رستوران های رشت | لذت شکم‌گردی در شمال ایران

0

رشت از دلربا‌ترین و دیدنی‌ترین شهر‌های شمال ایران است و هر‌ساله با زیبایی‌های بی‌انتهایش از میهمانان بی‌شمار خود دلبری می‌کند. به همین سبب سالانه افراد بسیاری برای خرید بلیط هواپیما رشت یا دیگر وسایل نقلیه، اقدام می‌کنند یا با ماشین شخصی خود، راهی این شهر خرم و دلبر می‌شوند. با‌وجود همه این‌ها می‌دانیم که لذت سفر زمانی به اوج خود می‌رسد که راه‌و‌چاه سفر را بدانید و علاوه‌بر آشنایی با جاهای دیدنی مقصد سفر، بهترین اقامتگاه‌ها و رستوران‌های آن را نیز بشناسید. به همین سبب در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین رستوران های رشت بپردازیم و ویژگی‌هایشان را در کنار هم بررسی کنیم؛ از‌این‌رو اگر خیال سفر به شهر دوست‌داشتنی رشت را در سر دارید و عاشق غذا‌های لذیذ هستید، در این مطلب همراه ما باشید. 

فهرست مطالب

رستوران شکم‌ الملوک | از بهترین رستوران های رشت 

رستوران شکم‌ الملوک

اگر بپرسید بهترین رستوران رشت کدام است؟ پاسخ ما به شما رستوران شکم الملوک خواهد بود. مهم‌ترین ویژگی این رستوران، غذا‌های خوش‌عطر‌و‌طعم و لذیذ آن است. دکوراسیون زیبا، فضای آرام و دل‌نشین، پخش موسیقی زنده در رستوران و برخورد صمیمانه و محترمانه پرسنل نیز از دیگر ویژگی‌های رستوران شکم الملوک به‌ شمار می‌آید. بدون شک حضور در این فضای فوق‌العاده و صرف وعده‌ای لذیذ در آن بسیار لذت‌بخش و به‌یاد‌ماندنی خواهد بود. جالب است بدانید که رستوران شکم الملوک در کنار یکی از بهترین و لوکس‌ترین هتل های رشت قرار دارد و به همین سبب بسیاری از افراد محبوب و مشهور کشور نیز برای صرف وعده‌ای غذای لذیذ به این رستوران می‌روند. محبوب‌ترین غذا و نوشیدنی این رستوران «سینی ملوکانه» و «دوغ ملوک پسند» است که توصیه می‌کنیم در‌صورت سفر به این شهر زیبا، لذت چشیدن طعم بی‌نظیرشان را از دست ندهید. 

آدرس رستوران شکم‌ الملوک روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران شکم‌ الملوک

آدرسایران، استان گیلان، رشت، بلوار منظریه، جنب هتل بزرگ کادوس
شماره تماس ۰۱۳۳۳۳۳۴۲۵۱
آدرس سایتshekamolmolok.ir
آدرس پیج اینستاگرامshekamolmolouk@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰

رستوران محرم | از با‌اصالت‌ترین و قدیمی‌ترین رستوران های رشت 

رستوران محرم از بهریت رستوران های رشت

رستوران محرم با بیش از ۷۰ سال سابقه و تجربه، از قدیمی‌ترین و با‌اصالت‌ترین رستوران های رشت است. غذا‌های این رستوران بسیار خوش‌طعم و با‌کیفیت هستند و فضای دل‌باز و تمیز آن و برخورد مناسب و محترمانه پرسنل، لذت حضور در رستوران و میل‌کردن غذا را برای شما دل‌پذیر‌تر می‌کند. در منوی این رستوران نام انواع غذا‌های ایرانی و غذا‌های محلی گیلانی به چشم می‌خورند. اگر عاشق این گونه خوراک‌ها هستید، بی‌شک رستوران محرم بهترین مقصد برای شماست. به‌علاوه خوب است اشاره کنیم که بسیاری از مراکز خرید رشت نیز در نزدیکی این رستوران قرار دارند؛ از‌این‌رو اگر خیال خرید کردن در شهر رشت را در سر دارید، می‌توانید به بلوار امام خمینی (ره) رفته و پس گشت‌و‌گذار در مراکز تجاری و خرید سوغات رشت، خود را به صرف وعده‌ای لذیذ در رستوران محرم، میهمان کنید.  

