بهترین رستوران تهران برای صبحانه | تجربه صبح عالی

0

همیشه رستوران برای میل‌کردن وعده نهار و شام نیست. گاهی شاید دلتان بخواهد که صبحانه‌ای شاهانه نوش جان کنید یا با خرید بلیط هواپیما تهران خودتان را اول صبح به پایتخت رسانده‌اید و قبل از شروع یک روز شلوغ و پرتلاش، می‌خواهید صبحانه مفصلی میل کنید. البته بر اساس گفته پزشکان، وعده صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی در طول روز است. پس باید به آن اهمیت بیشتری دهید. امروز قصد داریم تا شما را با بهترین رستوران های تهران برای صبحانه آشنا کنیم. رستوران‌هایی که منوی صبحانه آن‌ها در تمام پایتخت معروف هستند و طرفداران بسیار زیادی دارند. پس این مقاله را از دست ندهید!

رستوران شاندیز صفدری

نمایی از رستوران شاندیز صفدری

«شاندیز» نامی بسیار آشنا در صنعت رستوران‌داری ایران محسوب می‌شود. بی‌شک همه ما با نام رستوران‌های منطقه خوش آب‌و‌هوای شاندیز مشهد آشنا هستیم. تجربه به ما ثابت کرده زمانی که نام شاندیز در میان باشد، بهترین کیفیت و خدمات انتظار ما را می‌کشد.

نمایی از فضای داخلی رستوران شاندیز صفدری

رستوران شاندیز صفدری یکی از رستوران‌های معروف ایران به حساب می‌آید. این رستوران در جزیره کیش نیز شعبه دارد. کمتر از یک سال می‌شود که این رستوران معروف، در منطقه کوهستانی لواسان شعبه جدید خود را احداث کرده است. این رستوران همانند هر رستوران شاندیز دیگر، بسیار مجلل، زیبا و لوکس است. فضاسازی داخل رستوران شاندیز صفدری بسیار هنرمندانه انجام شده و شما را عاشق خود می‌کند.

نمایی از فضای باز رستوران شاندیز صفدری

به‌صورت کلی باید این رستوران را به بخش مسقف و بخش فضای باز تقسیم کرد. فضای باز روی پشت‌بام قرار دارد. در این بخش چندین و چند آلاچیق بسیار زیبا و مدرن تعبیه شده است. در این قسمت می‌توانید در هوای باز از غذای خود لذت ببرید. بخش مسقف نیز دارای دو قسمت میزهای گرد سنتی و میزهای مدرن و مجلسی است. دکوراسیون داخلی این رستوران بسیار لوکس و مجلل انتخاب شده  و از دیدن آن قطعاً به وجد خواهید آمد.

نمایی از صبحانه در رستوران شاندیز صفدری

تاکنون رستوران‌های شاندیز فقط در وعده شام و نهار به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دادند. خوشبختانه مدتی است رستوران شاندیز صفدری نه‌تنها در وعده‌های شام و نهار، بلکه در وعده صبحانه نیز میزبان شما عزیزان است. منوی صبحانه این رستوران بسیار لذیذ است. در منوی آن انواع غذاهای سبک از جمله صبحانه انگلیسی تا انواع پنیر و کره محلی و نان داغ را شامل می‌شود. تصور کنید که چای هل خوش عطر اول صبح خود را در هوایی کوهستانی و با مناظر خیره‌کننده نوش جان کنید.

ساعات کاری۷ صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02126569304
آدرسلواسان،‌ ابتدای کمربندی شهید رجایی، پلاک ۹۰

کافه رستوران مهتاب

نمایی از کافه رستوران مهتاب

کافه مهتاب جزء آن دسته از کافه‌هاست که با دکوراسیون معرکه خود، حس‌وحالتان را کاملاً عوض می‌کند. در این کافه دنج و زیبا، رومیزی‌های گل‌دار، دیوارهای سبز و قرمز، صندلی‌های چوبی و نورپردازی بسیار عالی، حسی نوستالژیک را در شما بر می‌انگیزد. این حس دقیقاً شبیه همان حال‌و‌هوایی است که در آن روزگاری خوش را در کنار دوستان و خانواده به دور از هر گونه نگرانی سپری می‌کردیم. در گوشه‌گوشه این کافه زیبا، انواع وسایل دکوری مثل بافتنی‌های نیمه‌کاره یا سوزن‌دوزی‌های قدیمی به چشم می‌خورند. همین جزئیات کوچک، زیبایی کافه مهتاب را دو چندان می‌کنند.

