مراکز خرید کرمانشاه | از بازارهای سنتی تا مراکز خرید امروزی

0

کرمانشاه یکی از مهم‌ترین شهرهای غرب ایران به حساب می‌آید. اگر قصد سفر به این شهر را دارید و یا حتی اقدام به خرید بلیط هواپیما کرمانشاه کرده‌اید، با ما در این مقاله همراه باشید تا بهترین مراکز خرید کرمانشاه را بشناسید. این شهر دارای مراکز خرید متعددی است و می‌توانید بهترین سوغات را برای خود و عزیزانتان تهیه کنید.

فهرست مطالب

بازار سنتی کرمانشاه

مهم نیست به چه شهری سفر می‌کنید. در هر شهری که حضور دارید، باید حتماً سری به بازار سنتی آنجا بزنید. بازار سنتی به‌معنای فرهنگ و تاریخ یک شهر است. در بازارهای سنتی می‌توانید با صنایع‌دستی و شیرینی‌های خوشمزه یک شهر آشنا شوید. معمولاً بازارهای سنتی بهترین مکان برای خرید سوغات به حساب می‌آیند. پس چه بهتر برای خرید سوغات کرمانشاه، سری به بازار سنتی آن بزنید. این بازار یکی از بزرگترین بازارهای سرپوشیده در تمام ایران به شمار می‌آید. در حقیقت بازار سنتی این شهر، یکی از جاهای دیدنی کرمانشاه است. این بازار از 18 راسته یا سرای مختلف و 4 قسمت اصلی تقسیم می‌شود. بازار ترک‌ها، بازار علافخانه، بازار مسگرها، بازار بنکدارها، بازار صندوق‌سازها، بازار بزازها، بازار کلیمی‌ها، بازار یهودی‌ها، بایاز چال و غیره جزو بخش‌های مختلف این بازار هستند.

آدرس: کرمانشاه، خیابان مدرس

بازار اسلامی کرمانشاه

بازار اسلامی یکی از بخش‌های بازار سنتی کرمانشاه به حساب می‌آید. زمانی که در خیابان مدرس شهر کرمانشاه قدم می‌زنید، متوجه بخشی خواهید شد که ازدحام جمعیت بسیاری در آن حضور دارند. سرتان را که بالا بگیرید، با تابلوی ورودی بازار بزرگ اسلامی کرمانشاه رو‌به‌رو خواهید شد. بسیاری از گردشگران، این بازار را با نام بازار سنتی می‌شناسند. این در حالی است که بازار اسلامی فقط بخشی از بازار سنتی کرمانشاه به حساب می‌آید. قبلاً این بازار را با نام بازار یهودی‌ها می‌شناختند. بر اساس روایات مردم محلی، در گذشته کسبه یهودی در این بازار حضور داشتند. البته دیگر اثری از حضور آن‌ها نیست و مدت‌هاست که حتی نام بازار را به بازار اسلامی تغییر داده‌اند. در این بازار می‌توانید انواع اجناس سنتی از جمله سفال،  پارچه، نقره‌جات و غیره را تهیه کنید.

آدرس: کرمانشاه، خیابان مدرس

بازار توپخانه کرمانشاه

بازار توپخانه نیز یکی دیگر از بخش‌های بازار سنتی و مرکزی کرمانشاه است. این بازار به‌حدی زیباست که ساعت‌ها مشغول گشت‌و‌گذار در آن خواهید بود و اصلاً متوجه گذر زمان نمی‌شوید. این بازار جزو سراها یا همان راسته‌های هجده‌گانه بازار اصلی سنتی کرمانشاه است. بازار توپخانه کرمانشاه را بیشتر به بازار میوه‌ و تره‌بار می‌شناسند. در این بازار چندین مغازه میوه‌فروشی، نانوایی و لبنیاتی وجود دارد. این بازار از دروازه چغاسرخ آغاز می‌شود و تا انتهای پل سید جمعه ادامه دارد. این بازار معمولاً از ساعات ابتدایی صبح فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا بعدازظهر به کار خود ادامه می‌دهد. بازار توپخانه دارای سبک معماری سنتی است و سقفی قوسی‌شکل دارد. حتی قدم‌زدن در این بازار نیز می‌تواند خاطره‌انگیز باشد.

