بهترین رستوران های تهران با فضای باز | پیک‌نیک در رستوران

2

از گذشته تا به امروز چنین رسم است که برای تفریح و پیک‌نیک به دل طبیعت برویم و در فضای باز از خوردن غذای خود لذت ببریم. رفتن به پیکنیک می‌تواند بسیار جذاب باشد؛ اما میل‌کردن غذا در رستوران هم حس خوبی به ما می‌دهد. به همین خاطر رستوران‌ها شروع به فضاسازی کردند و رستوران‌هایی با فضای باز به وجود آمدند. این رستوران‌ها انواع مختلفی دارند؛ برخی از آن‌ها داخل حیاط یک ساختمان قدیمی بنا شده‌اند، برخی دیگر در حاشیه تهران حضور دارند و برخی دیگر در تراس یا روف گاردن یک برج مرتفع واقع شده‌اند. به هر صورت صرف غذا در چنین فضایی می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشد. همین موضوع باعث شد تا در این مقاله بهترین رستوران های تهران با فضای باز را به شما عزیزان همراه معرفی کنیم.

رستوران باغ گیلاس

در بین رستوران های تهران، نام رستوران باغ گیلاس بسیار آشناست. یک رستوران باغ گیلاس در محدوده فشم و یک باغ گیلاس دیگر در منطقه ولنجک تهران قرار دارد. امروز قصد داریم تا رستوران باغ گیلاس ولنجک را به‌عنوان یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز به شما معرفی کنیم.  باغ گیلاس دارای فضای باز و فضای سرپوشیده به‌طور هم‌زمان است.

فضای باز در باغی بسیار زیبا قرار دارد و می‌تواند حال‌وهوای شما را کاملاً عوض کند. بخش سرپوشیده رستوران که در سالنی بزرگ با طراحی مدرن واقع شده است نیز فضایی صمیمانه و دنج دارد و برای دورهمی‌های خانوادگی گزینه مناسبی محسوب می‌شود. باغ گیلاس یک کافه رستوران با منویی کاملاً تخصصی و متنوع است و در آن می‌توانید انواع غذاهای سنتی، ایرانی، فرنگی، دریایی، دمنوش، قهوه، کیک و نوشیدنی‌های ترکیبی را سفارش دهید.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر. ۷ عصر تا ۱۲ شب
شماره تماس02122171414
آدرستهران، ولنجک، بلوار دانشجو، بالاتر از میدان یاسمن، رستوران باغ گیلاس
اینستاگرامbaghgilasvelenjak@

رستوران لبنانی کوبابا

رستوران کوبابا یکی از بهترین و لوکس‌ترین رستوران‌های بین‌المللی تهران است که می‌توانید انواع غذاهای ترکیه‌ای، لبنانی، فرنگی و ایرانی را در آن سفارش دهید. کوبابا دارای سالنی بزرگ و زیبا با طراحی دکوراسیون کاملاً مدرن و اروپایی، به علاوه فضای باز و دل‌پذیری است که پشت رستوران قرار دارد. کافه رستوران کوبابا منویی بسیار متنوع دارد و همین مسئله شما را ترغیب می‌کند تا بارها و بارها به این رستوران بیایید تا طعم غذاهای جدیدی را که در منوی آن می‌بینید، امتحان کنید. فضای باز رستوران بسیار زیبا طراحی شده است و در هوای سرد، از پتو و سیستم گرمایش تابشی برای رفاه حال مشتریان استفاده می‌کند. کیفیت غذاهای رستوران کوبابا بی‌نظیر است و پرسنل رفتاری بسیار مؤدبانه و محترمانه دارند. همه این مزایا باعث شد تا رستوران لبنانی کوبابا را در لیست بهترین رستوران های تهران با فضای باز قرار دهیم.

