مرکز خرید کوروش تهران | از بزرگ‌ترین مراکز خرید ایران

5

این روزها در گوشه‌وکنار تهران، مراکز خرید بسیار بزرگی احداث می‌شوند که از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را می‌توان در آن‌ها یافت. در محدوده غرب در سال 1393، یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران با نام مرکز خرید کوروش افتتاح شد. این مرکز خرید دارای طبقات متعدد است و یک مرکز تجاری، فرهنگی و تفریحی به حساب می‌آید. در این مقاله قصد داریم تا شما را هر چه بیشتر با مرکز خرید کوروش، این ابر سازه غرب تهران آشنا کنیم. با ره بال آسمان همراه باشید.

فهرست مطالب

مرکز خرید کوروش کجاست؟

مرکز خرید کوروش در بزرگراه ستاری شمال و نبش خیابان پیامبر مرکزی قرار گرفته است. دسترسی به این مرکز خرید از خیابان ستاری شمال و همچنین پیامبر مرکزی امکان‌پذیر است. در صورتی که با وسیله نقلیه شخصی به این مرکز خرید مراجعه کرده‌اید، باید وارد لاین کندرو بزرگراه ستاری شمال شده و سپس به سمت خیابان پیامبر مرکزی تغییر مسیر دهید. ورودی پارکینگ مرکز خرید کوروش در این خیابان قرار دارد.

مرکز خرید کوروش را بهتر بشناسید

پروژه ساخت مرکز خرید کوروش به دست شرکت هولدینگ گلرنگ در سال 1388 آغاز شد و نهایتاً این مرکز خرید عظیم در سال 1393 به بهره‌برداری رسید. زمانی که پروژه ساخت کوروش کلید خورد، چنین مرکز خرید بزرگ و چند منظوره‌ای در تمام ایران وجود نداشت. امروزه کوروش، یکی از جامع‌ترین مراکز خرید در تمام ایران به شمار می‌آید. پاساژ کوروش در زمینی به وسعت 9هزار و 500 متر بنا شده است و 18 طبقه دارد که 9 طبقه آن در بخش زیرزمینی ساخته شده است و کاربری پارکینگ دارد و 9 طبقه دیگر روی سطح زمین قرار دارند.

دلیل شلوغی مرکز خرید کوروش چیست؟

نمایی از شلوغی مرکز خرید کوروش

یافتن مرکز خرید کوروش اصلاً کار دشواری نیست. اگر از بزرگراه ستاری شمال عبور کنید، بازار کوروش دقیقا در همان جایی قرار دارد که بسیار شلوغ شده و اکثراً ترافیکش سنگین است. پاساژ کوروش تقریباً در تمامی روزهای سال شلوغ است. اگر تا به حال از این پاساژ دیدن نکرده باشید، حتماً از خودتان می‌پرسید که چرا پاساژ کوروش تا این حد شلوغ است؟

در وهله اول باید بدانید که مرکز خرید کوروش یک مرکز خرید جامع و کامل در استان تهران است. این یعنی شما در این مرکز خرید هر آنچه نیاز داشته باشید را می‌توانید تهیه کنید. اصلاً مهم نیست که قصد خرید مایحتاج منزل خود را دارید یا اینکه می‌خواهید لوازم آرایشی‌بهداشتی و لباس بخرید. در این مرکز خرید، تنوع بی‌نظیری از انواع فروشگاه‌ها حضور دارند. در وهله دوم افرادی که به دنبال خرید برند‌های اصلی یا همان اورجینال هستند، جذب پاساژ کوروش می‌شوند؛ زیرا در این مرکز خرید بزرگ، صدها برند معتبر خارجی و داخلی حضور دارند که همگی دارای کیفیت مطلوب هستند. جالب است بدانید که به‌صورت کلی بیش از 500 واحد تجاری در متراژ مختلف داخل پاساژ کوروش مشغول به کار هستند.

نمایی از سقف مجتمع کوروش

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، پاساژ کوروش یک مرکز تجاری، فرهنگی و تفریحی در شمال ایران است. در این پاساژ عظیم الجثه، پردیس سینمایی کوروش وجود دارد که دارای چندین سالن سینمای بسیار مجهز و امروزی است. یک طبقه کامل از این مرکز خرید به شهربازی سرپوشیده اختصاص یافته است و فودکورتی بسیار بزرگ نیز در بازار کوروش به چشم می‌خورد. در حقیقت باید گفت که مرکز تجاری کوروش یک پکیج کامل از جاهای تفریحی تهران محسوب می‌شود و به همین خاطر تقریباً در همه روزهای سال شلوغ است.

