بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده | خوشمزه های خوش آهنگ

6

اولین موسیقی که همه ما شنیده‌ایم، آهنگ بی‌نظیر صدای قلب مادرمان است. انسان با موسیقی عجین شده و موسیقی می‌تواند بر حالت‌های روحی یک فرد تاثیر مستقیم داشته باشد. بارها و بارها اتفاق افتاده که با یک موسیقی گریه کرده‌ایم، با دیگری شاد شدیم و با دیگری خاطراتمان زنده شده‌اند. همه این مسائل باعث شده تا در دنیای بازاریابی، به موسیقی اهمیت فراوانی داده شود. در بوتیک‌های لباس نوعی خاص از موسیقی پخش می‌شود و در فروشگاه‌های بزرگ، موسیقی دیگری به گوشمان خواهد خورد؛ به همین ترتیب، نوعی خاص از موسیقی در رستوران‌ها نیز نواخته می‌شود تا لذت چشیدن طعم غذا برای شما چندین برابر شود؛ اما آیا می‌دانید بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده کدام هستند؟ در این نوشته می‌خواهیم بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده را در اقصانقاط شهر معرفی کنیم تا هر کدام از شما، با هر موقعیت مکانی به یکی از بهترین رستوران‌ها دسترسی داشته باشید. اگر هم مسافر این شهر هستبد و مثلاً با خرید بلیط هواپیما تهران به پایتخت رسیده‌اید، نگران نباشید. در این لیست حتماً می‌توانید یکی از بهترین‌ها را در نزدیکی محل اقامتتان پیدا کنید. با ما همراه باشید.

رستوران باغ صبا

فضای داخلی رستوران باغ صبا تهران

رستوران باغ صبا در محدوده خیابان شریعتی واقع شده است و به‌دلیل مجاورت با سفارت انگلستان، تلاش کرده تا به بهترین شکل ممکن فرهنگ ایرانی را در رستوران خود به نمایش بگذارد. این رستوران ظاهری بسیار زیبا و سنتی دارد و شما را به یاد خانه‌های قجری می‌اندازد. تزیینات داخل رستوران را به‌خوبی انتخاب کرده‌اند و غذا روی میزهای سنتی چوبی یا تخت‌های بزرگ چند نفره سرو می‌شود. پس از میل‌کردن غذا می‌توانید روی بالش‌های گرد که به «متکا» معروف هستند، کمی استراحت کنید و از شنیدن اجرای موسیقی زنده رستوران لذت ببرید.

تصویر زیبا از رستوران باغ صبا در تهران

از کیفیت غذای رستوران باغ صبا که بگذریم، باید به آرامش فضای داخلی آن اشاره کنیم. این رستوران به‌خوبی فضاسازی شده است و از بدو ورود آرامش را به شما هدیه می‌دهد. تصور کنید که در فضایی سنتی، روی تخت چوبی در کنار عزیزان خود مشغول میل‌کردن کبابی خوشمزه هستید و صدای ماورایی سنتور در محیط پخش می‌شود. پس از میل‌کردن غذا می‌توانید انواع دسر از جمله چای و شیرینی یا میوه سفارش دهید تا بتوانید اندکی بیشتر در رستوران از اجرای موسیقی زنده لذت ببرید.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۴ عصر
۸ شب تا ۱۲ شب
شماره تماس02177539684
آدرسشریعتی، روبه‌روی خیابان ملک
اینستاگرامbaghesaba@

رستوران شبستان

رستوران های تهران با موسیقی زنده | رستوران شبستان

در محدوده مرکز شهر، رستورانی سنتی و زیبا با نام رستوران شبستان وجود دارد که بهترین گزینه برای دورهمی‌های خانوادگی محسوب می‌شود. رستوران شبستان سالنی نسبتاً بزرگ دارد که به‌زیبایی آن را طراحی کرده‌اند. دیوارهای رستوران با آجرهای قدیمی و گچبری‌های سفید تزیین شده‌اند. در این رستوران سادگی ملاک اول طراحی بوده است و خبری از تجملات بی‌دلیل در آن نیست. زمانی که وارد رستوران می‌شوید، در قسمت جلوی سالن، سکویی را خواهید دید که محل مخصوص اجرای موسیقی زنده است.

همین باعث می‌شود تا رستوران شبستان را نیز جزء بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده سنتی بدانیم. رستوران شبستان در مقایسه با برخی از رستوران‌های سنتی دیگر سقفی بلند دارد و به همین خاطر صدای موسیقی قطعاً آزاردهنده نخواهد بود. در کنار بخش میانی سالن، میزهایی چوبی با صندلی‌های راحت چیده شده‌اند. اگر به صرف‌کردن غذا روی تخت‌های سنتی علاقه دارید، می‌توانید تخت‌های محیط سالن را انتخاب کنید.

فضای داخلی رستوران سنتی شبستان تهران

با وجود آنکه در چنین فضایی و مخصوصاً زمانی که اجرای موسیقی زنده با سازهایی همانند تار و سنتور گوش شما را نوازش می‌دهند، بهترین گزینه سرو غذاهای ایرانی است؛ اما رستوران شبستان حق انتخاب را به مشتری می‌سپارد. از این رو در منوی رستوران شبستان کنار غذاهای سنتی، انواع غذاهای فرنگی مثل استیک گوشت، استیک مرغ، جوجه چینی و از این قبیل خوراک‌ها نیز سرو می‌شود. در میان غذاهای سنتی رستوران شبستان، باقلا‌پلو با گوشت گردن و کباب کاردی بیش از همه طرفدار دارد. در نهایت باید اضافه کنیم که پس از سرو غذا می‌توانید چای و باقلوا، بستنی یا میوه سفارش دهید و از نوای موسیقی سنتی ایرانی لذت ببرید.

ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس02188922080
آدرسخیابان استاد نجات الهی (ویلا)، بعد ازچهارراه طالقانی پلاک 90

رستوران حوض خونه

رستوران حوض خونه تهران

رستوران حوض خونه در یکی از معروف ترین خیابان های تهران یعنی خیابان ولیعصر تهران قرار دارد. این رستوران با فضای سنتی و قدیمی که طراحی کرده است، توانسته در دل بسیاری شکم‌گردهای تهرانی جا باز کند. جالب است بدانید پرسنل رستوران حوض خونه با لباس محلی غذای شما را در ظرف‌های قدیمی و سنتی سرو می‌کنند. غذاهای محلی این رستوران آن‌قدر خاص و لذیذ هستند که نمونه‌اش را در کمتر جای دیگری پیدا می‌کنید. این رستوران با دعوت از خواننده‌های مطرح هر شب اجرای موسیقی زنده دارد. رستوران حوض خونه در فهرست بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده است که طرف‌داران را به خود جذب کرده است.

ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۶:۳۰ و ۱۹ تا ۲۳:۳۰
شماره تماس021۸۸۷۷۲۶۶۸
آدرستهران، خيابان وليعصر، انتهای ضلع شمالی پارک ساعی، روبه‌روی خيابان ساعی يكم، پلاک ٢٣۶۶

باغ رستوران گل یخ

باغ رستوران گل یخ از دیگر رستوران های تهران با موسیقی زنده است که در منطقه فرحزاد تهران واقع شده است.  همان طور که می‌دانید  منطقه فرحزاد از محلات خوش‌آب‌وهوای تهران است که جان می‌دهد برای طبیعت‌گردی و دورهمی‌های خانوادگی. باغ رستوران گل یخ با طراحی آلاچیق‌ها و اتاقک‌های چوبی فضای راحت و زیبایی برای میهمانان آماده کرده است. اجرای زنده موسیقی در این باغ رستوران در روزهای پنجشنبه و جمعه صورت می‌گیرد. میهمانان باغ رستوران گل یخ بدون اینکه نیازی به پرداخت هزینه ورودی داشته باشند می‌توانند از شنیدن موسیقی لذت ببرند.

ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 12 تا 24 بامداد
شماره تماس۰۲۱۸۸۷۷۲۶۶۸
آدرستهران، خیابان اشرفی اصفهانی، روبه‌روی چاردیواری، ابتدای فرحزاد، خیابان صحرا

رستوران سروستان

وقتی حسابی در دریاچه چیتگر خوش گذراندید و از مصاحبت دوستان و خانوده‌تان لذت بردید، وقت از عزا در آوردن شکم در رستوران سروستان چیتگر است. آشپزهای رستوران سروستان به فکر سلامت میهمانانشان هم بوده‌اند. به این صورت که تمامی‌ غذاهای این رستوران با روغن زیتون طبخ می‌شوند. با غرفه‌های متنوع غذای شمالی و فست‌فود که در رستوران سروستان وجود دارد، به‌راحتی غذای دلخواهتان را پیدا می‌کنید. در میان رستوران های تهران با موسیقی زنده، این رستوران اجرای زنده خود را از ساعت 8 شب آغز می‌کند و در ساعت 11 به پایان می‌رساند. در کنار لذت‌بردن از طعم غذایتان می‌توانید از غرفه عکاسی و فروش صنایع‌دستی این رستوران هم استفاده کنید.

ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 17:30 تا 24 بامداد
شماره تماس09357673547
آدرستهران، همت غرب، شهید خرازی، خروجی دریاچه شهدای چیتگر

رستوران لیدوما

کاخ رستوران لیدوما از آن دست رستوران های تهران با موسیقی زنده است که خدمات لاکچری دیگری هم دارد. رستوران لیدوما از کافه، روف گاردن و فضای  CIP اختصاصی هم  برخوردار است. چنانچه بخواهید جشن‌ها و میهمانی‌ها را در بیرون از خانه برگزار کنید، رستوران لیدوما فضای مناسبی برای پذیرایی است. تنوع منوی رستوران و کافه لیدوما وسوسه‌تان می‌کند تا هر یک غذاهای فرنگی، دریایی و ایرانی آن، غذایی را امتحان کنید. کافه لیدوما هم نوشیدنی‌ها و کیک‌های تازه را میهمان لحظه‌های شیرین‌تان می‌کند.

ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۲ شب
شماره تماس021۸۶۰۹۰۸۹۰
آدرستهران، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی

رستوران شب های سرو

نمایی ازفضای داخلی رستوران شب های سرو

برای لذت‌بردن از نوای خوش اجرای موسیقی زنده در رستوران شب های سرو سعادت‌آباد باید حوالی ساعت 8:30 تا 11:30 شب به این رستوران بروید. خیالتان از بابت پروپیمان‌بودن منوی این رستوران هم راحت باشد؛ چراکه این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی شامل انواع کابا، ماهی کباب، پیتزا و پاستا را در سرویس پذیرایی خود دارد. رستوران شب های سرو از پارکینگ اختصاصی هم برخوردار است که رفاه کامل میهمانان را فراهم می‌کند.

ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت 11:30 تا 24 بامداد
شماره تماس021٢٢٣۶٣٣١١
آدرستهران، سعادت آباد، چهارراه سرو، پلاک 79، پایین بانک گردشگری

سفره خانه باران

سفره خانه سنتی باران را هم طرف‌داران رستوران های سنتی می‌پندند و هم دوست‌داران رستوران‌های مدرن. رستوران باران که در فهرست رستوران های تهران با موسیقی زنده هم جایی برای خود باز کرده است، ساختمانی با سه طبقه فضا دارد. هریک از این طبقات معماری و سبک پذیرایی مخصوص به خود را دارند. در طبقه همکف سفره خانه باران، یک کترینگ در نظر گرفته شده است تا غذای دلخواه مشتریان را به منزل یا هر مکان دیگری که بخواهند، ارسال کند. رستوران اصلی در طبقه اول راه‌اندازی شده است و اجرای موسیقی زنده نیز در همین طبقه برگزار می‌شود. برای هم‌نشینی در کافه و سفره‌خانه سنتی هم می‌توانید به طبقه دوم این سفره‌خانه بروید و از صرف انواع دمنوش‌ها، قهوه، کیک و قلیان لذت ببرید.

ساعات کاریهمه‌روزه از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس021۲۲۵۳۲۴۱
آدرستهران، پاسداران، ميدان هروى، بلوار پناهى نيا، پلاک ۵۰

رستوران تهران بین

رستوران های تهران با موسیقی زنده | نمای ۳۶۰ درجه تهران از تهران بین

شاید از شنیدن نام رستوران «تهران بین» کمی تعجب کنید؛ اما با کمی موشکافی و تفکر متوجه می‌شوید که در این رستوران باید انتظار تماشای منظره‌ای زیبا از تهران را داشته باشید و دقیقاً همین طور هم هست. رستوران تهران بین در طبقه نهم برج عرفان قرار دارد. دیوارهای رستوران همگی شیشه‌های قدی هستند و هر جایی که بنشینید، می‌توانید از تماشای منظره 360 درجه از تهران لذت ببرید. فضای رستوران دارای سه بخش مختلف رستوران، کافی‌شاپ و سالن VIP است که البته در تمامی این قسمت‌ها، امکان تماشای مناظر دیدنی تهران وجود دارد. فضای داخلی رستوران تهران بین به‌خوبی با سبک مدرن طراحی شده است. تجملات زیادی در رستوران تهران بین به چشم نمی‌خورد؛ اما دکوراسیون مینیمال، حس شیک و جالبی را به این رستوران بخشیده است.

تصویر زیبا از رستوران تهران بین

حال تصور کنید شبی آرام را در کنار عزیزان خود داخل رستوران تهران بین سپری می‌کنید و از مناظر تهران لذت می‌برید و یک نوازنده حرفه‌ای، برای شما پیانو می‌نوازد. پیانو یکی از آرام‌بخش‌ترین سازهای دنیا به حساب می‌آید. در رستوران تهران بین، نوازنده‌ای بسیار خبره و زبده با اجرای خود شما را به وجد می‌آورد. رستوران تهران بین هم برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه، هم برای قرارهای کاری و هم برای مراسم بزرگ گزینه‌ای بسیار مناسب، شیک و لاکچری محسوب می‌شود. در منوی این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و انواع دمنوش، نوشیدنی سرد و گرم را سفارش دهید. همچنین در نظر داشته باشید که تهران بین دارای فضای پارک اختصاصی است و لازم نیست که زمان زیادی را صرف یافتن جای پارک خودرو خود کنید. اگر می‌خواهید دورهمی شاد و مفرحی را در کنار عزیزان خود تجربه کنید، رستوران تهران بین به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده منتظر شماست.

ساعات کاری
10 صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02122131981
آدرستهران، سعادت آباد، خیابان سرو غربی، خیابان ریاضی بخشایش، کوچه هفدهم، پنت هاوس برج عرفان طبقه ۹
اینستاگرامtehranbeen_restaurant@
آدرس سایتtehranbeen.com

رستوران کشتی سندباد

تصویر رستوران کشتی سندباد

همه ما با نام «سندباد» آشنا هستیم و با شنیدن این اسم به دوران خوش کودکی خود باز می‌گردیم. رستوران کشتی سندباد یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده است که در محدوده مرکز شهر قرار دارد. شاید کمی از شنیدن نام این رستوران تعجب کنید؛ اما باید بدانید که فضای داخلی رستوران به شکل یک کشتی بزرگ طراحی شده است و از المان‌هایی مخصوص همانند فانوس دریایی، سکان کشتی، لنگر و غیره در آن استفاده کرده‌اند. رستوران کشتی سندباد در ساختمان هتل پارسای خیابان طالقانی واقع شده و با طراحی منحصربه‌فرد، تا به امروز مشتریان فراوانی را جذب خود کرده است.

تصویر زیبا از رستوران سنتی کشتی سندباد

غذاهای رستوران سندباد از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند و طعمی بی‌نظیر دارند. نکته جالب توجه درباره منوی رستوران سندباد، تقسیم‌بندی جالب آن است. اگر به منوی رستوران سندباد نگاهی بیندازید، خواهید دید که غذاهای آن به سه دسته کلی بشقاب سفید، بشقاب دریایی و بشقاب قرمز تقسیم شده است. غذاهای بشقاب سفید از گوشت مرغ و بوقلمون تهیه می‌شوند. همان طور که انتظار می‌رود، در بشقاب قرمز غذاهای کبابی و انواع استیک وجود دارد. از ظاهر رستوران هم می‌توانید متوجه شوید که در رستوران سندباد، غذاهای دریایی بی‌نظیری سرو می‌شود.

