کافه های کرج | معرفی بهترین‌ها از نظر مخاطبان

0

سفرکردن برای هرکس مفهوم متفاوتی دارد؛ پس کافی است از هر ثانیه سفر و گشت‌وگذار در مکانی جدید لذت ببرید. گاهی هم می‌توانید کافه‌گردی در آن مکان را به برنامه‌هایتان اضافه کنید. محیط‌های جدید همیشه چیزهای جالبی برای کشف‌کردن دارند. اگر مقصد سفرتان کرج است، بد نیست به کافه‌های آن سری بزنید. کافه های کرج کم نیست و هرکدام جذابیت خاصی دارد که می‌تواند سفرتان را خاطره‌انگیر کند.

فهرست مطالب

ونکا کافه | از لوکس‌ترین کافه های کرج

تا کرج که رفتید، بد نیست از جذاب‌ترین کافه شهر هم دیدن کنید. ونکا کافه از بهترین کافی شاپ های کرج است که فضایی زیبا و دل‌نشین دارد. کافی است یک بار به آنجا بروید، تا از مشتری‌های همیشگی و ثابت ونکا کافه بشوید. استفاده از دکوراسیون چوبی جذابیت این مکان را دوچندان کرده است. می‌توانید گوشه دنجی پیدا کنید و چند ساعتی را مهمان این کافی‌شاپ باشید.

در این مکان عطر قهوه و بوی وانیل همه را سرمست می‌کند. معمولاً افرادی که به این کافه می‌روند از مشتری‌های همیشگی هستند. این مجموعه علاوه‌بر محیط داخلی، فضایی روباز دارد. از این فضا می‌توانید برای کشیدن سیگار استفاده کنید. محیط آرام ونکا برای قرارهای دونفره یا دوستانه و کاری بسیار مناسب است.

آدرساستان البرز، کرج، گوهردشت، نبش خیابان دروازدهم شرقی
شماره تماس02634406003
ساعات کاری۸ صبح تا ساعت 24

کافه برچی | از ارزان‌ترین کافه های کرج

کافه برچی به‌خاطر نزدیکی به دانشگاه، از پاتوق‌های همیشگی دانشجوهاست. محیط کافه برچی کوچک است؛ اما فضای دنج و باصفایی دارد که بیشتر جوان‌ها با جمعی از دوست‌هایشان به آنجا می‌روند. کاناپه‌های موجود در این مکان احساس راحتی را به مشتری‌ها منتقل می‌کند.

کافه برچی به منوی متنوع و قیمت‌های مناسبش معروف است؛ پس خوب است یک بار رفتن به آنجا را امتحان کنید. کشیدن سیگار در این کافه مشکلی ندارد. به همین خاطر اگر به بو و دود سیگار حساس هستید، باید کافی‌شاپ دیگری را انتخاب کنید. یادتان نرود فضای دنج و آرامش‌بخش کافه برچی برای قرارهای دونفره گزینه مناسبی می‌شود.

آدرساستان البرز، کرج، بلوار مؤذن، جنب دانشگاه آزاد، خیابان دانشگاه، نبش خیابان میرغفاری (نصر یک)، طبقه فوقانی کتابفروشی پیام نور
شماره تماس02634209583
ساعات کاریاز ساعت 12 ظهر تا 24

کافه میکلانژ | از بهترین کافی شاپ های کرج

اگر اهل هنر هستید، شاید میکلانژ را بشناسید. میکلانژ یکی از هنرمندهای ایتالیایی بود که اسم او را روی این کافه گذاشته‌اند؛ پس دور از انتظار نیست که این کافی‌شاپ فضایی هنری و زیبا داشته باشد. کافه میکلانژ یکی از به‌روزترین و شیک‌ترین کافه های کرج است. فضای زیبای این کافه و دکوراسیون جذاب آن توجه همه را به خودش جلب می‌کند. فضای بیرونی کافه میکلانژ آن‌قدر چشمگیر است که نمی‌شود بی‌تفاوت از کنار آن گذشت. فضای داخلی کافه هم دست کمی از بیرون آن ندارد. بوی قهوه، وانیل و شکلات در فضای کافه پخش است. نگران دود و بوی سیگار هم نباشید. در کافه میکلانژ استفاده از دخانیات را ممنوع کرده‌اند. به همین خاطر می‌توانید جلسه‌های کاری‌تان را در آنجا برگزار کنید.

