کیان سنتر مشهد | بازدید از مرکزی که برای همه سلیقه‌ها پیشنهاد دارد

0

درباره کلان شهری مانند مشهد هرچه بدانید کم است؛ چراکه مشهد پهناور است. این شهر هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری است. جاهای دیدنی این کلان شهر از پر جست‌وجوترین موضوعات اینترنت است. برای مردم مهم است که در مشهد کجا را ببینند و کدام یک را حذف کنند. یکی دیگر از موضوعات پرسؤال درباره مشهد مراکز خرید آن است. چه در مشهد مهمان باشید چه صاحب‌خانه، باید بدانید که چه چیز را از کجا بخرید تا ضرر نکنید. خوشبختانه در هر گوشه مشهد مراکزی وجود دارد که از کیفیت خوبی برخوردار هستند. کیان سنتر مشهد هم یکی از این گزینه‌هاست. از کیفیت مرکز خرید کیان سنتر هرچه بگوییم کم است. بعضی از مشهدی‌ها از آن سر شهر مشتاقانه ترافیک را تحمل می‌کنند تا به این مرکز برسند. شما هم دوست دارید درباره این مجتمع تجاری بیشتر بدانید؟ افتخار بدهید تا ما معرف کیان سنتر باشیم.

کیان سنتر مشهد کجاست؟ | آدرس + مسیر دسترسی

برای گردش در کلان شهری مانند مشهد باید نام خیابان‌ مقصد را خوب به خاطر بسپارید. کیان سنتر در بلوار جانباز قرار دارد. خوشبختانه می‌شود به‌راحتی به این بلوار رسید. تاکسی‌ها از هر نقطه مشهد به سمت این مرکز در حرکت هستند. بسیاری از خطوط اتوبوس در مسیر این بلوار حرکت می‌کنند؛ مثلاً اگر سمت حرم باشید، خط‌های 830، 831 و 12 از خطوطی هستند که در نزدیکی میدان جانباز توقف دارند. اتوبوس خط 42 هم کمی پایین‌تر از کیان سنتر ایستگاه دارد. البته مترو مشهد در اطراف این میدان ایستگاه ندارد. اگر با ماشین شخصی به سمت این مجتمع تجاری حرکت می‌کنید، باید در بلوار جانباز به سمت تقاطع بلوار فرامز عباسی حرکت کنید. هر دو شعبه کیان سنتر مشهد از دور پیداست.

اطلاعات بازدید از مرکز خرید کیان سنتر

آدرسمشهد، بلوار جانباز، تقاطع بلوار فرامز عباسی، مرکز خرید کیان سنتر 2
شماره تماس05136144440
صفحه اینستاگرام@kiancenter_mashhad@
ساعات کاریهمه روزه از ساعت 8 صبح تا 11 شب
آدرس سایتhttps://www.kiancenter.org

فاصله کیان سنتر تا حرم

برای اینکه از حرم به سمت کیان‌سنتر بروید، چند راه پیش رویتان است. اگر زمان کافی و حوصله اتوبوس را دارید، یکی از خط‌های ۸۳۰، ۸۳۱ یا ۱۲ را سوار شوید. همه این اتوبوس‌ها تندرو هستند و نام هر ایستگاه را اعلام می‌کنند. اگر هم اعلام نکردند، غم به دلتان راه ندهید. از همسفرهایتان بخواهید خبرتان کنند. مبدأ خط ۱۲، ورودی شیخ طوسی حرم است. این اتوبوس از میدان شهدا، چها راه توحید، خیابان قرنی و بلوار فردوسی می‌گذرد. خط ۸۳۰ و ۸۳۱ هم در ورودی نواب صفوی ایستگاه دارند و هم کمی بعد از ورودی شیخ طوسی. مسیر بعدی‌شان تا میدان جانباز هم دقیقاً شبیه خط ۱۲ است. با این توضیح برای برگشت هم می‌توانید از این دو خط اتوبوس استفاده کنید.

نکته: از میدان جانباز تا مجتمع تجاری کیان سنتر ۱ و ۲ حدود یک کیلومتر پیاده‌روی وجود دارد. البته خوبی‌اش این است که در مسیر می‌توانید چند مرکز خرید بزرگ دیگر را هم ببینید.