منوی کافه مهتاب به 6دسته شامل غذاهای سرد، انواع کیک و دسر، نوشیدنی، انواع چای و دمنوش، منوی صبحانه و انواع مختلف قهوه تقسیم می‌شود. شاید تصور کنید که آماده‌کردن دمنوش اصلاً کار دشواری نیست؛ اما بار اول که عطر دمنوش‌های کافه مهتاب به مشامتان برسد، متوجه تفاوتی بزرگ خواهید شد.

علاوه بر نوشیدنی‌های خوشمزه، انواع غذاهای سنتی همانند کوکو سبزی، نیمرو و کشک بادمجان نیز در این کافه سرو می‌شوند. منوی صبحانه این رستوران شاید سلف سرویس و بسیار مجلل نباشد؛ اما قطعاً می‌تواند روز شما را بسازد. کافه مهتاب پکیج کاملی از انواع دمنوش، غذاهای گرم مخصوص صبحانه و مخلفات و دورچین آن را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از این رو باید کافه مهتاب را یکی از بهترین رستوران های تهران برای صبحانه دانست.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02188054800
آدرستهران، بزرگراه کردستان، خیابان ۶۴ غربی، مجتمع آ اس پ، مجتمع تجاری، حیاط غربی، پلاک ۶۰.

رستوران ملل

از نظر موقعیت مکانی، رستوران ملل را باید برای صرف صبحانه به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران دانست. این رستوران دنج، روی پل طبیعت واقع شده است. پس حین میل‌کردن صبحانه، می‌توانید از منظره پارک جنگلی طالقانی لذت ببرید. فضای رستوران ملل بسیار ساده و صمیمی طراحی شده است؛ از این رو برای دورهمی‌های دوستانه بسیار مناسب خواهد بود. این رستوران دارای بخش مسقف و فضای باز است. در صورتی که هوا مساعد باشد، می‌توانید روی میز‌های کنار پل طبیعت بنشینید و از سرسبزی مناظر اطراف خود لذت ببرید. البته هنگامی که هوا سرد می‌شود و امکان بیرون‌نشستن وجود ندارد، می‌توانید صبحانه خود را در بخش داخلی رستوران، کنار پنجره نوش‌جان کنید.

کیفیت غذاهای رستوران ملل بسیار مطلوب است و لازم نیست که بهای گزافی را بابت سفارش خود بپردازید. بر اساس نظرات مشتریان این رستوران، رفتار پرسنل رستوران ملل بسیار مؤدبانه و دوستانه است. به همین خاطر می‌توانید با خیال آسوده از مهمانان خود در این رستوران پذیرایی کنید. معمولاً بسیاری از ساکنان شمال تهران، پارک آب و آتش یا پارک جنگلی طالقانی را برای پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی خود انتخاب می‌کنند. اگر شما نیز این عادت را دارید، می‌توانید پس از پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی، صبحانه را در محیطی آرام مثل رستوران ملل نوش جان کنید. به این ترتیب انرژی کافی برای مابقی روز را خواهید داشت.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02188054800
آدرستهران، بزرگراه کردستان، خیابان ۶۴ غربی، مجتمع آ اس پ، مجتمع تجاری، حیاط غربی، پلاک ۶۰.

رستوران کارزین

نمایی از رستوران کارزین

کاخ نیاوران یکی از زیباترین جاهای تفریحی تهران محسوب می‌شود. این باغ در شمال پایتخت قرار دارد. بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی، در سفر به تهران حتماً سری به این کاخ موزه زیبا می‌زنند. علاوه‌بر زیبایی کاخ نیاوران و تجملات آن، باید به باغ زیبایی که کاخ در آن قرار دارد اشاره کنیم. پیاده‌روی در این باغ سرسبز و تماشایی بسیار لذت‌بخش است. حتی برخی آن را لذت‌بخش‌تر از بازدید کاخ می‌دانند. در محوطه باغ کاخ نیاوران، رستورانی دنج با ساختمانی چوبی وجود دارد. مشتریان این رستوران را با نام کارزین می‌شناسند.

