پارک ساحلی سیمرغ کیش | تجربه نیم‌روزی بی‌نظیر در بهترین ساحل جزیره

0

هربار که حرف از سفر به جنوب ایران می‌شود، جزیره کیش به‌عنوان مقصدی جذاب در ذهن هر ایرانی می‌درخشد. این جزیره زیبا به طبیعت بی‌نظیر، سواحل روح‌نواز، تفریحات هیجان‌انگیز و بی‌همتا و فضای شهری آرام و دل‌نشینش معروف است. در این جزیره پارک‌های ساحلی متعددی وجود دارند که هر‌کدام امکانات و فضای منحصر‌به‌فردی دارند. از بهترین آن‌ها می‌توان به پارک ساحلی سیمرغ کیش اشاره کرد که در میان گردشگران محبوبیت بسیاری دارد. در این مطلب قصد داریم به‌صورت مفصل به معرفی این ساحل جذاب پرداخته و در‌خصوص فضا، امکانات رفاهی و تفریحات آن سخن بگوییم. از‌این‌رو چنانچه می‌خواهید تعطیلات بی‌نظیری را برای خود رقم زده و به‌سوی جزیره کیش سفر کنید، در این مطلب همراه ما باشید؛ تا ضمن آشنایی با این ساحل دوست‌داشتنی، تمامی اطلاعات لازم برای بازدید از آن را دریافت کنید. 

فهرست مطالب

پارک ساحلی سیمرغ کجاست؟

ساحل سیمرغ از سواحل محبوب و نام‌آشنای جزیره کیش است که در قسمت جنوب شرقی این جزیره قرار دارد. به‌طور دقیق‌تر این مجموعه وسیع در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه‌سواری واقع شده است. همچنین ساحل سیمرغ کیش در نزدیکی هتل مارینا پارک، هتل سیمرغ و پارک دلفین‌ها (دلفیناریوم) کیش قرار دارد.

معرفی پارک ساحلی سیمرغ کیش | محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین پارک ساحلی جزیره 

جزیره کیش واقع در استان هرمزگان، از پر‌طرفدار‌ترین قطب‌های گردشگری در جنوب ایران است. در این جزیره توریستی، پارک‌های ساحلی متعددی بر‌پا شده‌اند که بسیاری بر این باورند، ساحل سیمرغ از بهترین پارک های ساحلی کیش بوده و کامل‌ترین امکانات رفاهی و تفریحی را دارد. مساحت این ساحل به بیش از ۱۵ هزار متر‌مربع می‌رسد و در طول ۳۰۰ متر از ساحل دریای خلیج فارس امتداد پیدا کرده است. از دیگر جذابیت‌های این پارک ساحلی فضای دلنشین، آرام و تمیز آن بوده و گشت‌و‌گذار در آن آرامش دلپذیری را به تن و جان شما القا می‌کند. همچنین گفتنی است که ساحل سیمرغ در نزدیکی چندین مرکز خرید بزرگ و محبوب کیش قرار دارد و جاذبه‌های گردشگری جذابی در حوالی آن جای خوش کرده‌اند. در ادامه همراه ما باشید تا با تفریحات بی‌نظیر این پارک و امکانات رفاهی آن آشنا شوید. 

تفریح در پارک ساحلی سیمرغ کیش | تجربه انواع تفریحات جذاب ساحلی و آبی

در پارک ساحلی سیمرغ کیش می‌توانید از تجربه تفریحاتی دل‌پذیر نظیر تجربه انواع تفریحات آبی،‌ گشت‌و‌گذار در ساحل مرجانی و تماشای زیبایی‌های آن،‌ بازدید از مجسمه‌های بزرگ و زیبا و عکاسی در کنار آن‌ها، تجربه تفریحات خانوادگی، تفریح و سرگرمی کودکان در زمین بازی کودکان، تماشای رقص و بازی‌گوشی دلفین‌ها در دلفیناریوم کیش، تماشای پرواز پرندگان رنگارنگ در باغ پرندگان پارک ساحلی سیمرغ کیش، شنا و آب‌تنی در ساحل، تجربه لذت‌بخش پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در مسیر‌های مخصوص و… نهایت لذت را ببرید. در ادامه در‌خصوص هر‌یک از این تفریحات به‌صورت خلاصه توضیح توضیح داده‌ایم. 

