مراکز خرید استانبول | بهشت ‌پاساژگردها و عاشقان خرید

2

مراکز خرید استانبول دومین شهر بزرگ ترکیه را به بهشت پاساژ‌گردها تبدیل کرده‌ است. طیف گسترده‌ مرکز خرید استانبول باعث شده مسافران در کنار گردشگری، وقتی را برای خرید کنار بگذارند. انصافاً هم باید به این گردشگران حق داد؛ زیرا تمامی برندهای بین‌المللی در این مراکز خرید شعبه دارند. این شرایط باعث شده لذت استانبول‌گردی با خرید سوغاتی کامل شود و گردشگران با دستی پر از مسافرت بازگردند.

جالب است بدانید بر اساس تازه‌ترین آمار، بیشتر از ۱۲۰ مرکز خرید در استانبول وجود دارد. کاملاً مشخص است گردشگران هرقدر هم که فرصت داشته باشند، بازهم زمان لازم برای گشت‌و‌گذار در تمامی مراکز خرید استانبول را پیدا نمی‌کنند. به همین دلیل، از آنجا که در ره‌بال آسمان سعی داریم شرایط سفر همراهان خود را از همیشه هموارتر کنیم، فهرستی از بهترین مراکز خرید استانبول را آماده کرد‌ه‌ایم.

در این فهرست، به بازارهای بزرگ استانبول، اسم مغازه های ترکیه، و مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم اشاره می‌کنیم. در ادامه نیز اطلاعات کاملی از پاساژای ترکیه و بهترین مراکز خرید استانبول با قیمت مناسب را با شما در میان می‌گذاریم. قول می‌دهیم به لطف این اطلاعات اگر به‌دنبال مرکز خرید شلوار جین در استانبول هستید یا به آدرس مراکز خرید شیشلی استانبول نیاز دارید، این اطلاعات را در کمترین زمان پیدا کنید.

۱. استانبول مال | Mall Of Istanbul

تصویری از مرکز خرید استانبول مال

مراکز خرید استانبول را با استانبول مال آغاز می‌کنیم. این مرکز خرید، با حدود ۳۵۰ فروشگاه، نه‌تنها در ترکیه که در منطقه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید شناخته می‌شود. در فروشگاه‌های مرکز خرید استانبول مال با ویترینی از پوشاک برند و سوغاتی روبه‌رو هستید.

تصویری از مرکز خرید استانبول مال

وجود فودکورت، رستورانی ۳طبقه با مساحتی حدود ۱۰۰۰ متر مربع، شهربازی و ۱۶ سالن سینما پاساژگردی لذت‌بخشی را پیش روی گردشگران قرار می‌دهد. این امکانات مرکز خرید استانبول مال را به یکی از جاهای دیدنی استانبول نیز تبدیل کرده است.

– درهای استانبول مال همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲ به روی گردشگران باز است.
– برای رسیدن به مرکز خرید استانبول مال،‌ راه منطقه باشاک شهر را در پیش بگیرد و به بلوار سلیمان دمیرال در محله ضیا گکالپ بروید.

۲. مرکز خرید پالادیوم | Palladium AVM

رسمی در میان گردشگران ترکیه وجود دارد که بر اساس آن با رسیدن به خاک استانبول، راه بخش اروپایی این شهر را در پیش می‌گیرند. غافل از اینکه دیدنی منطقه آسیایی استانبول چیزی از منطقه اروپایی این شهر کمتر ندارد. در کنار جاذبه های دیدنی استانبول در منطقه آسیایی، در این منطقه چندین مرکز خرید نیز وجود دارد که گل سرسبد آن‌ها مرکز خرید پالادیوم است.

مرکز خرید پالادیوم ساختمانی با نمایی بسیار زیباست که از دور خریداران را دعوت می‌کند. در این مرکز خرید هر کالایی که فکرش را بکنید برای عرضه در اختیار گردشگران قرار گرفته است. پاساژ‌گردی در مرکز خرید پالادیوم هم فال است و هم تماشا. در این مرکز، در کنار حدود ۲۰۰ فروشگاه، تفریحات و سرگرمی‌های متنوعی برای خریداران فراهم شده. چندین سالن سینما، حدود ۲۰ رستوران و امکانات رفاهی پیشرفته را می‌توان قسمتی از ویژگی‌های مرکز خرید پالادیوم نام برد.

