دنبال شکم‌گردی حرفه‌ای هستید، حتماً باید سری به رستوران سنتی باغ فردوس بزنید. این رستوران تنوع غذایی بسیار خوبی دارد و کیفیت غذاهای آن نیز عالی است. در منوی این رستوران می‌توانید غذاهای خوشمزه و هوس‌انگیزی همانند چلو ماهیچه، باقلاپلو با گوشت گردن، انواع کباب و حتی غذاهای کشورهای دیگر مانند جوجه لبنانی را مشاهده کنید. رستوران باغ فردوس دو فضای داخلی و بیرونی دارد و در بازه‌های زمانی خاص، موسیقی زنده نیز در فضای داخلی برگزار می‌شود. ظاهر رستوران سنتی باغ فردوس به‌خوبی یادآور روزهای خوب گذشته است؛ زیرا با اشیاء عتیقه آن را تزئین کرده‌اند؛ بنابراین با یکی از نفیس‌ترین و بهترین رستوران های تهران روبه‌رو هستیم.

ساعت کاریهمه روزهای هفته از ساعت 11 صبح تا 11 شب
شماره تماس02166523563
آدرستهران، خیابان ستارخان، روبه‌روی باقرخان
اینستاگرامbaghferdos@

رستوران سنتی بابا قدرت

دکوراسیون رستوران سنتی بابا قدرت را با شیشه‌های رنگی و پنجره‌های چوبی به‌نحوی آراسته‌اند که شایسته میهمانان یک رستوران سنتی در تهران باشد. این رستوران که از مجموعه رستوران های سنتی تهران در محدوده هروی است، با ظرفیت 170 نفر همه‌روزه میزبان مراسم‌ها و میهمانی‌های شهروندان تهرانی است. برخلاف ظاهر سنتی رستوران، رستوران بابا قدرت در فهرست رستوران های لوکس این شهر نیز جای می‌گیرد. اجرای موسیقی سنتی آن هم به صورت زنده از دیگر ویژگی‌های است که محبوبیت آن را دوچندان کرده است.

ساعت کاریدر نوبت ظهر از ساعت 12 تا 15:30 و در نوبت شب از ساعت 20 تا 23
شماره تماس02122931056
آدرستهران، میدان هروی، خیابان وفا منش، نبش کوچه شمس، پلاک ۵۳
آدرس سایتbabaghodrat.com

رستوران نون و نمک فخرالملوک

رستوران سنتی نون و نمک فخرالملوک تهران

شاید نشانی رستوران نون و نمک فخرالملوک در جنوب تهران، شما را در انتخاب آن به شک بیندازد؛ اما باید به شما اطمینان بدهیم که انتخاب این رستوران یک تیر و دو نشان است. چرا که با دیدن معماری این رستوران متوجه می‌شوید که به یکی از خانه‌های قاجاری زیبای تهران قدم گذاشته‌اید. در ایوان بزرگ این خانه، گروه موسیقی زنده را خواهید دید که دل‌نوازترین ترانه‌های سنتی ایرانی را برایتان آماده‌ کرده‌اند. دورتادور رستوران فخرالملوک را هم حجره‌های کوچک و بزرگ در آغوش گرفته‌اند. حوض آبی‌رنگی که در مرکز رستوران قرار گرفته است نیز باعث شده تا مجموعه این زیبایی‌ها بیشتر به چشم بیاید.

ساعت کاریدر ماه مبارک رمضان از بعد اذان مغرب الی 2 بامداد و غیراز ایام ماه رمضان از 12:30 الی 15 و 20:30 الی 23
شماره تماس02133540891
آدرستهران، میدان بهارستان، خیابان مصطفی خمینی، پایین تر از چهارراه سرچشمه، کوچه نصرالهی، کوچه جاویدی، پلاک 114

۲. بهترین رستوران های لوکس تهران

رستوران دیوان

نمایی از رستوران لوکس دیوان

رستوران دیوان را به جرئت می‌توان یکی از لوکس ترین رستوران های تهران دانست. این رستوران که در محله فرشته و منطقه یک تهران قرار دارد، فضایی بسیار شیک و لوکس را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. اگر برای مراسم خاص یا جلسه کاری به دنبال فضایی چشمگیر هستید، بهترین گزینه برای شما رستوران دیوان خواهد بود. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و فرنگی ارائه می‌شود و همه غذاهای این منو کیفیتی بی‌نظیر دارند. فضای داخلی رستوران دیوان به‌صورت مدرن طراحی شده است و در گوشه و ‌کنار آن، انواع تابلوهای هنری کوچک و بزرگ به چشم می‌خورد. چنان‌که متوجه شدید رستوران دیوان از هنری‌ترین رستوران های تهران است.

ساعت کاریاز 12:30 ظهر تا 11 شب
شماره تماس02122653853
آدرستهران، محله فرشته، خیابان شهید فیاضی، بعد از تقاطع اخگری، مجتمع سام سنتر، طبقه۸، رستوران دیوان
اینستاگرامdivanrestaurant@

رستوران شاندیز جردن

نمایی از رستوران شاندیز جردن

نام «شاندیز» برای همه کسانی که اهل رستوران‌گردی هستند، نام آشنایی است. شاندیز همواره نماد غذاهای سنتی خوشمزه و فضایی لوکس و زیباست و همین‌طور نیز خواهد بود. در میان بهترین رستوران های تهران، قطعاً باید یادی از رستوران شاندیز جردن کنیم. در این رستوران حتماً باید طعم شیشلیک‌های خوشمزه و آبدار و ماهیچه‌های مخصوص را بچشید. محیط این رستوران به‌خوبی دیزاین شده است. در بدو ورود احساس می‌کنید که وارد یک عمارت بسیار مجلل شده‌اید. با وجود آنکه رستوران شاندیز بسیار گران‌قیمت و لوکس است؛ اما در اکثر مواقع تمامی میزها از قبل رزرو شده‌اند؛ پس حتماً پیش از مراجعه، به‌صورت تلفنی وقت بگیرید.

ساعت کار12 ظهر تا ۳ بعدازظهر و ۷ عصر تا 12 شب
شماره تماس02122043755
آدرستهران، خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۲۷
اینستاگرامshandiz.restaurants@
آدرس سایتshandizjordan.com

رستوران مانسون لانژ

تصویری از رستوران مانسون لانژ

رستوران مانسون لانژ را قطعاً باید در زمره بهترین رستوران های تهران قرار دهیم که خدماتی بسیار درخور و لوکس را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. اگر قصد دارید مراسم خاصی را در رستوران برگزار کنید یا جلسه کاری مهمی دارید، بهترین گزینه برای شما رستوران مانسون لانژ خواهد بود. این رستوران ظاهری بسیار شیک و لوکس دارد و برخورد پرسنل آن بسیار محترمانه است. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و بین‌المللی سرو می‌شود. باید طعم واقعی سوشی مخصوص آن را بچشید. البته نیازی نیست اضافه کنیم که قیمت منوی این رستوران بسیار زیاد است و فقط افرادی خاص در آن حضور دارند.

ساعت کار12 ظهر تا 12 شب
شماره تماس02122044813
آدرستهران، خیابان جردن، نبش خیابان گلدان، شماره ۲
اینستاگرامmonsoonloungeofficial@

رستوران گردان برج میلاد

نمایی از رستوران گردون برج میلاد

چه حسی بهتر از اینکه در ارتفاع 276متری و با منظره‌ای خیره‌کننده از پایتخت، غذای خود را میل کنید؟ رستوران گردان برج میلاد نیز جزء بهترین رستوران های تهران محسوب می‌شود. این رستوران بسیار لوکس است و با وجود آنکه دیزاین خاصی ندارد؛ اما منظره‌ای که مشاهده می‌کنید، آن را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کرده است. رستوران گردان برج میلاد در سه وعده صبحانه، نهار و شام به مشتریان خود خدمات مختلفی ارائه می‌دهد. منوی این رستوران کلاً سلف سرویس است و با پرداخت مبلغ ورودی، می‌توانید از تمامی غذاهای متنوع آن استفاده کنید.

