معرفی هتل های گرگان | اقامتی سبز در همسایگی جنگل

0

هتل های گرگان امکانات رفاهی چشمگیر و خدمات شایسته‌ای را در اختیار گردشگران قرار می‌‌دهند. این هتل ها لذت گردشگری در شمال ایران را کامل می‌کنند. از‌آنجایی‌که گرگان، شهری محبوب در بین گردشگران به حساب می‌آید، در این منطقه هتل‌های مختلفی با امکانات متفاوت چشم‌انتظار گردشگران هستند. تعداد زیاد هتل‌ها در این منطقه، انتخاب یکی از بهترین هتل های گرگان را دشوار کرده است. به همین دلیل در ادامه فهرستی از این هتل‌ها آماده کرده‌ایم. در این فهرست به ارزان‌ترین، گران‌ترین و نزدیک ترین هتل‌ها به جاهای دیدنی گرگان اشاره می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم مطالعه این مطلب تا انتها، اقامتی خاطره‌ساز را در سفر به گرگان برای شما رقم بزند.

هتل آذین گرگان

هتل آذین از بهترین هتل های گرگان

اولین هتل از این فهرست را با هتلی چهار ستاره آغاز می‌کنیم که یکی از شیک ترین هتل های گرگان است. هتل آذین در سال ۱۳۸۲ افتتاح شد. این هتل به‌سرعت به یکی از هتل‌های پرمسافر منطقه تبدیل شد. رونق گردشگری این هتل زمینه‌ای برای بازسازی آن در ۱۳۹۳ فراهم کرد. هتل آذین گرگان ۳۲ اتاق دارد. این اتاق‌ها امکاناتی شایسته در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. هتل آذین گرگان در کنار اتاق‌های دل‌باز و خدمات مثال‌زدنی، رستورانی شیک با غذاهای اعیانی دارد. در این رستوران خوشمزه‌ترین خوراکی‌های محلی، ایرانی و فرنگی به مشتریان عرضه می‌شود.

هتل آذین از بهترین هتل های گرگان

فضای سبز، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، خشکشویی، پارکینگ، کافی‌نت و فروشگاه از دیگر امکانات هتل آذین گرگان به حساب می‌آید. وجود فروشگاه در این هتل، فرصتی برای گردشگران فراهم می‌کند تا بدون اتلاف وقت در بازار، سوغات گرگان را خریداری کنند. این هتل فقط ۷ دقیقه از راه‌آهن گرگان دورتر است. به‌لطف این فاصله کم اگر با خرید بلیط قطار گرگان به این شهر رسیده‌اید، فاصله بسیار کمی با هتل آذین گرگان دارید.

آدرس: گرگان، جاده ساری
برای آشنایی با سایر جاذبه‌ها و جاهای دیدنی گلستان، روی لینک زیر کلیک کنید:

هتل شهاب ناهارخوران

هتل شهاب ناهارخوران از شیک ترین هتل های گرگان

هتل شهاب ناهارخوران با امکانات رفاهی چشمگیر و خدمات برجسته توانسته به یکی از جدیدترین هتل های گرگان تبدیل شود. همان‌ گونه که از نام این هتل پیداست، در خیابان معروف ناهارخوران گرگان واقع شده است. حتی اگر تاکنون سفری به استان گلستان نداشته‌اید، باز هم مطمئن هستیم نام خیابان ناهارخوران گرگان به گوش شما خورده است. این خیابان با درخت‌های سربه‌فلک‌کشیده، منظره‌ای تماشایی پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. اتاق‌های هتل شهاب ناهارخوران گرگان، منظره‌ای زیبا به جنگل دارند.

هتل شهاب ناهارخوران از جدید ترین هتل های گرگان

در هتل شهاب ناهارخوران، رستورانی شیک و اعیانی وجود دارد. سر آشپز این رستوران خوشمزه‌ترین غذاهای دریایی و ایرانی را به مشتریان عرضه می‌کند. فضای سبز، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، خشکشویی، پارکینگ، استخر، سونا و جکوزی از امکانات رفاهی هتل شهاب ناهارخوران به حساب می‌آید. این هتل چیزی حدود ۲۰ دقیقه از پایانه مسافربری گرگان دورتر است. با این حساب اگر با خرید بلیط اتوبوس گرگان به این شهر رسیده‌اید،‌ فاصله چندان از هتل شهاب ناهارخوران گرگان ندارید.