آدرس رستوران محرم روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران محرم

آدرسایران، استان گیلان، رشت، بلوار امام خمینی (ره)، روبه‌روی دانشکده دندانپزشکی
شماره تماس۰۱۳۳۳۶۶۶۰۹۰۱
آدرس پیج اینستاگرامmoharam_restaurant@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۲۳:۳۰ 

رستوران رازقی رشت | اولین و بزرگترین گروه رستورانی در گیلان

رستوران رازقی رشت از رستوران های رشت

در معرفی رستوران های رشت، نام رستوران بزرگ و لوکس رازقی را نباید از قلم انداخت؛ چرا‌که گروه رستوران‌های رازقی، اولین و بزرگترین گروه رستورانی در گیلان به شمار می‌آیند. منوی این رستوران با دارابودن انواع غذا‌های ایرانی، بین‌المللی و غذا‌های محلیِ مخصوص استان گیلان، تمامی سلیقه‌ها و ذائقه‌ها را پوشش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های مثبت رستوران رازقی می‌توان به کیفیت عالی مواد اولیه و طعم لذیذ غذا‌ها و نوشیدنی‌های آن اشاره کرد. به‌علاوه فضای این رستوران بسیار لوکس و چشم‌نواز بوده و اجرای زنده پیانو فضای آن را دل‌نشین‌تر کرده است. پرسنل رستوران رازقی برخوردی بسیار محترمانه و حرفه‌ای دارند و به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی می‌کنند. در‌نهایت باید اشاره کنیم که محبوب‌ترین غذا‌های این رستوران شیشلیک بره، پلوکباب محلی، استیک، ماهی قزل آلا و ماهی سفید آن است که پیشنهاد می‌کنیم لذت چشیدن طعم آن‌ها از دست ندهید. 

آدرس رستوران رازقی رشت روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران رازقی رشت

آدرسایران، استان گیلان، رشت، گلسار، بلوار سمیه، نبش خیابان ۱۲۳
شماره تماس۰۱۳۳۳۷۲۳۳۲۲
آدرس سایت webapp.razeghigroup.com
آدرس پیج اینستاگرامrazeghi_restaurant@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران محلی شورکولی رشت |‌ لذت چشیدن خوش‌طعم‌ترین غذا‌های گیلانی

رستوران محلی شورکولی رشت

مگر می‌شود به شمال ایران سفر کرد و از چشیدن طعم غذا‌های شمالی گذشت؟ اگر شما نیز عاشق چشیدن طعم غذا‌های سنتی در سفر هستید، توصیه می‌کنیم در سفر به رشت، لذت چشیدن خوش‌طعم‌ترین غذا‌های گیلانی را در رستوران محلی شورکولی از دست ندهید. این رستوران از محبوب‌ترین رستوران های رشت است که در آن انواع غذا‌های محلی گیلانی طبخ و سرو می‌شود. به‌جرئت می‌توان گفت که غذا‌های رستوران محلی شورکولی به‌قدری لذیذند که طعم بی‌نظیرشان را هیچ‌گاه از یاد نخواهید برد. باید بگوییم محیط رستوران شورکولی بسیار آرام و دلنشین بوده و پرسنل آن نیز با برخوردی دوستانه و صمیمانه از شما میزبانی می‌کنند و تلاششان بر آن است تا اوقات خوشی را برایتان رقم بزنند. 

آدرس رستوران محلی شورکولی رشت روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران محلی شورکولی رشت

آدرسایران، استان گیلان، رشت، بلوار گلسار، ابتدای بلوار توحید
شماره تماس۰۱۳۳۲۱۲۱۷۴۹
آدرس سایتshoorecooli.com
آدرس پیج اینستاگرام shoore.cooli@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ (این رستوران در روز‌های شنبه فقط برای وعده شام، تعطیل است.)

