شهربازی هایلند کیش | بازی‌های گوناگون در انتظار شما هستند

0

کیش، جزیره‌ای با جاذبه‌های طبیعی بسیار و ساحلی آرام و پاکیزه امروزه به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری ما تبدیل شده است. در این شهر زیبا می‌توانیم هر نوع هیجانی را تجربه کنیم. هر نوع تفریحی که فکرش را بکنید، بهترینش در این جزیره وجود دارد. امروز می‌خواهیم شما را به یک شهربازی پر از بازی و پر از هیجان در این شهر ببریم. شهربازی هایلند کیش، هر بازی که تا به حال تجربه کرده‌اید و بسیاری از بازی‌های جدیدی را که تا به حال ندیده‌اید، در خود دارد. حتی در جزیره کیش نیز که ساحلی آرام و به دور از شلوغی دارد، ما نیاز داریم کمی هیجان و فریاد و رقابت را تجربه کنیم. این شهربازی دقیقاً برای این نوع تفریح در کیش مناسب است. پس بیایید با هم ببینیم که قرار است چگونه در اینجا خوش بگذرانیم.

شهربازی هایلند کیش کجاست؟

شهربازی هایلند کیش یکی از تفریحات کودکانه کیش است که در شرق جزیره قرار گرفته است. البته این که می‌گوییم کودکانه به این معنی نیست که بزرگ‌ترها نمی‌توانند از امکاناتش استفاده کنند. فاصله آن تا سایر جاهای دیدنی‌های کیش و فرودگاه و مراکز خرید بسیار مناسب است. این شهربازی در فضایی سرسبز واقع شده است. حتی اگر شما اهل هیجان و بازی نباشید، می‌توانید از هوای مطبوع پارک استفاده کنید. موقعیت شهربازی در شهر بسیار مناسب است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید فقط با کمی پیاده‌روی یا چند دقیقه رانندگی می‌توانید به چندین مرکز خرید و سواحل دیدنی کیش برسید. شهربازی هایلند کیش در میدان امیرکبیر و بوستان شهر قرار گرفته است.

برای آشنایی با سایر جاذبه‌ها و جاهای دیدنی کیش، روی لینک زیر کلیک کنید:

معرفی شهربازی هایلند کیش

بیایید کمی داخل شهربازی قدم بزنیم و با هر گوشه آن آشنا شویم. اگر قرار است به این شهربازی بروید، نباید حتی یک فرصت هیجان و خوش‌گذرانی را از دست بدهید. خب همان طور که گفتیم، این شهربازی درون فضای سرسبز پارک شهر قرار گرفته است. شهربازی هایلند کیش از جمله مدرن‌ترین و به‌روزترین مجموعه‌های تفریحی در خاورمیانه است. علاوه بر بازی‌هایی که در فضای باز هستند مانند چرخ و فلک، سفینه، سورتمه و غیره، یک مجموعه سرپوشیده نیز در نظر گرفه شده است. اگر اهل بازی‌های کامپیوتری هستید و بخواهید کمی از هیجان و سر و صدای فضای بیرون فاصله بگیرید، بازی‌های اینجا برای شما مناسب هستند. در مجموعه سرپوشیده انواع بازی‌های کامپیوتری جالب و سرگرم‌کننده وجود دارند.

عکس بازی های شهربازی هایلند درکیش

شاید شما کسی باشید که به همراه خانواده خود به این شهربازی می‌روید و ممکن است سایر اعضای خانواده از بازی‌های پرهیجان استقبال نکنند. در این صورت می‌توانید به آن‌ها وعده بدهید که مجبور نیستند شلوغی شهربازی هایلند کیش را تحمل کنند. از آنجایی که این بازی‌ها در یک پارک و فضای سرسبز قرار گرفته است، می‌توانند با قدم زدن در پارک یا نشستن در کافه‌ای، خود را به اوقاتی آرام و به دور از هیجان دعوت کنند. می‌بینید؟ اینجا برای هر سن و سلیقه‌ای مناسب است و بهترین جایی است که بتوانید تمام افراد را گرد هم جمع کنید و مطمئن باشید همه اوقات خوبی دارند.

امکانات شهربازی

علاوه بر تمام بازی‌هایی که می‌توانید در این مجموعه استفاده کنید، این شهربازی امکانات رفاهی کاملی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در شهربازی قرار است انرژی بسیاری مصرف کنید؛ از استرسی که قبل از سوار شدن بازی‌های خطرناک به شما دست می‌دهد تا جیغ و فریادهایی که هیجان و ترس شما را تخلیه می‌کند. بعد از سوار شدن چند بازی قرار است حسابی تشنه و گرسنه شوید. لازم نیست برای صرف غذا به جایی دیگر بروید و دردسر پیدا کردن تاکسی یا رانندگی را به جان بخرید. شهربازی هایلند کیش با روی گشاده هرآنچه لازم داشته باشید را در یک چشم‌برهم‌زدن فراهم می‌کند.

