کافه های شیراز | کافه‌گردی در شهر بهارنارنج

0

کافه‌ های شیراز با نوشیدنی‌های گوارا و غذاهای خوشمزه چشم انتظار گردشگران خوش‌سلیقه‌ای هستند که می‌خواهند رنج سفر را با جرعه‌ای نوشیدنی برطرف کنند. در این کافه‌ها بساط هر نوشیدنی خوشمزه‌ای که فکرش را بکنید مهیاست. از طرف دیگر بسته به بودجه‌ای که برای سفر شیراز در نظر گرفته‌اید، می‌توانید به گران‌ترین کافه شیراز بروید یا اینکه خودتان را مهمان ارزان‌ترین کافه کنید. از آنجایی که شیراز، شهر شعر و عاشقی است، کافه‌های خوش‌منظره‌ای دارد. این شهر به داشتن باریست‌های حرفه‌ای نیز معروف است. گردشگری را سراغ نداریم که راهی شیراز شود و سری به کافه‌های این شهر نزند. از آنجایی که شیراز، کافه‌های بی‌شماری دارد، در این مطلب بهترین کافی شاپ های شیراز را معرفی می‌کنیم. به شما قول می‌دهیم با مطالعه این مطلب، کافه های دل‌خواه را برای سفر به شیراز مشخص کنید و با خوردن جرعه‌ای نوشیدنی گوارا، خستگی سفر را از تن بزدایید.

کافه موزه زرنگار

کافه موزه زرنگار یکی از قدیمی ترین کافی شاپ های شیراز

کافی شاپ‌ های شیراز عموماً‌ دکوراسیونی مدرن و امروزی دارند. با این حال از آنجایی که شیراز، شهر خاطره‌های خوش قدیم است، برای اینکه این خاطره‌های شیرین در ذهن شما تداعی شود، سری به کافه موزه زرنگار بزنید. این کافه، عمارتی است قدیمی که به لوازم تزئینی روزگاران خوش گذشته آراسته شده است. کافه موزه زرنگار شیراز حوضچه‌ای زیبا دارد که گل‌های زیبای شمعدانی در اطراف آن خودنمایی می‌کنند.

دیرینگی این عمارت به دوران قاجار باز می‌گردد. جالب است بدانید برای اینکه مشتریان احساس کنند در محیطی کاملاً قجری حضور دارند، قهوه و نوشیدنی‌های این کافه در ظرف‌های سنتی و قدیمی سرو می‌شود. خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های محلی در کنار غذاهای سنتی در کافه موزه زرنگار پیش روی گردشگران قرار می‌گیرد. اگر راهی کافه موزه زرنگار شدید، حتماً‌ شربت سکنجبین این کافه را امتحان کنید.

آدرسشیراز، خیابان لطفعلی خان زند، کوچه ۳۳، کاشی ۱۴
شماره تماس۰۹۱۷۹۳۵۵۰۰۳
ساعات کاریهمه‌روزه از ۸ صبح تا ۲۳ شب

کافه چیمنی شیراز

امکان ندارد اهل کافه‌گردی باشید و نام برند چیمنی به گوش شما نخورده باشید. این برند در بیشتر شهرهای بزرگ ایران شعبه دارد. چیمنی بستنی‌هایی خوشمزه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌دهد که در عمرتان نخورده‌اید. این بستنی‌ها با فرمول مجارستانی درست می‌شوند. به همین دلیل با بستنی‌های متفاوتی روبه‌رو هستیم که دست‌کم یک بار در عمرتان باید امتحان کنید. به لحاظ قیمت نیز بستنی‌های کافه چیمنی با خوراکی‌های جدیدترین کافه های شیراز رقابت می‌کند. کافه چیمنی در دو خیابان از معروف‌‌ترین خیابان‌های شیراز شعبه دارد. به همین دلیل در حین بازدید از جاهای دیدنی شیراز، هر زمان که خسته شدید، می‌توانید سری به کافه چیمنی شیراز بزنید و گلویی تازه کنید.

