حراج سال نو میلادی استانبول | خرید با 90درصد تخفیف!

0

خیلی از شما برای خرید، سالی یک یا دو بار به استانبول سفر می‌کنید. خب خرید در استانبول خیلی کیف می‌دهد. در این شهر مراکز خرید بسیار بزرگ وجود دارند. همچنین می‌توانید شاهد حضور نمایندگی بسیاری از برندهای برتر و بزرگ دنیا هم باشید. خب دیگر چه می‌خواهید!؟ پس می‌توانید با خیال راحت، انواع برند خارجی اصل را تهیه کنید؛ اما با توجه به نرخ ارز، دیگر خرید در استانبول چندان به‌صرفه نیست. مراکز خرید استانبول بسیار گران هستند و امکان خرید بسیاری از اجناس عملاً وجود ندارد. خب نگران نباشید. امکان خرید ارزان در استانبول وجود دارد. چطور!؟ فقط کافی است تا در ادامه مقاله با ما همراه باشید و تا 90درصد تخفیف بگیرید! در این مقاله قصد داریم تا حراج سال نو میلادی استانبول را به شما معرفی کنیم که بهترین روش خرید ارزان در استانبول محسوب می‌شود.

حراج سال نو میلادی استانبول چه زمانی برگزار می‌شود؟

حراج سال نو میلادی زمان دقیقی ندارد. یعنی ممکن است برخی برندها و مراکز خرید استانبول زودتر از این جشنواره استقبال کنند و برخی دیگر دیرتر به آن بپیوندند. حراج سال نو میلادی در استانبول معمولاً از اواخر آذر، یعنی حدود 25 آذر آغاز می‌شود و تا حدود پنجم دی ماه ادامه دارد. در این بازه زمانی، هتل های استانبول بسیار شلوغ می‌شوند و مسافران همانند دوندان مسابقه دو که منتظر صدای شلیک گلوله هستند، منتظرند تا حراج نوروزی آغاز شود. البته که واقعاً هم با وجود این میزان از تخفیف، حق دارند تا این حد منتظر باشند.

حراج سال نو میلادی استانبول چند روز ادامه دارد؟

حراح سال نو میلادی استانبول حدود 10 روز ادامه دارد. البته برخی مراکز خرید معمولاً زودتر از موعد شروع می‌کنند و برخی دیگر دیرتر به این جشنواره فروش ملحق می‌شوند. جالب است بدانید حتی جاهای دیدنی استانبول در این مدت خلوت می‌شوند و مردم فقط به‌دنبال مراکز خرید هستند و آن‌ها را پیش از شروع انتخاب می‌کنند! توجه داشته باشید که تمام این تخفیف‌ها با پایان سال میلادی، به پایان می‌رسند. البته برخی برندها که نتوانستند در بازه زمانی تعیین شده به هدف خود برسند، تا چند روز بعد از سال نو میلادی باز هم به فروش ویژه خود ادامه می‌دهند.

کدام مراکز خرید استانبول حراج سال نو میلادی دارند؟

کدام مراکز خرید استانبول حراج سال نو میلادی دارند؟ بهتر است بپرسید کدام مراکز خرید استانبول حراج سال نو میلادی ندارند! حراج سال نو میلادی استانبول یک موقعیت عالی برای تمام فروشندگان است تا اجناس قدیمی خود را به فروش برسانند. این موقعیت به آن‌ها کمک می‌کند تا در سال جدید، اجناس با مد سال بیاورند و اجناس تک رنگ و تک سایز خود را به فروش برسانند. به همین خاطر هیچکس از این موقعیت رو برگردان نیست.

در اصل چه مراکز خرید لوکس، چه مراکز خرید ارزان و حراجی های استانبول، چه اوت لت های استانبول، حتی بازارهای سنتی این شهر نیز اجناس خود را با حراج باورنکردنی ارائه می‌دهند. در این بازه زمانی بهتر است کارت گردشگری استانبول یا همان استانبول کارت را تهیه کنید تا بتوانید با کمترین هزینه خودتان را به مراکز خرید مختلف برسانید و از تمام آن‌ها دیدن کنید. پس در مدت حراج سال نو میلادی در استانبول، خودتان را محدود به یک یا دو مرکز خرید نکنید. بلکه از تمامی مراکز خرید دیدن کنید. شاید در یک مرکز خرید دیگر بتوانید آنچه که می‌خواهید را با بهترین قیمت بیابید.

چه برندهایی در حراج سال نو میلادی استانبول شرکت می‌کنند؟

تقریباً می‌توان گفت که تمامی برندهای معروف دنیا که در استانبول حضور دارند، از این جشنواره فروش استقبال می‌کنند. تقریباً می‌توان گفت که تمام برندهای پوشاک در این جشنواره فروش حضور دارند. این موضوع شامل حال برندهای کیف و کفش و البته عینک آفتابی نیز می‌شود. این برندها همه‌ساله مدل‌های قدیمی خود را به این ترتیب در بازار به فروش می‌رسانند و در سال جدید مدل‌های جدیدشان را به بازار ارائه می‌دهند. به همین خاطر هر برند پوشاک، کیف، کفش و عینک آفتابی که تصور کنید در این جشنواره شامل تخفیف می‌شود. برخی برندهای دیگر که در زمینه لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، خوراکی و … نیز فعالیت دارند هم در این حراجی شرکت می‌کنند؛ اما تعداد آن‌ها در مقایسه با پوشاک به‌مراتب کمتر است.