ممکن هم هست بخواهید با ماشین شخصی عازم شوید. در این صورت یکی از سه راهی را که نقشه بالا بهتان پیشنهاد می‌دهد در پیش بگیرید. همان طور که می‌بینید، طبق نقشه بالا، فاصله حرم تا مرکز خرید کیان سنتر حدود ۸ تا ۱۰ کیلومتر است که به مسیر انتخابی‌تان بستگی دارد.

معرفی کیان سنتر مشهد

معرفی کیان سنتر مشهد

اگر راهنمای سفر مشهد را خوانده باشید، احتمالاً متوجه شده‌اید که مرکز خرید کیان سنتر دو شعبه دارد. هر دو شعبه این مرکز در خیابان جانباز قرار دارد که روبه روی هم هستند. کیان سنتر 1 بیشتر برای خرید و کیان سنتر 2 برای تفریح مناسب است. یکی از هیجان‌انگیزترین جاهای دیدنی مشهد همین مجتمع کیان سنتر 2 است. شاید برایتان سؤال باشد که چرا کیان سنتر دو شعبه آن هم دقیقاً روبه‌روی هم دارد. پاسخ در علاقه مردم نهفته است. کیان 1 که ساخته شد، مردم مشهد و گردشگران استقبال پرشوری از این ساختمان کردند. به همین علت سرمایه‌گذاران دل به دل مردم دادند و شعبه دوم را مفرح‌تر ساختند.

امکانات مرکز خرید کیان سنتر

امکانات مرکز خرید کیان سنتر

ساختمان‌های کیان سنتر از کامل‌ترین ساختمان‌های مشهد به حساب می‌آیند. در ادامه امکانات این دو ساختمان را به شما معرفی می‌کنیم. هایپر مارکت یکی از امکانات مرکز خرید کیان سنتر است. این فروشگاه 2025 متر مکعب مساحت دارد. غرفه‌های این فروشگاه متنوع هستند. بالاخره فروشگاهی با این عظمت باید اجناس متنوعی داشته باشد. پروتئین، میوه، خریدهای روزمره و حتی لباس و برخی ظروف آشپزخانه، از غرفه‌های این فروشگاه به حساب می‌آیند. قبلاً یکی از شعبه‌های هایپر مارکت باما در ساختمان کیان سنتر ۲ قرار داشت؛ ولی امروزه این فروشگاه بسته شده است. در مجموع در این دو ساختمان 240 واحد فروشگاهی و تجاری قرار دارد.

امکانات مرکز خرید کیان سنتر مشهد

یکی از مهم‌ترین مسائلی که در خرید با آن درست و پنجه نرم می‌کنیم، پیداکردن جای پارک است. خیابان شلوغی مانند جانباز جای پارک چندانی ندارد. خوشبختانه هر دو شعبه کیان سنتر مشهد پارکینگ اختصاصی دارد. میزان ظرفیت این پارکینگ به 500 خودرو می‌رسد. فود کوردت و کافی شاپ های کیان سنتر محلی عالی برای نفس گرفتن میان دو نیمه خرید است. برای رسیدن به این فود کورت باید به طبقه سوم ساختمان کیان ۲ مراجعه کنید. آسانسور در هر طبقه پارکینگ، پله برقی، سالن‌های وسیع و سرویس بهداشتی از دیگر امکانات کیان است.

تفریح در کیان سنتر مشهد

گفتیم که کیان سنتر مشهد فقط یک مرکز خرید نیست. در این مجتمع تجاری می‌توانید لذت‌های متفاوتی را تجربه کنید. در ادامه برایتان می‌گوییم که تفریح در کیان سنتر مشهد چگونه است.

بازارگردی

بازارگردی

چند تا از بهترین مراکز خرید مشهد در خیابان جانباز قرار دارد و کیان سنتر یکی از آن‌هاست. این مجتمع تجاری مانند نگینی درخشان در میان این مراکز می‌درخشد. تقریباً تمام وسایلی که نیاز دارید در مجتمع های تجاری کیان سنتر پیدا می‌شوند. در اینجا وسایلی پیدا می‌شود که تا به حال نمی‌دانستید به آن‌ها نیاز دارید؛ پس با دقت هرچه بیشتر به اجناس نگاه کنید. اولین شعبه کیان سنتر 83 واحد تجاری و فروشگاهی دارد؛ شعبه دوم فروشگاه‌های کمتری دارد. انواع پوشاک، کفش، لوزام تزیینی، اقلام کادویی، لوازم آشپزخانه، لوازم دکوراسیون داخلی، هایپر مارکت، لوزام بهداشتی، عطر و ادکلن از وسایلی هستند که در این مرکز خرید پیدا می‌شود. بازارگردی حتی اگر خرید هم نداشته باشید، یکی از جذابیت‌هایی است که در این مرکز در انتظار شماست.

