کافه های رشت | نوشیدن فنجانی قهوه در شهر باران‌

0

کافه های رشت نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای پیش روی شما قرار می‌دهند که در عمرتان نخورده‌اید. این کافه‌ها دکوراسیون زیبایی دارند که یکی از دیگری جذاب‌تر است. به لطف این شرایط گردشگری را سراغ نداریم که راهی رشت شود و سری به کافه‌های این شهر نزند. جالب است بدانید رشت بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید کافه دارد. این کافه‌ها در سرتاسر این شهر پراکنده‌اند. به لطف این شرایط هر زمان که از گشت‌و‌گذار در رشت خسته شدید، می‌توانید سری به یکی از کافه‌های این شهر بزنید و گلویی تازه کنید. انصافاً باید گفت تعداد بی‌شمار این کافه‌ها، انتخاب مکان دلخواه را دشوار می‌کند. از آنجایی که رسم داریم بهترین‌ها را به همراهان خود معرفی کنیم، در ادامه فهرستی کامل از بهترین کافی شاپ های رشت پیش روی شما قرار می‌دهیم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این فهرست تا انتها، کافی شاپ دلخواه خود را پیدا کنید و کافه‌گردی جانانه‌ای در رشت داشته باشید.

کافه امیر چاکلت

کافه امیر چاکلت که به آن کافه شکلات هم می‌گویند، کافه‌ای دنج و دوست‌داشتنی در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر رشت است. همان‌گونه که از نام این کافه پیداست، شکلات‌های خوشمزه‌ای در آن پیدا می‌شود. این شکلات‌ها به اندازه‌ای خوشمزه است که آوازه طعم آن‌ها در سرتاسر شمال ایران پیچیده. کافه امیر چاکلت در کنار شکلات‌های خوشمزه، نوشیدنی‌های گوارایی دارد. این کافه مکان مناسبی است تا جرعه‌ای نوشیدنی گوارا در آن بنوشید و خستگی بگیرید.

کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، میان‌وعده‌های جانانه‌ای دارد. این کافه به پارک ملت رشت و بوستان توحید این شهر بسیار نزدیک است. جالب اینجاست کافه امیر چاکلت فقط ۲.۳ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی سردار جنگلِ رشت فاصله دارد. با این توضیح اگر با خرید بلیط هواپیما رشت عازم این شهر شده‌اید، می‌توانید خودتان را به این کافه برسانید و خستگی سفر زا تن دور کنید. ناگفته نماند که کافه امیر چاکلت یکی از قدیمی ترین کافه های رشت است؛ در نتیجه خیالتان جمع باشد که این کافه کارمندانی حرفه‌ای و باریستایی باتجربه دارد.

آدرسرشت، بلوار دیلمان
شماره تماس۰۱۳۳۳۷۶۹۱۶۱
ساعات کار نامشخص
آدرس صفحه اینستاگرامamirchocolaterasht@

کافه آدرس رشت

کافه آدرس از هر لحاظ که فکرش را بکنید در فهرست یکی از به روز ترین کافی شاپ های رشت قرار دارد. این کافی شاپ با دکوری شیک و نوشیدنی‌های خوشمزه جای خود را در دل کافه‌گردهای رشتی باز کرده است. به همین دلیل نیز همیشه شلوغ و پرمشتری است. حضور مشتریان در این کافه، سرزندگی را در ذهن شما تداعی می‌کند. به لحاظ طعم خوش نوشیدنی‌ها نیز خاطرتان جمع باشد که باریستا این کافه چیزی برای مشتریان کم نمی‌‌گذارد. تنوع خوراکی‌های کافه آدرس رشت به اندازه‌ای است که در گروه کافه رستوران های رشت قرار می‌گیرد. برای صرف وعده‌های صبحانه، ناهار و شام ‌می‌توانید سری به کافه آدرس رشت بزنید.

آدرسرشت، گلسار، بلوار دیلمان، روبه‌روی مرکز خرید دیلمان
شماره تماس۰۹۳۵۹۱۹۲۷۰۹
ساعات کاری کافه۸ صبح تا ۲۳ شب
آدرس صفحه اینستاگرامaddress.cafe.rasht@

کافه ارسی رشت

ارسی از آن دسته کافه های رشت است که آوازه‌ای خوش در بین کافه‌گردهای این شهر پیدا کرده. این کافه به سرو گلاسه‌های خوشمزه معروف است. البته انصافاً باید گفت از طعم خوش دمنوش‌ها و لاته‌های کافه ارسی رشت نیز به‌راحتی نمی‌توان گذشت. منوی کافه ارسی بسیار متنوع است. امکان ندارد راهی این کافه شوید و خوراکی دلخواه خود را پیدا نکنید. به لحاظ مسافت نیز کافه ارسی به بسیاری از جاهای دیدنی رشت نزدیک است.