– درهای مرکز خرید پالادیوم استانبول همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲ به روی گردشگران باز است.
– این مرکز خرید در منطقه آسیایی آتاشهر استانبول، بخش ینی‌ صحرا، محله بارباروس و خیابان هالک واحد ۸ قرار دارد.

۳. مرکز خرید زورلو | Zorlu

در این قسمت از راهنمای بهترین مراکز خرید استانبول، مرکز خرید زورلو را به گردشگران اهل هنر پیشنهاد می‌کنیم. برای این پیشنهاد دلیل محکمی داریم؛ زیرا در مرکز خرید زورلو در کنار ۱۸۰ فروشگاه، با گالری‌های هنری روبه‌رو هستیم. این مرکز خرید با ۱۴ سالن سینما، چندین رستوران طرازاول و بین‌‌المللی به یکی از مقاصد اصلی پاساژگردی در استانبول تبدیل شده است.

مرکز خرید زورلو کعبه آمال علاقه‌مندان پوشاک مارک است. غرفه‌های برندهای بین‌المللی مانند دولچه گابانا، لویی ویتان، پرادا، ولنتینو، سنت‌ لورن، تیفانی اند کو، بِربِری و کاوالی در زورلو به چشم می‌خورد. به لحاظ مسیریابی نیز مرکز خرید زورلو یکی از خوش‌مسیرترین مراکز خرید استانبول است. در چند قدمی این مرکز خرید ایستگاه اتوبوس شهری و مترو قرار دارد.

– درهای مرکز خرید زورلو همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲ به روی مشتریان باز است.
– برای رسیدن به مرکز خرید زورلو استانبول، راهی منطقه بشکیتاش در محله لوازیم شوید تا پس از عبور از خیابان کورو، چشم‌ شما به جمال یکی از بهترین مراکز خرید استانبول روشن شود.

۴. مرکز خرید کانیون | Kanyon

نمایی از مرکز خرید کانیون

این مرکز خرید در سال ۲۰۰۶ افتتاح شد و از آن زمان جای خود را در میان فهرست بهترین مراکز خرید استانبول محکم کرده است. مرکز خرید کانیون که پاساژگردها به آن مرکز خرید کانیون استانبول هم می‌گویند، نزدیک به ۳۷هزار متر مربع فضا دارد. این مرکز خرید با ۲۶ طبقه، یکی از مرتفع‌ترین مراکز خرید استانبول نیز به حساب می‌آيد. مرکز خرید کانیون به لحاظ تنوع کالا نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. در این مرکز ۱۶۰ مغازه با ویترین‌های رنگارنگ پیش روی مشتریان صف کشیده‌اند. ۹ سالن سینما، باشگاه ورزشی و مکان سرگرمی کودکان از دیگر امکاناتی که در مرکز خرید کانیون به چشم می‌خورد.

تصویری از مرکز خرید کانیون

جالب است بدانید مرکز خرید کانیون برای افرادی که به‌دنبال مرکز خرید کامپیوتر استانبول هستند نیز انتخاب مناسبی است. چند سال پیش اولین فروشگاه رسمی اپل در اروپای شرقی در مرکز خرید کانیون راه‌اندازی شد. در نتیجه، اگر به‌دنبال مرکز خرید لوازم الکترونیکی در استانبول هستید، حتماً راه مرکز خرید کانیون را در پیش بگیرید.

– درهای مرکز خرید کانیون همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲ به روی گردشگران باز است.
– مرکز خرید کانیون در منطقه اروپایی بشیکتاش استانبول، محله لونت و خیابان بیوکدره واحد ۱۸۵ قرار دارد.

۵. مرکز خرید هیستوریا | Historia Mall

تصویری از مرکز خرید هیستوریا

اگر از طرفداران پاساژ‌گردی در مراکز خرید استانبول هستید، حتماً با ما هم‌عقیده‌اید که بیشتر مراکز خرید این شهر معماری مدرن و امروزی دارند. این وضعیت برای مرکز خرید هیستوریا فرق می‌کند. شما با مرکز خریدی طرف هستیم که معماری آن از بناهای سلطنت پادشاهان عثمانی الهام گرفته شده است.

