حراجی های استانبول | فرصت خریدی ارزان و استثنایی

0

گشت‌و‌گذار در بازار‌ها و مراکز خرید استانبول و خرید‌کردن از آن‌ها، از مفرح‌ترین و لذت‌بخش‌ترین تفریحات گردشگران در این کشور است. خوب است بدانید که در این کشور در تمام طول سال، فستیوال‌های فروش فوق‌العاده و حراجی‌های هیجان‌انگیزی برگزار می‌‌شود که خرید از آن‌ها بدون‌شک رضایت‌بخش و سود‌مند خواهد بود؛ از‌این‌رو اگر شما نیز عاشق خریدکردن هستید و نمی‌خواهید فرصت خریدی ارزان از حراجی های استانبول و ترکیه از دست بدهید، در این مطلب با ما همراه باشید. 

بهترین زمان خرید ارزان در استانبول | خریدی رضایت‌بخش در زمانی مناسب

عکس بهترین زمان خرید ارزان در استانبول

به‌صورت کلی باید بدانید که حراجی های استانبول در بازه‌های زمانی مشخصی در تمام طول سال بر‌قرار است؛ از‌این‌رو نمی‌توان یک بازه زمانی خاص را به‌عنوان بهترین زمان سفر به استانبول برای خرید مشخص کرد و پیشنهاد داد. در این شهر همچون اغلب نقاط دنیا، در مناسبت‌های مهم فرهنگی و مذهبی، پایان فصل‌های سال و… فستیوال‌های فروش ویژه برگزار می‌شوند. از‌این‌رو ما در ادامه ضمن معرفی برخی از مهم‌ترین فستیوال‌های فروش فوق‌العاده در استانبول، زمان دقیق برگزاری آن‌ها را نیز ذکر کرده‌ایم. 

انواع فستیوال های فروش استثنایی و حراجی های استانبول | فرصتی فوق‌العاده برای خرید

  • حراجی های کریسمس در استانبول

عکس حراجی های کریسمس در استانبول

هر‌ساله حدود یک هفته پیش از آغاز کریسمس، فستیوال فروش فوق‌العاده در اغلب مراکز خرید و نمایندگی‌های فروش برند‌های ترکیه آغاز می‌شود. زمان دقیق حراج سال نو میلادی استانبول از هفته آخر ماه دسامبر تا هفته اول ماه ژانویه است. این بازه زمانی برای خرید پوشاک با‌کیفیت و شیک که برای فصل زمستان و جشن‌های سال نو میلادی مناسب هستند، بهترین فرصت است.

  • حراجی های تابستانه استانبول

اغلب گردشگران فصل محبوب تابستان را برای سفر به ترکیه و استانبول انتخاب می‌کنند. اگر شما نیز جزء این دسته افراد هستید، بهتر است حراج های تابستانه استانبول را از دست ندهید. خوب است اشاره کنیم که زمان دقیق حراج تابستانه در استانبول در ماه‌های خرداد تا مرداد است

  • حراجی های اعیاد مهم مذهبی استانبول

عکس حراجی های اعیاد مهم مذهبی استانبول

عید قربان از مهم‌ترین اعیاد مذهبی برای مردمان ترکیه است. در چنین زمان‌هایی نیز فستیوال حراجی های استانبول با تخفیف‌های استثنایی برگزار می‌شوند. زمان دقیق حراج اعیاد مذهبی در استانبول از ۴ روز پیش از آغاز عید سعید قربان است. 

  • بلک فرایدی 

بدون شک تا کنون نام جمعه سیاه یا بلک فرایدی (Black Friday) را شنیده‌اید. بلک فرایدی آخرین جمعه ماه نوامبر است که در این روز اغلب برند‌های کوچک‌و‌بزرگ، مراکز خرید و فروشگاه‌ها در کشور‌‌های مختلف جهان، کالاهای خود را با قیمتی ویژه به حراج می‌گذارند. فستیوال بلک فرایدی هر‌ساله در ترکیه و استانبول نیز برگزار می‌شود؛ از‌این‌رو شما می‌توانید از این فرصت استثنایی برای سفر به استانبول و خریدی رضایت‌بخش استفاده کنید. 