آدرس: کرمانشاه، خیابان سرچشمه، بازار توپخانه

بازار زرگرها کرمانشاه (بازار طلای اطلس)

به‌به، نوبت به یکی از پرزرق‌وبرق‌ترین مراکز خرید کرمانشاه رسید. اگر به‌صورت خانوادگی سفر می‌کنید و احتمال می‌دهید که از این بازار دیدن کنید، پس باید به‌جای هواپیما، اقدام به خرید بلیط قطار کرمانشاه کنید تا هزینه‌های خود را کاهش دهید! زیرا در این بازار طلا و جواهراتی بی‌نظیر به چشمتان می‌خورد که بعید می‌دانیم همسرتان بتواند از آن‌ها بگذرد! طلا و جواهرات کرمانشاه بسیار سنگین، شیک و زیبا هستند. در این بازار چندین و چند مغازه مخصوص فروش طلا و جواهر حضور دارند. اگر یک بار از ابتدا تا انتهای بازار را قدم بزنید، چشمتان صدها مدل را می‌گیرد. مدل‌های طلای این بازار به‌حدی زیباست که حتی بازدید از آن نیز می‌تواند به خاطره‌ای خوش در سفرتان تبدیل شود. همچنین در این بازار امکانات رفاهی و خدماتی همانند بوفه، کافی‌شاپ و رستوران در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

آدرس: کرمانشاه، خیابان مدرس، نرسیده به سه‌راه نواب، خیابان جلیلی

بازار مسگرها کرمانشاه

بازار مسگرها یکی دیگر از بخش‌های بازار سنتی کرمانشاه است. از نام این بازار می‌توانید حدس بزنید که به کدام صنف تعلق دارد. سالیان سال است که مسگرها در این بازار حضور دارند. در گذشته دور، اکثر مردم از ظروف مسی استفاده می‌کردند. ظروف مسی فواید بسیاری دارند. زمانی که غذا را داخل این ظروف آماده می‌کنید، بسیاری از خواص آن‌ها حفظ می‌شود. با وجود این، امروزه به‌خاطر قیمت گران مس، استقبال از این نوع ظروف کاهش پیدا کرده است؛ اما هنوز هم برخی افراد در حوزه مسگری مشغول کار هستند. بازار مسگرها یکی از بخش‌های قدیمی بازار سنتی کرمانشاه است. در این بازار می‌توانید انواع ظروف مسی با کاربردهای مختلف را تهیه کنید. توجه داشته باشید که این ظروف قیمت گرانی دارند، پس تقاضای تخفیف نکنید!

آدرس: کرمانشاه، سرچشمه، بازار مسگرها

بازار نان برنجی کرمانشاه

نان برنجی یکی از بهترین انواع سوغات کرمانشاه محسوب می‌شود. در حقیقت زمانی که صحبت از سوغات کرمانشاه به میان می‌آید، همه ما در ابتدا انواع نان برنجی خوشمزه را تصور خواهیم کرد. نان برنجی یکی از خوشمزه‌ترین شیرینی‌های سنتی کرمانشاه است. البته کاک نیز مخصوص کرمانشاه است؛ اما نان برنجی طرفداران بیشتری دارد. به همین خاطر، بازاری با نام نان برنجی در کرمانشاه وجود دارد. این بازار یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید کرمانشاه به حساب می‌آید. در این بازار می‌توانید انواع نان برنجی، کاک و نان خرمایی را تهیه کنید. اکثر آن‌ها با روغن کرمانشاهی تهیه می‌شوند و طعمی بی‌نظیر دارند. پس اگر می‌خواهید این شیرینی‌های خوشمزه و بی‌نظیر را برای خود یا عزیزانتان تهیه کنید، بازار نان برنجی برای شما بهترین گزینه خواهد بود.

آدرس: کرمانشاه، خیابان مدرس، بالاتر از مسجد جامع

بازار روز کرمانشاه

در سفر به هر شهر و دیاری، بهتر است با فرهنگ مردم آنجا بیشتر آشنا شویم. برای این کار باید خودمان را با مردم یکی ببینیم و هر کاری که آن‌ها در زندگی روزمره خود انجام می‌دهند را انجام دهیم. یکی از کارهایی که مردم کرمانشاه به‌صورت روزمره انجام می‌دهند، خرید مایحتاج زندگی از بازار روز است. بازار روز کرمانشاه یکی از شلوغ‌ترین مراکز خرید کرمانشاه به حساب می‌آید. در این بازار مردم محلی را مشاهده می‌کنید که مشغول خرید هستند. در بازار روز کرمانشاه انواع میوه و تره‌بار، سبزیجات، ماهی تازه، مرغ، گوشت، لبنیات و سایر مایحتاج زندگی روزمره مردم عرضه می‌شود. این بازار شور و هیجان بسیاری دارد و بازدید از آن بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود.

