مراکز خرید کرج | تجربه خرید زیرگوش پایتخت

0

استان البرز چند سالی می‌شود که به یک استان مستقل تبدیل شده است. تا چند سال پیش این استان و مناطق اطراف آن، بخشی از استان تهران به حساب می‌آمدند؛ اما آنقدر ساخت‌وساز در این مناطق اوج گرفت که تمام این منطقه را به استان مستقل البرز تبدیل کردند. کرج مرکز این استان است و شامل مناطق مختلفی می‌شود. شهر کرج از نظر امکانات در حال حاضر رقابت نزدیکی با تهران دارد. به‌دلیل وجود امکانات رفاهی و بازارهای متعدد، بسیاری از ساکنین شهرهای افراد با خرید بلیط هواپیما کرج سری به این شهر می‌زنند. اگر شما هم عازم کرج هستید، با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین مراکز خرید کرج و انواع مختلف بازارهای کرج را بهتر بشناسید.

معرفی بهترین مراکز خرید کرج

  • بازار بزرگ آزادی کرج

تصویری از مرکزخرید آزادی کرج

بازار بزرگ آزادی از جمله قدیمی‌ترین مراکز خرید کرج به حساب می‌آید. این مرکز خرید شامل چهار طبقه می‌شود و 254 واحد تجاری در آن مشغول فعالیت هستند. در مرکز خرید بزرگ آزادی کرج می‌توانید انواع زیورآلات، کیف، لوازم دکوراسیون، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی و … تهیه کنید. لازم به ذکر است که بر اساس نظر مشتریان، قیمت اجناس این پاساژ کمی گران‌تر از سایر بازارهای کرج است.

آدرس: کرج، خیابان بهشتی، روبه‌روی خیابان کمالی
  • پاساژ آرمین کرج

تصویری از مرکز خرید رامین

پاساژ آرمین از جمله قدیمی‌ترین مراکز خرید کرج به حساب می‌آید. این پاساژ قدیمی در گوهردشت کرج قرار دارد و در سال 1365 به بهره‌برداری رسید. این پاساژ در یکی از پرترددترین خیابان‌های اصلی رجایی‌شهر قرار دارد. به همین خاطر مشتریان بسیاری در آن تردد می‌کنند. این پاساژ به انواع پوشاک زنانه، مردانه، لباس زیر و پوشاک کودک اختصاص دارد؛ پس در صورتی که قصد خرید لباس در بین بازارهای کرج را دارید، یک راست به سراغ پاساژ آرمین بروید.

آدرس: کرج، گوهردشت، خ آزادی بین نهم و دهم غربی، پاساژ آرمین
  • پاساژ رضا کرج

تصویری از پاساژ رضا کرج

پاساژ رضا کرج نیز از جمله قدیمی‌ترین مراکز خرید کرج به حساب می‌آید. این بازار نیز در سال 1365 افتتاح شد و از آن روز تا به حال، جزو بهترین بازارهای کرج به حساب می‌آید. پاساژ رضا کرج سه ورودی مختلف دارد. به غیر از تعداد انگشت‌شمار پاساژ که در فضای مسقف قرار دارند، مابقی مغازه‌های پاساژ رضا دور محوطه باز مثلثی شکل آن قرار دارند. در این پاساژ حدود 60 واحد تجاری مشغول به کار هستند. ساختمان اصلی پاساژ شامل دو طبقه مختلف می‌شود. اصناف مختلفی در این پاساژ مشغول به کار هستند؛ اما مهم‌ترین صنف پاساژ رضا کرج، لوازم آرایشی و بهداشتی به حساب می‌آید.