این کافی‌شاپ منویی باب‌طبع مشتری‌ها دارد. مجموعه کافه میکلانژ با نوشیدنی‌های گرم و سرد و غذاهای خوش‌طعم ایتالیایی‌اش از مهمان‌ها میزبانی می‌کند. یکی از بهترین ویژگی‌های این کافه مجموعه کتاب‌ها و بازی‌های فکری‌اش است. با وجود این امکانات می‌توانید زمان خوشی را با دوستان یا خانواده‌تان در این کافی‌شاپ سپری کنید. کافه میکلانژ پارکینگ خصوصی ندارد؛ اما در محوطه جلوی آن جای پارک پیدا می‌شود.

آدرساستان البرز، کرج، دهقان، ویلای دوم، خیابان نیاکی، جنب باشگاه رایان سپند
شماره تماس02634217767
ساعات کاریاز ساعت 12 تا 24

قهوه شوالیه | از بهترین کافه های روباز کرج

اگر طرف‌دار پروپاقرص قهوه هستید، می‌توانید در قهوه شوالیه انواع طعم‌ها و مزه‌های این نوشیدنی را بچشید. این کافی‌شاپ از بهترین کافه های کرج است که رفتن به آن تجربه‌ای هیجان‌انگیز می‌شود. زمانی که به این کافی‌شاپ بروید، بوی قهوه تازه را حس می‌کنید. منوی کاملی از انواع قهوه‌ها در این کافه هست. طعم قهوه‌های کافه شوالیه لذیذ است و شما را شگفت‌زده می‌کند. اگر از طعم قهوه‌ای خوشتان آمد، می‌توانید پودر آن را از همین کافه بخرید.

مکان کافه قهوه شوالیه در ساختمانی قدیمی است و همه‌چیز نوستالژیک به نظر می‌رسد. حیاط باصفایی در این کافه انتظارتان را می‌کشد تا از آن دیدن کنید. در حیاط کافی‌شاپ حوض کوچکی با فواره و کاشی‌های آبی دلبری می‌کند. تعدادی میز و صندلی هم برای نشستن در حیاط مهیاست.

آدرساستان البرز، کرج، ماهدشت، منطقه صنعتی سرداران، خیابان دهم جنوبی
شماره تماس09053397099
ساعات کاریاز ساعت 9 صبح تا 18

کافه دهاتی | از بهترین کافه های کرج

کافه دهاتی یکی از بهترین کافی شاپ های کرج بود و محیطی دل‌گشا و زیبا داست؛ اما متأسفانه در حال حاضر این کافی‌شاپ فعالیتی ندارد. اگر خبری از بازشدن مجدد آن دارید، در کامنت‌ها برای ما بنویسید.

کافه کلاژ | از خوش‌قیمت‌ترین کافه شاپ های کرج

کافه کلاژ یکی از کافه های کرج است و سبکی هنری دارد؛ البته همسایگی با دانشگاه هنر کرج هم در این مسئله بی‌اهمیت نیست. این کافی‌شاپ از پاتوق‌های همیشگی دانشجوهاست. خیلی از جوان‌ها بعد از کلاس‌های دانشگاه به این کافه می‌روند تا خستگی درکنند و اوقات فراغتشان را بگذرانند. این کافی‌شاپ دل‌انگیز محیط کوچک و زیبایی دارد. در کافه کلاژ خبری از بوی سیگار نیست؛ پس با خیال راحت می‌توانید به آنجا بروید. در منوی جذاب کافه بیشتر نوشیدنی‌های گرم و سرد، کیک و دسر موجود است.

باریستای مجرب این کافه قهوه‌های خوش‌عطری را برای طرف‌دارهای این نوشیدنی سرو می‌کند که طعمی بی‌نظیر دارند. تا آنجا که رفتید، اسنک‌های مخصوص کافه را هم امتحان کنید. کافه کلاژ از خوش‌قیمت‌ترین کافه های کرج است. یادتان نرود ظهرها در این کافی‌شاپ جای سوزن‌انداختن نیست.

