مرکز خرید تیراژه تهران | تنوعی بی‌نظیر از صدها هزار قلم کالا

4

در دورانی که خبری از مراکز خرید پیشرفته و لوکس در استان تهران نبود، مرکز خرید تیراژه اولین مرکز خرید بزرگ و لوکس به حساب می‌آمد. قدمت این مرکز خرید به حدود 15 سال می‌رسد و هنوز هم به‌عنوان یکی از بهترین مراکز تجاری در تهران محسوب می‌شود. تیراژه تا سال 92، یکه‌تاز غرب تهران بود؛ پس از آن مرکز خرید تیراژه 2 نیز در منطقه سبلان افتتاح شد. در این مقاله قصد داریم تا شما را به‌صورت کامل با پاساژ تیراژه آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

مرکز خرید تیراژه کجاست؟

نمایی از مرکز خرید تیراژه

مرکز خرید تیراژه ابتدا در منطقه غرب تهران و میدان پونک افتتاح شد. همان طور که می‌دانید محدوده پونک یک منطقه بسیار شلوغ و پر‌تردد است؛ از این رو پونک را برای افتتاح شعبه اول مرکز خرید تیراژه در نظر گرفتند؛ اما پس از مدتی در سال 1392، شعبه دوم این مرکز خرید در خیابان سبلان و محدوده نظام‌آباد تأسیس شد.

آدرس پاساژ تیراژه 1: بزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از میدان پونک، حدفاصل بزرگراه حکیم و همت.

آدرس پاساژ تیراژه 2: تهران، اتوبان امام علی به سمت جنوب، خروجی شهید مدنی، جنب ایستگاه متروی مدنی.

معرفی مرکز خرید تیراژه 1

نمایی از سقف شیشه ای مرکز خرید تیراژه تهران تیراژه

پاساژ تیراژه یکی از مهم‌ترین مراکز خرید در غرب پایتخت محسوب می‌شود. این مرکز خرید با توجه به قدمت و سابقه خوبی که دارد، محل اطمینان بسیاری از مشتریان ثابت خود قرار گرفته است. به همین خاطر مشتریان تیراژه از تمامی مناطق تهران، برای خرید عازم این پاساژ می‌شوند. مرکز خرید تیراژه مجموعاً ۵ طبقه دارد که شامل منفی یک، همکف، طبقه یک، طبقه دو و طبقه سوم می‌شود. سازه اصلی تیراژه به‌صورت کاملاً مهندسی‌ساز طراحی شده است و با وجود سقفی شیشه‌ای و زیبا، در تمام روز مستقیماً از نور آفتاب استفاده می‌کند. از نظر طراحی و معماری، هنوز هم بعد از گذشت 15 سال، تیراژه یکی از زیباترین مراکز خرید تهران به شمار می‌آید. حتی طراحی داخلی پاساژ به شکلی انجام شده است که در هر طبقه می‌توانید طبقات دیگر را نیز مشاهده کنید.

راهنمای طبقات پاساژ تیراژه یک

نمای دیگرمرکز خرید تیراژه

همان طور که اشاره کردیم، مرکز خرید تیراژه دارای ۵ طبقه است. در این قسمت قصد داریم تا شما را با راهنمای طبقات مختلف این پاساژ عظیم و لوکس بیشتر آشنا کنیم.

  • طبقه منفی یک مرکز خرید تیراژه

نمایی از طبقه منفی یک مرکز خرید تیراژه

در طبقه منفی یک، حدود 40 واحد صنفی مشغول به کار هستند. بر اساس سیاست‌گذاری انجام‌شده، این طبقه به فروشگاه‌های کودک و سیسمونی تعلق دارد. هر فروشگاه این طبقه، برند خاصی را ارائه می‌دهد و کیفیت محصولات تمامی آن‌ها تضمین شده است. با توجه به تعداد زیاد کسبه فعال در طبقه منفی یک، تقریباً می‌توان گفت که هر نوع لوازم، تجهیزات و البسه ضروری فرزند خود را می‌توانید در این محدوده بیابید. البته لازم به ذکر است که اقلام موجود در این طبقه فقط محدود به سیسمونی نیست. برخی فروشگاه‌ها، لباس نوجوانان را نیز به فروش می‌رسانند. در طبقه منفی یک، کافی‌شاپی دنج و زیبا تعبیه شده است تا اگر هنگام خرید در مرکز خرید تیراژه به استراحت نیاز داشتید، با یک فنجان قهوه انرژی ازدست‌رفته خود را دوباره به دست بیاورید.