آدرس: کرج، ضلع جنوبی پل آزادگان پاساژ رضا
  • پاساژ عزیزی کرج

تصویری از مرکز خرید عزیزی

اگر در خیابان اصلی رجایی‌شهر کرج در حال قدم زدن باشید، قطعاً شلوغی یک پاساژ چشمتان را می‌گیرد و آن هم پاساژ عزیزی است. این پاساژ نیز از جمله باسابقه‌ترین مراکز خرید کرج به حساب می‌آید. جالب است بدانید که پاساژ عزیزی بورس کالای خاصی نیست. در حقیقت داخل پاساژ عزیزی کرج می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد را پیدا کنید. در پاساژ عزیزی کرج انواع مغازه پارچه، پوشاک زنانه و مردانه، لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، زیورآلات، ساعت، طلا، جواهر، شال و روسری، لوازم کادویی، تزئینات، کیف و کفش و آتلیه عکاسی حضور دارند. در اصل می‌توان گفت پاساژ عزیزی از جمله بازارهای کرج مناسب بانوان است.

آدرس: کرج، گوهردشت روبه‌روی پارک هفتم
  • پاساژ نریمانی کرج

 

تصویری از مرکز خرید نریمانی کرج

پاساژ نریمانی از جمله پاساژهای دوطبقه کوچک و دنج در بین مراکز خرید کرج است. در این بازار که داخل خیابان شهید بهشتی قرار دارد، می‌توانید انواع طلا و جواهر و همچنین پارچه تهیه کنید. به همین خاطر همان طور که حدس می‌زنید، این پاساژ نیز از جمله بازارهای محبوب کرج در بین خانم‌ها به حساب می‌آید.

آدرس: کرج، خیابان شهید بهشتی، کنار خیابان دکتر همایون
  • مجتمع تجاری اداری مهرگان کرج

مجتمع تجاری اداری مهرگان کرج

پاساژ مهرگان کرج از جمله پاساژهای تازه ساخت و امروزی و بهترین مراکز خرید کرج به حساب می‌آید. این پاساژ بزرگ در یک ساختمان 8 طبقه قرار دارد که ۵ طبقه از این پاساژ به بخش تجاری و 3 طبقه دیگر به بخش اداری اختصاص یافته است. مرکز خرید مهرگان در نبش خیابان قرار دارد و دسترسی به آن بسیار راحت است. این مجمتع در زمینی به مساحت 3هزار مترمربع قرار دارد و شامل 66 واحد تجاری می‌شود. در این مرکز خرید می‌توانید از کافی‌شاپ، رستوران، آسانسور و سرویس بهداشتی استفاده کنید. پاساژ مهرگان از جمله بهترین بازارهای کرج برای وقت‌گذرانی و پاساژگردی به حساب می‌آید.

آدرس: کرج، شاهین ویلا، نبش خیابان هفتم، مجتمع تجاری اداری مهرگان
  • مجتمع تجاری اداری یادمان کرج

تصویری از مرکز خرید یادمان کرج

پاساژ یادمان کرج از جمله شیک ترین مراکز خرید کرج به حساب می‌آید. این مرکز خرید با سه ورودی مستقل در زمینی به مساحت 3،500 مترمربع قرار دارد. پاساژ یادمان به سیستم مخابراتی و تجهیزات بسیار مدرن مجهز شده است. در این پاساژ از دوربین مداربسته، پیجینگ، اعلان حریق، صاعقه‌گیر و شبکه اینترنت پرسرعت ISP استفاده کرده‌اند. این پاساژ دارای 4 طبقه تجاری و مجموعاً 73 واحد صنفی است. در این مرکز خرید می‌توانید انواع کیف و کفش، پوشاک زنانه و مردانه تهیه کنید. لازم به ذکر است که پاساژ یادمان از جمله بهترین بازارهای کرج برای خرید لباس به حساب می‌آید. البته قیمت اجناس آن کمی گران است. همچنین باید بدانید که در این پاساژ می‌توانید از پارکینگ، رستوران، کافی‌شاپی، آسانسور و پله‌برقی استفاده کنید.