چه برندهایی را می‌توانیم در پاساژ کوروش پیدا کنیم؟

در این مرکز خرید می‌توانید اکثر برندهای ایرانی و بین‌المللی را بیابید. اگر سری به لیست مغازه های پاساژ کوروش بزنید، خواهید دید که برندهای معتبر فراوانی در این پاساژ مشغول به کار هستند. در بین لیست مانتو فروشی‌های کوروش و لیست ساعت فروشی‌های کوروش نیز می‌توانید برندهای بین‌المللی متعددی را مشاهده کنید. از بین تمام فروشگاه‌ها، برندهای زیر بیش از همه شهرت یافته‌اند:

  • اسکچرز | Skechers؛
  • ریباک | Reebok؛

تصویری از مغازه برند آدیداس در بوشهر

  • آدیداس | Adidas؛
  • پوما | PUMA؛

نمایی از ال سی وایکیکی

  • ال سی وایکیکی | LC Waikiki؛
  • میثم عطر؛
  • ایوروشه | Yves Rocher؛
  • سوآچ | Swatch؛

نمایی از برند سرجیو

  • سرجیو | SERGIO؛
  • اورسی | ORSI؛
  • میس اسمارت | Miss Smart؛
  • جیوکس | Geox؛
  • نوین چرم؛
  • مارال چرم؛
  • 361 درجه؛
  • نشر چشمه.

راهنمای طبقات مرکز خرید کوروش

همان طور که اشاره کردیم، این مرکز خرید دارای 18 طبقه است که 9 طبقه آن زیر زمین و 9 طبقه دیگر آن روی زمین قرار دارند. اگر به پنل آسانسور کوروش دقت کنید، خواهید دید که برخی از طبقات با حرف B، برخی دیگر با حرف F و یک طبقه با حرف G نشان داده شده است. طبقاتی که با حرف B نشان داده می‌شوند، طبقات زیر همکف، طبقاتی که با حرف F نشان داده می‌شوند، طبقات روی همکف و طبقه‌ای که با حرف G نشان داده می‌شود، طبقه همکف است. همچنین طبقه‌ای که با حرف P نشان داده می‌شود، نشان دهنده پارکینگ مجموعه است.

  • هایپراستار مارکت کوروش

نمایی از هایپراستار مارکت کوروش

پروژه پاساژ کوروش یک پروژه چند منظوره کامل است. سازنده آن تلاش داشته تا با احداث این مرکز خرید، همه نیازهای مردم منطقه را بر آورده کند. از این رو در طبقه B2، یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار قرار دارد که در سطح ایران بسیار مشهور است. شما می‌توانید از فروشگاه هایپراستار مارکت کوروش، تمامی مایحتاج خود را تهیه کنید. این فروشگاه همه روزه از ساعت 9 صبح تا ۱۱ شب آماده خدمت‌رسانی به مشتریان خود است.

  • بورس موبایل کوروش

اگر قصد خرید تلفن همراه یا وسایل جانبی آن را دارید و اصلاً فرصت رفتن به بازار موبایل مرکزی واقع در خیابان حافظ را ندارید، فقط کافی است سری به بازار کوروش بزنید. طبقه اول یا همان F1 این بازار به بورس موبایل اختصاص داده شده است و تمامی فروشنده‌های تلفن همراه و تجهیزات جانبی آن، در همین طبقه حضور دارند. البته لازم به ذکر است که دو واحد تجاری مرتبط با موبایل در طبقه همکف نیز مشغول به کار هستند.

  • بورس طلا کوروش مال

طبقات B1 و B2 مرکز خرید کوروش به بورس فروش انواع طلا و جواهرات اختصاص یافته است. اگر قصد خرید جواهرات از فروشگاه‌های برند و معتبر دارید، کوروش مال گزینه‌ای مناسب برای شما محسوب می‌شود. امنیت این طبقه را یک تیم امنیتی حرفه‌ای برقرار می‌کنند. حضور آن‌ها به شما اجازه می‌دهد تا با خیال راحت خرید کنید.

امکانات تفریحی و فرهنگی مرکز خرید کوروش

بارها اشاره کردیم که کوروش یک مرکز تجاری، فرهنگی و تفریحی است. در این قسمت قصد داریم تا شما را با تمامی امکانات سرگرم‌کننده این مجموعه آشنا کنیم.