آدرس: گرگان، بلوار ناهارخوران

هتل بوتانیک

هتل بوتانیک از تمیز ترین هتل های گرگان

در این قسمت به یکی از گران ترین هتل های گرگان رسیدیم. اتاق‌های هتل ۵ ستاره بوتانیک ممکن است قیمت گزافی داشته باشند، اما مطمئن باشید پس از اقامت در این اتاق‌ها از پولی که هزینه‌ کرده‌اید پشیمان نخواهید شد. هتل ۵ ستاره بوتانیک گرگان در زمین وسیعِ ۴‌هکتاری ساخته شده است. در این هتل ۷۵ سوئیت اشرافی با امکانات مجهز وجود دارد. هتل بوتانیک به لحاظ منظره نیز خوش‌نماترین اتاق‌ها را در بین تمامی هتل های گرگان دارد. این هتل حدود نیم‌ساعت با جنگل النگدره، یکی از جاهای دیدنی گرگان فاصله دارد. اگر وعده سفری اشرافی را به خودتان داده‌اید و می‌خواهید حسابی خوش‌ بگذرانید، هتل بوتانیک انتخاب اول و آخر شما در سفر به گرگان است. سالن بدنسازی، خشکشویی، زمین تنیس، کافی‌شاپ، باشگاه بیلیارد، پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی و سالن کنفرانس و اجتماعات از امکانات هتل بوتانیک گرگان به حساب می‌آید.

آدرس: گرگان، کیلومتر ۱۰ جاده گرگان، ساری، روبه‌روی روستا نودیجه

هتل جهانگردی ناهار خوران

هتل جهانگردی ناهار خوران از شیک ترین هتل های گرگان

انصافاً باید گفت هتل جهانگردی ناهار خوران، یکی از تمیزترین هتل های گرگان است. این هتل با ۳ ستاره، امکانات رفاهی مطلوبی دارد. به‌لحاظ جانمایی نیز این هتل در بلوار معروف ناهار خوران گرگان قرار گرفته است. این شرایط باعث شده تا هتل جهانگردی ناهار خوران در کنار امکانات مناسب، اتاق‌های خوش‌منظره‌ای داشته باشد. جالب است بدانید رستوران این هتل نیز توانسته آوازه‌ای در ناهار خوران گرگان بدست آورد. این رستوران با ۲۰۰ نفر گنجایش، هتل جهانگردی ناهار خوران را به گزینه‌ای مناسب برای برگزاری مهمانی‌های پرجمعیت تبدیل کرده است. فضای سبز، خشکشویی، پارکینگ، اینترنت در لابی و تهویه مطبوع از امکانات مهم هتل جهانگردی ناهار خوران به حساب می‌آید. این هتل فاصله کمی با مراکز خرید گرگان دارد. تمامی این شرایط دست‌به‌دست هم داده تا هتل جهانگردی ناهار خوران به یکی از بهترین هتل های گرگان تبدیل شود.

آدرس: گرگان، بلوار ناهار خوران، پارک جنگلی ناهار خوران

هتل زیارت گرگان

اگر به‌دنبال یکی از ارزان‌ ترین هتل های گرگان می‌گردید، هتل زیارت گرگان انتخاب مناسبی برای شماست. این هتل در یکی از منطقه‌های خوش‌آب‌و‌هوای گرگان قرار دارد. اطراف هتل زیارت گرگان را آبشار، چشمه‌ آب‌معدنی و کوه‌های سرسبز فرا گرفته است. به‌لطف این ویژگی‌های طبیعی، هتل زیارت گرگان منظره‌ای تماشایی پیش روی مسافرین قرار می‌دهد. این هتل محیطی دنج و دوست‌داشتنی دارد. جالب است بدانید هتل زیارت گرگان در همسایگی روستایی با همین نام ساخته شده. به‌لطف این شرایط اگر اهل روستاگردی هستید و از طبیعت‌زیبای گرگان سیر نمی‌شوید، هتل زیارت گرگان انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرس: گرگان، انتهای بلوار ناهار خوران، روستای زیارت

