لیست بهترین کافه های اهواز از نظر مخاطبان

0

اهواز از آن دسته شهرهایی است که جذابیت‌های خاصی دارد. اسم اهواز که می‌آید، به یاد ساحل کارون، هوای شرجی، مردم خون‌گرم و مهمان‌نواز و غذاهای تند جنوبی می‌افتیم. کافه های اهواز از دیگر جاذبه‌های گردشگری در این شهر هستند. بعد از گردش و تفریح، رفتن به یکی از این کافه‌ها روزتان را خاطره‌انگیز می‌کند.

فهرست مطالب

کافی شاپ پلاک | از دنج‌ترین کافه های اهواز

پلاک از بهترین کافه های شهر اهواز است که محیطی دنج و دوست‌داشتنی دارد. طراحی فضای این کافی‌شاپ مدرن و زیباست. ظرفیت این کافی‌شاپ حدود 36 نفر است؛ پس اگر دلتان خواست می‌توانید دورهمی یا جشن تولدی جذاب در این کافه داشته ‌باشید. پرسنل این کافه هم به‌خوبی از شما میزبانی می‌کنند. کافه پلاک منوی پروپیمانی از نوشیدنی‌های گرم و سرد دارد. گذرتان که به اهواز افتاد، به این کافه هم سری بزنید.

آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیبان 17 شرقی، نبش مارون
ساعات کاراز ساعت 9 صبح تا 24

کافی شاپ محام | از زیباترین کافه های اهواز

اگر به گل‌وگیاه علاقه‌مند هستید، رفتن به کافی شاپ محام را در برنامه‌هایتان بگذارید. این کافی‌شاپ دکوراسیون زیبایی دارد. در طراحی فضای این کافه، از گل‌های طبیعی استفاده کرده‌اند. به همین خاطر می‌توانید عکس‌های زیبا و تماشایی کنار گل‌ها ثبت کنید. مجموعه کافه محام، پرسنلی خوش‌رو و مهربان دارد. زمانی که وارد این کافی‌شاپ بشوید، بوی عطر قهوه و وانیل سر ذوقتان می‌آورد. در منوی این کافه، لیستی از نوشیدنی‌های گرم و سرد هست. برای رفتن به این کافه لازم نیست نگران جای پارک باشید. کافه محام پارکینگی اختصاصی برای مهمان‌هایش دارد. همچنین می‌توانید از خدمات اینترنت رایگان این کافی‌شاپ استفاده کنید. دیگر معطل چه چیزی هستید؟ با خرید بلیط هواپیما اهواز خودتان را به جنوب برسانید و به این کافه سری بزنید.

آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، ابتدای خیابان میهن، فلکه سوم، بازار امام رضا (ع)
ساعات کاریصبح‌ها از ساعت 10 تا 13 عصرها از ساعت 17 تا 22
شماره تماس06133379222
آدرس صفحه اینستاگرامmoham_cafe@

کافی شاپ فردین | از خوش‌قیمت‌ترین کافه های اهواز

کافه فردین از بهترین کافه های شهر اهواز است که با فضایی دل‌چسب از مهمان‌هایش میزبانی می‌‌کند. این کافی‌شاپ حدود 20 نفر ظرفیت دارد؛ پس می‌توانید برای قرارهای دوستانه روی آن حساب کنید. کافه فردین خدمات خوبی مثل پارکینگ اختصاصی و اینترنت رایگان دارد. نوشیدنی‌ها و کیک‌های این کافه بسیار خوش‌طعم و خوش‌قیمت است. بد نیست از آن‌ها امتخان کنید تا سفرتان به جنوب ایران شیرین‌تر بشود. اگر دوست دارید با خیال راحت در مراکز خرید اهواز قدم بزنید، می‌توانید با کافه فردین تماس بگیرید و میزتان را رزرو کنید. با این کار دیگر نگران پرشدن میزها نیستید و به‌راحتی می‌توانید در بازار اهواز وقت بگذرانید.