رستوران کارزین دارای دکوراسیونی بسیار ساده و در عین حال زیبا است. ظاهر این رستوران شباهت بسیاری به کلبه‌ای چوبی در دل جنگل دارد. رستوران کارزین دارای دو بخش مسقف و فضای باز است. حتی در فصل پاییز و زمستان نیز می‌توانید روی میز و صندلی‌های راحت، در محوطه باز صبحانه خود را نوش جان کنید. صبح جمعه می‌توان آرامش را به معنای واقعی کلمه در محوطه باغ نیاوران تجربه کرد. حال تصور کنید که در چنین باغ زیبا و سرسبزی، در سکوت و آرامش صبحگاهی، صبحانه‌ای دل‌چسب و خوشمزه را نوش جان کنید. پس قطعاً رستوران کارزین را باید یکی از بهترین رستوران های تهران برای صبحانه دانست.

ساعت کار ۸ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122707376
آدرستهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ملکی

کافه رستوران سام

نمایی از کافه رستوران سام

کافه رستوران سام در مجتمع تجاری سام سنتر و محدوده خیابان فرشته قرار دارد. این کافه رستوران به‌شکل کاملاً هنرمندانه‌ای طراحی شده است. از لحظه ورود به کافه، مات و مبهوت چنین طراحی حرفه‌ای خواهید شد. فضای کافه بیشتر شبیه به یک تابلوی نقاشی و اثر هنری است. دکوراسیون کافه رستوران سام بر اساس معیارهای معماری مدرن طراحی شده است. نکته مهم درباره طراحی این رستوران، دیوارهای تمام شیشه‌ای است. به لطف آن‌ها می‌توانید از مناظر خیره‌کننده اطراف مجتمع سام سنتر لذت ببرید. منظره‌ای که می‌توانید از قاب شیشه‌ای این کافه در طول فصول مختلف سال، مخصوصاً زمان بارش برف و باران تماشا کنید، قطعاً از زیباترین مناظری است که در تمام عمر خود شاهد آن بوده‌اید.

حال تصور کنید در چنین فضای زیبایی، چه صبحانه پرانرژی و عالی را می‌توانید نوش جان کنید. پرسنل رستوران تقریباً همگی جوان و خوش‌برخورد هستند. آن‌ها با روی خوش به درخواست شما پاسخ می‌دهند. انواع غذا و نوشیدنی در کافه رستوران سام به شکل کاملاً حرفه‌ای سرو می‌شود. پس از چشیدن انواع دمنوش یا حتی اسنک‌های سبک آن، قطعاً خودتان متوجه تفاوت کیفیت و نوع آماده‌سازی غذای سام کافه خواهید شد. مشتریان کافه سام می‌توانند برای صبحانه خود انواع غذاهای سرد، گرم، سالاد، دمنوش و نوشیدنی‌های خوشمزه را سفارش دهند. بی‌شک کافه رستوران سام را باید یکی از بهترین رستوران های تهران برای صبحانه دانست.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۰ شب
شماره تماس02122653842
آدرسخیابان فرشته، مرکز خرید سام سنتر، طبقه دوم

رستوران پیپل

نمایی از رستوران پیپل

قرار نیست که همه رستوران‌ها دارای سالنی بسیار مجلل و بزرگ باشند. گاهی برخی از رستوران‌ها سالن کوچکی دارند که همین مسئله باعث شهرت آن‌ها می‌شود. رستوران پیپل سعادت آباد دارای سالنی نسبتاً کوچک است. همین مسئله آن را به رستورانی دنج، خودمانی و راحت تبدیل می‌کند. فضای داخلی رستوران با دقت فراوان طراحی شده است. تلاش بر این بوده تا همین حس دنج بودن و راحتی را به مشتریان منتقل کند. میزهای این رستوران کوچک و سفید رنگ، صندلی‌ها راحتی و دکوراسیونش عمدتاً به رنگ سفید است. سالن اصلی رستوران پیپل همانند یک مستطیل کشیده است. در این سالن به‌خوبی از پنجره‌های قدی استفاده کرده‌اند. به این شکل محیط نورگیر مناسبی دارد. برخی از میزها دقیقاً کنار پنجره قرار دارند تا بتوانید از مناظر بیرون رستوران لذت ببرید. به‌صورت خلاصه باید گفت که رستوران پیپل فضایی دوستانه و صمیمی دارد که از حضور داخل آن سیر نمی‌شوید.

