مجتمع تجاری پروما مشهد | تلفیقی از بازارگردی، رستوران‌گردی و تفریح

0

سفر به کلان شهری مانند مشهد با هیجان‌های بسیار همراه است؛ دیدنی‌های متنوع، تفریحات گوناگون و از همه مهم‌تر مراکز خرید پرعجایب. اینکه می‌گوییم مراکز خرید مشهد پر از شگفتی است، دلیل دارد. ممکن است مرکز خرید در ذهن شما ساختمانی بلند با مغازه‌های گوناگون باشد که مراکز خرید لوکس مشهد قسمت‌های مختلف دارند، از مغازه‌های خرید گرفته تا فودکورت و شهربازی در این پاساژها وجود دارند. پروما مشهد یکی از همین مراکز لوکس و پر از امکانات است. آماده‌اید تا طبقه به طبقه پروما را بگردیم و خاطره بسازیم؟ همراه ما باشید.

پروما مشهد کجاست؟ | آدرس + مسیر دسترسی

پروما مشهد کجاست؟

مرکز خرید پروما در یکی از مشهورترین خیابان‌های مشهد واقع شده است. این خیابان پر است از مراکز خرید مختلف و پاساژهای گوناگون. در این پاساژها هرآنچه بخواهید پیدا می‌شود. اگر اهل بازارگردی باشید، حتماً نام این خیابان مشهد را شنیده‌اید؛ درست حدس زدید درباره خیابان جانباز مشهد صحبت می‌کنیم. خیابان جانباز تا چشم کار می‌کند پاساژ و مرکز خرید دارد. فروشگاه پروما مشهد هم عضوی از خانواده جانباز است. اکثر مسافران مشهد با وسایل عمومی به این شهر سفر کرده‌اند و سؤال اساسی این مسافران این است چطور به پروما برسیم؟

مرکز خرید پروما مشهد

تاکسی‌ها آسان‌ترین راه هستند؛ از همه جای مشهد می‌توانید تاکسی بگیرید و به جانباز بروید. اگر خواستید از حرم با اتوبوس به این خیابان بروید، می‌توانید از خطوط 830،831 و 12 استفاده کنید. خط اتوبوس 12 از ورودی شیخ طوسی حرم یا همان ابتدای خیابان شیرازی به طرف وکیل آباد حرکت می‌کند. این خط قبل و بعد از پروما ایستگاه دارد. اتوبوس خط 42 هم از پایانه شهید جوان و پایانه الهیه به طرف این مرکز خرید حرکت می‌کند؛ ایستگاه این خط بعد از پروما قرار دارد و باید کمی از مسیر را برگردید. متأسفانه باید مسافران را از مترو ناامید کنیم؛ چراکه مترو برای جانباز ایستگاه ندارد.

اطلاعات بازدید از پروما مشهد

آدرسمشهد، میدان جانباز، مرکز خرید پروما
شماره تماس051376374015
ساعات کاری9 صبح تا 12 شب
آدرس سایتhttps://promagroup.ir

فاصله پروما تا حرم

فاصله پروما تا حرم حدود ۷ کیلومتر است. البته از آنجایی که مسیر در اکثر مواقع شلوغ و پرترافیک است، حداقل ۲۰ تا ۴۰ دقیقه طول می‌کشد تا با ماشین شخصی یا اتوبوس بی‌آرتی از حرم به این مجتمع تجاری برسید. در بخش قبلی گفتیم که چه اتوبوس‌هایی از حرم به سمت پروما می‌روند.علاوه بر این‌ها تاکسی‌های زرد دور حرم هم می‌توانند شما را به پروما برسانند. اگر هم اهل تاکسی‌های اینترنتی باشید که چه بهتر. با قیمتی معقول‌تراز تاکسی‌های داخل شهر، به پروما می‌رسید.

