اسکله تفریحی اهواز | تفریح در اسکله ایستاده در کارون

0

بشر برای رسیدن همیشه تلاش کرده است. رسیدن به ماه، رسیدن به ثروت، رسیدن به علم و رسیدن به دریا و آب‌های عمیق. نشانه تلاش انسان برای رسیدن، سازه‌هایی است که می‌سازد. یکی از این سازه‌ها اسکله است. اسکله‌ها ساخته می‌شوند تا انسان‌ها بتوانند به دریا برسند و انتهای آبی بی‌کران را ببینند؛ اما اسکله‌ای که ما می‌خواهیم معرفی کنیم قدری تفاوت دارد. اسکله تفریحی اهواز روی دریا که نه روی بلندترین رود ایران یعنی کارون پهناور ساخته شده است. همراه ما باشید تا به گشت‌و‌گذار در کارون برویم.

اسکله تفریحی اهواز کجاست؟

اهواز شهر زیبایی است پر از شگفتی‌ها و هیجان‌ها؛ از پل‌های داخلی شهر بگیر تا اسکله تفریحی اهواز. احتمالاً بگویید که مگر اسکله یا پل پدیده خاص و نادری است که اینقدر تعریف می‌کنید؟ شگفت‌زدگی ما از محل احداث پل و اسکله است. رود کارون طویل‌ترین رود ایران و محل قرارگیری این بناهاست نه خلیج فارس. حالا متوجه منظور ما شدید؟ اگر کنجکاوی و اشتیاق شما برای بازدید از این رود و جاذبه‌هایی که دارد تحریک شد، بلیط هواپیما بگیرید یا سوار ماشین شوید و به طرف جنوب ایران بیایید. استان خوزستان و سپس اهواز را انتخاب کنید. به سمت شرق کارون پرخروش حرکت کنید. اسکله ما کنار پل طبیعت خوش قدوقامت قرار دارد. این شما و این اسکله محبوب جنوبی.

اسکله تفریحی اهواز چه امکاناتی دارد؟

تصویری از اسکله تفریحی اهواز

آب مایه حیات است، نه فقط حیات و زندگی جسم بلکه مایه حیات و زندگی روح هم هست. به محض اینکه کنار آب می‌رسیم روحیه‌مان از این‌ رو به‌ آن‌ رو می‌شود. نکته جالب همین‌ جاست که ما فقط با دیدن آب‌ و آبادانی به این حال می‌رسیم. حالا اگر آبی که ما کنارش هستیم امکانات تفریحی داشته باشد که دیگر هیچ. احتمالاً دیوانه‌ و شیدای آنجا می‌شویم. اسکله اهوازی هر دو ویژگی یاد شده را دارد. جت اسکی، قایق‌های تفریحی و گردشگری، موسیقی زنده در شب و آبشاری در همسایگی از امکانات خاص این اسکله است.

رستوران و کافی‌شاپ خوب در اطراف اسکله تفریحی اهواز وجود دارد؟

تصویری از اسکله تفریحی اهواز

فرهنگ هر شهر و دیار از لباس‌هایی که دارند، گویش و رسوماتشان مشخص می‌شود؛ ولی ماجرای آشنایی با فرهنگ هنوز تمام نشده و قسمت خوشمزه کار مانده است. راه دیگر آشنایی با مردم یک منطقه امتحان خوراکی‌ها و غذاهای آنهاست. خوشبختانه شما هم‌زمان با تفریح و گردش می‌توانید غذاهای این منطقه را هم امتحان کنید. اطراف اسکله چند رستوران و کافه وجود دارد. این رستوران‌ها هم غذای سنتی دارند و هم فست‌فود؛ پس شما در انتخاب غذا کاملاً آزاد هستید. رستوران و کافه بازیل از بهترین کافه های اهواز در این منطقه و بسیار پرطرفدار است. دیگر مزیت کافه و ‌رستوران‌‌های اسکله این است که شما غذایتان را حین لذت از موسیقی زنده صرف می‌کنید. نوش جانتان.

جاهای دیدنی نزدیک به اسکله تفریحی اهواز کجاست؟

رسیدیم به قسمت سخت ماجرا، معرفی جاهای دیدنی اهواز. سختی از این نظر که باید بین چندین‌وچند جاذبه فقط به ذکر یکی‌دو جا بسنده کنیم و از خیر الباقی بگذریم ولی چه می‌شود کرد؟ چاره‌ای نیست.