انواع رستوران‌های سنتی یا کافی شاپ‌ها و فست‌فودهای مدرن در این مجموعه وجود دارند. کافی است زمانی که احساس خستگی کردید، چند قدم راه بروید، آن وقت لیست متنوعی از رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها در برابر شما صف می‌کشند تا هرکدام را بخواهید انتخاب کنید. علاوه بر این موضوع، امکانات بهداشتی مجموعه نیز در اختیار شما قرار دارد. در کل هر نیازی داشته باشید، همین‌ جا و در شهربازی هایلند کیش برطرف خواهید شد؛ بنابراین لازم نیست وسایل اضافه با خود به همراه ببرید یا نگرانی داشته باشید.

بازی‌های شهربازی هایلند کیش

بازی‌های شهربازی هایلند کیش به ۲ دسته تقسیم می‌شوند. اولی وسایل بازی هستند که در فضای باز قرار دارند و دومی بازی‌های مهیج هستند که در مجموعه سرپوشیده قرار گرفته‌اند.

  • چرخ و فلک؛
  • سفینه؛
  • آبشار؛
  • قطار لاستیکی؛
  • رنجر؛
  • سورتمه؛
  • سفینه؛
  • سیمیلاتور؛
  • رودخانه وحشی؛
  • رولر کاستر هوایی؛
  • رولر کاستر آبی؛
  • ماشین ضربتی آبی؛

بازی‌های مهیج:

  • اتاق فرار؛
  • تالار ارواح؛
  • سینما هفت بعدی؛
  • شبیه‌ساز تیراندازی؛
  • پلی استیشن؛
  • سینما گیم؛
  • ترامپولین برای تمام سنین؛
  • اتاقک لیزر؛
  • خلبانی در هواپیمای جنگنده شبیه‌ساز.

جاهای دیدنی اطراف شهربازی هایلند کیش

  • ساحل مرجان کیش

امکان ندارد به کیش بروید و نام ساحل مرجان کیش به گوشتان نخورد. این ساحل فقط ۵.۵ کیلومتر با شهربازی هایلند فاصله دارد. این ساحل که یک ساحل صخره‌ای است از زیباترین و بهترین ساحل های جزیره کیش است. علت نام آن نیز وجود مرجان‌ها در کف دریای آن است. اگر با قایق‌هایی با کف شیشه‌ای روی آب بروید، می‌توانید به‌راحتی این مرجان‌ها را ببینید. تمام تفریح‌های آبی نیز در این ساحل مهیا هستند و هرکدام را بخواهید می‌توانید انتخاب کنید. این ساحل فضای سرسبز و آلاچیق‌هایی نیز برای استراحت و نشستن دارد.

  • پارک ساحلی سیمرغ

پارک ساحلی سیمرغ نیز در فاصله کمی از ساحل مرجان و در فاصله ۷ کیلومتر از شهربازی قرار دارد. در این پارک امکانات متنوعی برای دوچرخه‌سواری، بدمینتون، پینگ‌پونگ و پیست اسکی وجود دارد. ساحل این پارک را ماسه‌های مرجانی پوشانده‌اند که با تغییر نور، رنگشان عوض می‌شود و منظره‌ای شگفت‌انگیز خلق می‌کنند.

  • پارک دلفین

پارک دلفین کیش که اولین دلفیناریوم بزرگ در ایران است، در فاصله ۷کیلومتری از شهربازی قرار دارد. در این پارک هم می‌توانید از فضای سبز و امکانات تفریحی آن لذت ببرید و هم به تماشای دلفین‌های بامزه و باهوش بروید. اینجا مجموعه‌ای از پرندگان زیبا نیز نگهداری می‌شوند.

  • سایر جاهای دیدنی نزدیک به شهربازی هایلند کیش

  • بازار مروارید؛
  • شعبه اول و دوم مرکز خرید سارینا؛
  • مرکز خرید زیتون؛
  • مرکز خرید پردیس؛
  • رویا مال.

فاصله شهربازی هایلند کیش تا هرکدام از این جاذبه‌ها حداکثر ۷ کیلومتر است. بعضی از آن‌ها فقط به اندازه ۱۰ دقیقه پیاده‌روی از شهربازی فاصله دارند. همان طور که در توضیحات پیشتر گفتیم، این شهربازی در نقطه خوبی از شهر قرار گرفته است و به‌راحتی از آن می‌توانید به سمت ساحل یا هر مرکز خریدی و هرکدام از جاهای دیدنی کیش که می‌خواهید، بروید.