ساعت کار

صبحانه: از 7:30 تا 10
نهار: از 12:30 تا ۳:30
شام: از ۸ شب تا ۱۱ شب
شماره تماس02188620358
آدرستهران، اتوبان حکیم، بعد از اتوبان شهید چمران، تونل اختصاصی برج میلاد
اینستاگرامmilad_revolving_restaurant@

رستوران تاج محل

رستوران تاج محل تهران

رستوران تاج محل را می توان پاتوق علاقه‌مندان غذاهای لذیذ و تند هندوستان دانست. این رستوران در واقع فضایی در هتل آپارتمان تاج محل تهران است که در سال 1380 افتتاح شد. رستوان تاج محل با ظرفیت 80 نفر، در معماری خود ترکیبی از سبک معماری هندی و ایرانی را به کار برده است. وجود مجسمه‌های هندی، نوع تزیینات و رنگ‌آمیزی فضای رستوران به نحوی است که خیال می‌کنید به یکی از رستوران‌های هند پا گذاشته‌اید. این رستوران امکان انتخاب فضای روباز و بسته را هم فراهم کرده است؛ بنابراین می‌توانید تصمیم بگیرید که غذای محبوب هندی یا بین‌المللی خود را در فضای آزاد یا فضای داخل رستوران میل کنید.

ساعت کاریشنبه تا جمعه 12 تا 15:30 و 19 تا 23:30
شماره تماس02188035444
آدرستهران، میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک 29

رستوران مستوران

رستوران مستوران تهران با آنکه سابقه چندان طولانی در میان رستوران های سنتی تهران ندارد؛ اما توانسته اعتبار و محبوییت زیادی میان شهروندان شمال شرق و محدوده نیاوران به دست بیاورد. این رستوران با منو و طراحی دکوراسیون کاملاً ایرانی، غذاهای خود را در ظروف مسی سرو می‌کند. یکی از دلایل نام‌گذاری رستوران مستوران نیز همین است. مستوران به معنای سرزمین مس است! در این رستوران همه‌چیز با فرهنگ قدیم ایران منطبق است. در رستوران مستوران، پرسنل کمک می‌کنند تا با آقتابه و لگن مسی دست‌هایتان را بشویید. همچنین نان را در تنورهای قدیمی می‌پزند و شما می‌توانید مراحل پخت آن را مستقیماً تماشا کنید.

ساعت کاریاز ساعت 8:30 تا 24 بامداد
شماره تماس02126116700
آدرستهران، میدان نیاوران، ابتدای خیابان باهنر، جنب مهمان‌سرای وزارت امور خارجه

۳. بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب

رستوران رفتاری

رستوران رفتاری تهران

رستوران رفتاری، واقع در منطقه بازار بزرگ تهران، به جرئت یکی از رستوران های تهران با قیمت مناسب محسوب می‌شود. منظور از قیمت مناسب برای ما تناسب بین قیمت، کیفیت و خدماتی است که یک رستوران ارائه می‌دهد. در این رستوران کیفیت را فدای قیمت مقرون‌به‌صرفه نکرده‌اند و می‌توانید از طعم لذیذ کباب‌های آن لذت ببرید. رستوران رفتاری شهرت دیرینه دارد و سالیان سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. ظاهر داخل رستوران آنچنان لوکس نیست؛ اما با این وجود محیطی آراسته، پاکیزه و پرسنلی آموزش‌دیده و مؤدب دارد.

ساعت کاراز 11 تا 15 و 19 تا 22
شماره تماس02155382155
تهرانتهران، میدان شاهپور، خیابان وحدت اسلامی، پایین‌تر از میدان حسن آباد

کبابی رضا لقمه

کبابی رضا لقمه در تهران

اگر اهل رستوران‌گردی و چشیدن طعم غذاهای مختلف باشید، حتماً حداقل یک بار نام کبابی رضا لقمه را شنیده‌اید. رضا لقمه نه تنها غذاهای بسیار خوشمزه و باکیفیتی را ارائه می‌دهد، بلکه نوعی ابداع را در این صنعت پایه‌گذاری کرده است. در این کبابی قدیمی، کباب‌های کوچک با نان لواش تازه، پیاز و جعفری و ادویه مخصوص لقمه می‌شوند و دقیقاً دلیل نام‌گذاری «رضا لقمه» هم همین هست! این رستوران برای میل‌کردن وعده‌ای مقرون‌به‌صرفه، اقتصادی و درعینِ‌حال خوشمزه بسیار مناسب است. کبابی رضا لقمه ظاهری لوکس ندارد و فضای داخلی آن نسبتاً کوچک است. البته اکثر کسانی که به این رستوران می‌آیند، غذا را سفارش می‌دهند و آن را در منزل یا حتی وسیله نقلیه شخصی خود میل می‌کنند. رضا لقمه از دسته بهترین رستوران های ارزان تهران است.

ساعت کار11 صبح تا 12 شب
شماره تماس02166702925
آدرستهران، خیابان جمهوری، خیابان میرزا کوچک خان
اینستاگرامrezaloghmee@

رستوران مسلم

نمایی از رستوران بازاری مسلم

رستوران مسلم بازار یکی از بهترین و معروف‌ترین رستوران‌های پایتخت محسوب می‌شود که در خیابان پانزده خرداد و نزدیکی سبزه میدان قرار دارد. این رستوران را باید جزء شلوغ‌ترین رستوران‌های تهران در تمامی ایام دانست. رستوران مسلم ظاهر لوکس و امروزی ندارد و غذا را به همان سبک قدیمی سرو می‌کند. این رستوران آنقدر شلوغ است که باید در صفی که صدها نفر داخل آن هستند، منتظر بمانید. البته این رستوران به قدر کافی پرسنل دارد و در کمتر از 30 دقیقه وارد محوطه رستوران خواهید شد. غذای شما نیز به سرعت سرو می‌شود؛ اما باید همانند عقاب تیز‌بین باشید و به محض آنکه مشتریان میز را ترک کردند، روی آن بنشینید. کیفیت غذای رستوران مسلم بسیار مناسب است و البته قیمت مقرون‌به‌صرفه و معقولی نیز دارد. فقط به یاد داشته باشید که رستوران مسلم فقط در وعده نهار غذا سرو می‌کند؛ پس باید گوش‌به‌زنگ باشید و در اولین مناسبت خانوادگی، خودتان را به ساده‌ترین و بهترین رستوران تهران دعوت کنید.

ساعت کار11 ظهر تا 18 عصر
شماره تماس02155602275
آدرستهران، بازار، نبش سبزه میدان، کوچه حاج رحیم خان، پلاک 4
اینستاگرامmoslem.restaurant@

رستوران تیلیت

نمای داخلی رستوران تیلیت

نام این رستوران همانند غذاهای آن بسیار بامزه است. تیلیت! چه واژه‌ آشنایی برای کسانی که عاشق خردکردن نان داخل غذاهای آبکی هستند. در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شوند که طعمی همانند غذاهای مادربزرگ‌ها را دارند. ظاهر رستوران بسیار خودمانی طراحی شده است و داخل آن احساس راحتی می‌کنید. البته درباره فضای داخلی رستوران باید گفت که این رستوران کمی کوچک است و شاید در ساعات شلوغی مثل زمان نهار، چند دقیقه‌ای باید منتظر بمانید تا میز خالی پیدا کنید. قیمت منوی این رستوران نسبت‌به کیفیت آن بسیار مقرون‌به‌صرفه است و می‌توانید انواع غذاهای نوستالژیک را در آن سفارش دهید. البته همانند مسلم، رستوران تیلیت نیز فقط در وعده نهار میزبان شما عزیزان خواهد بود؛ اما مطمئن باشید در همین زمان کوتاه باصفاترین رستوران تهران را خواهید دید.

ساعت کاری۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر
شماره تماس02133984684
آدرستهران، سعدی شمالی، روبه‌روی منوچهری، کوچه مصباح، پلاک 194

رستوران شرف الاسلامی

رستوران شرف الاسلامی تهران

نام رستوران شرف الاسلامی با نام بازار تهران گره خورده است. چراکه شروع کار هر دو در سال 1317 بوده است. رشد و توسعه بازار تهران هرچه بیشتر بر رونق‌گرفتن رستوران شرف الاسلامی اثر گذاشت. این رستوران در مرکز بازار تهران و در کنار مسجد شاه یا مسجد امام امروزی بنا شد. هدف از ساخت این رستوان نیز رفاه حال بازاریانی بود که برای صرف ناهار و استراحت به رستوران شرف الاسلامی می‌آمدند. به‌تدریج آوازه کیفیت غذاهای این رستوران در بین تهرانی‌ها پیچید تا آنجا که امروز نام این رستوران را در میان فهرست بهترین رستوران های تهران با قیمت مناسب پیدا می‌کنید.