آدرساستان خوزستان، اهواز، کوی ملت، خیابان اقبال، نبش خیابان 16
شماره تماس0611444774
ساعات کاریاز ۸ تا 24

کافی شاپ سون | از جذاب‌ترین کافی شاپ های اهواز

کافی‌شاپ سون از محبوب‌ترین کافه های شهر اهواز است و تیمی حرفه‌ای دارد. برای تزئین این کافه از المان‌های چوبی استفاده کرده‌اند. استفاده از طیف قهوه‌ای، جذابیت این فضا را دوچندان کرده است. فضای کافی‌شاپ سون بزرگ است و می‌تواند از 35 نفر میزبانی کند. خبر خوب این است که کافه سون منوی صبحانه هم دارد. به این کافی‌شاپ که رفتید، کوکتل‌های خوش‌مزه‌اش را هم امتحان کنید. پارکینگ اختصاصی و اینترنت رایگان از ویژگی‌های خوب این کافه است.

آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، انتهای خیابان شش و هفت شرقی، بازارچه ساحلی
ساعات کاریاز ساعت 10 صبح تا 24

کافی شاپ دیگو | از دوست‌داشتنی‌‌ترین کافی شاپ اهواز

کافی‌شاپ دیگو از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانید در آنجا قرارهای دوستانه داشته باشید. در این کافه انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد را برایتان سرو می‌کنند. کافه دیگو سالادهای خوش‌مزه‌ای هم دارد. می‌توانید برای خوردن صبحانه به این کافی‌شاپ بروید. طعم قهوه‌ها و اسپرسوهای کافه دیگو در ذهنتان می‌ماند. اگر به خواندن کتاب علاقه دارید، از کتابخانه کافی‌شاپ دیگو کتابی بردارید و مشغول مطالعه شوید.

آدرس: استان خوزستان، شهر اهواز، کیانپارس، انتهای خیابان 11 شرقی.

کافی شاپ کوچه | ساکت و آرام

اگر دلتان محیطی آرام برای خواندن کتاب می‌خواهد، پیشنهاد ما کافی شاپ کوچه است. این کافه فضای خوبی برای پذیرایی از 35 نفر دارد. از کیفیت غذاها و نوشیدنی‌های کافه کوچه خیالتان راحت باشد؛ البته خوب است بدانید نوشیدنی‌ها و غذاهای این کافه نسبت به دیگر کافه های اهواز گران‌تر است. اگر دوست دارید برنامه تولد یا دورهمی‌هایتان را در این کافه برگزار کنید، با مجموعه کافه کوچه تماس بگیرید. میزتان را رزرو کنید و از بودن در این کافی‌شاپ لذت ببرید. در کافه کوچه کتابخانه‌ای با کتاب‌های متنوع مهیا کرده‌اند. کافه کوچه برای مشتری‌هایی که اهل مطالعه‌کردن هستند، تخفیف‌های خوبی دارد.

آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیابان 11 غربی
ساعات بازدیداز ساعت 10 صبح تا 24
آدرس صفحه اینستاگرامcafekoche@

کافی شاپ برج | از بهترین کافه های اهواز با منویی هیجان‌انگیز

بعد از گشت‌وگذار در هوای گرم اهواز، به کافه برج سری بزنید و نفسی تازه کنید. این کافی‌شاپ دکوراسیون بسیار زیبا و چشمگیری دارد. پنجره‌های چوبی و سنتی، حس‌وحال نابی به کافه برج داده است. در منوی کافه برج علاوه‌بر نوشیدنی‌های گرم و سرد، غذاهای فست‌فودی هم هست. به همین خاطر آن را یکی از بهترین کافه رستوران های اهواز می‌دانند.

استان خوزستان، شهر اهواز، کیانپارس، خیابان موحدین شرقی، برج کوثر
06133330047
صبح‌ها از ساعت ۸:۳۰ تا 13. عصرها از ساعت 17 تا 24

کافی شاپ پیچک | از بهترین کافه های اهواز

کافه پیچک محیطی آرام و دل‌نشین برای قرارهای دوستانه و دورهمی‌ها دارد. گل‌های پیچک، از هر گوشه این کافه آویزان است و زیبایی آن را چندبرابر می‌کند. اگر مهمان این کافی‌شاپ بشوید، می‌توانید دسرهای خوش‌مزه و نوشیدنی‌هایش را امتحان کنید. برای برگزارکردن جشن یا دورهمی از قبل با مجموعه کافه پیچک هماهنگ کنید. یکی از بهترین ویژگی‌های این کافی‌شاپ نزدیک‌بودن به هتل های اهواز است.

آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیابان وهابی، نبش خیابان 15 کیان آباد
ساعات بازدیداز ساعت 11 صبح تا 24

کافه کارما | از معروف‌ترین کافی شاپ اهواز

این کافه فضای دل‌چسبی برای پذیرایی از مشتری‌هایش دارد. حتی می‌توانید همرا با خانواده در لژ خانوادگی کافه کارما بنشینید. منوی این کافی‌شاپ بخش‌های متنوعی دارد. اگر طرف‌دار غذاهای فست‌فودی هستید، می‌توانید یکی از غذاهای خوش‌طعم و عطر کافه کارما را امتحان کنید. در این کافی‌شاپ موسیقی زنده هم دارند. دیگر چه از این بهتر! کافه کارما با شعار «قهوه‌ای تلخ، تجربه‌ای شیرین از آرامش و انرژی» از مهمان‌هایش میزبانی می‌کند.

آدرساستان خوزستان، اهواز، بلوار پاسداران زیتون، بین زاهد و زمرد (جنب سه‌راه فرودگاه)
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_karma_ahvaz@

کافه گیاهی گوویندا | از خاص‌ترین کافه های اهواز

کافه گوویندا، کافه‌ای متفاوت در دل شهر اهواز است؛ زیرا منوی پروپیمانی از غذاهای گیاهی دارد و دغدغه افراد گیاه‌خوار را کم کرده است. در کافه گوویندا از مواد باکیفیت و تازه‌ برای طبخ غذا استفاده می‌کنند. حتی اگر گیاه‌خوار هم نیستید، به این کافه سری بزنید. طعم غذاهای خوش‌عطر و رنگ کافه گوویندا همیشه در ذهنتان می‌ماند.

آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، جنب سینما هلال احمر
شماره تماس06133362260

کافه پاویون | از اقتصادی‌ترین کافه های شهر اهواز

پاویون از بهترین کافه های شهر اهواز است که این روزها طرف‌دارهای زیادی دارد. این کافه با دکور جذابش بسیار تماشایی است؛ پس رفتن به این کافه را در برنامه‌هایتان بگذارید. گفت‌وگو و دورهم‌نشینی دوستانه در این کافی‌شاپ لذت خودش را دارد. در کافه پاویون سوژه‌های نابی برای عکاسی پیدا می‌کنید. اگر هوا گرم باشد، نوشیدن اسموتی خنک و خوش‌طعم این کافه سرحالتان می‌کند. در لیست منوی کافه، غذاهای متنوعی مثل پنینی مرغ، گوشت، اسنک و ساندویچ‌های کوچک هم هست. دیگر انتخابش با خودتان باشد. یکی از بهترین ویژگی‌های این کافه، قیمت‌ مناسب نوشیدنی‌ها و غذاهاست. این کافه بخشی برای کشیدن سیگار و قلیان هم دارد؛ اما نگران بوی سیگار نباشید؛ زیرا دستگاه تهویه از جمع‌شدن دود در فضای کافه جلوگیری می‌کند.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، کیان آباد، نبش خیابان 25 شرقی.

کافه گرین | از جذاب‌ترین کافه های اهواز

سفر به اهواز، سفری هیجان‌انگیز است. می‌توانید روزها پاساژگردی کنید و سوغات اهواز را بخرید. بعد از گشتن در شهر، به یکی از کافی شاپ های اهواز بروید و خستگی را از تن بیرون کنید. کافه گرین خودش به‌تنهایی یکی از جاهای دیدنی اهواز است که فضای جذابش همه را شگفت‌زده می‌کند. استفاده از المان‌های ساده و زیبا حس خوبی به فضای کافه داده است. به همین خاطر این کافی‌شاپ مکان مناسبی برای قرارهای کاری، دوستانه و دورهمی‌هایتان می‌شود. کافه گرین، با نوشیدنی‌ها و اسموتی‌های خوش‌مزه‌اش از شما میزبانی می‌کند و خاطره‌ای ماندگار در ذهنتان می‌سازد.