معرفی پروما مشهد

معرفی پروما مشهد

پروما مشهد تنها پرومای ایران نیست. چند سال پیش پروژه‌ای به نام پروژه رفاهی و ملی ایران افتتاح شد که آن را به اختصار پروما نامیده‌اند. این پروژه چندین مجموعه دارد که فروشگاه‌ها و مراکز تجاری یکی از این مجموعه‌هاست. یکی از شعبه‌های این پروژه در مشهد و شعبه‌های دیگر فروشگاه پروما در قزوین و اردبیل قرار دارند. فروشگاه بزرگ پروما مشهد در سال 1383 افتتاح شد. این مرکز در 4 طبقه خود حدود 1300 واحد تجاری را جا داده است. البته این تعداد واحد تجاری بدون احتساب هایپرمارکت و شهربازی و پارکینگ طبقاتی است. اکثر اجناسی که در پروما به فروش می‌رسند از برندهای مشهور ایرانی و غیرایرانی هستند. نظراتی که درباره این فروشگاه ذکر شده‌اند همه رضایت مشتریان از کیفیت اجناس و برخورد عالی فروشندگان را نشان می‌دهد.

امکانات مرکز خرید پروما

امکانات مرکز خرید پروما

مراکز خرید باید امکانات کاملی داشته باشند تا بتوانند رضایت مشتری‌ها را به دست آورند. سیستم گرمایش و سرمایش یکی از مهم‌ترین امکاناتی است که باید در مراکز خرید وجود داشته باشند. این سیستم در پروما به‌خوبی کار می‌کند و هوای داخل ساختمان همیشه مطبوع است؛ چه در سرمای زمستان و چه در گرمای تابستان. گمشدن کودکان یا اشتباهات انسانی مثل جابه‌جاشدن خریدها چیزی است که در مراکز خرید بسیار اتفاق می‌افتد؛ مراکز خرید برای رفع این مشکل سیستم پیجینگ را تعبیه کرده‌اند که پروما هم این سیستم مرکزی را دارد.

وجود دستگاه‌های ATM از واجبات هر مرکز خرید است؛ لازم نیست تکرار کنیم که پروما این فاکتور را هم رعایت کرده است؟ جای خالی چیزی را احساس نمی‌کنید؟ درست است درباره پارکینگ پروما مشهد نگفتیم؛ پروما پارکینگی با ظرفیت 2000 خودرو دارد که نگرانی گردشگران درباره جای پارک و امنیت و تابلوی پارک ممنوع را رفع می‌کند. واقعاً جای آن است که بگوییم آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری.

تفریح در پروما مشهد

تفریح در پروما مشهد

همه می‌دانیم که خریدکردن تفریحی جذاب برای خانم‌هاست؛ اما پروما خواسته این تفریح را برای گردشگران مفرح‌تر کند. برای همین به‌غیر از فروشگاه‌های متفاوت، بخش‌های جالبی هم به فروشگاه اضافه کرده است. وجود این بخش‌ها باعث شده در راهنمای سفر به مشهد نام پروما جایگاه ویژه داشته باشد. آماده هیجان‌ هستید؟

بازارگردی

بازارگردی

بازارگردی که عضو جدانشدنی از بدنه پروماست. مرکز خرید پروما حجت را برای خریداران تمام کرده است؛ چه از نظر تنوع اجناس و چه از نظر کیفیت محصولات. کیف، کفش، پوشاک، محصولات آرایشی، محصولات بهداشتی، سیسمونی، ملزومات آشپزخانه و غیره محصولاتی هستند که در پروما به‌فروش می‌رسند. تا اینجا پروما هم مانند بقیه بود؛ تفاوت پروما با بقیه مراکز خرید از تنوع برندها شروع می‌شود. ممکن است شما به دنبال برندهای خارجی مشهور باشید؛ پروما برای شما انتخاب دارد. اگر هم به دنبال حمایت از تولید داخل هستید؛ باز هم پروما گزینه‌هایی برای ارائه دارد. سوغات مشهد مثل زرشک و زعفران و خشکبار از دیگر اجناس مرغوب پروما مشهد هستند.