کی بریم شهربازی هایلند کیش که خلوت باشه؟

عکس بازدید از شهربازی هایلند درکیش

کیش، شهری جنوبی است که در فصول گرم سال، رطوبت و گرمای شدیدی دارد. از طرف دیگر وقتی می‌خواهید به شهربازی بروید، قرار است مدتی طولانی را در هوای آزاد سپری کنید. با توجه به این موضوعات پیشنهاد اکید ما این است که از رفتن به شهربازی هایلند در تابستان صرف نظر کنید. حیف است تمام مدت سفر خود را در فضاهای سرپوشیده سپری کنید و حتی گذشته از شهربازی، از قدم زدن در کنار ساحل نیز محروم خواهید شد.

در عوض در فصول سرد سال، نه‌تنها از گرمای هوا خبری نیست؛ بلکه خنکی و هوایی مطبوع با رویی گشاده به شما خوش‌آمد می‌گوید. یکی دیگر از نکات مثبت سفر به کیش در زمستان و فرار از هوای سرد شهر خودتان، خلوت بودن کیش است. بسیاری از مردم به دلیل کودکان خود نمی‌توانند در زمستان سفر کنند؛ بنابراین در زمستان شما با یک کیش خلوت و البته خنک روبه‌رو خواهید بود. چه چیزی از این بهتر برای رفتن به پربازدیدترین جزیره کشور؟

شهربازی هایلند کیش در ایام کرونا بازه؟

حتماً همه شما از خبرهای محدودیت کرونا در تمام مدت دوران قرنطینه خبر دارید. برخلاف استان‌های بزرگ، در بسیاری از مواقع در کیش خبری از این محدودیت‌ها نبود. با گذشت زمان کم‌کم اوضاع این شهر نیز به حد خطرناک رسید و متعاقباً محدودیت‌ها در این جزیره نیز اعمال شد. در حال حاضر و باتوجه به سرعت گرفتن روند واکسیناسیون، اوضاع شهر بهتر شده است و تعدادی از محدودیت‌ها برطرف شده‌اند. هم‌اکنون شهربازی هایلند با اندکی محدودیت، فقط در ساعات بعدازظهر تا شب باز است.

مسیر دسترسی به شهربازی هایلند کیش

شهربازی هایلند در بخش شرقی جزیره قرار گرفته است. از آنجایی که در کیش، تعداد راننده‌ها و افراد آشنا با جاهای دیدنی کم نیستند، نگران نباشید. به‌راحتی این شهربازی را پیدا خواهید کرد. اگر قرار است با خودروی خودتان در این شهر باشید، به بلوار خلیج فارس و پس از آن به میدان امیکبیر و پارک شهر بروید. شهربازی درون پارک قرار دارد. اگر هم که با خودروی خودتان نمی‌روید، کافی است از یکی از تاکسی‌های موجود بخواهید شما را به شهربازی ببرد و دیگر نگران مسیر هم نخواهید بود.

هزینه بلیتهزینه بلیت هر بازی متفاوت است و حداقل آن ۲۰هزار تومان است.
ساعات کاریدر حال حاضر به دلیل محدودیت‌های کرونایی این مجموعه از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۲ شب باز است. در روزهای معمولی از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بامداد باز است.
شماره تماس09347681362
آدرس صفحه اینستاگرامhilandparkkish
آدرساستان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار خلیج فارس، میدان امیر کبیر، پارک شهر، پارک هایلند

کیش در جنوب ایران رونقی متفاوت و تفریح‌های رنگارنگ بسیاری دارد. هرکدام از ما حتی اگر به این جزیره نرفته باشیم، درباره آن خوانده‌ایم و عکس‌های آن را دیده‌ایم. این جزیره تمام تفریح‌های ممکن را کنار هم جمع کرده است و به شهری ایدئال برای یک تعطیلات رؤیایی تبدیل شده است. رفتن به شهربازی هایلند کیش بعد از یک پیاده‌روی طولانی کنار ساحل و لذت‌بردن از هوای مطبوع، می‌تواند پاسخ خوبی برای نیاز به هیجان باشد. اگر شما هم خاطرات یک سفر آرام و در عین حال پرهیجان را دارید، با ما در ره بال آسمان در میان بگذارید.

این شهربازی در میدان امیرکبیر و درون پارک شهر قرار دارد.

این شهربازی هم‌اکنون از ساعت ۵ بعد ازظهر تا ۱۲ شب باز است.

هزینه هر بازی متفاوت است و حداقل آن۲۰هزار تومان است.

فصول سرد سال و خصوصاً دی ماه بهترین زمان برای رفتن به کیش و همین‌طور شهربازی است.

5/5 (1 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.