مرکز خرید میلاد نور | نگینی درخشنده در تهران

0

امروز قصد داریم تا شما را با یکی از قدیمی‌ترین مراکز تجاری تهران، یعنی مرکز خرید میلاد نور آشنا کنیم. مرکز خرید میلاد نور یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین مراکز خرید در غرب پایتخت محسوب می‌شود که شهرت بسیاری دارد. در این مقاله با ما همراه باشید تا پاساژ میلاد نور را بهتر بشناسید.

مرکز خرید میلاد نور کجاست؟

میلاد نور در محدوده شهرک غرب و بلوار فرحزادی واقع شده است. این پاساژ یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران و جزو جاهای تفریحی تهران محسوب می‌شود و همه روزه مراجعه‌کنندگان بسیاری از آن بازدید می‌کنند.

معرفی مرکز خرید میلاد نور

نمایی از ورودی مرکز خرید میلاد نور

در سال 1370، پروژه‌ای بسیار شیک و مدرن در غرب تهران آغاز شد. از همان زمان برنامه بر این بود که یکی از بزرگ‌ترین مراکز خرید تهران در این محدوده بنا شود. پس از حدود ۸ سال کار مداوم، نهایتاً در سال 1378، پروژه میلاد نور به پایان رسید. در این دوران مراکز خرید این چنینی اصلاً رواج نداشتند؛ اما عموم مردم به‌تدریج از این نوع پاساژها استقبال کردند. میلاد نور به‌صورت کلی دارای 326 باب مغازه است که در حال حاضر تقریباً همه آن‌ها مشغول فعالیت هستند. بد نیست بدانید که به‌صورت میانگین در این پاساژ حدود ۵هزار نفر مراجعه‌کننده حضور دارد که این رقم در ایام پیک به حدود 14 هزار بازدیدکننده می‌رسد.

نمایی از فضای داخلی مرکز خرید میلاد نور

به لحاظ گستردگی، مرکز خرید میلاد نور را می‌توان بورس فروش پوشاک، طلا و جواهر و انواع برندهای لوکس دانست. لازم به ذکر است که در مجتمع تجاری میلاد نور حدود هزار و 100 نفر فروشنده و خدمه وجود دارد و با در نظر گرفتن مراجعان، در طول روز حدود 19 هزار نفر در این مرکز خرید تردد می‌کنند که رقمی بسیار چشمگیر است. به همین خاطر مرکز خرید میلاد نور را باید یکی از بزرگ‌ترین و شلوغ‌ترین مراکز خرید تهران دانست.

راهنمای طبقات

مجتمع تجاری میلاد نور در 11 طبقه بنا شده است که ۳ طبقه پارکینگ، ۲ طبقه همکف و ۶ طبقه ساختمان را شامل می‌شود. در تمامی طبقات پله برقی، آسانسورهای شیشه‌ای و همچنین پله اضطراری تعبیه شده است. در طبقات اول تا ۴ حدود 44 واحد صنفی مشغول به کار هستند و در طبقات همکف اول و همکف دوم نیز حدود 42 فروشگاه حضور دارند. در طبقه پنجم میلاد نور نیز حدود 36 واحد صنفی دایر است. در ادامه شما را با اصناف موجود در هر طبقه بیشتر آشنا می‌کنیم.

  • اصناف موجود در طبقه اول

فروشگاه کیف و کفش، محصولات طبی، آرایشی بهداشتی، پوشاک زنانه و مردانه، لباس خواب زنانه، شال و روسری، عینک آفتابی و رومیزی.

  • اصناف موجود در طبقه دوم

بورس انواع ساعت و جواهرآلات.

  • اصناف موجود در طبقه سوم

لوازم تولد و لوازم دکوری، پوشاک زنانه و مردانه.

  • اصناف موجود در طبقه چهارم

بورس انواع پوشاک زنانه، مردانه، مجلسی، اسپرت، کیف و کفش مردانه و زنانه، پوشاک کودک و نوجوان، فرش، دکوری، تزئینی، صرافی، املاک، لوازم جانبی کامپیوتر، تم تولد و عروسک، صنایع دستی، پیانو، عطر، زیورآلات و تعمیرات طلا.

  • اصناف موجود در طبقه پنجم

لوازم آشپزخانه، کالای خواب، سرویس خواب کودک و نوجوان، مانتو، پرده، مبلمان، کمد، سیسمونی، شمعدان، تابلو، لوستر، دکوری، تزئینی و عکاسی.

اصناف موجود در طبقه ششم: فودکورت، رستوران و کافه تماشا.