برای رفتن به طبقه همکف مرکز خرید تیراژه می‌توانید از دو لاین پله برقی استفاده کنید که در دو سمت ورودی طبقه همکف تعبیه شده‌اند. طبقه منفی یک، ۲ راهرو دارد و در هر طرف از این راهروها، فروشگاه‌های مختلفی به چشم می‌خورند. در بین فروشگاه‌های لباس کودک، دکه‌های کوچک و بزرگی مشغول به کار هستند که یکی از آن‌ها به کافه امیر شکلات تعلق دارد.

این کافه جزو کافه‌های زنجیره‌ای معروف تهران محسوب می‌شود که در تیراژه نیز شعبه دارد. مهم‌تر از هر چیز باید اشاره کنیم که در این طبقه بخشی با نام خانه کودک وجود دارد. شما می‌توانید حین خرید فرزند خود را به خانه کودک بسپارید تا با آرامش خریدتان را انجام دهید و در این حین فرزند شما نیز حسابی بازی کند.

طبقه همکف پاساژ تیراژه

نمایی از کافی شاپ گاندو در مرکز خرید تیراژه

ورودی اصلی مرکز خرید تیراژه در طبقه همکف قرار دارد، به همین خاطر در بدو ورود، جذب سالن مربعی شکلی خواهید شد که به‌خوبی با درختچه‌های طبیعی دکور شده است. در این طبقه صنف خاصی وجود ندارد و می‌توانید از انواع فروشگاه‌های لوازم آرایشی بهداشتی، لباس‌فروشی، بوتیک، مزون، مانتو‌فروشی، بدلیجات و فروشگاه عطر و ادکلن دیدن کنید. کافی‌شاپ اصلی تیراژه نیز در همین طبقه قرار دارد و معمولاً در اکثر روزهای هفته شلوغ است. این کافی‌شاپ گاندو نام دارد و یکی از کافی‌شاپ‌های معروف غرب تهران محسوب می‌شود.

  • طبقه یک پاساژ تیراژه

برای دسترسی به طبقه اول تیراژه، می‌توانید از پله برقی روبه‌روی کافه گاندو کمک بگیرید. معماری طبقه اول به شکلی خاص انجام شده است و زمانی که در آن حضور دارید، می‌توانید از منظره طبقه همکف نیز دیدن کنید. اگر به دنبال خرید از برندهای معروف و مطرح هستید، باید بدانید که برند میس اسمارت در این طبقه حضور دارد. همچنین می‌توانید لوازم آرایشی اصل و برند خود را از فروشگاه‌های لوازم آرایشی و بهداشتی رژا یا آرت دکو تهیه کنید.

در هر گوشه از این طبقه، علاوه بر فروشگاه‌های رسمی، دکه‌های مختلف نیز به چشم می‌خورند. معمولاً این دکه‌ها شغل ثابتی ندارند و به‌صورت دوره‌ای تغییر صنف می‌دهند. البته به‌صورت معمول یک غرفه کتاب، فروش گلدان‌های خانگی، پاستیل، ذرت مکزیکی و همچنین بستنی به‌طور دائمی در این طبقه حضور دارند. بستنی‌فروشی این طبقه نیز بسیار مشهور است. حتماً باید طعم بستنی قیفی‌های مخصوص مرکز خرید تیراژه را بچشید را علت شهرتش را بدانید. در ضمن بانک‌های ملت و ملی نیز در این طبقه شعبه دارند که تقریباً می‌توان گفت جزو معدود شعب این بانک‌ها در محدوده اشرفی اصفهانی هستند.