آدرس: کرمانشاه، میدان آزادی، بلوار بهشتی

بازار روز گل‌ها کرمانشاه

اشتباه نکنید، این بازار، بازار گل کرمانشاه نیست. بلکه به آن خاطر که در بلوار گل‌های کرمانشاه قرار دارد، آن را با نام بازار روز گل‌ها می‌شناسند. بازار گل‌ها یکی دیگر از بازار روزهای مهم کرمانشاه است. در این بازار نیز انواع مایحتاج روزمره مردم عرضه می‌شود. این بازار انواع محصولات کشاورزی، میوه‌وتره‌بار، سبزیجات، مرغ، ماهی، گوشت و سایر ملزومات منزل را عرضه می‌کند. این بازار معمولاً از ساعات ابتدایی صبح باز است و فعالیت خود را تا بعدازظهر ادامه می‌دهد. محصولات کشاورزی این بازار همگی تازه و ارگانیک هستند و طعمی بی‌نظیر دارند. حتی گشت‌زنی در این بازار نیز می‌تواند بسیار جالب و هیجان‌انگیز باشد.

آدرس: کرمانشاه، بلوار گل‌ها، خیابان نماز

جمعه بازار کرمانشاه

جمعه بازار همیشه یکی از هیجان‌انگیزترین بازارهای سنتی در هر شهر به حساب می‌آید. همیشه جمعه بازارها شلوغ و پرهیاهو هستند. در این بازار مردم محلی صنایع‌دستی و محصولات کشاورزی یا حتی شیرینی‌های سنتی و خوشمزه خود را به مردم عرضه می‌کنند. البته توجه داشته باشید که جمعه بازارها بیشتر مخصوص مردم محلی هستند؛ اما کسی شما را از ورود به آن منع نمی‌کند! اگر شانس این را داشتید که جمعه در کرمانشاه باشید، پس حتماً سری به جمعه بازار بزنید. جمعه بازار کرمانشاه هر‌ هفته در پارک شرقی این شهر برگزار می‌شود. در این پارک دریاچه مصنوعی و جاده‌ای کوهستانی نیز وجود دارد که بر جذابیت بازدید شما می‌افزاید.

آدرس: کرمانشاه، پارک شرقی

بازارچه کفش چهارراه اجاق کرمانشاه

اگر قصد خرید کفش چرم اصیل در کرمانشاه دارید، حتماً سری به بازارچه کفش چهارراه اجاق کرمانشاه بزنید. این بازار یکی از بهترین مراکز خرید کرمانشاه برای تهیه انواع کفش است. در این بازار تنوع بی‌نظیری از انواع کفش زنانه، مردانه و حتی بچه‌گانه در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. اکثر کفش‌های این بازار، کفش‌های چرم اصیل هستند. نکته جالب اینجاست که بیشتر اهالی این بازار را کسبه قدیمی تشکیل می‌دهند. همین موضوع کیفیت کفش آن‌ها را تضمین می‌کند. البته توجه داشته باشید که قیمت کفش‌های چرم گران هستند و بهتر است این مسئله را در نظر داشته باشید. این چهارراه، بازار کیف و کفش کرمانشاه به حساب می‌آید.

آدرس: کرمانشاه، بلوار مطهری، چهارراه اجاق

خانه کفش کرمانشاه

خانه کفش یکی از بهترین فروشگاه‌های کرمانشاه برای تهیه کفش محسوب می‌شود. در بخش‌های قبلی اشاره کردیم که چهارراه اجاق یکی از بهترین مراکز خرید کرمانشاه برای خرید کفش در کرمانشاه است. در این بازار بزرگ، خانه کفش کرمانشاه بیشترین تنوع را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. پس برای خرید کفش بهتر است حتماً سری به خانه کفش کرمانشاه بزنید.

آدرس: کرمانشاه، چهارراه اجاق

پاساژ آنجلس کرمانشاه

پاساژ آنجلس یکی از معروف‌ترین مراکز خرید کرمانشاه است. این مرکز خرید را به ارائه انواع تجهیزات کامپیوتری، نرم‌افزار و سخت‌افزار می‌شناسند. پس اگر قصد خرید کامپیوتر، نرم‌افزار، تجهیزات کامپیوتر و حتی اکسسوری کامپیوتر همانند موس، کیبورد و غیره را دارید، بهتر است سری به این مرکز خرید بزنید. مرکز خرید آنجلس تنوع بی‌نظیری از انواع محصولات و برندهای مختلف را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. معمولاً به‌ندرت پیش می‌آید که مشتری بدون یافتن کالای مدنظر خود این پاساژ را ترک کند.

آدرس: کرمانشاه، شهرک آبادانی و مسکن، بلوار گل‌ها، خیابان لاله

پاساژ حافظ کرمانشاه

اگر در بازار سنتی طلای اطلس کرمانشاه، طلا یا جواهر مدنظر خود را پیدا نکردید، بهتر است سری به پاساژ حافظ بزنید. پاساژ حافظ یکی از گران‌ترین مراکز خرید کرمانشاه به حساب می‌آید. این پاساژ در حقیقت بورس طلا، نقره و انواع جواهرات است. این پاساژ مغازه‌های بسیار متنوعی دارد و در آن قطعاً می‌توانید کالای مدنظر خود را به‌راحتی پیدا کنید. کالاهای این پاساژ معمولاً گران‌قیمت هستند؛ اما با کمی جستجو می‌توان اجناسی با قیمت مقرون‌به‌صرفه را نیز پیدا کرد. تمامی مغازه‌ها معتبر هستند و تحت نظارت اتحادیه طلا‌فروشان کرمانشاه فعالیت می‌کنند.

