رستوران های گرگان | شکم‌گردی در زیباترین شهر شمال ایران

0

رستوران های گرگان خوانی رنگارنگ پیش روی گردشگران پهن کرده‌اند. درِ این رستوران‌ها چهار فصل خدا به روی مشتریان باز است. به‌لحاظ غذا نیز هر خوراکی که فکرش را بکنید در منوی این رستوران‌ها پیدا می‌شود. محبوبیت این رستوران‌ها کار را به جایی کشانده که فقط در ناهارخوران گرگان بیشتر از تعداد انگشت‌های یک دست شما رستوران وجود دارد. تعداد زیاد این رستوران‌ها، انتخاب بهترین رستوران های گرگان را دشوار کرد؛ اما غم به دل خود را ندهید. در ادامه به رستوران‌هایی اشاره می‌کنیم که خوراکی‌های خوش‌مزه و خوش‌قیمتی دارند. به شما قول می‌دهیم به‌لطف اطلاعاتی که در این مطلب آماده کرده‌ایم، غذایی جانانه در گرگان نوش جان کنید.

بهترین رستوران های گرگان در ناهارخوران

ناهارخوران بهشت شکم‌گردهاست. این منطقه فاصله کمی با بهترین جاهای دیدنی گرگان دارد. از طرف دیگر از دیرباز تاکنون ناهارخوران به داشتن رستوران‌های شیک و غذاهای خوش‌مزه در شمال کشور معروف است. آوازه فست فودهای گرگان در کنار رستوران‌های این منطقه در تمامی کشور پیچیده است. رستوران‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، گل سرسبد رستوران های ناهارخورانِ گرگان به حساب می‌آیند.

رستوران عمارت

به گردشگرانی که دنبال شیک ترین رستوران های گرگان هستند، رستوران عمارت را پیشنهاد می‌کنیم. در منوی این رستوران هر غذای خوش‌مزه‌ای که فکرش را بکنید پیدا می‌‌شود. خوراکی‌های خوش‌طعم شمالی و غذاهای دریایی رستوران عمارت حرف ندارد. سرآشپز رستوران عمارت ید طولایی در پخت غذاهای سنتی، خوراکی‌های فرنگی مانند پاستا آلفردو، انواع غذاهای کبابی و چلوهای خوش‌مزه دارد. این رستوران در کنار غذاهای خوشمزه، معماری زیبایی دارد و در ساخت بنای آن از مسجد الحمرا در مراکش الهام گرفته شده است. رستوران عمارت فاصله زیادی با مراکز خرید گرگان ندارد. به همین دلیل می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و در کنار غذایی خوشمزه، با دستی از پر از سوغات گرگان به شهر و دیار خود باز گردید.

آدرس: گرگان، خیابان ولی عصر، عدالت ۲۸، بین شهریور ۳ و ۵.

بهشت هیرکان گرگان

رستوران های ناهارخوران گرگان رقابت تنگاتنگی با هم دارند. با این حال رستوران بهشت هیرکان توانسته از این رقابت سربلند بیرون بیاید. در این رستوران خوش‌مزه‌ترین غذاهای ایرانی پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. بهشت هیرکان برای رقابت با فست‌فودهای گرگان، مدتی است که غذاهای فست‌‌فودی را به منوی این رستوران اضافه کرده است. قسمتی از این رستوران نیز به کافه‌ای دنج و زیبا اختصاص یافته است. به‌لطف این شرایط می‌توانید در بهشت هیرکان حسابی استراحت کنید و دلی از عزا در بیاورید.

آدرس: گرگان، ضلع جنوبی میدان ناهارخوران، مجموعه پذیرایی هیرکان.

رستوران و مرکز تفریحی باباطاهر گرگان

عکس رستوران و مرکز تفریحی باباطاهر گرگان

نمای بیرونی رستوران باباطاهر به شما می‌گوید که با یکی از شیک ترین رستوران های گرگان روبه‌رو هستید. وقتی داخل رستوران باباطاهر گرگان قدم می‌گذارید، متوجه خواهید شد که در رستورانی اعیانی حضور دارید. این رستوران، نمایی بسیار زیبا به طبیعت اطراف دارد. به‌لحاظ فضای داخلی نیز شرایطی آرام و دل‌نشین برای صرف غذا مهیا کرده است. از غذاهای رستوران و مرکز تفریحی باباطاهر گرگان هرچقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. این رستوران ممکن است به‌لحاظ قیمت در رده ارزان ترین رستوران های گرگان نباشد؛ اما انصافاً باید گفت هزینه‌ای که برای غذا پرداخت می‌کنید، ارزشش را دارد. گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما گرگان به این شهر رسیده‌اند کافی است در فرودگاه سوار تاکسی شوند و پس از طی مسیر کوتاهی به رستوران باباطاهر گرگان برسند تا غذایی جانانه به بدن بزنند.