ساعت کار11 صبح تا ۳ بعدازظهر
و ۷ عصر تا ۱۲ شب
شماره تماس02126208016
آدرس تهران، جردن، خیابان گلخانه، شماره 257، طبقه اول
اینستاگرامkubaba.kitchen@

رستوران ایوان برج میلاد

نمایی از رستوران ایوان برج میلاد

برج میلاد تهران دارای دو رستوران بسیار معروف است. یکی از این رستوران‌ها، رستوران گردان برج میلاد و دیگری رستوران ایوان میلاد نام دارد. رستوران ایوان میلاد دقیقاً همان جایی واقع شده که از دور شبیه به یک سبد است. این رستوران در ارتفاع 276 متری واقع شده است. حال تصور کنید که در چنین ارتفاعی کنار ایوان برج میلاد بنشینید و از تماشای مناظری خیره‌کننده لذت ببرید. رستوران ایوان برج میلاد در سه وعده صبحانه، نهار و شام از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. ما نیز به شما توصیه می‌کنیم اگر عاشق تماشای مناظر پایتخت از ارتفاع هستید، حداقل یک بار در هر وعده به این رستوران مراجعه کنید؛ زیرا صبح، ظهر و شب هر کدام منظره‌ای تازه محسوب می‌شوند و تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد خواهند بود. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار عالی است و منویی کاملاً متنوع دارد.

ساعات کاری۸ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02126208016
آدرستهران، برج میلاد، جنب مهمان‌سرا، رستوران ایوان (رستوران سنتی سابق)
اینستاگرامeyvan_milad@

رستوران ایتالیایی بان کو

درست در یکی از شلوغ‌ترین مناطق شرق تهران یعنی تهرانپارس، رستورانی ایتالیایی با طراحی دکوراسیونی بی‌نظیر به نام رستوران ایتالیایی بان کو وجود دارد. این رستوران در خیابان فرجام واقع شده است. مدیر مجموعه، تراس رستوران خود را تبدیل به بخش فضای باز نموده و در آن میز و صندلی قرار داده است. کیفیت غذاهای رستوران بان کو بسیار عالی است. حتماً باید طعم پیتزا، پنه، پاستا و لازانیای محشر آن را بچشید. رفتار پرسنل این رستوران بسیار مؤدبانه است و کاملاً محترمانه با مشتریان خود برخورد می‌کنند.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02176700189
آدرستهران، فلکه دوم تهران‌پارس، ابتدای خیابان فرجام، نبش خیابان آهنی آمینه، پلاک ۳۸/۱

رستوران قصر موج میر داماد

رستوران قصر موج میر داماد یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز محسوب می‌شود. زمانی که وارد این رستوران می‌شوید، از دیدن فضای باز و آلاچیق‌های زیبای آن قطعاً شگفت‌زده خواهید شد. حتی شاید تا به حال تصور هم نمی‌کردید که در محدوده میرداماد، چنین کافه رستوران سنتی در فضای باز وجود داشته باشد. این کافه رستوران در باغی دل‌باز قرار دارد . دارای دو بخش سرپوشیده و فضای باز است.

در بخش فضای باز، آلاچیق‌هایی زیبا با طراحی خاص تعبیه شده‌اند که سیستم گرمایشی مناسبی نیز دارند. فضای سرپوشیده رستوران هم به سبک کاملاً سنتی طراحی شده است و حس آرامش را به شما منتقل می‌کند. همان طور که اشاره کردیم، قصر موج یک کافه رستوران با منویی متنوع اعم از انواع غذای ایرانی، فرنگی، دریایی، انواع نوشیدنی سرد و گرم، کیک و دسر است. همچنین امکان سرو قلیان در فضای بیرونی برای مشتریان فراهم شده است تا بتوانند همه جوره از این رستوران لذت ببرند.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02122525222
آدرستهران، بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی جنوبی، کوی مریم، پلاک ۲.

