تفریحات کودکانه کیش | تفریحات مهیج خانوادگی

0

همه کیش را به عروس جزیره‌های ایران می‌شناسند. این جزیره زیبا تفریحات و سرگرمی‌های زیادی برای گردشگرها دارد. از اسکله‌های تفریحی تا بازی‌های آبی پرهیجانش، همگی حس‌وحالی شگفت‌انگیز به شما می‌دهد. اگر یکی از دغدغه‌هایتان در سفر به کیش، سرگرم‌شدن کودکانتان است، دیگر نگران نباشید. تفریحات کودکانه کیش آن‌قدر هیجان‌انگیز هستند که بچه‌ها را شاد و بانشاط می‌کنند. با وجود این امکانات، به‌راحتی می‌توانید با فرزندهایتان وقت بگذارید و لحظه‌های خاطره‌انگیزی را کنارشان تجربه کنید.

فهرست مطالب

تفریحات مشترک بین کودکان و بزرگسالان کیش

  • شهربازی هایلند یکی از جذاب‌ترین تفریحات کودکان در کیش

خیلی از کودکان علاقه خاصی به شهربازی دارند. شهربازی هایلند مجموعه‌ای سرپوشیده در فضای پارک شهر کیش و از مدرن‌ترین شهربازی‌ها در خاورمیانه است. این شهربازی پر از وسایل بازی مهیج است که تماشای هرکدامش، آدم را سر ذوق می‌آورد. در این مجموعه هم تفریحات کودکانه کیش پیدا می‌شود و هم خانواده‌ها می‌توانند در کنار کودکان خوش بگذرانند. حتی دیدن لیست این بازی‌ها هم می‌تواند شما را به وجد بیاورد.

  • چرخ‌وفلک؛
  • قطار لاستیکی؛
  • ترن هوایی؛
  • ترن آبی؛
  • آبشار؛
  • رنجر؛
  • شبیه‌ساز تیراندازی؛
  • سورتمه؛
  • سینماگیم؛
  • سفینه؛
  • پلی‌استیشن؛
  • اتاق فرار؛
  • رودخانه وحشی؛
  • تالار ارواح؛
  • ماشین ضربتی آبی؛
  • سینما هفت بعدی؛
  • اتاقک لیزر؛
  • شبیه‌ساز خلبانی جنگنده؛
  • ترامپولین برای تمام سنین.

هروقت هم از بازی خسته شدید و خواستید غذایی خوشمزه نوش جان کنید، به‌راحتی می‌توانید به رستوران‌های محوطه سری بزنید. اگر هم دلتان چای یا قهوه خواست، کافی‌شاپ هم در پارک هست.

هزینه بلیتهزینه بلیت هر بازی متفاوت است و حداقل آن ۲۰هزار تومان است.
ساعات کاریدر حال حاضر به دلیل محدودیت‌های کرونایی این مجموعه از ساعت ۵ بعدازظهر تا ۱۲ شب باز است. در روزهای معمولی از ساعت ۱۱ صبح تا ۱ بامداد باز است.
شماره تماس09347681362
آدرس صفحه اینستاگرامhilandparkkish
آدرساستان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار خلیج فارس، میدان امیر کبیر، پارک شهر، پارک هایلند
  • پدل بورد کیش از بازی‌های آبی کیش

پدل‌بورد، تفریحی آبی با قایقی مخصوص است که قایق‌ران می‌تواند روی آن بنشیند یا بایستد و روی دریا پارو بزند. اگر فرزندتان به تفریحات آبی کیش علاقه دارند، این بازی جالب را امتحان کنید. در تفریحات کودکانه کیش، این امکان را برایتان فراهم کرده‌اند که با کودکانتان سوار پدل‌بورد بشوید. کودکان می‌توانند روی پدل‌بورد، بنشینند و شما هم پارو بزنید و گشت‌وگذارتان را روی دریا شروع کنید. حتی پدل‌بوردهای ویژه کودکان هم دارند. خوب است بگذارید که به‌تنهایی این تفریح دل‌چسب را تجربه کنند. شما هم کنارشان هستید و دیگر جای نگرانی نیست. یادتان نرود که حتماً کودکان جلیقه ‌غریق‌نجات را بپوشند.