آدرس: گرگان، جاده ناهارخوران، خیابان ولی‌عصر.

رستوران سید مسعود گرگان

عکس رستوران سید مسعود گرگان

شکم‌گردها بهتر از ما می‌دانند که شیشلیک، یکی از خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی است. با این حال شیشلیک‌‌پختن، کار هر آشپزی نیست. اگر می‌خواهید خودتان را مهمان یکی از خوش‌مزه‌ترین شیلیک‌های گرگان کنید، راه رستوران سید مسعود را در پیش بگیرید. این رستوران در کنار شیلیشک‌های خوش‌مزه، غذاهای باکیفیت دیگری نیز دارد. به‌لحاظ قیمت نیز رستوران سید مسعود، مدیر خوش‌انصافی دارد. این شرایط باعث شده تا رستوران سید مسعود در گروه یکی از ارزان ترین رستوران های گرگان قرار بگیرد.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، کیلومتر ۴، نبش پل سید مسعود.

رستوران بارانک گرگان

عکس رستوران بارانک گرگان

به گردشگرانی که اهل تنوع هستند و با منوهای ساده‌ و کم‌غذا راضی نمی‌شوند، رستوران بارانک گرگان را پیشنهاد می‌کنیم. در منوی این رستوران تا دلتان بخواهد غذاهای خوش‌مزه خودنمایی می‌کند. کشک‌و‌بادمجان مخصوص گرگان، پیتزاهای خوش‌مزه، ساندویچ‌های تنوری و میرزاقاسمی از غذاهای متنوع رستوران بارانک گرگان به حساب می‌‌آید. جالب است بدانید سرآشپز این رستوران، تخصص ویژه‌ای در پخت کباب و دیزی دارد. اگر راهی گرگان شدید و می‌خواستید در یکی از رستوران های ناهارخوران گرگان غذایی نوش‌جان کنید، رستوران بارانک گرگان را به یاد داشته باشید.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، بعد از پل سید مسعود، نبش شهرک تالار.

رستوران قصر خورشید

عکس رستوران قصر خورشید گرگان

مجموعه قصر خورشید گرگان درواقع فودکورتی بزرگ است که نمایی تماشایی به جنگل دارد. این رستوران به‌لحاظ دکوراسیون نیز در گروه شیک ترین رستوران های گرگان قرار می‌‌گیرد. سرآشپز رستوران قصر خورشید هر غذایی که اراده کنید را پیش روی شما می‌گذارد. حتی اگر غذاهای رستوران قصر خورشید بگذریم، از نمای زیبای این رستوران به جنگل نمی‌توان گذشت. در طبقه بالای این رستوران، کافه‌ای روباز ساخته شده است. می‌توانید در این کافه بنشینید و در حالی که فنجانی قهوه نوش‌جان می‌کنید، از نمای جنگل‌های زیبای گرگان لذت ببرید.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، بالاتر از هتل راه و ماه.

رستوران جوجه رئیس

با نگاهی به نام این رستوران متوجه خواهید شد که غذای اصلی آن جوجه است. سرآشپز رستوران جوجه رئیس، در کنار جوجه‌های خوش‌مزه، غذاهای خاص محلی مانند آلبالو پلو پیش‌ روی مشتریان قرار می‌دهد. انواع کباب، بیف‌برگر و سلطانی به عنوان دیگر خوراکی‌های خوشمزه رستوران جوجه رئیس به حساب می‌آید. انصافاً باید اعتراف کرد ماهیچه‌های رستوران جوجه رئیس حرف ندارد. این رستوران برای علاقه‌مندان غذاهای فست‌فودی نیز گزینه‌های زیادی دارد. پاستا، سوخاری، و برگر گریل در منوی رستوران جوجه رئیس خودنمایی می‌کند. این شرایط رستوران جوجه رئیس را به یکی از فست فودهای گرگان تبدیل کرده که اسم‌و‌رسم خوبی در بین مشتریان دارد.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، بالاتر از سروش جنگل، نبش عدالت ۱۰۳.۱

بهترین رستوران های گرگان

در این قسمت از فهرست بهترین رستوران های گرگان، به غذاخوری‌هایی اشاره می‌کنیم که حیف است راهی گرگان شوید و خوراکی‌های خوش‌مزه آن‌ها را امتحان نکنید.

اکبر جوجه گرگان

حتی اگر اهل شکم‌گردی نباشید، باز هم محال است اسم مجموعه رستوران های اکبر جوجه به گوش شما نخورده باشد. اکبر جوجه به‌اندازه‌ای معروف است که در کنار شعبه‌های داخل ایران، چندین شعبه در کشورهای همسایه دارد. ناگفته پیداست غذایی به خوش‌مزگی اکبر جوجه در دیگر رستوران های گرگان پیدا نمی‌کنید. رستوران اکبر جوجه گرگان نه‌تنها جوجه‌ و مرغ ترش بسیار خوش‌مزه‌ای دارد، بلکه شرایط داخلی این رستوران نیز برازنده مشتریان مشکل‌پسند است.