رستوران ساحلی مدیترانه

در محدوده فشم، صدها رستوران مختلف وجود دارند که اکثر آن‌ها دارای فضای باز بسیار زیبایی هستند؛ اما در این مقاله قصد داریم فقط تعداد انگشت شماری که بیشترین امتیاز را از مشتریان خود کسب کرده‌اند به شما معرفی کنیم. رستوران ساحلی مدیترانه یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز محسوب می‌شود که در کنار رودخانه فشم قرار دارد. این رستوران فضای باز بسیار زیبایی دارد و آلاچیق‌های آن منظره کوهستانی شگفت‌انگیزی به شما هدیه می‌دهد.

کیفیت غذاهای این رستوران بی‌نظیر است و همان طور که انتظار می‌رود، انواع غذاهای دریایی نیز در این رستوران سرو می‌شوند. نکته جالب توجه درباره رستوران ساحلی مدیترانه، شیشه‌ای‌بودن دیوار آشپزخانه رستوران است. به این ترتیب شما می‌توانید در هر لحظه بر عملکرد آشپزهای مجموعه نظارت داشته باشید و از بابت کیفیت غذاها آسوده خاطر شوید.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۳ بعدازظهر و ۷ عصر تا ۱۲ شب
شماره تماس09226279151
آدرستهران، کیلومتر ۳ جاده فشم، رستوران ساحلی مدیترانه فشم

رستوران باغ بهشت فشم

رستوران باغ بهشت فشم

همان طور که خاطر نشان کردیم، در محدوده فشم صدها رستوران مختلف با فضای باز وجود دارند؛ اما ما فقط قصد داریم تا بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم. البته شاید در این جاده زیبا و کوهستانی، ده‌ها رستوران عالی دیگر نیز وجود داشته باشند؛ اما با بررسی نظرات کاربران به این نتیجه رسیدیم که رستوران باغ بهشت فشم یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز محسوب می‌شود.

این رستوران طراحی منحصر به فردی دارد و دقیقاً در بخش کوهستانی جاده واقع شده است. در طراحی این رستوران از المان‌هایی مثل آبنما، گلدان‌های سنگی و آلاچیق‌های چوبی استفاده شده است و ظاهری بسیار باصفا و زیبا دارد. رستوران باغ بهشت فشم انواع غذاهای سنتی ایرانی و فرنگی را در کنار چای و قلیان سرو می‌کند. کیفیت غذاهای این رستوران بسیار مطلوب است و اکثر مشتریان از آن راضی هستند.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۳ بعدازظهر و ۷ عصر تا ۱۲ شب
شماره تماس02126532614
آدرس تهران، ابتدای جاده فشم، رستوران باغ بهشت

رستوران شاندیز جردن

رستوران شاندیز جردن یکی از لوکس‌ترین رستوران‌های تهران محسوب می‌شود که در محدوده خیابان آفریقا قرار دارد. این رستوران دارای یکی از بهترین سالن‌های vip با نام الیزه است که در تمام ایران به لوکس‌بودن و خدمات لاکچری شهرت دارد. این رستوران دارای فضاهای متعددی است و در یکی از بخش‌های آن، میزهایی در فضای باز به چشم می‌خورد. کیفیت غذاهای شاندیز بی‌نظیر است و از بهترین مواد اولیه تهیه می‌شود. پرسنل رفتاری کاملاً مؤدبانه دارند و با روی خوش پاسخگوی نیاز مشتریان هستند. فقط به یاد داشته باشید که برای حضور در بخش فضای باز رستوران شاندیز، حتماً باید از قبل میز خود را رزرو کنید.