آدرس شعبه یکشیراز، قدوسی غربی، نبش کوچه ۱۶
آدرس شعبه دوشیراز، فرهنگشهر، نبش کوچه ۲۳
شماره تماس۰۹۱۷۵۱۱۰۸۶
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۴ شب

کافه آبان

در این قسمت از معروفی لوکس ترین کافه های شیراز، به کافه‌ای رسیدیم که دکوراسیونی اعیانی دارد. با حضور در کافه آبان، چشم شما به میز و صندلی‌ و دیوارهایی سفید می‌افتد. این دکوراسیون، شادابی را در ذهن گردشگران زنده می‌کند و خستگی را از وجود آن‌ها دور. جالب است بدانید زیبایی طراحی کافه آبان بی‌دلیل نیست. تنی چند از هنرمندان مطرح شیرازی در طراحی این کافه دست داشته‌اند. به همین دلیل نیز به آن کافه گالری آبان هم گفته می‌شود. کافه آبان مکانی است جذاب برای گردشگران اهل ادبی که می‌خواهند در فضایی شیک و فرهنگی بنشینند و گلویی تازه کنند.

آدرسشیراز، عفیف آباد، کافه گالری آبان
شماره تماس۰۹۰۲۰۲۳۱۱۲۳۱۰
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۴ شب

عمارت فتح الملوکی

عمارت فتح الملوکی یکی ازشیک ترین کافه های شیراز

وقتی از شیک ترین کافه های شیراز صحبت می‌کنیم، منظور فقط دکوراسیون مدرن و جذاب این کافه‌ها نیست. بعضی از این کافه‌ها مانند عمارت فتح الملوکی، ساختمانی قدیمی دارند؛ اما نوشیدنی‌های مدرن و امروزی در آن‌ها سرو می‌شود. عمارت فتح الملوکی از داخل و بیرون به طراحی قجری آراسته است. دیرینگی این عمارت به ۱۲۹۰ خورشیدی باز می‌گردد.

جالب است بدانید فتح الملوکی، یکی از گران ترین کافه های شیراز به حساب می‌آید. با این حال مطمئن باشید هزینه‌ای که برای خوردن نوشیدنی در این کافه خرج می‌‌کنید، ارزشش را دارد. عمارت فتح الملوکی در کنار نوشیدنی،‌ غذاهای خوشمزه‌ای دارد که در حین خوردن باید حتماً‌ مواظب انگشتانتان باشید.

آدرسشیراز، پشت ارگ کریم خانی، خیابان ۲۲ بهمن، کوچه پارکینگ اتحاد، کافه عمارت فتح الملوکی
شماره تماس۰۹۱۷۳۱۳۱۵۴۲
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۴ شب

کافه رستوران ایتالیایی لوتینو

همان‌گونه که از نام لوتینو پیداست، این کافه طراحی اروپایی و مدرن دارد. جالب اینجاست لوتینو با دیگر کافی شاپ های شیراز تفاوتی چشمگیر دارد. کف این کافی شاپ با چمن پوشانده شده است؛ در نتیجه با حضور در کافه احساس می‌‌کنید وارد باغچه‌ای سرسبز شده‌اید. جالب‌تر اینکه کافه رستوران ایتالیایی لوتینو در طبقه پنجم قرار دارد. به لطف این قرارگیری، منظره‌ای تماشایی از شیراز و جاهای دیدنی آن پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. این کافه رستوران غذاهای بسیار خوشمزه‌ای دارد که بسیاری آن‌ها با دستور پخت ایتالیایی طبخ شده‌اند.

اگر دنبال غذا یا نوشیدنی متفاوت در محیطی خاص می‌گردید و می‌خواهید حسابی خودتان را تحویل بگیرید، کافه رستوران ایتالیایی لوتینو همان‌ جایی است که دنبال آن می‌گردید. به لحاظ تنوع خوراکی‌ها و نوشیدنی‌های گوارا نیز کافه رستوران ایتالیایی لوتینو منویی بسیار خوش‌ آب‌و‌رنگ دارد. از آنجایی که پاستا، یکی از معروف‌ترین خوراکی‌های ایتالیایی است، سرآشپز این کافه رستوران، پاستاهایی می‌پزد که در عمرتان نخورده‌اید.