از همه نکات مثبت رستوران کشتی سندباد که بگذریم، باید به مهم‌ترین نقطه قوت آن، یعنی اجرای موسیقی زنده اشاره کنیم. جالب است بدانید در بین نظرات مشتریان این رستوران، اکثر افراد با شوق فراوان به اجرای گروه موسیقی اشاره می‌کنند. گروه اجرای موسیقی زنده این رستوران از تیمی کاملاً حرفه‌ای تشکیل شده است و اجرایی به کیفیت کنسرت تخصصی را به شما هدیه می‌دهند.

ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۱۰:۳۰ شب
شماره تماس02166469025
آدرسخیابان ولیعصر، خیابان طالقانی، روبه‌روی جهاد سازندگی، پلاک 23، هتل پارسا
اینستاگرامkashti_e_sandbad@

رستوران موژان

رستوران موژان از سبکی خاص در ارائه خدمات به مشتریان استفاده کرده است. این رستوران ظاهری سنتی دارد و به‌زیبایی از المان‌های ایرانی در طراحی خود استفاده کرده است. پنجره‌های قدی، شیشه‌های رنگی و صندلی‌های منبت‌کاری‌شده همگی در این رستوران به چشم می‌خورند. روی دیوارهای این رستوران انواع نقش و طرح‌های اسلیمی و ایرانی وجود دارد و به‌خوبی حس یک رستوران سنتی عالی را به شما منتقل می‌کند؛ اما با وجود چنین طراحی کلاسیک و زیبایی، رستوران موژان خودش را به ارائه منوی سنتی محدود نکرده است.

در این رستوران انواع غذاهای فرنگی در کنار انواع خوراک‌های خوشمزه سنتی سرو می‌شوند و همین مسئله حق انتخاب شما را به مراتب بیشتر می‌کند. نکته جالب توجه اینجاست که حتی بخش فرنگی از بخش ایرانی در این رستوران متمایز شده است تا یکپارچگی نسبی را در رستوران احساس کنید.

مدیریت رستوران موژان برای آنکه بتواند بهترین تجربه را به شما هدیه دهد، به‌غیر از روزهای شنبه، همه‌روزه از یک گروه موسیقی درخواست کرده تا در محیط رستوران برنامه اجرا کنند؛ بنابراین همان موقع که طعم لذیذ غذایتان را در یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده می‌چشید، از شنیدن ترانه‌های سنتی لذت می‌برید. این گروه شامل خواننده و چند نوازنده بسیار حرفه‌ای می‌شود که ساعت‌ها هنرنمایی‌شان به شما لذت می‌بخشد. رستوران موژان دارای منویی بسیار متنوع است و این موضوع ممکن است شما را در انتخاب سردرگم کند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی خاص مثل کباب بختیاری، کباب شترمرغ، قیمه نثار و حتی کوفته تبریزی را سفارش دهید. در منوی فرنگی رستوران موژان نیز انواع استیک، میگو، پاستا، بیف و جوجه چینی ارائه می‌شود.

ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس02146086959
آدرسهمت غرب، شهرک گلستان، بلوار شهید علی مرادی، نبش نسیم ۱۶، پاساژ طوبی
اینستاگرامmozhan.restaurant@

رستوران سنتی ترمه

قسمت وی ای پی رستوران سنتی ترمه در تهران

نظر شما درباره رستوران‌های هتل چیست؟ برخی افراد تصور می‌کنند که رستوران‌های هتل بی‌کیفیت هستند؛ اما اصلاً اینطور نیست. در حال حاضر هتل‌های بنام، به هیچ وجه حاضر نیستند به خاطر کیفیت نامطلوب خدمات در بخش رستوران، اعتبار خود را زیر سؤال ببرند. از این رو رستوران اکثر هتل‌های تهران، خدماتی بی‌نظیر و درخور را به شما ارائه می‌دهند. در میان رستوران هتل‌های مختلف تهران، رستوران سنتی ترمه به‌عنوان نمونه‌ای از خدمات عالی و بی‌نظیر محسوب می‌شود. این رستوران در ساختمان هتل فردوسی واقع شده است و در محدوده میدان امام خمینی قرار دارد؛ اما موقعیت قرارگیری رستوران ترمه نباید شما را درباره کیفیت غذاهای آن دچار تردید کند.

کافه سنتی رستوران ترمه

رستوران ترمه دارای طراحی بسیار زیبای سنتی است و به‌خوبی از المان‌های سنتی ایرانی در آن استفاده کرده‌اند. کاشی‌کاری‌های لاجوردی که در وسط سالن قرار دارد، فضا را آرامش‌بخش کرده و حس روزهای خوش گذشته را به شما باز می‌گرداند. این رستوران دارای سالنی نسبتاً بزرگ است و به همین خاطر گزینه بسیار مناسبی برای برگزاری انواع مراسم محسوب می‌شود. مهم‌ترین نقطه تمایز رستوران سنتی ترمه نسبت به سایر رستوران‌ها، سلف سرویس بودن غذاهای آن است. این رستوران با موسیقی زنده و منویی بسیار متنوع اعم از انواع غذاهای سنتی و فرنگی در فهرست بهترین رستوران های سلف سرویس تهران قرار گرفته است.

کیفیت غذاهای این رستوران بسیار مطلوب هستند و از چشیدن طعم آن‌ها سیر نخواهید شد. به همین دلیل از رستوران ترمه به‌عنوان یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده یاد می‌کنند. با وجود همه مزایای نام برده، مزیت اصلی رستوران سنتی ترمه که خاطره‌ای شیرین در ذهن شما به جای می‌گذارد، صرف غذا در کنار موسیقی زنده رستوران ترمه است. این گروه موسیقی از ساعت 19 تا 24 چندین و چند برنامه شاد و دلنشین را اجرا می‌کند تا شب شما تبدیل به شبی خاص و به یاد ماندنی شود.