ساعت کار12 ظهر تا ۳ بعدازظهر و ۷ عصر تا 12 شب
شماره تماس02122043755
آدرستهران، خیابان جردن، بلوار صبا، پلاک ۲۷
اینستاگرامshandiz.restaurants@
آدرس سایتshandizjordan.com

رستوران کارزین

نمایی از رستوران کارزین

درست در باغ زیبای کاخ موزه نیاوران، رستورانی با نام رستوران کارزین قرار دارد. حتی اگر یک بار از کاخ موزه نیاوران دیدن کرده باشید، می‌دانید که در یکی از زیباترین باغ‌های پایتخت واقع شده است. بسیاری از افرادی که در این محدوده ساکن هستند، مسیر پیاده‌روی صبحگاهی خود را در بین درختان زیبای باغ نیاوران انتخاب می‌کنند تا صبح خود را با انرژی کامل شروع کنند. حال تصور کنید در این باغ زیبا و دل‌باز، رستورانی با فضای باز وجود دارد که انواع غذاهای فرنگی، نوشیدنی سرد و گرم و دمنوش را سرو می‌کند. شما می‌توانید پس از گشت‌وگذار در باغ نیاوران، سری به این رستوران بزنید و روی میز و صندلی‌هایی که در فضای باز قرار گرفته‌اند، قهوه اول صبح خود را نوش جان کنید.

ساعت کار ۸ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122707376
آدرستهران، میدان تجریش، ابتدای خیابان ملکی

رستوران چای باغ ونک

آیا می‌دانستید در دل شهر تهران و محدوده ونک، باغی با 30هزار مترمربع مساحت وجود دارد؟ این باغ یکی از بزرگ‌ترین باغ‌های تهران است و یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز ، یعنی رستوران چای باغ ونک، در همین باغ قرار دارد. گوشه به گوشه این باغ به‌خوبی طراحی شده است و انواع میز و صندلی یا آلاچیق را در آن قرار داده‌اند. در بخش میانی این باغ، حوضی بسیار بزرگ به چشم می‌خورد که دورتادور آن را میز چیده‌اند. این رستوران دارای منویی بسیار متنوع، شامل 100 نوع غذا و نوشیدنی مختلف است و به شما حق انتخابی کاملاً گسترده می‌دهد. رستوران چای باغ ونک برای برگزاری انواع مراسم، مناسبت و همچنین دورهمی و مهمانی خانوادگی گزینه‌ای بسیار مناسب محسوب می‌شود.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02188886023
آدرستهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان عطار، رستوران چای باغ

رستوران اس پی یو

اگر اهل رستوران‌گردی در محدوده دربند و درکه باشید، قطعاً با رستوران اس پی یو آشنایی دارید. این رستوران یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های محدوده درکه محسوب می‌شود که دقیقاً در میدان درکه قرار دارد. فضاسازی این رستوران با توجه به سبک سنتی انجام شده است و بخش‌های مختلفی دارد. در بخش سالن و فضای بسته، از دکوراسیون مدرن و شیک استفاده شده است و میز و صندلی‌های راحتی در آن قرار داده‌اند. زیباترین بخش رستوران اس پی یو، بخش فضای باز آن است که در بافت کوهستانی قرار دارد. در این بخش انواع آلاچیق‌های چوبی زیبا با امکانات کامل تعبیه شده‌ است. شما می‌توانید داخل این آلاچیق‌ها بنشینید و از هوای دلپذیر کوهستانی لذت ببرید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی ایرانی، صبحانه و همچنین قلیان سرو می‌شود و می‌توانید حتی برای عصرانه نیز به این رستوران مراجعه نمایید.

ساعات کاری۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر و ۷ عصر تا ۱۲ شب
شماره تماس02122419494
آدرسدرکه، میدان درکه