شهربازی شهر آجری

شهربازی شهر آجری

مرکز خریدی خوب است که همه افراد بتوانند از آن لذت ببرند. با این مقیاس که نگاه کنیم متوجه می‌شویم مرکز خرید کیان سنتر از خوب‌های زمانه به حساب می‌آید. آقایان به‌خاطر بی‌حوصلگی، خرید را دوست ندارند و کودکان به علت خستگی. کیان سنتر همه این افراد را در مکانی به نام لگو سیتی گرد هم آورده است. لگو سیتی مساحتی 2500 متری دارد و برای همه سنین مناسب است. در این شهر آجری 80 نوع تفریح مهیا شده است. از ماشین کوبنده و سورتمه گرفته تا چرخ و فلک، بازی‌های ویدئویی و بازی‌های کامپیوتری در این مجموعه وجود دارند. برای رسیدن به این شهربازی باید به کیان سنتر ۲ مشهد بروید. علت نام گذاری این شهربازی به شهر آجری هم استفاده از تم لگو و شخصیت های فیلم لگو در آن است.

سالن بولینگ و بیلیارد

سالن بولینگ و بیلیارد

شاید با خودتان بگویید امکان ندارد یک مرکز خرید بتواند همه افراد را راضی نگه دارد؛ اما مرکز خرید کیان سنتر چنین کاری را انجام داده است. برای افرادی که نه سورتمه دوست دارند و نه از سروصدای بازی‌های کامپیوتری خوششان می‌آید، هم امکاناتی فراهم شده است. این دسته از افراد می‌توانند در محیطی به نسبت آرام‌تر تفریح کنند. در ساختمان کیان 2 برای دوست‌داران آرامش، سالن بولینگ و بیلیارد تأسیس شده است. در این دو سالن می‌توانید در آرامش رقابت کنید و لذت ببرید. تنها صدای برخورد چوب با توپ و برخورد توپ با پین در فضا وجود دارد. اگر حوصله هیچ کدام را ندارید، به سینما هفت بعدی مراجعه کنید. امکان ندارد که شما از هیچ‌یک از این تفریحات خوشتان نیاید؛ اگر اینطور باشد، احتمالاً دیگر جاهای تفریحی مشهد هم شما را سرذوق نمی‌آورد.

فود کورت

فود کورت

تأسیس فود کورت‌ها یکی از جالب‌ترین اختراعات دنیاست. حتماً برایتان اتفاق افتاده که سلیقه غذایی شما با بقیه افراد متفاوت باشد یا دلتان هم فست‌فود بخواهد هم بستنی. کافی شاپ‌ها می‌توانند کمی این نیاز را برطرف کنند؛ اما فود کورت‌ها تیر آخر هستند. در فود کورت‌ها انواع بستنی، نوشیدنی، خوراکی، غذای آماده، غذای کبابی و هرچیزی که خوراکی حساب شود وجود دارد. وجود چنین فروشگاهی در مجتمعی مانند کیان سنتر اصلاً دور از ذهن نیست. تنوع در اینجا بیداد می‌کند؛ چه تنوع اجناس چه تنوع خوراکی‌ها. فود کورت کیان سنتر مشهد در آخرین طبقه ساختمان 2 قرار دارد. در همان زمانی که دارید از خوراکی لذت می‌برید چشمانتان هم از زیبایی‌ها بی‌بهره نیست؛‌ چون اینحا چشم‌اندازی زیبا از مشهد را در اختیار شما قرار می‌دهد. حتی اگر به قصد خرید خوراکی به فود کورت نرفته باشید، خوشمزگی محیط و بوهای جذاب آن شکمتان را از راه به در می‌کند.