رستوران سنتی دوران |‌ لذت چشیدن طعم اصلی دیزی سنگی 

رستوران سنتی دوران

اگر در میان رستوران های رشت، به‌دنبال رستورانی باشید که غذا‌های آن در کنار کیفیت عالی، قیمت مناسبی نیز داشته باشند، پیشنهاد ما به شما رستوران سنتی دوران خواهد بود. این رستوران به دیزی سنگی‌های بی‌نظیرش شهرت دارد؛ از‌این‌رو اگر پس از گشت‌و‌گذاری پر‌ماجرا میان جاهای دیدنی رشت دلتان هوس غذایی مفصل و حسابی کرد، پیشنهاد می‌کنیم به رستوران سنتی دوران رفته و با صرف دیزی سنگی بی‌نظیر آن، دلی از عزا درآورده و روز خود را بسازید. محیط این رستوران سنتی، بسیار دنج و دوست‌داشتنی است و اگر در بند زرق‌و‌برق رستوران‌های لوکس نباشید، بی‌شک صرف وعده‌ای غذا در رستوران دوران برای شما دلپذیر خواهد بود. 

آدرس رستوران سنتی دوران روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران سنتی دوران

آدرسایران، استان گیلان، رشت، میدان جهاد، ابتدای رشتیان، ۲۴ متری، جنب پیتزا حاتم
شماره تماس ۰۱۳۳۳۵۸۴۷۲۳
آدرس پیج اینستاگرامdizi_sangii_doran@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰

رستوران اردشیر | از محبوب‌ترین رستوران های رشت 

رستوران اردشیر

رستوران اردشیر رستورانی با‌اصالت و نام‌آشنا در شهر رشت است که محبوبیت بسیاری دارد. کیفیت خوب مواد غذایی، سر‌آشپز‌های حرفه‌ای، طبخ غذا‌ها در بهترین شرایط، برخورد حرفه‌ای و صمیمانه پرسنل با مهمان‌ها و در‌نهایت طعم بی‌نظیر غذا‌های رستوران اردشیر، باعث شده است تا این رستوران انتخاب اول بسیاری از افراد، حتی هنرمندان و بازیگران مشهور کشور باشد. با‌وجود اینکه تمامی غذا‌های این رستوران بی‌نهایت لذیذ و عالی هستند، اما شیشلیک، ماهی سفید و مرغ شکم‌پر آن جور دیگری محبوبند؛ از‌این‌رو توصیه می‌کنیم در سفر به شهر رؤیایی رشت، برای تکمیل لذت خود از حضور در این شهر، تجربه صرف وعده‌ای غذا در رستوران اردشیر را به خود هدیه دهید. 

آدرس رستوران اردشیر روی نقشه گوگل

بدون تغییر:

اطلاعات دسترسی به رستوران اردشیر

آدرسایران، استان گیلان، رشت، سه راه پاستوریزه، ابتدای خیابان فلسطین، خیابان شهید ایزددوست
شماره تماس۰۱۳۳۳۸۳۳۹۹۵
آدرس سایتardeshirdelivery.ir
آدرس پیج اینستاگرام ardeshirrestaurant@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۳:۰۰ 

کباب سرای حاج حسین | طبخ و سرو بهترین کباب‌های رشت

کباب سرای حاج حسین

همه ما ایرانی‌ها عاشق کباب هستیم و چشیدن طعم کبابی با‌کیفیت و لذیذ، حسابی حالمان را جا می‌آورد. اگر شما نیز عاشق طعم کباب‌های ایرانی هستید، خوب است بدانید که بهترین کباب‌های رشت، در کباب سرای حاج حسین طبخ و سرو می‌شوند. کباب‌های این رستوران نظیر ندارند. فقط کافی است یک بار طعم دوش کباب یا کباب ترش این کباب‌سرا را بچشید تا طعم آن برای همیشه در خاطر شما باقی بماند. در این کباب‌سرا برای تهیه مواد و مایع کباب، از گوشت‌های تازه و با‌کیفیت استفاده می‌شود و شما می‌توانید با خیال راحت کبابی لذیذ در این رستوران میل کنید. از دیگر ویژگی‌های مثبت کباب‌سرای حاج حسین می‌توان به برخورد خوب پرسنل، محیط آرام و تمیز و قیمت منصفانه کباب‌های آن اشاره کرد. 

