لاکچری ترین جاهای تهران که گاهی رایگان می‌شود

0

تهران شهری با جاذبه‌های گردشگری فراوان است که برای هر سلیقه، پیشنهاد خاص و جذابی در آستین دارد. اگر از آن دسته افرادی هستید که از تفریحات لاکچری در مکان‌های شیک و مجلل لذت می‌برید، اینجا مخصوص شماست؛ زیرا لاکچری ترین جاهای تهران را گلچین کرده‌ایم تا روزی فراموش‌نشدنی را برایتان بسازیم. ماجراجویی و تفریح در لاکچری ترین جاهای دیدنی تهران فرصتی به شما می‌دهد تا کمی از شلوغی و دغدغه‌های زندگی رها شوید؛ بنابراین چنانچه هوس تفریح و سرگرمی در جاهای لوکس پایتخت به سرتان زده، تا پایان همراه ما باشید. ما می‌خواهیم در این نوشته سری به لوکس ترین مکان های تهران بزنیم و برخی از معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کنیم.

برج میلاد

برج میلاد تهران

هر جای کشور عزیزمان که باشید، حتماً تابه‌حال نام برج میلاد را شنیده‌اید. این برج، سازه‌ای عظیم در استان تهران است که به‌عنوان نماد معاصر پایتخت شناخته می‌شود. در راهنمای سفر تهران، برج میلاد یکی از جذاب‌ترین و معروف‌ترین جاهای دیدنی تهران معرفی می‌شود که همچون سروی خوش‌قامت در جای خود استوار است.

نمایی از سکوی دید باز

از معماری بی‌نظیر این برج که بگذریم، درون آن بخش‌های مختلفی دارد که گشت‌وگذار در آن روزی مفرح را برایتان رقم می‌زند. فرقی ندارد بخواهید تفریحاتی مهیج را تجربه کنید یا در فضایی زیبا و آرام غذا میل کنید یا از بلندترین سازه پایتخت به زیبایی‌های شهر خیره شوید؛ زیرا در هر صورت برج میلاد در خدمت شماست.

برج میلاد که دسترسی به آن نیز چندان سخت نیست، فرصتی برای گذران اوقات فراغت در یکی از بهترین جاهای تفریحی تهران را برای پایتخت‌نشینان و گردشگران فراهم کرده است. در این سازه می‌توانید در سکوی دید باز قدم بزنید و نقاط مختلف شهر را ببینید. همچنین اگر از بازدید موزه لذت می‌برید، بد نیست چرخی در موزه مشاهیر و موزه سکه بزنید.

نمایی از رستوران گردون برج میلاد

برج میلاد یکی از لاکچری ترین جاهای تهران است که در محوطه آن شهربازی، مجموعه راکتی، بولینگ و سالن بیلیارد نیز برای علاقه‌مندان فراهم شده است. علاوه‌براین، یکی از لوکس ترین رستوران های تهران را می‌توانید در این مجموعه امتحان کنید که معروف‌ترین آن رستوران گردان برج میلاد است.

این رستوران فضایی لوکس و مجلل دارد که هر یک ساعت، 360 درجه به دور خود می‌چرخد. غذاخوردن در رستوران گردان برج میلاد، تجربه‌ای لذت‌بخش و متفاوت است. در این رستوران شما در ارتفاع 276 متری از سطح زمین غذای خود را نوش جان می‌کنید و از دیدن مناظر اطراف غرق لذت می‌شود.

نمایی از گنبد آسمان برج میلاد

از همه این‌ها که بگذریم به اسکای پارک Gmax برج میلاد می‌رسیم که در آن می‌توانید اوج هیجان را تجربه کنید. بانجی جامپینگ، تاب آسمان، سکوی پیاده‌روی، اتاقک شیشه‌ای و پرواز در آسمان از جمله تفریحات این مجموعه است.