آدرس: کرمانشاه، خیابان کاشانی، بالاتر از دبیر اعظم

پاساژ سریری کرمانشاه

عکس پاساژ سریری کرمانشاه

پاساژ سریری یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید کرمانشاه است. این پاساژ در یکی از مناطق لوکس و مرفه‌نشین کرمانشاه یعنی خیابان معلم قرار دارد. اکثر اجناس این مرکز خرید لوکس و گران‌قیمت هستند. پس اگر به‌دنبال خریدی لوکس، گران و عالی هستید، حتماً سری به پاساژ سریری بزنید. البته نگران نباشید، با کمی جست‌وجو می‌توانید اجناس لوکس با قیمت مناسب را نیز در این پاساژ خریداری کنید. پاساژ سریری بسیار زیباست و برای پاساژگردی و گشت‌و‌گذار نیز جان می‌دهد. پس حتی اگر قصد خرید هم ندارید، بهتر است سری به پاساژ سریری بزنید.

آدرس: کرمانشاه، بلوار معلم

پاساژ صدف کرمانشاه

پاساژ صدف یکی از معروف‌ترین مراکز خرید کرمانشاه در بین مردم محلی به حساب می‌آید. در این پاساژ می‌توانید انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه و لوازم منزل را تهیه کنید. اجناس این پاساژ کیفیت مطلوب و قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای دارند. به همین خاطر در این پاساژ می‌توانید مشتریان بسیاری را مشاهده کنید که مشغول خرید هستند. به این ترتیب اگر قصد خرید لباس با قیمت و کیفیت مناسب دارید، حتماً سری به پاساژ صدف کرمانشاه بزنید. این پاساژ نیز در خیابان معلم قرار دارد. جلوی پاساژ به‌راحتی جای پارک پیدا می‌شود و لازم نیست نگران جای پارک خودروی خود باشید.

آدرس: کرمانشاه، خیابان معلم

پاساژ قصر کرمانشاه

تا همین چند سال پیش، فقط کنسول بازی آتاری و میکرو در بازار وجود داشت. به‌تدریج کنسول‌های بازی مختلف به بازار عرضه شدند. در حال حاضر بازی‌های کامپیوتری یکی از صنایع مهم دنیا به حساب می‌آیند. بازی‌ها مرز بین واقعیت و دنیای دیجیتال را بسیار باریک کرده‌اند. بسیاری از کودکان به‌جای هفت‌سنگ و یه‌قل‌دو‌قل، مشغول بازی‌های کامپیوتری هستند. به همین خاطر یک پاساژ بزرگ در کرمانشاه، به فروش کنسول بازی، تجهیزات کنسول‌های بازی و انواع بازی‌های کامپیوتری اختصاص یافته است. این پاساژ یکی از محبوب ترین مراکز خرید کرمانشاه در بین جوانان است. پس اگر قصد خرید بازی، تجهیزات بازی و کنسول‌های مختلف را دارید، مستقیم به سراغ پاساژ قصر کرمانشاه بروید.

آدرس: کرمانشاه، میدان آزادی

پاساژ کیش کرمانشاه

پاساژ کیش در کرمانشاه چه کار می‌کند!؟ خب کسی دلیل این نام‌گذاری را نمی‌داند! پاساژ کیش کرمانشاه یکی از معروف ترین مراکز خرید کرمانشاه در زمینه فروش موبایل و سیم‌کارت محسوب می‌شود. در این مرکز خرید می‌توانید انواع سیم‌کارت رند را خریدوفروش کنید. همچنین انواع مغازه‌های تعمیراتی نیز در این مرکز وجود دارند. پس در صورتی که قصد خرید موبایل، تجهیزات جانبی، انواع اکسسوری و سیم‌کارت را دارید، می‌توانید سری به پاساژ کیش کرمانشاه بزنید.