آدرساستان البرز، کرج، روبه‌روی دانشگاه هنر
شماره تماس02632558101
ساعات کاریاز 9 صبح تا ساعت 24

کافه اکتو | از به‌روزترین کافی شاپ های کرج

کافه اکتو از بهترین جاهایی است که از رفتن به آنجا پشیمان نمی‌شوید. اکتو از کافه‌های محبوب کرج است و مشتری‌های زیادی دارد. در روزهای آفتابی فضای کافه پرنور و روشن است. اگر دنبال مکانی برای کتاب‌خواندن یا رسیدگی به کارهایتان هستید، محیط کافه اکتو گزینه خوبی می‌شود. فضای این کافی‌شاپ چندان بزرگ نیست؛ اما محیطی گرم و پرانرژی دارد.

می‌توانید خوش‌مزه‌ترین کیک‌های شکلاتی را در این کافی‌شاپ بچشید. کیک و دسرهای کافه اکتو طعم بی‌نظیری دارد و به‌خاطر پخت روزانه نرم و تازه است. در منوی کافه نوشیدنی‌های مختلفی هست و می‌توانید همراه با کیک‌ها امتحان کنید. مدیریت این مجموعه استعمال سیگار را در فضای داخل کافه ممنوع کرده است؛ پس با خیال راحت به آنجا بروید و نگران بوی سیگار نباشید. در نزدیکی این کافی‌شاپ می‌توانید به مراکز خرید کرج بروید و در آن‌ها گشتی بزنید.

آدرساستان البرز، کرج، گوهردشت، بلوار رستاخیز، ابتدای خیابان دکتر حسابی
ساعات کاریاز ساعت 9 صبح تا 23:30
شماره تماس02634411524

کافه رستوران رسپی | از گران‌ترین رستوران های کرج

کافه رستوران فرانسوی رسپی از بهترین کافه رستوران های کرج است که منوی گران‌قیمتی دارد؛ اما ارزش این را دارد که یک بار غذاهای خوش‌مزه آن را امتحان کنید. واردشدن به این رستوران مثل رفتن به خانه‌ای لوکس و تماشایی است که شما را شگفت‌زده می‌کند. فضای داخلی این کافه رستوران را با سبک مدرن و کلاسیک تزئین کرده‌اند. در بخشی از کافه، صندلی‌های حصیری و میزهای چوبی را گذاشته‌اند که حس‌وحال جالبی به کافه رسپی داده است؛ البته اگر به سبک مدرن علاقه بیشتری دارید، می‌توانید از کاناپه‌های چرمی و راحتی آنجا استفاده کنید. المان‌ها و چیدمان این فضا بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است. این مکان خاص محل مناسبی برای قرارهای عاشقانه، دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه است. حتی می‌توانید جلسه‌های کاری را در آنجا برگزار کنید.

مهم‌ترین بخش این کافه، منوی جذاب و غذاهای بی‌نظیر آن است. کافه رسپی، رستورانی فرانسوی_ایتالیایی است؛ پس انتظار غذاهای جذابی را در آنجا داشته باشید. در این مکان انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را سرو می‌کنند. همچنین غذاهایی در منو هست که شما را کنجکاو می‌کند تا مزه آن را بچشید. اگر اهل تجربه‌های جدید هستید، یکی از آن‌ها را انتخاب کنید؛ مثلاً حلزون با کره و جعفری، شاه میگو و… . سرآشپز مجرب این رستوران تمام تلاشش را می‌کند تا طعم و مزه غذاها همیشه در یادتان ماندگار بشود. در فضای داخلی کافه سیگارکشیدن ممنوع است. برای این کار می‌توانید از بخش روباز کافه رسپی استفاده کنید.