آدرس کباب‌سرای حاج حسین روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به کباب‌سرای حاج حسین

آدرسایران، استان گیلان، رشت، میدان زرجوب، جنب پل آهنی
شماره تماس۰۱۳۳۳۳۴۰۸۱۹
آدرس پیج اینستاگرامhaj_hosein_rasht@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ 

رستوران جهانگیر | اولین پلوکبابی محلی استان گیلان

رستوران جهانگیر

رستوران جهانگیر اولین رستوران پلوکبابی محلی استان گیلان بوده و خوشمزه‌ترین پلو‌کبابی‌های رشت در این رستوران طبخ و سرو می‌شوند. منوی این رستورانِ با‌اصالت و قدیمی، شامل غذا‌هایی لذیذ همچون پلو کباب، چلو کباب ترش، چلو کباب شیشلیک، چلو ماهی سفید، کوبیده، باقلی قاتوق و… بوده و تمامی غذا‌های آن بسیار با‌کیفیت و خوشمزه هستند. فضای رستوران و برخورد پرسنل آن نیز بسیار گرم و صمیمانه بوده و احساس خوبی را به شما منتقل می‌کنند. در‌نهایت اگر عاشق کباب کوبیده هستید، باید بگوییم که رستوران جهانگیر در طبخ کباب کوبیده یک سر‌و‌گردن از بهترین رستوران های رشت، بهتر است!

آدرس رستوران جهانگیر روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران جهانگیر

آدرسایران، استان گیلان، رشت، میدان زرجوب
شماره تماس۰۱۳۳۳۸۲۹۵۸۱
آدرس پیج اینستاگرام jahangir.restaurant@
ساعات کاریهر‌روز هفته از ساعت ۱۰:۰۰ تا ۲۳:۰۰

رستوران دلیجان | از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران های رشت

رستوران دلیجان | از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران های رشت

رستوران دلیجان از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران های رشت است که غذا‌های شمالی، به‌خصوص کته کباب و ترش شامی آن در گیلان نظیر ندارند. فضای این رستوران بسیار دنج زیبا بوده و دکوراسیون آن تلفیقی از سنت و مدرنیته است. ویوی زیبا، فضای دل‌نشین، برخورد محترمانه و صمیمانه پرسنل و غذایی خوش‌عطر‌و‌طعم همه آن چیزی است که از یک رستوران خوب انتظار می‌رود و رستوران دلیجان تمام این ویژگی‌ها را دارد. پس از خرید بلیط قطار رشت اگر برای گذراندن اوقاتی خوش و خوردن غذایی لذیذ به‌دنبال رستورانی مناسب در رشت می‌گردید، پیشنهاد ما به شما رستوران دلیجان است. 

آدرس رستوران دلیجان روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران دلیجان

آدرسایران، استان گیلان، رشت، بلوار امام رضا، نبش جاده کوچصفهان رشت، بعد از پمپ بنزین آج بیشه
شماره تماس۰۱۳۱۸۸۹۲۶۸۲
آدرس پیج اینستاگرامdelijan_restaurant@

رستوران پارادیزو |‌ رستورانی با متنوع‌ترین منو 

رستوران پارادیزو

اگر عاشق غذا‌های بین‌الملل، به‌خصوص غذا‌های ایتالیایی هستید، صرف وعده‌ای پاستا یا پیتزا در رستوران پارادیزو را از دست ندهید. این رستوران از بهترین و مدرن‌ترین رستوران های رشت است که متنوع‌ترین منو را دارد. در منوی این رستوران انواع غذا‌های ایرانی، غذا‌های بین‌المللی، انواع فست‌فود، حتی چای و دمنوش و… به چشم می‌خورد؛ از‌این‌رو می‌توان گفت رستوران پارادیزو مقصدی عالی برای جمع‌های بزرگ با سلیقه‌ها و ذائقه‌های متفاوت است. کیفیت و طعم تمامی غذا‌ها و نوشیدنی‌های این رستوران بی‌نظیر بوده و پرسنل آن به بهترین شکل از مهمانان پذیرایی می‌کنند. محیط رستوران پارادیزو نیز بسیار آرام، دل‌نشین و زیباست و حضور در آن اوقات خوشی را برای شما رقم خواهد زد. 

