مراکز خرید گرگان | خریدی به زیبایی طبیعت شمال

0

خرید و بازدید از بازارهای هر شهر بخش لذت‌بخشی از سفر است. خیلی از مسافرها در سفر، برای خرید سوغات آن شهر مشتاق هستند. اگر در بین سفرها گذرتان به گرگان افتاد، خوب است بدانید که در این شهر مراکز خرید خوبی وجود دارد. می‌توانید در مراکز خرید گرگان گشتی بزنید و اجناس را با قیمت مناسبی بخرید. برای رفتن به این شهر کافی است خرید بلیط هواپیما گرگان را از سایت ره بال آسمان پیگیری کنید.

بازار سنتی نعلبندان | از تماشایی‌ترین مراکز خرید گرگان

گشت‌وگذار در بازارهای سنتی هر شهر حس‌وحالی وصف‌نشدنی دارد. اگر به راهنمای سفر گرگان نگاهی کنید، اسم بازار نعلندان را در بافت‌های قدیمی شهر می‌بینید. قدم‌زدن در این بازار و شنیدن صدای فروشنده‌ها که با گویش محلی حرف می‌زنند بسیار دل‌نشین است. بازار نعلبندان از آن بازارهایی است که از شیر مرغ تا جان آمیزاد را دارد. به همین خاطر شلوغ‌ترین بازارروز در گرگان است.

  • مغازه‌های موجود در بازار سنتی نعلبندان

عطر ادویه‌جات را می‌شود در همه جای بازار حس کرد. انواع میوه‌های تازه و سبزی‌ها حس طراوت و تازگی را به بازار نعلبندان می‌دهد. جلوی حجره‌های قدیمی، ظرف‌های مختلفی از ترشی‌ها خودنمایی می‌کنند. تعداد دست‌فروش‌های در این بازار کم نیست. بعضی از آن‌ها هم اجناسشان را با قیمت بسیار مناسبی می‌فروشند. اگر دلتان سوغات گرگان یا شیرینی محلی این شهر را می‌خواهد، به شیرینی‌فروشی‌های بازار سری بزنید. شیرینی‌هایشان گرم و خوش‌مزه است. در این بازار مغازه‌های پارچه‌فروشی، زیورآلات و لباس محلی هم مشغول به کار هستند.

  • بناهای دیدنی بازار سنتی نعلبندان

تعدادی از جاهای دیدنی گرگان در بازار نعلبندان است که قدمت بعضی‌ها به دوره قاجار می‌رسد. بعد از خرید می‌توانید به بازدید از بناهای تاریخی مسجد جامع قدیمی گرگان ، آب‌انبار و مدرسه محسنیه بروید. حمام قاضی، تکیه‌ها و عمارت محمدشاه، کاروان‌سرای حاج امین الاضرب و سقاخانه حضرت عباس(ع) از دیگر بناهای تاریخی بازار است. با خرید بلیط اتوبوس گرگان، خودتان را به این شهر برسانید و از بازار و بناهای گرگان دیدن کنید.

آدرس: استان گلستان، گرگان، بین چهاراه میدان تا سه‌راه میرکریم و میدان قیصریه.

مرکز خرید تندیس | از بهترین مراکز خرید پوشاک در گرگان

مرکز خرید تندیس از کامل‌ترین مراکز خرید گرگان است. در این پاساژ شش‌طبقه می‌توانید انواع پوشاک و لوازم آرایشی و بهداشتی را پیدا کنید. فضای جذاب و ویترین‌های رنگارنگ در این پاساژ شما را سر ذوق می‌آورد. از ویژگی‌های خوب در این پاساژ تنوع قیمت اجناس است. متأسفانه در مرکز خرید تندیس، خانه بازی کودک یا فودکورتی نیست. به همین خاطر ممکن است کودک‌ها بعد از کمی گشتن خسته بشوند. برای رفتن به این پاساژ نگران جای پارک نباشید. پاساژ تندیس پارکینگی اختصاصی با ظرفیتی محدود دارد.