آدرس: کیش، سواحل خلیج فارس.
هزینه بلیط: به ازاری هر یک ساعت 144 هزار تومان.
  • پارک دلفین کیش از لذت‌بخش‌ترین تفریحات جزیره

تماشای دلفین‌ها برای بزرگ‌سال‌ها جذاب است، چه برسد به کودکان که علاقه زیادی به حیوان‌ها دارند. یکی از بهترین مرکزهای سرگرمی برای کودکانتان پارک دلفین کیش است. این مجموعه تفریحی اولین پارک دلفین‌ها در ایران است که گردشگرهای زیادی به آنجا می‌روند. مربی‌ها در این پارک، به دلفین‌های دوست‌داشتنی آموزش می‌دهند و نمایش‌های جالبی را اجرا می‌کنند. می‌توانید در جزیره کیش همراه با کودکانتان به این مجموعه بروید و بازی دلفین‌های زیبا را تماشا کنید؛ البته به جز دلفین‌ها، پستانداران دریایی دیگر هم در این پارک هستند. در بخش‌های دیگر از شیر دریایی شمالی، شیر دریایی جنوبی و گربه دریایی شمالی هم دیدن کنید. بخش پنگوئن‌ها از تماشایی‌ترین بخش‌های این پارک است که بی‌ترید کودکانتان از آن‌لذت می‌برند. خوب است چند عکس یادگاری هم بگیرید تا در آلبوم خاطره‌هایتان ثبت شود.

هزینه ورودی175000 تومان
شماره تماس07644445237
ساعت بازدیداز 4:30 عصر تا 8:30 شب
آدرساستان هرمزگان، قسمت جنوبی جزیره کیش، مجموعه بزرگ گردشگری و تفریحی پارک دلفین.
  • پارک آبی اوشن از هیجان‌انگیزترین تفریحات کودکانه کیش

پارک آبی اوشن از جذاب‌ترین بخش‌ها بازی برای تفریح کودکان در کیش است. این مجموعه سرباز و دوست‌داشتنی مثل شهری رنگارنگ و کارتونی است که کودکان از دیدنش به وجد می‌آیند. در این پارک تا دلتان بخواهد تفریح‌‌های آبی و سرگرم‌کننده برای بچه‌ها و بزرگ‌سال‌ها فراهم است. امکانات خوبی هم برای غواصی کودکان دارد. می‌توانید در استخرها شنا، مشغول بشوید یا از پیچالوپ، بلندترین سرسره منطقه با بلندای 24متری سُر بخورید. در تم پارک آبی اوشن، بچه‌های کمتر از ۳ سال می‌توانند از بخش ماسه‌ای اوشن پارک، هم استفاده کنند. در سانس‌های مخصوص، بزرگ‌سال‌ها هم فرزندهایشان را همراهی کنند و زمانی شاد را با آن‌ها می‌گذرانند. بعد از چند ساعت بازی و تفریح، سری به رستوران پارک بزنید. گردش در پارک با خوردن نوشیدنی خنک، دل‌پذیرتر می‌شود. می‌توانید این نوشیدنی‌ها را از آبمیوه‌فروشی‌های پارک بخرید.

ساعت بازدیدجزیره کیش، جاده جهان

شماره تماس07644465985
وبسایتoceanwaterpark.com
اینستاگرامoceanwaterpark@
آدرسجزیره کیش، جاده جهان
  • پارک های ساحلی کیش از بهترین جاهای تفریحی

همیشه لازم نیست برای گردش و تفریح هزینه زیادی بپردازید. قدم‌زدن در پارک های ساحلی کیش از ارزان‌ترین تفریحات بچگانه کیش است. در هوای آفتابی و دوست‌داشتنی کیش، همراه با فرزندهایتان در ساحل قدم بزنید و از تماشای دریا لذت ببرید. از محبوب‌‌ترین تفریح‌ها در ساحل، شن‌بازی است. خوب است که در این بازی سرگرم‌کننده آن‌ها را همراهی کنید. آب‌بازی در دریا هم حس‌وحال بی‌نظیری دارد؛ البته در این زمان، از کودکان چشم برندارید. یادتان نرود که در سواحل کیش زیباترین عکس‌های خانوادگی را بگیرید و لحظه‌هایتان را در آن عکس‌ها ثبت کنید.