  • پردیس سینمایی کوروش

نمایی از پردیس سینمایی کوروش

یکی از مهیج‌ترین بخش‌های تفریحی پاساژ کوروش، پردیس سینمایی آن است. طبقات F3,F4 و F6 پاساژ کوروش به پردیس سینمایی آن اختصاص داده شده است. در مجموع فضایی بالغ بر 16هزار مترمربع به این پردیس سینمایی تعلق دارد و می‌توان گفت که لقب یکی از بهترین و بزرگ‌ترین پردیس‌های سینمایی در ایران را به دوش می‌کشد. مجموعا 12 سالن مختلف در این پردیس سینمایی وجود دارد که همگی سالن‌های چندمنظوره کنسرت، آمفی‌تئاتر و البته سینما هستند. این سالن‌ها مجموعاً گنجایش ۳ هزار و 200 مهمان را دارند و در ساخت آن‌ها از بهترین تجهیزات روز اروپا استفاده شده است. بد نیست بدانید که سالن‌های این پردیس سینمایی، بر اساس اسامی سینما‌های قدیمی ایران همانند لاله‌زار، رکس، فاروس و غیره نام‌گذاری شده‌اند.

راهنمای سالن‌های پردیس سینمایی کوروش

به‌صورت کلی طبقات سوم، چهارم و ششم پاساژ کوروش به پردیس سینمایی اختصاص داده شده است. در این قسمت راهنمای دقیقی از سالن‌های این پردیس سینمایی را به شما عزیزان ارائه می‌دهیم.

طبقه F3: گیشه فروش بلیت؛

طبقه F4: سالن شماره یک، گراند سینما یا همان سالن شماره دو، سینما فاروس یا همان سالن شماره سه، سینما لاله‌زار یا همان سالن شماره چهار، سینما مایاک یا همان سالن شماره پنج، سینما خورشید نو یا همان سالن شماره شش، سینما نادر؛

طبقه F6: سالن شماره هفت، سینما البرز یا همان سالن شماره هشت، سینما شهرزاد یا همان سالن شماره نه، سینما کریستال یا همان سالن شماره ده، سینما متروپل یا همان سالن شماره یازده، سینما رکس یا همان سالن شماره دوازده، سینما ایران.

  • سالن‌های همایش کوروش مال

نمایی از سالن‌های همایش کوروش مال

اگر قصد برگزاری سمینار، کنفرانس، کنسرت، جشنواره، کارگاه آموزشی، نمایشگاه یا هر گونه رویداد اجتماعی را دارید، باید بدانید که مرکز خرید کوروش دارای 5 سالن کاملا مجهز است. در صورت تمایل برای برگزاری هر گونه رویداد در این سالن‌های مجهز، می‌توانید با مدیریت مجموعه هماهنگی لازم را انجام دهید.

آدرس: طبقه F3، واحد اداری پردیس سینمایی کوروش

شماره تماس: 9-44971928-021

  • شهربازی ژوپیتر کوروش

نمایی از شهربازی ژوپیتر کوروش

طبقه دوم کوروش مال، ایستگاهی برای تجربه لذت و تفریح واقعی است. در این طبقه شهربازی سرپوشیده بسیار مهیجی وجود دارد که شامل 110 وسیله بازی بی‌نظیر می‌شود. در این شهربازی شما می‌توانید از بازی‌های مهیجی همانند سوپربایک، النز، کنسول بازی ایکس باکس، انواع دستگاه‌های مکانیکی، ایرهاکی، استخر توپ، ترامپولین، مینی بولینگ، فوتبال دستی، دارت، چکش قدرتی و ده‌ها بازی هیجان‌انگیز دیگر لذت ببرید.

همان طور که می‌دانید شاید خرید و پاساژ‌گردی برای کودکان، چندان مهیج و لذت‌بخش نباشد. به همین خاطر چه بهتر که در حین خرید، زمانی را به تفریح کودکان خود اختصاص دهیم. البته شاید این موضوع فقط به اسم کودکان و به کام بزرگسالان باشد؛ زیرا در این مجموعه بسیاری از جوانان نیز مشغول بازی و سرگرم‌کردن خود هستند!

  • اتاق فرار کوروش مال

مدتی می‌شود که بازی اتاق فرار در ایران نیز مطرح شده است. در این بازی یک سناریو معمایی بسیار جذاب وجود دارد که شما نقش اصلی آن را بازی می‌کنید. در تمامی سناریوها، شما باید چندین معمای پیچیده را حل کنید و نهایتاً از اتاقی که درون آن قرار دارید، فرار کنید. این بازی بسیار سرگرم‌کننده است و می‌توانید آن را به صورت گروهی انجام دهید. اتاق فرار کوروش مال در طبقه F2 قرار دارد و می‌توانید بین چندین سناریو مختلف، یکی را انتخاب کنید.