  • تجربه هیجان و لذت با تفریحات آبی کیش

دیگر گفتن ندارد که تفریحات آبی کیش در تمام کشور بی‌نظیرند و در هیچکدام از جزایر و بنادر ایران نظیر این تفریحات را نمی‌توانید تجربه کنید. اصلی‌ترین تفریحات ساحل سیمرغ کیش نیز تفریحات آبی هستند. در این ساحل بزرگ چندین کلوپ دریایی فعالیت دارند که امکان تجربه انواع تفریحات آبی را برای گردشگران فراهم می‌کنند. از تفریحات آبی کیش که می‌توانید در این ساحل تجربه کنید می‌توان به قایق‌سواری، جت اسکی، پاراسل، بنانا، پاراگلایدر، شاتل، غواصی و… اشاره کرد. این تفریحات جزو هیجان‌انگیز‌ترین، جذاب‌ترین و پر‌طرفدار‌ترین تفریحات آبی در کیش شمرده می‌شوند و تجربه آن‌ها بی‌شک اوقات بی‌نظیر و دلپذیری را برای شما رقم خواهد زد. 

  • تجربه انواع ورزش‌های گروهی در زمین‌های ورزشی ساحل سیمرغ 

از دیگر امکانات تفریحی موجود در پارک ساحلی سیمرغ می‌توان به زمین‌های ورزشی آن اشاره کرد؛ از‌این‌رو شما می‌توانید در ساعات حضور خود در این مجموعه از تجربه انواع ورزش‌های گروهی نظیر تنیس، بدمینتون، پینگ پنگ، اسکی در پیست اسکیت، بازی در پارک لوله و… لذت ببرید. 

  • گشت‌و‌گذار در ساحل مرجانی و تماشای زیبایی‌های آن 

مگر می‌شود از تفریحات ساحل سیمرغ سخن گفت و حرفی از گشت‌و‌گذار در ساحل مرجانی و تماشای زیبایی‌های مسحور‌کننده آن حرفی به میان نیاورد؟ این بخش از ساحل در طول روز، با تابش خورشید، رنگ منحصر‌به‌فردی به خود می‌گیرد که هر چشمی را به خود خیره می‌کند. منظره شب‌های ساحل مرجانی نیز به دلیل نور‌پردازی حرفه‌ای و جذاب،‌ بسیار چشم‌نواز است و این بخش از ساحل جزو زیبا‌ترین جاهای دیدنی کیش در شب شمرده می‌شود؛‌ از‌این‌رو شما می‌توانید در هر ساعتی از روز یا شب، دقایقی را به حضور در این بخش از پارک ساحلی اختصاص داده و از تماشای طبیعتی خیره‌کننده غرق در لذت شوید. 

  • بازدید از مجسمه‌های بزرگ و زیبا و عکاسی در کنار آن‌ها 

از اصلی‌ترین و بارز‌ترین مشخصه‌های پارک ساحلی سیمرغ کیش می‌توان به مجسمه‌های غول‌پیکر آن اشاره کرد که در سراسر ساحل خود‌نمایی می‌کنند. این مجسمه‌ها به یکی از جاذبه‌های دیدنی این بخش از جزیره تبدیل شده‌اند و بسیاری از گردشگران برای بازدید از آن‌ها و گرفتن عکس‌هایی به‌یاد‌ماندنی در کنار آن‌ها به ساحل سیمرغ می‌روند. جالب است بدانید که یکی از این مجسمه‌های بزرگ، مربوط به پرنده سیمرغ بوده و نام ساحل نیز بر‌‌گرفته از همین مجسمه است. 

مجسمه‌ای دیگر که به‌تازگی در این ساحل قرار گرفته، سردیسی سفید‌رنگ از چهره مردی با ریش‌های بلند است که جلوه خاصی به فضای ساحل مرجانی بخشیده و توجه بسیاری از گردشگران را به‌سوی خود جلب کرده است. برخی بر این باورند که چهره این سردیس، به چهره عطار نیشابوری، شاعر بزرگ ایرانی، شباهت بسیاری دارد. قرار‌گیری این سردیس در کنار ساحل، هارمونی زیبایی از رنگ‌های سفید و آبی ایجاد کرده که کادری عالی برای گرفتن عکس‌های هنری است. اگر از نیمرخ به این مجسمه نگاه کنید، تصویری را مشاهده خواهید کرد که در آن مردی به ساحل خیره شده و موهایش در باد رها شده‌اند. سایر مجسمه‌های ساحل سیمرغ نیز طرحی کودکانه دارد که هم برای کودکان و هم برای بزرگسالان جذاب است و می‌توان عکس‌های ماندگاری را در کنار آن‌ها ثبت کرد. 