  • طبقه دوم پاساژ تیراژه

نمایی از طبقه دوم پاساژ تیراژه

با وجود آنکه مرکز خرید تیراژه شهرت بسیاری دارد؛ اما هنوز هم می‌توان تعداد زیادی واحد خالی در طبقه دوم این پاساژ یافت که اجاره نرفته‌اند. البته این مسئله نباید باعث شود تا از این طبقه دیدن نکنید. در این طبقه فروشگاه‌های بسیار دنجی وجود دارند که محصولات خاص و منحصربه‌فردی را عرضه می‌کنند. به‌عنوان مثال یک فروشگاه اسباب‌بازی و بازی‌های فکری کودکان در این طبقه وجود دارد که اجناس بی‌نظیری را ارائه می‌دهد؛ البته به یاد داشته باشید که قیمت محصولات این مغازه نیز خاص است!

  • طبقه سوم یا همان سرزمین عجایب تیراژه

نمایی از شهربازی سرزمین عجایب در مرکز خرید تیراژه

سرزمین عجایب را می‌توان اولین نسل از شهربازی‌های مدرن سرپوشیده در ایران و یکی از بهترین شهربازی های تهران دانست. در گذشته همه ما فقط به شهربازی‌های روباز همانند ارم عادت داشتیم؛ اما سرزمین عجایب این سنت را زیر پا گذاشت و به‌عنوان اولین شهربازی سرپوشیده مدرن در مرکز خرید تیراژه شروع به کار کرد. تنها مسیر دسترسی به طبقه سوم و سرزمین عجایب تیراژه، استفاده از پله برقی واقع در طبقه دوم است.

در بدو ورود به طبقه سوم، با گیشه فروش بلیت رو‌به‌رو خواهید شد. در این گیشه شما باید کارتی الکترونیکی تهیه کنید که همانند کارت مترو، به مبلغ دل‌خواه شارژ می‌شود. البته به غیر از شارژ دل‌خواه، باید هزینه‌ای ثابت را به‌عنوان هزینه ورودی پرداخت کنید.

در سرزمین عجایب تیراژه، حدود 140 دستگاه و سرگرمی مختلف برای کودکان و نوجوانان در نظر گرفته شده است. این شهربازی برای گروه سنی 5 تا 15 سال مناسب است و خوشبختانه سرگرمی‌های مخصوص به هر گروه سنی را به‌خوبی در نظر گرفته‌اند و جزو جاهای تفریحی تهران به حساب می‌آید. در میان بازی‌های متنوع سرزمین عجایب، می‌توان به دستگاه چنگکی، بازی‌های حرکتی، ماشین کوبنده، سفینه گردان، قطار چرخشی، چرخ و فلک، سفر هوایی، رانندگی کوچولو‌ها، مینی بولینگ، تیراندازی لیزری، تیراندازی با اسلحه بادی، سیمیلاتورها، ایرهاکی، قصر بادی و بازی‌های ویدئویی اشاره کرد. آوازه و اعتبار باشگاه بولینگ تیراژه در میان باشگاه های بولینگ تهران زبانزد است.

در این طبقه رستوران و کافه‌های مختلف همانند رستوران لمزی، بوف و همچنین آیس پک اصل نیز شعبه دارند که پس از کلی تفریح و تخلیه هیجان کودکان، ناهار یا شامی خانوادگی را نیز تجربه کنید.

فضای بیرونی پاساژ تیراژه

فضاسازی بیرونی پاساژ تیراژه نیز به‌خوبی انجام شده است. فضای بیرون مرکز خرید تیراژه یک پیاده‌روی عریض، بزرگ و سنگ‌فرش‌شده دارد که در راستای آن چندین و چند رستوران، فست‌فود و کافه به چشم می‌خورند و همگی بخشی از تیراژه به حساب می‌آیند.

امکانات مرکز خرید تیراژه

تیراژه از نظر امکانات رفاهی و خدماتی، یک مجموعه بسیار کامل محسوب می‌شود. در این مرکز تجاری، انواع رستوران، فست‌فود و همچنین کافه به چشم می‌خورد. چندین و چند لاین پله برقی برای دسترسی آسان مراجعه‌کنندگان به طبقات مختلف تعبیه شده است.