در این رستوران انواع غذاهای فرنگی، دمنوش و نوشیدنی‌های سرد و گرم سرو می‌شود. بر اساس نظرات مشتریان این رستوران، رفتار کارکنان بسیار عالی و صمیمی است. آن‌ها با خوشرویی پاسخ نیازهای شما را می‌دهند. در این کافه همه روزه منوی صبحانه بسیار خوشمزه‌ای نیز سرو می‌شود. منوی صبحانه رستوران پیپل با وجود آنکه سلف سرویس نیست، اما انواع غذاهای خوشمزه سبک مخصوص صبحانه را پوشش می‌دهد. چشیدن طعم وافل با نوتلا در این رستوران می‌تواند روز شما را بسازد! پس اگر در محدوده غرب تهران به دنبال رستورانی دنج و دوستانه هستید تا هر روز صبحانه را داخل آن میل کنید، بهتر است سری به رستوران پیپل بزنید.

ساعات کاری۸ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122074384
آدرسسعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، خیابان جمشیدی (یکم)، پلاک 14

رستوران لانجین

در دل شلوغی پایتخت، همان جایی که معمولاً همه ساکنان در تب‌وتاب رسیدن به محل کار خود هستند، رستورانی بسیار زیبا با فضایی آرامش‌بخش به نام لانجین وجود دارد. این رستوران در محدوده خیابان گاندی قرار گرفته است و به همین خاطر بسیاری از کارمندان اداری که زمان کافی برای میل‌کردن صبحانه در خانه ندارند، مشتری آن هستند. این رستوران دکوراسیون چوبی خاصی دارد و به ناخودآگاه شما آرامش می‌دهد. لانجین به‌صورت دوبلکس ساخته شده است. در بخش بالایی رستوران فضایی خاص را تعبیه کرده‌اند که می‌توان آن را لژ خانوادگی دانست؛ اما زیباترین بخش رستوران، سه میز کوچکی هستند که در فضای بیرونی و داخل پیاده‌رو چیده می‌شوند.

در ابتدای صبح، همان زمانی که هوا نه سرد است و نه گرم و هنوز خبری از دود ماشین‌ها در خیابان نیست، می‌توانید در فضای باز روی میزهای دو نفره چوبی رستوران لانجین بنشینید و از خوردن صبحانه لذت ببرید. رفتار پرسنل این رستوران بسیار صمیمی و محترمانه است و با خوشرویی پاسخ نیاز شما را می‌دهند. به‌عنوان منوی صبحانه، انواع غذاهای سبک مخصوص صبح، نوشیدنی سرد و نوشیدنی گرم سرو می‌شود. البته یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای صبحانه در رستوران لانجین، صبحانه انگلیسی است که از سوسیس، بیکن، نیمرو و خوراک لوبیا چیتی تشکیل می‌شود.

ساعات کاری۷:۳۰ صبح تا ۱۱:۳۰ شب
شماره تماس02188877930
آدرسگاندی جنوبی، بین خیابان پانزدهم و هفدهم، پلاک 53

رستوران سبوس

کافه رستوران سبوس در محدوده پارک‌وی واقع شده است. این رستوران طراحی بسیار منحصر‌به‌فردی دارد و با دیوارهای شیشه‌ای بزرگ با منظره درخت‌های چنار بسیار زیبا، حس تازگی را به مشتریان خود هدیه می‌دهد. نورگیر این کافه رستوران بسیار مناسب است و بر خلاف بسیاری از رستوران‌ها که فضایی دل‌گیر و بدون نور دارد، در این رستوران می‌توانید از آفتاب اول صبح لذت ببرید. در رستوران سبوس انواع غذاهای فرنگی سرو می‌شود. البته با توجه به تنوع نوشیدنی‌های ترکیبی مخصوص و همچنین کیک و شیرینی‌های خوشمزه، سبوس را باید بیشتر به‌عنوان یک کافه بسیار شیک به حساب آورد. در این رستوران انواع غذاهای مخصوص گیاه‌خواران نیز سرو می‌شود تا این عزیزان بتوانند از خدمات رستوران سبوس بهره‌مند شوند.

منوی رستوران سبوس برای صبحانه بسیار مفصل است. حتی اگر هر روز صبح در این رستوران صبحانه را نوش جان کنید، برای مدت‌ها می‌توانید بدون تکرار، از منوی متنوع آن استفاده کنید. انواع نوشیدنی سرد و گرم مخصوص سبوس قطعاً می‌تواند انرژی ابتدای صبح شما را بسازد. برخی از این نوشیدنی‌ها بر اساس میوه فصل و به‌صورت کاملاً طبیعی تهیه می‌شوند. انواع دسر و کیک این رستوران به‌صورت روزانه آماده می‌شوند و تازگی بی‌نظیری دارند. شما می‌توانید انواع غذای گرم سبک، همانند سوسیس، املت سبزیجات یا خوراک لوبیا نیز برای صبحانه سفارش دهید. به‌صورت کلی رستوران سبوس یکی از بهترین رستوران های تهران برای صبحانه محسوب می‌شود که کیفیت بی‌نظیری دارد.