آدرسرشت، شهرک گلسار، حد فاصل بلوار گیلان و میدان غزنوی
شماره تماس۰۱۳۳۳۷۷۱۵۵۰
ساعات کارینامشخص

کافه بام رویال

کافه بام رویال از آن دسته کافه های اشرافی رشت است که دکوری بسیار شیک و اعیانی دارد. این کافه به اندازه‌ای زیباست که حتی مشکل‌پسند‌ها نیز از حضور در آن رضایت کامل پیدا می‌کنند. از خوراکی‌های کافه بام رویال نیز هر چقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. هر نوشیدنی که فکرش را بکنید در کافه بام رویال پیدا می‌شود. این کافه مکان مناسبی برای قرارهای دونفره و شام‌های رمانتیک به حساب می‌آید.

اگر همراه دلدار خود راهی استان گیلان شده‌اید و می‌خواهید عشق زندگی‌تان را مهمان یکی از شیک‌ترین کافه های رشت کنید، کافه بام رویال همان‌ جایی است که دنبال آن می‌گردید. پیشنهاد می‌کنیم اگر سری به کافه بام رویال زدید، حتماً اسموتی مارگاریتا این کافه را امتحان کنید. طعم خوش این اسموتی برای همیشه زیر دندان شما باقی خواهد ماند.

آدرسرشت، ضیابری، فاز ۲ نرسیده به زیرگذر رشتیان، مجتمع یعقوبیان، طبقه ۵ و ۶
شماره تماس۰۹۱۱۹۲۹۸۱۴۰
ساعات کارینامشخص
صفحه اینستاگرامbam_royal@

کافه پاییز رشت

کافه پاییز رشت مکانی دلبرانه برای قرارهای دونفره، مهمانی‌های خودمانی و رفع خستگی است. این کافه در منطقه‌ای خوش‌مسیر قرار دارد و طعم خوش نوشیدنی‌های آن شهره آفاق است. کافه پاییز در مرکز خرید ایرانیان رشت قرار دارد. به لطف این شرایط می‌توانید پس از گشت‌و‌گذاری جانانه در یکی از بهترین مراکز خرید رشت سری به کافه پاییز بزنید و خستگی بگیرید. در پایان نیز با دستی پر از سوغات رشت به هتل باز گردید. کافه پاییز رشت در طبقه یازدهم مرکز خرید ایرانیان خودنمایی می‌کند؛ در نتیجه مطمئن باشید حتی جدیدترین کافی شاپ های رشت هم منظره‌ای مانند کافه پاییز رشت پیش روی شما قرار نمی‌دهند.

آدرسرشت، گلسار، میدان صابرین، مرکز خرید ایرانیان، طبقه یازدهم
شماره تماس۰۹۱۲۴۱۶۰۱۳۹
ساعات کاریشنبه تا جمعه از ۱۱ صبح تا ۱۳ ظهر و ۱۶ پس‌ازظهر تا ۲۳ شب
صفحه اینستاگرامpaeezcafe.rasht@

کافه ترنج رشت

امکان ندارد از یکی از کافه‌گردهای رشتی سراغ یکی از تمیزترین کافه های رشت را بگیرید و به شما آدرس کافه ترنج رشت را ندهند. کافه ترنج، کافه‌ای سنتی است که نوشیدنی‌های محلی و امروزی دارد. دکوراسیون سنتی داخل و بیرون این کافه باعث می‌شود تا احساس کنید به رشت قدیم رفته‌اید و به آرامش برسید. برای انتخاب خوراکی‌های خوشمزه در کافه ترنج شک نکنید. مطمئن باشید هر کدام از نوشیدنی‌های این کافه را که انتخاب کنید، به مذاق شما خوش‌طعم می‌آید. حتی اگر اهل کافه‌گردی نیستید، باز هم پیشنهاد می‌کنیم سری به کافه ترنج رشت بزنید. محیط این کافه به اندازه‌ای زیباست که از حضور در آن سیر نخواهید شد.

آدرسرشت، خیابان مطهری، ابتدای محله قدیمی ساغاریسازان
شماره تماس۰۹۳۰۵۴۱۸۵۸۳
ساعات کاری۸ صبح تا ۲۴ بامداد
صفحه اینستاگرامcafe_toranj_rasht@

کافه جرعه

بعید می‌دانیم در تمامی رشت جایی برای جرعه‌ای نوشیدنی گوارا همانند کافه جرعه پیدا کنید. نوشیدنی‌های این کافه یکی از دیگری خوشمزه‌تر است. فراپه شکلات، فراپه کارامل و عربیکا این کافه حرف ندارد. از آیس‌های کافه جرعه رشت نیز هرچقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. جذابیت‌های این کافه فقط به طعم خوش نوشیدنی‌های آن خلاصه نمی‌شود. کافه جرعه دکوراسیونی بسیار شیک و مشتری‌پسند دارد. به لحاظ قیمت نیز خاطرتان جمع باشد که با یکی از ارزان‌ترین کافه های رشت روبه‌رو هستید. این کافه در کنار نوشیدنی‌های گوارا، میان‌وعده‌های خوشمزه‌ای هم دارد.