  • سرویس‌های بهداشتی تیراژه

این مرکز خرید دارای امکانات رفاهی و خدماتی کاملی است. از همان ابتدای احداث تیراژه، بخشی بزرگ به سرویس بهداشتی لوکس و زیبای آن اختصاص داده شد و هنوز هم با بازسازی‌های مکرر، نظافت و ظاهر زیبای آن به‌خوبی حفظ شده است. سرویس بهداشتی هر یک از طبقات تیراژه در گوشه شمال همان طبقه واقع شده است.

  • پارکینگ تیراژه

نمایی از پارکینگ تیراژه

متأسفانه مرکز خرید تیراژه دارای پارکینگ اختصاصی و مجزا نیست؛ اما نگران نباشید. مراجعان می‌توانند از پارکینگ طبقاتی استفاده کنند که دقیقاً پشت مرکز خرید تیراژه واقع شده است. البته زمین خاکی بزرگی در کنار تیراژه وجود دارد که آن را به پارکینگ عمومی تبدیل کرده‌اند. با درنظرگرفتن اینکه هیچ یک از این پارکینگ‌ها در تملک تیراژه نیستند، قطعاً برای ورود به آن باید هزینه پرداخت کنید. جالب است بدانید که اگر در خیابان‌های اطراف تیراژه کمی جست‌وجو کنید، چند پارکینگ کوچک دیگر نیز به چشم شما می‌خورد. همچنین امکان پارک در خیابان‌های نزدیک تیراژه نیز وجود دارد.

جاذبه‌ های دیدنی اطراف تیراژه

  • بوستان نهج‌البلاغه

نمایی از بوستان نهج البلاغه

  • پارک پردیسان

نمایی از پارک پردیسان

نمایی از برج میلاد

مسیر دسترسی به تیراژه یک

برای دسترسی به تیراژه یک، مسیرهای متعددی وجود دارد که در این بخش همه آن‌ها را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

ساعت دسترسی10:30صبح تا 11شب
شماره تماس02144491723
آدرسبزرگراه اشرفی اصفهانی، پایین‌تر از میدان پونک، حدفاصل بزرگراه حکیم و همت
  • مسیر دسترسی به تیراژه یک با وسیله نقلیه شخصی

نمایی از مسیر دسترسی به مرکز خریدتیراژه با ماشین

برای دسترسی به تیراژه، باید خودتان را به بزرگراه همت یا حکیم غرب برسانید. اگر در بزرگراه همت غرب حضور دارید، باید پس از خروجی بزرگراه اشرفی اصفهانی، وارد خیابان عدل شوید. 500 متر جلوتر، به یک میدان خواهید رسید. میدان را به سمت راست بپیچید تا وارد خیابان مخبری شوید. از آنجا نیز می‌توانید به بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب برسید. تیراژه در مسیر اشرفی اصفهانی جنوب قرار دارد.

اگر قصد دارید از بزرگراه حکیم به مرکز خرید تیراژه بروید، باید وارد بزرگراه اشرفی اصفهانی شمال شوید. از آنجا روی رمپ بزرگراه همت، به سمت بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب تغییر مسیر دهید. مسیر را ادامه دهید تا خودتان را به تیراژه برسانید.

  • مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی

نمایی از دسترسی به تیراژه با خط اتوبوس بی آر تی

باید بدانید که خط اتوبوس بی آر تی دانشگاه علوم تحقیقات از اشرفی اصفهانی می‌گذرد و دقیقاً جلوی مرکز خرید تیراژه توقف دارد. به این ترتیب ساده‌ترین مسیر دسترسی با وسیله نقلیه عمومی به تیراژه، خطوط اتوبوس بی آر تی است. همچنین از میدان آزادی، میدان پونک و همچنین میدان صادقیه، تاکسی‌های خطی متعددی وجود دارند که همگی از اشرفی اصفهانی شمال عبور می‌کنند. دقیقاً رو‌به‌روی تیراژه پل عابر پیاده مکانیزه وجود دارد. با استفاده از این پل می‌توانید خودتان را به تیراژه برسانید.