ساعت کاریاز ۱۲ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر
از ۷ تا ۱۱ شب
شماره تماس02166727026
آدرسمیدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، هتل بزرگ فردوسی

رستوران عمارت سنتی ایرانی

فضای داخلی رستوران عمارت ایرانی تهران

در وصف رستوران عمارت سنتی ایرانی باید چنین گفت که رستورانی در میان موزه تاریخ ایران قرار دارد! دکوراسیون داخلی رستوران عمارت سنتی ایرانی به شکل خارق‌العاده‌ای زیباست و شما را مات و مبهوت تماشا خواهد کرد. این رستوران که در مرکز شهر و محدوده انقلاب واقع شده است، به معنای واقعی کلمه توانسته تا فضایی سنتی را در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

رستوران عمارت سنتی ایرانی دارای چند بخش مختلف است و در هر بخش طراحی منحصر به فردی را شاهد خواهید بود. در بخشی از این رستوران، طراحی سنتی با مبلمان شیک چرمی ترکیب شده تا حسی عجیب و ترکیبی از طراحی سنتی و حس راحتی مدرنیته را تجربه نمایید. علاوه بر تمامی این فضاهای زیبا و دیدنی، رستوران عمارت سنتی ایرانی برای مشتریان خاص خود و افرادی که قصد دارند مراسم مهمی را در این رستوران برگزار کنند، یک سالن VIP در نظر گرفته است که بهای آن را به صورت جداگانه باید پرداخت کنید. البته شاید بهتر باشد برای برگزاری مراسم خاص خود،‌ نگاهی به لوکس ترین رستوران های تهران هم بیندازید.

فضای مدرن و دکوراسیون خاص رستوران عمارت ایرانی

منوی این رستوران، منویی کاملاً سنتی، لذیذ و متنوع است. کیفیت غذاهای عمارت سنتی ایرانی بی‌نظیر است و قطعاً مست بوی عطر برنج ایرانی و زعفران خواهید شد. شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی من جمله کباب سلطانی، باقلا‌پلو با گوشت گردن و یا قیمه نثار را در این رستوران سفارش دهید. علاوه بر همه این‌ها، در روزهای آخر هفته یعنی چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت 19 تا 24، اجرای موسیقی زنده در این رستوران برقرار است. برنامه موسیقی زنده این رستوران کاملاً محدود است و از این رو حتماً باید از ابتدای هفته برای خودتان میز رزرو کنید.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02188344265
آدرسخیابان انقلاب، بعد از مترو دروازه دولت، نرسیده به میدان فردوسی، خیابان موسوی (فرصت)، پلاک 11
اینستاگرامemarat_sonati_irani@

رستوران کندیمیز

کندیمیز یک عبارت ترکی استانبولی به این معناست که «امیدوارم از چشم بد به دور باشید». رستوران کندیمیز یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده محسوب می‌شود. این رستوران دارای طراحی کاملاً سنتی است و در طراحی دکوراسیون سنتی هیچ المانی را فراموش نکرده‌ است. دیوارهای آجری همراه با نقاشی‌های بسیار زیبایی که روی خود دیوار انجام شده‌اند و برخی اساطیر ایرانی را به نمایش در می‌آورند به همراه تخت‌های سنتی، ترکیبی بی‌نظیر از طراحی ایرانی را به ارمغان آورده‌اند. این رستوران دارای سالنی نسبتاً بزرگ است و در‌عینِ‌حال فضایی دنج و خودمانی دارد که برای برگزاری مراسم و دورهمی خانوادگی شما بسیار مناسب خواهد بود.

منو رستوران کندیمیز

با وجود آنکه طراحی دکوراسیون داخلی این رستوران به سبک سنتی انجام شده است؛ اما منوی این رستوران انواع غذاهای سنتی و فرنگی را پوشش می‌دهد. با این کار لازم نیست که نگران سلیقه مهمان خود باشید و بین رستوران سنتی و فرنگی یکی را انتخاب کنید. منوی رستوران کندیمیز انواع خورش سنتی، انواع کباب، شنیسل، جوجه چینی و امثال این غذاها را ارائه می‌دهد که کیفیت بسیار مطلوبی دارند. علاوه بر فضایی دلنشین و غذایی خوشمزه، در رستوران کندیمیز می‌توانید تجربه بی‌نظیری از موسیقی زنده را داشته باشید. گروه موسیقی رستوران کندیمیز هر شب از ساعت ۸ برنامه خود را آغاز می‌کند. باید بدانید که برنامه این گروه ترکیبی از اجرای موسیقی آذری و پاپ ایرانی است. به همین خاطر در رستوران کندیمیز تهران، شبی منحصربه‌فرد و خاص را تجربه خواهید کرد.

ساعات کاری۱۰ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02166066349
آدرسآزادی، به سمت آریاشهر، محمد علی جناح، خیابان صالحی، خیابان ولدخانی شمالی، نبش دهبان، پلاک 4

رستوران خوان کرم

طراحی زیبای رستوران خوان کرم در تهران

طراحی یک رستوران قطعاً در جذب مشتری و همچنین حسی که به مخاطب خود منتقل می‌کند، تاثیر به‌سزایی دارد. رستوران خوان کرم این مساله را به خوبی درک کرده و در همین راستا، فضایی بسیار دیدنی را طراحی کرده است. فضای داخلی این رستوران بسیار زیبا طراحی شده است و می‌توانید ترکیبی از المان‌های سنتی ایرانی و همچنین مدرن را در کنار هم ببینید. این رستوران دارای میزها و صندلی‌های بسیار شیک و تخت‌هایی هست که نه سنتی و نه مدرن هستند.