آدرسرشت، چمارسرا، خیابان گیلستان، حد فاصل خیابان هنر و فرهنگ یکم، مقابل درِ ورودی بوستان مفاخر
شماره تماسنامشخص
ساعات کاری۹ صبح تا ۱۰ شب
آدرس صفحه اینستاگرامcafejore@

کافه چتر

انصافاً باید گفت اهالی رشت، کافه‌گردهای مشکل‌پسندی هستند. این شرایط به نفع مشتریان تمام شده و رقابت تنگی بین کافه‌ های رشت برقرار است. مدیران کافه‌های این شهر تلاش زیادی دارند تا یک سروگردان بالاتر از رقبا قرار بگیرند. برای نمونه می‌توان به کافه چتر رشت اشاره کرد. کافه‌ای که از آن صحبت می‌‌کنیم دکوراسیونی شیک و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای دارد. باریستای این کافه حسابی هوای مشتریان را دارد و کافه‌گردی را سراغ نداریم که از آن ناراضی بیرون آماده باشد. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به رشت سری به کافه چتر بزنید و لحظه‌های خاطره‌سازی را تجربه کنید.

آدرسرشت، بيستون، بین باشگاه طلايي و کوچه صفاری، بن بست بهار
شماره تماس۰۱۳۳۲۵۵۷۴۷۶
ساعات کاریعصرها از ۱۶ تا ۲۴
آدرس صفحه اینستاگرامcafe.chatr@

کافه چرخ

کافه چرخ رشت توانسته با نوشیدنی‌‌های خوشمزه و خوش‌قیمت نظر مشتریان را به خود جلب کند. به همین دلیل اگر به دنبال یکی از ارزان‌ترین کافی شاپ های رشت می‌گردید، کافه چرخ انتخاب مناسبی برای شماست. این کافه به لحاظ دکوراسیون نیز محیطی خودمانی و دنج دارد. به لطف این شرایط نوشیدنی‌های کافه چرخ خستگی را از تن گردشگران بیرون می‌کند. کافه چرخ مکانی مناسب برای مهمانی‌های خانوادگی و دورهمی‌های دوستانه است. اگر همراه اعضای خانواده یا دوستان راهی رشت شده‌اید، در انتخاب کافه چرخ رشت شک نکنید.

آدرسانتهای ساغریسازان به سمت دانشسرا، اولین کوچه دست چپ بعد از آجیل مختار، انتهای بن بست پاک
ساعات کاری۱۵ تا ۲۳ شنبه تا پنجشنبه و جمعه‌ها ۱۷ تا ۲۳
صفحه اینستاگرامcharkhcafe@

کافه چله خونه رشت

چله خونه، کافه‌ای است با خوراکی‌های سنتی و غذاهای فرنگی. منوی خوش‌رنگ‌و‌لعاب و خوراکی‌های این کافه به اندازه‌ای هوس‌برانگیز است که امکان ندارد نگاهی به آن بیندازید و چیزی سفارش ندهید. محیط سنتی و شیوه خاص سرو غذاهای کافه چله خونه، این مکان را به یکی از پرطرف‌دارترین کافه رستوران های رشت تبدیل کرده است. اگر در حین گشت‌و‌گذار در رشت گرسنه شدید یا گلویتان خشک شد، حتماً سری به کافه چله خونه بزنید و گلویی تازه کنید یا غذایی جانانه به بدن بزنید. به گردشگرانی که دنبال کافه‌ای متفاوت با دکوراسیونی سنتی و غذاهای اصیل می‌گردند، کافه چله خونه را پیشنهاد می‌کنیم. جالب اینجاست از آنجایی که با کافه‌ای سنتی روبه‌رو هستیم، استعمال سیگار و قلیان در کافه چله خونه هیچ مشکلی ندارد. اگر با دخانیات مشکلی ندارید، کافه‌گردی در چله خونه را به برنامه سفر رشت اضافه کنید.

آدرسرشت، خیابان دکتر حشمت (چله خانه)، روبروی مسجد چله خانه
شماره تماس۰۱۳۳۳۳۳۵۵۰۱
ساعات کاری۷:۳۰ صبح تا ۱۳ ظهر. جمعه‌‌ها از ۱۸ عصر تا ۲۱:۳۰ شب
صفحه اینستاگرامcafe_chelekhone@

کافه دلمون رشت

دلمون، کافه‌ای است که مکان وسیعی را به فضای باز اختصاص داده است. به لطف این شرایط، کافه‌‌گردها فرصتی پیدا می‌کنند تا از هوای دلنشین رشت بهره ببرند و با خوردن جرعه‌ای نوشیدنی گوارا خستگی بگیرند. اگر از طبیعت زیبای شمال سیر نمی‌شوید و اهل‌ کافه‌گردی هستید، کافه دلمون رشت همان‌ جایی است که دنبال آن می‌گردید. این کافه برای خانواده‌ها نیز مکان مناسبی به حساب می‌آید. از طرف دیگر کافه دلمون میان‌وعده‌های خوشمزه دارد و برای تجدید قوا در حین گردشگری در جاهای دیدنی رشت گزینه‌ای مناسب به نظر می‌رسد. طعم خوش این خوراکی‌ها چیزی از غذاهای بهترین رستوران های رشت کم نمی‌آورد.