آدرس رستوران پارادیزو روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران پارادیزو

آدرسایران، استان گیلان، رشت، گلسار، نبش خیابان ۱۱۱
شماره تماس۰۱۳۳۳۷۲۷۷۲۱
آدرس سایتparadiso.ir
آدرس پیج اینستاگرام paradisorasht@

رستوران بزرگ گیلانه | از شیک‌ترین و مجلل‌ترین رستوران های رشت 

رستوران بزرگ گیلانه | از شیک‌ترین و مجلل‌ترین رستوران های رشت 

اگر در میان رستوران های گیلان به‌دنبال رستورانی شیک و مجلل می‌گردید که انواع غذا‌ها را با موادی با‌کیفیت و به بهترین شکل طبخ و سرو کند، رستوران بزرگ گیلانه گزینه‌ای مناسب برای شما است. منوی این رستوران بسیار متنوع و جذاب بوده و نام انواع غذا‌های اروپایی، ایرانی و همچنین خوراک‌های محلی گیلانی در آن به چشم می‌خورند. بارز‌ترین ویژگی رستوران گیلانه، فضای شیک و دکوراسیون لوکس آن است و زرق‌و‌برق آن حسابی به چشم می‌آید. برخورد پرسنل این رستوران کاملاً حرفه‌ای و محترمانه بوده و تمام تلاش خود را می‌کنند تا اوقات خوشی را برای مهمانان رقم بزنند. 

آدرس رستوران بزرگ گیلانه روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران بزرگ گیلانه

آدرسایران، استان گیلان، رشت، گلسار، گلایل، خیابان استاد معین (آلمان)، روبروی دیوار فرودگاه
شماره تماس۰۱۳۳۳۷۷۲۰۲۵
آدرس پیج اینستاگرامguilaneh_restaurant@
ساعات کاریهر‌ روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۱۵:۰۰ و ۱۸:۰۰ تا ۲۳:۵۵

رستوران چلوشیش | رستورانی به وسعت شهر رشت! 

رستوران چلوشیش

رستوران چلوشیش را می‌توان رستورانی به وسعت شهر رشت معرفی کرد؛ چرا‌که در آن به‌جای شماره‌گذاری‌کردن میز‌ها، آن‌ها را با نام‌های محله‌ها و خیابان‌های قدیمی رشت، نشانه‌گذاری کرده‌اند. فضای رستوران کاملاً خلاقانه و جذاب دکور شده و برای گرفتن عکس‌های یادگاری بسیار ایدئال است. از فضای منحصر‌به‌فرد رستوران چلوشیش که بگذریم، به وصف ویژگی‌های غذا‌های لذیذ آن می‌رسیم. به‌جرئت می‌توان گفت که از بین رستوران های گیلان، رستوران چلوشش از آن دست رستوران‌هایی است که کیفیت و طعم عالی را در کنار قیمت مناسب برای مشتریان خود ارائه می‌کند. گفتنی است که در این رستوران تنها غذا‌های محلی گیلانی از جمله اناربیج، چنجه ترش، دوش، جوجه زعفرانی، جوجه ترش، کوبیده، مرغ ترش، شیشلیک، فیله، ماهی و… سرو می‌شود؛ از‌این‌رو اگر می‌خواهید در سفر به رشت، لذت چشیدن غذا‌های محلی گیلانی را در محیطی خاص و زیبا تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما رستوران چلوشیش خواهد بود. 

آدرس رستوران چلوشیش روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران چلوشیش

آدرسایران، استان گیلان، رشت، میدان توشیبا، خیابان کنار هتل پامچال رشت به طرف بیمارستان
شماره تماس۰۱۳۳۳۶۱۰۱۲۰
آدرس پیج اینستاگرامchelo.shish@
ساعات کاریهر‌ روز هفته از ساعت ۱۲:۰۰ تا ۲۲:۴۵ 