آدرساستان البرز، کرج، بلوار مسیح پاکدل
ساعات کاریاز ساعت 11 صبح تا 23
شماره تماس02633424296
و
02633424274

کافه رستوران وینتیج | از جذاب‌ترین کافی شاپ های کرج

کافه وینتیج از معروف‌ترین کافه های کرج است. نمای بیرونی آن، شما را به یاد کافی‌شاپ‌های اروپایی و آمریکایی می‌اندازد؛ پس اگر دنبال تجربه‌ای هیجان‌انگیز هستید، رفتن به این کافی‌شاپ را در برنامه‌هایتان بگنجانید. کافه رستوران وینتیج برای پذیرایی از مشتری‌هایش سه فضای روباز، نیمه‌باز و بسته را مهیا کرده است. در پیاده‌روی بزرگ جلوی کافه، چند میز و صندلی برای نشستن هست که کافه روباز وینتیج را تشکیل می‌دهد. در دوطرف ورودی کافه، دو فضای نیمه‌باز وجود دارد که توجه مشتری‌ها را به خودش جلب می‌کند. این بخش‌‌ها را با در و پنجره‌های بدون شیشه محصور کرده‌اند. به همین خاطر اگر با رفت‌وآمد عابرهای پیاده مشکل دارید، می‌توانید از میز و صندلی‌های فضای نیمه‌باز کافه استفاده کنید.

کشف زیبایی‌های فضای داخل را به عهده خودتان می‌گذارم. مجموعه کافه وینتیج، استفاده از سیگار را در محیط داخل کافه ممنوع کرده است. برای این کار می‌توانید از بخش‌های نیمه‌باز و سرباز کافه استفاده کنید. وینتیج از بهترین رستوران های کرج است. در این مکان غذاهای ایتالیایی و فرنگی را سرو می‌کنند. نوشیدنی‌های گرد و سرد، انواع کیک و دسر دیگر خوراکی‌های خوش‌مزه وینتیج است.

آدرساستان البرز، کرج، بلوار شهرداری، خیابان 111، خیابان پیچک یکم، نبش خیابان 114
شماره تماساز ساعت 9 صبح تا 23:30
ساعات کاری02633421170

کافه رستوران نامبر وان | از گران‌ترین کافه های کرج

اگر به خوردن غذاهای ایتالیایی علاقه دارید، کافه رستوران نامبر وان را به شما معرفی می‌کنیم. نامبر وان از محبوب‌ترین کافی شاپ های کرج است. این کافی‌شاپ با فضایی مدرن و زیبا و غذاهای خوش‌طعم ایتالیایی انتظارتان را می‌کشد. غذاهای کافه نامبر وان قیمت زیادی دارد؛ اما مشتری‌ها از حجم و کیفیت غذاها راضی هستند.

این کافه فضایی را برای استعمال سیگار مهیا کرده است. به همین خاطر در فضای داخلی کافه عطر خوب غذاها و نوشیدنی‌ها می‌پیچد. بلیط اتوبوس کرج را در اولین فرصت تهیه کنید و به این رستوران جذاب سری بزنید.

آدرساستان البرز، جهانشیر، خیابان هلال احمر، نبش کوچه شهداد
شماره تماس02634437668
ساعات کاری۸:۳۰ صبح تا 22:30

کاف کافی | پاتوقی برای جوانان

این کافه بهترین جا برای طرف‌دارهای پروپاقرص قهوه است. در این کافی‌شاپ بیشتر از 40 نوع ترکیب قهوه را آماده می‌کنند. بوی شدید قهوه در فضای کافه پیچیده است و حس‌وحال دل‌نشینی دارد. باریستاهای این کافی‌شاپ بسیار حرفه‌ای هستند و با تجهیزات خوب کاف کافی بهترین قهوه را به شما تحویل می‌دهند. طعم چای ماسالاهای کاف کافی هم بسیار خوش‌مزه است. اگر دلتان خواست، کمی از آن امتحان کنید.

آدرساستان البرز، 45متری گلشهر، بعد از پمپ بنزین گلشهر، لاین کندرو اتوبان
شماره تماس09363072818
ساعات کاریاز ۸ صبح تا 12 شب

کافه شهرخودرو | از مدرن‌ترین کافی شاپ های کرج

اگر به مکان‌های مدرن علاقه دارید، خوب است از کافه شهر خودرو دیدن کنید. کافه شهر خودرو از زیباترین کافه های کرج است. فضای کافه دکور جذابی دارد. می‌توانید در این مکان جلسه‌های کاریتان را تشکیل بدهید. فضای دل‌باز شهر خودرو برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه هم مناسب است.

این کافی‌شاپ منوی پروپیمانی دارد و محدودیتی برای انتخاب ندارید. از غذاهای ایرانی، فرنگی تا انواع نوشیدنی‌ها و دسرها را سرو می‌کنند؛ البته قیمت غذاها کمی زیاد است؛ اما کیفیت بسیار خوبی دارد.