آدرسحسین آباد، خیابان پوررجب، خیابان سیزدهم
شماره تماس۰۱۳۳۳۵۰۰۱۰۲
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۴ بامداد
صفحه اینستاگرامdelmon_coffee@

کافه دوک رشت

به گردشگرانی که می‌خواهند خودشان را در سفر به رشت مهمان کافه‌گردی اعیانی کنند و به دنبال یکی از جدیدترین کافه های رشت می‌‌گردند، کافه دوک رشت را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه به اندازه‌ای شیک و اعیانی است که در اولین نگاه جذب دکوراسیون زیبای آن خواهید شد. در مرحله دوم نیز پس از چشیدن نوشیدنی‌‌های کافه دوک، به یکی از مشتریان پروپاقرص این کافه تبدیل می‌شوید. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم به اندازه‌ای در بین اهالی رشت محبوب است که چندین شعبه دارد. ناگفته نماند طعم خوش نوشیدنی‌های کافه دوک برای مشتری‌ها ارزان تمام نمی‌شود. با این حال انصافاً باید گفت خوراکی‌های این کافه به اندازه‌ای خوشمزه است که ارزش قیمتش را دارد.

آدرسرشت، بلوار سمیه، بین ۱۲۱ و ۱۲۳
شماره تماس۰۱۳۳۷۲۷۲۷۳
ساعات کاریشنبه تا پنجشنبه از ۹ صبح تا ۲۴ بامداد. جمعه از ۹:۳۰ صبح تا ۲۴ بامداد.
صفحه اینستاگرامdukecafegallery@

کافه دیروز امروز

دیروز و امروز، یکی از کافه‌های همه‌چیزتمام رشت به حساب می‌آید. انصافاً باید گفت بیشتر کافه های رشت به لحاظ خوراکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های سردوگرم چیزی کم‌وکسر ندارند. اینجاست که نزدیک‌بودن کافه به دیگر جاهای رشت اهمیت پیدا می‌کند. کافه دیروز امروز به بسیاری از جاهای دیدنی این شهر نزدیک است. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم فقط ۳.۳ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل دورتر است. این کافه ۱.۲ کیلومتر با بوستان ملت رشت فاصله دارد و در چند قدمی بوستان توحید است.

آدرسرشت، گلسار، خیابان ۹۸
شماره تماس۰۱۳۳۲۱۱۴۰۵۷
ساعات کاری۹ صبح تا ۲۴ بامداد

کافه رستوران تی بام

کافه رستوران های رشت چیزی از کافه‌‌های این شهر کم نمی‌آورند. این کافه رستوران‌ها در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، غذاهای کامل و شاهانه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌دهند. برای نمونه می‌توان به کافه رستوان تی بام اشاره کرد. در منوی این کافه رستوران خوشمزه‌ترین چلوهای ایرانی از چلوگوشت گرفته تا چنچه‌های آبدار پیدا می‌شود. از آنجایی که کافه رستوران تی بام در رشت قرار دارد، پیشنهاد می‌‌کنیم حتماً‌ میرزاقاسمی‌های این کافه را امتحان کنید. اگر هم اهل ماهی‌ هستید، از خوردن ماهی سفید یا ازون‌برون در کافه رستوران تی بام غافل نشوید.

آدرسرشت، گلسار، ابتداى بلوار توحيد، بعد از خیابان ١٠١، پلاك ۳۰
شماره تماس۰۱۳۳۲۱۳۳۰۳۰
ساعات کاری۹ صبح تا ۲۴ شب
صفحه اینستاگرامteabamrestaurant@

کافه ری را

کافه‌گردها بهتر از ما می‌دانند که دم‌کردن قهوه بیشتر از هر نوشیدنی دیگری به مهارت نیاز دارد. باریستا کافه ری را به دم‌کردن خوشمزه‌ترین قهوه‌های ترک در تمامی شهر رشت مشهور است. کافه ری را به لحاظ دکوراسیون و محیط داخلی نیز کافه‌ای دنج و آرام است. این کافه مکان مناسبی برای قرارهای دونفره و مهمانی‌های خودمانی است. این کافه به لحاظ قیمت نیز مدیری خوش‌انصاف دارد و در گروه ارزان‌ترین کافه های رشت قرار می‌گیرد.