سایر مراکز خرید نزدیک به کیان سنتر

سایر مراکز خرید نزدیک به کیان سنتر

مرکز خرید کیان سنتر در قلب مراکز خرید مشهد واقع شده است. از اول خیابان جانباز تا آخر آن مراکز خرید متنوعی وجود دارد. در این مراکز هم اجناس لوکس و گران‌قیمت وجود دارد هم اجناسی با قیمت مناسب. در این خیابان تا چشم کار می‌کند فروشگاه است و بازار و خریدکردن. اگر همسفری دارید که عشق خرید است، او را به این خیابان بیاورید تا هدیه‌ای همیشگی را در اختیارش قرار دهید؛ هدیه‌ای از جنس خاطرات خوب و لبخندهای واقعی. اجازه دهید از همان اول میدان شروع کرده و تا مرکز خرید کیان سنتر هر مجتمع دیگری سر راهتان هست، معرفی کنیم.

مجتمع تجاری اداری پروما

مجتمع تجاری اداری پروما

پرومای مشهد اولین مرکز خریدی است که دور میدان جانباز می‌بینید. حدس می‌زنیم که مرکز خرید کیان سنتر و پاساژهای دیگر تکانی محکم به حساب‌ بانکی‌تان بدهد؛ اما می‌دانید که از بقیه بازارها هم نمی‌توان دل کند. اجناس این مرکز خرید مانند مراکز دیگر برند است و قیمت‌‌ها هم معمولی رو به گران هستند. پروما در سال 1383 ساخته شد؛ ولی ساختمان آن هنوز هم شیک است. اولین طبقه این مجتمع را هایپرمارکت بزرگ فامیلی تشکیل داده که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را پوشش می‌دهد و انصافاً قیمت‌های خوبی هم دارد. در پروما می‌توانید هرآنچه برای سفر نیاز دارید خریداری کنید. اگر کودک همراهتان دارید، او را به جنگل جادویی در طبقات بالای پروما بفرستید تا در کنار هم‌سالانش خوش بگذراند. 

مجتمع تجاری و اداری پاژ

مجتمع تجاری و اداری پاژ

مجتمع پاز چند شعبه دارد که یکی از آن‌ها درست دور میدان جانباز و روبه‌روی پروما قرار دارد. اینجا هم از مراکز خرید مشهور در مشهد است. این مرکز خرید در لیست مراکز لوکس مشهد قرار می‌گیرد و این لوکس‌بودن از ظاهرش هم پیدا است. پاژ 25 طبقه دارد و در این 25 طبقه از خوراک و لباس و چرم و حتی فرش را هم می‌توانید پیدا کنید. طبقات بالای بخش اداری پاژ هم شهر مشاغل کودکان قرار دارد و یک کتاب‌فروشی بسیار بزرگ که فقط محصولات کودکانه ارائه می‌کند. قصد دارید از چه برندی خرید کنید؟ به چه اجناسی نیاز دارید؟ پاژ با 18 برند مختلف همکاری دارد که تعدادی از اینها برندهای مشهور خارجی هستند.

مجتمع تجاری و اداری پاژ

بخش اداری، بخش تجاری، فروشگاه‌ زنجیره‌ای هایپرمی و شهر غذا از قسمت‌های مهم این مرکز خرید به حساب می‌آیند. شهر غذا همان فود کورت پاژ است که انوع خوراکی‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد. کیفیت غذاها با دقت زیاد کنترل می‌شود؛ پس بدون نگرانی بخورید و بیاشامید. این ساختمان بزرگ 5 طبقه پارکینگ با ظرفیت 1000 خودرو دارد. بابت امنیت خودرو اصلاً نگران نباشید؛ امینت این مرکز خرید عالی است. اینجا در همه ایام سوگواری تعطیل است و به غیر از ایام تعطیل همه روزه از 10 صبح تا 11 شب فعالیت دارد.

پاساژ نیکا

پاساژ نیکا

پاساژ نیکا یکی دیگر از مراکز خرید محبوب مشهدی‌هاست. اکثر افرادی که ساکن مشهد هستند و قصد خرید دارند، به این مرکز خرید مراجعه می‌کنند. در پاساژ نیکا طیف قیمت اجناس بسیار گسترده است. برندهای داخلی و خارجی مشهور در این پاساژ عرضه می‌شوند که همه سلایق را راضی می‌کند. یکی از شعبه‌های رنگین‌کمان هم در این مرکز خرید است. اگر بچه کوچک داشته باشید، می‌دانید که رنگین کمان چند سالی است به‌طور اختصاصی به فروش اسلایم و اسباب بازی کودک می‌پردازد و شعبه‌های متعددی در سرتاسر ایران دارد. مجتمع تجاری نیکا هر روز از ساعت 10 صبح تا 11 شب باز است.