آدرس: تهران، محله گیشا، بزرگ‌راه شرق به غرب همت، خروجی جنوبی شیخ فضل‌الله نوری، مسیر اختصاصی برج میلاد.

آدرستهران، میان بزرگراه‌ حکیم غرب، بعد از بزرگراه چمران، ورودی اختصاصی برج
شماره تماس0218585
ساعات بازدیدهمه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب
هزینه بازدیدپکیج اول 59هزار تومان و پکیج دوم 39هزار تومان
آدرس سایتmiladtower.tehran.ir

ایران مال | بهترین جا برای خرید و سرگرمی

بازار سنتی ایران مال تیمچه حاج علی اکبر

ایران مال یک مجموعه چندمنظوره است که در آن می‌توانید خرید و سرگرمی را در کنار هم تجربه کنید. این مرکز خرید یکی از لاکچری ترین جاهای تهران است که طراحی آن تلفیقی از معماری سنتی ایران و معماری مدرن است. ایران مال بیشتر از آنکه مکانی برای خرید باشد، مجموعه‌ای فرهنگی و تفریحی با امکانات بی‌نظیر است که گشت‌وگذار در آن هیچ هزینه‌ای برایتان ندارد.

این مجموعه از لاکچری ترین مراکز خرید تهران است که بخش‌های متفاوت و  سرگرم‌کننده‌ای دارد. کتابخانه جندی شاپور و شربت خانه ایران مال، مسجد، باغ ایرانی و باغ دیدار و تیمچه حاج علی‌اکبر تنها بخش کوچکی از ایران مال است که می‌توانید برای سرگرمی و استراحت از آن‌ها استفاده کنید.

یکی دیگر از جذابیت‌های این مجموعه، آبنمای ایران مال است که بازی رقص و نور و صدا را در معرض چشمانتان قرار می‌دهد. این آبنمای موزیکال حسابی پرطرف‌دار و محبوب است.

آدرس: تهران، منطقه 22، اتوبان شهید خرازی، بازار بزرگ ایران مال.

مرکز خرید پالادیوم | لاکچری ترین مرکز خرید تهران

تصویری از پاساژ پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم تهران یکی از لوکس ترین بازارهای پایتخت است که در محله زعفرانیه قرار دارد. در این مرکز خرید لاکچری، بهترین و مدرن‌ترین نمایندگی‌های برندهای داخلی و خارجی به چشم می‌خورد. پالادیوم علاوه‌بر معماری چشم‌نوازی که دارد، امکانات رفاهی و تفریحی متنوعی نیز برای بازدیدکنندگان خود در نظر گرفته است.

تصویری از مغازه های مرکز خرید تهران

این مجموعه یکی از لوکس ترین جاهای تهران است که نظر خاص‌پسندها را به خود جلب می‌کند. ازآنجاکه اکثر محصولات موجود در پالادیوم از کیف و کفش گرفته تا جواهرات و دکوراسیون منزل از برندهای لوکس هستند، نباید توقع اجناس ارزان را در این مرکز خرید داشته باشید.

آدرس: تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی، قبل از میدان الف.

هزینه ورودیرایگان
ساعت بازدید10 صبح تا 10 شب
شماره تماس02122010600
اینستاگرامpalladiummall.official@
آدرستهران، خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف، مرکز خرید پالادیوم

دریاچه چیتگر و بام لند تهران

بام لند تهران یکی از چندین و چند جای دیدنی تهران است که در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار دارد. این مجموعه نخستین مرکز خرید خطی در فضای آزاد با وسعت بیش از 60هزار مترمربع است. از این فضا حدود 13هزار مترمربع به واحدهای تجاری و مراکز خرید اختصاص دارد.