  • تفریح و سرگرمی کودکان در زمین بازی کودکان پارک ساحلی سیمرغ 

اگر همراه با فرزندان خود به جزیره دلربای کیش سفر کرده‌اید و به‌دنبال مکانی مناسب می‌گردید تا کودکانتان بتوانند تفریحات کودکانه کیش را تجربه کنند، پارک ساحلی سیمرغ کیش مقصدی مناسب برای شماست. در زمین بازی کودکان این ساحل وسایل بازی متنوع و ایمنی برای بازی کودکان فراهم شده است و کودکان شما می‌توانند اوقات خوشی را در آن سپری کنند؛ از‌این‌رو اگر کودکی به‌همراه دارید، حتماً سری به این بخش از ساحل بزنید و ساعاتی شاد را به کودک خود هدیه دهید. 

  • تماشای رقص و بازی‌گوشی دلفین‌ها در دلفیناریوم کیش

همان طور که گفتیم پارک دلفین کیش (دلفیناریوم) در جوار ساحل سیمرغ قرار دارد. این پارک اولین پارک دلفین در ایران بوده و جزو محبوب‌ترین جاهای تفریحی کیش شمرده می‌شود. مساحت این مجموعه به بیش از ۱۰۰ هکتار می‌رسد. در دلفیناریوم کیش می‌توانید از تماشای رقص و بازیگوشی دلفین‌ها و همچنین نمایش‌های حرفه‌ای توسط مربیان ماهر در کنار موسیقی‌های شاد، لذت برده و خاطرات خوشی را برای خود رقم بزنید. 

  • تماشای پرواز پرندگان رنگارنگ در باغ پرندگان پارک ساحلی سیمرغ کیش 

مجموعه پارک دلفین‌های کیش علاوه‌بر دلفیناریوم شامل بخش‌های دیگر نظیر باغ پرندگان نیز می‌شود. باغ پرندگان کیش مجموعه‌ای دیدنی به مساحت ۳ هکتار است که در آن بیش از ۵۷ گونه پرنده در معرض بازدید قرار گرفته‌اند. این جاذبه برای علاقه‌مندان به طبیعت، حیات وحش و پرندگان، به‌سان بهشتی بی‌نظیر است؛ از‌این‌رو چنانچه شما نیز جزو این دسته از افراد هستید، پیشنهاد می‌کنیم هنگام سفر به کیش، تجربه بازدید از این دنیای منحصر‌به‌فرد و تماشای رقص و پرواز پرندگان رنگارنگ در آن را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید. 

  • شنا و آب‌تنی در ساحل سیمرغ 

با وجود اینکه بسیاری از گردشگران به عشق شنا و آب‌تنی در دریای زیبا و زلال خلیج فارس به جنوب ایران سفر می‌کنند؛ اما در اغلب مناطق فضای مناسب برای شنا وجود ندارد و همچنین در بسیاری از سواحل نیز اجازه آب‌تنی و شنا به گردشگران داده نمی‌شود. خبر خوب این است که اگر علاقه‌مند به شنا و آب‌تنی در دریای جنوب ایران هستید، ساحل سیمرغ مقصدی مناسب برای شماست. در این ساحل می‌توانید با خیالی آسوده همراه با همسفران خود به شنا و آب‌تنی در دریا بپردازید و اوقات خوشی را برای خود رقم بزنید. از‌این‌رو چنانچه می‌خواهید از تجربه آب‌تنی و شنا در دریا لذت ببرید، پیشنهاد ما به شما ساحل جذاب و تمیز سیمرغ کیش است. 

  • لذت پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در مسیر‌های مخصوص 

دوچرخه سواری در کیش از آن دسته تفریحات پر‌طرفدار و دل‌انگیزی است که تجربه آن را نباید از دست داد. در این جزیره امکان اجاره دو‌چرخه به‌صورت روزانه و ساعتی وجود دارد و همچنین مسیر‌هایی زیبا برای پیاده‌روی و دو‌چرخه سواری فراهم شده است که یکی از این مسیر‌ها از پارک ساحلی سیمرغ می‌گذرد. پیشنهاد می‌کنیم یکی از روز‌های سفر خود را به دوچرخه‌سواری یا پیاده‌روی در مسیر‌های مخصوص ساحل سیمرغ اختصاص دهید و از نوازش باد روی پوست و موهایتان و تماشای مناظری بی‌نظیر از ساحل و دریا، نهایت لذت را ببرید. 