آدرساستان البرز، کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، نبش خیابان 205
شماره تماس02635990775
ساعات کاریاز ساعت 8 صبح تا 24

کافه صاحبقرانیه | کافه‌ای روباز با چشم‌اندازی رؤیایی

کافه صاحبقرانیه از زیباترین جاهای دیدنی کرج است که می‌توانید شبی خاطره‌انگیز را در آن بگذرانید. طبقه دوم این کافه فضایی روباز است. در طبقه دوم، سالنی شیشه‌ا‌ی و حیاطی زیبا وجود دارد. چشم‌انداز شهر از این بخش کافه دیدنی است. این کافی‌شاپ به‌خاطر نورپردازی فوق‌العاده‌اش مکانی عالی برای قرارهای شبانه است.

پرسنل مهربان و خوش‌برخورد صاحبقرانیه از مشتری‌ها به‌خوبی میزبانی می‌کنند. صاحبقرانیه را یکی از بهترین کافه رستوران های کرج می‌شناسند. در منوی آن لیستی از غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی را نوشته‌اند. تا آنجا که رفتید از نوشیدنی‌های خوش‌طعم کافه هم امتحان کنید. در این رستوران قیمت غذاها نسبت به کیفیت آن‌ها مناسب است و مشتری‌ها بسیار راضی هستند. می‌توانید بعد از گشت‌وگذار در پاساژها و خرید سوغات کرج، به این کافی‌شاپ بروید و دلی از عزا دربیاورید.

آدرساستان البرز، کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان 223
شماره تماس02633416900
ساعات کاریاز ۸ صبح تا 23:30

کافه کاراکتر | از لوکس‌ترین کافه های کرج

کافه کاراکتر از جاهایی است که از رفتن به آن پشیمان نمی‌شوید. این کافی‌شاپ از جذاب‌ترین کافی شاپ های کرج است. در این مکان سه فضای مختلف برای میزبانی از مشتری‌ها وجود دارد. حیاط کافه با آب‌‌نمای زیبایش دلبری می‌کند. فضای داخلی کافه هم محیطی گرم و صمیمی دارد. اگر دورهمی دوستانه یا خانوادگی دارید، می‌توانید در فضای پشت ساختمان بنشینید.

غذاها و نوشیدنی‌های کافه کاراکتر برای هر سلیقه و ذائقه مناسب است. حتی اگر گیاه‌خوار هستید، در این کافه غذاهای خوش‌‌مزه گیاهی‌ انتظارتان را می‌کشد. قیمت مناسب و کیفیت غذاها آن‌قدر خوب است که بی‌تردید از مشتری‌های ثابت آنجا می‌شوید.

آدرساستان البرز، کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، چهارراه مسیح پاکدل، جنب مرکز خرید پاتریس
شماره تماس02691010091
ساعات کاریاز ۸ صبح تا 24

کافه بلانچ | از گران‌ترین کافی شاپ های کرج

کافه بلانچ مکانی محبوب برای دورهمی‌های دوستانه و قرارهای دونفره است. این کافی‌شاپ چشم‌اندازی تماشایی دارد و ساعت‌ها می‌توانید از دیدن آن لذت ببرید. روی دیوار آجرنمای کافه، چرخ‌دهنده‌های جالبی خودنمایی می‌کند.

در منوی پروپیمان این کافه نوشیدنی و غذاهای باکیفیتی وجود دارد؛ پس با خیال راحت به آنجا بروید؛ البته قیمت منوی کافه بلانچ کمی گران است. پرسنل این مجموعه بسیار خوش‌برخورد هستند و در کمترین زمان سفارش‌هایتان را آماده می‌کنند.