ساعت کاریهمه‌روزه از ساعت 11 تا 17
شماره تماس02155634623
آدرستهران، بازار بزرگ تهران، به سمت مسجد شاه،داخل حياط مسجد شاه، راه سمت راست

رستوران خوش بین

رستوران خوش بین تهران

اگر در ساعات منتهی به ظهر از حوالی خیابان سعدی تهران عبور کردید و هوس یک ناهار خوش‌قیمت و لذیذ به سرتان زد، سراغ رستوران خوش بین را از رهگذران بگیرید. رستوران خوشبین از قدیمی‌ترین رستوران های تهران است که آن را به غذاهای گیلکی خوش‌طعمش می‌شناسند. غذاهای شمالی از جمله ماهی دودی، کباب ترش و باقلاقاتق، دست برتر را در منوی این رستوران دارند. رستوران خوشبین در ساعات ناهار باز است و از ساعت 16 به بعد بسته می‌شود. البته همان طور که گفتیم این رستوران به‌خاطر قیمت‌های منصفانه و مشتری‌پسندش در بین رستوران های تهران محبوب است.

ساعت کاریخیابان سعدی شمالی، پایین تر از چهار راه سید علی، پلاک ۵۱۰
شماره تماس02133902194
آدرسساعت 9 صبح تا 16 عصر

۴. بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده

رستوران سنتی ترمه

تصویری از رستوران سنتی ترمه

رستوران سنتی ترمه در مرکز شهر و داخل هتل فردوسی قرار دارد. این رستوران مدتی است که سروصدای زیادی کرده و همین مسئله باعث شد تا ما آن را در لیست بهترین رستوران های تهران قرار دهیم. این رستوران به‌صورت سلف سرویس خدمات ارائه می‌دهد و کیفیت غذاهای آن بی‌نظیر است. فضای داخلی رستوران به شکل سنتی طراحی شده و داخل آن نهر آب با کاشی‌های لاجوردی دل‌نوازی می‌کند. از همه این‌ها که بگذریم، باید به موسیقی زنده آن اشاره کنیم. در رستوران سنتی ترمه، هر شب گروه موسیقی زنده برنامه‌های شاد و متنوعی اجرا می‌کنند تا غم و غصه‌های خود را به آسانی فراموش کنید.

ساعت کاریاز ۱۲ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر
از ۷ تا ۱۱ شب
شماره تماس02166727026
آدرسمیدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی

رستوران دف

تصویری زیبا از رستوران دف تهران

از نام این رستوران مشخص است که باید آن را در لیست بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده قرار دهیم. نام رستوران دف سال‌ها است که در لیست بهترین رستوران‌های پایتخت به چشم می‌خورد. فضای رستوران به خوبی دیزاین شده و شما را به یاد دوران گذشته می‌اندازد. کیفیت غذاهای رستوران دف بی‌نظیر است و مهم‌تر از هر چیز اینکه شما می‌توانید حین میل‌کردن غذای خوشمزه خود، از صدای گوش‌نواز موسیقی سنتی زنده لذت ببرید. بهتر است این موضوع را به یاد داشته باشید که قیمت منوی رستوران دف نسبت‌به سایر رستوران‌ها کمی ببشتر است.

ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس02188848687
آدرستهران، مطهری، نرسیده به سهروردی، ابتدای سلیمان خاطر (امیر اتابک)
اینستاگرامsonatidaaf@

رستوران نایب

آوازه رستوران نایب حتی به خارج از ایران نیز رسیده و در برخی کشورهای خارجی نیز شعبه دارد و اصلاً نیازی نیست که درباره بهترین‌بودن رستوران نایب صحبت کنیم. این رستوران دارای شعب زنجیره‌ای و متعددی در سطح تهران است و همه مردم پایتخت با نام آن آشنا هستند. در رستوران نایب سعادت آباد و ساعی، علاوه بر لذت‌بردن از کیفیت عالی غذا، می‌توانید از صدای موسیقی زنده نیز لذت ببرید. کیفیت غذاهای رستوران‌های نایب در سطح اعلا هستند و کارکنان بسیار مؤدبی به شما خدمت‌رسانی می‌کنند. در نتیجه برای تجربه یک شب رؤیایی در کنار اعضای خانواده خود می‌توانید این رستوران را به‌عنوان بهترین رستوران خانوادگی تهران انتخاب کنید.

  • رستوران نایب شعبه ساعی

تصویری از رستوران نایب شعبه ساعی

ساعت کار12 ظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس02188713474
آدرستهران، ولیعصر، پایین‌تر از پارک ساعی، شماره 2220
اینستاگرامnayebsaei
آدرس سایتnayebsaei.com
  • رستوران نایب شعبه سعادت آباد

رستوران نایب شعبه سعادت آباد

ساعات کاری12 تا 15 و 19 تا 24
شماره تماس02122063613
آدرستهران، سعادت‌آباد، میدان کاج، مرکز تجاری ابریشم، واحد 3
اینستاگرامnayeb_saadatabad@
آدرس سایتnayebweb.com

رستوران لوشاتو

تصویری از رستوران لوشاتو

از نام این رستوران کاملاً مشخص است که باید انتظار معماری اروپایی را داشته باشید. رستوران لوشاتو را باید یک قصر فرانسوی در دل پایتخت دانست. این رستوران هر آنچه برای یک وعده غذایی لوکس نیاز است، فراهم می‌کند. با ورود به این رستوران، تصور می‌کنید که از خاک ایران خارج شده و پا به خاک کشور فرانسه گذاشته‌اید. دکوراسیون این رستوران بی‌نظیر است و تصور شما را از خدمات لوکس یک رستوران به‌صورت کلی تغییر می‌دهد. در رستوران لوشاتو انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و انواع دمنوش و نوشیدنی سرو می‌شود. همچنین در فضای رستوران صدای نواختن زنده پیانو به گوش می‌رسد تا شما را به آرامش محض برساند و خاطره خوشی از صرف غذا در یکی از لوکس‌ترین و بهترین رستوران های تهران داشته باشید.

ساعات کاری12 ظهر تا 12 شب
شمار تماس02122757161
آدرستهران، خیابان دربند، رو‌بروی کاخ سعدآباد

رستوران باغ صبا

سفره‌خانه سنتی باغ صبا تهران مناسب آن دست شهروندان و مسافرانی است که دوست دارند در کنار خانواده و دوستان خود، شبی به‌یادماندنی را در کنار گوش‌دادن به نوای زیبای موسیقی سنتی بسازند. معماری دل‌نشین رستوران باغ صبا به قدری آرامش‌بخش و روح‌نواز است که حتماً از هم‌نشینی خانوادگی در فضای این رستوران لذت می‌برید. علاوه بر موسیقی زنده، در بخشی از این رستوران یک عکاسخانه برای ثبت یادگاری‌های خاطره‌انگیز قرار دارد. چایخانه رستوران باغ صبا نیز محلی دنج برای دورهمی‌های دوستانه و چشیدن طعم چای‌های ساده و طعم‌دار است.

ساعت کارینوبت صبح از ساعت 11 تا 16 و نوبت شب از ساعت 20 تا 24
شماره تماس02177539684
آدرستهران، شریعتی، روبه‌روی ملک

رستوران شبستان

رستوران شبستان تهران

رستوران شبستان معماری خود را با ترکیب چوب و کاه‌گل، محیطی با معماری بی‌نظیر ایرانی ساخته است. این رستوران در ساختمانی دوبلکس افتتاح شده است و در طبقه دوم آن بالکن چوبی بزرگی قرار دارد که دورتادور رستوران را در بر گرفته است. میزها و تخت‌های سنتی این رستوران آماده شده‌اند تا شما در آرامش به تماشای عتیقه‌جات تزئینی بپردازید و از صرف غذایتان لذت ببرید. رستوران شبستان همه‌روزه به‌جز ایام سوگواری با اجرای زنده موسیقی میزبان شهروندان و مسافران تهران است. لازم است اشاره کنیم که در منوی این رستوران علاوه بر غذاهای ایرانی، غذاهای خوشمزه بین‌المللی را نیز خواهید دید.