بهترین مراکز خرید ارزان در استانبول | تجربه خریدی ارزان و سریع

بدون شک آشنایی با بهترین مراکز خرید ارزان در استانبول پیش از سفر، به شما کمک می‌کند تا از تک‌تک لحظات سفر خود به‌خوبی استفاده کرده و وقت خود را برای یافتن مرکز خریدی ارزان و مناسب در استانبول هدر ندهید. به‌علاوه مراکز خرید ارزان به‌سان حراجی های دائمی در استانبول هستند که در تمام طول سال با کالا‌هایی با قیمت مناسب و کیفیت بالا، از خریداران میزبانی می‌کنند. از‌این‌رو ما در ادامه بهترین مراکز خرید ارزان در این شهر را معرفی کرده‌ایم تا شما راهنمایی جامع و کاربردی برای خرید در استانبول در اختیار داشته باشید. 

  • مرکز خرید فروم استانبول | Forum İstanbul

اگر به‌دنبال مراکز خرید ارزان در ترکیه هستید، مرکز خرید فروم استانبول را از دست ندهید. در این مرکز خرید واحد‌های تجاری متنوع و متعددی وجود دارند که کالاهای با‌کیفیت را با قیمتی مناسب عرضه می‌کنند. حال اگر شما در زمان برگزاری حراجی های استانبول به این مرکز خرید مراجعه کنید، با قیمت‌هایی فوق‌العاده ارزان رو‌به‌رو خواهید شد. 

آدرس: Kocatepe, Paşa Cd, 34045 Bayrampaşa/İstanbul, Turkey
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
  • مرکز خرید مال آف استانبول | Mall of Istanbul

مرکز خرید مال آف استانبول از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید استانبول است که در آن فروشگاه‌های متعددی با کالا‌هایی متنوع، آماده خدمات‌رسانی به مشتریان هستند. این مجتمع تجاری به‌قدری عظیم است که شما با گشت‌و‌گذار در آن می‌توانید بهترین کالا‌ها را با ارزان‌ترین قیمت پیدا کرده و بخرید.

آدرس: Ziya Gökalp, Süleyman Demirel Blv No:7, 34490 İkitelli Osb/Başakşehir/İstanbul, Turkey
ساعات کاری:  هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
  • مرکز خرید بی اوغلو ایش | istanbul Beyoğlu İş merkezi

اگر قیمت اجناس اورجینال برند‌های ترکیه بیشتر از بودجه خرید شماست و به‌دنبال مرکز خرید ارزان در استانبول هستید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مرکز خرید بی اوغلو ایش بزنید. در واحد‌های تجاری این مرکز خرید دیگر خبری از اجناس برند‌های لوکس و گران‌قیمت ترکیه نیست و شما می‌توانید کالاهایی خوش‌قیمت و با‌کیفیت غیر‌برند را در این مرکز خرید بیابید. 

آدرس: Tomtom, 34433 Beyoğlu/İstanbul, Turkey
ساعات کاری:‌ هر‌روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۲۲:۰۰

حراجی های همیشگی در اوت لت‌های استانبول | بهترین مقاصد خرید در ترکیه

به مراکز خریدی که در آن‌ها نمایندگی برند‌های مختلف وجود دارند و محصولات آن‌ها به قیمت تولیدی یا حراجی به‌فروش می‌رسند، اوت لت (Outlet) می‌گویند. اگر به‌دنبال بزرگ‌ترین حراجی های استانبول در تمامی فصل‌ها، ماه‌ها و روز‌های سال هستید، اوت لت‌های بزرگ این شهر، که در ادامه معرفی کرده‌ایم، مقصدی مناسب برای شما هستند. 

  • اوت لت اولیویوم استانبول | Olivium Outlet Center

اوت لت اولیویوم استانبول از جمله ارزان‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز تفریحی و تجاری در شهر محبوب استانبول است. شما می‌توانید در فروشگاه‌های این مرکز خرید انواع اجناس از برند‌های مشهور را با قیمتی مناسب پیدا کرده و خرید کنید. 

آدرس: Telsiz, Prof. Dr. Muammer Aksoy Cad. Olivium Outlet Center 1/1, 34020 Zeytinburnu/İstanbul – Europe, Turkey
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
  • اوت لت اپتیموم استانبول | Optimum Outlet

در معرفی بهترین، بزرگ‌ترین و ارزان‌ترین اوت لت‌ها و حراجی های استانبول نام اوت لت اپتیموم را نباید از قلم انداخت. این مرکز خرید مناسب آن دسته افرادی است که عاشق اجناس برند‌های لوکس و گران‌قیمت هستند. در‌واقع در این مرکز خرید کالاهایی از برند‌های گران و مشهور ترکیه و جهان، با قیمتی ارزان‌تر از همه جا عرضه می‌شوند. 