آدرساستان البرز، کرج، عظیمیه، جنوب شرقی میدان بهارستان
شماره تماس02632566400
ساعات کاریاز ۸ صبح تا 23:30

کافه پدرا | از خوش‌قیمت‌ترین کافه های کرج

این کافه از دنج‌ترین کافی‌شاپ‌ها در شمال ایران است. کافه پدرا برای برگزاری دورهمی‌های چندنفره فضای بسیار دل‌باز و جذابی دارد. بعضی از میزها و مبل‌های این کافه را به‌شکل گرد چیده‌اند. استفاده از گل و گیاه حس سرزندگی را به این کافه می‌دهد. منوی پروپیمان کافه تنوع زیادی دارد و قیمت‌ها هم مقرون‌به‌صرفه هستند. کافه پدرا دو فضای مجزا برای میزبانی از مشتری‌هایش دارد. اگر اهل سیگار و قلیان هستید، باید به فضای روباز کافه بروید.

آدرساستان البرز، کرج، عظیمیه، شمال میدان اسبی، نبش کوچه شهید میر زنده‌دل
شماره تماس02632555961
ساعات کاریساعت 9 صبح تا 23:30

کافه دوران | از مدرن‌ترین کافه رستوران های کرج

از زیبایی و لوکس‌بودن این کافه هر چه بگوییم، کم است. اگر کافی‌شاپی با فضای مناسب برای دورهمی می‌خواهید، کافه دوران انتخاب خوبی می‌شود. حتی برای برگزاری جشن‌های کوچک می‌توانید با مدیریت این مجموعه صحبت کنید. این کافی‌شاپ فضای دل‌نشینی دارد. کافه دوران فضای مجزایی برای کشیدن سیگار و قلیان مهیا کرده است؛ پس نگران بوی سیگار در فضای داخل کافه نباشید.

امکاناتی مثل اینترنت رایگان و ارسال غذای بیرون‌بر از بهترین ویژگی‌های این کافه است. قیمت غذاهای این کافه نسبت به دیگر کافه رستوران‌ها کمی گران‌تر است؛ اما مشتری‌ها از کیفیت غذاها بسیار راضی هستند.

آدرساستان البرز، کرج، عظیمیه، میدان بهارستان
شماره تماس02632512124

کافه لانژ | از باصفاترین کافه های کرج

برای داشتن تجربه‌ای بی‌نظیر می‌توانید به کافه لانژ بروید. این کافی‌شاپ در محوطه سرسبز و زیبای پارک ایران زمین است. آن را روی دریاچه‌ای کوچک و مصنوعی ساخته‌اند. فضای بسته کافی‌شاپ را با شیشه پوشانده‌اند تا مشتری‌ها بتوانند از چشم‌انداز زیبای بیرون لذت ببرند. تعدادی آلاچیق هم برای نشستن مهیاست. در این کافه می‌توانید عکس‌های جذابی ثبت کنید.

فواره‌هایی در استخر کنار کافه هست که چشم‌اندازه کافه لانژ را رؤیایی‌تر می‌کند. این کافه دارای پرسنلی مهربان است. همچنین منویی خوب با قیمت‌های منصفانه‌ دارد.

آدرس: استان البرز، کرج، عظیمیه، میدان اسبی، ضلع شمالی پارک ایران زمین.

کافه پلاس | از شیک‌ترین کافه های کرج

اگر محیطی آرام و دنج برای قرارهای دونفره یا دوستانه می‌خواهید، خوب است به کافه پلاس سری بزنید. محیط کافه جذاب و دیدنی است. دیوارهایش را با طرح آجر زیبا کرده‌اند که هم‌خوانی جالبی با میز و صندلی‌های چوبی دارد. چند مبل چرمی هم در این فضا گذاشته‌اند تا از ترکیب دکوراسیون مدرن و کلاسیک لذت ببرید. اگر به بوی سیگار حساس هستید، به طبقه دوم کافه پلاس نروید.

این کافی‌شاپ منوی پروپیمانی برای مشتری‌هایش آماده کرده است. پرسنل خوش‌برخورد و مؤدب کافه پلاس بسیار مهربان هستند و به سفارش‌هایتان در کمترین زمان رسیدگی می‌کنند.

آدرساستان البرز، کرج، عظیمیه، بلوار گلستان
شماره تماس02632527730
ساعات کاری9:30 تا ساعت 23:30

کافه شکلات بام | مکانی برای گذراندن اوقات فراغت

کافه شکلات بام از آن کافه‌های روباز کرج است و چشم‌انداز زیبایی دارد. می‌توانید در اوقات فراغتتان به آنجا بروید و از تماشای این منظره لذت ببرید. کافه شکلات منوی خوبی دارد و به‌راحتی می‌توانید نوشیدنی دل‌خواهتان را سفارش بدهید. اگر به شیرینی علاقه دارید، کیک و دسرهای این کافه را امتحان کنید. مجموعه کافه شکلات از بهترین کافی شاپ های کرج است و فضای بزرگی دارد.