هتل آپارتمان گل نرگس

هتل آپارتمان گل نرگس

به گردشگرانی که می‌خواهند اقامت در یکی از جدیدترین هتل های گرگان را تجربه کنند، هتل آپارتمان گل نرگس را پیشنهاد می‌کنیم. هتل آپارتمان گل نرگس یکی از تازه‌ساز‌ترین هتل‌های این شهر به حساب می‌آید. این هتل آپارتمان محیطی آرام و اتاق‌هایی دلباز دارد. به‌لحاظ مسافت نیز هتل آپارتمان گل نرگس در یکی از میدان‌های اصلی گرگان ساخته شده است. به‌لطف این شرایط، فاصله کمی با دیگر جاهای دیدنی گرگان دارید. هتل آپارتمان گل نرگس فقط ۱۵ دقیقه از فرودگاه دورتر است. به همین دلیل اگر با خرید بلیط هواپیما گرگان راهی این شهر شده‌اید، کافی است سوار تاکسی فرودگاه شوید و در کمترین زمان به هتل آپارتمان گل نرگس برسید. جالب است بدانید این هتل با دیگر جاهای دیدنی گرگان مانند پارک جنگلی النگدره فاصله بسیار کمی دارد.

آدرس: گرگان، میدان مدرس

هتل خیام گرگان

هتل خیام گرگان از ارزان ترین هتل های گرگان

هتل خیام یکی از قدیمی ترین هتل های گرگان به حساب می‌آید. این هتل در ۱۳۶۵ ساخته شده است. با این حال در ۱۳۹۵ کاملاً بازسازی شد. به همین دلیل امکانات رفاهی این هتل چیزی کم‌و‌کسر ندارد. جالب است بدانید هتل خیام گرگان فاصله کمی با جاهای دیدنی گرگان دارد. مسجد جامع گرگان و پارک شهر از نزدیک‌ترین مکان‌‌های دیدنی این شهر به هتل خیام گرگان به حساب می‌آید. هتل خیام گرگان فقط ۱۲ اتاق دارد. تعداد کم اتاق‌های این هتل باعث شده تا با هتلی خلوت روبه‌رو باشید. اگر در سفر به گرگان دنبال هتلی خوش‌قیمت با امکانات قابل‌قبول می‌گردید، هتل خیام گرگان انتخاب مناسبی برای شماست. هتل خیام گرگان فاصله کمی با بهترین رستوران های گرگان دارد. به لطف این شرایط می‌توانید در کنار اقامت ارزان در گرگان، خوشمزه‌ترین غذاهای این دیار را امتحان کنید.

آدرس: گرگان، خیابان امام خمینی، نبش آفتاب ۱۵

هتل آپارتمان شایسته

هتل آپارتمان شایسته

همان گونه که از نام این هتل آپارتمان پیداست، امکانات شایسته‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. هتل آپارتمان شایسته با چیزی حدود ۴ اتاق، پذیرای طیف گسترده‌ای از گردشگران است. در این هتل آپارتمان خدمات رفاهی مانند اینترنت در لابی، رستوران، پذیرش ۲۴ساعته و پارکینگ رایگان در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. بیشتر اتاق‌های این هتل آپارتمان، یخچال، مینی‌بار، تهویه مطبوع و حمام دارند. به‌لطف این امکانات اگر به‌دنبال یکی از ارزان ترین هتل های گرگان می‌گردید، هتل آپارتمان شایسته انتخاب مناسبی برای شماست. این هتل آپارتمان با حدود ۱۲.۵ کیلومتر فاصله از پارک النگدره، هتلی خوش‌مسیر به جاهای دیدنی گرگان به حساب می‌آید.

آدرس: گرگان، میدان ترمینال به سمت راه‌آهن، هتل رستوران شایسته

هتل آپارتمان اطلس

هتل آپارتمان اطلس

هتل آپارتمان اطلس یکی از جدیدترین هتل های گرگان است. این هتل در ۱۳۹۵ ساخته شده و از آن زمان تاکنون خدمات چشمگیری را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. هتل آپارتمان اطلس، مجموعه اقامتی با ۴ طبقه است. این هتل آپارتمان فاصله بسیار کمی با جاهای دیدنی گرگان دارد. راه‌آهن و فرودگاه گرگان نیز چندان از هتل آپارتمان اطلس دور نیست. به‌لطف این شرایط وقتی از گردشگران برای ایاب‌و‌ذهاب در شهر گرگان گرفته نمی‌شود. هتل آپارتمان اطلس محیطی بسیار آرام و دنج دارد. به‌لحاظ قیمت نیز باید گفت انصافاً امکانات این هتل نسبت به قیمت آن میرزد.