استان خوزستان، اهواز، زیتون کارمندی، خیابان کمیل، نبش زاویه
09050257082
از ۸ صبح تا ۱ بامداد

کافه آژا | بهترین کافه اهواز

در سفرتان به جنوب کشور به‌ویژه اهواز می‌توانید به کافه‌های خوب شهر سری بزنید. کافه آژا از آن دسته کافی‌شاپ‌هایی است که فضایی دوستانه و صمیمی دارد. هرچقدر از منوی خوب این کافه بگویم، کم گفته‌ام. با واردشدن به این کافی‌شاپ، عطر دل‌چسب کاکائو، قهوه و وانیل را حس می‌کنید. کافه آژا در منویش نوشیدنی‌های مختلفی مثل چای، دمنوش، اسموتی و شیک دارد. می‌توانید نوشیدنی دل‌خواهتان را سفارش بدهید و در فضای زیبای کافه از خوردن آن لذت ببرید. این کافی‌شاپ چند گزینه خوب برای صبحانه هم دارد. با خرید بلیط قطار اهواز به جنوب ایران بروید و از این کافه دیدن کنید.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، کیانپارس، خیابان 13 غربی، فاز سه، پلاک 61.

کافه روستیک | از زیباترین کافه های شهر اهواز

کافه روستیک از دنج‌ترین کافی شاپ های اهواز است. این کافه فضایی آرامش‌بخش با دکوراسیونی زیبا دارد. المان‌های چوبی در این فضا، جذاب و تماشایی هستند. این کافه می‌تواند محل مناسبی برای قرارهای دوستانه و کاری باشد. بد نیست از قهوه‌های خوش‌طعم این کافه بنوشید و زمانی را در آن بگذرانید.

آدرساستان خوزستان، اهواز، زیتون کارمندی، خیابان کمیل، بین زهره و زاویه
شماره تماس09106454641

کافه دونات | جذاب‌ترین کافه اهواز

نمی‌شود تا اهواز رفت و به کافه دونات سری نزد. این کافه یکی از خوش‌مزه‌ترین دونات‌های اهواز را دارد. فضای کافه دونات مثل شیرینی‌هایش شیرین و دل‌چسب است. در پشت ویترین این کافه، دونات‌های رنگارنگ و جذاب را کنار هم چیده‌اند. کافی است یک ‌بار شیرینی‌های این کافه را امتحان کنید، تا مشتری ثابت آن‌ها بشوید.

آدرساستان خوزستان، اهواز، زیتون کارمندی، خیابان فاطمی
ساعات کاریاز ۸ صبح تا 24
شماره تماس06134438422

کافه لنترن | یکی از بهترین کافه های اهواز

لنترن یکی از کافی شاپ های اهواز است که فضای آرام و خوبی برای استراحت و گفت‌وگو دارد. فضای داخلی این کافه را با المان‌های چوبی تزئین کرده‌اند. تابلوهای چوبی کافه، جذابیت این فضا را دوچندان کرده است. در کافی شاپ لنترن انواع نوشیدنی‌ها و کیک‌های عصرانه را سرو می‌کنند. کیک‌های این کافی‌شاپ بسیار محبوب هستند. شاید شما هم از طعم آن‌‌ها خوشتان بیاید.

آدرساستان خوزستان، اهواز، خوانساری، بین نادری و کافی، زیرزمین مجتمع میلاد
شماره تماس09373004216

کافه فلامینگو | بهترین کافی شاپ اهواز

در کافه فلامینگو همه‌چیز هیجان‌انگیز است. فلامینگو از بهترین کافه های اهواز است که می‌توانید برای گذراندن اوقات فراغت به آنجا بروید. این کافه برای دورهم‌نشینی‌ها و قرارهای دوستانه هم انتخاب بسیار خوبی می‌شود. در فلامینگو نوشیدنی‌ها را بسیار خلاقانه سرو می‌کنند که از دیدن و خوردن آن‌ها لذت می‌برید.

آدرساستان خوزستان، اهواز، خیابان کارمندی، خیابان کمیل، نبش خیابان زمزم
شماره تماس06134431040
ساعات کاریاز ساعت 9:30 صبح تا یک شب