شهربازی جنگلی

شهربازی جنگلی پروما مشهد

خریدکردن با کودکان کوچک حوصله‌ای بزرگ می‌خواهد. امکان ندارد در مرکز خریدی صدای گریه کودکان شنیده نشود و مادری ناراحت دیده نشود. البته مشکل از کودکان نیست؛ کودکان عشق بازی هستند و بزرگسالان عشق خرید. برای اینکه توافقی عادلانه میان این دو گروه برقرار شود، مرکز خرید پروما شهربازی نقلی برای کودکان آماده کرده است. بزرگسالان لازم نیست تا اتمام بازی کودکان همراه آن‌ها بمانند؛ چراکه وسایل شهربازی استاندارد و ایمن است. کودکان 1 تا 4 سال می‌توانند از شهربازی جنگلی پروما استفاده کنند. این شهربازی در آخرین طبقه مرکز خرید ساخته شده است. امکانات این شهربازی قابل قبول است و می‌توانیم آن را یکی از جاهای تفریحی مشهد برای کودکان به حساب بیاوریم.

سالن بولینگ و بیلیارد

سالن بولینگ و بیلیارد

جدای از کودکان، گروه دیگری هم هستند که خریدکردن را دوست ندارند؛ آقایان اکثریت این جامعه را تشکیل می‌دهند. اگر دقت کرده باشید، افرادی که در این دسته قرار می‌گیرند، معمولاً در اولین مغازه‌ها خریدشان را انجام می‌دهند. پروما مشهد سعی کرده دل این افراد را هم به دست بیاورد. وجود سالن بولینگ و بیلیارد این حرف را تصدیق می‌کند. کسانی که دوست ندارند از این فروشگاه به آن یکی بروند و به اجناس نگاه کنند، می‌توانند در این سالن‌ها سرگرم تفریح شوند. اگر از چالش خوشتان می‌آید، حتماً باید به این سالن سربزنید؛ با ورود به سالن متوجه می‌شوید که رقابتی خاموش در جریان است. مراقب باشید که از غافله این رقابت جا نمانید.

وی آر کلاب (واقعیت مجازی)

وی آر کلاب (واقعیت مجازی)

وی آر کلاب‌ها یکی از جذاب‌ترین تفریحات برای نسل جوان است. امکان ندارد نوجوان یا جوانی همراه شما باشد و با خواندن نام این بازی با شوق به طرف سالن مربوطه حرکت نکند. در این کلاب شما عینکی به چشم می‌زنید و چیزهایی را تجربه می‌کنید که در واقعیت اصلاً وجود ندارد؛ اما می‌تواند احساسات شما را تحریک کند. هیجان زیادی در فضای این بازی وجود دارد؛ این هیجان توانسته افراد بسیاری را وابسته خود کند. افرادی زیادی به پروما مشهد می‌روند تا از واقعیت مجازی لذت ببرند.

لیزر تگ

لیزر تگ

زندگی امروزه اکثر ما شامل نشستن و نشستن است؛ حتی زمان تفریح هم ما فعالیت چندانی نداریم؛ مثلاً به پارک می‌رویم و آنجا هم لم می‌دهیم. از طرفی افرادی هم هستند که عاشق بازی‌های مهیج‌اند؛ این افراد در هر مانیتوری که در دسترشان است تعدادی بازی نصب کرده‌اند تا فرصتی را برای تفریح از دست ندهند. در هرکدام از این دو دسته که قرار می‌گیرید نباید تجربه لیزر تگ را در مرکز خرید پروما از دست بدهید. لیز تگ به این صورت است که شما گروهی دوستانه تشکیل می‌دهید و با تفنگ‌های لیزری به جنگ گروه مقابل می‌روید. یکی از جاهای دیدنی مشهد که لیزر تگ دارد، پروما است؛ پس از این فرصتی که در دسترستان قرار دارد نهایت استفاده را بکنید.

سایر مراکز خرید نزدیک به پروما

مرکز خرید نیکا

مرکز خرید نیکا

مرکز خرید نیکا از مراکز خرید لوکس مشهد به حساب می‌آید. این مرکز خرید در سال 1393 ساخته شد. لوازم خانگی، عطر، پوشاک، کیف و کفش از اجناس این فروشگاه هستند. مشتریان ثابت نیکا مشهد ساکنان مشهد هستند؛ چراکه اجناس این فروشگاه قیمت مناسب و کیفیت خوبی دارد. این مرکز خرید درست در کنار پروما و در خیابان جانباز قرار دارد.