آدرس: کرمانشاه، خیابان مدرس

پاساژ میرداماد کرمانشاه

پاساژ میرداماد که آن را با نام پاساژ معلم نیز می‌شناسند، یکی از بزرگترین مراکز خرید کرمانشاه است. این مرکز خرید به فروش لوازم خانگی معروف است. در مرکز خرید میرداماد شما می‌توانید انواع لوازم خانگی ایرانی و خارجی را تهیه کنید. از فروشگاه‌های صوتی و تصویری تا لوازم خانگی معمولی، همگی دارای تنوع بی‌نظیری هستند. همچنین امکان خرید انواع دوربین عکاسی، فیلم‌برداری و حتی دوربین مداربسته نیز در این پاساژ وجود دارد. توجه داشته باشید این پاساژ در یکی از خیابان‌های نسبتاً شلوغ کرمانشاه قرار دارد. به همین خاطر شاید یافتن جای پارک خودرو کمی دشوار باشد؛ پس بهتر است از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

آدرس: کرمانشاه، خیابان کاشانی، بین شهید دارابخانی و میدان مصدق

پاساژ هلال احمر کرمانشاه

پاساژ هلال احمر یکی از مهم‌ترین مراکز خرید کرمانشاه برای رانندگان به حساب می‌آید. در کرمانشاه این مرکز خرید را به‌عنوان مرکز خرید لوازم یدکی خودرو می‌شناسند. در این مرکز خرید انواع عاملیت‌های مجاز لوازم یدکی خودرو همانند ایران‌خودرو، سایپا و ایسوزو وجود دارند. در این مرکز خرید لوازم یدکی انواع خودروی سبک و سنگین عرضه می‌شود. پس در صورتی که به خرید لوازم یدکی خودرو نیاز پیدا کردید، می‌توانید سری به این پاساژ بزنید. این مرکز خرید در بلوار کارگر قرار دارد و معمولاً جلوی پاساژ فضای پارک یافت نمی‌شود.

آدرس: کرمانشاه، بلوار کارگر، بین بلوار شهید بهشتی و بلوار مصطفی امامی

پاساژ ولیعصر کرمانشاه

عکس پاساژ ولیعصر کرمانشاه

پاساژ ولیعصر یکی از ارزان ترین مراکز خرید کرمانشاه به شمار می‌آید. جالب است بدانید که این مرکز خرید بورس فروش لباس دست دوم و همچنین قطعات الکترونیکی است! شاید این دو هیچ ارتباطی با هم نداشته باشند؛ اما چه کنیم! هر دوی این اجناس را می‌توانید در پاساژ ولیعصر کرمانشاه پیدا کنید. پاساژ ولیعصر یکی از قدیمی‌ترین مراکز خرید کرمانشاه نیز به حساب می‌آید و دارای سه طبقه است. در طبقات بالایی می‌توانید انواع تجهیزات الکترونیکی را بیابید و در طبقات پایینی بیشتر مغازه‌های فروش لباس دست دوم حضور دارند.

آدرس: کرمانشاه، خیابان مدرس

فروشگاه بزرگ مائده کرمانشاه

عکس فروشگاه بزرگ مائده کرمانشاه

فروشگاه مائده یک فروشگاه شخصی است؛ اما به‌حدی وسعت دارد که می‌توان آن را یک مرکز خرید یا پاساژ نیز دانست! فروشگاه بزرگ مائده که در بلوار نوبهار کرمانشاه قرار دارد، بورس انواع لوازم خانه است. تازه‌عروس‌ها می‌توانند برای خرید اسباب‌واثاثیه منزل خود، سری به این فروشگاه بزنند. انواع قابلمه، سرویس چینی و سایر لوازم خانه و آشپزخانه در این فروشگاه با قیمت مناسب و تنوع عالی عرضه می‌شوند. این فروشگاه ظاهر و دکوراسیون بسیار بی‌نظیری دارد و قطعاً دست خالی از آن بیرون نخواهید رفت. همچنین جلوی این فروشگاه معمولاً فضای پارک خودرو نیز یافت می‌شود که این یک مزیت عالی به حساب می‌آید.

آدرس: کرمانشاه، بلوار نوبهار، چهارراه نسترن

فروشگاه موبایل و تبلت آرون کرمانشاه

در کرمانشاه مراکز مختلفی برای خرید موبایل و تبلت وجود دارد. در بین تمامی این مراکز خرید، فروشگاه موبایل و تبلت آرون بیش از همه شهرت دارد. بر اساس نظر مشتریان، این فروشگاه به‌منظور حمایت از مشتری و با در نظر‌گرفتن شرایط سخت اقتصادی حاکم بر جامعه، اجناس خود را با حداقل سود ارائه می‌دهد. این فروشگاه در مرکز خرید ارگ قرار دارد و انواع موبایل، تبلت، اکسسوری و لوازم جانبی موبایل در این مغازه به مشتریان ارائه می‌شود.