آدرسشیراز، خیابان عفیف‌آباد، مقابل کوچه١٨، ساختمان ال سید، طبقه پنجم، کافه رستوران ایتالیایی لوتینو
شماره تماس۰۷۱۳۶۴۸۴۲۴۵
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۴ شب

کافه تئاتر

شیراز، شهر ادب و هنر است. به همین منظور در این شهر کافه‌های هنری زیادی وجود دارد. یکی از این کافه‌ها که در گروه شیک ترین کافه های شیراز قرار گرفته، کافه تئاتر است. همان‌گونه که از این نام این کافه پیداست، محیطی تئاتری دارد. در گوشه‌و‌کنار کافه تئاتر شیراز پرتره‌هایی زیبا از هنرمندان تئاتر و سینمای ایران و جهان خودنمایی می‌کند. کافه‌گردها به‌خوبی می‌دانند که استفاده از رنگ‌های تیره و نورکم در کافه‌ها رسم است. اینجاست که مدیران کافه تئاتر برای این کافه سنت‌شکنی‌ کرده‌اند و بر خلاف رنگ‌های تیره، برای دکوراسیون این کافه سراغ رنگ‌های روشن رفته‌اند. این شرایط، شکل‌و‌شمایلی خاص به کافه تئاتر داده است.

از نوشیدنی‌های کافه تئاتر نیز هر چقدر بگوییم، کم گفته‌ایم. در این کافه گواراترین نوشیدنی‌های ایرانی و بین‌المللی سرو می‌شود. جالب اینجاست کافه تئاتر، محیطی مخصوص کشیدن سیگار دارد. به همین دلیل اگر سیگاری هستید،‌ کافه تئاتر انتخاب مناسبی برای شماست. جالب‌تر اینکه کافه تئاتر فاصله کمی با بهترین رستوران های شیراز دارد. به لطف این فاصله کم، می‌توانید میان‌وعده‌‌‌ای جانانه در کافه تئاتر شیراز به بدن بزنید و ناهار یا شام را مهمان یکی از رستوران های اعیانی شیراز شوید.

آدرسشیراز، قصر دشت، ولیعصر، کوچه ۱۶، پلاک ۳۶۳
شماره تماس۰۷۱۳۶۲۷۲۶۷۳
ساعات کاری۹ صبح تا ۲۳ شب

بال کافه

بال کافه یکی از لوکس ترین کافه های شیراز

مسئولین بال کافه شیراز، تمامی دقت خود را به‌خرج داده‌اند تا این کافه نظر مشکل‌پسندترین مشتری‌ها را جلب کند. برای رسیدن به این هدف، بال کافه چندین مکان با طراحی‌های مختلف دارد. به لطف این نوآوری، به هر کجای بال کافه شیراز که نگاهی می‌اندازید، چشمتان به دکوراسیونی متفاوت روشن می‌شود. تنوع در بال کافه فقط به دکوراسیون آن خلاصه نمی‌شود. بعید می‌دانیم نوشیدنی مد‌نظر شما باشد که در منوی بال کافه به چشم نخورد. این تنوع باعث شده تا بال کافه به‌عنوان یکی از لوکس ترین کافی شاپ های شیراز مطرح شود که مشتری از آن ناراضی بیرون نمی‌رود.

باریست این کافه برای درست‌کردن تمامی نوشیدنی‌های آن وقت زیادی می‌گذارد. به همین دلیل به لحاظ طعم نیز بال کافه نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای دارد که مزه آن‌ها برای همیشه زیر دندان مشتریان باقی می‌ماند. جالب است بدانید نوشیدنی‌هایی از بهترین برند‌های دنیا در بال کافه سرو می‌شود. این نوشیدنی‌ها کاملاً اصلی هستند و طعم ناب و به‌یادماندنی دارند. پیشنهاد می‌‌کنیم اگر راهی بال کافه شدید، حتماً‌ قهوه دیپ این کافه را امتحان کنید.