فروشگاه های بام لند

بام لند یکی از لاکچری ترین جاهای تهران است که با بازدید از آن می‌توانید با یک تیر چند نشان بزنید؛ زیرا هم می‌توانید در لوکس ترین مراکز خرید تهران یک بازارگردی درست‌وحسابی را تجربه کنید و هم از امکانات تفریحی این مجموعه استفاده کنید. ازاین‌گذشته، چشم‌اندازی تماشایی از دریاچه چیتگر روبه‌رویتان است که ارزش بازدید از بام لند را دوچندان می‌کند.

مرکز خرید بام لند از 12 ساختمان دوطبقه تشکیل شده است و در آن‌ها انواع محصولات با برندهای تجاری مختلف به چشم می‌خورد. معماری این ساختمان‌ها تلفیقی از معماری سنتی ایران و المان‌های مدرن است که جذابیت بسیاری دارد؛ به‌طوری‌که بام لند در سال 2018 در مسابقه بین‌المللی طراحی خارجی، برنده جایزه معماری شده است.

نمایی از دریاچه چیتگر

بام لند و دریاچه چیتگر پکیجی کامل، اقتصادی و گاهی رایگان برای گذراندن یک روز مفرح و شاد در کنار خانواده و عزیزانتان است. در این مجموعه انواع تفریحات مهیج مانند پیست پرش در آسمان، سافاری پارک وحشت، سرسره سقوط آزاد، زیپ‌لاین و چندین گزینه دیگر برای بازدیدکنندگان فراهم شده است.

نمایی از پراک چیتگر تهران

همچنین اگر بخواهید در آرامش، زمانی را به ماهی‌گیری اختصاص دهید یا کنار دریاچه پیک‌نیک کنید، حتماً سری به دریاچه چیتگر بزنید. در این مجموعه انواع رستوران و کافی‌شاپ دیده می‌شود که می‌توانید در آن‌ها دلی از عزا در بیاورید. بام لند که نامش یادآور بام های تهران است، مکانی فوق‌العاده برای پیاده‌روی، تفریح و بازارگردی است.

آدرس: تهران، اتوبان همت، خروجی بلوار کاشان، خیابان موج، بلوار صدف.

ساعات کاریشنبه تا چهارشنبه ۳ بعدازظهر تا ۱۲ شب
پنجشنبه، جمعه و تعطیلات: 12 ظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس02122277793
وب‌سایتiran-fun.ir/chitgar
آدرستهران، اتوبان شهید خرازی، دریاچه چیتگر (دریاچه شهدای خلیج فارس)

مجموعه گلف و تنیس انقلاب

نمایی از زمین گلف باشگاه انقلاب

باشگاه انقلاب تهران یکی از کاربردی‌ترین و لاکچری ترین جاهای دیدنی این شهر برای دوست‌داران ورزش است. این مجموعه یک میلیون مترمربع وسعت دارد که در یکی از مناطق خوش‌آب‌وهوای پایتخت قرار گرفته است. این باشگاه در سال 1337 افتتاح شد که در آن زمان با نام کلوپ شاهنشاهی میان مردم شناخته می‌شد.

نیمی از مجموعه انقلاب را فضای سبز و نیمی دیگر را فضاهای مختلف ورزشی روباز و سرپوشیده تشکیل داده است. در ضلع غربی این مجموعه تنها زمین گلف استاندارد ایران را می‌بینید که یک زمین رنج و 13 میدان دارد. همچنین بزرگ‌ترین مجموعه تنیس خاورمیانه نیز در انقلاب قرار دارد که شامل هفت استادیوم و 30 زمین خاکی روباز می‌شود.

نمایی دیگر زمین تنیس باشگاه انقلاب

گلف و تنیس را می‌توان جزو گران‌ترین و لوکس‌ترین ورزش‌های باشگاه انقلاب دانست. البته در کنار این‌ها سایر امکانات ورزشی مانند جاده تندرستی، چند استخر شنا برای آقایان و بانوان، سالن بولینگ، باشگاه بدن‌سازی، چمن مصنوعی فوتبال، سالن بیلیارد و… نیز در این مجموعه برای استفاده ورزشکاران فراهم شده است.