آدرس: کرج، بلوار طالقانی پایینتر از پل آزادگان مجتمع تجاری اداری یادمان
  • مجتمع تجاری آراکس کرج

 

مرکز تجاری اداری آراکس در زمینی به مسحات 2هزار مترمربع بنا شده است. این پاساژ در خیابان استانداری شهر کرج و منطقه جهانشهر قرار دارد که یکی از مهم‌ترین مناطق تجاری در کرج به حساب می‌آید. در خیابان استانداری تردد بسیاری صورت می‌گیرد. پس همان طور که حدس می‌زنید، این مرکز خرید دارای بازدیدکنندگان بسیاری است. پاساژ آراکس دسترسی بسیار مناسب و راحتی دارد و از‌این‌رو در بین مراکز خرید کرج بسیار مشهور شده است. این پاساژ شامل 47 واحد تجاری در 3 طبقه مختلف می‌شود. پاساژ آراکس جزو بهترین بازارهای کرج برای خرید ساعت و پوشاک به حساب می‌آید. همچنین در طبقه بالایی این پاساژ می‌توانید از رستوران مجموعه نیز استفاده کنید. فقط در نظر داشته باشید که قیمت اجناس این پاساژ کمی از سایر مراکز خرید کرج بیشتر است.

آدرس: کرج ,جهانشهر، خیابان استانداری، نبش کوچه فریما
  • مجتمع تجاری البرز بل سنتر کرج

تصویری از مرکز خرید البر بل

پاساژ تجاری البرز بل سنتر، از جمله بزرگ‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید کرج به حساب می‌آید. در این مرکز خرید از شیر مرغ تا جا آدمیزاد پیدا می‌شود. در اصل پاساژ بل سنتر از آن جمله بازارهای کرج است که برای وقت‌گذرانی و پاساژگردی جان می‌دهد. مراجعه‌کنندگان به‌تدریج دست خالی از این بازار بیرون می‌آید. پس می‌توانید هر آنچه که نیاز دارید را در این مرکز خرید پیدا کنید.

آدرس: کرج، میدان امام حسین
  • مجتمع تجاری بهارستان کرج

تصویری از مرکز خرید بهارستان

پاساژ بهارستان جزو بهترین بازارهای کرج برای خرید پوشاک به حساب می‌آید. این پاساژ در نزدیکی خیابان اصلی گوهردشت قرار دارد. این خیابان دارای تردد بسیاری است. به همین خاطر پاساژ همواره شاهد ازدحام جمعیت بسیاری خواهد بود. پاساژ بهارستان جزو بهترین مراکز خرید کرج برای بانوان به حساب می‌آید. در این پاساژ انواع پوشاک زنانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم ورزشی، لباس زیر و … عرضه می‌شود. البته در نظر داشته باشید که این پاساژ پارکینگ ندارد و یافتن جای پارک در نزدیکی خیابان سوم گوهردشت کار بسیار دشواری خواهد بود؛ پس بهتر است از وسایل نقلیه عمومی یا تاکسی برای دسترسی به این پاساژ مخصوصاً در هنگام غروب استفاده کنید.

آدرس: کرج، رجایی شهر، خیابان سوم شرقی، مجتمع تجاری بهارستان
  • مجتمع تجاری پارس مهر کرج

تصویری از مرکز خرید پارس

اگر اهل هنر و موسیقی باشید، پاساژ مهر کرج حتماً جزو بهترین مراکز خرید کرج برای شما خواهد بود. این مرکز خرید یک طبقه شامل 30 واحد تجاری می‌شود و بورس ساز و وسایل مختلف مرتبط با دنیای هنر می‌شود. در این مرکز خرید، تعمیرات و تنظیم انواع ساز نیز انجام می‌شود. قیمت اجناس در این پاساژ در مقایسه با سایر مراکز خرید به‌مراتب بهتر است. همچنین می‌توانید انواع لوازم جانبی و وسایل یدکی ساز را نیز در این پاساژ تهیه کنید. پس می‌توان پاساژ پارس مهر را جزو بهترین بازارهای کرج برای هنرمندان دانست.

آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، انتهای خیابان 111
  • مجتمع تجاری پیروز کرج

تصویری از مرکز خرید پیروزی

پاساژ پیروز از آن جمله مراکز خرید کرج است که انواع اصناف مختلف در آن فعالیت می‌کنند. با وجود آنکه این پاساژ فقط 17 مغازه دارد؛ اما می‌توانید شاهد مغازه آرایشی و بهداشتی، اسباب‌بازی فروشی، پوشاک زنانه، پوشاک بچه‌گانه، خدمات کامپیوتری، خرازی، کیف و کفش، لباس زیر، لوازم خانگی و نوشت‌افزار در آن باشید. این پاساژ جزو بهترین بازارهای کرج برای مردم محلی به حساب می‌آید.