ستون‌های کاشی کاری شده رستوران، شما را به یاد طراحی سنتی ایرانی می‌اندازد. روی برخی دیوارهای این رستوران، با خط خوشنویسی، ابیاتی شعر نوشته شده است که باعث ایجاد فضایی شاعرانه می‌شود. همچنین بخشی از رستوران خوان کرم حالت لژ خانوادگی دارد و می‌توانید انواع مراسم و دورهمی خانوادگی را در آن برگزار نمایید. به صورت کلی خوان کرم ظرفیت میزبانی از حدود 100 مهمان را دارد و این مهم را مدیون سالن بزرگ خود است.

منو رستوران خوان کرم

منوی رستوران خوان کرم نیز همانند طراحی دکوراسیون داخلی آن، ترکیبی از سنتی و فرنگی است. در این منو می‌توانید از انواع کباب گرفته تا کشک بادمجان و چیکن استراگانوف را سفارش دهید. غذاهای این رستوران از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند و با کمک پرسنل حرفه‌ای خود، سفارش‌ شما را در کمترین زمان سرو خواهد کرد. علاوه بر تمامی این مزایا، رستوران خوان کرم دارای گروه موسیقی زنده است. برای آنکه بتوانید از شنیدن اجرای زنده موسیقی رستوران بهره‌مند شوید، باید به ازای هر نفر، 10هزار تومان بیشتر بپردازید. می‌بینید که هزینه این خدمت ارزش وقت‌گذرانی در یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده را دارد.

ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس02144768644
آدرسانتهای همت غرب شهرک گلستان، میدان اتریش بنفشه، دهم شمالی، مجتمع تجاری باران
اینستاگرامkhan_e_karam_restaurant@

رستوران گیلار

رستوران گیلان تهران

واژه «گیلار» ریشه در گیلان و خطه سرسبز شمال کشورمان دارد. بی‌شک زمانی که حرف از غذاهای خوشمزه، متنوع و رنگارنگ به میان می‌آید، همه ما به یاد غذاهای گیلکی می‌افتیم. غذاهای گیلکی بسیار لذیذ و خوشمزه هستند و حس چشایی شما را به چالش می‌کشند. قطعاً همه ما نام برخی از غذاهای معروف گیلکی از جمله کته کباب، میرزا قاسمی و باقلا قاتوق را شنیده‌ایم. این رستوران نیز به صورت کاملاً تخصصی، مخصوص سرو انواع غذای خوشمزه گیلکی است. در این رستوران از بهترین پرسنل محلی کمک گرفته می‌شود تا غذایی با همان عطر و طعم محلی را برای شما تهیه کنند. در حقیقت باید گفت که طعم غذاهای رستوران گیلار با غذاهایی که در رستوران‌های خود گیلان میل می‌کنید، هیچ تفاوتی ندارد.

دکوراسیون گیلکی رستوران گیلار

اما جالب است بدانید که رستوران گیلار به طعم غذاهای گیلکی بسنده نکرده و دکوراسیون خود را نیز کاملاً بر اساس خانه‌های گیلکی طراحی کرده است. فضای رستوران دقیقاً شبیه به یک کلبه قدیمی در دل شمال است که سقفی کاهگلی دارد. تیرک‌های چوبی دقیقاً شما را به یاد خانه‌های سنتی مردم گیلان می‌اندازد و استفاده از المان‌های این خطه سرسبز به‌خوبی انجام شده است. برای آنکه کاملاً حال‌وهوای گیلان و مردم خون‌گرم این خطه را به دست بیاورید، این رستوران اجرای زنده موسیقی را با نواختن ترانه‌های سنتی و گیلکی برایتان فراهم می‌کند. حضور در این رستوران قطعاً برای شما تجربه‌ای کامل از حس و حال گیلان آن هم در دل یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده خواهد بود.

ساعت کاری12ظهر تا 11شب
شماره تماس02122741665
آدرسنیاوران، به سمت تجریش، نرسیده به چهارراه مژده، رستوران گیلار
اینستاگرامgilar.tehran@
آدرس سایتgilarniavaran.ir

رستوران عالی قاپو

فضای داخلی رستوران سنتی عالی قاپو تهران

رستوران عالی قاپو را باید یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده دانست. این رستوران معروف در محدوده ونک واقع شده است. شاید با دیدن در ورودی آن، تصور نکنید که چنین رستوران مشهور و بزرگی باشد. فضای داخلی رستوران به بهترین شکل طراحی شده است و از تک به تک المان‌های سنتی ایرانی در آن استفاده کرده‌اند.

فضای کلی رستوران با وجود آنکه سنتی طراحی شده است، بسیار شیک بوده و مناسب مراسم مهم شما خواهد بود. رستوران عالی قاپو با آنکه در طبقه زیر همکف واقع شده است؛ اما به واسطه سقف بلند خود، بالکنی بسیار بزرگ دارد که آن را تبدیل به لژ خانوادگی کرده‌اند. دور تا دور رستوران، فضاهای شخصی VIP وجود دارد که برای خانواده‌های پرتعداد مناسب هستند. در میان سالن بزرگ رستوران عالی قاپو، سکویی بزرگ برای اجرای زنده موسیقی طراحی شده است.