ساعت بازدید10 صبح تا 11 شب
شماره تماس02144971450
انواع سناریوفرار از زندان، معمای تسلا، سرقت از بانک، متل بوداپست اتاق 313، فریتز هابر
آدرسپاساژ کوروش، طبقه F2، راهرو 0، پلاک 2001

تراریوم کوروش مال

اگر به گل و گیاه علاقه‌مند هستید، حتماً سری به تراریوم کوروش مال بزنید. در این بخش از پاساژ کوروش، از گونه‌های خاص گیاهی در آکواریوم‌های شیشه‌ای نگهداری می‌کنند و شما می‌توانید از دیدن آن‌ها لذت ببرید. در بین گونه‌های مختلف گیاهان، باید به انواع گیاهان حاره‌ای اشاره کرد که فقط در کشورهای آسیای میانه، آمریکای جنوبی، آفریقا و استرالیا رشد می‌کنند. گونه‌های خاصی از گیاهان همچون موز، سرخس پهن‌برگ، پلومریا، میلنیوم و غیره را می‌توانید در این بخش تماشا کنید.

آدرس: ورودی شمالی کورش مال، بورس موبایل

آشنایی با کافه و رستوران‌های کوروش مال

اگر اهل رستوران‌گردی هستید، باید بدانید که در کوروش مال فضایی با وسعت هزار و 600 مترمربع به فودکورت اختصاص داده شده است. در فودکورت کوروش که داخل طبقه دوم مجموعه قرار دارد، می‌توانید انتخابی آزاد بین انواع برندهای رستوران، کافه و فست‌فود داشته باشید. در ادامه شما را با رستوران‌های این مجموعه بیشتر آشنا می‌کنیم.

  • رستوران روف گاردن کوروش مال

تصور کنید که پشت‌بام طبقه نهم یک مجتمع عظیم چه چشم‌انداز زیبایی خواهد داشت. در کوروش مال می‌توانید غذای خود را در بخش روف‌گاردن میل کنید که یکی از زیباترین روف‌گاردن‌ها در تمام ایران به شمار می‌آید. رستوران روف گاردن کوروش انواع غذاهای سنتی و محلی، فست‌فود، غذاهای بین‌المللی و ایرانی را سرو می‌کند. البته اگر شرایط جوی نامساعد باشد، امکان استفاده از روف‌گاردن وجود ندارد.

  • کافه‌های کوروش

تقریباً در هر طبقه از کوروش مال، می‌توانید شاهد فعالیت حداقل یک کافه باشید. در طبقات B2,B1,G,F1,F3 و F4 انواع کافه و مغازه‌های آبمیوه بستنی مشغول فعالیت هستند. همچنین اگر می‌خواهید فضایی مجاز برای سیگارکشیدن داشته باشید، می‌توانید به کافه‌هایی که در طبقات F1 و F5 قرار دارند مراجعه کنید.

  • سایر رستوران‌های کوروش

با وجود آنکه طبقه دوم کوروش مال به فودکورت مجموعه اختصاص داده شده است؛ اما در طبقات F4 و F5 می‌توانید شاهد فعالیت برخی رستوران‌ها و فست‌فود‌های دیگر نیز باشید.

امکانات و خدمات مرکز خرید کوروش

در این بخش قصد داریم تا شما را با امکانات رفاهی و خدماتی مرکز خرید کوروش تهران بیشتر آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

  • خانه کودک کوروش

گشت‌وگذار در فروشگاه‌های بزرگ هرچقدر برای ما جذاب و هیجان‌انگیز است، برای کودکان کسالت‌آور خواهد بود. به همین خاطر خانه کودک کوروش در طبقه سوم مجموعه تعبیه شده است تا کودکان بتوانند در حالی که شما مشغول گردش و خرید هستید، از زمان خود بهترین بهره را ببرند. در این مرکز فرهنگی، کودکان می‌توانند در دوره‌های آموزشی، تربیتی و هنری سرگرم باشند و آن‌ها نیز همانند شما از حضور در کوروش مال لذت ببرند.