آدرس: استان گلستان، گرگان، ابتدای خیابان ولیعصر، ابتدای کوچه دادگستری.
شماره تلفن: 01732522575
ساعت کاری: از 8:30 تا ساعت 23.

مرکز خرید مرسل | از شلوغ‌ترین مراکز خرید گرگان

اگر در گرگان دنبال فروشگاه‌هایی با قیمت مناسب می‌گردید، سری به مرکز خرید مرسل بزنید. مجتمع مرسل ساختمانی هفت‌طبقه است که در بین گرگانی‌ها شهرت بسیاری دارد. بیشتر فروشگاه‌ها در این مجتمع، پوشاک و لوازم کامپیوتر دارند. در مرکز خرید مرسل به‌راحتی می‌توانید برای همه سن‌ها لباس‌‌های باکیفیتی را بخرید. در طبقه اول این پاساژ، پارکینگی اختصاصی ساخته‌اند که کارتان را آسان‌می‌کند. کافی‌شاپی هم در همان طبقه راه‌اندازی کرده‌اند. برای بازدید از فروشگاه‌ها به طبقه‌های دوم و سوم و چهارم بروید. واحدهای اداری مجموعه هم در سه طبقه بعدی هست. در این مرکز خرید وجود آسانسور و پله‌برقی رفت‌وآمد بین طبقه‌ها را برایتان بی‌دردسر می‌کند. مرکز خرید مرسل رستورانی ندارد؛ اما می‌توانید در همان نزدیکی به یکی از رستوران های گرگان بروید و دلی از عزا در بیاورید.

آدرس: استان گلستان، گرگان، خیابان شالیکولی، خیابان عدالت هفت.
شماره تماس: 01732235459
ساعت کاری: از هفت‌ونیم صبح تا ساعت 22.

مرکز خرید زرتشت (زرتشت مال) | از بهترین مراکز خرید گرگان

در سفر به گرگان اگر قصد خرید لباس دارید، به مرکز خرید زرتشت سری بزنید. بزرگ یا کوچک فرقی ندارد. شعبه‌های این مرکز، پوشاک‌‌ها را در چند دسته زنانه، مردانه و بچگانه می‌فروشند. در این پاساژ می‌توانید لوکس‌ترین برندهای داخلی و برخی برندهای خارجی را پیدا کنید. این ساختمان شش‌طبقه دو بخش مجزا دارد. در طبقه منفی یک، مغازه‌ای برای اجناس آشپزخانه، فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهدشتی و خیاطی مردانه هم هست. اگر طرف‌دار چرم هستید، از فروشگاه کیف و کفش چرم دیدن کنید. در طبقه‌های دوم و سوم و چهارم 150 واحد تجاری پوشاک مشغول به کار هستند. برای رفتن به واحدهای اداری به طبقه‌های بالاتر بروید.

بعد از چند ساعت گشت‌وگذار می‌توانید به کافی‌شاپ این مرکز سری بزنید و نوشیدنی خوش‌طعمی بنوشید. برای مواد خوراکی لازم نیست از زرشت مال خارج بشوید. این مرکز سوپر مارکت مجهزی دارد. برای رفتن به این مرکز بی‌ترید مشکلی نخواهید داشت؛ زیرا این پاساژ را در مرکز شهر ساخته‌اند. دسترسی به این مرکز خرید بسیار آسان است.

آدرس: استان گلستان، گرگان، خیابان ولیعصر، نبش خیابان عدالت 65.

مرکز خرید کاپری | پاساژی مجهز

مرکز خرید کاپری از مجهزترین مراکز خرید گرگان است. در این مرکز بخش‌های تفریحی و جذابی وجود دارد که توجه گردشگرها را به خودش جلب می‌کند. فروشگاه‌های این مرکز، اجناس دیجیتال مثل لپ‌تاپ و گوشی، لوارم خانگی، اجناس چرم و محصولات فرهنگی را می‌فروشند. می‌توانید لوازمی از بهترین برندها را در این پاساژ پیدا کنید. به همین قیمت اجناس در این پاساژ کمی بیشتر از دیگر مغازه‌ها است.