رستوران گلسار | طعمی بی‌نظیر در محیطی دلنشین 

رستوران گلسار

مگر می‌شود از بهترین رستوران های رشت سخن گفت و حرفی از رستوران گلسار به میان نیاورد؟ رستوران گلسار از بهترین و محبوب‌ترین رستوران‌ها در شهر رشت بوده و تمام ویژگی‌های یک رستوران ایدئال، از محیط آرام، دنج و دل‌نشین گرفته تا منوی جذاب و متنوع، برخورد عالی پرسنل، کیفیت عالی مواد غذایی و… دارا است. در این رستوران انواع کباب‌ها، ماهی‌ها و غذا‌های ایرانی و خوراک‌های محلی گیلانی سرو می‌شود. از محبوب‌ترین غذا‌های این رستوران منحصر‌به‌فرد می‌توان به چلو کباب زعفرانی، چلو جوجه کباب ترش، کباب لقمه استانبولی گلسار، چلو کباب بختیاری، کباب چنجه، ماهی سالمون و ماهی کولی سفید اشاره کرد. پیشنهاد می‌کنیم برای تکمیل لذت گشت‌و‌گذار در رشت زیبا، حتماً وعده‌ای را مهمان رستوران گلسار باشید و از غذا‌های خوش‌طعم آن لذت ببرید. 

آدرس رستوران گلسار روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران گلسار

آدرسایران، استان گیلان، بلوار گلسار، بلوار سمیه، خیابان ۱۲۶
شماره تماس۰۱۳۳۳۷۲۱۹۰۰

رستوران حسن رشتی | غذایی بی‌نظیر با قیمتی مناسب 

رستوران حسن رشتی از رستوران های رشت

رستوران حسن رشتی از دیگر رستوران‌های معروف و محبوب در رشت است که به دلیل ارائه غذا‌های لذیذ و با‌کیفیت با قیمتی مناسب و منصفانه، محبوبیت بسیاری دارد. گفتنی است که این رستوران نه‌تنها در رشت، بلکه در ایران معروف است و طرف‌داران بسیاری دارد و افراد زیادی به‌ نیت صرف وعده‌ای غذای لذیذ و دل‌چسب در رستوران حسن رشتی، مهمان شهر رشت می‌شوند. در منوی این رستوران اغلب غذا‌های گیلکی و غذا‌های اصیل ایرانی به چشم می‌خورند. تمامی غذا‌های این رستوران بی‌نظیر و لذیذند؛ اما توصیه می‌کنیم ماهی سفید، کباب ترش و میرزاقاسمی آن را از دست ندهید. در‌نهایت باید اشاره کنیم که محیط این رستوران بسیار تمیز و دل‌نشین بوده و برخورد پرسنل آن نیز کاملاً محترمانه و صمیمانه است. تمامی این ویژگی‌ها باعث شده است تا نام رستوران حسن رشتی در میان بهترین رستوران های رشت بدرخشد. 

آدرس رستوران حسن رشتی روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران حسن رشتی

آدرسایران، رشت، بلوار امام خمینی، بالاتر از میدان توشیبا، نبش کوچه فرشته
شماره تماس۰۱۳۱۶۶۶۴۵۰
آدرس پیج اینستاگرامhassan_rashti_restaurant
ساعات کاریهر‌ روز هفته از ساعت ۱۱:۰۰ تا ۰۰:۳۰

کافه و رستوران برگراد | خوشمزه‌ترین فست‌‌فود رشت

کافه و رستوران برگراد

نوبتی هم که باشد، نوبت معرفی مقصدی عالی از میان رستوران های رشت، برای عاشقان فست‌فود است. اگر عاشق فست‌فود هستید، باید بگوییم که خوشمزه‌ترین فست‌فود‌های رشت را می‌توانید در کافه و رستوران برگراد میل کنید. چیزی که بیش از همه باعث جذب افراد به‌سوی این کافه و رستوران می‌شود، فضای بی‌نهایت زیبا و دوست‌داشتنی آن است. کافه و رستوران برگراد هم فضای سر‌پوشیده دارد و هم فضای رو‌باز و دکوراسیون مدرن و زیبای آن چشمان شما را به خود خیره می‌کند. در منوی این رستوران علاوه‌بر انواع فست‌فود‌های خوشمزه، انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد نیز به چشم می‌خورد. اینچا یکی از بهترین کافه های رشت است که محیطش برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بی‌نظیر است. مجموعه برگراد با داشتن پرسنلی خوش‌برخورد، فضایی دنج و دل‌نشین و غذا‌ها و نوشیدنی‌های خوش‌طعم و عالی، از آن دست رستوران‌هایی است که با یک بار حضور در آن، مشتری دائمی‌اش خواهید شد. 