کافه پازل | از بهترین کافه های اهواز با دکوری تماشایی

کافه پازل از جالب‌ترین کافی شاپ های اهواز است. زمانی که به داخل این کافه بروید، در هر گوشه تکه‌هایی از پازل را می‌بینید. خیلی از المان‌ها و وسایل داخل کافه را به‌شکل پازل ساخته‌اند. مثلاً صندلی‌های کافه که هرکدام تکه‌ای از یک مجموعه هستند. اگر فضاهای کم‌نور و دنج را دوست دارید، این کافه می‌تواند انتخاب درستی برایتان باشد. کافه پازل با برخورد خوب پرسنل و کیفیت عالی نوشیدنی‌ها و کیک‌هایش پاتوق خیلی از جوان‌هاست. نوشیدنی‌های این کافی‌شاپ با تزئینات جذابی که دارد، مشتری‌ها را برای امتحان‌کردن وسوسه می‌کند. اگر به نوشیدنی‌های بر پایه قهوه علاقه ‌دارید، به منوی کافه نگاهی بیندازید. لیست متنوعی از آن‌ها موجود است. نوشیدنی‌های دیگر، بستنی، کیک‌های شکلاتی و عصرانه بخشی از این منوی جذاب هستند. در کافه پازل مشتری‌ها آزادانه می‌توانند سیگار بکشند. این کافه پارکینگی اختصاصی دارد و به‌راحتی می‌توانید خودروی شخصی‌تان را در آنجا بگذارید.

آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، شش شرقی
شماره تماس06133922020
ساعات کاریاز ساعت 9 تا 23:30

کافه من | جالب‌ترین کافه اهواز

کافه من، کافه‌ای آرام و کم‌نور است و مشتری‌های زیادی دارد. میز و صندلی‌‌های چوبی و پنجره‌های هلالی فضای کافه را دل‌نشین‌تر کرده است. این کافی‌شاپ را به قهوه‌های بی‌نظیرش می‌شناسند. اسپرسوهای کافه من بسیار معروف هستند و طعم خوبشان فراموش‌نشدنی است. اگر به خوردن قهوه علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنم نوشیدنی‌های بر پایه قهوه در این کافی‌شاپ را امتحان کنید. بی‌تردید مشتری ثابت آنجا می‌شوید. کنار نوشیدنی‌ها، کیک‌های خوش‌مزه‌ای هم سرو می‌کنند. عطر کیک شکلاتی و قهوه حس‌وحال فوق‌العاده‌ای به این کافی‌شاپ می‌دهد. پرسنل این کافه بسیار مهربان و خون‌گرم هستند و به‌خوبی از شما میزبانی می‌کنند. رستوران قصر ضیافت و فروشگاه افق کوروش فاصله نزدیکی با این کافی‌شاپ دارند.

آدرساستان خوزستان، اهواز، بلوار معلم، بلور سپه غربی، خیابان صنعت دوم
شماره تماس09160409132
ساعات کاریاز ساعت ۷ صبح تا 24

کافه ژو | دل‌نشین‌ترین کافی شاپ اهواز

شاید در سفرهای قبلی‌تان به اهواز زیبا از کافه ژو دیدن کرده باشید. ژو از بهترین کافه های اهواز بود که فضای زیبا و دل‌انگیزی داشت. همه‌جای این کافه را با چوب و وسایل چوبی دکور کرده بودند. کافه ژو مکان خوبی برای دیدارهای دوستانه و کاری بود؛ اما مدتی است که دیگر این مجموعه فعالیتی ندارد و بسته است. اگر خبر بازشدن این کافه را شنیدید یا در هرجای شهر آن‌ را پیدا کردید، ما را هم باخبر کنید.

کافه رینو، جذاب‌ترین کافی شاپ اهواز

کافه رینو، دوست‌داشتنی‌ترین کافه اهواز است. این کافه فضای زیبا و دل‌انگیزی دارد. اگر طرف‌دار کافه‌هایی با فضای روباز هستید، رفتن به این کافه را از دست ندهید. حیاط کوچک و زیبای کافه رینو، محیطی دل‌پذیر برای نشستن و قرارهای دوستانه و کاری است. وجود گل‌ها و درخت‌ها، زیبایی حیاط این کافه را دوچندان می‌کند. هوا که ملایم و مطبوع باشد، نشستن زیر چترهای سایه‌بان حس‌وحال خوبی را به شما می‌دهد. حیاط کافه رینو نورپردازی خوبی دارد و شبی خاطره‌انگیز برایتان می‌سازد.

فضای داخل کافه هم به‌اندازه بیرون آن زیبا و جذاب است. می‌توانید در بخشی از این کافه کتاب بخوانید یا به کارهایتان رسیدگی کنید. منوی پروپیمان کافه رینو شما را برای امتحان‌کردن هر گزینه از لیست مشتاق می‌کند. مشتری‌های این کافی‌شاپ می‌توانند در فضای روباز کافه سیگار بکشند؛ اما اجازه سیگارکشیدن در فضای داخل کافه را ندارند. اگر زمان کمی دارید، می‌توانید با مجموعه کافه رینو تماس بگیرید و قهوه یا غذای بیرون‌بر سفارش بدهید.

آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس
شماره تماس06133922152
ساعات بازدیداز ساعت ۸ صبح تا 24

کافه ملورین | از محبوب‌ترین کافه های اهواز

ملورین از آن دسته کافه‌هایی است که دلت می‌خواهد ساعت‌ها در آن بنشینی و کتاب بخوانی. این کافه فضای خوبی هم برای کارکردن، قرارهای دونفره یا چندنفره دارد. کافه ملورین با محیط دل‌گشا و ظرفیت خوبش یکی از بهترین کافه های اهواز است. می‌توانید در این مکان زیبا، عکس‌هایی به‌یادماندنی بیندازید و روزتان را خاطره‌انگیز کنید. استفاده از رنگ‌های مختلف در دکور این کافه، حس آرامش و انرژی را به همه منتقل می‌کند. اگر دلتان خواست جشن تولدتان را در این کافه جذاب بگیرید، از قبل با مدیریت این مجموعه هماهنگ کنید.

کافه ملورین بهترین خدمات را به مشتری‌هایش می‌دهد. پرسنل این مجموعه با خوش‌رویی از شما استقبال می‌کنند. کافه ملورین منوی هیجان‌انگیزی از نوشیدنی‌های گرم و سرد دارد. در این کافه خبری از بوی سیگار نیست و می‌شود از عطر قهوه و وانیل لذت برد. منوی غذاهای کافه هم پروپیمان است. ساندویچ‌ها، سالادها و پاستاهای ملورین طعم بی‌نظیری دارند. نوش جانتان باشد.

آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، شش شرقی
شماره تماس06133922319
ساعات کاریاز ساعت 9 صبح تا 24

کافه نت | دنج‌ترین کافی شاپ اهواز

بی‌تردید اولین چیزی که در هر کافه توجه همه را به خودش جلب می‌کند، دکوراسیون و رنگ‌بندی‌هاست. کافه نت یکی از بهترین کافه های اهواز است. این کافه با استفاده از رنگ آبی در المان‌هایش فضایی آرامش‌بخش برای مشتری‌ها دارد. طرح جذاب آجرچینی‌ها روی دیوار و استفاده از چوب در تزئین سقف، زیبایی کافه نت را به اوجش رسانده است. در گوشه‌ای از فضای کافه پیانوی زیبایی خودنمایی می‌کند. اگر دستی بر این حرفه دارید، می‌توانید آهنگی بنوازید و فضای کافه نت را دل‌چسب‌تر کنید. از خوشمزگی منوی این کافه هر چه بگویم، کم است. شما هم از بستنی‌ها و نوشیدنی‌های کافه نت امتحان کنید و از تجربه‌هایتان برای ما بنویسید.

آدرساستان خوزستان، اهواز، زیتون کارمندی، خیابان کمیل، بین خیابان انوشه (زهره) و بلوار توحید (زاویه)
شماره تماس06134493120

کافه رستوران لئو | شیک‌ترین کافی شاپ اهواز

کافه رستوران لئو از جذاب‌ترین کافی‌شاپ‌های اهواز است. این رستوران فضای بسیار شیک و چشمگیری دارد. تابلوها و نقاشی‌های روی دیوار، توجه همه را جلب می‌کند. کافه لئو از بهترین مکان‌هایی است که می‌توانید چند ساعت را با آرامش در آن بگذرانید. در منوی این کافه رستوران گزینه‌های جذابی هست. خوب است بدانید، این مجموعه از بهترین مواد اولیه برای طبخ غذا و درست‌کردن نوشیدنی‌هایش استفاده می‌کند. به همین خاطر همه مشتری‌ها از طعم و کیفیت غذاها راضی هستند. اگر در شهرهای نزدیک به اهواز هستید، می‌توانید با خرید بلیط اتوبوس اهواز خودتان را به آنجا برسانید.

آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، فلکه اول، روبه‌روی هاکوپیان، ساختمان بیمه سامان، طبقه زیرزمین
شماره تماس06133330707

کافه دیوار | دل‌چسب‌ترین کافه اهواز

شاید اولین چیزی که در این کافه توجهتان را جلب کند، تابلوهای روی دیوار باشد. هرکدام از این تابلوها مفهوم خاصی دارند. محیط کافه دیوار، آرام و دل‌چسب است. به همین خاطر می‌توانید برای قرارهای دوستانه و کاری روی آن حساب کنید. در این کافه نوشیدنی‌های خوش‌عطر و طعمی برایتان سرو می‌کنند که کیفیت بسیار خوبی دارند.

آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، مهر غربی، فاز سه ساختمان نگین
ساعات بازدیداز ساعت 10 تا 23:30

کافه 28 | جذاب‌ترین کافه اهواز

کافه 28 اولین کافه گالری اهواز است که می‌توانید در آن از تماشای تابلوهای شگفت‌انگیز لذت ببرید. این کافه فضای بسیار دل‌چسبی برای علاقه‌مندان به هنر دارد. رفتن به کافه 28 یک تیر و دو نشان است. می‌توانید از تابلوهای نقاشی و خطاطی‌شده دیدن کنید و از منوی پروپیمان کافه نوشیدنی خنکی سفارش بدهید؛ البته نوشیدنی‌های گرم هم مهیاست. این کافه تا پارک جزیره اهواز و پارک ساحلی فاصله زیادی ندارد.

آدرس: استان خوزستان، اهواز، طبقه دوم سینما هلال.

کافه سی نما | بهترین کافی شاپ اهواز

سی نما از جذاب‌ترین کافه های اهواز است. پرسنل این مجموعه بسیار خوش‌برخورد و محترم هستند و به مشتری‌ها اهمیت می‌دهند. در کافه سی نما کتابخانه‌ای انتظارتان می‌کشد که در آن کتاب‌های مختلفی هست. اگر به کتاب‌خواندن علاقه دارید، این کافی‌شاپ فضای خوبی را برایتان مهیا کرده است. کافه سی نما فضای دنج و آرامی دارد؛ پس بد نیست رفتن به آنجا را امتحان کنید. از نوشیدنی‌ها و کیک‌های خوش‌مزه‌اش بخورید تا شیرینی‌اش حس‌وحالتان را شیرین‌تر کند.

آدرساستان خوزستان، اهواز، خیابان کیانپارس، جنب بیمارستان آریا اهواز
شماره تماس09373063337

كافه رستوران كنجد | نمونه‌ای از جذاب‌ترین کافی شاپ اهواز

کافه رستوران کنجد، از بهترین مجموعه‌هایی است که می‌توانید برای صرف غذا یا نوشیدنی به آنجا بروید. این کافه محیط بسیار زیبا و شیکی دارد. روی یکی از دیوارهای این کافه ساعت‌های مختلف و روی دیوار دیگر تابلوهایی تماشایی آویزان کرده‌اند. به‌خاطر پنجره بزرگ کافه، نور خوبی به فضای داخل می‌تابد و همه‌جا را روشن می‌کند. میز و صندلی‌های چوبی حس‌وحال بی‌نظیری به دکوراسیون داخلی کافه کنجد داده است. در این کافه رستوران غذاهای خوش‌رنگ‌ولعابی طبخ می‌کنند. فرقی نمی‌کند چه ساعتی از روز مهمان کافه کنجد باشید. این کافی‌شاپ از صبح تا شب به‌خوبی از شما میزبانی می‌کند. بیشتر مشتری‌ها از کیفیت غذاهای این کافه رستوران راضی هستند. خوب است بدانید خوراکی‌های کافه کنجد نسبت به دیگر کافه‌ها قیمت بیشتری دارند.

آدرساستان خوزستان، اهواز، کیانپارس، اسفند غربی، نبش خیابان وهابی
شماره تماس06133338383
ساعات کاریاز ساعت ۸ صبح تا 24

کافه های اهواز آن‌قدر زیاد و متنوع هستندکه می‌توانید در مدت‌زمان سفرتان برای بازدید از آن‌ها برنامه‌ریزی کنید. این سفر با ره بال آسمان را دوست داشتید؟ تلاش کردیم تا بخشی از کافه‌های خوب اهواز را به شما معرفی کنیم. انتخابش با خودتان. اگر در گذشته تجربه رفتن به این کافه‌ها را دارید، برایمان در کامنت‌ها بنویسید.

کافی شاپ محام اهواز، کافی شاپ سون، کافه گیاهی گوویندا، کافی شاپ لئو

کافه کارما، کافی شاپ برج، کافه آژا.

کافی شاپ فردین اهواز، کافه پاویون

کافی شاپ کوچه، كافه رستوران كنجد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.