آدرس: کرج، گوهردشت، پایینتر از فلکه اول، روبه‌روی مخابرات، مجتمع تجاری پیروز
  • مجتمع تجاری رویال کرج

تصویری از مرکز خرید رویال مال

پاساژ رویال از جمله لوکس ترین مراکز خرید کرج به حساب می‌آید. این مرکز خرید با طراحی خود توانست تا توجه بسیاری را به خود جلب کند. این مجتمع در زمینی به مساحت 8هزار مترمربع قرار دارد و جزو بزرگترین بازارهای کرج به حساب می‌آید. در این مرکز خرید بیش از 75 واحد تجاری مشغول به کار هستند. این مجموعه شامل بخش‌های متعدد همانند پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ می‌شود. این مجتمع در یکی از بلوارهای شلوغ و پرتردد مهرشهر قرار دارد و بسیاری از رستوران های کرج در همین بلوار مشغول به فعالیت هستند.

آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار مسیح پاکدل، مجتمع تجاری رویال
  • مجتمع تجاری ساویز کرج

 

مجتمع ساویز از جمله مراکز خرید چندمنظوره کرج محسوب می‌شود. این مرکز خرید داری سه فاز مختلف فرهنگی، ورزشی و تجاری است. در بخش فرهگی می‌توانید از سه سالن سینما استفاده کنید. در فاز ورزشی امکان استفاده از استخر، سونا، جکوزی، اتاق ماساژ و بدنسازی وجود دارد. فاز تجاری نیز در سه طبقه بنا شده است و شامل 38 واحد تجاری می‌شود. مغازه‌های این پاساژ شامل آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش، پوشاک زنانه و مردانه، بدلیجات و اسباب‌بازی فروشی می‌شوند. این پاساژ در منطقه گوهردشت قرار دارد و بسیاری از هتل های کرج در همین منطقه واقع شده‌اند. پس اگر برای خرید به کرج سفر کرده‌اید، می‌توانید در همین نزدیکی ساکن شوید.

آدرس: کرج، گوهردشت خیابان آزادی، نبش خیابان دوم غربی، مجتمع تجاری ساویز
  • مجتمع تجاری گلستان کرج

تصویری از مرکز خرید گلستان

پاساژ گلستان را می‌توان در لیست شیک ترین مراکز خرید کرج قرار داد. این پاساژ شامل 2 طبقه تجاری و 62 واحد صنفی می‌شود. در این پاساژ می‌توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، ساعت، لباس زیر و کلاه گیس تهیه کنید. خوشبختانه امکان استفاده از پارکینگ عمومی در نزدیکی پاساژ وجود دارد. لازم به ذکر است در هنگام غروب، این پاساژ و خیابان گوهردشت بسیار شلوغ می‌شود. خیابان اصلی گوهردشت از جمله خیابان‌های مهم این شهر به حساب می‌آید و حتماً باید از آن دیدن کنید.

آدرس: کرج، گوهردشت، خیابان آزادی، خیابان سوم شرقی، مجتمع تجاری گلستان
  • مجتمع تجاری گوهر کرج

 

پاساژ گوهر از جمله قدیمی‌ترین بازارهای کرج به حساب می‌آید. جالب است بدانید این پاساژ در سال 1350 و دوران پیش از انقلاب به بهره‌برداری رسید و بیش از نیم‌قرن سابقه دارد. در این پاساژ 2طبقه، 29 مغازه مختلف مشغول به کار هستند. این پاساژ جزو بهترین مراکز خرید برای بانوان به حساب می‌آید. در پاساژ گوهر امکان خرید پوشاک زنانه و مردانه، شال و روسری، لوازم آرایشی و بهداشتی، لباس زیر، وسایل کادویی و لوازم دکوری وجود دارد.