آدرسرشت، بلوار دیلمان، چهارراه بهشتی، خیابان میرابوالقاسمی، بوستان ۲۲، نبش بوستان ۲۱ ، ساختمان کهربا
شماره تماس۰۹۳۶۵۶۰۱۳۴۰
ساعات کاری۹ صبح تا ۲۴ بامداد
صفحه اینستاگرامryra.cafe@

کافه زیبا

زیبا، کافه‌ای نوستالژی است که محیط دوست‌داشتنی آن یاد روزگاران خوش قدیم را در ذهن کافه‌گردها زنده می‌کند. طراحی داخلی این کافه به اندازه‌ای شیک و خاص است که مدیر آن اجازه عکس‌برداری حرفه‌ای را به مشتریان نمی‌دهد. با این حال با هماهنگی با مدیر کافه می‌توانید از خدمات عکاسی تخصصی کافه زیبا بهره بگیرید. از طراحی خاص کافه زیبا گفتیم، حیف است که از نوشیدنی‌های خوش‌طعم این کافه سخنی به میان نیاوریم. اگر اهل نوستالژی‌بازی هستید و می‌خواهید در تونل زمان سفر کنید، کافه زیبا رشت را به‌ یاد داشته باشید. کسی را سراغ نداریم که راهی این کافه شده باشد و تجربه‌های خوش آن برای همیشه در ذهنش باقی نمانده باشد.

آدرسرشت، خیابان بیستون، روبه‌روی کلیسا، پلاک ٢٧
شماره تماس٠٩٣٧٠٢٣١٠١۴️
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۴ شب

کافه سان (Sun café Rasht)

بسیاری از کافه‌گردها ترجیح می‌‌دهند کار را به کاردان بسپارند و از دست باریستا حرفه‌‌ای و پرسابقه نوشیدنی بگیرند. اگر شما هم از این دسته هستید، کافه سان رشت انتخاب مناسبی برای شماست. این کافه در ۱۳۹۷ خورشیدی افتتاح شد. به این ترتیب با یک حساب سرانگشتی می‌توان گفت کافه سان یکی از قدیمی ترین کافه های رشت است. این کافه‌ نوشیدنی‌های خاص و اعیانی دارد. در این زمینه می‌توان به اسپرسو اِسپِشیالیتی و هازِل کراپِ این کافه اشاره کرد که طعم آن‌ها حرف ندارد. به نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای که گفتیم، انواع سالادهای رژیمی و سالم را هم اضافه کنید.

آدرسرشت، گلسار، برج گلسار، طبقه هفتم.
شماره تماس۰۱۳۳۳۷۸۱۸۱۱
ساعات کاری۹ صبح تا ۱۱ شب
صفحه اینستاگرامsun_coffeeshop@

کافه کادوس

کادوس، کافه‌‌ای سنتی در یکی از خوش‌مسیرترین محله‌های رشت است. این کافه دکوری خاطره‌‌انگیز دارد و یادآور روزهای خوش گذشته است. کافه کادوس خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های سنتی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. کافه کادوس در هتل بزرگ کادوس واقع شده است. به لطف این شرایط اگر دنبال یکی از بهترین هتل های رشت می‌گردید، می‌توانید در هتل کادوس اقامت کنید و هر زمان که گلویتان خشک شد، سری به کافه کادوس بزنید.

آدرسرشت، منظریه، هتل بزرگ کادوس
شماره تماس۰۱۳۳۳۳۶۵۰۷۹
ساعات کاری۱۱ صبح تا ۲۴ بامداد
صفحه اینستاگرامcafekadus@

کافه کتاب سایه

گردشگرانی که اهل ادب هستند و سری در کتاب دارند، به خوبی باخبرند که کافه‌ کتاب‌های مختلفی در شهرهای بزرگ وجود دارد. کافه کتاب سایه یکی از این کافه‌کتاب‌هاست. این کافه مکانی خودمانی برای علاقه‌مندان کتاب است تا در محیطی دنج بنشینند و در کنار جرعه‌ای نوشیدنی گوارا، به مطالعه داستان‌های دلخواه مشغول شوند. جالب اینجاست مدیریت این کافه هر از گاهی تخفیف‌های وسوسه‌‌انگیزی برای خوراکی‌های آن قرار می‌دهد؛ در نتیجه اگر به دنبال یکی از ارزان ترین کافه های رشت می‌گردید، کافه کتاب سایه مکان مناسبی برای شماست.

آدرسرشت، بوستان ملت
شماره تماس۰۹۱۲۳۴۴۰۹۷۳
ساعات کاری۸ صبح تا ۲۴ شب
صفحه اینستاگرامsayehbookcafe@

کافه کمپ

همان‌گونه که از نام این کافه پیداست، مکانی است برای ورزشکاران و علاقه‌‌مندان طبیعت. اهالی رشت که دستی در کمپ‌زدن و تفریح‌های بیرون‌از‌شهر دارند از دورهمی در کافه کمپ سیر نمی‌شوند. این کافه به لحاظ دکوراسیون نیز محیطی بانشاط و روحیه‌بخش دارد. انواع نوشیدنی‌های خوشمزه در منوی کافه کمپ خودنمایی می‌کند.