این مجموعه برای برگزاری جشن‌های تولد و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه خدمات ویژه‌ای به مشتری‌ها می‌دهد. بابت هزینه‌ها هم نگران نباشید. قیمت منوی این کافه خوب و به‌صرفه است.

آدرساستان البرز، کرج، عظیمیه، داخل گلستان 21
شماره تماس02632534053

کافه دارچین | فضایی گرم و صمیمی

پیداکردن کافه‌ای با غذاهای باکیفیت و قیمت مناسب سخت است؛ اما این اطمینان را به شما می‌دهیم که کافه دارچین این ویژگی‌ را یکجا دارد. کافه دارچین، سه بخش مجزا برای مشتری‌هایش فراهم کرده است. بخش اول برای سرو قهوه و نوشیدنی است. می‌توانید در بخش دوم کافه بنشینید و غذاهای خوش‌مزه موجود در منو را سفارش بدهید. یادتان باشد صبحانه‌های این کافه طعم بی‌نظیری دارد.

در بخش سوم کافه می‌توانید از گالری هنری دارچین دیدن کنید. اگر با بوی سیگار میانه خوبی ندارید، در طبقه اول بنشینید. افرادی که بخواهند کنار چای از کشیدن سیگار لذت ببرند به طبقه دوم این کافه می‌روند؛ البته خوب است بدانید در کافه دارچین خبری از قلیان نیست.

آدرساستان البرز، کرج، جهانشیر، میدان هلال احمر، خیابان هلال احمر، نبش کوچه سنبل
شماره تماس02634409628
ساعات کاریاز ساعت ۸:۳۰ صبح تا 23

کافه چنین | از شیک‌ترین کافه های کرج

کافه چنین مکانی دل‌نشین برای جمع‌های دونفره و چندنفره است؛ البته اگر تنها هم به آنجا بروید، پشیمان نمی‌شوید. کافه چنین با دکوراسیون جذاب و چشمگیرش از بهترین کافی شاپ های کرج است. این مجموعه پرسنل خون‌‌گرم و مهربانی دارد. در منوی این کافه انواع غذاها را برای سلیقه‌های مختلف فراهم کرده‌اند. اگر طرف‌دار رژیم گیاه‌خواری هستید، می‌توانید از غذاهای گیاهی موجود در منو سفارش بدهید.

قیمت غذاها و نوشیدنی‌های این کافه رستوران نسبت به دیگر کافه های کرج کمی گران‌تر است. کافه چنین امکاناتی مثل پارکینگ و اینترنت رایگان هم در اختیارتان می‌گذارد. چه از این بهتر!

آدرساستان البرز، کرج، جهانشیر، خیابان استانداری، روبه‌روی کوچه زُهره
ساعات کاریاز ساعت 9 تا 23:30
شماره تماس02634217217

کافه دنو

خیلی از مشتری‌ها برای تماشای چشم‌انداز تماشایی شهر به کافه دنو می‌رفتند. این کافی‌شاپ در یکی از بام‌های شهر بود و آن را به مرتفع‌ترین کافه کرج می‌شناختند. مجموعه کافه دنو فضای روبازی را برای مشتری‌ها مهیا کرده بود و نورپردازی زیبایی داشت. بی‌تردید اگر در گذشته به این کافه رفته‌اید، خاطره‌های زیبایی از آنجا در ذهنتان دارید. متأسفانه کافه دنو در حال حاضر فعالیتی ندارد و بسته است.

اگر خبری از بازگشایی مجدد آن دارید، ما را هم باخبر کنید.

کافه ونهان گوهردشت | کافه‌ای روباز با فضایی تماشایی

ونهان از زیباترین کافه های کرج است. این مجموعه را در باغی تماشایی ساخته‌اند. به همین خاطر فضای خوبی برای برگزاری جشن‌ها و دورهمی‌ها دارد. اگر دستی بر حرفه عکاسی دارید، در کافه ونهان لوکیشن‌های نابی پیدا می‌کنید.