آدرس: گرگان، ابتدای کمربندی.

رستوران شکوه دریا

به گردشگرانی که طعم خوش غذاهای مامان‌پز را به هر غذای دیگری ترجیح می‌‌دهند، رستوران شکوه دریا را پیشنهاد می‌‌کنیم. تمامی آشپزهای این رستوران، خانم هستند. به‌لطف این شرایط، رستوران شکوه دریا غذاهایی دارد که طعم آن‌ها با خوراکی‌های خوش‌مزه خانگی مو نمی‌زند. حضور آشپزهای خانم در این رستوران باعث شده در کنار غذاهای خوش‌مزه، خوراکی‌های این رستوران با سلیقه زیبایی سِرو شود. سرآشپز این رستوران هر روز یک غذای خاص طبخ می‌کند. پیشنهاد می‌‌کنیم اگر راهی رستوران شکوه دریا شدید، حتماً زرشک پلو با مرغ این رستوران را امتحان کنید.

آدرس: گرگان، میدان شهرداری، پاسداران، پارک شهر.

رستوران میخوش

عکس رستوران میخوش گرگان

دکوراسیون زیبای رستوران میخوش، این مکان را به یکی از شیک ترین رستوران های گرگان تبدیل کرده است. این رستوران برای جذب بیشتر مشتری، هر شب موسیقی زنده برگزار می‌کند. اگر اهل دل هستید و می‌خواهید در کنار خوردن غذاهای خوش‌مزه، به ترانه‌های زیبا گوش فرا دهید، رستوران میخوش انتخاب مناسبی برای شماست. در این رستوران بهترین غذاهای ایرانی طبخ می‌شود. با این حال در بین تمامی این غذاها، سرآشپز میخوش باقالی‌پلوهای بسیار خوش‌مزه‌ای می‌پزد.

آدرس: گرگان، ۳۰متری رسالت، نبش رسالت ۱۲

رستوران بازار گرگان

عکس رستوران بازار گرگان

غذاهای این رستوران به‌لحاظ مقدار از دیگر رستوران های گرگان بیشتر است. به‌لحاظ قیمت انصافاً باید گفت رستوران بازار گرگان، مدیر خوش‌انصافی دارد. غذاهای رستوران بازار گرگان را عموماً خوراکی‌های محلی و سنتی تشکیل می‌دهد. کباب‌های خوش‌مزه، چلوهای رنگارنگ و خوراکی‌های شمالی از غذاهای اصلی رستوران بازار گرگان به حساب می‌آید. این رستوران دیزی‌های بسیار خوشمزه‌ای نیز دارد. اگر سری به رستوران بازار گرگان زدید و خواستید دیزی‌های این رستوران را امتحان کنید، حتماً مواظب انگشت‌هایتان باشید.

رستوران صوفی گرگان

رستوران های استان گلستان عموماً دکوری شیک و مجلسی دارند. با این حال گردشگرانی را سراغ داریم که به‌جای فضای اشرافی، دنبال محیطی خودمانی برای صرف غذا می‌گردند. رستوران صوفی گرگان چنین شرایطی را برای گردشگران مهیا کرده است. در این رستوران انواع غذاهای فرنگی در کنار خوراکی‌های خوش‌مزه ایرانی طبخ می‌شود. پاستا پنه آلفردو، فیله استریپس، چلوهای خوشمزه و کباب‌های لذیذ از غذاهای اصلی رستوران صوفی گرگان به حساب می‌آید. کارمندان این رستوران با اخلاق خوش و رویی گشاده از مشتریان پذیرایی می‌کنند. رستوران صوفی گرگان فست‌فودهای خوش‌مزه‌ای نیز دارد. به همین دلیل امکان ندارد راهی این رستوران شوید و غذایی جانانه در آن نوش جان نکنید.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران، روبه‌روی اداره محیط زیست.

کافه کباب نعناع گرگان

عکس کافه کباب نعناع گرگان

بیشتر رستوران های شمال ایران به پخت کباب‌های خوش‌مزه معروف هستند؛ اما اگر می‌خواهید طعم اصلی کباب گرگانی را بچشید، حتماً راهی کافه کباب نعناع گرگان شوید. این رستوران محیطی دنج و آرام دارد. همان‌ گونه که از نام این مکان پیداست، در آن فقط کباب طبخ می‌شود. با این حال این کباب‌ها به‌اندازه‌ای خوش‌مزه هستند که هوس غذای دیگری به سر شما نمی‌زند. کافه کباب نعناع گران به‌لحاظ دسترسی نیز در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر گرگان قرار دارد.