مغازه‌های میلاد نور

پوشاک و فشن بیشترین صنف حاضر در این مرکز خرید را تشکیل می‌دهند و بسیاری از برندهای بزرگ بین‌المللی و ایرانی همانند روبرتو کاوالی، پوما، اسکیچرز، مارال چرم، ماکسیم، بامو، نایکی و آدیداس را می‌توان در این مرکز خرید یافت. اما علاوه بر انواع فروشگاه‌ کیف، کفش، پوشاک و به‌صورت کلی فشن، فروشگاه‌های لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم دکوری و تزئینی، کالای خواب، کالاهای ورزشی و همچنین لوازم صوتی و تصویری نیز در این مرکز خرید حضور دارند.

همچنین لازم به ذکر است که در میلاد نور مجموعاً ۲ طبقه اختصاصی نیز وجود دارد که یکی به طلا و جواهرات و دیگری به سرویس خواب و لوازم خانگی اختصاص یافته است. در این ۲ طبقه می‌توانید شاهد حضور انواع برندهای بزرگ همانند پیرگاردین، تی‌تی، دسینی، ورساچه، دیزل، دولچه و گابانا و همچنین تامی باشید. برای گشت‌وگذار در این مرکز خرید باید حدود یک روز کامل زمان بگذارید تا بتوانید از همه بخش‌های مختلف آن دیدن کنید.

پارکینگ میلاد نور

نمایی از پارکینگ میلاد نور

مجتمع میلاد نور دارای ۳ طبقه پارکینگ در طبقات زیر همکف است. این پارکینگ ظرفیت بسیار زیادی دارد و مراجعه‌کنندگان می‌توانند از بابت یافتن جای پارک خودرو آسوده خاطر باشند. در این پارکینگ به‌صورت لحظه‌ای نظارت با دوربین مدار بسته انجام می‌شود. همچنین با کمک سیستم اعلان و اطفای حریق، لازم نیست نگران بروز حوادث خطرناک در این پارکینگ باشید. فضای پارک به‌خوبی تعبیه شده است و خودروها دارای مسیر رفت‌وآمد مجزا هستند تا درگیری به وجود نیاید.

فودکورت میلاد نور

نمایی از رستوران تماشا

در طبقه بالایی این مجتمع، فودکورت میلاد نور واقع شده است. فودکورت میلاد نور به‌صورت کلی رستوران تماشا نام دارد که یک کافه رستوران بسیار بزرگ است. به جای آنکه در بخش فودکورت ده‌ها رستوران مختلف با منوهای متنوع وجود داشته باشند، در میلاد نور فقط یک کافه رستوران با منویی کاملاً متنوع احداث شده است. رستوران تماشا یکی از بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود که منویی بین‌المللی، سنتی، ایرانی و همچنین منوی کافه دارد. کیفیت غذاهای این رستوران در سطح بسیار مطلوبی است و در اکثر روزهای هفته، جمعیت فراوانی در آن حضور دارند.

برندهای میلاد نور

میلاد نور به‌عنوان یک مرکز خرید بسیار لوکس و لاکچری در تهران محسوب می‌شود. در این مرکز خرید شما می‌توانید انواع کالاهای برند اورجینال و اصل را تهیه کنید. به‌صورت کلی برندهای روبرتو کاوالی، نایک، آدیداس، پیرکاردین، دسینی، تی‌تی، ورساچه،  اسکیچرز، پوما، مارال چرم، کیف و کفش بوفالو، بامبو، ماکسیم، دیزل، لیوایز، جیوردانو، دولچه و گابانا و تامی در این مرکز خرید حضور دارند. پس اگر به خرید محصولات اورجینال و اصل علاقه‌مند هستید، مرکز خرید میلاد نور برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود.

امکانات میلاد نور

  • کافی‌نت؛
  • سرویس بهداشتی؛
  • پله برقی؛
  • ۸ لاین آسانسور؛
  • خودپرداز؛
  • نگهبانی؛
  • پارکینگ.

زمان حراج مرکز خرید میلاد نور

نمایی از موقعیت مرکز خرید میلاد نور

شاید علاوه بر فروش برندهای خاص، بسیاری از اهالی تهران، میلاد نور را با حراجی‌های خوبش بشناسند. این مرکز حراجی‌های جالب و خاصی دارد. برای مثال بعد از تعطیلات خاص یا پایان هر فصل، پوشاک مخصوص آن فصل به حراج گذاشته می‌شود تا مغازه‌ها و انبارها برای ورود پوشاک فصل جدید خالی شوند. در این زمان می‌توانید به میلاد نور مراجعه کنید و بهترین لباس‌های برند را با کمترین قیمت بخرید. برای آگاهی از زمان دقیق حراج مجتمع میلاد نور می‌توانید به صفحه اینستاگرام مجتمع سری بزنید.