تصویری از مرکز خرید هیستوریا

مرکز خرید هیستوریا گزینه‌ای مناسب برای گردشگرانی است که به‌دنبال حراجی های استانبول هستند. انصافاً باید اعتراف کرد مرکز خرید هیستوریا فروشنده‌های خوش‌انصافی دارد. قیمت مناسب و روی گشاده این فروشنده‌ها باعث شده مرکز خرید هیستوریا استانبول به پاساژی  محبوب در میان ایرانی‌ها تبدیل شود. شکم‌گردها نیز از گشت‌و‌گذار در مرکز خرید هیستوریا سیر نخواهند شد. در این مرکز شعبه‌هایی از کی‌.‌اف‌.سی، کینگ بِرگر، مک‌دونالد و استارباکس آماده پذیرایی از گردشگران‌اند.

– درهای مرکز خرید هیستوریا همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲ به روی گردشگران باز است.
– مرکز خرید هیستوریا در منطقه فِیث در بلوار ادنان مِندرس واحد ۲ قرار دارد.

۶. مرکز خرید جواهیر | Istanbul Cevahir Mall

تصویری از مرکز خرید جواهیر

جواهیر مال تا همین چند سال پیش رکورد وسیع‌ترین مرکز خرید استانبول را در اختیار داشت. دقیقاً ۲۴۳ فروشگاه در ۶ طبقه مرکز خرید جواهیر جا گرفته‌اند. در میان این فروشگاه‌ها، برندهای بین‌المللی مانند آدیداس، زارا، بنتون، ریباک، آلو و دوروتی پرکینز به چشم می‌خورد.

نمایی از ساختمان مرکز خرید جواهیر

به لطف این برندها، مرکز خرید جواهیر بازار عمده پوشاک استانبول است. چندین سالن سینما، شهربازی با امکانات سرگرم‌کننده برای کودکان و رستوران‌هایی با خوش‌مزه‌ترین غذاهای ترکیه را می‌‌توان از دیگر ویژگی‌های مرکز خرید جواهیر استانبول دانست.

– درهای مرکز خرید جواهیر استانبول همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲ به روی گردشگران باز است.
– مرکز خرید جواهیر در منطقه شیشلی واقع در خیابان بیوکدره از محله مرکزی استانبول به چشم می‌خورد.

۷. مرکز خرید فروم استانبول | Forum Istanbul Mall

به گردشگرانی که در سفر به استانبول به‌دنبال مراکز خرید لباس شب در استانبول می‌گردند، پیشنهاد می‌‌کنیم حتماً سری به مرکز خرید فروم استانبول بزنند. این مرکز خرید بورس بهترین پوشاک ترک و برندهای بین‌المللی است. جالب است بدانید نزدیک به ۲۹۰ برند پوشاک از سرتاسر دنیا در مرکز خرید فروم استانبول شعبه دارند.

تصویری از مرکز خرید فروم استانبول

به لحاظ مساحت نیز مرکز خرید فروم استانبول با ۴۹۵هزار متر مربع، یکی از وسیع‌ترین مراکز خرید منطقه است. از آنجا که تمامی بهترین مراکز خرید استانبول شهربازی‌های مجهزی دارند. مرکز خرید فروم استانبول هم برای اینکه از رقبا عقب نماند، با ۳ شهربازی پیشرفته و سرگرم‌کننده پذیرای خریداران است.

تصویری از مرکز خرید فروم استانبول

آکواریوم سی‌.لایف، پارک ژوراسیک‌‌لند، دیسکاوری سنتر، شهربازی فان‌لب، مکان بازی اختاپوس و شهربازی لگولند از امکانات تفریحی مرکز خرید استانبول فروم به حساب می‌آیند. به شما قول می‌دهیم اگر در کنار خرید، دنبال تفریحات استانبول هستید، مرکز خرید فروم استانبول بدون شک شما را راضی نگه خواهد داشت.

