اجاره ون در تهران | معرفی همه مراکز و شرایط رنت

0

اجاره ون در تهران روشی مناسب و جذاب برای گردشگری در پایتخت است. خانواده‌های پرجمعیت و گروه‌های دوستانه با اجاره ون به گشت‌و‌گذاری جانانه در تهران مشغول می‌شوند. ون، محیطی خودمانی برای مسافرها فراهم می‌کند تا در حین گردشگری در تهران، دور هم بنشینند و گل بگویند و گل بشنوند. ون‌ها بیشتر از ۱۰ مسافر را در خود جایی می‌دهند؛ در نتیجه کرایه ون دربستی بین مسافران تقسیم می‌شود. به لطف این شرایط، هزینه کرایه ون در تهران مقرون‌به‌صرفه تمام می‌شود. جالب است بدانید کرایه ون، قوانین خاص خود را دارد. جالب‌تر اینکه مراکز مختلفی در تهران به کرایه ون مشغول هستند. به همین دلیل در این مطلب ابتدا با هم نگاهی به مراکزی می‌اندازیم که خدمات اجاره ون در تهران دارند. در ادامه نیز به مدارک لازم برای کرایه ون می‌پردازیم و از قوانین استفاده از ون می‌گوییم.

بهترین مراکز اجاره ون در تهران

بهترین مراکز اجاره ون در تهران

اجاره ون در تهران روزبه‌روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند؛ در نتیجه بازار این کار حسابی رونق دارد. مراکز مختلفی در تهران به اجاره ون رو آورده‌اند. این مراکز در کنار اجاره ون با راننده، خدمات چشمگیر دیگری نیز برای مسافران فراهم می‌کنند. مراکزی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم در منطقه‌های مختلف تهران قرار دارند. ون‌های این مراکز مسافران را از فردوگاه، ایستگاه قطار و پایانه مسافربری بین‌شهری به هتل می‌رسانند. مسافران پس از اقامت در هتل و استراحتی کوتاه، دوباره سوار ون می‌شوند تا گشت‌‌وگذاری سریع و راحت را در تهران آغاز کنند.

ون‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم مسافران را علاوه بر محدوده داخلی تهران، به جاهای دیدنی اطراف این شهر می‌رسانند.

در کنار روش‌های سنتی، شرایطی جالب و راحت برای کرایه اینترنتی ون در تهران وجود دارد. به لطف این شرایط کافی است پس از انتخاب مرکز کرایه ون، اطلاعات این مرکز را در اینترنت جستجو کنید و قرارهای لازم را بگذارید. از آنجایی که تهران، کلان‌شهری وسیع است و منطقه‌های مختلفی در آن وجود دارد، به موسسه‌های کرایه ون در گوهردشت و کرج نیز اشاره می‌کنیم تا برای گردشگری با ون در جاهای دیدنی اطراف تهران نیز دست مسافران باز باشد. موسسه‌هایی که در جدول زیر به آن‌ها اشاره می‌کنیم، در گروه بهترین مراکز کرایه ون از تهران قرار دارند.

نام مؤسسهآدرسشماره تماس
تهران رِنت ونشهر زیبا، خیابان احمد کاشانی، کوچه یاس، پلاک ۶، ساختمان افرا.۰۹۱۲۰۶۸۱۱۷۹
سعادت رنتخیابان اشرفی اصفهانی، خیابان ناطق نوری، پلاک ۱۵، طبقه ۴، واحد ۳۳ و ۳۱.۰۲۱۹۱۰۱۳۳۹۹
ایران ون رنتالگوهردشت، خیابان رستاخیز، بین کوچه هشتم و نهم غربی، ساختمان باران، پلاک ۱۰.۰۹۱۹۵۷۹۸۰۸۲
مرکز اجاره خودرو تک رنتمیدان رسالت، خیابان هنگام.۰۹۱۲۲۷۴۰۰۰۶۰
توریست گشت گلپامیدان آزادی، خیابان استاد معین.۰۹۰۳۹۳۱۴۷۰۰۱
کیهان سفرشهرک اکباتان، فاز ۱، بلوار نفیسی، جنب بانک پارسیان، ساختمان آرین، پلاک ۱۵، طبقه ۵، واحد ۲۲.۰۲۱۴۴۶۷۳۸۰۰
و
۰۹۱۲۸۰۱۱۶۱۶۸
کیهان سفرتهران، سعادت آباد۰۲۱۲۲۳۵۳۱۰۸
و
۰۹۱۹۲۸۱۱۹۴۲