آدرسشیراز، سه راه عفیف آباد به سمت پل ستارخان، ساختمان فلورانس، بال کافه
شماره تماس۰۷۱۳۶۲۸۷۶۵۱
ساعات کاری۸ صبح تا ۲۴ شب

کافه هومرز

کافه هومرز یکی از کافه های شیراز
مطمئن هستیم شما هم با ما هم عقیده‌اید که دکوراسیون زیبا و محیط دلباز کافه، لذت خوردن نوشیدنی را در آن دوچندان می‌کند. این شرایط درباره کافه هومرز شیراز کاملاً صدق می‌کند. این کافه محیطی بسیار وسیع و دلباز دارد؛ در نتیجه مشتریان با محیطی دنج روبه‌رو هستند که فضایی آرامش‌بخش دارد. محیط کافه هومرز کاملاً خانوادگی است. اگر به همراه اعضای خانواده با خرید بلیط هواپیما شیراز راهی این شهر شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم پس از پیاده‌شدن از هواپیما سری به کافه هومرز بزنید و با خوردن نوشیدنی گوارا، خستگی راه را از تن بزدایید.

کافه هومرز همانند دیگر کافه های شیراز، منویی پر از نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا دارد. با این حال قهوه‌های این کافه اسم‌و‌رسم بیشتری پیش مشتریان پیدا کرده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه هومرز شدید، حتماً‌ خودتان را مهمان فنجانی قهوه کنید. ناگفته نماند این کافه برای برگزاری مراسم‌های خانوادگی مانند تولد و دورهمی‌های خودمانی نیز بسیار مناسب است.

آدرسشیراز، قدوسی غربی، خیابان سبحانی، جنب مجتمع امیریه، کافه هومرز
شماره تماس۰۹۳۵۱۷۴۵۵۸۸
ساعات کاری۸ صبح تا ۲۴ شب

کافه فردوسی

کافه فردوسی یکی از کافه های شیراز

شیراز شاعران مشهوری دارد که آوازه آن‌ها در جهان پیچیده است. با این حال از آنجایی شیرازی‌ها مردمانی اهل ادب هستند، کافه‌ای در این شهر با نام فردوسی تأسیس کرده‌اند تا جمع شاعران ایران زمین در این شعر جمع باشد. کافه فردوسی همانند دیگر کافی شاپ های شیراز، هزارویک نوشیدنی گوارا و خوراکی خوشمزه دارد.

این کافه به لحاظ دکوراسیون نیز مکانی بارزنده کافه‌دوست‌ها فراهم کرده است. کافه فردوسی به لحاظ مسیر نیز در یکی از خیابان‌های سرراست شیراز قرار دارد. به همین دلیل این کافه انتخاب مناسبی برای گردشگرانی است که با خرید بلیط قطار شیراز به این شهر رسیده‌اند. کافی است در ایستگاه قطار شیراز سوار اولین تاکسی شوید و به کافه فردوسی برسید. نوشیدنی‌های این کافه به اندازه‌ای انرژی‌بخش است که رنج سفر را به‌سرعت از وجود نازنین شما پاک می‌کند.

آدرسشیراز، محله یک، خیابان فردوسی، شماره ۱۹۴
شماره تماس۰۷۱۳۲۳۱۶۶۱۶
ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب

کافه استریت لانژ

اگر از گردشگران قدیمی باشید، حتماً به یاد دارید که در سینماهای بزرگ یا رستوران‌ها، قسمتی با نام لُژ وجود داشت. لژ درواقع مکانی اعیانی برای مشتریان درجه‌یک بود که منظره‌ای زیبا پیش روی آن‌ها قرار می‌دهد. این روزها کمتر از واژه لژ استفاده می‌کنیم. با این حال جالب است بدانید لُژ، فرانسوی است و لانژ (Lounge)، انگلیسی. سلانه‌سلانه واژه لانژ جای خود را در فرهنگ ایران مدرن باز کرده است. البته معنی لانژ، همان چیزی است که قبلاً هم ما ایرانی‌ها استفاده می‌کردیم. با توضیحاتی که دادیم، حتماً متوجه شده‌اید کافه استریت لانژ، کافه‌ای شیک با منظره‌ای تماشایی و مکانی خوش‌نشین است.