– درهای مرکز خرید استانبول فروم همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲ به روی گردشگران باز است.
– مرکز خرید فروم استانبول در منطقه بایرا پاشا، محله کاکاتپه قرار دارد.

۸. مرکز خرید آکسارای استانبول | Aksaray Yeraltı

گشت‌و‌گذار در میان مراکز خرید استانبول زمانی کامل می‌شود که در کنار بازدید از مراکز مدرن و امروزی، سری هم به بازارهای محلی و قدیمی بزنید. از طرف دیگر، اگر پاساژگرد و اهل خرید باشید، حتماً به‌خوبی می‌دانید گاهی اجناس باکیفیتی در بازارهای محلی پیدا می‌کنید که نظیر آن‌ها در پاساژهای مدرن پیدا نمی‌شود. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم راه مرکز خرید آکسارای استانبول را در پیش بگیرید.

تصویری از مرکز خرید اکسارای

این مرکز خرید در واقع بازاری بزرگ است که ایرانی‌ها بیشتر از گردشگران دیگر کشورها در آن تردد دارند. مرکز خرید آکسارای یکی از مراکز خرید ارزان استانبول نیز شناخته می‌شود. این مرکز خرید نزدیک به ۵۰ سال قدمت دارد و بازار عمده پوشاک استانبول به حساب می‌آید. اگر دنبال خرید کالا و پوشاک ارزان ترک هستید، حتماً سری به مرکز خرید آکسارای بزنید.

– مغازه‌های مرکز خرید آکسارای عموماً از ۹ تا ۲۲ به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند.
– بازار و مرکز خرید آکسارای در محله فیث استانبول قرار دارد.

۹. فروشگاه میگروس استانبول | Migros Chain Store

تصویری از مرکز خرید میگروس استانبول

بعضی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای ترکیه به‌اندازه‌ای بزرگ‌اند و تنوع کالا دارند که نوعی مرکز خرید به حساب می‌آیند. فروشگاه میگروس استانبول یکی از همین مجموعه‌های زنجیره‌ای است که به‌راحتی در فهرست بهترین مراکز خرید استانبول قرار می‌گیرد. ساختمان فروشگاه میگروس در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است.

تصویری از سوپر مارکت مرکز خرید میگروس

فروشگاه میگروس در کنار مواد غذایی، بورس لوازم آشپزخانه، پوشاک برند و سوغات استانبول است. چندین رستوران و مکان مخصوص بازی کودکان را می‌توان از دیگر امکانات ویژه فروشگاه میگروس استانبول نام برد. به لحاظ قیمت نیز از آنجا که با فروشگاه زنجیره‌ای طرف هستید، میگروس استانبول محصولات خوش‌قیمتی دارد.

– درهای فروشگاه میگروس استانبول همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲ به روی مشتریان باز است.
– در پاسخ به اینکه ادرس فروشگاه میگروس استانبول چیست باید از میدان تکسیم راه خیابان بی‌ لک دوزو را در پیش بگیرید.

۱۰. مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول | Beyoglu Shopping Center

تصویری از مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

فهرست بهترین مراکز خرید استانبول را با یکی دیگر از مراکز خرید ارزان دومین شهر بزرگ ترکیه ادامه می‌دهیم. مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول به داشتن فروشنده‌های خوش‌انصاف معروف است. این مرکز خرید به لحاظ سبد کالا نیز محصولات متنوعی را پیش روی مشتریان قرار می‌‌دهد. برندهای معتبری مانند آدیداس، مانگو، زارا و اِچ اند اِم در مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول شعبه دارند.

تصویری از مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

اگر با نام محله‌‌های استانبول آشنا باشید،‌ حتماً حدس زده‌‌اید که مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول در محله بی اوغلو قرار دارد. جالب است بدانید این محله یکی از لوکس‌ترین محله های استانبول به حساب می‌آید. به لطف این شرایط در کنار بازدید از یکی از بهترین مراکز خرید استانبول،‌ فرصتی پیدا می‌کنید تا گشتی در محله‌های بالاشهر استانبول بزنید.