  • پاراسل مخصوص کودکان، گشت‌وگذاری در آسمان از تفریحات بچگانه کیش

بیشتر خانواده‌ها در سفر به کیش پاراسل‌سواری را تجربه می‌کنند. پاراسل نوعی چتر بادی است که به کمک دستگاهی به پشت قایق‌ها وصل است. با سرعت‌گرفتن قایق، این چتر بالا می‌روند و مثل پرنده‌ای در آسمان پرواز می‌کند. خیلی از کودکان عاشق پرواز هستند و دوست دارند این حس بی‌نظیر را تجربه کنند. پاراسل‌سواری از شگفت‌انگیزترین تفریح کودکان در کیش است. در جزیره کیش، کودکان بیشتر از دو سال و نوجوانان هم می‌توانند در این تفریح همراه شما باشند. کنارتان بنشینند و از تماشای دریای و آسمان به وجد بیایند.

  • باغ پرندگان از تماشایی‌ترین تفریحات بچگانه کیش

بیشتر کودکان از دیدن پرنده‌ها هیجان‌زده می‌شوند و تماشای آن‌ها را دوست دارند. باغ پرندگان کیش یکی از تفریحات این جزیره است که می‌توانید با فرزندهایتان تجربه‌اش کنید. در این باغ از انواع مختلفی از پرنده‌های کمیاب نگه‌داری می‌کنند. فضای این پارک آن‌قدر زیبا است که همه محو تماشای آن هستند. کودکان هم با شادی در این مجموعه گشت‌وگذار می‌کنند و از دیدن پرنده‌ها لذت می‌برند. این باغ، فضایی مناسب برای تفریح کودکان در کیش دارد. باغ پرندگان بخشی از مجموعه پارک دلفین‌های کیش است. به پارک دلفین‌ها که بروید، باغ پرندگان را هم می‌بینید.

قیمت بلیطبرای افراد بیشتر از ۴سال 182 تومان. هزینه بلیط برای کودکان ۲ تا ۴ سال نیم‌بها است. هزینه ورودی برای افرادی کمتر از ۲ سال رایگان است.
ساعت کاری باغ پرندگان کیشهمه روزه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ و از ۱۸ تا ۲۰
تلفن07644445237
آدرسجزیره کیش، پارک دلفین‌ها
  • کشتی آکواریوم از شگفت‌انگیزترین تفریحات بچگانه کیش

تماشای دنیای زیر آب و شگفتی‌هایش از بهترین تفریح‌ها در جزیره کیش است. خیلی از کودکان توانایی غواصی در اعماق آب را ندارد؛ اما به‌راحتی می‌توانید سوار کشتی آکواریوم بشوید و با آن دنیای زیر آب را تماشا کنید. در تمام بخش‌های کشتی و حتی کف آن، شیشه‌هایی برای تماشای بیرون وجود دارد. کودکان محو تماشای ماهی‌های رنگارنگ، لاک‌پشت‌ها، مرجان‌ها و ستاره‌های دریایی می‌شوند. سفر به زیر آب برای بزرگ‌سال‌ها هم حس بی‌نظیری دارد. اگر برای تماشای دنیای زیر آب مشتاق هستید، با خرید بلیط هواپیما کیش، خودتان را به جزیره برسانید. می‌توانید از سایت ره بال آسمان ارزان‌ترین بلیط‌های کیش را هم بخرید و سفری مقرون‌به‌صرفه را تجربه کنید. این جزیره کشتی‌های تفریحی مختلفی مثل کشتی آکواریوم گردشگر، طوطیا، سیمرغ و ستاره دارد. دیگر انتخابش با خودتان!

هزینه بلیطبه‌ازای هر نفر 114 هزار تومان.
ساعت کاری10 صبح تا 16 عصر. (حدود 15 دقیقه قبل از رأس هر ساعت در اسکله باشید)
مدت زمان گردش در زیر آبیک ساعت
آدرسکیش، اسکله تفریحی کیش (اسکله چوبی بزرگ)
  • کلبه برفی کیش از هیجان‌انگیزترین تفریح کودکان در کیش

جاهای دیدنی کیش آن‌قدر زیاد است که باید سفری چندروزه را برای گشت‌وگذار برنامه‌ریزی کنید. پارک برفی کیش از زیباترین جاذبه‌های گردشگری در این جزیره است. اگر به دنبال فضایی دلنشین برای تفریح کودکان در کیش هستید، سری به پارک برفی کیش بزنید. این مجموعه را به اسم پارک پنگوئن یا پینگو پارک هم می‌شناسند. با واردشدن به این مجموعه، وارد دنیای برفی و یخی می‌شوید. می‌توانید همراه با کودکانتان در پیست اسکی، بازی کنید. این مجموعه از سرگرم‌کننده‌ترین تفریحات بچگانه کیش است که امکاناتی مثل سورتمه، تیوپ‌سواری و ساخت آدم‌برفی دارد. تزیینات زیبای این کلبه شما را شگفت‌زده می‌کند. کلبه برفی کیش، مرکز خرید، کافی‌شاپ و رستوران هم دارد.