چه زمان‌هایی میزان تخفیف در حراج سال نو میلادی استانبول بیشتر است؟

خب برای خرید با تخفیف هم باید حسابی زرنگ باشید. هرچه روزهای تخفیف به آخر خود نزدیک می‌شود، تخفیف‌ها نیز بیشتر خواهند شد. یعنی فروشگاه‌هایی که قادر نبودند در مدت معین، اجناس خود را به فروش برسانند، ناچار میزان تخفیف خودشان را بیشتر می‌کنند تا بتوانند نهایتاً اجناسشان را به فروش برسانند. البته ناگفته نماند که در روزهای اول حراج، تخفیف کمتر و تنوع بیشتر است. در روزهای ابتدایی هنوز بسیاری از فروشگاه‌ها تنوع بسیاری دارند. مثلاً در یک فروشگاه لباس، می‌توانید انواع سایزبندی و رنگ‌بندی را مشاهده کنید؛ اما هرچه به روزهای پایانی بیشتر نزدیک می‌شوید، تنوع کاهش پیدا می‌کند.

به همین خاطر فقط مجبور هستید تا از میان تنوع بسیار اندک، با تخفیف بسیار عالی خرید کنید. اگر صبور هستید، بهتر است روزهای آخر در هر پاساژی سرک بکشید و اجناسی که حدود 90درصد تخفیف خورده‌اند را خریداری کنید. البته توجه داشته باشید که موضوع سایزبندی و رنگ‌بندی بیشتر شامل حال فروشگاه‌های لباس و کفش می‌شود؛ اما در فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی می‌توانید در روزهای آخر جشنواره، خرید عالی با قیمت مناسب و تنوع نسبتاً خوب داشته باشید.

خرید اینترنتی در حراج سال نو میلادی استانبول چگونه است؟

جالب است بدانید که در هنگام سال نو میلادی، علاوه‌بر خرید حضوری، می‌توانید در خرید اینترنتی نیز از تخفیف عالی لذت ببرید. البته باید بدانید که در ترکیه بیشتر رسم است که سایت‌های اینترنتی در روز بلک فرایدی یا سایبرماندی اقدام به فروش همراه با تخفیف کنند؛ اما بسیاری از وبسایت‌های معروف همانند ترندیول، به حراج سال نو ملحق می‌شوند و روی اجناس خود تخفیف قرار می‌دهند. البته توجه داشته باشید که برای خرید اینترنتی، باید آدرس ثابت در ترکیه داشته باشید. به همین خاطر این روش خرید برای مسافران گزینه چندان مناسبی به حساب نمی‌آید.

چطور از تخفیف های مراکز خرید در حراج سال نو میلادی استانبول مطلع شویم؟

در اصل لازم نیست که به‌دنبال یک اپلیکیشن یا وب‌سایت خاص باشید که مراکز خریدی که به جشنواره خرید سال نو میلادی ملحق شده‌اند را پیدا کنید. در اصل می‌توان گفت که تمامی مراکز خرید در این جشنواره شرکت می‌کنند. فقط کافی است هنگام عبور از خیابان، به درب ورودی مراکز خرید دقت کنید. معمولاً در این ایام، همه آن‌ها تابلوهای قرمز رنگی را نصب می‌کنند و میزان تخفیف را نشان می‌دهند.

برای شرکت در حراج سال نو میلادی استانبول به چه نکاتی باید توجه کرد؟

  • در خرید عجله نکنید، همیشه تخفیف بهتری پیدا خواهید کرد؛
  • در این ایام با چمدان بزرگ سفر کنید؛
  • بهتر است در ایران با حداقل لوازم سفر کنید تا بعد از خرید، اضافه بار نداشته باشید؛
  • بهتر است ساعات ابتدایی صبح هر روز بیرون بزنید تا در خلوتی بیشتر خرید کنید؛
  • بهتر است همراه خود میان‌وعده و خوراکی بیاورید؛ زیرا در این ایام رستوران مراکز خرید بسیار شلوغ می‌شوند؛
  • چانه زدن را فراموش نکنید، سنگ مفت، گنجشک مفت!؛
  • به مراکز خرید بزرگ مراجعه کنید که مغازه‌های بسیاری داشته باشد؛
  • بهتر است مغازه‌های مختلف را نشان کنید و در روزهای پایانی خرید خودتان را انجام دهید؛
  • نقشه مترو استانبول را تهیه کنید تا با کمترین هزینه و کوتاه‌ترین زمان از مراکز خرید مختلف دیدن کنید.

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظرتان درباره خرید در ایام حرج سال نو میلادی استانبول چیست؟ آیا تا کنون تجربه خرید در این ایام را داشته‌اید؟ اگر اینطور است، نکاتی را برای خرید بهتر در اختیار مسافران قرار دهید. به نظرتان بهترین کالایی که می‌توان در این ایام خرید، کدام اقلام هستند؟

حراج سال نو میلادی بهترین زمان خرید است.

حراج اصلی استانبول معمولاً از 25 آذر آغاز می‌شود و تا 5 دی ادامه دارد.

میزان تخفیف متغیر است؛ اما معمولاً از 50 درصد آغاز می‌شود و تا 90 درصد ادامه دارد.

تقریباً تمامی مراکز خرید به این جشنواره ملحق می‌شوند.

در روزهای پایانی میزان تخفیف افزایش پیدا می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.