در این کافه از صبحانه گرفته تا شام پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. خوراکی‌های کافه استریت لانژ، یکی از دیگری خوشمزه‌تر هستند. نوشیدنی‌های این کافه نیز از بهترین کافه های شیراز چیزی کم نمی‌آورند. این شرایط باعث شده تا کافه استریت لانژ به مکانی پرطرف‌دار میان کافه‌گردهای شیرازی و گردشگران این شهر تبدیل شود. پیشنهاد می‌کنیم اگر سری به کافه استریت لانژ شیراز زدید، حتماً‌ برگر استریت لانژ را امتحان کنید. سرآشپز این کافه یدطولایی در پخت برگرهای خوشمزه دارد.

ادرسشیراز، معالی آباد، خیابان پزشکان، مجتمع الماس شهر
شماره تماس۰۹۱۷۳۰۴۷۴۰۰
ساعات کاری۹ صبح تا ۱۲ شب

کافه گفتگو

کافه گفتگو یکی از کافی شاپ های شیراز

کافه، مکانی است تا برای مدتی از روزمرگی‌های زندگی کناره بگیریم و با دوستان و آشنایان گُل بگوییم و گل بشنویم. به همین دلیل نیز کافه‌ گفتگو در شیراز راه‌اندازی شده است. این کافه محیطی زیبا و دوست‌داشتنی دارد که دلتان نمی‌خواهد از آن بیرون بیایید. از آنجایی که گل گفتن و گل شنیدن بدون تنقلات و نوشیدنی صفایی ندارد، کافه گفتگو نوشیدنی‌های گوارایی پیش روی مشتریان قرار می‌دهد. به لطف این خوراکی‌ها، صحبت مشتریان گل می‌اندازد و ساعت‌ها با عزیزان خود در این کافه به صحبت مشغول می‌شوند. کافه گفتگو برای عزیزانی که می‌خواهند جشن و مراسم خودمانی برگزار کنند نیز مکان بسیار مناسبی است.

اگر به دنبال بهترین کافه برای جشن تولد هستید، در انتخاب کافه گفتگو شک نکنید. این کافه کیک‌های سفارشی با سلیقه و ذائقه مشتریان آماده می‌کند. ناگفته پیداست حضور در چنین کافه‌ای، غبار سفر را از تن مسافران می‌زداید و انرژی لازم را برای گشت‌و‌گذاری جانانه در مراکز خرید شیراز و دیگر جاهای دیدنی این شهر فراهم می‌کند.

آدرسشیراز، پل معالی آباد، ساختمان الف، طبقه همکف
شماره تماس۰۷۱۳۶۲۵۹۳۵۹
شماره واتس‌اپ۰۹۳۷۲۸۰۴۶۶۶
ساعات کارییکشنبه تا جمعه از ۹ صبح تا ۲۴. شنبه‌ها از ۱۶ تا ۲۴

کافه تولیپ

تولیپ (Tulip) در انگلیسی معنای گل لاله می‌دهد. با حضور در این کافه متوجه دکور زیبای این کافه می‌شوید که از خوش‌سلیقگی مدیران آن حکایت دارد. انصافاً باید گفت دکوراسیون این کافه برازنده نام زیبای آن است. خوش‌سلیقگی مدیران کافه تولیپ فقط به طراحی زیبای آن خلاصه نمی‌شود. در این کافه با خوشمزه‌ترین نوشیدنی‌های دنیا روبه‌رو هستید. کافه تولیپ مکانی است برای گردشگرانی که می‌خواهند برای مدتی استراحت کنند و با خوردن نوشیدنی گوارا، جان تازه‌ای برای گشت‌و‌گذار در جاهای دیدنی شیراز پیدا کنند.