ساعات کاری۶ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122015606
آدرسچهارراه پارک وی، ابتدای بزرگراه چمران، خیابان جوانان، خیابان الف

کافه رستوران شمرون

نمایی از کافه رستوران شمرون

پارک گفتگو یکی از زیباترین و بزرگ‌ترین پارک‌های غرب تهران محسوب می‌شود. بسیاری از ساکنان این محدوده، همین پارک را برای پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی خود انتخاب می‌کنند. پارک گفتگو فضایی بسیار وسیع دارد. در هر گوشه از آن می‌توانید به دور از شلوغی، از آرامش ابتدای صبح لذت ببرید. در دل پارک گفتگو و دقیقاً در نزدیکی حوضچه بزرگ پارک، رستورانی با نام رستوران شمرون قرار دارد. رستورانی که از نظر چشم‌انداز می‌تواند با بهترین رستوران های تهران برای صبحانه رقابت کند.

این رستوران که در دو طبقه بنا شده است و تراسی بسیار بزرگ دارد. تراس این رستوران حدود 50 متر است، این تراس می‌تواند از حدود 30 نفر میزبانی کند. نکته جالب توجه درباره تراس کافه رستوران شمرون، وجود سقف متحرک در آن است. در روزهای سرد و بارانی که وضعیت جوی مساعد نیست، این سقف به‌صورت خودکار بسته می‌شود تا مهمانان رستوران شمرون بتوانند در عین لذت‌بردن از مناظر اطراف، از سرمای هوا نیز در امان باشند.

علاوه‌بر فضای بیرونی و تراس، امکان سرو غذا در بخش مسقف رستوران نیز وجود دارد. فضای مسقف به‌خوبی دیزاین شده است و دکوراسیونی چوبی و خاص دارد. میزهای شیک و چوبی، نورپردازی عالی و حفظ فاصله بین میزها و حریم شخصی مشتریان، حتی بخش مسقف را تبدیل به فضایی عالی، دنج و دوستانه کرده است. کافه رستوران شمرون برای منوی صبحانه نیز تنوع بسیار مطلوبی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. شما می‌توانید انواع غذای گرم سبک همانند املت سبزیجات، خوراک سوسیس یا صبحانه انگلیسی را سفارش دهید. علاوه‌بر این، انتخاب انواع کیک تازه شکلاتی و چای، باقلوای تازه، چای و نبات، نان و سرشیر و وافل‌های تازه کافه شمرون نیز می‌تواند برای صبحانه بسیار هوشمندانه باشد.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02188230930
آدرسگیشا، انتهای خیابان پیروزی شرقی، ضلع شمالی بوستان گفتگو، مجموعه پذیرایی گفتگو

کافه رستوران گراف

نمایی از کافه رستوران گراف

کافه گراف یکی از بهترین رستوران های تهران برای صبحانه محسوب می‌شود. این کافه در قلب پایتخت، یعنی خیابان کریمخان قرار دارد. کافه رستوران گراف در طبقه بالای یک ساختمان واقع شده است و به همین خاطر مشتریان گذری چندانی ندارد. اکثر مشتریان کافه رستوران گراف، جوانان و کارمندانی هستند که در همین محدوده باید رأس ساعت سر کار بروند. این دسته افراد ترجیح می‌دهند پس از طی کردن مسیر، در محیط بیرون از خانه صبحانه خود را میل کنند. کافه رستوران گراف اکثرا شلوغ نیست و به پاتوقی دنج برای مشتریان خاص آن تبدیل شده است. فضای داخلی این رستوران طراحی بسیار زیبایی دارد. در بدو ورود به کافه گراف، جذب زیبایی دکوراسیون داخلی آن خواهید شد. فضای داخلی این کافه کاملاً مدرن، زیبا و در عین حال ساده و دوستانه است. این کافه  حس آرامش را به اندازه خانه خودتان به شما منتقل می‌کند.