  • پل هفتم

پل هفتم در مجاورت اسکله قرار دارد. از نامش هم پیداست که هفتمین پل ساخته شده بر کارون دلاور محسوب می‌شود. روی این پل طولانی‌ترین آبشار خاورمیانه یعنی آبشار پل هفتم قرار دارد.

  • باشگاه پینت بال سورنا

باشگاه پینت بال سورنا مکانی عالی برای تخلیه هیجان و تجربه آدرنالین فراوان است. چقدر عالی است که چنین مکانی در نزدیکی اسکله واقع شده تا با بازدید از آن یک روز سرشار از فعالیت و هیجان را تجربه کنید.

  • پارک چوبی

پارک چوبی نشانه‌ای دیگر از هنر و خلاقیت مردم عزیز اهواز است. تمام وسایل این پارک از چوب ساخته شده و کودکان می‌توانند حین بازی از استشمام بوی خوب چوب لذت ببرند.

بهترین زمان بازدید از اسکله تفریحی اهواز چه موقع است؟

تصویری از شهر اهواز

انتخاب زمان سفر در بیشتر مواقع بسته به شرایط خانواده مانند محصل‌بودن فرزندان است. شرط دیگر برای انتخاب زمان سفر اقلیم منطقه‌ای است که قصد سفر به آن را دارید. همه ما آب و هوای اهواز را می‌شناسیم و می‌دانیم که در تابستان گرمای هوا طاقت‌فرسا می‌شود؛ پس باید زمانی سفر کنیم که نه سرمای جنوب و نه گرمای آن مانع از لذت ما در سفر نشوند. از نظر ما بهترین زمان سفر به اهواز و دیگر مناطق گرم ایران اواخر پاییز تا اوایل بهار است. در این بازه زمانی امکان راحتی و خوشگذرانی در سفر بیشتر فراهم است؛ پس با توجه به شرایطی که در خانه دارید، می‌توانید یکی از این روزها را برای سفر انتخاب کنید.

مسیر دسترسی به اسکله تفریحی اهواز چگونه است؟

طولانی‌بودن یا نبودن مسیر اهواز بسته به حال‌و‌هوای شما و علایق شما دارد؛ اگر حس‌و‌حال رانندگی نداشته باشید، مسیر برایتان تلخ و سخت می‌شود. ولی باید بدانید که هر مشکل راهی دارد. راه‌حل شما تهیه بلیط قطار است. شهروندانی هم که به قطار دسترسی ندارند، می‌توانند برای تهیه بلیط اتوبوس به مقصد اهواز به سایت ما سر بزنند. در این بین هم هستند افرادی که عشق رانندگی دارند و حاظرند مسیرهای طولانی را طی کنند فقط‌وفقط به عشق رانندگی‌کردن. برای این افراد رانندگی لذت‌بخش‌تر از سفر است. در هر دو صورت بار سفر ببندید و راهی استان خوزستان شوید. به مرکز خوزستان یعنی اهواز بروید و از آنجا شرق کارون را به‌عنوان مقصد انتخاب کنید. اسکله تفریحی اهواز و پل زیبای طبیعت شما را فرا می‌خوانند.

هزینه بازدیدرایگان
ساعت بازدید24 ساعته
شماره تماس06133928240
آدرساهواز ،جنب پل طبیعت

افرادی وجود دارند که با اهواز و زیبایی‌ها وصف ناپذیر آن آشنایی ندارد؛ پس دست به تخیل می‌زنند و می‌گویند اهواز که مکان خاصی برای گردش ندارد. اتفاقاً اهواز یکی از جذاب‌ترین‌ مقصدهای ایران است. این شهر گرم کارون را دارد، خلیج همیشه فارس را دارد و مردمی دارد به استقامت کوه. توصیه دوست شما این است که یک مرتبه به اهواز سفر کنید تا به چشم خود این شهر زیبا را ببینید و قضاوت کنید. داستان و نظرات سفر گذشته یا آینده خود به اسکله تفریحی اهواز را هم با ره بال آسمان به اشتراک بگذارید. ممنون از همراهی شما عزیزان.

استان خوزستان، اهواز، جنب پل هفتم.

خیر. این اسکله بر روی کارون ساخته شده نه در خلیج فارس.

جت اسکی، قایق‌های تفریحی و گردشگری و رستوران و کافه‌های مشهور با موسیقی زنده.

پل هفتم، باشگاه پینت بال و پارک چوبی.

بهار و پاییز مناسب‌ترین زمان برای سفر به این اسکله است.

5/5 (1 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.