آدرس کافه و رستوران برگراد روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به کافه و رستوران برگراد

آدرسایران، استان گیلان ، رشت ، كيلومتر ٢ جاده انزلی، روبروی نمایندگی تویوتا
شماره تماس۹۸۱۳۳۴۴۹۱۶۵۴
آدرس پیج اینستاگرامburgerad.restaurant@
ساعات کاریهر‌ روز هفته از ساعت ۱۷:۰۰ تا ۲۴:۰۰

رستوران سنتی و فست‌فود هنرمندان | از جذاب‌ترین رستوران های رشت 

رستوران سنتی و فست‌فود هنرمندان

آخرین رستورانی که در معرفی بهترین رستوران های رشت می‌خواهیم به آن بپردازیم، رستوران سنتی و فست‌‌فود هنرمندان است. این رستوران در جاده رشت به انزلی قرار دارد. رستوران هنرمندان فضایی دنج و صمیمانه دارد و صدای موسیقی زنده در آن روحتان را جلا می‌دهد. اگر در سفر بعدی خود از جاده رشت-انزلی گذر کردید، توصیه می‌کنیم لذت حضور در فضای دوست‌داشتنی رستوران سنتی و فست‌فود هنرمندان و چشیدن طعم غذا‌های لذیذ آن را از دست ندهید. اکنون باید با شنیدن اوصاف شکم‌گردی در رستوران های رشت، قانع شده باشید تا برای خرید بلیط اتوبوس رشت یا هر وسیله نقلیه دیگر، اقدام کرده و بار سفر را ببندید و راهی رشت دلربا شوید. فراموش نکنید که پیش از سفر راهنمای سفر رشت را نیز مطالعه کنید تا چراغ راه شما برای تجربه سفری به‌یاد‌ماندنی در این شهر باشد.

آدرس رستوران سنتی و فست‌فود هنرمندان روی نقشه گوگل

اطلاعات دسترسی به رستوران سنتی و فست‌فود هنرمندان

آدرسایران، استان گیلان، رشت، بلوار ولیعصر (جاده رشت به انزلی)، کیلومتر ۶
شماره تماس۰۹۳۸۴۴۴۴۲۴۱
آدرس پیج اینستاگرامhonarmandanrestaurant@
ساعات کاریهر‌ روز هفته از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۱:۵۸

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان به شمال ایران و شهر زیبای رشت سفر کرده و با معرفی بهترین رستوران های رشت، مست توصیفات غذا‌های لذیذ آن شدیم. در‌نهایت از شما می‌خواهیم که اگر تا‌کنون تجربه سفر به رشت و صرف وعده‌ای غذا در رستوران‌های معرفی‌شده را داشته‌اید، نظر و تجربیات خود را با ما و مخاطبان ما به اشتراک بگذارید. همچنین برایمان بنویسید که در‌صورت سفر به رشتِ زیبا، انتخاب شما برای میل‌کردن غذا، کدام رستوران در رشت خواهد بود؟‌

بهترین و با‌کیفیت‌ترین غذا‌های محلی گیلانی را می‌توانید در رستوران محرم، رستوران محلی شورکولی، رستوران بزرگ گیلانه، رستوران چلوشیش، رستوران گلسار و رستوران حسن رشتی میل کنید.

از بهترین رستوران‌های غذا‌های اروپایی در رشت می‌توان به رستوران بزرگ گیلانه و رستوران رازقی اشاره کرد.

از بهترین فست‌فود‌های رشت می‌توان به رستوران پارادیزو، کافه و رستوران برگراد و رستوران سنتی و فست‌فود هنرمندان اشاره کرد.

اگر از طرف‌داران پر‌و‌پا‌قرص کباب هستید، پیشنهاد ما به شما از میان رستوران‌های رشت، رستوران گلسار، رستوران جهانگیر و کباب‌سرای حاج حسین خواهد بود.

فضای کافه و رستوران برگراد، رستوران شکم‌ الملوک و رستوران بزرگ گیلانه برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی بسیار مناسب است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.