کافه تولیپ یکی از کافی شاپ های شیراز

نوشیدنی‌های کافه تولیپ یکی از دیگری خوشمزه‌تر است. با این حال پیشنهاد می‌کنیم قهوه‌های این کافه را از دست ندهید. تولیپ، کافه‌ای است با مکانی دنج و خلوت. اگر همراه دلدار خود راهی شیراز شده‌اید و می‌خواهید در شهر عشاق ایران به رازونیاز با محبوب مشغول شوید، کافه تولیپ انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرسشیراز، خیابان خاکشناسی، نبش خیابان سروناز، جنب رستوران ایتالیایی بل پاسی
شماره تماس۰۷۱۳۲۲۷۴۹۲۳

کافه چشم‌انداز هتل چمران

کافه چشم‌انداز هتل چمران یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز

به گردشگرانی که می‌خواهند در سفر به شیراز حسابی خودشان را تحویل بگیرند، کافه چشم انداز هتل چمران را پیشنهاد می‌کنیم. هتل چمران، یکی از بهترین هتل های شیراز است. از هتلی بین‌المللی صحبت می‌کنیم که در طبقه ۲۳ آن، کافه‌ای شیک تعبیه شده است. این کافه به اندازه‌ای لوکس و اشرافی است که هوش از سر کافه‌گردها می‌برد. از آنجایی که با کافه‌ای بین‌المللی روبه‌ هستیم، امکانات بسیار شایسته‌ای در کافه چشم‌انداز هتل چمران وجود دارد.

شب‌ها در این کافه موسیقی زنده برگزار می‌شود و غوغایی به راه می‌افتد. اگر به دنبال کافه با موسیقی زنده در شیراز می‌گردید، کافه چشم‌انداز هتل چمران را به فهرست شیرازگردی‌‌های خود اضافه کنید. حرف ما را زمین نیندازید و در حین حضور در این کافه حتماً‌ بیف استراگانف آن را امتحان کنید. وقتی این غذاهای خوشمزه را نوش‌جان می‌کنید، حتماً مواظب انگشتانتان باشید.

آدرسشیراز، بلوار چمران، هتل بزرگ چمران
شماره تماس۰۷۱۳۶۲۸۸۴۸۴

کافه هتل ستارگان

کافه هتل ستارگان یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز

کافه هتل ستارگان با امکانات چشمگیر، خوراکی‌های خوشمزه و دکوراسیونی اشرافی توانسته جای خود را در بین کافی شاپ های شیراز باز کند. این کافه در هتل زیبای ستارگان قرار دارد. هتلی که از آن صحبت می‌کنیم یکی از بهترین هتل های شیراز است. به لحاظ مسافت نیز با کافه‌ای روبه‌رو هستیم که خیابانی خوش‌مسیر واقع شده است.

اگر با خرید بلیط اتوبوس شیراز به این شهر رسیده‌اید، کافی است از ترمینال مسافربری شهر، سوار تاکسی شوید و راه کافه هتل ستارگان را در پیش بگیرید. نوشیدنی‌های این کافه به اندازه‌ای گواراست که خستگی سفر را از وجود نازنینتان بیرون می‌برد. کافه هتل ستارگان منوی باز دارد و می‌توانید در این کافه تا جایی که جا داشتید خوراکی‌های خوشمزه نوش‌ جان کنید.

آدرسشیراز، تقاطع بلوار آزادی و خیابان ارم، هتل بین‌المللی ستارگان
شماره تماس۰۹۱۲۱۱۱۶۰۱
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۳ شب

کافه یوگا

به گردشگرانی که دنبال یکی از ارزان ترین کافه های شیراز می‌گردند که خوراکی‌های باکیفیت و محیطی جذاب داشته باشد، کافه یوگا شیراز را پیشنهاد می‌کنیم. همان‌گونه که می‌دانید، یوگا، ورزشی برای رسیدن به آرامش است. به همین دلیل کافه یوگا، محیطی آرام و دلنشین برای مشتریان فراهم کرده است. در این محیط فرصتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از گشت‌و‌گذاری جانانه در جاهای دیدنی شیراز، دمی بنشینید و با خوردن نوشیدنی گوارا، گلویی تازه کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه یوگا شدید، فلافل‌های این کافه را حتماً‌ امتحان کنید.