امکانات رفاهی در ساحل سیمرغ کیش |‌ فرا‌تر از انتظارات 

در پارک ساحلی سیمرغ کیش به‌منظور ایجاد رفاه برای گردشگران، امکانات رفاهی متعددی فراهم شده است. از جمله امکانات رفاهی موجود در این ساحل می‌توان به آلاچیق‌های چوبی، باربیکیو، سرویس بهداشتی، پارکینگ،‌ دکه‌های فروش خوراکی و نوشیدنی، کافی‌شاپ، رستوران، فروشگاه‌های فروش لباس شنا و وسایل غواصی، فروشگاه‌های صنایع دستی کیش و… اشاره کرد. 

کافی شاپ و رستوران‌های پارک ساحلی سیمرغ | تجربه لذیذ شکم‌گردی

پس از ساعت‌ها گشت‌و‌گذار در ساحل دل‌انگیز سیمرغ و تجربه تفریحات متنوع آن، تنها چیزی که لذت شما را تکمیل می‌کند، نوشیدنی گوارا و میل کردن غذایی لذیذ خواهد بود. از‌این‌رو در این بخش چند‌تا از بهترین و پر‌طرفدار‌ترین کافی‌شاپ‌ها و رستوران های کیش را معرفی کرده‌ایم که در نزدیکی ساحل سیمرغ کیش قرار دارند. 

  • رستوران مارینا کیش

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار مرجان، پارک مارینا، رستوران مارینا کیش.
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۳:۰۰ تا ۱:۰۰ 
  •  رستوران سیمرغ

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان جهان، بعد از مرکز خرید مرجان، رستوران سیمرغ
ساعات کاری: هر‌روز هفته به‌صورت ۲۴‌ساعته 

  •  رستوران شاندیز سرسبز کیش

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، ساحل سیمرغ، انتهای مرجان ۱۵، پارک ساحلی نیلوفر، رستوران شاندیز سرسبز کیش
ساعات کاری: هر‌روز هفته به‌صورت ۲۴‌ساعته 
  •  کافه رستوران فلای بورد

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار مرجان، خیابان مرجان ۹، کافه رستوران فلای بورد
ساعات کاری: شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰ و جمعه‌ها تعطیل 
  • کافه تویین کیش

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، پایین برج‌ های دوقلوی کیش، کافه تویین لانژ کیش
ساعات کاری: شنبه تا چهار‌شنبه از ساعت ۸:۳۰ تا ۳:۰۰ و پنج‌شنبه‌ها و جمعه‌ها از ساعت ۹:۳۰ تا ۳:۰۰ 

هتل‌های نزدیک به ساحل سیمرغ | تجربه اقامتی دلپذیر در جزیره 

اطراف ساحل تفریحی سیمرغ از بهترین مناطق جزیره کیش برای اقامت و گشت‌و‌گذار است؛‌ از‌این‌رو انتخاب هتل‌های نزدیک به این ساحل برای اقامت در کیش بسیار پیشنهاد می‌شود. در ادامه چند‌تا از بهترین هتل های کیش را معرفی کرده‌ایم که در نزدیکی این ساحل قرار دارند: 

  • هتل‎ تعطیلات 

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان حافظ، میدان سیری (نزدیک مرکز خرید پردیس ۲)، هتل تعطیلات کیش
فاصله هتل تعطیلات تا پارک ساحلی سیمرغ: حدود ۴.۳ کیلومتر (۶ دقیقه رانندگی) 
  • هتل ‎گاردنیا کیش 

آدرس:‌ ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار هرمز، نرسیده به میدان حافظ، هتل گاردنیا کیش
فاصله هتل گاردنیا کیش تا ساحل سیمرغ: حدود ۴.۵ کیلومتر (۷ دقیقه رانندگی) 
  • هتل زیبای آرامیس پلاس 

آدرس:‌ ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان پردیس، هتل زیبای آرامیش پلاس کیش
فاصله هتل زیبای آرامیس پلاس تا ساحل سیمرغ کیش: حدود ۴.۷ کیلومتر (۷ دقیقه رانندگی) 
  • هتل لوکس سانرایز کیش 

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، مقایل بازار پردیس ۲، هتل لوکس سانرایز کیش
فاصله هتل لوکس سانرایز کیش تا پارک ساحلی سیمرغ: حدود ۵.۶ کیلومتر (۷ دقیقه رانندگی) 
  • هتل کوروش کیش 

آدرس:‌ ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان پردیس، هتل کوروش کیش
فاصله هتل کوروش کیش تا ساحل سیمرغ کیش:‌ حدود ۵.۷ کیلومتر (۸ دقیقه رانندگی) 