آدرسرشت، بلوار دیلمان شرقی، بین بلوار آذر اندامی و بارش
شماره تماس۰۱۳۳۳۷۲۳۰۲۷

کافه گالری رشت

گالری،‌کافه‌ای برای هنرمندان و کافه‌گردهای خوش‌سلیقه است. این مکان به‌عنوان یکی از پاتوق‌های اصلی هنرمندان و علاقه‌مندان ادبیات تبدیل شده است. انصافاً باید گفت چهره‌های سرشناس بی‌دلیل این کافه را انتخاب نکرده‌اند. کافه گالری رشت نوشیدنی‌های خوش‌مزه‌‌‌ای دارد. از میان‌وعده‌های این کافه نیز هرچقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. جالب است بدانید سیگارکشیدن در کافه گالری رشت آزاد است؛ در نتیجه اگر سیگاری هستید و دنبال کافه‌ای آزاد برای سیگاری‌ها می‌گردید، کافه گالری رشت انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرسخیابان لاکانی، کوچه قلمستان ۲، پارک قلمستان، بعد از آموزشگاه هنری شاد، کافه گالری
شماره تماس۰۱۳۱۲۲۴۰۲۱۵
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۳:۳۰ شب. روزهای تعطیل از ۱۸ عصر تا ۲۴ شب
صفحه اینستاگرامcafe.gallery@

کافه لَوی (La Vie)

لوی، کافه‌ای امروزی با محیطی آرام و دلنشین است که در یکی از خیابان‌های خوش‌مسیر رشت قرار دارد. این کافه محیطی جوان‌پسند دارد. به همین دلیل جوان‌های رشت برای حضور در کافه لَوی صف کشیده‌اند. کافه لَوی به همان اندازه که محیطی جذاب و شیک دارد، نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای هم پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. اگر به دنبال کافه‌ای متفاوت در بین تمامی کافه های رشت می‌گردید، کافه لَوی را انتخاب کنید. مطمئن باشید از این انتخاب پشیمان نخواهید شد.

آدرسرشت، گلسار، بلوار دیلمان، بلوار آذراندامی
شماره تماس۰۱۳۳۳۷۶۰۳۹۷
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_de_lavie@

کافه مَد رشت

رشت کافه‌های بی‌شماری دارد که تمامی آن‌‌ها می‌خواهند از جدیدترین روش‌های کافه‌داری عقب نباشند. در این بین کافه مَد رشت توانسته ثابت کند که نبض مد کافه‌داری را در اختیار دارد. این کافه با دکوراسیونی شیک، نوشیدنی‌های گوارا و خوراکی‌های خوشمزه جای خود را در دل‌ علاقه‌مندان کافه‌گردی باز کرده است. کافه مد به‌رغم آنکه کافه‌ای امروزی است، نوشیدنی‌ها سنتی و مدرنی دارد. به لطف این شرایط امکان ندارد راهی کافه مد شوید و با گلویی تشنه از این کافه بیرون بیایید.

آدرسرشت، گلسار، بلوار توحید، پلاک ۶۸
شماره تماس۰۱۳۳۲۱۳۳۴۵۶
ساعات کاری۹ صبح تا ۲۴ بامداد
صفحه اینستاگرامmadcafe.rasht@

کافه مِلو

مکان فعلی کافه ملو در گذشته خانه‌ای اعیانی بوده است. به همین دلیل این کافه محیطی دلباز و فضایی شیک دارد. کافه ملو از آن دسته کافه های رشت است که حدود یک کیلومتر با گوهررود فاصله دارد. به همین دلیل با کافه‌ای روبه‌رو هستیم که آب‌و‌هوای بسیار دل‌انگیز و منظره‌ای تماشایی دارد. از نوشیدنی‌های کافه ملو نیز هرچقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه ملو شدید، حتماً موزشکلات‌‌های این کافه را امتحان کنید.

آدرسرشت، منظریه، روبه‌روی جواهری درسا
شماره تماس۰۱۳۳۳۳۴۵۹۸۹
ساعات کاری۴ عصر تا ۱۲ شب
صفحه اینستاگرامmelo_cafe@

کافه موزه رشت

همان‌گونه که از نام این کافه پیداست، در کافه موزه تا چشم کار می‌کند عتیقه‌های قدیمی قرار دارد. به لطف این شرایط گشت‌و‌گذار در کافه موزه هم فال است و هم تماشا. ویژگی‌های کافه موزه رشت فقط به عتیقه‌های این کافه خلاصه نمی‌شود. خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های این کافه عموماً محلی و گیلانی است. به همین دلیل با حضور در کافه موزه و گشت‌و‌گذار در بین عتیقه‌های آن، به روزگار خوش گیلان قدیم سفر می‌کنید و با خوردن جرعه‌ای نوشیدنی گیلانی، حس‌و‌حال مردمان این دیار در ذهن شما تداعی می‌شود. اگر راهی کافه موزه رشت شدید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً‌ قهوه‌های دمی این کافه را امتحان کنید.