آدرسشیراز، میدان احسان، روبه‌روی پمپ بنزین فرهنگ شهر، مجتمع مسکونی دراک، بلوک ارکید
شماره تماس۰۷۱۳۶۳۹۰۲۵۸

کافه هدایت

کافه هدایت یکی از بهترین کافی شاپ های شیراز

کافه هدایت، بهترین کافه برای صبحانه در شیراز است. این کافه از صبح تا شب خوراکی‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا برای مشتریان سرو می‌کند. جالب است بدانید کافه هدایت، غذاهای نیمه‌آماده‌ای هم دارد. از آنجایی که وقت در سفر تنگ‌تر از همیشه است، می‌توانید با سفارش خوراکی‌های سریع‌پخت، وقت کمتری برای آماده‌شدن غذا اختصاص دهید.

اگر هم می‌خواهید خودتان را حسابی تحویل بگیرید. بیف استراگانف در کافه هدایت سفارش دهید. سرآشپز این کافه ید طولایی در پخت انواع بیف دارد. کافه هدایت فاصله کمی با بهترین مراکز خرید شیراز دارد. به لطف این فاصله کم، می‌توانید ابتدا گشت‌و‌گذاری جانانه در مراکز خرید داشته باشید. سپس با دستی پر از سوغات شیراز به این کافه بروید و با خوردن نوشیدنی‌های گوارا و خوارکی‌های خوشمزه، جانی تازه کنید.

آدرسشیراز، هدایت غربی، نبش کوچه چهارم
شماره تماس۰۷۱۳۲۳۴۹۱۵۲
ساعات کار۸:30 صبح تا ۱۵:۰۰ و ۱۷ تا ۲۳:۳۰

کافه فروغ

وجود کافه‌ای با نام فروغ در شیراز از این حکایت دارد که جمع شاعران در این شهر جمع است. کافه فروغ، کافه‌ای با فضای شاعرانه است که محیطی آرام و دل‌نشین دارد. نوشیدنی‌های این کافه نیز سلیقه مشکل‌پسندترین مشتریان را جلب می‌کند. اگر به دنبال بهترین کافه برای دورهمی می‌گردید، کافه فروغ انتخاب مناسبی برای شماست. در این کافه نوشیدنی‌های مختلفی سرور می‌شود؛ اما طعم خوش هیچ کدام آن‌ها با قهوه‌های کافه فروغ برابری نمی‌کند. به شما قول می‌دهیم طعم خوش قهوه‌های کافه فروغ برای همیشه در ذهنتان باقی بماند.

آدرسشیراز، بلوار استقلال، روبه‌روی تقاطع بعثت
شماره۰۷۱۳۸۳۹۲۸۹۶

کافه هتل بزرگ شیراز

کافه هتل بزرگ یکی از قدیمی ترین کافی شاپ های شیراز

در این قسمت به کافه‌ای رسیدیم که قدمت چندانی ندارد؛ اما با توجه به سابقه‌ای که دارد، یکی از قدیمی ترین کافه های شیراز به حساب می‌آید. این کافه در هتل بزرگ شیراز واقع شده است. هتلی که از آن صحبت می‌کنیم، یکی از اشرافی‌ترین هتل‌های این شهر است. اگر می‌خواهید در سفر به شیراز خودتان را حسابی تحویل بگیرید، می‌توانید اقامتی شاهانه در هتل بزرگ شیراز داشته باشید.

کافه هتل بزرگ یکی از قدیمی ترین کافی شاپ های شیراز

هر زمان هم که هوس نوشیدنی‌ کردید، سری به کافه هتل بزرگ شیراز بزنید و دلی از عزا درآورید. کافه هتل بزرگ شیراز در یکی از طبقه‌های مرتفع این هتل واقع شده است. به لطف این جانمایی، منظره‌ای تماشایی از شهر زیبای شیراز پیش روی شما قرار می‌گیرد. نوشیدن فنجانی قهوه در حالی که این منظره را تماشا می‌کنید، موهبتی است که تجربه آن فقط در کافه هتل بزرگ شیراز میسر است.