در کافه رستوران گراف انواع غذاهای فرنگی چه برای صبحانه و چه برای وعده‌های اصلی سرو می‌شود؛ اما اگر قصد دارید تا طعم واقعی منوی رستوران گراف را بچشید، حتماً باید در بین انواع کیک و شیرینی یکی را انتخاب کنید. انواع کیک، شیرینی، پن‌کیک و وافل در این رستوران به‌صورت تازه تهیه می‌شود و طعمی بی‌نظیر دارند. معمولاً اکثر مشتریان کافه رستوران گراف، به‌عنوان صبحانه، انواع کیک و قهوه دمی مخصوص گراف را سفارش می‌دهند. به‌غیر از انواع کیک و شیرینی، امکان سفارش ظرف سالاد میوه نیز وجود دارد. سالاد میوه این رستوران نیز از تازه‌ترین میوه‌ها تهیه شده است و تنوع بسیاری دارد. به‌صورت کلی باید گفت که در این رستوران می‌توانید با آرامش کامل هر صبحانه خوشمزه‌ای که می‌خواهید را سفارش دهید و روز خود را با انرژی کامل شروع کنید.

ساعات کاری۸ صبح تا ۱۰:۳۰ شب
شماره تماس02188318419
آدرسکریمخان، بین ایرانشهر و ماهشهر، پلاک134 طبقه همکف

کافه رستوران ریبار

کافه رستوران ریبار در بین کافه رستوران‌های دیگر از نظر موقعیت مکانی، برتری منحصر‌به‌فردی دارد. در محدوده زعفرانیه تهران، باغی قدیمی قرار دارد. عمارتی بسیار خیره‌کننده با معماری منحصر‌به‌فرد در این باغ به چشم می‌خورد. این باغ و عمارت تماشایی میان آن، به دوران قاجار تعلق دارند. در حال حاضر از این عمارت دیدنی، به‌عنوان موزه زمان استفاده می‌شود.

ساعت در گذشته آنقدر ساده روی مچ دست هر کس نبود و جزء وسایل بسیار لوکس و لاکچری محسوب می‌شد. در این موزه زیبا از انواع ساعت‌های قدیمی که بعضاً به قرن شانزدهم میلادی تعلق دارند، نگه‌داری می‌شود. در نزدیکی همین عمارت زیبا و دیدنی، رستورانی با نام کافه ریبار وجود دارد. این کافه رستوران در این باغ بزرگ و دلباز واقع شده است. میزهای این رستوران در فضای باز قرار دارند. این یعنی می‌توانید صبحانه‌ای خوشمزه را با منظره باغی قجری و عمارتی رؤیایی نوش جان کنید.

صبحانه کافه ریبار

نمایی از سلف سرویس صبحانه کافه ریبار

کافه ریبار را به‌جرات می‌توان یکی از بهترین رستوران های تهران برای صبحانه دانست. در این کافه روزهای آخر هفته، صبحانه به‌صورت کاملاً سلف سرویس سرو می‌شود. در منوی بوفه صبحانه کافه ریبار، هر آنچه برای یک صبحانه شاهانه از نظر شما می‌گذرد، وجود دارد. با این وجود نباید تصور کنید که این رستوران، کیفیت را فدای تنوع کرده است. با کمی بررسی نظرات مشتریان صبحانه سلف سرویس کافه ریبار متوجه خواهید شد که این رستوران از بهترین مواد اولیه در تهیه منوی صبحانه خود استفاده می‌کند. سرشیرهای محلی این رستوران آنقدر خوشمزه هستند که از خوردن آن سیر نمی‌شوید و از طعم تازگی آن لذت خواهید برد. در منوی صبحانه کافه ریبار انواع غذاهای سرد، گرم، سنتی، لبنیات، انواع نان، عسل، چای و سایر نوشیدنی‌های گرم به چشم می‌خورد. منوی صبحانه این کافه می‌تواند گزینه‌ای مهیج برای دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه باشد.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122182951
آدرسخیابان ولیعصر، ابتدای زعفرانیه، داخل موزه زمان

رستوران باکس کلاسیک

نمایی از رستوران باکس کلاسیک

رستوران باکس کلاسیک یکی دیگر از رستوران های تهران است که به لوکس‌بودنش معروف است. این رستوران در در سه وعده صبحانه، نهار و شام میزبان شما عزیزان خواهد بود. شاید بتوانید از روی نام این رستوران حدس بزنید که فضایی کلاسیک و لوکس دارد و دقیقاً همین طور هم است. البته اشتباه نکنید، در رستوران باکس کلاسیک از طراحی سنتی ایرانی استفاده نشده، بلکه از الگوی معماری قرن پانزدهم میلادی اروپا در طراحی دکوراسیون داخلی رستوران باکس کلاسیک اقتباس شده است. فضای داخلی رستوران بسیار شیک و تماشایی است و قطعاً در بدو ورود به باکس کلاسیک، احساس شیک‌بودن و اصالت به شما القا  می‌شود. دکوراسیون چوبی، فضاسازی بی‌نظیر و استفاده درست و به‌جا از نورپردازی باعث شده تا این رستوران به یکی از اصیل‌ترین رستوران‌های غرب تهران تبدیل شود.