آدرس: کرج، گوهردشت، خیابان اصلی، بین هفتم و هشتم شرقی، مجتمع تجاری گوهر
  • مجتمع تجاری گوهران کرج

 

مجتمع تجاری گوهران کرج

پاساژ گوهران را هم باید در لیست قدیمی ترین مراکز خرید کرج قرار داد. این پاساژ در سال 1375 به بهره‌برداری رسید و مرکزی عالی برای خرید پوشاک مردانه در کرج به حساب می‌آید. البته این پاساژ فقط مخصوص خرید پوشاک آقایان نیست. بلکه امکان خرید پوشاک زنانه و بچه‌گانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، شال و روسری، بدلیجات و زیورآلات نیز وجود دارد. این مجتمع در یکی از پرترددترین خیابان‌های رجایی شهر قرار دارد. به همین خاطر در اکثر روزهای سال شلوغ است. باید بدانید که در ایام نزدیک به عید نوروز، پاساژ گوهران بسیار شلوغ می‌شود.

آدرس: کرج، گوهردشت، خیابان آزادی (اصلی)، بین دوم و سوم شرقی، مجتمع تجاری گوهران
  • مجتمع تجاری مرکزی کرج

تصویری از مرکز خرید مرکزی

مجتمع تجاری مرکزی کرج که به زکی خانی نیز شهرت دارد، از جمله بزرگترین بازارهای کرج به حساب می‌آید. جالب است بدانید که این پاساژ هم بورس لباس‌های مجلسی زنانه، هم بورس لباس کودک و هم بورس کامپیوتر و لوازم جانی آن در کرج به حساب می‌آید! مجتمع تجاری مرکزی کرج در زمینی به مساحت 2هزار مترمربع قرار دارد و در چهار طبقه تجاری، شامل 130 واحد صنفی می‌شود. لازم

به ذکر است که امکان استفاده از پارکینگ با ظرفیت 300 خودرو در این پاساژ وجود دارد. پس می‌توانید با خیال راحت از بابت جای پارک خودرو، به این مرکز خرید بروید. جالب است بدانید که این مرکز خرید در ابتدای جاده چالوس قرار دارد، پس از مغازه‌های فروش سوغات هم می‌توانید سوغات کرج را تهیه کنید. همچنین می‌توانید مستقیم سری به جاهای دیدنی اطراف کرج بزنید.

آدرس: کرج، میدان کرج، ابتدای خیابان چالوس
  • مجتمع تجاری ملاصدرا کرج

 

پاساژ ملاصدرا جزو بزرگ‌ترین و شیک‌ترین مراکز خرید کرج است. این پاساژ در 5 طبقه تجاری شامل 320 واحد صنفی می‌شود پاساژ ملاصدرا حدود 23هزار مترمربع وسعت دارد و جزو بزرگترین بازارهای کرج به حساب می‌آید. پاساژ ملاصدرا دارای 4 طبقه پارکینگ با ظرفیت 200 خودرو است؛ پس نیازی نیست نگران جای پارک خودرو خودتان باشید. لازم به ذکر است در این پاساژ امکان استفاده از شهربازی سرپوشیده، رستوران و کافی‌شاپ نیز وجود دارد. پس این پاساژ را می‌توان جزو بهترین پاساژهای چندمنظوره در کرج دانست.

آدرس: کرج، خیابان مطهری، نبش بلوار استقلال، مجتمع تجاری ملاصدرا
  • نیکامال

نیکا مال

نیکامال از جمله مهم‌ترین مراکز خرید کرج به حساب می‌آید. این مجتمع عالی، مدرن و بزرگ در ساختمانی 24 طبقه قرار دارد و به نوعی جزو جاهای دیدنی کرج به حساب می‌آید. طبقات منفی 3 تا منفی 9 این مجتمع به پارکینگ طبقاتی، 10 طبقه به بخش اداری، یک طبقه به فودکورت، یک طبقه به هایپرمارکت و 5 طبقه به بخش تجاری اختصاص یافته است. این مجتمع از جمله بزرگترین بازارهای کرج به حساب می‌آید. بسیاری این مجتمع را شیک‌ترین مجتمع تجاری اداری در کرج می‌دانند. در این پاساژ از بهترین و جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده‌اند. این مجتمع بورس صنفی خاصی نیست و انواع مختلف فروشگاه‌ها را می‌توانید در آن شاهد باشید. بسیاری از ساکنین شهرهای اطراف با خرید بلیط اتوبوس کرج فقط برای بازدید از این پاساژ عازم این شهر می‌شوند.