سعادت رنت

سعادت رنت

برای اجاره کرایه ون به تهران، مرکز اجاره خودرو سعادت رنت گزینه بسیار خوبی است. سعادت رنت، از آن دسته آژانس‌های اجاره خودرو است که با خدمات چشمگیر توانسته جایگاه ویژه‌ای در صنعت حمل‌و‌نقل مسافران پیدا کند. برای اثبات این ادعا کافی است به رتبه اول رضایت مشتریان سعادت رنت اشاره کنیم. این مرکز اجاره خودرو جایگاه اول را در معتبرترین پایگاه‌های اینترنتی گردشگری از آن خود کرده است. در این زمینه می‌توان به دریافت مقام اول رضایت مشتری در پایگاه‌های تِریپ‌ اَدوایزِر (Trip Advisor) و گوگل ریویو (Google Review)، اشاره کنیم. جالب است بدانید سعادت رنت، توانسته با کسب رضایت مشتریان، خدمات بیشتری برای کرایه ون بدون راننده در تهران و چندین شهر بزرگ ایران و جهان فراهم کند.

ون‌های سعادت رنت در کنار تهران، در مشهد، کیش و شهرهای شمالی ایران نیز به حمل‌و‌نقل گردشگران مشغول هستند. دبی و استانبول از دیگر شهرهایی است که ون‌های سعادت رنت و دیگر خودروهای اجاره‌ای این مجموعه فعالیت دارند. سعادت رنت در کنار ون‌های معمولی، ون‌های وی.‌آی.‌پی (VIP) نیز برای مشتریان فراهم می‌کند. اگر به دنبال گردشگری اشرافی و خاص در تهران هستید، سعادت رنت انتخاب مناسبی برای شماست. ون‌های وی‌.آی.‌پی سعادت رنت برای حمل‌و‌نقل‌های تشریفاتی کارمندان شرکت‌های ترازاول نیز گزینه‌ای ارزشمند به حساب می‌آید.

حتماً می‌دانید که ون‌ها عموماً با نام هایس (Hiace)، در ایران شناخته می‌شوند. برلیانس هایس، فوتون هایس، تویوتا هایس و هیوندای هایس از ون‌های درجه‌یک سعادت رنت هستند. به آن دسته از گرشگرانی که به دنبال اجاره کرایه ون با راننده و تعداد سرنشین زیاد می‌گردند نیز این نوید را بدهیم که سعادت رنت، ون هیوندای کوروس (Hyundai Chorus) را در اختیار دارد. در حالت استاندارد، ۱۶ صندلی در این ون تعبیه شده است.

تهران رنت ون

تهران رنت ون

تهران رنت ون بهترین ون‌های مسافرتی را در اختیار دارد. این مجموعه در کنار ون‌های مسافرتی، ون‌های تشریفات نیز در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. ون بنز ویتو، ون تویوتا هایس و ون هیوندای از خودروهایی است که تهران رنت برای اجاره ون با راننده در تهران در نظر گرفته است. این مجموعه تورهای گشت‌و‌گذار یک‌روزه با ون در تهران نیز برگزار می‌شود. گردشگران با توری که از آن صحبت کردیم در عرض یک روز به چندین جای دیدنی تهران می‌روند. از آنجایی که هزینه ایاب‌و‌ذهاب چندین مسافر با تاکسی گران تمام می‌شود، اجاره ون در تهران از تهران رنت ون گزینه‌ای مناسب برای گردشگری سریع در این شهر به حساب می‌آید.

ایران ون رنتال

ایران ون رنتال

به گردشگرانی که دنبال تجربه‌ای خاص از گشت‌و‌گذار در تهران هستند، ایران ون رنتال را پیشنهاد می‌کنیم. این مجموعه چیزی حدود ۵۰ دستگاه ون مجهز در اختیار دارد. این ون‌ها به لحاظ امکانات نیز طیف گسترده‌ای از خدمات رفاهی را برای مسافران فراهم می‌کنند. ترانسفر فرودگاهی و گشت یک روزه داخل تهران از طرح‌های ویژه‌ای است که ایران ون رنتال برای مسافران مهیا کرده است. این مجموعه گشت‌های برون‌شهری نیز برای گشت‌وگذار در جاهای دیدنی اطراف تهران با ون دارد. ایران ون رنتال، یکی دیگر از مجموعه‌های اجاره ون در تهران است که دفتر اصلیِ آن در کرج قرار دارد.