– درهای مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول همه‌روزه به‌جز روزهای تعطیل از ۹ تا ۲۲ به روی مشتریان باز است.
– مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول در شمال خلیج طلایی واقع شده است. این منطقه در همسایگی میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار دارد.

۱۱. مركز خريد عمرانيه استانبول | Umraniye

تصویری از مرکز خرید عمرانیه استانبول

عمرانیه یکی از بهترین محله‌های آسیایی استانبول است. این منطقه از غرب با محله اسکودار،‌ جنوب با آتاشهیر، شرق با سنجاق تپه و شمال با منطقه چکمه کوی همسایه است. عمرانیه به لحاظ جمعیت نیز یکی از مناطق شلوغ استانبول شناخته می‌شود. در نتیجه، اگر به دنبال مرکز خرید عمرانیه استانبول هستید، در این محله با چندین مرکز خرید استانبول روبه‌رو خواهید شد.

تصویری از مرکز خرید پارک آکیاکا

مرکز خرید پارک آکیاکا (Akyaka Park، با گلچینی از برندهای اروپایی و آمریکایی) و مرکز خرید بویاکا (Buyaka Shopping Center) در عمرانیه استانبول به چشم می‌خورد. مرکز خرید کن پارک (Canpark) با بهترین پوشاک و سوغاتی ترک نیز از بهترین مراکز خرید استانبول در منطقه عمرانیه به حساب می‌آید. مرکز خرید آسیا پارک (Asia Park)، یگیت (Ygate)، میدان و مرکز خرید جان پارک (John Park)، از دیگر مراکز خرید استانبول در محله عمرانیه شناخته می‌شوند.

– این مراکز خرید همه‌روزه از ۹ یا ۱۰ تا ۲۲ پذیرای گردشگران هستند.
– برای رسیدن به این مراکز خرید در منطقه عمرانیه سوار خط متروی M5 یا اتوبوس‌های شهری IETT شوید.

۱۲. مرکز خرید ترکوز در استانبول | Terkos Pasaji

خرید سوغاتی ارزان و باکیفیت رؤیای هر گردشگری است. با این حساب، اگر می‌خواهید رؤیای شما در سفر به استانبول محقق شود، راه بازار ترکوز را در پیش بگیرید. بازار ترکوز مدت‌هاست که یکی از مراکز خرید استانبول به لحاظ قیمت ارزان و کیفیت مطلوب کالا به حساب می‌آید. مرکز خرید ترکوز در استانبول که به آن پاساژ ترکوز هم گفته می‌شود، پاساژی قدیمی با مغازه‌های سنتی است.

در مرکز خرید ترکوز تا چشم کار می‌کند مغازه‌های خرده‌فروشی مشاهده می‌شود. این مغازه‌ها سوغاتی و کالاهای باکیفیت ترک را با قیمتی مناسب در اختیار گردشگران قرار می‌‌دهند. پاساژ ترکوز بورس انواع پوشاک مانند تیشرت، شلوار و پیراهن است. به لطف این شرایط می‌توانید با کمترین قیمت، چند دست پوشاک ترک بخرید و حسابی خوش‌تیپ کنید.

– مغازه‌های مرکز خرید ترکوز از ۱۰ تا ۲۲ به مشتریان خدمت‌رسانی می‌کنند.
– برای رسیدن به پاساژ ترکوز باید راهی میدان تکسیم شوید و پس از عبور از خیابان استقلال، به مرکز خرید ترکوز برسید.

۱۳. بازار بزرگ استانبول | Grand Bazaar Istanbul

تصویری از بازار بزرگ استانبول

به گردشگرانی که دنبال بهترین مراکز خرید استانبول می‌گردند، پیشنهاد می‌‌کنیم حتماً سری به بازار بزرگ استانبول بزنند. این بازار با ۳هزار حجره، یکی از بزرگ‌ترین بازارهای خاورمیانه است. بازار بزرگ استانبول، بازاری قدیمی است که در میان جاهای دیدنی ترکیه نیز جایگاه ویژه‌ای را از آن خود کرده. جالب است بدانید این بازار در هر سال نزدیک به ۱۰۰میلیون بازدیدکننده دارد.