آدرس: گرگان، خیابان آذر، نبش آذر ۸.

فست فودهای گرگان

گرگان بی‌دلیل به بهشت شکم‌گردها تبدیل نشده است. فست فودهای این شهر پابه‌پای رستوران های گرگان به جذب مشتری مشغول هستند. فست‌فودهایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌‌کنیم، به‌لحاظ کیفیت و طعم، بهترین غذاهای فست فودی را پیش روی مشتریان قرار می‌دهند.

کافه رستوران پیانو گرگان

گردشگرانی که با خرید بلیط قطار گرگان به ایستگاه قطار این شهر رسیده‌اند و می‌خواهند گلویی تازه کنند، کافه رستوران پیانو گرگان را پیشنهاد می‌کنیم. در این کافه رستوران، بهترین نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی سِرو می‌شود. به‌لحاظ خوراکی نیز سرآشپز کافه رستوران پیانو غذاهای خوش‌مزه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. خوراکی‌های این کافه رستوران به اندازه‌ای خوش‌مزه است که در بعضی از مواقع سال جای سوزن‌انداختن در آن پیدا نمی‌شود. پیشنهاد می‌کنیم در روزهای تعطیل، حتماً قبل از حضور در کافه رستوران پیانو، جا رزرو کنید.

آدرس: گرگان، نبش گلشهر نهم.

فست فود چین دکا

اگر یکی از هتل های گرگان با فاصله کمی از بلوار ناهارخوران را انتخاب کرده‌‌اید، فست فود چین دکا گزینه مناسبی برای خوردن غذایی سریع‌ و خوش‌مزه است. فست فود چین دکا یکی از اغذیه‌فروشی‌های قدیمی گرگان به حساب می‌آید. به همین دلیل ساندویچ‌هایی دارد که نظیر آن‌ها را در دیگر فست فودهای گرگان پیدا نمی‌کنید. جالب است بدانید در روزهای تعطیل و پرگردشگر، این فست‌فود به‌اندازه‌ای شلوغ می‌شود که صفی طولانی جلوی آن شکل می‌گیرد. فست فود چین دکا به‌رغم مشتری زیاد، دکوراسیون چندان زیبایی ندارد. با این حال اگر دلتان هوای مزه ساندویچ‌های قدیم را کرده، فست فود چین دکا را به برنامه گرگان‌گردی خود اضافه کنید. به‌لحاظ مسافت نیز فست فود چین دکا در منطقه‌ای خوش‌مسیر قرار دارد. به‌لطف این شرایط مراکز خرید گرگان در چند قدمی شما قرار می‌گیرند.

آدرس: گرگان، خیابان ولی‌عصر، بین عدالت ۵۷ و ۵۹.

فست فود ۴۴۴

رستوران های گرگان هر کدام به غذایی خوش‌مزه معروف هستند. برای نمونه می‌توان به فست فود ۴۴۴ اشاره کرد که همبرگرهای آن حرف ندارد. این فست‌فود خوراکی‌های بسیار خوش‌مزه‌ای دارد. با این حال به‌لحاظ دکور و امکانات رفاهی، انتظار چندانی نباید از آن داشته باشید. اگر به دنبال رستوران های ارزان گرگان می‌گردید و می‌خواهید غذایی خوش‌قیمت با کیفیت عالی نوش جان کنید، فست فود ۴۴۴ همان‌ جایی است که دنبال آن می‌گردید. با توجه به فاصله مناسب فست فود ۴۴۴ با پایانه اتوبوس‌رانی بین‌شهری گرگان، به گردشگرانی که با خرید بلیط اتوبوس گرگان به این شهر رسیده‌اند، پیشنهاد می‌کنیم راه این فست‌فود را برای صرف غذا در پیش بگیرند.

رستوران های گرگان هر کدام با غذاهای خاص و امکانات چشمگیر چشم‌انتظار گردشگران هستند. امیدواریم اطلاعاتی که از این رستوران‌ها با شما در میان گذاشتیم، خاطره‌های خوش از گرگان‌گردی در ذهن شما به یادگار بگذارد. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم همراهان ما در ره بال آسمان اطلاعات جالبی و سودمندی از سفر به گرگان دارند، پیشنهاد می‌کنیم در قسمت نظرات این اطلاعات را با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

سرآشپز کافه کباب نعناع گرگان ید طولایی در پخت کباب‌های خوشمزه دارد.

رستوران بارانک گرگان دیزی‌های خوش‌مزه‌ای دارد.

فست فود چین دکا یکی از قدیمی‌ترین اغذیه‌های گرگان به حساب می‌آید.

رستوران میخوش در شب‌های تعطیل و پرمشتری موسیقی زنده اجرا می‌کند.

رستوران سید مسعود گرگان شیشلیک‌هایی دارد که در عمرتان نخورده‌اید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.