ساعت کاریشنبه تا جمعه از ساعت 12 تا 24
شماره تماس02188922080
آدرسخیابان استاد نجات الهی (ویلا)، بعد ازچهار راه طالقانی، پلاک 90

۵. بهترین رستوران های سلف سرویس تهران

رستوران سلف سرویس دیس

رستوران سلف سرویس دیس

رستوران سلف سرویس دیس را می‌توان یک مبتکر در ارائه غذا به‌صورت سلف سرویس دانست. این رستوران که در غرب تهران واقع شده است، انواع غذاهای سنتی، سالاد و پیش غذا را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شما همان طور که در رستوران قدم برمی‌دارید، انواع غذاها را مشاهده می‌کنید. می‌توانید هر آنچه به چشمتان خوشمزه بیاید، سفارش دهید. کیفیت غذاهای این رستوران از سال 91 تا به امروز ثابت بوده و به همین خاطر رستوران سلف سرویس دیس هنوز هم مشتریان ثابت خود را دارد.

ساعات کاری12 ظهر تا 12 شب
شماره تماس02144623036
آدرستهران، میدان پونک، ابتدای بلوار میرزا بابایی، پلاک ۱۴
اینستاگرامpersian_dees@
آدرس سایتpersiandees.com

رستوران اردک آبی

رستوران اردک آبی در تهران

رستوران اردک آبی یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های سلف سرویس تهران محسوب می‌شود. این رستوران که در ضلع شمالی میدان تجریش و داخل پاساژ تندیس قرار دارد، انواع غذاهای خوشمزه و بین‌المللی را به‌صورت کاملاً تخصصی ارائه می‌دهد. بوفه این رستوران دارای بخش‌های مختلفی است و در هر بخش می‌توانید غذای مدنظر خود را بیابید. درباره تنوع غذاهای رستوران اردک آبی فقط همین بس که در بوفه نان آن حدود 30 مدل مختلف نان وجود دارد! با وجود اینکه رستوران اردک آبی یک رستوران بین‌المللی است؛  اما با همین خدمات منحصربه‌فرد، جای پای خود را در میان بهترین رستوران های تهران محکم کرده است.

ساعات کاریاز ۹:۰۰ صبح تا ۱۰:۰۰ شب
شماره تماس02122730049
آدرستهران، میدان تجریش، مجتمع تجاری تندیس، طبقه اول
اینستاگرامresturant_blue_duck@

رستوران 133 تهرانپارس

نمایی از رستوران 313 تهران پارس

رستوران 133 تهرانپارس را نه می‌توان یک رستوران با سرو معمولی غذا و نه یک رستوران با منوی سلف سرویس دانست! در این رستوران یک نوع ابتکار عمل بسیار جالب به چشم می‌خورد. با ورود به رستوران، شما وارد یک مسیر خطی می‌شوید. در این مسیر انواع غذاهای رستوران داخل ویترین قرار داده شده‌اند. هر کدام از غذاها را که به چشم شما بهتر بیاید، می‌توانید سفارش دهید. پرسنل رستوران دقیقاً همان غذا را برای شما سرو می‌کنند. مسیر را تا انتها می‌روید، سینی غذای خود را به پذیرش ارائه می‌دهید و هزینه آن را می‌پردازید. در حقیقت داخل این رستوران از مجموعه بهترین رستوران های تهران، دیگر لازم نیست که با نگاه‌کردن و رصد‌کردن میزهای دیگر متوجه کیفیت غذا شوید. اینجا همه چیز برای شما آماده شده است.

ساعات کاری11 تا 16 و 19 تا 24
شماره تماس02177724161
آدرستهران، تهرانپارس، بزرگراه رسالت شرق، بعد از تقاطع رشید، پلاک 251
اینستاگرام@restaurant.133
آدرس سایتrestaurant133.com

رستوران مرکزی هانی

رستوران مرکزی هانی در تهران

رستوران مرکزی هانی یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران های تهران محسوب می‌شود. این رستوران در مرکز شهر و میدان قیام تهران قرار دارد. شاید در نگاه اول با درنظرگرفتن موقعیت قرارگیری رستوران، تصور کنید که کیفیت غذاهای هانی مطلوب نیست؛ اما اصلاً اینطور نیست. هانی در حال حاضر جزء بهترین برندهای زنجیره‌ای در ایران محسوب می‌شود که حتی غذاهای نیمه‌آماده خود را به خارج از ایران نیز صادر می‌کند. محیط داخل رستوران بسیار ساده است. قیمت غذاهای هانی بسیار مقرون‌به‌صرفه است و با دیدن قبض صورت‌حساب، دود از سرتان بلند نمی‌شود! کیفیت غذاهای هانی هم که نیازی به تعریف ندارد و غذا در این رستوران به‌صورت سلف سرویس سرو می‌شود.

ساعات کاری12 تا 16 و 19 تا 23
شماره تماس02133553734
آدرستهران، خیابان ری، میدان قیام، پلاک 1
اینستاگرامhani.foods@
آدرس سایتhanifoods.com

رستوران پرشین پلازا

رستوران پرشین پلازا تهران

مجموعه کافه و رستوران پرشین پلازا به هتل پرشین پلازا تهران تعلق دارد. این رستوران که در محدوده خیابان سهروردی تهران واقع شده است، محبوبیت زیادی در میان گردشگران و مسافران تهران کسب کرده است. نمای بیرونی لوکس هتل خبر از آن می‌دهد که با یکی از خاص‌ترین رستوران های تهران سروکار دارید. چهره گشاده و برخورد صمیمانه و در عین حال محترمانه پرسنل رستوران نیز رضایت میهمانان این رستوران را جلب می‌کند. در رستوران رویال گلکسی پرشین پلازا، فرصت امتحان انواع غذاهای ایرانی، بین‌المللی و عربی را دارید. علاوه بر این چشم‌انداز فوق‌العاده رستوران رویال به شهر تهران، لذت تماشای شهر از فراز برج چندطبقه را برایتان فراهم می‌کند.

ساعت کاریشنبه تا جمعه از ساعت 7 تا 23
شماره تماس02188478172
آدرستهران، سهروردی شمالی، پایین‌تر از بهشتی، خیابان میرزای زینالی، پلاک ۴۲

رستوران ایرانی ملی

رستوران ایرانی ملی تهران

یکی از بهترین رستوران های سلف سرویس تهران، رستوران ایرانی ملی است. این رستوران که در محدوده شرق تهران و خیابان پیروزی واقع است، شما را در مقابل کیفیت غذاها و پذیرایی شگفت‌زده می‌کند. در رستوران ایرانی ملی، خبری از تزیینات پرطمطراق و پرزرق‌وبرق نیست؛ بنابراین در کمال آسایش و راحتی می‌توانید با کمترین هزینه، غذایی سالم و لذیذ نوش جان کنید. با ورود به این رستوران، سالنی مستطیلی و بزرگ خواهید دید که در کنار یکی از طول‌های مستطیل میزی بلند قرار داده شده است. انواع غذاهای فرنگی و ایرانی روی این میز ارائه شده است. تنوع منوی سالاد و دسر این رستوران نیز کم از منوی غذایی اصلی آن ندارد. اگر برای برگزاری دورهمی‌های خانوادگی خود به رستوران ایرانی ملی مراجعه می‌کنید، پرسنل رستوران با نهایت احترام شما را به سالن VIP این رستوران راهنمایی می‌کنند.