آدرس: تهران، میدان ولیعصر، بزرگ‌راه آیت‌الله رفسنجانی (نیایش).

باشگاه‌های سوارکاری تهران

فضای مجتمع سوارکاری گنبد

سوارکاری ورزشی کهن است که امروزه نیز هواداران بسیاری دارد. این ورزش مهارت‌ها و آمادگی جسمانی شما را به چالش می‌کشد و اوقاتی خوش را برایتان رقم می‌زند.

سوارکاری ورزشی پرهزینه است که تجهیزات آن نیز نسبتاً گران‌قیمت هستند. با این حال در سال‌های اخیر استقبال خوبی از این ورزش شده؛ به‌طوری که در گوشه‌وکنار پایتخت باشگاه‌های سوارکاری با امکانات مختلف برای علاقه‌مندان این رشته ایجاد شده است.

باشگاه‌های اسب‌سواری جزو لاکچری ترین جاهای تهران هستند که شما را برای این ورزش هیجان‌انگیز آماده می‌کنند. در ادامه برخی از معروف‌ترین باشگاه‌های سوارکاری تهران را برایتان آورده‌ایم.

باشگاه سوارکاری میلاد

مجموعه میلاد با مساحت تقریبی 27هزار مترمربع یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین باشگاه‌های اسب‌سواری تهران است. در این مجموعه مربیان مجرب در سطوح مختلف از مبتدی گرفته تا پیشرفته، اسب‌سواری را به آقایان و بانوان آموزش می‌دهند.

اگر به یادگیری سوارکاری علاقه‌مند هستید و در غرب تهران زندگی می‌کنید، حتماً سری به باشگاه اسب‌سواری میلاد بزنید. در این مجموعه امکانات مناسبی مانند بوفه، دوش، پارکینگ، مانژ و… برای ورزشکاران فراهم شده است.

آدرس: تهران، اتوبان کرج، خروجی 2 و 3، پارک چیتگر.
شماره تماس: 44908897-021.

باشگاه سوارکاری آزمون

عکس باشگاه سوارکاری فردوسی مشهد

آزمون یکی از مشهورترین باشگاه‌های سوارکاری تهران است که در شرق استادیوم آزادی قرار دارد. مدیریت این مجموعه با خانم ملیکا غروی است و در آن به همه افراد از کودک گرفته تا پیر و جوان در سطوح مختلف آموزش داده می‌شود. باشگاه سوارکاری آزمون یکی از لاکچری ترین جاهای تهران است که 40هزار مترمربع وسعت دارد.

در این باشگاه پارکینگی با ظرفیت 300 خودرو به چشم می‌خورد که خیال شما را بابت جای پارک راحت می‌کند. از امکانات باشگاه آزمون می‌توان به پانسیون اسب، مانژ روباز و مسابقات، داروخانه، رستوران، جایگاه 800نفره تماشاگر، فروشگاه لوازم سوارکاری و… اشاره است.

آدرس: تهران، ضلع شرقی استادیوم آزادی.
شماره تماس: 44739008-021.

باشگاه سوارکاری رخش صبا

رخش صبا از دیگر باشگاه‌های سوارکاری در غرب تهران است که فضایی دلنشین دارد. در این مجموعه نیز سوارکاری از سطح مبتدی تا پیشرفته به علاقه‌مندان آموزش داده می‌شود.

آدرس: تهران، بزرگ‌راه همت غرب، آزادشهر.

باشگاه سوارکاری چیتگر

باشگاه سوارکاری چیتگر از دیگر باشگاه‌های اسب‌سواری پایتخت است. در این مجموعه آقایان و بانوان می‌توانند از امکانات آموزشی و رفاهی استفاده کنند تا برای سوارکاری آماده شوند.

آدرس: تهران، اتوبان کرج، خیابان دستواره.
شماره تماس: 44904684-021.