برج برفی

برج برفی

برج برفی یکی از مراکز خرید جدید در مشهد است. اسم این برج را برفی گذاشته‌اند به این دلیل که در طبقات زیرین آن یک محیط پوشیده از برف تعبیه شده و امکان برف بازی در آن مهیاست. البته این برج جاذبه‌های دیگری هم دارد که شامل کافه، رستوران، سینما و غیره می‌شود. بازدید از برج برفی برای بچه‌ها یا افرادی که در شهرشان از دیدن برف محرومند، یک موهبت فراموش‌نشدنی است. البته ممکن است در نگاه اول، ظاهر بیرونی این مجتمع چشم شما را نگیرد؛ اما سرگرمی‌های جذاب مجموعه، حداقل سه ساعتی از زمانتان را به خودش اختصاص می‌دهد.

مرکز خرید مروارید گوهرشاد

مرکز خرید مروارید گوهرشاد

مرکز خرید مروارید هم از مراکز لوکس به شمار می‌رود. این پاساژ مانند کیان سنتر مشهد پر از اجناس مرغوب و لوکس است. مروارید گوهرشاد 22 طبقه دارد و دارای 105 واحد تجاری است. مدیران این مجتمع تجاری افرادی خلاق هستند. بزرگسالان می‌توانند تا جایی که جیبشان اجازه می‌دهد خرید کنند. کودکان هم البته سهم خاص خودشان را دارند. برای مثال پیتزا پینگو یکی از فست فودهایی است که به‌طور اختصاصی برای کودکان غذا تهیه می‌کند. البته این خلاقیت فقط به همین موضوع ختم نمی‌شود. اینجا یک فضای کودکانه و شاد طراحی شده است که کودکان می‌توانند تا زمان آماده‌شدن غذایشان در آن بازی کنند. یک سالن برای برگزاری جشن‌های تولد و دورهمی‌های دوستانه هم دارد و هرازچندگاهی به‌مناسبت‌های مختلف، جشن‌های کودک و والدین برگزار می‌کند.

مرکز خرید مروارید گوهرشاد

صبر کنید. جذابیت‌های برج مروارید تمام نشده است. جایی به نام هلیوم پارک هم اینجاست که پر است از ترامپولین‌های بزرگ و غول‌پیکر. اینجا خوراک بچه‌ها و بزرگسالانی است که دوست دارند با ورجه‌ورجه‌کردن هیجانشان را تخلیه کنند. راستی یکی از شعبه‌های رستوران صفدری هم در این پاساژ قرار دارد. با یک جست‌وجوی ساده متوجه شهرت و کیفیت این رستوران می‌شوید. حتی اگر قصد خرید از مروارید را ندارید برای امتحان غذا حتماً به مروارید سر بزنید. افرادی که رستوران صفدری مروارید را انتخاب کرده‌اند از انواع چلوگوشت‌ها و شیشلیک‌های این رستوران تعریف کردند؛ فرصت غذاخوردن در این رستوران را از دست ندهید.

مزون‌های اطراف

بلوار فردوسی و خیابان مهدی که چند قدمی میدان جانباز است، به مزون‌های شیک و خاص معروف شده. در این راسته خیابان ده‌ها مزون معروف وجود دارد که اکثرشان لباس‌های مجلسی زنانه تولید می‌کنند. اگر شما هم اهل پوشیدن لباس‌های دست‌دوز و خاص هستید، سری به این خیابان بزنید. البته یادتان باشد که قیمت‌های این کارها متناسب با زحمتی که برایشان کشیده شده، کمی بیشتر از سایر نمونه‌های بازاری‌شان است.

کیان سنتر مشهد یکی از جذاب‌ترین مراکز خرید مشهد است. اکثر افرادی که خیابان جانباز را دیده‌اند اعتقاد دارند کیان با همه ساختمان‌های اطرافش متفاوت است و نقطه عطف این خیابان به حساب می‌آید. ره بال آسمان با تمام وجود آرزومند است که سفر شما به مشهد و بازدیدتان از کیان سنتر با دلی خوش همراه باشد. اگر هنوز بلیط هواپیما خریداری نکرده‌اید، می‌توانید سری به سایت ما بزنید و بهترین پرواز را انتخاب کنید. ممنونیم که تا پایان ماجرا همراه ما بودید. نظر و امتیاز شما به ما انرژی می‌دهد؛ منتظر انرژی‌های شما هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.