مجتمع تجاری اداری پاژ

مجتمع تجاری اداری پاژ

 پاژ را افراد بازارگرد به‌خوبی می‌شناسند. این پاساژ در جانباز مشهد از شهرت خوبی برخوردار است. قیمت اجناس در این پاساژ بالاتر از دیگر مراکز است؛ چراکه اجناس از برندهای مختلف هستند. قیمت‌های پاژ نزدیک به قیمت‌های مرکز خرید پروما و گاهی بیشتر است. پاژ 25 طبقه دارد که 5 طبقه آن را پارکینگ تشکیل داده است. فودکورت این پاساژ نزدیک وعده‌های غذایی خیلی شلوغ می‌شود. اگر می‌خواهید غذایتان را در آرامش سرو کنید و کیفیت غذایتان پایین نیاید، بهتر است قبل از این وعده‌ها به فودکورت مراجعه کنید. خیلی از ملزومات خانه و آشپزخانه را هم می‌توانید از هایپرمارکت هایپرمی پاژ تهیه کنید.

مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد

مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد

پاساژ مروارید جایگاه ویژه‌ای برای گردشگران دارد. این پاساژ سعی کرده هرآنچه که یک گردشگر نیاز دارد را مهیا کند و بتواند مشتری‌ها را هرچه بیشتر در محیط پاساژ نگه دارد. پاساژ مروارید باشگاه، شهربازی، رستوران و 105 واحد تجاری دارد که هرکدام از این امکانات را برایتان توضیح می‌دهیم. رستوران صفدری یکی از مشهورترین رستوران‌های مشهد است. فضای این رستوران لوکس و پر از زرق‌وبرق است. جدای از محیط جذاب، غذاهای این رستوران هم طعمی بهشتی دارند.

مجتمع تجاری مروارید گوهرشاد

شهربازی برج مروارید از شهرت بسیاری برخوردار است. این شهربازی در طبقات 4 و 5 واقع شده است و به پارک هلیوم شهرت دارد. این پارک نخستین پارک پرشی ایران است که برای رده‌های مختلف سنی آماده شده است. والیبال ترامپولین، بسکتبال ترامپولین، صخره‌نوردی، نینجا کورس، ژیمناستیک، فری جامپینگ و بازی‌های واقعیت مجازی مجموعه پارک هلیوم را تشکیل داده است. پاساژ مروارید گوهرشاد همسایه پروما مشهد است. حتی اگر قصد خرید از مروارید را ندارید، برای تجربه هیجان در هلیوم پارک حتماً به این پاساژ مراجعه کنید.

کیان سنتر شعبه ۱ و ۲

کیان سنتر شعبه ۲

کیان سنتر 1 و 2 بزرگ‌ترین مجموعه در خیابان جانباز هستند و فاصله بیشتری با مرکز خرید پروما دارند. مرکز کیان سنتر اول مخصوص خرید و کیان سنتر دوم برای خرید و بازی ساخته شده است. فودکورت، هایپرمارکت، شهربازی آجری، سالن بولینگ و بیلیارد از قسمت‌های جذاب این پاساژ دو شعبه‌ای هستند. کودکان 1 تا 9 ساله می‌توانند زمانشان را در شهربازی آجری بگذرانند و بزرگسالان عشق ورزش می‌توانند به سالن بولینگ و بیلیارد مراجعه کنند. واحدهای تجاری کیان متنوع هستند؛ این پاساژ از هر وسیله‌ای بهترین را آماده کرده است. می‌دانیم که قیمت بهترین‌ها زیاد هستند؛ پس آماده مواجه‌شدن با قیمت‌های بالا باشید.

سخن پایانی

خیابان جانباز مرکز پاساژهای لوکس و اجناس برند است و پروما مشهد هم عضوی از این خانواده گران‌قیمت است. قدیمی‌ها چه خوب می‌گویند هیچ گرانی بدون حکمت نیست؛ پس درباره خریدها نگران نباشید. اجناس این مراکز امتحانشان را به‌خوبی پس داده‌اند. ره بال آسمان قدردان همراهی شما در این گردش است. امیدواریم که همسفر خوبی برای شما باشیم. اگر این گردش را دوست داشتید، به ما امتیاز دهید و نظراتتان را بنویسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.