سایر باشگاه‌های سوارکاری تهران

زمین مسابقه مجتمع سوارکاری گنبد
باشگاه‌های سوارکاری تهران تنها محدود به چند اسم بالا نمی‌شود؛ بلکه چندین باشگاه در جای‌جای شهر وجود دارد که می‌توانید از امکانات آن‌ها استفاده کنید. در ادامه به اسم‌ورسم چند باشگاه اسب‌سواری اشاره کرده‌ایم.

  •  باشگاه سوارکاری دنیای فلز

آدرس: تهران، جاده مخصوص کرج، کیلومتر 19، جنب کارخانجات مرتب.
شماره تماس: 44985074-021.

  • باشگاه سوارکاری بام

آدرس: تهران، اتوبان تهران به کرج، ورودی 7 پارک چیتگر.

  • باشگاه سوارکاری ایران زمین.

آدرس: تهران، بعد از پل ستارخان، خیابان نیرو.
شماره تماس: 88245306-021.

  • باشگاه سوارکاری کوهک

آدرس: تهران، ضلع غربی استادیوم آزادی، خیابان آفتاب.

  • باشگاه سوارکاری شنبم

آدرس: تهران، آزادراه تهران به ساوه، روستای فیروز بهرام، خیابان علی‌آبادی.

رستوران کوبابا جردن

تصویری از رستوران کوبابا

برخی از رستوران‌های تهران در شمار لاکچری ترین جاهای تهران قرار دارند که می‌توانید با خانواده یا دوستانتان آنجا غذا میل کنید. در این میان رستوران کوبابا جردن یکی از لوکس ترین رستوران های تهران است که فضایی دنج و شیک دارد.

در این رستوران انواع غذاهای لبنانی، ایتالیایی و ایران به سبک همان کشور طبخ می‌شود. اگر یک‌بار طعم غذاهای این رستوران زیر زبانتان برود، احتمالاً طرف‌دار همیشگی آن خواهید شد. البته بهتر است بدانید که زمان آماده‌سازی سفارش در این رستوران ممکن است کمی بیشتر از سایر رستوران‌ها باشد که دلیل آن ازدحام جمعیت است.

رستوران کوبابا دو فضای داخلی و خارجی دوست‌داشتنی دارد. فضای خارجی این رستوران همچون طراحی داخلی آن بسیار جذاب و تماشایی است. اگر هوس غذاخوردن در هوای آزاد به سرتان زده است، بهتر است سری به این بخش بزنید. استفاده از پرسنل حرفه‌ای، آشپز ماهر، کیفیت خوب غذا و فضای دلنشین و لاکچری رستوران کوبابا سبب شده است که قیمت غذاها در آن بیشتر از حد معمول باشد.

آدرس: تهران، خیابان گلخانه، پلاک 257، طبقه اول.
شماره تماس: 26208016-021.

مجموعه تفریحی توچال

تصویری از توچال تهران

مجموعه تفریحی توچال در قله توچال و بر فراز بام تهران واقع شده است. قله توچال 3962 متر ارتفاع دارد که از آن می‌توانید تمام شهر را زیر پاهایتان ببینید.

تصویریاز اسنوموبیل توچال

در مجموعه تفریحی توچال شما می‌توانید خود را با تفریحات هیجان‌انگیز سرگرم کنید یا از مناظر زیبای اطراف لذت ببرید یا کمی ورزش را چاشنی ماجراجویی خود کنید. در این مجموعه طیف وسیعی از تفریحات انتظارتان را می‌کشد که روزی به‌یادماندنی را برایتان می‌سازد.

برخی از تفریحات مهیج و امکانات مجموعه توچال را در ادامه برایتان آورده‌ایم. در بین آن‌ها استفاده از تله سیژ، کوهنوردی، قدم‌زدن در بام تهران، پیک‌نیک و پیاده‌روی با دوستان وچندین تفریح دیگر برایتان رایگان تمام می‌شود؛ اما لذت بسیاری دارد.