معرفی مرکز خرید تیراژه دو

نمایی از مرکز خرید تیراژه دو

مرکز خرید تیراژه طی سال‌ها فعالیت خود به‌عنوان یک مرکز تجاری چندمنظوره، توانست اعتماد مشتریان خود را به دست آورد. اکثر مشتریان تیراژه، این پاساژ را به‌عنوان یک مرکز خرید عالی و لوکس برای تهیه اجناس اصل می‌شناسند. با این حال مسئله اینجا بود که ساکنان شرق تهران دسترسی بسیار سختی به تیراژه یک داشتند. از این رو سال در 1392، دومین شعبه تیراژه در محدوده نظام‌آباد یا همان شهید مدنی تهران افتتاح شد. تیراژه 2 در محدوده‌ای قدیمی بنا شده؛ ولی یکی از لوکس‌ترین و زیباترین مراکز خرید شرق محسوب می‌شود.

این مرکز خرید ۵ طبقه دارد و با ظاهر لوکس خود توانسته مشتریان بسیاری را جذب کند. شاید انتظار چنین پاساژ بزرگی در منطقه مدنی نمی‌رفت؛ اما تیراژه دو به گزینه‌ای مناسب برای خرید لوکس مردم شرق تهران تبدیل شده است. محل قرارگیری تیراژه دو اصلاً نباید باعث قضاوت اشتباه شما درباره این مرکز خرید شود. زیرا اصنافی که در تیراژه 2 فعالیت می‌کنند، بسیار اصیل هستند و اجناس لوکس و اورجینال ارائه می‌دهند.

آشنایی کامل با  تیراژه 2

در این بخش قصد داریم تا شما را به‌صورت کلی با طبقات مختلف تیراژه 2 آشنا کنیم تا بتوانید خریدی راحت را در این پاساژ زیبا و بزرگ تجربه کنید.

  • طبقه همکف مرکز خرید تیراژه 2

نمای داخلی مرکز خرید تیراژه 2

در ورودی اصلی مرکز خرید تیراژه 2 در طبقه همکف قرار دارد. زمانی که وارد این مرکز خرید می‌شوید، کاملاً فراموش خواهید کرد که در منطقه نظام‌آباد تهران حضور دارید. ظاهر تیراژه 2 از نظر معماری شباهت خاصی به تیراژه یک دارد. طبقات دورتادور ساختمان واقع شده‌اند و از هر طبقه می‌توانید طبقات دیگر پاساژ را ببینید. در کنار در ورودی، یک مغازه دسرفروشی به چشم می‌خورد که شبیه به فروشگاه‌های اروپایی است. اگر به چشیدن طعم دسرهای مختلف علاقه‌مند هستید، بهتر است حتماً سری به این مغازه بزنید.

همچنین در همین طبقه، همانند مرکز خرید تیراژه یک، کافه امیر شکلات شعبه دارد که یکی از بهترین برندهای زنجیره‌ای کافه محسوب می‌شود. طبقه همکف تیراژه به‌حدی زیبا طراحی شده است که بسیاری از مشتریان به دلیل فضاسازی منحصر‌به‌فرد، از کافه و دسرفروشی آن برای قرارهای ملاقات خود استفاده می‌کنند.

برندهای تیراژه دو

همان‌طور که از مرکز خرید تیراژه انتظار می‌رود، در این پاساژ نیز می‌توانید انواع برندهای لوکس خارجی و داخلی را بیابید. از کیف و کفش ایتالیایی گرفته تا لوازم آرایشی اروپایی، هر آنچه انتظار دارید را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. تنوع فروشگاه‌های تیراژه دو بسیار زیاد است. اگر یک روز کامل وقت صرف کنید، می‌توانید هر آنچه نیاز داشته باشید را به‌راحتی تهیه کنید. برخلاف بسیاری از پاساژهای بزرگ، تیراژه اصناف را در بخش‌های خاصی کنار هم قرار نداده و فروشگاه‌های مختلف در تمامی محیط پاساژ پراکنده هستند. همین مسئله شاید شما را ترغیب کند تا از تمامی بخش‌های پاساژ دیدن کنید و آنچه نیاز دارید را بیابید.