رستوران خانه هنرمندان

درست در مرکز تهران و محدوده خیابان طالقانی، رستورانی با نام خانه هنرمندان وجود دارد که یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز محسوب می‌شود. فضای باز این رستوران دقیقاً در پارک هنرمندان واقع شده است و محیطی بسیار دل‌چسب و باصفا دارد. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فرنگی را بچشید. فراموش نکنید که خانه هنرمندان، منویی مخصوص گیاه‌خواران نیز دارد. فضای داخلی رستوران به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است که هر یک طراحی منحصر‌به‌فردی دارند. شما می‌توانید از فضای بسته داخل سالن رستوران، بخش پارک و بیرون آن نیز استفاده کنید. بسیاری از مشتریان این رستوران، از آن برای برگزاری انواع مراسم، دورهمی و مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه استفاده می‌کنند.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۱ شب
شماره تماس02122419494
آدرسخیابان طالقانی، موسوی شمالی (فرصت)، ضلع جنوبی باغ هنر، خانه هنرمندان ایران

رستوران دریایی نگین

رستوران دریایی نگین

در محدوده غرب تهران، رستورانی با نام رستوران دریایی نگین وجود دارد که بر اساس نظرات مشتریان، غذاهای دریایی بسیار خوشمزه و مقرون‌به‌صرفه‌ای را ارائه می‌دهد. این رستوران که در فلکه دوم صادقیه واقع شده است، بخشی از میز و صندلی‌های خود را در قسمت جلویی رستوران که شبیه به یک حیاط بزرگ است، قرار داده و دور تا دور آن را با گل‌های زیبا تزئین کرده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی و دریایی را انتخاب کنید که همگی از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه شده‌اند. پرسنل رستوران رفتاری کاملاً مؤدبانه و محترمانه دارند و با روی خوش پاسخگوی نیاز مشتریان خود هستند.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر و ۷ عصر تا ۱۲ شب
شماره تماس02188364643
آدرسصادقیه، بلوار آیت‌الله کاشانی، تقاطع جنت‌آباد جنوبی، نبش خیابان نیرو، رستوران دریایی نگین

رستوران ریبار

در منطقه زعفرانیه تهران، عمارتی بسیار زیبا و قجری داخل باغی دل‌باز و چشم‌نواز وجود دارد که امروزه آن را با نام موزه زمان می‌شناسند. در موزه زمان همان طور که انتظار دارید، می‌توانید انواع ساعت‌های قدیمی را مشاهده کنید که قدمت فراوانی دارند و از نظر تاریخی و البته مادی، بسیار ارزشمند هستند. در گوشه‌ای از این باغ چند هزار متری، رستورانی با نام رستوران ریبار به چشم می‌خورد که بخشی از میز و صندلی‌های خود را در فضای باز قرار داده است.

برای استفاده از این رستوران نیازی به پرداخت ورودی موزه نیست. می‌توانید فقط به رستوران ریبار مراجعه کنید و حین میل‌کردن یک وعده غذای خوشمزه، از مناظر باغ و زیبایی عمارت قجری موزه زمان لذت ببرید. فراموش نکنید که رستوران ریبار منوی سلف سرویس مفصلی را برای صبحانه ارائه می‌دهد که از بهترین مواد اولیه تهیه شده است.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122182951
آدرسخیابان ولیعصر، ابتدای زعفرانیه، داخل موزه زمان

باغ رستوران ارکیده

باغ رستوران ارکیده

شاید کمی برایتان عجیب باشد که برای رفتن به یک رستوران خاص، حدود 40 کیلومتر رانندگی کنید؛ اما باید بدانید که باغ رستوران ارکیده، یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز است که در ابتدای جاده چالوس قرار گرفته است. موقعیت قرارگیری باغ رستوران ارکیده بیش از هرچیز باعث شهرت آن شده است و همان طور که انتظار دارید، فضاسازی آن را به‌صورت کاملاً سنتی و همراه با آلاچیق‌های چوبی زیبا انجام داده‌اند. آب‌وهوای این منطقه بسیار دل‌چسب و عالی است و می‌توانید همراه با اکسیژن خالص، غذای خود را نوش جان کنید. در این رستوران انواع غذاهای سنتی و ایرانی مثل کباب کوبیده، کباب برگ و شیشلیک سرو می‌شود که همگی طعمی بی‌نظیر و کیفیتی عالی دارند.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02635353535
آدرسجاده چالوس، کیلومتر 12