  • امکانات مرکز خرید کاپری

برای رفتن به این پاساژ نگران خستگی کودکتان نباشید. در مرکز خرید کاپری، پارکی برای بازی کودکان مهیاست. به طبقه سوم که بروید، پارک را پیدا می‌کنید. بعد از خرید می‌توانید به سینمای این مجموعه بروید یا در فودکورت کاپری غذایی خوش‌مزه بخورید. سینما در طبقه چهارم و فودکورت در طبقه پنجم است. در این پاساژ برای رفتن به دیگر طبقه‌ها امکاناتی مثل آسانسور و پله‌برقی را فراهم کرده‌اند. مرکز خرید کاپری در یکی از بهترین بخش‌های شهر است و وسیله‌های نقلیه عمومی به‌راحتی شما را به آنجا می‌رسانند. اگر با خودروی شخصی هم به این مرکز رفتید، ماشینتان را در پارکینگ اختصاصی مجموعه پارک کنید و به گشت‌وگذار بروید.

آدرس: استان گلستان، گرگان، خیابان ولیعصر، نبش خیابان عدالت هفت.
شماره تماس: 01732359358
ساعت کاری: از ساعت 9:30 تا 22:30

مرکز خرید وارکانا | از مجهزترین مراکز خرید گرگان

پوارکانا یکی از مدرن‌ترین مراکز خرید شهر است بخش‌های تفریحی و تجاری دارد. با رفتن به این مرکز خرید می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید. این مرکز خرید چهارطبقه است؛ اما فروشگاه‌‌های مختلفی مثل لوازم خانگی، پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم تحریر، لوازم باغبانی و… دارد. یکی از بزرگ‌ترین خرازی‌های گرگان در این مرکز خرید است. هر چیزی را که بخواهید، در این فروشگاه پیدا می‌کنید. اگر در زمان خرید دلتان نوشیدنی خواست، به کافی‌شاپ وارکانا سری بزنید. مرکز خرید وارکانا محیطی جذاب و سرگرم‌کننده برای تفریح کودک آماده کرده است. مربی‌ها در پارک کوک‌پاپلی از فرزندهایتان نگهداری می‌کنند تا با خیال راحت به خرید بروید. برای بازدید از جاهای دیدنی گرگان، بهتر است چند روز مهمان این شهر باشید. هتل های گرگان به‌خوبی از شما میزبانی می‌کنند.

آدرس: استان گلستان، گرگان، میدان شهر، خیابان پاسداران، بعد از پارک شهر.

مرکز خرید سیلوانا گرگان | مرکزی لوکس در گرگان

سیلوانا یکی از مجهزترین و لوکس‌ترین مراکز خرید در گرگان است. اگر اهل خریدکردن و گشت‌وگذار در پاساژها هستید، سری به این مجتمع بزنید. در این مرکز انواع فروشگاه‌های پوشاک از بهترین برندها فعالیت می‌کند. به همین خاطر انتظار قیمت‌های گران را داشته باشید. در طبقه سوم این مجتمع یکی از بهترین رستوران های گرگان مشغول به کار است. در این رستوران بهترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی را برایتان سرو می‌کنند. همچنین این رستوران ظرفیت زیادی دارد و برای برگزاری مراسم‌ها انتخاب مناسبی می‌شود.

آدرس: استان گلستان، گرگان، بلوار ناهارخوران، جنب عدالت 55.

مراکز خرید گرگان یکی از بخش‌های تفریحی و جذاب در این شهر است. تلاش کردیم تا در این سفر مجازی با ره بال آسمان تعدادی از این مراکز را به شما معرفی کنیم. اگر تجربه خرید در این مراکز را دارید، در قسمت نظرات برایمان بنویسید.

بازار سنتی نعلبندان، مرکز خرید تندیس، مرکز خرید مرسل.

مرکز خرید کاپری، مرکز خرید مرسل.

مرکز خرید سیلوانا، مرکز خرید وارکانا.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.