آدرس: کرج، فلکه اول گوهردشت

سایر مراکز خرید و بازارهای کرج

  • مجتمع تجاری و اداری الماس شهر کرج: محمد شهر، ابتدای بلوار اصلی، مجتمع تجاری و اداری الماس شهر
  • مرکز خرید آراد کرج: خیابان درختی، میدان مادر، سه راه تهران، مرکز خرید آراد
  • مرکز خرید آرین مال کرج: میدان استاندارد، ابتدای جاده مشکین دشت، رزکان نو
  • مرکز خرید اکومال کرج: میدان استاندارد، رزکان نو، مجتمع تجاری اکومال
  • مرکز خرید ایران زمین کرج: بلوار شریعتی، جنب پارک عظیمیه، مرکز خرید ایران زمین
  • مرکز خرید برج آموت کرج: خیابان بهشتی، چهارراه طالقانی
  • مرکز خرید برج طالقانی کرج: چهاراه طالقانی مرکز خرید برج طالقانی
  • مرکز خرید برج میلاد کرج: ضلع شمال شرقی پل آزادگان، ابتدای بلوار طالقانی، جنب خیابان شهید حسینی، برج میلاد
  • مرکز خرید پارسیان کرج: میدان طالقانی، بلوار تعاون، ضلع شرقی پارک نبوت، مجتمع تجاری اداری پارسیان
  • مرکز خرید پروما کرج: رجایی شهر، فاز 3، جنب شهرداری منطقه 7
  • مرکز خرید تکسا کرج: عظیمیه بین میدان مهران و اسبی، روبه‌روی پارک ایران زمین، مرکز خرید تکسا
  • مرکز خرید چچلاس کرج: فلکه اول گوهردشت، نبش خیابان اول شرقی، روبه‌روی سینما ساویز
  • مرکز خرید رامین کرج: گوهردشت، خیابان آزادی بین دهم و یازدهم غربی مرکز خرید رامین
  • مرکز خرید مبنا کرج: مهرشهر، بلوار شهرداری، خیابان 111
  • مرکز خرید مجموعه زندگی کرج: مهرویلا، خیابان درختی، میدان عطار
  • مرکز خرید مهرشهر کرج: مهرشهر، بلوار شهردرای، خیابان 100 غربی
  • مرکز خرید مهستان کرج: خیابان مطهری، بلوار نبوت، بالاتر از میدان نبوت
  • مجتمع تجاری تندیس کرج: محمدشهر، جاده کرج ماهدشت، شهید برزگر، بین آیسان و بازوی

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظرتان درباره لیست جامع مراکز خرید کرج چیست؟ اگر بخواهید پاساژ و مرکز خریدی را به این لیست اضافه کنید، آن پاساژ کدام است؟ به نظرتان بهترین بازارهای کرج کدام هستند؟ به نظرتان مراکز خرید این شهر را می‌توان با مراکز خرید تهران مقایسه کرد؟ نظرات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

مرکز خرید یادمان ، مرکز خرید رویال، مجتمع ملاصدرا و مرکز خرید نیکامال جزو بزرگترین مراکز خرید کرج هستند.

پاساژ پارس مهر بورس خرید ساز و وسایل هنری در کرج به حساب می‌آید.

پاساژ گوهران بورس پوشاک است.

پاساژ ملاصدرا به‌دلیل فضای بزرگ و امکاناتی همچون شهربازی سرپوشیده، بهترین گزینه برای پاساژگردی در کرج محسوب می‌شود.

نیکامال شیک‌ترین مرکز خرید کرج به حساب می‌آید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.