هزینه ورودیرایگان
ساعت بازدید11 صبح تا 12 شب
آدرسجزیره کیش، بلوار موج، بالاتر از هتل ویدا
  • تله کابین میکامال از بهترین تفریحات کودکانه کیش

تله کابین میکامال یکی از جاذبه‌های گردشگری جزیره کیش است. این تله‌کابین‌، کابین‌های مجهز و ویژه‌ای دارد که می‌توانید همراه با فرزندرانتان سوارش بشوید. هر کابین اینترنت، صفحه نمایش و سیستم پخش موسیقی دارد و مجهز به دستگاه گرمایشی و سرمایشی است. تله‌کابین میکامال از کنار خط ساحلی می‌گذرد و کودکان از تماشای چشم‌انداز دریا، لذت می‌برند. اگر دلتان بخواهد، می‌توانید از عکاس‌های مجموعه درخواست کنید تا عکس‌های یادگاری و زیبایی را از شما ثبت کنند.

هزینه ورودی 100000 تومان
ساعت دسترسی8 صبح تا 12 شب
شماره تماس02172806510
آدرسهرمزگان، جزیره کیش
  • پارک کودک نیلوفر

پارک کودک نیلوفر از دیگر پارک‌های ساحلی برای تفریح کودکان در کیش است. این پارک محوطه بسیار بزرگی دارد که می‌توانید همراه با فرزندهایتان به آنجا بروید. قدم‌زدن و دویدن کنار ساحل، حس‌وحال بی‌نظیری را به کودکان می‌دهد. شن‌بازی هم از سرگرم‌کننده‌ترین تفریحات کودکانه کیش است. خوب است زمانی را به بچه‌ها اختصاص بدهید و با آن‌ها شن‌بازی کنید. اگر دوست داشتند بگذارید کمی در دریا، آب‌بازی کنند. بهتر است در این لحظه کنارشان بمانید تا اتفاق خطرناکی نیفتد. پارک ساحلی نیلوفر در نزدیکی رستوران شاندیز سرسبز کیش قرار دارد که می‌توانید برای صرف غذا به این رستوران مراجعه کنید.

آدرس: جزیره کیش، طلوع کیش، خیابان مرجان. خیابان 17.
  • جنگ های کودکانه از شادترین تفریحات بچگانه کیش

کیش از آن جاهایی است که جنگ‌های شادی و برنامه‌های هیجان‌انگیزی را در آن برگزار می‌کنند. ممکن است خیلی از این جنگ‌ها برای کودکان هیجان خاصی نداشته باشد؛ اما نگران نباشید. در این جزیره جنگ‌های شاد کودکانه هم هست. در این جنگ‌ها، بازی‌های سرگرم‌‌کننده‌، تئاترهای کودکانه، برنامه‌های موزیکال و شاد برای بچه‌ها دارند. یکی از این جنگ‌های شاد دلقک خانه خان عمو کیش است که خوب است از آن دیدن کنید. کودکان می‌توانند به‌تنهایی یا همراه با والدینشان در این جشن‌ها شرکت کنند.

آدرس: جزیره کیش، سالن آمفی تئاترهتل میراژ.
هزینه بلیط: کودکان زیر 15 سال جایگاه عادی سالن 60 هزار تومان. کودکان زیر 15 سال جایگاه ویژه سال 80 هزار تومان. هزینه ورود هر همراه 30 هزار تومان.

تفریحات کودکانه کیش

  • پارک کودک در مراکز تجاری از مهیج‌ترین تفریحات کودکانه کیش

 

بیشتر بچه‌ها در زمان خرید بی‌حوصله هستند و مثل بزرگ‌سال‌ها دوست ندارند که در مراکز خرید گشت‌وگذار کنند. در یکی از مراکز خرید کیش پارکی را راه‌اندازی کرده‌اند که می‌توانید کودکان را به آنجا ببرید. پارک کودک، محیطی شاد و مهیج برای تفریحات کودکانه کیش است که سرگرم‌کننده‌ترین بازی‌ها را دارد. از سرسره بادی گرفته تا بازی‌های فکری و بانجی جامپینگ، همه را برای سنین کمتر از ۱۰ سال فراهم کرده‌اند. پارک بازی کودک، فضایی سرپوشیده و کاملاً امن است و مربی‌ها هم مراقب بچه‌ها هستند. شما هم می‌توانید با خیال راحت بازارگردی کنید و سوغات کیش را بخرید.