نمایی از صبحانه رستوران باکس کلاسیک

رفتار پرسنل رستوران باکس کلاسیک بسیار محترمانه است. آن‌ها با روی خوش پاسخگوی نیاز مشتریان هستند. باکس کلاسیک با وجود آنکه سالن خیلی بزرگی ندارد؛ اما بخشی از رستوران را به قسمت VIP اختصاص داده است. شما در این بخش می‌توانید از مهمانان خود در آرامش کامل پذیرایی کنید. همان طور که در ابتدا ذکر کردیم، رستوران باکس کلاسیک علاوه‌بر وعده‌های اصلی نهار و شام، در وعده صبحانه نیز خدماتی درخور را ارائه می‌دهد. در این رستوران می‌توانید صبحانه‌ای بسیار شاهانه، مجلل و باکیفیت را در محیطی آرام و لوکس نوش جان کنید. در منوی صبحانه باکس کلاسیک، انواع شیرینی، وافل، قهوه، چای، دمنوش‌های گیاهی و انواع غذاهای سبک گرم همانند املت سبزیجات به چشم می‌خورد؛ پس می‌توانید صبحانه‌ای کامل را در این رستوران نوش جان کنید و صبح خود را با انرژی کامل آغاز کنید.

ساعات کاری۷ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02188570102
آدرسشهرک غرب، بلوار دادمان، پلاک 171

رستوران کوبابا

تصویری از رستوران کوبابا

اگر اهل رستوران‌گردی باشید، قطعاً نام کوبابا حداقل یک بار به گوش شما خورده است. رستوران کوبابا یکی از لوکس‌ترین رستوران های تهران محسوب می‌شود. این رستوران در منطقه جردن واقع شده است. کوبابا در سه وعده صبحانه، نهار و شام از مشتریان خود به بهترین شکل ممکن میزبانی می‌کند. فضای داخلی رستوران کوبابا واقعاً در میان رستوران‌های تهران مثال‌زدنی است. سالن اصلی رستوران کوبابا سالنی نسبتاً بزرگ است. همچنین فاصله مناسب برای حفظ حریم شخصی مشتریان، بین میزها در نظر گرفته شده است.

سقف بلند کوبابا باعث می‌شود تا خبری از بوی دود و غذا در داخل سالن غذاخوری نباشد. میز و صندلی‌های متنوعی در سالن تعبیه شده‌اند. به این ترتیب مشتریان می‌توانند هر کدام که به نظرشان راحت‌تر می‌آید را انتخاب کنند. علاوه‌ بر تمامی مزایای ذکر شده، رستوران کوبابا دارای تراسی بسیار بزرگ است. در این تراس چندین میز و صندلی در آن قرار داده‌اند. پس اگر عاشق میل کردن صبحانه در فضای باز هستید، حتماً حداقل یک بار باید سری به رستوران کوبابا بزنید. البته در نظر داشته باشید که سیستم گرمایش و سرمایش مناسبی در بخش تراس تعبیه شده است تا از این بابت راحتی را احساس کنید.

کیفیت بی‌نظیر در کوبابا

نمایی از صبحانه رستوران کوبابا

درباره منوی رستوران کوبابا نیز باید خاطر نشان کنیم تمامی غذاها از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند؛ اما استفاده از بهترین مواد اولیه، صرفاً باعث ایجاد چنین طعم بی‌نظیری نمی‌شود. در کوبابا یکی از بهترین سرآشپزهای تهران حضور دارد و با جادوی خود، چنین طعم عجیبی به غذاها می‌دهد. منوی صبحانه رستوران کوبابا به‌صورت سلف سرویس ارائه می‌شود و شما می‌توانید بین تنوع بی‌نظیری از انواع غذاهای سرد و گرم، حق انتخاب داشته باشید.