آدرساستان البرز، کرج، گوهردشت، خیابان داریوش
شماره تماس02634447769
ساعات کاری11 صبح تا 24

کافه سئول گوهردشت | کافه‌ای برای طرف‌دارهای هالیو

با اوج‌گرفتن موج کره‌ای در ایران، شاید شما هم دلتان بخواهد بعضی از غذاهای معروف این کشور را امتحان کنید. کافه سئول همان جایی است که می‌توانید در آن طعم غذاهای آسیای شرقی را بچشید و از خوردن آن‌ها لذت ببرید. دکوراسیون داخلی کافه را با المان‌هایی مربوط به کره جنوبی تزئین کرده‌اند. این کافه پاتوق نوجوان‌ها و جوان‌هایی است که به دنیای کی‌پاپ و کی‌دراما علاقه دارند. غذاهای خوش‌طعم و وسوسه‌انگیز کافه سئول شما را تا قلب کره جنوبی می‌برد.

آدرساستان البرز، کرج، جهانشیر، خیابان کسری جنوبی، نرسیده به بیمارستان کسری، نبش کوچه اربابی، پلاک یک.
ساعات کاریاز 10 صبح تا 23

کافه لاوین گرینلند | از کافه های محبوب کرج

لاوین گرینلند یکی از کافه های کرج است که دو فضای بسته و روباز برای مشتری‌هایش دارد. در کافه رستوران گرینلند منوی جذابی از انواع نوشیدنی‌ها و غذاها را در اختیارتان می‌گذارند. پرسنل این کافه بسیار مؤدب و خوش‌برخورد هستند و در کمترین زمان سفارش‌هایتان را آماده می‌کنند.

آدرساستان البرز، کرج، کوی مدرس، بلوار مطهری
ساعات کاریاز ۸ صبح تا 21
شماره تماس02634464600

کافه دارکوب | کافه‌ای با منوی متنوع و جذاب

کافه دارکوب از دیگر کافی شاپ های کرج است. این کافی‌شاپ فضایی بسته و پایین‌تر از سطح خیابان دارد. محیط این کافی‌شاپ کوچک است؛ اما فضای گرم و دنج آن حس‌وحال خوبی را به شما منتقل می‌کند. کیفیت نوشیدنی‌ها و غذاهای کافه دارکوب بسیار خوب است. اگر زمان کافی برای نشستن در محیط کافه ندارید، می‌توانید از خدمات بیرون‌بر آن استفاده کنید.

آدرساستان البرز، کرج، گلشهر، ابتدای خیابان درختی، جنب مارال چرم
شماره تماس02633555780
ساعات کاریاز 10 صبح تا 23

کافه باغچه طهرون | کافه‌ای تماشایی و دل‌باز

باغچه طهرون از زیباترین کافی شاپ های کرج است. این کافی‌شاپ فضای دل‌بازی دارد و در وسط آن آب‌نمای جذابی خودنمایی می‌کند. در این کافه منویی از غذاهای خوش‌مزه و نوشیدنی‌ها وجود دارد. سرویس چای و قلیان هم مهیاست و می‌توانید آن را هم سفارش بدهید.

آدرساستان البرز، کرج، گلشهر، ابتدای خیابان درختی، جنب پاساژ پیام
شماره تماس02633504452
ساعات کاریتماس بگیرید

کافه های کرج از بهترنی مکان‌هایی است که می‌توانید لحظه‌های خوشی را در آن‌ها بگذرانید. در این سفر مجازی با ره بال آسمان تلاش کردیم تا شما را با محبوب‌ترین کافه‌های شهر آشنا کنیم. اگر در گذشته به این کافی‌شاپ‌ها رفته‌اید، از تجربه‌هایتان بنویسید.

ونکا کافه، کافه برچی، کافه رستوران رسپی، کافه سئول گوهردشت، کافه لانژ.

کافه میکلانژ، کافه ونهان گوهردشت، کافه شهر خودرو، کافه باغچه طهرون.

کافه برچی، کافه پدرا، کافه کلاژ.

کافه رستوران رسپی، کافه نامبر وان، کافه دوران، کافه چنین.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.