آدرس: İstiklal Sokak No.2/B Yenisahra/Ataşehir, İstanbul Optimum Outlet Avm, 34746 Ataşehir/İstanbul, Turkey
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰
  • اوت لت استار سیتی | Starcity Outlet

اوت لت استار سیتی از دیگر مراکز خرید ارزان و حراجی های استانبول است که در‌ میان گردشگرانی که به قصد خرید به این شهر سفر می‌کنند، طرفداران بسیاری دارد؛ چرا‌که این مرکز خرید در نزدیکی فرودگاه آتاتورک واقع شده است. اگر به‌دنبال خریدی رضایت‌بخش، ارزان و راحت هستید، فراموش نکنید که سری به این مرکز خرید بزنید. 

آدرس: Yenibosna Merkez Mah, Değirmenbahçe Cd. No:34, 34197 Bahçelievler/İstanbul, Turkey
ساعات کاری: هر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

نحوه اطلاع یافتن از تخفیف‌های فروشگاهی و حراجی های استانبول | پیگیری خبر‌های خوب

همان طور که گفتیم در تمام طول سال فستیوال های فروش فوق العاده و حراجی های استانبول به مناسب‌های مختلف، بر‌قرار است؛ اما چگونه می‌توان از زمان دقیق برگزاری این حراجی های اطلاع یافت؟ به‌این‌منظور شما می‌توانید صفحات مجازی و سایت‌های فروشگا‌ه‌ها، مراکز خرید و برند‌های مختلف را در زمان‌های مد‌نظر خود چک کنید. 

معروف‌ترین سایت‌های حراجی های ترکیه و استانبول | شرکت در حراجی‌ها به‌صورت آنلاین

عکس سایت‌ ترندیول ترکیه

شاید شما نیز مانند بسیاری از افراد، شرایط و امکان سفر به ترکیه به‌منظور استفاده از فرصت‌های استثنایی برای خرید از حراجی های استانبول را نداشته باشید. در این خصوص باید بگوییم که امروزه با وجود بستر اینترنت و سایت‌های فروشگاهی ترکیه، دیگر کسی از فستیوال‌های فروش فوق‌العاده و حراجی‌های برند‌ها و تولید‌کنندگان معروف این کشور، بی‌بهره نخواهند ماند. محبوب‌ترین، معتبر‌ترین و پر‌استفاده‌ترین سایت فروشگاهی و حراجی کشور ترکیه، سایت ترندیول (Trendyol) است. شما می‌توانید با استفاده از این سایت ضمن اطلاع از زمان برگزاری حراجی‌ها، به‌صورت آنلاین خرید کرده و تجربه‌ای ارزان، راحت و رضایت‌بخش داشته باشید. در ادامه از دیگر سایت‌های فروشگاهی و حراجی ترکیه نیز نام برده‌ایم:

  • مورهیپو (Morhipo)؛
  • بوینر (Boyner)؛
  • بیر وی بیر وای (1V1Y)؛
  • لیدیانا (Lidyana).

در این مطلب در‌خصوص حراجی های استانبول و زمان برگزاری آن‌ها صحبت کرده و همچنین مراکز خرید و اوت‌لت‌های بزرگ و ارزان این شهر توریستی و جذاب را معرفی کردیم تا شما بتوانید خریدی ارزان و رضایت‌بخش را در سفر به استانبول تجربه کنید. توصیه می‌کنیم اگر قصد سفر به این دیار را دارید، پیش از هر‌چیزی راهنمای سفر به ترکیه یا راهنمای سفر استانبول را مطالعه کنید، تا با داشتن اطلاعاتی کامل، سفری راحت و دلپذیر را تجربه کنید. در‌نهایت فراموش نکنید که اگر با مراکز خرید ارزان ترکیه آشنایی دارید یا فرصت خرید از حراجی های استانبول را داشته‌اید، اطلاعات و تجربیات ارزشمند خود را با ما و مخاطبان ره بال آسمان اشتراک بگذارید.

مهم‌ترین فستیوال‌های فروش فوق‌العاده و حراجی های استانبول شامل حراج کریسمس، حراج تابستانه، حراج اعیاد مهم مذهبی و فستیوال بلک فرایدی می‌شوند.

فستیوال بلک فرایدی هر‌ساله در آخرین جمعه ماه نوامبر در کشور ترکیه و سایر کشور‌های جهان برگزار می‌شود.

ارزان‌ترین مراکز خرید استانبول شامل مرکز خرید فروم، مرکز خرید مال آف استانبول و مرکز خرید بی اوغلو ایش می‌شود.

اوت لت اولیویوم، اوت لت اپتیموم و اوت لت استار سیتی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین اوت لت‌های استانبول هستند.

بهترین، بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین سایت فروشگاهی و حراجی ترکیه، سایت ترندیول است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.