البته شاید حین انتخاب خوراکی‌های مختلف، چشمتان به یخچال مخصوص کیک و دسر کوبابا بیافتد. کیک و دسرهای این رستوران بسیار تازه، رنگارنگ، هوس‌انگیز و خوشمزه هستند. پس شاید بد نباشد طعم تکه‌ای از کیک‌های مخصوص کوبابا را در کنار قهوه دمی مخصوص رستوران بچشید. این رستوران فضایی عالی برای میزبانی از مهمانان شما را دارد، پس می‌توانید روی آن برای برگزاری انواع مراسم حساب کنید.

ساعت کار11 صبح تا ۳ بعدازظهر
و ۷ عصر تا ۱۲ شب
شماره تماس02126208016
آدرس تهران، جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول
اینستاگرامkubaba.kitchen@

رستوران گردان برج میلاد

نمایی از رستوران گردون برج میلاد

مگر می‌شود که صحبت از بهترین رستوران های تهران برای صبحانه به میان بیاید و خبری از رستوران گردان برج میلاد نباشد؟ برج میلاد یکی از نماد‌های بسیار مهم تهران است. اکثر گردشگران خارجی و داخلی، طی سفر خود به تهران، حتماً از برج میلاد دیدن می‌کنند. در بالای برج میلاد، رستورانی با نام رستوران گردان وجود دارد. این رستوران که در ارتفاع 276 متری از سطح زمین واقع شده است،

دیوارهایی شیشه‌ای دارد و می‌توانید تا دورترین مرز شهر تهران را از چنین ارتفاعی شاهد باشید. رستوران گردان برج میلاد دارای مکانیزمی بسیار عجیب و تخصصی است. این رستوران با سرعتی بسیار کم، دور یک محور ثابت به صورت 360 درجه می‌چرخد. از این رو زمانی که در رستوران گردان برج میلاد حضور دارید، می‌توانید از مناظر تهران به صورت 360 درجه لذت ببرید. فضای داخلی رستوران بسیار شیک طراحی شده است و برای مناسبت‌های مهم شما گزینه مطلوبی محسوب می‌شود.

رفتار پرسنل رستوران گردان برج میلاد بسیار محترمانه است. آن‌ها با روی خوش پاسخگوی نیاز مشتریان هستند. رستوران گردان برج میلاد در سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان عزیز خود است؛ اما در اینجا قصد داریم شما را با منوی صبحانه رستوران گردان برج میلاد آشنا کنیم.

صبحانه سلف سرویس میلاد

صبحانه در این رستوران به‌صورت کاملاً سلف سرویس سرو می‌شود و فقط با پرداخت مبلغ ورودی، می‌توانید از هر طعمی که می‌خواهید بچشید. منوی صبحانه رستوران برج میلاد بسیار متنوع است و آن را از بهترین مواد اولیه تهیه می‌کنند. در منوی سلف سرویس این رستوران می‌توان به انواع سالاد میوه، تنوع بالایی از نان، انواع لبنیات، پنکیک، عدسی، خوراک لوبیا، سوسیس، کالباس، انواع کیک، انواع نوشیدنی سرد و گرم، انواع خوراک و سوفله، تخم مرغ و تنوع زیادی از املت سبزیجات اشاره کرد. هزینه ورودی صبحانه برج میلاد به‌مراتب کمتر از نهار و شام آن است و با هزینه‌ای معقول می‌توانید در ارتفاع 276 متری زمین، چنین صبحانه شاهانه‌ای را میل کنید.

ساعت کار

صبحانه: از 7:30 تا 10
نهار: از 12:30 تا ۳:30
شام: از ۸ شب تا ۱۱ شب
شماره تماس02188620358
آدرستهران، اتوبان حکیم، بعد از اتوبان شهید چمران، تونل اختصاصی برج میلاد
اینستاگرامmilad_revolving_restaurant@

خب دوستان و همراهان عزیز ره بال آسمان، شما به صورت کامل با بهترین رستوران های تهران برای صبحانه آشنا شدید. نظر شما درباره این لیست چیست؟ آیا تجربه حضور در هیچ یک از آن‌ها را داشته‌اید؟ اگر پاسخ‌تان مثبت است، نظر خود را در خصوص آن رستوران با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. اگر هم خود را با خرید بلیط قطار تهران یا بلیط اتوبوس تهران به پایتخت رسانده‌اید، رستورانی را سراغ دارید که در نزدیکی راه آهن یا ترمینال صبحانه مفصلی سرو کند؟ به نظر شما رستورانی هست که صبحانه بی‌نظیری دارد و از این لیست جا مانده است؟ به ما کمک کنید تا در کنار هم این لیست را کامل کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.