اجرای زنده در رستوران عالی قاپو تهران

با وجود منویی بسیار عالی و غذاهای لذیذ و خوشمزه، اگر از مشتریان عالی قاپو سوال کنید، قطعاً بیشترین امتیاز را به اجرای برنامه زنده آن خواهند داد. همه‌روزه به جز ایام سوگواری، از ساعت ۷ تا ۱۲ شب، چندین و چند گروه مختلف در این رستوران برنامه زنده اجرا می‌کنند. بر خلاف بسیاری از رستوران‌های دیگر که تنها یک گروه از ابتدا تا انتها انواع موسیقی را اجرا می‌کند، در طول برنامه این رستوران، چندین گروه جوان و هنرمند، انواع سبک‌های موسیقی را اجرا می‌کنند.

رستوران عالی قاپو جزو بهترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود و از این رو برای برگزاری جلسات کاری مهم، مهمان‌های خارجی و همچنین مراسم خانوادگی گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. فقط به یاد داشته باشید که برای حضور در این رستوران، باید حتماً از قبل میز رزرو کنید. تعداد میزهای عالی قاپو محدود هستند و معمولاً هر شب همه آن‌ها رزرو می‌شوند.

ساعت کاریدر همه روزهای هفته و از ساعت 12 ظهر تا 12 شب
شماره تماس02188777803
آدرستهران، میدان ونک، خیابان حقانی، ابتدای خیابان گاندی جنوبی، بین کوچه‌های 23 و 25، پلاک 55
آدرس سایتalighapoo.com

رستوران دالون دراز

رستوران های تهران با موسیقی زنده | رستوران دالون دراز

رستوران دالون دراز یکی از رستوران‌های قدیمی تهران است که حدود 50 سال قدمت دارد. اگر سری به محدوده بازار تهران زده باشید، قطعاً نام خیابان «دالون دراز» به گوش شما خورده است. این رستوران با توجه به قدمتی که دارد، نام همین محله‌ قدیمی تهران را روی خود گذاشته است؛ اما داستان به همینجا ختم نمی‌شود! رستوران دالون دراز دارای فضایی مستطیل شکل و کاملاً دراز است و همین موضوع، این نام‌گذاری را زیباتر می‌کند. طراحی فضای داخلی رستوران دالون دراز به‌خوبی انجام شده است و می‌توان آن را یکی از بهترین رستوران های سنتی تهران دانست. زمانی که وارد رستوران دالون دراز می‌شوید، متوجه خواهید شد که طراحی فضای داخلی آن برگرفته از حمام‌های سنتی کاشان است. کاشی‌های لاجوردی، گچبری هنرمندانه و تخت‌های چوبی، همه چیز برای میل‌کردن غذایی سنتی و خوشمزه مناسب است.

در این رستوران انواع غذاهای سنتی مانند کباب و باقلاپلو با گوشت گردن سرو می‌شود که طعمی بی‌نظیر دارند. بر اساس نظرات کاربران، یک پرس غذای رستوران دالون دراز معمولاً برای یک نفر زیاد است و ترجیحاً باید به ازای هر دو نفر، یک پرس غذا سفارش دهید. با این احوال، هیچ چیز جای اجرای گروه موسیقی زنده سنتی را نمی‌گیرد! همه روزه به جز ایام سوگواری، از ساعت ۷ تا ۱۲ شب، گروه موسیقی زنده دالون دراز، نوایی بی‌نظیر را برای شما می‌نوازند تا لذت شما را دو چندان کنند.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02188632121
آدرسامیرآباد شمالی، بالاتر از پمپ بنزین، روبه‌روی مرکز قلب، پلاک ۱۷/۹۳
اینستاگرامdaloonderaz@

رستوران شهربانو

رستوران های تهران با موسیقی زنده | رستوران شهربانو

رستوران شهربانو را می‌توان یکی از بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده دانست که در غرب پایتخت قرار دارد. این رستوران شهرت خود را بیشتر مدیون نحوه سرو غذای خود است. رستوران شهربانو تنوع بی‌نظیری از انواع غذاهای سنتی و فرنگی را به صورت کاملا سلف سرویس ارائه می‌دهد. به این ترتیب شما با پرداخت مبلغ ورودی، می‌توانید صدها طعم مختلف را بچشید و به انتخاب یک غذا از منویی خوشمزه بسنده نکنید!

این رستوران به سبک سنتی طراحی شده است و فضایی کافی دارد تا بتوانید آزادانه از میز سلف سرویس استفاده کنید. در این رستوران علاوه بر تخت‌های سنتی، میز و صندلی‌های راحت نیز برای مشتریان در نظر گرفته شده است تا هر کس بتواند با راحتی کامل از غذای خود لذت ببرد. فضای داخلی رستوران نسبتا بزرگ است و به همین خاطر گزینه مناسبی برای مراسم و دورهمی خانوادگی شما محسوب می‌شود.

منو رستوران شهربانو در تهران

رستوران شهربانو علاوه بر غذاهای خوشمزه، شما را مهمان برنامه‌ای مهیج و زیبا می‌کند. برنامه‌ای که از ساعت 20 تا 24 اجرا می‌شود و در طول این مدت شما را با پنج سبک موسیقی مختلف آشنا می‌کند. در این برنامه هر گونه سلیقه‌ای مد نظر قرار داده می‌شود تا هیچ کس ناراضی از رستوران بیرون نرود. با وجود آنکه شهربانو در دو وعده نهار و شام میزبان شماست، اما بهتر است برای لذت بردن از برنامه موسیقی زنده این رستوران تهران، حتماً میز شام را در این رستوران رزرو کنید.