ساعت کاریهمه‌روزه از ساعت 12 تا 16 و 19:30 تا 23
شماره تماس02133333147
آدرستهران، خیابان پیروزی، روبروی ستاد نیرو هوایی، پلاک ۵۵۴

در میان رستوران‌های سلف سرویس تهران باید حتماً به رستوران‌های زیر نیز اشاره کنیم که در بخش‌های قبلی مشخصات آن را به صورت کامل برای شما عزیزان شرح دادیم:

  • رستوران شهربانو

  • رستوران سنتی ترمه

۶. بهترین رستوران های تهران برای صبحانه

رستوران لئون

نمایی از رستوران لئون

لئون یکی از برندهای معروف رستوران در تهران محسوب می‌شود. رستوران لئون در محدوده خیابان ولیعصر و داخل مرکز خرید معروف سام سنتر قرار دارد. اگر به میل‌کردن یک صبحانه خوشمزه و متنوع علاقه دارید، حتماً باید سری به این رستوران بزنید. البته ناگفته نماند که منوی نهار و شام رستوران لئون نیز بسیار خوشمزه و با‌کیفیت است؛ اما در این بخش قصد معرفی بهترین رستوران های تهران برای صبحانه را داریم.

ساعت کار برای منوی صبحانه 9 صبح تا 11
شماره تماس02122653841
آدرستهران، ولیعصر، بالاتر از پل پارک وی، خیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر
اینستاگرامleon.1960@

رستوران کارزین

رستوران کازرین در تهران

کافه رستوران کارزین یکی از رستوران‌های تهران است که لحظات خوشی را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. فضای داخلی این کافه رستوران بسیار زیبا و مدرن طراحی شده است و با ورود به آن احساس آرامش می‌کنید. در محیط رستوران موسیقی زنده پخش می‌شود و از داخل رستوران می‌توانید مناظر بی‌نظیر میدان تجریش را مشاهده کنید. منوی صبحانه رستوران کارزین بسیار مفصل است و هر آنچه تصور کنید را می‌توانید در آن بیابید. کیفیت غذاهای این رستوران نیز زبانزد خاص و عام است و در مقایسه با کیفیت، قیمت معقولی نیز دارند.

ساعت کار ۸ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122707376
آدرستهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ملکی

کافه ‌رستوران ملل

تصویری از کافه رستوران ملل

در نزدیکی پل طبیعت رستورانی با نام کافه رستوران ملل قرار دارد و به همین خاطر بسیاری از مشتریان صبحانه آن کسانی هستند که این منطقه را برای پیاده‌روی صبح جمعه خود انتخاب کرده‌اند. کافه رستوران ملل یکی از رستوران‌های معروف و لوکس تهران محسوب می‌شود که در منطقه یک قرار دارد. این رستوران صبح روزهای جمعه را به منوی صبحانه اختصاص می‌دهد و صبحانه‌ای جانانه را برای مشتریان خود تدارک می‌بیند؛ پس با بهترین رستوران تهران برای صرف صبحانه‌های بی‌نظیر و خوشمزه آشنا شدیم.

ساعات کاریجمعه‌ها، 8 صبح تا 12 ظهر
شماره تماس02188194700
آدرستهران، میدان ونک، کنار ایستگاه مترو حقانی، پل طبیعت
اینستاگرامmelaltabiat.caferestaurant@

رستوران هتل اسپیناس

رستوران هتل اسپیناس شعبه بلوار کشاورز

هتل اسپیناس هتلی پنج ستاره و معروف در پایتخت است که دو شعبه مختلف دارد. هر دو این شعب خدماتی بسیار درخور را ارائه می‌دهند و کیفیت خدمات مطلوبی دارند. اما بین این دو هتل، رستوران هتل اسپیناس شعبه بلوار کشاورز، کیفیت بسیار بهتری دارد. اگر به دنبال جایی برای میل‌کردن صبحانه‌ای سلف سرویس و خوشمزه در صبح روز جمعه هستید، حتماً سری به این هتل بزنید. ورود عموم مردم به این رستوران آزاد است و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

ساعات کاری برای منوی صبحانه8 تا 10 صبح
شماره تماس02183844
آدرستهران، بلوار کشاورز، پلاک 126
آدرس سایتpersiangulf.espinashotels.com

کافه رستوران سبوس

کافه رستوران سبوس تهران

کافه رستواران سبوس را اغلب تهرانی‌ها می‌شناسند. منوی غذایی متنوع و محیط جذاب و جوان‌‌پسند آن در بین میهمانانش شهره است. در بخشی از این رستوران فضایی برای رزرو خصوصی مراسم تولد و جشن‌های خانوادگی نیز در نظر گرفته شده است. فضای آرام و دنج کافه رستوران سبوس برای قرارهای دوستانه، رمانتیک و دورهمی‌های خانوادگی مناسب است. اغلب میهمانان این رستوران آن را به خاطر منوی غذاها، نوشیدنی‌ها و دسرها که برا صرف در وعده صبحانه دل‌چسب است، انتخاب می‌کنند.

ساعت کاریهمه‌روزه از ساعت 18 تا 24
شماره تماس 02122015606
آدرسچهارراه پارک وی، ابتدای بزرگراه چمران، خیابان جوانان، خیابان الف
آدرس سایتsabooscafe.menew.pw

رستوران لانچین

اگر کارمند هستید و نمی‌دانید وعده صبحانه چه غذایی میل کنید، سری به رستوران لانچین تهران در خیابان گاندی بزنید. پس از اینکه نوع صبحانه خود را انتخاب کردید، می‌توانید در فضای داخلی رستوران یا فضای روباز رستوران در پیاده‌رو صبحانه‌تان را میل کنید. چیدمان فضای روباز رستوران لانچین به خاطر نبود آلودگی هوا در ساعات صبح و وجود میزهای دونفره، جایی دنج و آرام برای صرف صبحانه است. علاوه بر این دکوراسیون داخلی رستوران نیز به خاطر استفاده از المان‌های چوبی و رنگ‌های گرم، جوی صمیمی و آرامبخش را فراهم می‌کند.

ساعت کاریهمه‌روزه از ۷:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
شماره تماس 02188877930
آدرستهران، گاندی جنوبی، بین خیابان پانزدهم و هفدهم، پلاک 53

۷. بهترین رستوران های تهران برای نهار

دیزی سرای ایرانشهر

تصویری از دیزی سرا در ایرانشهر

مگر کسی وجود دارد که عاشق دیزی، این غذای سنتی ایرانی نباشد؟ این غذای خوشمزه، چرب و لذیذ به صورت تیلیت سرو می‌شود و البته که بیشتر در وعده نهار آن را میل می‌کنند. به همین خاطر دیزی سرای ایرانشهر یکی از بهترین رستوران های تهران برای ناهار محسوب می‌شود. این رستوران در مرکز شهر تهران قرار دارد و به‌صورت کاملاً خلاقانه‌ای دیزاین شده است. ظاهر رستوران شما را به یاد دوران گذشته می‌اندازد. پس اگر دلتان هوس دیزی چرب و خوشمزه کرده، بهتر است دیزی سرای ایرانشهر را برای نهار خود انتخاب کنید.

ساعات کارساعت 12 ظهر تا ۴ بعدازظهر
شماره تماس02188810008
آدرستهران، ایرانشهر، خیابان کلانتری، پلاک 52

کافه رستوران ایلدا

کافه رستوران ایلدا در تهران

کافه رستوران ایلدا یک پاتوق عالی برای دانشجویان محسوب می‌شود. این کافه رستوران دقیقاً روبه‌روی پارک دانشجو قرار گرفته و به همین خاطر مخاطبان خاص خود را دارد. محیط این رستوران بسیار آرام است و اکثر جوانان دانشجو را در آن خواهید دید که مشغول تبادل نظر با یکدیگر هستند. به یاد داشته باشید که امکان استفاده از قلیان هم در کافه رستوران ایلدا وجود دارد؛ پس اگر با دود قلیان رابطه خوشی ندارید، بهتر است به فکر یک رستوران دیگر برای صرف نهار خود باشید.