خرید اینترنتی میلاد نور

امکان خرید اینترنتی کلی از میلاد نور وجود ندارد؛ اما برخی از فروشگاه‌های این پاساژ، در زمینه فروش اینترنتی نیز فعالیت دارند. به همین خاطر فقط کافی است با دنبال‌کردن صفحه اینستاگرام فروشگاه‌های مختلف، از زمان دقیق حراج‌ها و اجناس جدید آن‌ها آگاه شوید. همچنین امکان ارسال با پست یا پیک، خرید را برای بسیاری از مشتریان ساده‌تر کرده است.

جاذبه‌ های دیدنی اطراف میلاد نور

نمایی از برج میلاد

  • مجتمع تجاری گلستان

نمایی از مجتمع تجاری گلستان

  • مجتمع تجاری ایران زمین

نمایی از مجتمع تجاری ایران زمین

  • بوستان ایران زمین

نمایی از بوستان ایران زمین

  • باغ راه فدک

نمایی از باغ راه فدک

معماری مرکز خرید میلاد نور

معماری مرکز خرید میلاد نور

گفتنی است که الگوی معماری مرکز خرید میلاد نور، از جامع‌ترین الگوهای معماری سازه‌های تجاری در جهان الهام گرفته شده است. این ساختمان 11طبقه نمایی شیشه‌ای و سبز رنگ دارد که از فاصله دور نیز به‌خوبی دیده می‌شود. تمامی طبقات دارای پله برقی، آسانسور معمولی، آسانسور شیشه‌ای، آسانسور باربری و همچنین پله اضطراری هستند.

نمایی از مسیر دسترسی به مرکز خرید میلاد نور

همچنین باید اشاره کنیم که این مرکز خرید ۷ ورودی متعدد در اطراف خود دارد که رفت‌وآمد و تردد را برای مراجعان ساده‌تر می‌کند. در ساخت این سازه از بهترین مواد استفاده شده و همان طور که شاهد هستید، پس از گذشت حدود 21 سال، هنوز آسیبی به میلاد نور وارد نشده است. در ساخت این مرکز خرید، پیمانکاران اروپایی حضور داشتند و در حال حاضر میلاد نور یکی از بهترین نمونه‌ها برای مجتمع‌های تجاری محسوب می‌شود.

مسیر دسترسی به مرکز خرید میلاد نور

ساعات بازدید۱۰ صبح تا ۱۰ شب
جمعه‌ها: ۴:۳۰ عصر تا ۱۰:۳۰ شب
آدرستهران، شهرک غرب، میدان صنعت، ابتدای بلوار فرحزادی،‌ مرکز خرید میلاد نور
شماره تماس02188085104
صفحه اینستاگرامmiladenoorshoppingcenter@
  • دسترسی به میلاد نور با وسیله نقلیه شخصی

برای دسترسی به میلاد نور دو مسیر کلی وجود دارد. در مسیر اول می‌توانید از بزرگراه همت وارد بزرگراه شیخ فضل الله نوری شوید و خودتان را به میدان صنعت برسانید. از میدان صنعت باید وارد بلوار فرحزادی شوید تا مجتمع میلاد نور را مشاهده کنید. مسیر دوم از بزرگراه یادگار امام شمال امکان‌پذیر است. از این مسیر خودتان را به ایوانک برسانید و از تقاطع بلوار فرحزادی به سمت جنوب حرکت کنید تا به میلاد نور برسید.

  • دسترسی به میلاد نور با وسایل نقلیه عمومی

در حال حاضر نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به میلاد نور، ایستگاه مترو میدان صنعت است. این ایستگاه در خط هفت متروی تهران قرار دارد. از ایستگاه مترو میدان صنعت تا میلاد نور راه چندانی نیست. البته می‌توانید با خطوط مختلف اتوبوس نیز به میدان صنعت بروید.

 دوستان و همراهان عزیز ره بال آسمان ، شما به‌صورت کامل با مرکز خرید میلاد نور تهران آشنا شدید. آیا تا به حال از این مرکز خرید دیدن کرده‌اید؟ به نظر شما در طی این 20 سال با احداث ده‌ها مرکز خرید عظیم همانند ایران مال یا کوروش مال، هنوز هم میلاد نور یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شود؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید.

بهترین مسیر دسترسی از اتوبان همت، شیخ فضل الله و میدان صنعت است.

نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به میلاد نور، مترو میدان صنعت، واقع در خط هفت متروی تهران است.

میلاد نور در غرب تهران، محدوده شهرک غرب و بلوار فرحزادی قرار دارد.

برای اطلاع از زمان حراجی میلاد نور تهران کافی است صفحه اینستاگرام مجموعه را دنبال کنید.

بله. میلاد نور دارای ۳ طبقه پارکینگ مجهز با مسیر ورود و خروج مجزاست.

4/5 (2 نظر)
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.