آدرس: جزیره کیش، مرکز تجاری کیش، طبقه سوم، واحد 43.
  • پارک بازی ماسه و سرگرم‌کننده‌ترین تفریحات بچگانه کیش

در بیشتر ساحل‌ها هر کودک، سطل کوچکی دارد و در حال بازی با شن‌ها و ماسه‌ها است. بازی با ماسه‌ها از بهترین تفریح کودکان در کیش است. به همین خاطر در این جزیره تماشایی، پارکی ویژه را برای بازی کودکان آماده کرده‌اند. در پارک بازی ماسه، هرکدام از کودک‌ها بخشی را برای خود در نظر می‌گیرند. آن‌ها فکر و ایده‌هایشان را روی شن‌ها به تصویر در می‌آورند. این بازی به پرورش خلاقیت بچه‌ها هم کمک می‌کند.

آدرس: جزیره کیش، خیابان جهان
  • خانه کودک در مجموعه پارس سافاری از لذت‌بخش ترین تفریحات کودکانه کیش

در مجموعه سافاری کیش بازی‌های مهیجی برای بزرگ‌سال‌ها وجود دارد که خیلی از آن‌ها مناسب کودکان نیست؛ اما نگران نباشید. این مجموعه محیطی برای بازی کودکان هم دارد. خانه کودک آفتاب‌گردان کیش، مجموعه‌ای سرپوشیده و زیبا برای تفریح کودکان در کیش است. در این مجموعه مربی‌ها با مهربانی از کودکتان نگهداری می‌کنند. خانه کودک آفتاب‌گردان بازی‌های فکری و سرگرم‌کننده‌ای برای بچه‌ها دارد. در این مجموعه وسیله‌های بازی، هیچ خطری برای کودکان ندارند. به همین خاطر می‌توانید با خیالی راحت آن‌ها را به مربی‌ها بسپارید. محیط این مجموعه رنگارنگ و دلنشین است که هر کودکی را سر ذوق می‌آورد. ورودی این مجموعه نگهبان‌ هم دارد و به افراد ناشناس اجازه ورود نمی‌دهد. اگر دوست دارید، کودکان را به این مجموعه ببرید تا با هم‌سن‌وسال‌هایشان بازی کنند.

آدرس: کیش، بلوار امام خمینی(ره)، بلوار سافاری، جنب فاز سه صنعتی.
  • غواصی کودکان از جذاب‌ترین تفریح کودکان در کیش

خیلی از کودکان هیجان را دوست دارند و برای تجربه‌های جدید مشتاق هستند. اگر فرزندتان به دنبال ماجراجویی در زیر آب است، خوب است در جزیره کیش غواصی را امتحان کند. غواصی کودکان از بهترین تفریحات بچگانه کیش است. مربی‌های غواصی به‌خوبی آموزش‌های اولیه را به آن‌ها یاد می‌دهند و در زیر آب هم همراهشان هستند. بعضی از کلوب‌های غواصی، اسکوترهای زیردریایی هم دارند که این گردش را جذاب‌تر می‌کند. بی‌تردید دیدن ماهی‌ها و لمس آن‌ها از نزدیک، به‌یادماندنی‌ترین خاطره کیش برای کودکانتان می‌شود. البته حواستان باشد که این تفریح برای کودکان بیشتر از ۱۰ سال مناسب است. به این منظور هم می‌توانید به یکی از کلوب های غواصی واقع در ساحل مرجان، ساحل سیمرغ، ساحل دامون سری بزنید.

اگر در سفر به کیش، کودکی همراهتان است، می‌توانید از تفریحات کودکانه کیش استفاده کنید. از این سفر مجازی با ره بال آسمان لذت بردید؟ اگر در سفرهای قبل به مرکزهای تفریحی کودکان در کیش رفته‌اید، تجربه‌هایتان خواندن دارد. در کامنت‌ها برایمان بنویسید.

شهربازی هایلند، کلبه برفی پنگوئن.

بله. بعضی کلوب‌های غواصی شرایط لازم را دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.