آدرس: طبقه F3 
 ساعات کاری: از 10:30 صبح تا ۱۱ شب

پارکینگ کوروش

نمایی از پارکینگ کوروش

در کوروش مال 7 طبقه پارکینگ با ظرفیت هزار و 600 خودرو در اختیار مراجعه‌کنندگان قرار خواهد گرفت که حدود 600 واحد متعلق به مالکان و هزار واحد برای مهمانان است. در این پارکینگ نظارت مداوم به وسیله دوربین مدار بسته انجام می‌شود و نگهبانان از وسیله نقلیه شما محافظت می‌کنند. همچنین پارکینگ مجهز به سیستم اعلان و اطفای حریق است که باعث می‌شود آسوده خاطر وسیله نقلیه خود را در این جایگاه قرار دهید. یافتن جای پارک آزاد در چنین پارکینگ بزرگی قطعاً دشوار است؛ اما باید بدانید در این پارکینگ از سنسورهایی استفاده شده است که در صورت خالی‌بودن جای پارک، چراغ نصب شده بالای فضای پارک به رنگ سبز و در غیر این صورت به رنگ قرمز در می‌آید. به این ترتیب می‌توانید به‌راحتی جای پارک مناسب پیدا کنید.

هزینه ورودیسه هزار تومان و تا یک ساعت اول رایگان، پس از آن به ازای هر یک ساعت 2500 تومان
ساعت دسترسی10 صبح تا 11 شب
آدرسپاساژ کوروش، طبقات P1 تا P7

اپلیکیشن کوروش مال

نمایی از اپلیکیشن کوروش مال

اگر سری به گوگل‌پلی یا اپ‌استور خود بزنید، می‌توانید اپلیکیشنی با نام «کوروش مال» بیابید. این اپلیکیشن امکانات متعددی دارد. در این اپلیکیشن امکان خرید بلیت سینما، خرید پکیج‌های مختلف شهربازی و اطلاع از سوابق خرید به‌صورت آنلاین وجود دارد. همچنین می‌توانید در اپلیکیشن کوروش مال به‌دنبال رستوران یا کافی‌شاپی بگردید که با سلیقه شما بیشتر همخوانی دارد.

کلاب مشتریان کوروش مال

اگر عضو باشگاه مشتریان کوروش مال شوید، می‌توانید اولین نفری باشید که خبر پیشنهاد ویژه به او می‌رسد. همچنین می‌توانید لیستی از فروشگاه‌های محبوب خود تهیه کنید و به انواع برندهای معتبر و مطرح دسترسی داشته باشید.

خدمات پزشکی، بهداشتی و سلامتی کوروش

بد نیست بدانید که کوروش مال به فکر سلامت مشتریان خود نیز بوده است و در این راستا بخش‌های مختلفی مشغول فعالیت هستند.

  • سلامت یار کوروش

سلامت یار در طبقه F5 لاین شرقی واقع شده است و انواع خدمات اورژانس را ارائه می‌دهد.

  • داروخانه

نمایی از داروخانه کوروش مال

در صورت نیاز به هر گونه دارو، می‌توانید به طبقه F3 جنب خانه بازی کودک مراجعه کنید.

  • ایستگاه ماساژ کوروش

نمایی از ایستگاه ماساژ کوروش

در این بخش انواع خدمات ماساژ با صندلی مخصوص و ریلکسیشن ارائه می‌شود و در ضلع غربی طبقه F2 قرار دارد.

سایر خدماتی که می‌توانید در کوروش مال دریافت کنید:

  • کارواش کوروش واقع در طبقه P1؛
  • خیاطی کوروش واقع در طبقه F1؛
  • نمازخانه واقع در ضلع شرقی طبقه F5؛
  • سرویس‌های بهداشتی در طبقات؛
  • بانک و خودپرداز؛
  • وای‌فای رایگان؛
  • رادیو کوروش.

جاذبه‌های دیدنی که در نزدیکی مرکز خرید کوروش قرار دارند

نمایی از مرکز خرید تیراژه

  • بوستان کاجی | 1.5 کیلومتر؛
  • مرکز خرید تیراژه | 3 کیلومتر؛
  • بوستان پرواز | 6 کیلومتر؛
  • بوستان نهج‌البلاغه | 6 کیلومتر؛
  • بوستان جوانمردان | 8.5 کیلومتر؛
  • بوستان پردیسان | 10 کیلومتر.

نمایی از پارک پردیسان

دسترسی به کوروش مال

برای دسترسی به مرکز خرید کوروش می‌توانید از خودروی شخصی یا وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید.