باغ رستوران میرزایی

نمایی از باغ رستوران میرزایی

حالا که صحبت از رستوران ارکیده به میان آمد، چه بهتر که نام یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین رقبای آن را نیز در این مقاله بیان کنیم. باغ رستوران میرزایی نیز در جاده چالوس واقع شده است و نسبت‌به رستوران ارکیده، فضایی لوکس‌تر دارد. طبقه اول این رستوران به سفره‌خانه مجموعه اختصاص داده شده است. اگر قصد دارید قلیان بکشید، می‌توانید به این بخش مراجعه کنید. رستوران میرزایی در کنار رودخانه قرار دارد و تعدادی از تخت‌های سنتی خود را در ساحل رودخانه قرار داده است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی و دریایی تازه را سفارش دهید و از طعم آن لذت ببرید. البته ناگفته نماند که برای رفاه حال مشتریان، امکان سرو قلیان در بخش رستوران و تخت‌های کنار رودخانه وجود ندارد.

ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس02635353535
آدرسکیلومتر ۷ جاده چالوس

باغ رستوران شومینه

باغ رستوران شومینه

باغ رستوران شومینه یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز است که در محدوده لواسان قرار دارد. این باغ رستوران فضایی بسیار دوستانه و صمیمی دارد و با تخت‌های چوبی خود، حس نوستالژی عجیبی را ایجاد کرده است. این رستوران طی مدت فعالیت خود، به یک پاتوق عالی برای جوانان تبدیل شده و به همین خاطر تنقلات متنوعی در منوی آن وجود دارد. اگر عاشق میل کردن انواع اسنک همانند تست ژامبون، چیپس و پنیر یا انواع موس و کیک هستید، بهتر است این رستوران را برای تفریحات آخر هفته خود انتخاب کنید. در ضمن لازم به ذکر است که در رستوران شومینه، قلیان نیز کنار غذا سرو می‌شود؛ اما با توجه به باز بودن فضای اطراف، بوی قلیان باعث آزار مهمانان دیگر نخواهد شد.

ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۱۲ شب
شماره تماس02126558787
آدرسلواسان، میدان بسیج، سینک، رستوران شومینه
اینستاگرامshoominerest@

باغ رستوران گل یخ

باغ رستوران گل یخ

اگر در محدوده غرب به دنبال یکی از بهترین رستوران های تهران با فضای باز هستید، ما باغ رستوران گل یخ را به شما معرفی می‌کنیم. این رستوران در شهرک اندیشه شمالی واقع شده است و فضایی بسیار دل‌نشین و باصفا دارد. رستوران گل یخ دارای دو فضای سربسته سالنی و همچنین فضای باز است. در قسمت فضای باز آلاچیق‌های سرپوشیده به چشم می‌خورند که دیوارهای شیشه‌ای دارند و امکانات کاملی در آن‌ها تعبیه شده است.

حتی در روزهای سرد زمستان نیز این آلاچیق‌ها با بخاری‌های گازی کوچک کاملاً گرم می‌شوند و فضایی دنج و دوستانه را برای انواع دورهمی و مهمانی فراهم می‌کنند. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، تنقلات، چای، دمنوش، قهوه، کیک و البته قلیان سفارش دهید. این مجموعه دارای جای پارک کافی برای خودرو است پس لازم نیست که نگران جای پارک وسیله نقلیه خود و امنیت آن باشید.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02144159938
آدرسحکیم غرب، بعد از اتوبان باکری، بعد از بلوارتعاون، شهرک اندیشه شمالی، خیابان جانثار، خیابان باغستان، کوی باغستان یکم، پلاک 27