ساعات کار11 صبح تا 24 بامداد
شماره تماس02166478061
آدرستهران، خیابان ولی عصر، روبه‌روی تئاتر شهر، نبش کوچه محتشم
اینستاگرامeilda_cafe_resturnt@

رستوران برازنده

نمایی از رستوران برازنده

زمانی که وارد این رستوران می‌شوید، خواهید دید که واقعاً برازنده این نام است. رستوران برازنده محیطی بسیار شیک و زیبا دارد و با طراحی کلاسیک و محیطی با رنگ‌آمیزی روشن، شما را به یاد کاخ‌های باستانی می‌اندازد. رستوران برازنده خدمات VIP ارائه می‌دهد و کیفیت غذاهای آن بی‌نظیر است. همه این مسائل باعث شد تا ما رستوران برازنده را در لیست بهترین رستوران های تهران برای ناهار قرار دهیم. جالب است بدانید که با توجه به کیفیت منوی غذا و خدمات رستوران، قیمت آن بسیار معقول و مناسب است.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماستغییر کرده است
آدرستهران، چهار راه ولیعصر، خیابان مظفر جنوبی، نبش کوچه صدیقی

رستوران موبی دیک

رستوران موبی دیک تهران

رستوران موبی دیک تهران آن‌قدر به کیفیت کار خود و وفاداری هوادارانش اعتماد دارد که فقط در وعده ناهار باز است. این رستوران با اینکه در محدوده طرح ترافیک و در مرکز شهر تهران واقع شده است و در اطراف خود جای مناسبی برای پارک خودرو ندارد، باز هم در ساعات منتهی به ناهار بسیار شلوغ است. تا جایی که گاهی اوقات برای پذیرش سفارش خود باید حداقل 30 دقیقه منتظر بمانید. سبک سرو غذای در رستوران موبی دیک به‌صورت سلف سرویس است؛ بنابراین نگرانی درباره ظاهر و حجم غذایی که سفارش می‌دهید، ندارید. غذاها به صورت آماده در پشت ویترین آماده شده‌اند. شما می‌توانید با در دست داشتن یک سینی، در کنار سایر مشتریان رستوران در صف بایستید و هر غذایی که باب میلتان است، انتخاب کنید.

ساعت کاریهر روز به‌جز روزهای تعطیل از ۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر
شماره تماس 02188905041
آدرستهران، کریمخان، خیابان سپهبد قرنی، چهارراه سپند، کنار بانک ملی، پلاک 198

مجموعه رستوران ارکیده

رستوران ارکیده با شعبات مختلف خودر در سرتاسر تهران، شهرت قابل‌توجهی میان شهروندان تهرانی دست‌وپا کرده است. بهترین شعبه مجموعه رستوران‌های ارکیده در میدان آرژانتین تهران واقع شده است و ظرفیت پذیرایی بیش از 450 نفر میهمان را دارد. این رستوران با اضافه‌کردن پارکینگ اختصاصی به امکانات رفاهی خود، این امکان را برای میهمانان خود فراهم کرده تا در نهایت آرامش و با کمترین دغدغه از میل‌کردن وعده غذایی خود لذت ببرند. برای برگزاری مراسم‌ها و میهمانی‌های خانوادگی خود هم می‌توانید روی سالن‌های VIP این رستوران حساب کنید. بهترین غذاهای رستوران ارکیده که می‌توانید در وعده ناهار امتحان کنید باقالی‌پلو با ماهیچه و گردن، کباب ترش، جوجه کباب، شیشلیک و بختیاری‌های لذیذ هستند.

ساعت کاریهمه‌روزه از ساعت 11 تا 24 بامداد
شماره تماس 02188885300
آدرستهران، میدان آرژانتین، نبش خیابان الوند

در میان رستوران‌های تهران برای نهار، لازم است به رستوران‌های زیر نیز اشاره کنیم که در بخش‌های قبلی مشخصات آن را به‌صورت کامل برای شما عزیزان شرح دادیم:

  • رستوران مسلم

  • رستوران تیلیت سعدی

۸. بهترین رستوران های تهران برای شام

رستوران لابار

نمایی از رستوران لابار

رستوران لابار که بسیاری از مشتریان آن را به نام رستوران شیان می‌شناسند، یکی از بهترین رستوران های تهران برای شام محسوب می‌شود. این رستوران در محله لویزان و نزدیکی پارک جنگلی شیان یا همان پارک جنگلی لویزان، در طبقه بالای یک پاساژ قرار دارد. دقیقاً به خاطر منظره زیبایی که در طول شب دارد، رستوران لابار یکی از بهترین رستوران های تهران برای شام محسوب می‌شود. ظاهر این رستوران بسیار شیک و مدرن است و می‌توانید از آن برای دورهمی‌های خانوادگی استفاده کنید. مهم‌تر از هر چیز باید اشاره کنیم که این رستوران بخش تراس نیز دارد که این امکان را به شما می‌دهد تا در هوای آزاد غذای خود را میل کنید.

ساعات کاری
8 صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس 02122953074
آدرستهران، شیان، میدان طجرلو، مجتمع روژ هوم سنتر، تراس شرقی
اینستاگرامlabarcafe@
آدرس سایتlabarcafe.com

رستوران بین‌المللی نارنجستان

تصویری از رستوران بین المللی نارجستان

رستوران بین‌المللی نارنجستان را بی‌شک می‌توان یکی از رستوران‌های نامی تهران دانست که در منطقه سعادت‌آباد قرار دارد. این رستوران در طبقه بالای یک مجتمع تجاری قرار گرفته است و منظره‌ای تماشایی از پایتخت را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. محیط این رستوران بسیار شیک، آرام و لوکس است و شب‌ها می‌توانید در آرامش کامل از منظره پایتخت لذت ببرید. با وجود آنکه این رستوران در مقایسه با سایر نام‌های موجود در فهرست بهترین رستوران های تهران قیمت بیشتری دارد؛ اما قطعاً با چشیدن طعم غذاهای باکیفیت آن، قیمت را فراموش خواهید کرد.

ساعات کاری12 تا 16 و 19 تا 23
شماره تماس02122066060
آدرستهران، سعادت‌آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری
اینستاگرامnarenjestan_restaurant@
آدرس سایتnarenjestantehran.com

رستوران تهران بین

نمایی از رستوران تهران بین

در کنار رستوران نارنجستان، رستوران تهران بین را نیز باید یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران دانست که در محدوده سعادت آباد قرار دارد. این رستوران غذاهای خود را به‌صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد و محیطی بسیار لوکس و زیبا دارد. از همه این مزایا که بگذریم، باید به ویوی بی‌نظیری اشاره کنیم که به مشتریان خود از طبقه نهم و پنت هاوس برج عرفان هدیه می‌دهد. در طول شب می‌توانید از مشاهده منظره پایتخت چراغانی‌شده لذت ببرید و یک شب فراموش‌نشدنی را تجربه کنید.

ساعات کاری
10 صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02122131981
آدرستهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه هفدهم، پنت هاوس برج عرفان طبقه ۹
اینستاگرامtehranbeen_restaurant@
آدرس سایتtehranbeen.com

رستوران تراس پارک

تصویری از رستوران تراس پارک

رستوران تراس پارک در محدوده سعادت آباد و در یکی از محله‌های دنج آن واقع شده است. فضای داخلی این رستوران بسیار دنج، آرام و کمی تاریک طراحی شده است تا بتوانید در آرامش کامل از غذای خود لذت ببرید. همان طور که از نام این رستوران مشخص است، رستوران تراس پارک دارای فضای داخلی و فضای بیرونی است. فضای بیرونی این رستوران در حقیقت یک تراس بزرگ است که به شما امکان می‌دهد حین میل‌کردن غذای خود، از مناظر اطراف نیز لذت ببرید. این رستوران انواع غذاهای بین‌المللی و خوشمزه را ارائه می‌دهد و بر اساس نظرات مشتریان، کیفیت غذای خوبی نیز دارد.

ساعات کاری12 ظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس02188687710
آدرستهران، سعادت آباد، خیابان ۳۱، پلاک ۴۷
اینستاگرامterracepark.cafe@

رستوران پارک جنگلی شیان

رستوران پارک جنگلی شیان تهران

پارک جنگلی شیان یا لویزان در شمال شرق تهران قرار گرفته است. با حرکت به سمت پارک جنگلی لویزان از یک مسیر کوهستانی به سمت ارتفاعات عبور می‌کنید. رستوران شیان با چند طبقه مختلف در مرتفع‌ترین بخش پارک جنگلی شیان واقع شده است. بام شیان نمایی جذاب و دیدنی به ارتفاعات اطراف و طبیعت پارک جنگلی شیان دارد. در پشت‌بام رستوران شیان، تخت‌های سنتی را خواهید دید که در کنار یکدیگر چیده شده‌اند که از بلندای آن می‌توانید به طبیعت چشن‌نواز این پارک چشم بدوزید و در کنار صرف وعده شام از تماشای مناظر اطراف لذت ببرید. شما می‌توانید بدون محدودیت زمانی در رستوران شیان حضور داشته باشید و از پذیرایی چای زغالی و قلیان بعد از شام لذت ببرید.