جاهای دیدنی نزدیک به ساحل سیمرغ | لذت گشت‌و‌گذار در جزیره زیبای کیش 

در گوشه‌و‌کنار جزیره زیبای کیش، جاهای دیدنی و تفریحی متعددی جای خوش کرده‌اند که تمامی آن‌ها به‌لحاظ گردشگری بسیار ارزشمند هستند. احتمالاً شما نیز همچون بسیاری از گردشگران هنگام ورود به جزیره کیش هنگام رویارویی با جاذبه‌های گردشگری بی‌شمار این جزیره، تصور کنید که بازدید از تمامی آن‌ها در زمان محدود سفر غیر‌ممکن است. اما آشنایی با جاذبه‌های مقصد و سفر و داشتن برنامه‌ای مناسب به شما کمک می‌کند که از عمر کوتاه سفر خود به بهترین شکل استفاده کنید. همچنین آشنایی با جاذبه‌های گردشگری که در نزدیکی هم قرار دارند، این امکان را به شما می‌دهد که هنگام حضور در منطقه‌ای خاص، با یک تیر چند نشان زده و با صرفه‌جویی در زمان رفت‌و‌آمد، از چندین و چند جاذبه گردشگری بازدید کنید. به همین سبب در این بخش چند‌تا از مهم‌ترین جاهای دیدنی کیش را معرفی کرده‌ایم که در نزدیکی پارک ساحلی سیمرغ قرار دارند. 

  • پارک دلفین کیش (دلفاریوم)

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان جهان، جنب پارک نیلوفر، مجموعه پارک دلفین کیش
فاصله دلفیناریوم تا پارک ساحلی سیمرغ: حدود ۱.۸ کیلومتر (۴ دقیقه رانندگی) 
  • قلعه وحشت

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، ضلع جنوبی هتل ارم، قلعه وحشت کیش
فاصله قلعه وحشت تا ساحل سیمرغ: حدود ۴.۲ کیلومتر (۷ دقیقه رانندگی)
  • باغ پرندگان

آدرس:‌ ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، جنوب شرقی کیش، داخل پارک دلفین، باغ پرندگان کیش
فاصله باغ پرندگان تا پارک ساحلی سیمرغ: حدود ۱.۸ کیلومتر (۴ دقیقه رانندگی) 
  • صخره خرچنگ‌ها

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، صخره خرچنگ‌ها
فاصله صخره خرچنگ‌ها تا ساحل سیمرغ: حدود  ۴.۲ کیلومتر (۷ دقیقه رانندگی) 
  •  برج ایفل کیش

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، بلوار فردوسی، روبه‌روی پارک هنگام، بازار پردیس ۱، برج ایفل کیش
فاصله برج ایفل کیش تا دارک ساحلی سیمرغ کیش: حدود ۴.۹ کیلومتر (۹دقیقه رانندگی) 
  • شهر زیرزمینی کاریز 

آدرس:‌ ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، میدان المپیک، مجموعه فرهنگی سیاحتی شهر زیر زمینی کاریز کیش
فاصله شهر زیرزمینی کاریز تا ساحل سیمرغ کیش: حدود ۱۴.۷ کیلومتر (۱۸ دقیقه رانندگی) 
  •  پارک آبی اوشن کیش (اوشن پارک)

آدرس: ایران، استان هرمزگان، جزیره کیش، خیابان جهان، پارک آبی اوشن کیش (اوشن پارک)
فاصله پارک آبی اوشن کیش تا پارک ساحلی سیمرغ: حدود ۸.۲ کیلومتر (۱۲ دقیقه رانندگی)

مسیر دسترسی به ساحل سیمرغ | راهنمای دسترسی از طریق وسایل نقلیه مختلف 

برای دسترسی به پارک ساحلی سیمرغ کیش می‌توانید خودرو‌های شخصی یا اجاره‌ای و همچنین تاکسی‌ها و ون‌های جزیره استفاده کنید. به‌علاوه اگر به دوچرخه‌سواری علاقه‌مند باشید، مسیر‌های دوچرخه‌سواری جزیره نیز شما را به این ساحل می‌رسانند. کرایه موتور‌سیکلت‌های برقی هم گزینه خوبی برای گشت‌و‌گذار در جزیره و دسترسی به ساحل زیبای سیمرغ شمرده می‌شود. 