آدرس: کرمانشاه، مرکز خرید ارگ

مجتمع تجاری گلستان کرمانشاه

مجتمع تجاری گلستان یکی دیگر از معروف ترین مراکز خرید کرمانشاه است. این مرکز خرید در خیابان قاسمیان قرار دارد. در نزدیکی این خیابان، برخی دیگر از مراکز خرید کرمانشاه همانند راسته بازار زرگرها و پاساژ پارسیان نیز حضور دارند. پس می‌توانید یک تیر و چند نشان بزنید و یک روز کامل از پاساژگردی در کرمانشاه لذت ببرید. بسیاری از مردم محلی، این پاساژ را به فروش لوازم آرایشی و بهداشتی می‌شناسند. اجناس این مرکز خرید مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هستند و تنوع بی‌نظیری دارند. همچنین در کنار مغازه‌های آرایشی و بهداشتی، چند مغازه فروش اسباب‌بازی نیز فعالیت می‌کنند.

آدرس: کرمانشاه، خیابان قاسمیان

مجتمع تجاری پارسیان کرمانشاه

مجتمع تجاری پارسیان کرمانشاه یکی از بهترین و لوکس‌ترین مراکز خرید کرمانشاه به حساب می‌آید. این مرکز خرید در زمینی به مساحت 3،500مترمربع قرار دارد. این مرکز خرید 4طبقه دارای بیش از 200 مغازه تجاری است. در این مرکز خرید انواع اصناف مشغول فعالیت هستند. این پاساژ ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد و می‌توانید خریدی عالی را در آن تجربه کنید. انواع فروشگاه پوشاک زنانه، مردانه، بچه‌گانه، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی در این مرکز خرید حضور دارند. اجناس داخل پاساژ دارای کیفیت مطلوبی هستند و قیمتی منصفانه دارند.

آدرس: خیابان مدرس، پس از خیابان نواب صفوی، جنب بانک ملت

مرکز خرید ارگ کرمانشاه

مرکز خرید ارگ یکی از مهم‌ترین مراکز خرید کرمانشاه به حساب می‌آید. این مرکز خرید جزو اولین مراکز خرید کرمانشاه بود که چند طبقه مختلف داشت. در گذشته این مرکز خرید را بیشتر به بورس لباس زنانه می‌شناختند. در حال حاضر اکثر مغازه‌ها به فروشگاه‌ لباس مردانه تبدیل شده‌اند. در طبقه زیرزمین انواع طلافروشی مشغول فعالیت هستند. همچنین در همین طبقه می‌توانید شاهد حضور انواع مغازه فروش آینه و شمعدان نیز باشید که برای تازه عروس‌ها بهترین گزینه خواهند بود. در طبقه همکف نیز انواع فروشگاه آرایشی و بهداشتی و همچنین کیف و کفش حضور دارند. در طبقات بالایی نیز مغازه‌های فروش تجهیزات دیجیتال و کامپیوتری از جمله موبایل، تبلت و لپ‌تاپ فعالیت می‌کنند. پس می‌توان گفت که این مرکز خرید، یکی مرکز خرید همه‌کاره و عالی برای خرید محسوب می‌شود.

آدرس: کرمانشاه، میدان دکتر مصدق

مرکز خرید الهیه کرمانشاه

عکس مرکز خرید الهیه کرمانشاه

مرکز خرید الهیه یکی دیگر از مراکز خرید کرمانشاه است که در خیابان کاشانی قرار دارد. در این مرکز خرید می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کنید. همین مسئله باعث شده تا توجه مشتریان بسیاری به این مرکز خرید جلب شود. در مرکز خرید الهیه کرمانشاه از لباس زنانه و مردانه گرفته تا لوازم آرایشی، مبلمان و حتی طلا و جواهرات یافت می‌شود. پس اگر به‌دنبال یک پاساژ عالی برای پاساژگردی و وقت‌گذرانی هستید، حتماً سری به این مرکز خرید بزنید. اجناس این مرکز خرید کیفیت مطلوب و قیمتی منصفانه دارند.

آدرس: کرمانشاه، شهرک الهیه، خیابان کاشانی

مرکز خرید پردیس ۱ در خیابان کاشانی کرمانشاه

در بین مراکز خرید کرمانشاه، نام دو مرکز خرید پردیس به چشم می‌خورد. مرکز خرید پردیس 1 و مرکز خرید پردیس 2 جزو بهترین مراکز خرید کرمانشاه هستند. مرکز خرید پردیس 1 کرمانشاه را می‌توان بورس لباس زنانه، مردانه و انواع کیف و کفش دانست. در این مرکز خرید بزرگ، مغازه‌های بسیاری مشغول فعالیت هستند. همین مسئله باعث می‌شود تا بتوانید بین تنوع بی‌نظیری از انواع محصول خرید خود را انجام دهید. وجود بازار رقابتی هم باعث شده تا اجناس دارای قیمتی معقول و منطقی باشند. پس بهتر است حتماً سری به این مرکز خرید بزنید. لازم به ذکر است مرکز خرید پردیس 1 کرمانشاه دارای پارکینگ اختصاصی است. البته برای استفاده از این پارکینگ باید هزینه آن را بپردازید.