ساعت کاریناهار از ساعت ۱:۰۰ ظهر تا ۳:۳۰ بعدازظهر
شام از ۸:۳۰ شب تا ۱۲:۰۰ شب
شماره تماس02188385838
آدرستهران، شهرک غرب، خیابان دادمان، ابتدای خیابان درختی، روبه‌روی مرکز خرید سپهر، مجتمع خلیج فارس

رستوران باربد

رستوران های تهران با موسیقی زنده | رستوران سنتی باربد

در حال حاضر صدها رستوران مختلف با عنوان رستوران سنتی در تهران مشغول به کار هستند؛ اما چند درصد از آن‌ها را واقعا می‌توان یک رستوران سنتی به معنای واقعی کلمه دانست. رستوران باربد یکی از معدود رستوران‌هایی هست که هیچ چیز برای سنتی‌بودن کم ندارد! این رستوران در ساختمانی قدیمی واقع شده است که قدمت آن به دوران قاجار باز می‌گردد. به همین خاطر در نگاه اول شما مات‌ومبهوت زیبایی ساختمان رستوران خواهید شد.

فضای داخلی رستوران به‌حدی زیبا طراحی و بازسازی شده است که در بدو ورود شاید چند دقیقه مشغول تماشای زیبایی آن خواهید بود. عمارت رستوران باربد دارای چند بخش مختلف است. در بخشی از آن تخت و در بخشی دیگر میز چیده شده است تا مهمانان بتوانند راحت‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. بر خلاف برخی رستوران‌های سنتی که در زیر همکف قرار دارند، این رستوران نورگیر بسیار مناسبی دارد و احساس خفگی به شما دست نمی‌دهد.

موسیقی زنده در رستوران سنتی باربد تهران

منوی رستوران باربد بی‌نظیر است و می‌توانید انواع غذاهای سنتی ایرانی را با عطر و طعمی خارق‌العاده، سفارش دهید. در میان غذاهای رستوران باربد، دنده کباب، کباب بره، باقلاپلو با گوشت گردن، مرصع پلو و همچنین قیمه نثار بیش از همه طرفدار دارد. هر آنچه در رستوران باربد وجود دارد، منحصربه‌فرد، عالی و بدون نقص است. حتی گروه موسیقی که در این رستوران اجرا می‌کند، از بهترین خوانندگان و نوازندگان ایران تشکیل شده است. همه‌روزه به جز ایام سوگواری، اجرای موسیقی زنده رستوران، شب شما را تبدیل به شبی رؤیایی و فراموش‌نشدنی می‌کند.

ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۴ بعدازظهر
و
۷:۳۰ شب تا ۱۲ شب
شماره تماس02188068410
آدرسمیدان ونک، خیابان سئول، بالاتر از میدان شیخ بهایی، پلاک ۵۷
اینستاگرامbarbodrestaurant@

در این نوشته به‌صورت کامل با لیست بهترین رستوران های تهران با موسیقی زنده آشنا شدید. حالا نوبت شماست که برای ما بنویسید که آیا تا به حال در هیچ یک از این رستوران‌ها حضور داشته‌اید؟ اگر پاسختان مثبت است، تجربه حضور خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. در ضمن به نظر شما جای کدام رستوران در این لیست خالی است؟ تهرانی‌ها بگویند، اگر مسافری بخواهد بلافاصله بعد از رسیدن به پایتخت، برای رفع خستگی و صرف یک وعده غذایی لذیذ به رستورانی در نزدیکی راه آهن یا پایانه اتوبوسرانی برود، پیشنهادتان چیست؟ به هر حال روزانه مسافران بی‌شماری با خرید بلیط قطار تهران یا بلیط اتوبوس تهران به این شهر سفر می‌کنند. نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید. فراموش نکنید که بی‌صبرانه منتظر دیدن نظرات و تجربیات شما عزیزان همراه هستیم تا لیست کاملی از جاهای تفریحی تهران را معرفی کنیم.

6 نظرات
  1. یه دوست می گوید

    رستوران ترمه رو اشتباه نوشتین

    1. بانو تقیان می گوید

      دوست عزیز، ممنون می‌شیم اگه بفرمایید کجای متن اشتباهه تا با راهنمایی ارزنده شما، متن رو تصحیح کنیم.

  2. یاسر ابراهیمی می گوید

    به شدت توصیه میشود که رستوران شهربانو نرید اصلا به درد نمیخوره کیفیت غذا در حد صفر پذیرایی افتضاح میز و صندلیهای نا مناسب و از همه بدتر کلاه بردار ما سه نفر رفتیم چون رو میز چهار نفره نشسته بودیم از ما هزینه پذیرایی چهار نفرو گرفتن که پذیرایی همون سه نفر بود که بهشون تذکر دادم گفتن اندازه یک نفر دیگه وسایل پذیرایی میاریم که نیاوردن آخرشم با زور همون چهار نفرو حساب کردن ما دیشب که شب یلدا بود رفته بودیم که پشیمون شدیم حسابی یعنی دیگه اونطرف ها نمیریم.چون از نظر من این کارشون دزدی بود چون بازم صندلیهای خالی داشتن.بعد به ما گفته بودن نفری یک میلیون و سیصد موقع حساب کردن گفتن نفری یک و پانصد

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام جناب ابراهیمی عزیز
      برای تجربه بدی که داشتید، متأسفیم.
      ما نظتن رو اینجا می‌ذاریم که اگر کس دیگه هم تجربه مشابه داره، اینجا بنویسه.

  3. امیر احمدی می گوید

    بهترین رستوران از نظر من درویش است در منطقه فرحزاد که واقعااااااااا همه چی تموم است از همه نظر حتی قیمت و برخورد و‌پذیرایی و موزیک زنده

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام جناب احمدی عزیز
      خوشحالیم که بهتون خوش گذشته و ممنونیم برای انتقال تجربه‌تون.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.