ساعت کاریهمه‌روزه از ساعت 9 صبح تا 24 بامداد
شماره تماس 02122948061
آدرستهران، بزرگراه صدر، بزرگراه شهید بابایی، خروجی هنگام، پارک جنگلی لویزان

رستوران اس پی یو

رستوران اس پی یو تهران

پس از گشت‌وگذار در زیبایی‌های طبیعت درکه تهران وقت آن است که برای صرف شام به رستوران اس پی یو درکه بروید. کباب برگ و کباب لقمه این رستوران در بین طرف‌داران خود محبوبیت ویژه‌ای دارد. نان این رستوران به‌صورت تازه و تنوری همراه غذا سرو می‌شود؛ بنابراین خیالتان راحت باشد که غذایی کاملاً سالم و مقوی میل می‌کنید. برای اینکه راحت‌تر به رستوران ای پی یو بروید، باید به ایستگاه مترو تجریش بروید. پس از خروج از ایستگاه مترو در میدان قدس یا تجریش با اتوبوس یا تاکسی خودتان را به درکه برسانید. قدم‌زدن کنار رودخانه روان رستوران اس پی یو و شنیدن صدای دلنشین آب، خستگی راه را از تنتان به در می‌کند.

ساعت کاریهمه‌روزه از ساعت 11 تا 16 و 19 تا 24 بامداد
شماره تماس 02122419494
آدرستهران، درکه، میدان درکه

۹. بهترین رستوران های تهران برای مراسم

رستوران هتل اسپیناس

رستوران هتل اسپیناس

هتل اسپیناس پالاس، واقع در سعادت‌آباد، یکی از لوکس‌ترین هتل‌های تهران و ایران محسوب می‌شود. رستوران این هتل نیز به همین اندازه لوکس، زیبا و باوقار است. از این رو بسیاری از افراد که قصد دارند مراسم‌هایی نظیر سالگرد ازدواج، تولد یا مراسم عقد را در رستوران برگزار کنند، رستوران هتل اسپیناس پالاس را انتخاب می‌کنند. این رستوران لاتون نام دارد و فضای آن بسیار لوکس طراحی شده است. همچنین امکان رزرو کامل رستوران برای مراسم شما وجود دارد تا بتوانید دورهمی خانوادگی و دوستانه خود را در یکی از بهترین رستوران های تهران داشته باشید.

ساعات کاری12 ظهر تا ۱۲شب
شماره تماس02175675
آدرستهران، سعادت آباد، ميدان بهرود، خیابان عابدی، خيابان 33، شماره 21، هتل اسپيناس پالاس
آدرس سایتespinashotels.com

رستوران کنزو

تصویری از رستوران کنزو

رستوران کنزو یکی از بهترین رستوران‌های ژاپنی تهران محسوب می‌شود. فضای این رستوران بسیار شیک طراحی شده است و همین مسئله آن را به یک رستوران عالی برای برگزاری انواع مراسم تبدیل می‌کند. افرادی که به دنبال رستورانی خاص و منحصربه‌فرد و تجربه شبی به‌یادماندنی هستند، مراسم خود را در این رستوران برگزار می‌کنند. فضای رستوران بسیار مدرن طراحی شده و دیزاین بسیار جالبی دارد. درباره منوی غذایی آن هم باید گفت که بسیار خاص است و مراسم شما را به یک اتفاق خاطره‌انگیز تبدیل می‌کند.

ساعات کاری12 تا 15 و 19 تا 24
شماره تماس02188888222
آدرسمیدان ونک، خیابان خدامی، نبش کوچه لیلی، پلاک ۲۶
اینستاگرامkenzo_tehran@
آدرس سایتkenzorestaurant.com

رستوران حس توران

نمایی از رستوران حس توران

ترکیب کلمه «حس» در کنار «توران» ناخودآگاه به شما حس چینی‌بودن را منتقل می‌کند. رستوران حس توران رستورانی فوق لوکس، بسیار شیک و زیباست که در لیست بهترین رستوران های تهران که در منطقه یک قرار دارند، حاضر است. این رستوران به دو بخش کافه و رستوران تقسیم می‌شود و فضاسازی بی‌نظیری دارد. همه چیز در این رستوران رنگ و بوی لوکس‌بودن می‌دهد و چه جایی بهتر از اینجا برای برگزاری مراسمی خاص و به‌یادماندنی که برای همیشه در خاطر شما بماند. منوی غذایی این رستوران بسیار عجیب است و انواع غذاها و نوشیدنی‌های سنتی ایرانی را با نام‌هایی خاص در آن مشاهده خواهید کرد؛ پس آماده رویارویی با دنیایی از شگفتی و هیجان باشید.

ساعات کاری8 صبح تا ۴ عصر و ۷ شب تا ۱۲ شب
شماره تماس02126209930
آدرستهران، خیابان فرشته، نیلوفر، رویال آدرس، طبقه دوم
اینستاگرامhestooran_restaurant@
آدرس سایتhestooran.com

رستوران دیوان

تصویری از رستوران دیوان

حتماً برای برگزاری مراسمی مهم، به دنبال رستورانی درخور هستید. در این مواقع بهتر است به یکی از بهترین رستوران های تهران برای مراسم، یعنی رستوران دیوان، سری بزنید. این رستوران لوکس از تلفیق معماری مدرن و کلاسیک استفاده کرده و فضایی بی‌نظیر را به وجود آورده است. رستوران دیوان منویی بسیار کامل از انواع غذاهای خوشمزه سنتی را ارائه می‌دهد و شبی سلطنتی را برای شما رقم می‌زند. آینه‌کاری‌های رؤیایی، میز و صندلی‌های چشم‌نواز، کارکنانی آموزش‌دیده و مؤدب و خلاصه هر آنچه برای رقم‌زدن یک شب رؤیایی انتظار دارید را در این رستوران خواهید یافت.

ساعت کاریاز 12:30 ظهر تا 11 شب
شماره تماس02122653853
آدرستهران، محله فرشته، خیابان شهید فیاضی، بعد از تقاطع اخگری، مجتمع سام سنتر، طبقه۸، رستوران دیوان
اینستاگرامdivanrestaurant@

رستوران اقدسیه

رستوران اقدسیه تهران

رستوران اقدسیه با بیش از 40 سال سابقه کاری به نحوی اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است که در اکثر اوقات صندلی‌های آن را خالی نمی‌بینید. این رستوران که دارای دو طبقه مجزا از یکدیگر است همه‌روزه برای بسیاری از خانواده‌های تهرانی برنامه ناهار و شام را تدارک می‌بیند. پارکینگ خیابانی از دیگر امکانات این رستوران است که آن را برای پذیرایی از میهمانی‌های بزرگ، مناسب ساخته است. همان طور که گفتیم اغلب اوقات این رستوران شلوغ است؛ بنابراین اگر بیشتر از 5 نفر هستید و می‌خواهید به رستوران اقدسیه بروید، بهتر است از قبل میز خود را رزرو کنید.

ساعت کاریهمه‌روزه از ساعت 12 تا 22
شماره تماس ۰۲۱۲۲۸۰۳۱۴۴
آدرستهران، خیابان اقدسیه ، نرسیده به میدان اراج ، پلاک ۸

رستوران اسکای لانژ

رستوران اسکای لانژ تهران

یکی از لاکچری‌ترین رستوران های تهران برای برگزاری مراسم را می‌توانید در هتل اسپیناس تهران پیدا کنید. اگر به دنبال یک رستوران مجلل و شیک برای برگزاری مراسم‌های عقد، عروسی و میهمانی‌های خاص خود می‌گردید، رزرو رستوران اسکای لانژ را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این رستوران که در طبقه 21 برج هتل پالاس واقع شده است، با ویوی ابدی به جاذبه‌‌های شهر تهران، منظره‌ای چشم‌‌نواز به میهمانانتان هدیه می‌دهد. این رستوران دو نوع غذای ایرانی و فرنگی را در منوی پذیرایی خود آماده کرده است.  علاوه بر منوی غذا، انوع نوشیدنی‌های سرد و گرم، دسرها و انواع کیک برای پذیرایی در مراسم‌های شما مهیا است.