ساعات فعالیت۹ صبح تا ۱۱ شب
شماره تلفن02144971056
صفحه اینستاگرامkouroshmall@
وب‌سایتkouroshmall.com
آدرستهران، بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی
  • دسترسی به کوروش مال با وسیله نقلیه شخصی

نمایی از بزرگراه همت

برای این کار فقط کافی است خودتان را به هر یک از بزرگراه‌های همت یا حکیم برسانید و با توجه به تابلوهای راهنما، به سمت ستاری شمال حرکت کنید. توجه داشته باشید که برای استفاده از پارکینگ پاساژ، باید از لاین کندرو وارد شوید.

  • دسترسی به مرکز خرید کوروش با مترو

نمایی از مترو صادقیه

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به کوروش مال، ایستگاه مترو صادقیه یا ارم سبز است. دقیقاً جلوی درب این ایستگاه‌ها، اتوبوس‌هایی هستند که از ستاری شمال عبور می‌کنند و همگی آن‌ها جلوی پاساژ کوروش توقف دارند.

  • دسترسی به مرکز خرید کوروش با اتوبوس

اتوبوس‌های خط مترو صادقیه – جنت‌آباد و همچنین ارم سبز – پونک از ستاری شمال عبور می‌کنند و جلوی پاساژ کوروش توقف دارند.

  • دسترسی به مرکز خرید کوروش با تاکسی

نمایی از ایستگاه تاکسی تجریش

خطوط مختلف تاکسی از ستاری شمال عبور می‌کنند. شما می‌توانید از پایانه تاکسی میدان آزادی، جنت‌آباد، تجریش، شهرک اکباتان، ونک و غیره سوار بر تاکسی‌هایی شوید که از بزرگراه ستاری عبور می‌کنند. اصلاً مهم نیست که تاکسی شما دقیقاً به کوروش مال برسد، فقط کافی است از رانندگان محترم بپرسید که کدام خط از ستاری عبور می‌کند. اگر تاکسی از ستاری شمال عبور کرد، دقیقاً جلوی درب پاساژ پیاده خواهید شد؛ اما اگر تاکسی از ستاری جنوب عبور می‌کرد، می‌توانید آن طرف بزرگراه از خیابان پیاده شوید و با پل عابر پیاده مکانیزه به آن طرف بزرگراه بروید.

خب دوستان و همراهان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره مرکز خرید کوروش چیست؟ آیا تا به حال در این مرکز خرید حضور داشته‌اید؟ به نظر شما نقاط قوت و ضعف این پاساژ عظیم چیست؟ آیا ایران‌مال جایگزینی مناسب برای کوروش است؟ نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

ایستگاه‌های ارم سبز و صادقیه گزینه مناسبی برای دسترسی به این پاساژ محسوب می‌شوند.

ساعت کاری پاساژ کوروش از ساعت 9 صبح تا 11 شب است. البته پردیس سینمایی تا پاسی از نیمه شب نیز فعالیت می‌کند.

ورودی پارکینگ پاساژ کوروش در خیابان پیامبر مرکزی قرار دارد و باید از لاین کندرو بزرگراه ستاری استفاده کنید.

پاساژ کوروش مجموعاً 18 طبقه است که 9 طبقه زیرزمین و 9 طبقه روی زمین قرار دارد.

خیر، در حال حاضر امکان خرید اینترنتی از کوروش مال وجود ندارد.

0/5 (0 نظر)
5 نظرات
  1. نازگل می گوید

    واقعا همه چی تو کوروش مال عالیه، کاش کمی هم نشان از فرهنگ ایرانی توش پیدا میشد

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، ممنون از اینکه نظرتون رو با ما به اشتراک گذاشتین.

  2. مهدی می گوید

    یه مغازه هست
    کفش زنانه میفروشه
    یه کفش ازش خریدم هشت صد هزارتومن
    فردا توی صادقیه پشت ویترین مغازه دیدم چهارصد هزار تومن?
    من که بیخیالش نمیشم
    ولی حتما قبل خرید قیمت جاهای دیگرو بپرسید

    1. بانو تقیان می گوید

      مهدی عزیز، برا تجربه تلختون متأسفم.
      حق با شماست، توجه کنید که خیلی از فروشگاه‌ها بر اساس منطقه‌شون، قیمت‌گذاری می‌کنند. ضمن اینکه این روزها با افزایش قیمت همه چیز، بهتره قبل از خرید، چند جا قیمت بگیریم.

  3. امیر حسین می گوید

    سلام با مترو صادقیه بهتره یا ارم سبز

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.