چنانچه در سفر به جزیره کیش خودرو شخصی به‌همراه دارید یا کرایه کرده‌اید و همچنین اگر انتخاب شما دوچرخه یا موتور‌سیکلت است، پیشنهاد می‌کنیم برای دسترسی راحت به ساحل، از نقشه گوگلی که در اختیارتان قرار داده‌ایم استفاده کنید. برای این کار فقط کافی است لوکیشن ارائه شده را در مسیر‌یاب‌های آنلاین وارد کنید تا بهترین مسیر دسترسی را به شما نشان دهند. از سوی دیگر تاکسی‌ها و ون‌های مسافر‌بری جزیره نیز دسترسی راحتی را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای دسترسی به ساحل آرام سیمرغ از طریق وسایل نقلیه عمومی نظیر تاکسی و ون، نام ساحل خود را به راننده اعلام کنید تا شما را به مقصدتان برسانند. 

سخن پایانی

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان سوار بر بال نوشته به‌سوی جزیره زیبای کیش در جنوب ایران سفر کردیم تا با ساحلی بی‌نظیر، موسوم به پارک ساحلی سیمرغ آشنا شویم. در این سفر مجازی ضمن معرفی این ساحل و وصف زیبایی‌ها و جذابیت‌های آن، در‌خصوص امکانات ساحل و تفریحاتی که می‌توانید در این پارک ساحلی تجربه کنید سخن گفته‌ایم. همچنین به‌منظور ارائه اطلاعاتی مفید برای داشتن سفری دلپذیر‌تر، جاهای دیدنی، هتل‌ها، رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌های نزدیک به ساحل سیمرغ را نیز معرفی کرده‌ایم. اکنون نوبت شماست که اطلاعات ارزشمند خود را در‌خصوص جزیره کیش و ساحل زیبای سیمرغ را با ما به اشتراک بگذارید. از‌این‌رو اگر تا‌کنون تجربه سفر به این جزیره و بازدید از ساحل سیمرغ کیش را داشته‌اید، ما و مخاطبان ما را از اطلاعات و تجربیات خود بهره‌مند کنید. 

محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه‌سواری

در پارک ساحلی سیمرغ کیش می‌توانید از تجربه تفریحاتی دلپذیر نظیر تجربه انواع تفریحات آبی،‌ گشت‌و‌گذار در ساحل مرجانی و تماشای زیبایی‌های آن،‌بازدید از مجسمه‌های بزرگ و زیبا و عکاسی در کنار آن‌ها، تجربه تفریحات خانوادگی، تفریح و سرگرمی کودکان در زمین بازی کودکان، تماشای رقص و بازی‌گوشی دلفین‌ها در دلفیناریوم کیش، تماشای پرواز پرندگان رنگارنگ در باغ پرندگان پارک ساحلی سیمرغ کیش، شنا و آب‌تنی در ساحل، تجربه لذت‌بخش پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در مسیر‌های مخصوص و… نهایت لذت را ببرید.

از مهم‌ترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری کیش که در نزدیکی پارک ساحلی سیمرغ کیش قرار دارند می‌توان به پارک دلفین‌ها (دلفیناریوم)، قلعه وحشت، باغ پرندگان، صخره خرچنگ‌ها، برج ایفل کیش،‌شهر زیر‌زمینی کاریز، پارک آبی اوشن و… اشاره کرد.

برای دسترسی به پارک ساحلی سیمرغ کیش می‌توانید خودرو‌های شخصی یا اجاره‌ای و همچنین تاکسی‌ها و ون‌های جزیره استفاده کنید. به‌علاوه اگر به دوچرخه‌سواری علاقه‌مند باشید، مسیر‌های دوچرخه‌سواری جزیره شما را به این ساحل می‌رسانند. کرایه موتور‌سیکلت‌های برقی نیز گزینه خوبی برای گشت‌و‌گذار در جزیره و دسترسی به ساحل زیبای سیمرغ شمرده می‌شود.

از بهترین کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌های کیش که در نزدیکی پارک ساحلی سیمرغ قرار دارند می‌توان به رستوران مارینا، رستوران سیمرغ، رستوران شاندیز سرسبز کیش، کافه رستوران فلای بورد و کافه تویین لانژ کیش اشاره کرد.

از بهترین هتل‌های کیش که در نزدیکی پارک ساحلی سیمرغ قرار دارند می‌توان به هتل تعطیلات، هتل گاردنیا، هتل پارمیس، هتل زیبای آرامیس پلاس، هتل لوکس سانرایز کیش و هتل کوروش کیش اشاره کرد.

0/5 (0 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.