ساعت کاریشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۱۹ الی ۲ بامداد؛ جمعه‌ها از ساعت 11 صبح تا 16
شماره تماس ۰۲۱۷۵۶۷۵۰۰۰
آدرستهران، سعادت آباد، میدان بهرود، خیابان ۳۳، هتل اسپیناس پالاس

۱۰. بهترین رستوران های تهران با فضای باز

رستوران باغ بهشت فشم

رستوران باغ بهشت فشم

قطعاً ساکنان شرق تهران، رستوران باغ بهشت فشم را به‌خوبی می‌شناسند. رستوران‌های فشم معمولاً دارای فضای باز بسیار زیبایی هستند؛ اما رستوران بهشت فشم که به‌صورت طبقاتی بنا شده است را می‌توان یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز دانست. در این رستوران انواع آلاچیق‌های کوچک و بزرگ تعبیه شده است تا بتوانید بر اساس تعداد همراهان خود، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. فضای رستوران بهشت فشم به‌خوبی دیزاین شده است و آرامشی بی‌نظیر از جنس طبیعت بکر کوهستانی شمیرانات را به شما هدیه می‌دهد.

ساعات کاری11 تا 24
شماره تماس02126532614
آدرستهران، ابتدای جاده فشم (زردبند)، سمت چپ، رستوران باغ بهشت
اینستاگرامbaghebehesht_fasham@

رستوران باغ گیلاس فشم

رستوران باغ گیلاس یکی دیگر از رستوران‌های فشم است که شهرت بسیار زیادی دارد. این رستوران کمی بالاتر از رستوران باغ بهشت قرار دارد و در کنار رودخانه واقع شده است. اگر در میان بهترین رستوران های تهران به‌دنبال رستورانی با فضای باز عالی و مناظری زیبا هستید، حتماً باید رستوران باغ گیلاس فشم را انتخاب کنید. این رستوران دارای منوی ایرانی و فرنگی است و همچنین برای مهمانان خود قلیان نیز سرو می‌کند. فضای داخلی این رستوران به‌خوبی دیزاین شده است و فضایی کاملاً خانوادگی دارد. البته به یاد داشته باشید که در روزهای پایانی هفته، این رستوران بسیار شلوغ می‌شود؛ پس بهتر است ترجیحاً یا پیش از غروب آفتاب آلاچیق خود را انتخاب کنید یا با مجموعه تماس بگیرید تا یک تخت خالی برای شما رزرو کنند.

ساعات کاری11 تا 24
شماره تماس09191209286
آدرستهران، کیلومتر 5 جاده فشم، به سمت شمال، کنار مجتمع خلیج فارس، پلاک 325

رستوران دهکده فشم

نمایی از رستوران دهکده فشم

با وجود مناظر بکر کوهستانی و زیبای منطقه فشم، اصلاً جای تعجبی نیست که سومین رستورانی که قصد معرفی آن را داریم هم در منطقه شمیرانات قرار داشته باشد. رستوران دهکده فشم دارای فضاسازی بسیار بی‌نظیری است و با فاصله‌گذاری مناسب آلاچیق‌ها، حریم فضای خصوصی را به‌خوبی رعایت می‌کند. رستوران دهکده فشم دارای بخش مسقف و بخش روباز است. در فصل زمستان اگر از سرمای هوا فراری هستید، می‌‌توانید به بخش داخل رستوران مراجعه کنید. هرچند حتی در فصل زمستان هم با سیستم گرمایشی مناسب، امکان استفاده از آلاچیق‌های فضای باز وجود خواهد داشت. در این رستوران انواع غذاهای سنتی سرو می‌شود؛ اما بهتر است حتماً طعم کباب لقمه مخصوص و ماهی کبابی آن را بچشید؛ چراکه جای دیگری در میان بهترین رستوران های تهران چنان طعم بی‌نظیری را پیدا نمی‌کنید.

ساعت کار11 تا 15 و 19 تا 24
شماره تماس02126507135
آدرس میدان لشگرک، میدان زردبند، کیلومتر 2 جاده فشم

رستوران کوبابا

تصویری از رستوران کوبابا

رستوران کوبابا یکی از رستوران‌های لوکس شمال تهران به شمار می‌آید که غذاهایی بسیار خاص را ارائه می‌دهد. در این رستوران غذاهای پر از ادویه و چرب عربی و ترکی سرو می‌شود. البته به یاد داشته باشید که این رستوران شعب متعددی در لواسان، بام لند و جردن دارد. در این قسمت ما رستوران کوبابا جردن را به شما عزیزان معرفی می‌کنیم. این رستوران خاص هم دارای فضای بسته و هم دارای فضایی باز در بخش تراس است. پس در صورت تمایل می‌توانید غذای خود را داخل تراس یا بخش مسقف میل کنید. داخل سالن موسیقی زنده پخش می‌شود و امکان سیگار کشیدن در بخش تراس نیز وجود دارد. همچنین اینجا یکی از بهترین رستوران های دریایی تهران محسوب می‌شود.

ساعت کار11 صبح تا ۳ بعدازظهر
و ۷ عصر تا ۱۲ شب
شماره تماس02126208016
آدرس تهران، جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول
اینستاگرامkubaba.kitchen@

رستوران ایوان برج میلاد

رستوران ایوان برج میلاد تهران

کافه رستوران ایوان با فضایی لوکس و مجلل میزبان افرادی است که به قصد هم‌نشینی در مکانی دل‌انگیز و زیبا راهی این برج میلاد تهران شده‌اند. با ورود به این رستوران و تماشای جلوه‌های باشکوه معماری و تزیینات آن متوجه می‌شوید که به یکی از رستوران های خاص تهران میهمان شده‌اید. در این کافه رستوران انواع سوپ، پیش‌غذا، سالاد، صبحانه، غذای اصلی، شیک و کیک و دسر و انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. پذیرایی‌ها همگی در فضای روباز برج انجام می‌شوند. رستوران ایوان برج میلاد میزبان شما در جشن‌های تولد، خانوادگی و دوستانه است.

ساعت کاریشنبه تا جمعه 10 تا 16 و 17 تا ۲۴
شماره تماس 02188620311
آدرستهران، برج میلاد، ضلع غربی برج، جنب مهمان‌سرا

رستوران قیمه دات کام

رستوران قیمه دات کام تهران

عمارت والا بنایی 60ساله است که رستوران قیمه دات کام را درون خود جای داده است. عمارت والا که در منطقه باغ فردوس تهران قرار دارد، هر دو فضای روباز و بسته را برای میهمانان خود تدارک دیده است. فضای باز رستوران قیمه با تخت‌های چوبی در زیر آلاچیق‌های رنگارنگ، قیمه مخصوص خود را سرو می‌کند. دورتادور عمارت را دیوارهای آجری، گلدان‌های معطر فرا گرفته‌اند. حوض و فواره‌های همیشه روشن نیز حس خوب تازگی و نشاط را هدیه می‌دهند. خبر خوش اینکه این رستوران در خیابان ولیعصر تهران ساخته شده است؛ بنابراین به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید و طعم خوش قیمه آن را در وعده ناهار بچشید.

ساعت کاریهمه‌روزه از ساعت 12 تا 24 بامداد
شماره تماس 02126857739
آدرستهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از باغ فردوس، کوچه کیارستمی، توس سابق، پلاک ۳۱
اینستاگرامgheymecom@

در این نوشته از ره بال آسمان، سعی کردیم محبوب‌ترین و بهترین رستوران های تهران را برای سرو غذا به شما معرفی کنیم. همان طور که گفتیم ملاک این انتخاب، نظر کاربران و افرادی است که به این رستوران‌ها امتیاز مثبت داده‌اند. اگر هم در محدوده راه آهن یا یکی از پایانه‌های اتوبوس ساکن هستید، رستوران‌های باکیفیت را معرفی کنید تا از کار مسافرانی گره بگشایید که با بلیط قطار تهران یا بلیط اتوبوس تهران خود را به این شهر رسانده‌اند. ضمناً دلیل خودتان را برای انتخاب یا رد هر رستوران ذکر کنید تا آگاهی مخاطبان بیشتر شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.