آدرس: کرمانشاه، خیابان کاشانی

مرکز خرید پردیس ۲ در منطقه چهار کرمانشاه

عکس مرکز خرید پردیس ۲ در منطقه چهار درکرمانشاه

همان طور که در بخش قبلی اشاره کردیم، دو مرکز خرید بزرگ با نام پردیس در کرمانشاه وجود دارند. در بخش قبلی مرکز خرید پردیس 1 را به‌صورت کامل به شما معرفی کردیم. با توجه به موفقیت تجاری مرکز خرید پردیس 1 و تبدیل‌شدن آن به یکی از بهترین مراکز خرید کرمانشاه، مرکز خرید پردیس 2 نیز در منطقه 4 کرمانشاه افتتاح شد. این مرکز خرید جزو بزرگترین مراکز خرید کرمانشاه است. پردیس 2 را هم می‌توان بورس لباس، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش دانست. دسترسی به این مرکز خرید با اتوبوس امکان‌پذیر است و همین یک مزیت بزرگ به حساب می‌آید.

آدرس: کرمانشاه، محله جلیلی، رو‌به‌روی ایستگاه اتوبوس آزادی

مرکز خرید رضوان کرمانشاه

مرکز خرید رضوان یکی از بزرگترین مراکز خرید کرمانشاه با 8 طبقه است. این مرکز خرید 8طبقه یکی از بزرگترین مراکز خرید تمام استان کرمانشاه نیز به حساب می‌آید. در هر طبقه می‌توانیم شاهد حضور اصناف مختلف باشیم. در این مرکز خرید می‌توانید انواع مواد غذایی، پوشاک، لوازم دکوری، لوازم تزئینی، لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، بدلیجات، طلا، جواهر و نقره را مشاهده کنید. در حقیقت این مرکز خرید هیچ‌کس را ناامید نمی‌کند. به این ترتیب زمانی که وارد پاساژ شوید، قطعاً می‌توانید کالای مدنظرتان را پیدا کنید. توجه داشته باشید که اجناس داخل این پاساژ اکثراً دارای کیفیت مطلوب و قیمتی منصفانه هستند. پس حتماً برای خرید سری به آن بزنید.

آدرس: کرمانشاه، میدان آزادی، ترمینال شماره 2

مرکز خرید سروش کرمانشاه

در این مقاله به‌غیر از کتاب، درباره هر کالایی صحبت کردیم. کتاب یکی از مهم‌ترین گنجینه‌های انسان به حساب می‌آید. با کتاب فکر و ذهنمان باز می‌شود و می‌توانیم از تجربه دیگران بهره‌مند شویم. کتاب دوست همیشگی ماست و باید به خواندن آن عادت کنیم. مرکز خرید سروش، یک مرکز خرید 2طبقه است که به خرید و فروش انواع کتاب نو و دست‌دوم اختصاص دارد. اگر شما نیز به‌دنبال یافتن چند جلد کتاب نفیس و عالی هستید، حتماً سری به مرکز خرید سروش کرمانشاه بزنید. کتب دست‌دوم قیمت بسیار مناسبی دارند و همچنین می‌توانید کتاب‌های قدیمی خود را نیز در این مرکز به فروش برسانید.

آدرس: کرمانشاه، خیابان آیت الله کاشانی، دبیر اعظم

مرکز خرید سینا کرمانشاه

عکس مرکز خرید سینا کرمانشاه

مرکز خرید سینا یکی دیگر از مراکز خرید کرمانشاه است که برای خرید پوشاک زنانه، مردانه، کیف، کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی جان می‌دهد. این مرکز خرید فاصله کمی تا چهارراه اجاق دارد. پس اگر قصد خرید کفش داشتید و سری به چهارراه اجاق زدید، می‌توانید کمی هم در این مرکز خرید گشت‌و‌گذار کنید. با توجه به تنوع اصناف مرکز خرید سینا، قطعاً کالای مدنظرتان را پیدا می‌کنید و با رضایت از پاساژ خارج خواهید شد. اجناس این پاساژ کیفیت مطلوبی دارند و دارای قیمت مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی هستند.

آدرس: کرمانشاه، خیابان مدرس، بین خیابان شیخ مجتبی حاج آخوند و بلوار شهید مطهری

مرکز خرید عدالت کرمانشاه

عکس مرکز خرید عدالت کرمانشاه

مرکز خرید عدالت یکی از مراکز خرید پوشاک در کرمانشاه است. این مرکز خرید شیک در سه‌راه شریعتی قرار دارد و بورس انواع پوشاک محسوب می‌شود. در این مرکز خرید می‌توانید انواع پوشاک زنانه و مردانه مختلف را مشاهده کنید. تنوع اجناس این پاساژ بسیار عالی است و کمتر پیش می‌آید که کسی دست خالی از آن بیرون برود. همچنین از نظر قیمتی نیز باید گفت که این مرکز خرید یکی از مراکز خرید مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است و همانند نام پاساژ، عدالت در قیمت‌گذاری آن رعایت می‌شود!