هایپرمارکت تیراژه دو

نمایی از هایپرمارکت مرکز خریدتیراژه

طبقه منفی یک تیراژه دو به هایپرمارکتی بزرگ اختصاص داده شده که نمونه مشابه هایپراستار برای مردم شرق تهران است. در این هایپرمارکت هر آنچه برای مایحتاج روزانه خود نیاز داشته باشید، بدون فوت وقت می‌توانید پیدا کنید. اگر قصد دارید خرید خود را به‌صورت یک‌جا انجام دهید و حداقل تا یک ماه از مراجعه به سوپرمارکت‌های کوچک بی‌نیاز باشید، هایپرمارکت تیراژه برای شما گزینه مناسبی محسوب می‌شود. بد نیست بدانید که در بخشی از این هایپرمارکت، کترینگ غذای ایرانی وجود دارد که انواع غذاهای خانگی و خوشمزه را سرو می‌کند.

شکم‌گردی در مرکز خرید تیراژه 2

فودکورت تیراژه 2 در طبقه سوم این مرکز خرید واقع شده است. در این فودکورت تنوع بی‌نظیری از بهترین رستوران های تهران، فست‌فود و کافه را شاهد خواهید بود. فودکورت این مجموعه به شکلی جای‌گذاری‌شده‌ که هر سلیقه‌ای را پاسخگو باشد. انتخاب شما چه فست‌فود باشد چه غذاهای ایرانی، می‌توانید غذایی لذیذ و باکیفیت را سفارش دهید.

همان طور که اشاره کردیم، در طبقه همکف، یک شعبه از برند زنجیره‌ای امیر شکلات حضور دارد؛ اما علاوه بر امیر شکلات، در طبقه چهارم تیراژه کافه‌ای با نام کافه تراس به چشم می‌خورد که چشم‌اندازی بی‌نظیر دارد. این کافه در کنار پنجره‌های قدی طبقه چهارم واقع شده است و می‌توانید حین میل‌کردن یک دمنوش خوش‌عطر و خوشمزه، از مناظر اطراف خود لذت ببرید.

سینما تیراژه دو

متاسفانه اکثر سینماهای تهران در محدوده غرب و مرکز واقع شده‌اند و ساکنان شرق تهران تقریباً دسترسی به سینمایی بزرگ ندارند. به همین خاطر در پروژه تیراژه 2، بخشی از پاساژ به سینمایی مجهز با ظرفیت 289 نفر تبدیل شد. با کمک تجهیزات به‌روز اروپایی، کیفیت پخش صدا و تصویر در این سینما بسیار عالی است و می‌توان آن را قابل قیاس با استانداردهای روز دنیا دانست. با وجود اینکه سینما تیراژه 2 می‌تواند گزینه مناسبی برای تفریحات فرهنگی مردم شرق تهران باشد؛ اما هنوز هم جای خالی یک پردیس سینمایی بزرگ در این محدوده حس می‌شود.

 شهربازی سرپوشیده تیراژه ۲

همان طور که در بخش ابتدایی مقاله اشاره کردیم، سرزمین عجایب اولین شهربازی سرپوشیده مدرن بود که در تیراژه 1 افتتاح شد. در طبقه سوم تیراژه دو نیز یک مجموعه بازی سرپوشیده با بیش از 80 دستگاه مختلف وجود دارد؛ اما قطعا نمی‌توان آن را با سرزمین عجایب مقایسه کرد. با وجود این اگر به دنبال محیطی خانوادگی و آرام برای تفریح کودکان خود هستید، این شهربازی می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

مسیر دسترسی به مرکز خرید تیراژه 2

برای دسترسی به مرکز خرید تیراژه 2 می‌توانید از سیستم حمل‌ونقل عمومی یا وسیله نقلیه شخصی خود استفاده کنید.