آدرسرشت، بلوار معلم، رو به روی باغ قدیمی وطن آبادی
شماره تماس۰۱۳۳۳۵۵۱۴۱۴
آدرس صفحه اینستاگرامrashtmuseumcafe@

کافه ناسوده

برای شما از محیط فرهنگی هنری بعضی از کافه های رشت گفتیم، حیف است که از این محیط صحبت کنیم و اشاره‌ای به کافه ناسوده نداشته باشیم. این کافه در مجتمع فرهنگی هنری ناسوده رشت واقع شده است. در این مکان تئاترهای تماشایی و نمایشگاه‌های هنری باشکوهی برگزار می‌شود؛ در نتیجه می‌توانید با یک تیر دونشان بزنید و در کنار جرعه‌ای نوشیدنی گوارا، گشت‌و‌گذاری جانانه در فرهنگ و ادب اهالی رشت داشته باشید.

آدرسرشت، باقر آباد، خیابان سعدی، خیابان باقرآباد
شماره تماس۰۱۳۳۳۲۵۳۰۵۸
ساعات کاری۱۵ عصر تا ۲۳ شب
آدرس صفحه اینستاگرامnasoodeh@

کافه نهصد

کافه نهصد کافه‌ای خاص در رشت است که غذاهای متنوع و محیطی شیک دارد. این کافه به سرو خوراکی‌های مقوی و سالم معروف است. با این حال از طرفداران غذاهای فست‌فودی نیز غافل نشده است. به لطف این شرایط با هر سلیقه‌ای که وارد کافه نهصد شوید، خوراکی‌ خوشمزه‌ای در منوی این کافه برای شما وجود دارد. کافه نهصد مسیری سرراست دارد و به بسیاری از جاهای دیدنی رشت نزدیک است. اسموتی شکلات، شیک نوستالژی، شیک بادام‌زمینی، شیک نسکافه‌ای و فراپاچینو فندق از خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های کافه نهصد به حساب می‌آید. اگر هم حسابی گرسنه‌ شده‌اید و می‌خواهید در یکی از کافه رستوران های رشت دلی از عزا در بیاورید، بشقاب بمبِ این کافه را امتحان کنید.

آدرسسبزه میدان ، جنب سینما ۲۲ بهمن ، ابتدای کوچه احتساب ، بالای مانتو آنتیک ، طبقه
شماره تماس۰۱۳۳۳۲۲۷۱۲۲
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۱۲ بامداد
آدرس صفحه اینستاگرامcafe_900_rasht@

کافه یِ

کافه یِ، کافه‌ای نُقلی و زیبا در رشت است که نوشیدنی‌ و خوراکی را به‌صورت بیرون‌بر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. به همین دلیل از‌ آنجایی که وقت در سفر تنگ‌تر است، هر زمان که از گشت‌‌وگذار در رشت خسته شدید، می‌توانید سری به کافه یِ بزنید و در کمترین زمان ممکن، گلویی تازه کنید. نوشیدنی‌های کافه یِ طعمی ماندگار دارند. از آنجایی که با کافه‌ای بیرون بر روبه‌رو هستیم، قیمت نوشیدنی‌های کافه یِ نسبت به دیگر کافه های رشت مناسب‌تر است.

آدرسرشت، گلسار، بلوار دیلمان، روبه‌روی شهر کتاب، ابتدای خیابان نبوت
شماره تماس۰۹۱۹۸۶۶۷۵۵۲
ساعات کاری۷ صبح تا ۲۳ شب
آدرس صفحه اینستاگرامyecafe_rasht@

کافی شاپ ایمو

کافی شاپ های رشت طیف گسترده‌ای از نوشیدنی‌های خوشمزه و خوراکی‌های بامزه را پیش روی مشتریان قرار می‌دهند. ایمو، یکی از این کافی‌ شاپ‌هاست که شهرت خوبی در بین کافه‌گردهای رشت دارد. محیطی جمع‌و‌جور، نوشیدنی‌های گوارا و کارمندانی خوش‌برخورد باعث شده تا کافی شاپ ایمو روزبه‌روز محبوبیت بیشتری پیدا کند. این کافی شاپ در مکانی خوش‌مسیر قرار دارد و مکان مناسبی برای رفع خستگیِ مسافران به حساب می‌آید.