تک رنت

تک رنت

مرکز اجاره ون تک رنت، شرکت اجاره خودرویی است که ید طولایی در کرایه ون بدون راننده دارد. دفتر اصلی این شرکت در شهر تهران واقع شده است. با این حال دامنه خدمات انتقال مسافر تک رنت به دیگر نقاط ایران نیز گسترش دارد. تک رنت به‌عنوان یکی از بهترین و معتبرترین شرکت های اجاره ون در ایران شناخته می شود. برای تعریف از خدمات تک رنت کافی است به این نکته اشاره کنیم که یکی از متنوع‌ترین و بزرگ‌ترین ناوگان‌های ونِ ایران در اختیار این مرکز کرایه خودرو است. از دیگر خدمات این شرکت می‌توان به خدمات ترانسفر فرودگاهی و اجاره ون برای تورهای داخل و خارج تهران اشاره کرد.

خدمات این شرکت با بهره گیری از تجربه و دانش فنی کارکنان مجرب آن، بسیار حرفه‌ای و با کیفیت ارائه می‌شود. تک رنت توانسته با خدمات با کیفیت و قیمت مناسب، رضایتمندی مشتریان خود را به دست آورد. به لطف این شرایط، تک رنت جایگاه ویژه‌ای در بین مراکز اجاره ون در تهران دارد.

توریست گشت گلپا

توریست گشت گلپا

امکان ندارد جایی از شرکت‌های اجاره ون در تهران صحبتی به میان بیاید و نامی از توریست گشت گلپا مطرح نشود. ون‌های این مجموعه امکانات رفاهی چشمگیری دارند. توریست گشت گلپا از ون‌های مدرنی برای خدمت‌رسانی به مسافران استفاده می‌کند. ناوگان ون‌های این مجموعه از خودروهای مختلفی تشکیل شده‌ است. برای رنت ون در تهران با خیال راحت می‌توانید از خدمات توریست گشت گلپا استفاده کنید.

راننده‌های توریست گشت گلپا، تهران را مانند کف دستشان بلد هستند. کافی است آدرس مقصد دلخواه را به راننده بگویید تا شما را در کمترین زمان ممکن از مسیری خلوت به مقصد برساند. خدمات انتقال مسافران از فرودگاه، ایستگاه راه‌آهن و پایانه مسافربری بین شهری نیز یکی دیگر از سرویس‌هایی است که توریست گشت گلپا برای مسافران مهیا کرده است. اگر به دنبال ون مجهز و تمیزی برای گشت‌و‌گذار در تهران می‌گردید که امکانات رفاهی چشمگیری داشته باشد، توریست گشت گلپا انتخاب مناسبی برای شماست.

کیهان سفر

کیهان سفر

کیهان سفر از آن مؤسسه‌های کرایه خودرو در تهران است که توانسته با خدمات رفاهی چشمگیر، در بین شرکت های مشابه، جایگاهی متمایز و برجسته را از آن خود کند. این مجموعه با جذب مشتریان رضایتمند، به‌عنوان یکی از شرکت های پیشرو در زمینه خدمات کرایه ون در ایران شناخته شود. ون‌های کیهان سفر به اندازه‌ای راحت و شیک است که حتی برای ایاب‌و‌ذهاب در مراسم عروسی نیز کاربرد دارد. این مجموعه در فضای مجازی نیز فعالیت زیادی دارد؛ در نتیجه برای اجاره اینترنتی ون در تهران نیز می‌توانید از کیهان سفر کمک بگیرید.

آرمان رنت

آرمان رنت

اگر به دنبال ون‌های شیک و راحت با راننده‌های خوش‌برخورد برای گشت‌و‌گذار در تهران می‌گردید، در انتخاب آرمان رنت شک نکنید. این مجموعه چندین دستگاه ون مجهز در اختیار دارد. ون‌هایی که از آن‌ها صحبت می‌کنیم به لحاظ امکانات رفاهی نیز سفر درون‌شهری راحتی را برای مسافران فراهم می‌کنند. راحتی ون‌های آرمان رنت به اندازه‌ای است بسیاری از افراد، آن را برای گشت‌و‌گذار در جاهای دیدنی اطراف تهران نیز کرایه می‌کنند.