تصویری از بازار بزرگ استانبول

راسته فروش طلا، عطر، ادویه و صنایع‌دستی از مهم‌ترین راسته‌های بازار بزرگ استانبول است. این بازار بورس فرش‌های دستباف و گلیم‌های هنری است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به‌دنبال خرید سوغاتی ویژه‌ای هستید، حتماً راه بازار بزرگ استانبول را در پیش بگیرید.

– درهای بازار بزرگ استانبول همه‌روزه از ۹ تا ۱۹ به‌غیر از روزهای یکشنبه و ایام تعطیل به روی مشتریان باز است.
– برای گشت‌و‌گذار در بازار بزرگ استانبول راهی محله فیث شوید.

۱۴. مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول | Aqua Florya Istanbul

تصویری از مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

از کنار سواحل استانبول به‌راحتی نمی‌‌توان گذشت. منتها انصافاً باید اعتراف کرد جاهای دیدنی استانبول به‌اندازه‌ای است که فرصت چندانی برای ساحل‌گردی پیدا نمی‌کنید. به همین دلیل، اگر دلتان هوای ساحل‌گردی کرده و می‌خواهید پاساژگردی را در بهترین مراکز خرید استانبول کامل کنید، سری به مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول بزنید.

تصویری از مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

مطمئنیم از اسم این مرکز خرید حدس زده‌اید که با مجموعه‌ای آبی طرف هستیم. در این مرکز خرید، در کنار بهترین برندها و مغازه‌های شیک ترک، آکواریوم فلوریا استانبول نیز قرار دارد. آکواریومی که از آن صحبت می‌کنیم دارای ۱۷ بخش با تنوعی گسترده‌ از آبزیان است. اگر می‌خواهید گشتی در دنیای زیرآب بزنید، راه مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول را در پیش بگیرید.

– درهای مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲ به روی مشتریان باز است.
– مرکز خرید آکوا فلوریا در منطقه باکیرکوی، محله فلوریا، پلاک ۹۳ خیابان هالکالی واقع شده است.

۱۵. مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی | City’s Nisantasi

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی را به گردشگران مشکل‌پسندی پیشنهاد می‌‌کنیم که چشمشان هر کالایی را نمی‌گیرد. در میان تمامی مراکز خرید استانبول، مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی به لحاظ کالاهای اشرافی حرف اول را می‌زند. اینجاست که پیشنهاد می‌کنیم اگر به‌دنبال مراکز خرید لباس شب در استانبول می‌گردید،‌ راه سیتیز نیشانتاشی را در پیش بگیرید.

تصویری از مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی

برندهای لاکچری مانند آلدو، کلوین کلاین، تامی هیلفیگر، لاکوست، اکو، بنتون، آلدو و سواروفسکی در این مجموعه شعبه دارند. در کنار ویترین‌های لوکس و مغازه‌های اشرافی، در این مرکز خرید با امکاناتی مانند رستوران‌های بین‌المللی، شهربازی و کافه‌های خوش‌نشین نیز روبه‌رو هستیم.

– درهای مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲ به روی مشتریان باز است.
– مرکز خرید سیتیز نیشانتاشی در پلاک ۱۶۲ محله تشویکیه از منطقه اروپایی شیشلی قرار دارد.

۱۶ مرکز خرید آکمرکز استانبول | Akmerkez Shopping Center

تصویری از مرکز خرید آکمرکز استانبول

دقیقاً ۲۴۶ مغازه در مرکز خرید آکمرکز استانبول انتظار گردشگران را می‌کشند. در این مغازه‌ها از لوازم دیجیتال گرفته تا پوشاک برند و جواهرآلات اشرافی فروخته می‌شود. برای تعریف از مرکز خرید آکمرکز کافی است بدانید که در ماه حدود ۱ تا ۱٫۵ میلیون بازدیدکننده دارد.

تصویری از مرکز خرید آکمرکز استانبول

برای گردشگرانی که دنبال مراکز خرید ارزان استانبول می‌گردند نیز باید بگوییم که سرویس ایاب‌وذهاب رایگان از محله‌های مختلف استانبول به این مرکز خرید برقرار است. به لطف چنین ویژگی‌ای نیازی نیست پولی را برای رفت‌و‌آمد به این مرکز خرید هزینه کنید.