باغ رستوران باغ نور

مگر می‌شود صحبت از بهترین رستوران های تهران با فضای باز باشد و نامی از رستوران‌های منطقه فرحزاد نبریم؟ فرحزاد یکی از مناطق ییلاقی و تفریحی غرب تهران است که بسیاری از ساکنان غرب پایتخت، آن را برای شب‌نشینی آخر هفته انتخاب می‌کنند. رستوران باغ نور در فضایی بسیار زیبا، باصفا و چشم‌نواز قرار گرفته است. فضای داخلی باغ طراحی بی‌نظیری دارد و آلاچیق‌های متعدد در بخش‌های مختلف رستوران قرار گرفته‌اند تا حریم شخصی مشتریان به‌خوبی حفظ شود. در این رستوران شما می‌توانید انواع غذاهای سنتی، فرنگی، تنقلات، نوشیدنی، دمنوش، کیک، شکلات و قلیان سفارش دهید. بر اساس نظرات مشتریان، کیفیت غذاهای این رستوران مطلوب است و قیمتی مناسب دارد. فضای باغ نور به شکلی طراحی شده است که می‌توانید از آن برای برگزاری انواع مراسم، دورهمی و مهمانی خانوادگی استفاده کنید.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122065761
آدرسفرحزاد، خیابان آبشار، بن‌بست نور

باغ رستوران برکه ولنجک

در محدوده ولنجک، علاوه بر باغ رستوران گیلاس، یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران با فضای باز وجود دارد. باغ رستوران برکه، یک رستوران کاملاً دانشجویی است که در نزدیکی دانشگاه شهید بهشتی قرار دارد. در این رستوران می‌توانید داخل آلاچیق‌های کوچک و بزرگی که در فضای باز  قرار داده شده‌اند، بنشینید و از آرامش محیط لذت ببرید. رستوران برکه انواع غذاهای سنتی را با طعمی عالی طبخ می‌کند. بر اساس نظرات مشتریان، کیفیت غذاهای رستوران برکه بی‌نظیر است و از بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه تهیه می‌شوند. در این رستوران برکه‌ای کوچک وجود دارد که فضای آن را به مراتب زیباتر کرده است. لازم به ذکر است که رستوران برکه فضایی بزرگ دارد و شما می‌توانید وسیله نقلیه خود را داخل محیط آن پارک کنید. همچنین امکان سرو قلیان و انواع تنقلات نیز در رستوران برکه ولنجک وجود دارد.

ساعات کاری۱۱ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122175107
آدرسولنجک خ شهید کچوئی، نرسیده به میدان شهید شهریاری (دانشگاه) پلاک ۱۴۳
اینستاگرامberkehvelenjak@

باغ رستوران پردیس باران

باغ رستوران پردیس باران یکی دیگر از بهترین رستوران های تهران با فضای باز است که در داخل شهر و منطقه غرب تهران قرار دارد. باغ رستوران پردیس باران که در منطقه سعادت‌آباد واقع شده است، در باغی بی‌نظیر و باصفا قرار دارد. این باغ رستوران زیبا، فضایی همانند فرحزاد و دربند را برای شما تداعی می‌کند و احساس می‌کنید که برای تفریح به حاشیه تهران سفر کرده‌اید. در این باغ رستوران رفتار پرسنل بسیار محترمانه و کیفیت غذاها بی‌نظیر است. فضای داخلی باغ آنقدر زیبا و دوست‌داشتنی است که بسیاری از مشتریان، این باغ را برای برگزاری انواع مراسم، دورهمی و مهمانی‌های خود انتخاب می‌کنند.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122345583
آدرستهران، سعادت آباد، خیابان اوین، خیابان سوری