  • تله‌کابین توچال؛
  • پیست اسکی توچال؛
  • اسنوموبیل توچال؛
  • تله‌سیژ توچال؛
  • زیپ‌لاین توچال؛
  • سورتمه؛
  • لیزرتگ؛
  • کلاب VR؛
  • باشگاه تیراندازی با کمان؛
  • سالن بیلیارد؛
  • باشگاه بگ جامپ؛
  • پرش آزاد؛
  • بانجی جامپینگ؛
  • سنگ‌نوردی؛
  • باشگاه تنیس؛
  • بام تهران؛
  • فودکورت.
آدرس: تهران، بزرگ‌راه چمران، انتهای خیابان ولنجک.

هزینه ورودیرایگان
ساعت دسترسی24ساعته
شماره تماس02124875000
آدرس سایتtochal.org
آدرستهران، بزرگراه شهید چمران، خیابان یمن، انتهای خیابان ولنجک، بام تهران

پارک آبی اوپارک

عکس پارک آبی اُپارک از بهترین پارک های تهران

تفریحات آبی انتخاب بسیاری از افراد برای سرگرمی و گذراندن اوقات فراغت به‌خصوص در روزهای گرم سال است. اوپارک یا اُپارک یکی از مدرن‌ترین و مجهزترین پارک های آبی تهران است که امکانات متنوع و متعددی دارد. این مجموعه توسط شرکت White Water کانادا طراحی و ساخته شده است و 50هزار مترمربع وسعت دارد.

اوپارک را می‌توان یکی از لاکچری ترین جاهای تهران دانست که روزی شاد و پرانرژی را به شما هدیه خواهد داد. در این مجموعه چند سرسره مارپیچ و مهیج قرار دارد که استفاده از آن‌ها آدرنالین بدنتان را به اوج می‌رساند. سرسره ابیس، رالی شیب، سرسره ابر شیب، سرسره اوپیچ، سرسره‌های اورنگ، سرسره بومرنگ، سرسره آکوالوپ، گردالوپ، جزیره الوپیا، سرسره گوگولیا، جکوزی و رودخانه درخشان بخشی از امکانات تفریحی این پارک آبی است.

عکس پارک آبی اُپارک از بهترین پارک های آبی تهران

در این مجموعه علاوه‌بر تفریحاتی آبی، امکاناتی مانند اتاق کودک و کادر، سیستم هوشمند میکروب‌زدایی از آب، صندوق امانات، سرویس بهداشتی، سیستم تصفیه آب، رخت‌کن، نمازخانه و… نیز برای مراجعان در نظر گرفته شده است. همچنین یک فروشگاه ورزشی نیز در آن فعال است که در انواع لوازم ورزشی و تجهیزات شنا به فروش می‌رسد.

سالن ماساژ، پارکینگ اختصاصی، میز فوتبال‌دستی و وجود تیم عکاسی از دیگر امکانات اوپارک است. اگر به فکر تفریحی جذاب در یکی از لاکچری ترین جاهای تهران هستید، از اوپارک غافل نشوید.

آدرس: تهران، اتوبان کرج، پس از بزرگ‌راه آزادگان، ‌انتهای خیابان شمیم.
شماره تماس: ‌44762411-021.

گشتی در لاکچری ترین جاهای دیدنی تهران

در این مقاله از ره بال آسمان سری به لاکچری ترین جاهای دیدنی تهران زدیم و برخی از معروف‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کردیم. آیا شما تابه‌حال به این جاهای دیدنی رفته‌اید؟ تجربه شما از گشت‌وگذار در لوکس‌ترین جاهای دیدنی تهران چیست؟ خوشحال خواهیم شد در بخش نظرات از تجربیات خود برایمان بگویید و سایر مکان‌هایی که ما از قلم انداخته‌ایم را به ما معرفی کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.