ساعت بازدید9صبح تا 11شب
شماره تماس02177582500
آدرس تهران، اتوبان امام علی به سمت جنوب، خروجی شهید مدنی، جنب ایستگاه مترو مدنی
  • دسترسی با وسیله نقلیه شخصی

برای دسترسی به این مرکز خرید می‌توانید خودتان را به بزرگراه امام علی برسانید. چه در امام علی شمال و چه در امام علی جنوب، می‌توانید با کمک تابلوهای راهنمایی، خودتان را به خیابان مدنی برسانید. خیابان مدنی را به سمت جنوب ادامه دهید تا تیراژه را در سمت راست خود مشاهده کنید.

نمایی از ایستگاه مترو مدنی در نزدیکی مرکز خرید تیراژه

  • دسترسی با وسیله نقلیه عمومی

بهترین مسیر دسترسی به تیراژه 2 با مترو است. ایستگاه مترو مدنی دقیقاً در خط ۲ مترو است و فاصله بسیار کمی با مرکز خرید تیراژه دارد.

دوستان عزیز، به‌صورت کامل با مرکز خرید تیراژه یک و دو آشنا شدید. به نظر شما در آینده نزدیک شاهد افتتاح شعبه‌ای دیگر از تیراژه خواهیم بود؟ به نظرتان تیراژه دو موفقیت تیراژه یک را به دست آورده است؟ نظرات خود را با ما و سایر همراهان ره بال آسمان به اشتراک بگذارید. منتظر نظرات و تجربیات شما عزیزان همراه هستیم.

تیراژه یک در بزرگراه اشرفی اصفهانی جنوب، حد فاصل بین همت و حکیم قرار دارد.

تیراژه دو در خیابان مدنی و محدوده نظام‌آباد قرار دارد.

بله، این مجموعه دارای پارکینگ غیر رایگان است.

بهترین ایستگاه برای دسترسی به تیراژه یک، ایستگاه مترو صادقیه است.

نزدیک‌ترین ایستگاه برای دسترسی به تیراژه دو، ایستگاه مترو مدنی است.

5/5 (1 نظر)
4 نظرات
  1. رها می گوید

    قبل‌ترها تیراژه پاتوق خیلی از ماها بود، قبل‌ترها که هنوز خیلی از این مال‌ها ساخته نشده بودن؛ اما الآن خیلی از این مراکز خرید کپسولی وجود داره که برای پرسه‌زنی و درعین حال خرید طراحی شدن و خب من شخصاً جاهایی مثل ایران مال رو حتی با توجه به اینکه کاملاً راه نیفتاده ترجیح می‌دم. دلیلش هم اینه که علاوه‌بر یه جایی برای خرید طراحی فضا هم آرامش بخشه و انقدر بزرگه آدم به‌خاطر تراک جمعیت عصبی نمی‌شه؛ یعنی در واقع برای درون گراها هم بهتره. تیراژه الآن دیگه اونقدرا ازش استقبال نمی‌شه و هیچ تلاشی هم برای زیباسازی داخلش نشده. درواقع صرفاً یه آشفتگی بصریه؛ البته باز هم می‌گم این نظر شخصیه و نظر مخالفاش هم بسیار محترمه

    1. بانو تقیان می گوید

      نظر ارزشمندی بود. ممنون از شما رهای عزیز.

      1. عباس می گوید

        سلام اولا ک ما زیاد تعریفش رو شنیده بودیم و فقط بخاطر شهربازی سرپوشیده اش رفتیم
        شهر بازی هم بچه ها رو کم نبردیم و خبر از قیمت بلیط های شهر بازی های مسقف و باز داریم….
        با اینکه تنوع به نسبت شهر بازی های دیگ بالاست ولی قیمت هاش فوق العاده گزافه حدود ۵۰۰ هزار تومن فقط برای ۴ الی ۵ بازی دادیم که همینو شاید جاهای دیگ فرزندمون میخواست استفاده کنه یک سوم این قیمت در میومد
        یکمی به فکر باشید ده دقیقه ی بازی نزدید ۸۰ تا ۱۵۰ تومن بخدا حلال نیست

        1. بانو تقیان می گوید

          عباس عزیز، متأسفیم برای تجربه تلختون. امیدواریم اعتراض شما به گوش مسئولان این مجموعه برسه و ترتیب اثر بدن.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.