باغ رستوران کوهستان

باغ رستوران کوهستان یکی از باغ رستوران‌های بسیار لوکس و شیک تهران است که در محدوده نیاوران واقع شده است و فضای باز بی‌نظیری دارد. باغ رستوران کوهستان یک مجموعه کاملاً تفریحی است. شاید تعجب کنید اگر بدانید که در این مجموعه، زمین پینت بال و همچنین نگارخانه نیز وجود دارد. باغ رستوران کوهستان در هر سه وعده صبحانه، نهار و شام میزبان شما خواهد بود و البته می‌توانید برای میل کردن انواع تنقلات و عصرانه نیز عازم کوهستان شوید. منوی این رستوران تنوعی بی‌نظیر دارد و انواع غذاهای ایرانی، سنتی، فرنگی، فست‌فود، تنقلات، چای، دمنوش، نوشیدنی‌های ترکیبی، کیک، دسر و انواع کوکی را شامل می‌شود. بد نیست بدانید که این مجموعه دارای بخش جداگانه‌ای برای غذاهای ژاپنی است که طعمی منحصر‌به‌فرد و بی‌نظیر دارند و حس چشایی شما را به چالش می‌کشند.

ساعات کاری۸ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02122362199
آدرسخیابان نیاوران، انتهای خیابان صادقی قمی، مجموعه کوهستان
اینستاگرامkoohestan.club@

کافه تهرون

نمایی از کافه تهرون

خب همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، برخی از رستوران‌ها، تعدادی میز و صندلی در حیاط ساختمان خود چیده‌اند و به این شکل فضای بازی زیبا و باصفا را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. کافه تهرون دقیقاً یکی از همین رستوران‌ها است که بافتی کاملاً سنتی دارد و در ساختمانی قدیمی واقع شده است. دقیقاً همانند هر خانه سنتی دیگر، این خانه نیز دارای حیاطی بزرگ و باصفا است. در بخش میانی این حیاط، حوضی لاجوردی به چشم می‌خورد که دور آن را با گلدان‌های سفالی تزئین کرده‌اند. در این حیاط دل‌باز که ما را به یاد خانه مادربزرگمان می‌اندازد، چندین میز و صندلی چیده شده است تا مشتریان بتوانند در فضایی کاملاً نوستالژیک، غذای خود را نوش جان کنند. همین حس زیبا باعث شده تا ما کافه رستوران تهرون را نیز جزء بهترین رستوران های تهران با فضای باز قرار دهیم.

ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب
شماره تماس02188906813
آدرسخیابان کریمخان، خیابان ویلا (استاد نجات الهی)،کوچه خسرو، پلاک ۳۹

خب دوستان عزیز و همراهان گرامی ره بال آسمان، نظر شما درباره بهترین رستوران های تهران با فضای باز چیست؟ آیا تا به حال تجربه حضور در هیچ یک از این رستوران‌ها را داشته‌اید؟ اگر این طور است، تجربه حضور خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید. در ضمن به نظر شما رستورانی وجود دارد که نامش از این لیست جا مانده؟ به ما کمک کنید در کنار هم این لیست را تکمیل کنیم تا برای همه رستوران‌گردها، مخصوصاً مسافران پایتخت مفید واقع شود؛ به هر حال هرروزه مسافران بی‌شماری با خرید بلیط هواپیما تهران یا بلیط قطار تهران یا بلیط اتوبوس تهران مهمان پایتخت می‌شوند. نظرات و تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

2 نظرات
  1. رایان می گوید

    سلام
    این مقاله های رستورانگردی تون عالیه. چه خوبه که هر دسته از رستوران رو تفکیک کردین. اگه برای اصفهان و شیراز هم همچین مقاله‌هایی داشته باشین عالی میشه ?

    1. بانو تقیان می گوید

      رایان عزیز سلام
      حقیقتاً انجام چنین پروژه‌هایی بسیار سخت و وقت‌گیر هستند. ما برای هر شهر تا حد ممکن پرمخاطب‌ترین رستوران‌ها و کافه‌ها رو معرفی کردیم؛ اما تفکیک خاصی ندارند و از دل مقاله می‌تونید به امکاناتش نظیر موسیقی زنده یا فضای باز و غیره پی ببرید.
      به روی چشم. برای همه کلان شهرها همین رویه رو ادامه می‌دیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.