آدرسبلوار گیلان، ابتدای بلوار تولید، بعد از برج گلسار، ساختمان ایکات
شماه تماس۰۳۱۳۳۷۷۳۴۴۷
آدرس صفحه اینستاگرامimo.coffee@

کافی شاپ بابک

جمع تمامی انتظارهایی که از یکی از بهترین کافه های رشت دارید در کافی شاپ بابک جمع است. این کافه پاتوق بسیاری از کافه‌گردهای دوآتشه است. به همین دلیل نوشیدنی‌‌های گوارایی دارد که طعم خوش آن‌ها را هرگز فراموش نخواهید کرد. منوی میان‌وعده‌های کافی شاپ بابک نیز چیزی کم ندارد و خوراکی‌های مفصلی در آن خودنمایی می‌کند. این کافه در منطقه‌ای خوش‌مسیر واقع شده و به لحاظ قیمت نیز مدیر خو‌‌ش‌انصافی دارد. حیف است راهی کافی شاپ بابک شوید و گلاسه‌های این کافه را امتحان نکنید.

آدرسبلوار گیلان، خیابان ۱۷۶ (ارکیده)
شماره تماس۰۹۳۶۲۱۸۱۸۰۴
ساعات کاری۹ صبح تا ۱۴ ظهر و ۱۶ عصر تا ۱۲ بامداد
آدرس صفحه اینستاگرامbakacafe@

کافی شاپ سیب

تجربه ثابت کرده مشتریان در کنار طعم خوش، اهمیت ویژه‌ای به سلامت و کیفیت نوشیدنی‌ها می‌دهند. به همین دلیل کافی شاپ سیب رشت را به کافه‌گردهایی پیشنهاد می‌کنیم که دنبال نوشیدنی‌های سالم و خوش‌عطم می‌گردند. نوشیدنی‌های این کافه با مواد سالم و باکیفیت درست می‌شوند. به لطف این شرایط می‌توانید در کنار لذت‌بردن از فنجانی نوشیدنی گوارا، سلامت وجود نازنین خود را تضمین کنید. از کیفیت عالی نوشیدنی‌های این کافه که بگذریم، به محیط دنج و فضای خودمانی آن می‌رسیم. گردشگران با حضور در این کافه فرصتی پیدا می‌کنند تا خستگی بگیرند و برای گشت‌و‌گذاری جانانه در رشت آماده شوند.

آدرسرشت، خیابان معلم، روبه‌روی استانداری
ساعات کاری۱۷ عصر تا ۱ بامداد

کافی شاپ و کافه بازی ۲۱ درجه

در پایان معرفی کافی شاپ های رشت به کافه‌ای رسیدیم که در کنار نوشیدنی‌های خوشمزه، مکانی برای تفریح و سرگرمی است. هر زمان که از گردشگری در رشت خسته شدید، سری به کافی شاپ و کافه بازی ۲۱ درجه بزنید. همان‌گونه که از نام این کافه پیداست، بساط انواع بازی‌های تخته‌ای و سرگرمی‌های هیجان‌انگیز مهیاست. اگر اهل بازی‌های تخته‌ای باشید، حتماً به‌خوبی می‌‌دانید که این روزها بازی مافیا حسابی گل کرده است. کافی شاپ ۲۱ درجه در کنار مافیا، ده‌ها بازی تخته‌ای سرگرم‌کننده دیگر در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این کافه به لحاظ خوراکی‌های خوشمزه نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مرغ کریپسی، آلفردو اسپایسی و ژامبون تنوری از معرو‌ف‌ترین خوراکی‌های فست‌فودی کافه بازی ۲۱ رشت به حساب می‌آید.

آدرسرشت، کافی شاپ و کافه بازی ۲۱ درجه
شماره تماس۰۱۳۳۲۱۱۹۶۱۱
ساعات تماس۱۴ ظهر تا ۲۴ بامداد
آدرس صحه اینستاگرام21.degrees.cafe@

کافه های رشت گردشگری در این دیار را به خاطره‌ای ماندگار در ذهن مسافران تبدیل می‌کنند. امیدواریم اطلاعاتی که از این کافه‌ها با شما مطرح کردیم، شمال‌گردی خاطره‌انگیزی برایتان رقم بزند. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های شیرینی از گشت‌و‌گذار در رشت و خوردن نوشیدنی‌های خوش‌طعم در کافی شاپ های رشت دارید، خواهشمندیم این تجربه‌ها را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر خواننده‌ها به اشتراک بگذارید.

کافه ارسی، کافه بام رویال، کاله چله خونه، کافه دوک، کافه دیروز امروز و کافه رستوران تی بام از بهترین کافه های رشت به حساب می‌آیند.

کافه امیر چاکلت به سرو انواع خوراکی‌های شکلاتی در تمامی رشت معروف است.

کافه چله خونه و کافه گالری از بهترین کافه‌ های رشت است که محدودیتی برای سیگاری‌ها ندارد.

کافه بام رویال، کافه پاییز و کافه ری‌ را مکان‌ مناسبی برای قرارهای دونفره و دورهمی‌های خودمانی است.

کافه نهصد و کافه ۲۱ درجه غذاهای فست‌فودی بسیار خوشمزه‌ای دارند.

کافه دیروز امروز و کافه امیر چاکلت فاصله‌ای بسیار کم با فرودگاه بین‌المللی رشت دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.