آدرس: گرگان، میدان بسیج، کوی افسران، انتهای افسران چهارم

هتل فرهنگیان گرگان

هتل فرهنگیان گرگان از شیک ترین هتل های گرگان

به فرهنگیان عزیزی که هوس مسافرت به گرگان به سرشان زده، هتل فرهنگیان گرگان را پیشنهاد می‌کنیم. این هتل طرف قرارداد آموزش‌و‌پرورش است و امکانات شایسته‌ای را در اختیار گردشگران فرهنگی قرار می‌دهد. هتل فرهنگیان گرگان در گروه هتل‌های تازه‌ساز این شهر قرار می‌گیرد. به همین دلیل این هتل اتاق‌های مدرن و دلبازی دارد. به‌لحاظ خدمات رفاهی نیز مدیریت هتل فرهنگیان گرگان چیزی برای مسافرین کم نمی‌گذارد. این هتل در بلوار ناهار خوران گرگان قرار دارد. به‌لطف این شرایط با اقامت در هتل فرهنگیان گرگان، فاصله چندانی از دیگر جاهای دیدنی این شهر ندارید. از غذاهای رستوران هتل فرهنگیان گرگان نیز هر چقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. از آنجایی که با هتلی طرف قرارداد با آموزش‌و‌پرورش روبه‌رو هستیم، اقامت در این هتل برای عزیزان فرهنگی بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

آدرس: گرگان، بلوار ناهار خوران، عدالت ۹۶

هتل شانلی گرگان

هتل شانلی گرگان

هتل شانلی در کنار سوئیت‌های دل‌باز برای گردشگران، تالار بزرگی نیز برای مراسم عروسی و همایش‌های رسمی دارد. این هتل به‌لحاظ فاصله، کمی نسبت به دیگر هتل های گرگان از مرکز شهر دورتر است. با این حال اقامت در آن به‌اندازه‌ای خوش می‌گذرد که به فاصله دور این هتل می‌ارزد. رستوران هتل شانلی انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. محیط اطراف این هتل بسیار خوش‌منظره و سرسبز است. به همین دلیل اگر از تماشای طبیعت زیبای شمال سیر نمی‌شوید، هتل شانلی گرگان همان جایی است که دنبال آن می‌‌گردید.

آدرس: گرگان، کیلومتر ۳ بزرگراه گرگان ساری، جنب شرکت لرد گاز

هتل آپارتمان سه ستاره بهشت هیرکان

هتل آپارتمان ۳ ستاره بهشت هیرکان

اگر به‌دنبال مجموعه‌ای پذیرایی تفریحی در گرگان می‌گردید که چیزی برای گردشگری کم نداشته باشد، اقامت در هتل آپارتمان ۳ ستاره بهشت هیرکان را انتخاب کنید. این هتل آپارتمان در یکی از معروف ترین مجموعه های گردشگری تفریحی گرگان قرار دارد. با اقامت در هتل آپارتمان ۳ ستاره بهشت هیرکان، درواقع خودتان را مهمان گردشگری تمام‌عیاری در گرگان کرده‌اید. این هتل در کنار امکانات رفاهی، سرگرمی‌ها و خدمات تفریحی مختلفی برای کودکان و بزرگسالان دارد. در کنار اتاق‌های خوش‌منظره با امکانات قابل‌قبول، هتل آپارتمان ۳ ستاره بهشت هیرکان رستورانی با غذاهای خوشمزه و اشرافی دارد. فضای سبز، اینترنت در لابی و تاکسی هتل از دیگر امکانات هتل آپارتمان ۳ ستاره بهشت هیرکان به حساب می‌آید. از این هتل آپارتمان با جنگل کبودوال، حدود یک ساعت راه است.