– درهای مرکز خرید آکمرکز استانبول همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲ به روی مشتریان باز است.
– برای رسیدن به مرکز خرید آکمرکز راه خیابان نیسپتیه در محله اتیر از منطقه اروپایی بشکیتاش استانبول را در پیش بگیرید.

۱۷. مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول | Istinye Park Istanbul

تصویری از مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

در میان بهترین مراکز خرید استانبول، کمتر مرکزی را سراغ داریم که در آن ۴۰ رستوران وجود داشته باشد. به لطف این رستوران‌ها می‌توان گفت مرکز خرید ایستینیه پارک بهشت پاساژ‌گردها و کعبه آمال شکم‌گردهاست. هر برند اشرافی بین‌المللی‌ای که فکرش را بکنید از دیور، پرادا، فندی، سلین، هوگو باس و مارا در مرکز خرید ایستینیه استانبول دیده می‌شود.

تصویری از مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

زارا منگو، و دبنهایمز در کنار دولچه و گابانا و نایکی دیگر فروشگاه‌های معتبر ایستینیه پارک شناخته می‌شوند. در مجموع، در مرکز خرید ایستینیه پارک با ۴۱ برند جهانی روبه‌‌رو هستید. مرکز مخصوص بازی کودکان، ساختمانی مدرن با امکانات رفاهی پیشرفته و کافه‌های درجه‌یک را می‌توان از دیگر ویژگی‌های مرکز خرید ایستینیه پارک نام برد.

– درهای مرکز خرید ایستینیه پارک همه‌روزه از ۱۰ تا ۲۲ به روی گردشگران و مشتریان باز است.
– برای رسیدن به یکی از بهترین مراکز خرید استانبول راه پلاک ۷۳ در خیابان کتر از محله پینار در منطقه ساریر را در پیش بگیرید.

توصیه پایانی | حتماً قیمت بگیرید 

مراکز خرید استانبول در گوشه‌و‌کنار دومین شهر بزرگ ترکیه به چشم می‌خورد. به لطف تعداد زیاد مراکز خرید و اوت لت های استانبول، مطمئنیم از این شهر با دستی پر از سوغاتی‌های خاص و خاطره‌انگیز باز خواهید گشت. منتها باید به این ضرب‌المثل قدیمی اشاره کنیم که پول گرد است و بازار دراز؛ پس حتماً قبل از خرید کالای دل‌خواه، قیمت آن را در چند مغازه مقایسه کنید و سراغ مراکز خرید ارزان استانبول بروید. اگ رهم دوست داشتید، مطلب هزینه سفر به استانبول را بخوانید تا راه‌های کاهش هزینه دستتان بیاید.

اگر تاکنون سفری به این شهر رؤیایی داشته‌اید و تجربه‌های سودمندی از پاساژگردی در استانبول دارید، ره بال آسمان و دیگر خواننده‌ها را در قسمت دیدگاه‌ها مهمان تجربه‌های مفید و خاطره‌های خوش خود از سفر به استانبول کنید.

بر اساس تازه‌ترین آمار، بیشتر از ۱۲۰ مرکز خرید در استانبول وجود دارد.

معمولاً از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب مشغول خدمات‌رسانی هستند.

جواهیر مال تا همین چند سال پیش رکورد وسیع‌ترین مرکز خرید استانبول را در اختیار داشت.

بازار ترکوز مدت‌هاست که یکی از مراکز خرید استانبول به لحاظ قیمت ارزان و کیفیت مطلوب کالا به حساب می‌آید.

2 نظرات
  1. سامان می گوید

    سلام تشکر از شما
    تو روزهای تعطیل آخر هفته( شنبه و یکشنبه )مراکز خرید و تفریحی باز هستن ؟

    1. بانو تقیان می گوید

      سامان عزیز، ساعات کاری همه فروشگاه‌ها، زیر عنوان همون فروشگاه درج شده. برخی در همه روزهای هفته تا ساعت ۱۰ شب فعالیت می‌کنن و برخی در روزهای تعطیل، فعالیتی ندارن.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.