آدرس: کرمانشاه، سه‌راه شریعتی

مرکز خرید لیلیوم کرمانشاه

مرکز خرید لیلیوم یکی از زیباترین مراکز خرید کرمانشاه است. در این مرکز خرید 5طبقه می‌توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پیدا کنید. از آن دسته پاساژهایی که جان می‌دهد همین طور در آن قدم بزنید و از تماشای مغازه‌های رنگارنگ لذت ببرید. در این پاساژ تنوع بسیاری وجود دارد. از انواع مغازه پوشاک تا اسباب‌بازی، لوازم ورزشی، لوازم دیجیتال، لوازم خانه، لوازم دکوری، طلا، کیف، کفش، بدلیجات، جواهرات و غیره در این پاساژ حضور دارند. البته در این پاساژ نباید انتظار ارزانی را داشته باشید. مرکز خرید لیلیوم یکی از گران‌ترین مراکز خرید کرمانشاه به حساب می‌آید. به یاد داشته باشید حتی بدون قصد خرید و فقط برای پاساژگردی هم که شده، باید یک بار از این پاساژ دیدن کنید.

آدرس: کرمانشاه، خیابان شهید جعفری، نرسیده به میدان فردوسی

مرکز خرید معاون الملک کرمانشاه

مجموعه معاون الملک یکی از مهم‌ترین جاهای دیدنی کرمانشاه است. نام این مرکز خرید را نیز از همین مجموعه تاریخی گرفته‌اند و در نزدیکی تکیه معاون الملک قرار دارد. پس می‌توانید یک تیر و دو نشان بزنید و بعد بازدید از تکیه، سری به این مرکز خرید نیز بزنید. در این مرکز خرید انواع فروشگاه سوغات، پوشاک و لباس‌های سنتی حضور دارند.

آدرس: کرمانشاه، خیابان مدرس، خیابان شیخ مجتبی حاج آخوند

مرکز خرید ملت کرمانشاه

عکس مرکز خرید ملت در کرمانشاه

مرکز خرید ملت یکی از بزرگترین مراکز خرید کرمانشاه است. این مرکز خرید ظاهری زیبا دارد و دارای تنوعی بی‌نظیر است. در مرکز خرید ملت می‌توانید شاهد حضور انواع فروشگاه پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف و کفش باشید.

آدرس: کرمانشاه، خیابان اشرفی اصفهانی

مرکز خرید نوبهار پلازا کرمانشاه

مرکز خرید نوبهار کرمانشاه جزو مدرن‌ترین مراکز خرید کرمانشاه است. این مرکز خرید را می‌توان مرکز خرید لباس مجلسی در کرمانشاه دانست. مرکز خرید نوبهار کرمانشاه یک پاساژ 8طبقه و بسیار بزرگ است. این مرکز خرید تازه‌ساز بوده و ظاهری بسیار شیک و امروزی دارد. در مرکز خرید نوبهار پلازا، انواع اصناف مختلف مشغول فعالیت هستند. حتی بسیاری از ساکنان شهرهای اطراف فقط برای بازدید از این مرکز خرید، بلیط اتوبوس کرمانشاه را می‌خرند و به‌صورت یک‌روزه عازم این شهر می‌شوند. در این پاساژ می‌توانید از انواع فروشگاه پوشاک زنانه و مردانه، ساعت، عینک، لوازم آرایشی و بهداشتی، کیف، کفش، طلا و جواهر خرید کنید.

آدرس: خیابان ۲۲ بهمن، چهارراه نوبهار

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره خرید در کرمانشاه چیست؟ آیا تاکنون از مراکز خرید کرمانشاه خرید کرده‌اید؟ به نظرتان بهترین مراکز خرید این شهر کدام هستند؟ نظرات خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

مجتمع تجاری پارسیان بهترین گزینه برای خرید لباس در کرمانشاه است.

بازار نان برنجی بهترین بازار برای خرید شیرینی در کرمانشاه است.

مرکز خرید نوبهار را می‌توان لوکس‌ترین مرکز خرید این شهر دانست.

چهارراه اجاق بهترین بازار کیف و کفش کرمانشاه است.

آدرس بازار سنتی کرمانشاه واقع در خیابان مدرس است.

پاساژ آنجلس بهترین مرکز خرید برای خرید کامپیوتر و تجهیزات کامپیوتری محسوب می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.