آدرس: گرگان، شهرک جهاد، بعد از درِ سوم دانشگاه آزاد

هتل دو ستاره طهماسبی گرگان

هتل ۲ ستاره طهماسبی گرگان

هتل های گرگان به‌لحاظ قیمت نیز چندان گران نیستند. برای نمونه می‌توان به هتل طهماسبی اشاره کرد. این هتل دو ستاره، با ۲۰ اتاق در تمامی ساعت‌های شبانه‌روز پذیرای مسافرین است. هتل دو ستاره طهماسبی گرگان فقط ۱۰ دقیقه از فرودگاه دورتر است و ۵ دقیقه با راه‌آهن فاصله دارد. اینترنت، کافی‌شپ و پارکینگ از امکانات هتل ۲ ستاره طهماسبی گرگان به حساب می‌آید. انصافاً باید گفت رستوران این هتل غذایی خوشمزه دارد. قیمت‌های هتل دو ستاره طهماسبی این هتل را در گروه یکی از ارزان ترین هتل های گرگان قرار می‌دهد.

آدرس: گرگان، خیابان جمهوری، جنب خیابان طهماسبی

اقامتگاه انجیلو گرگان

اقامتگاه انجیلو گرگان

اقامتگاه انجیلو گرگان که با نام متل انجیلو نیز شناخته می‌شود، در دل جنگل‌های سرسبز هیرکانی قرار دارد. به همین دلیل با اقامت در متل انجیلو گرگان، فرصتی برای جنگل‌گردی پیدا می‌کنید. اقامتگاه انجیلو گرگان به‌لحاظ امکانات رفاهی چیزی برای مسافرین کم نمی‌گذارد. این اقامتگاه ۲۱ سوئیت دارد. هر کدام از این سوئیت‌ها به خدمات رفاهی چشمگیری مجهز هستند. به‌لحاظ قیمت نیز اقامتگاه انجیلو گرگان قیمت مناسب‌تری نسبت به دیگر هتل های گرگان دارد. برای اینکه گردشگری در گرگان بیشتر به شما خوش بگذرد، پیشنهاد می‌کنیم حتماً راهنمای سفر گرگان را مطالعه کنید.

آدرس: کیلومتر ۶۰ جاده گرگان به آزادشهر، روبه‌روی پارک جنگلی دلند

مجتمع اقامتی افرا

مجتمع اقامتی افرا

به گردشگرانی که دنبال هتلی خوش‌مسیر با غذاهای خوشمزه می‌گردند، اقامت در مجتمع اقامتی افرا گرگان را پیشنهاد می‌‌کنیم. این مجتمع اقامتی اتاق‌های بسیار خوش‌منظره‌ای دارد. به‌لحاظ امکانات رفاهی نیز چیزی نیست که به ذهن شما برسد و در مجتمع اقامتی افرا پیدا نشود. این مجتمع اقامتی فاصله کمی با ناهار خوران گرگان دارد. به‌لطف این شرایط، با حضور در مجتمع اقامتی افرا، فاصله بسیار کمی با دیگر جاهای دیدنی گرگان دارید. مجتمع اقامتی افرا رستورانی با غذاهای خوشمزه دارد. به‌لطف این شرایط می‌توانید در کنار اقامتی راحت، غذایی شاهانه نوش‌جان کنید و با خاطره‌‌ای خوش از سفر به گرگان به دیار خود باز گردید.

هتل های گرگان به‌اندازه‌ای امکانات رفاهی چشمگیر دارند که جایی برای نگرانی درباره اقامت در این شهر وجود ندارد. با این حال از آنجایی که مطمئن هستیم همراهان ما در ره بال آسمان تجربه‌های سودمندی از سفر به گرگان دارند، خواهشمندیم این تجربه‌های مفید را در قسمت نظرات با ما و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

هتل خیام، هتل آپارتمان شایسته و طهماسبی از خوش‌قیمت‌ترین هتل های گرگان به حساب می‌آیند.

هتل شهاب ناهار خوران و بوتانیک به‌عنوان شیک‌ ترین هتل های گرگان شناخته می‌شوند.

هتل آذین گرگان فاصله بسیار کمی با راه‌آهن دارد.

هتل آپارتمان گل نرگس فاصله کمی با فردگاه گرگان دارد.

اقامتگاه انجیلو گرگان روبه‌روی پارک جنگلی دلند قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.