آرمان رنت خدمات ويژه‌ای برای انتقال مسافران از فرودگاه، ایستگاه قطار و پایانه مسافربری بین‌شهری به قسمت‌های مختلف تهران دارد. جالب است بدانید مدیران خوش‌انصافی در آرمان رنت مشغول به کار هستند. به لطف این شرایط، هزینه اجاره ون در تهران با خودروهای آرمان‌ رنت برای مشتریان مقرون‌به‌صرفه تمام می‌شود.

مراکز اجاره اینترنتی ون در تهران

مراکز اجاره اینترنتی ون در تهران

این روزها حرفه‌ای را سراغ نداریم که در آن خبری از دسترسی‌ اینترنتی نباشد. این شرایط درباره اجاره ون نیز صدق می‌کند. خوشبختانه بیشتر مراکز اجاره ون در تهران، خدمات اینترنتی برای مشتریان دارند؛ برای همین، کافی است سری به پایگاه اینترنتی این مجموعه‌ها بزنید و با چند کلیک، ون دلخواه را برای گشت‌و‌گذار در تهران انتخاب کنید.

نام مؤسسهآدرسشماره تماسآدرس سایت
سعادت رنتخیابان اشرفی اصفهانی، خیابان ناطق نوری، پلاک ۱۵، طبقه ۴، واحد ۳۳ و ۳۱.۰۲۱۹۱۰۱۳۳۹۹https://https://iranvanrental.com/
ایران ون رنتالگوهردشت، خیابان رستاخیز، بین کوچه هشتم و نهم غربی، ساختمان باران، پلاک ۱۰.۰۹۱۹۵۷۹۸۰۸۲https://saadatrent.com/van-rental

مراحل اجاره ون در تهران

مراحل اجاره ون در تهران

تجربه ثابت کرده مراکز کرایه ون، مراحل و قوانین متفاوتی دارند. پس از مطالعه فهرستی که از مراکز اجاره ون آماده کردیم، با اطلاعات این مرکز تماس بگیرید. این مراکز عموماً کارت شناسایی معتبر و تضمین لازم را از مشتری دریافت می‌‌کنند. به همین دلیل برای اجاره ون حتماً‌ مدارک زیر را آماده کنید.

مدارک لازم برای اجاره ون در تهران

مدارک لازم برای اجاره ون در تهران

• کپی و اصل شناسنامه یا کارت ملی؛
• گواهینامه؛
• گواهی معتبر شغلی (خانم‌های خانه‌دار باید اجاره‌نامه یا سند ملکی معتبر ارائه دهند)؛
• ضمانت‌نامه‌ (تحویل یک فقره چک یا سفته به ارزش خودرو)؛
• پرداخت مبلغ اجاره ون.

قوانین و مقررات کرایه ون در تهران

قوانین و مقررات کرایه ون در تهران

بسته به مرکزی که برای کرایه ون انتخاب کرده‌اید، قوانین مختلفی پیش روی شما قرار می‌گیرد. با این حال بیشتر این مراکز میزان کارکرد کیلومتر ون را معیاری برای دریافت کرایه در نظر می‌گیرند. در حین عقد قرارداد حتماً به شرایط فسخ آن نیز توجه کنید. این شرایط باید منصفانه باشد و سود و زیان مسافر و مجموعه اجاره خودرو در آن لحاظ شده باشد. در مدتی که ون در اجاره است، تمامی جریمه‌های احتمالی آن بر عهده اجاره‌کننده‌ ون قرار می‌گیرد.

نکته‌های مهم قبل و بعد اجاره ون در تهران

نکته‌های مهم قبل و بعد اجاره ون در تهران

با توجه به شلوغی تهران در روزهای پرگردشگر، بهتر است قبل از سفر به این شهر، موسسه اجاره ونِ دلخواه را انتخاب کنید. در این انتخاب، قیمت را نیز ملاکی برای بهترین مرکز در نظر بگیرید. از چندین موسسه قیمت بگیرید و مواظب باشید نقره‌داغ نشوید. کرایه ون بدون راننده، شرایط خاص خود را دارد. راننده‌ مدنظرتان باید دست‌کم ۲۰ سال داشته باشد. اعتبار گواهینامه این فرد نیز باید از ۶ ماه بیشتر باشد.

اجاره ون در تهران روشی مناسب و جذاب برای گردشگری به حساب می‌آید. امیدواریم فهرستی که تقدیمتان کردیم، دیدگاه کاملی برای انتخاب ون در اختیار شما قرار دهد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های خوشی از گشت‌و‌گذار در پایتخت دارید، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید و خاطره‌های شیرین را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.