آدرسشیراز، دروازه قرآن
شماره تماس۰۷۱۳۲۲۷۴۸۲۰

کافه لئو

لئو، کافه‌ای شیک با کارمندانی متشخص است که از صبح اول وقت تا پاسی از شب به مشتریان نوشیدنی‌های خوشمزه می‌دهند. انصافاً باید گفت نوشیدنی‌ وجود ندارد که فکرش را بکنید و آن را در منوی نوشیدنی‌های کافه لئو نبینید. لئو، به لحاظ قیمت نیز در گروه مناسب ترین کافی شاپ های شیراز قرار دارد. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم در کنار نوشیدنی‌های گوارا، میان‌وعده‌های خوشمزه‌ای نیز درست می‌کند.

آدرسشیراز، خیابان شهید فقیهی، نبش کوچه چهاردهم
شماره تماس۰۷۱۳۲۳۳۴۱۸۳
ساعات کاری۹ صبح تا ۱۱ شب

کافه هتل زندیه

کافه هتل زندیه یکی از لوکس ترین کافی شاپ های شیراز

هتل زندیه، یکی از اشرافی‌ترین هتل های شیراز است. همان‌گونه که از نام این هتل پیداست، سبک‌و‌سیاقی مانند دوران زندیه در آن مشاهده می‌شود. این شرایط هتل زندیه را به انتخاب اول گردشگران خوش‌سلیقه‌ای تبدیل کرده که دنبال هتلی اصیل و اشرافی می‌گردند. در این هتل، یکی از لوکس ترین کافه های شیراز خودنمایی می‌کند. کافه هتل زندیه نوشیدنی‌های متنوعی دارد. امکان ندارد راهی این کافه شوید و با گلویی خُنک از نوشیدنی‌های گوارا بیرون نیایید. اگر می‌خواهید سفری لاکچری به شیراز داشته باشید، حتماً سری به کافه هتل زندیه بزنید.

آدرسشیراز، خیابان هجرت، هتل زندیه شیراز
شماره تماس۰۷۱۳۲۲۳۴۲۳۴

کافه آلتو

این روزها بازی‌های روی میزی حسابی طرفدار پیدا کرده‌اند. از آنجایی که کافه های شیراز مکانی مناسبی برای انجام این باز‌ی‌ها هستند، کافه آلتو بیشتر با محوریت بازی‌های رومیزی راه‌اندازی شده است. در هر ساعت از روز که راهی این کافه شوید، صدای خنده و شوخی از آن به گوش می‌رسد. کافه آلتو پارکینگ اختصاصی دارد. به همین دلیل مشتریان با خیال راحت خودروی خود را در این پارکینگ قرار می‌دهند و ساعت‌ها مشغول بازی‌های فکری و خوردن نوشیدنی‌های گوارا می‌شوند. به گردشگرانی که دنبال کافه با فضای روباز می‌گردند نیز کافه آلتو را پیشنهاد می‌کنیم. این کافه مکان دلبازی دارد و شرایطی مناسب برای کودکان و خانواده‌ها فراهم کرده است.

آدرسشیراز، میدان معلم، ابتدای ایمان جنوبی، کافه بردگیم آلتو
شماره تماس۰۷۱۳۶۳۱۷۲۴۵
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۱۱ شب

کافه شهرزاد

کافه شهرزاد ارزانترین و بهترین کافه برای صبحانه در شیراز

ایرانی را سراغ نداریم که داستان زیبای شهرزار قصه‌گو را نشنیده باشد. کافه شهرزاد شیراز مکانی است برای نشستن و گفت‌و‌گویی صمیمانه با عزیزان. در این کافه فرصتی پیدا می‌کنید تا برای مدتی هم که شده شلوغی‌های زندگی روزمره را کنار بگذارید و جرعه‌ای نوشیدنی گوارا نوش جان کنید. کافه شهرزاد به لحاظ قیمت نیز در گروه ارزان ترین کافه های شیراز قرار دارد. به لطف این شرایط حیف است راهی شیراز شوید و سری به این کافه نزنید.

پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه شهرزاد شیراز شدید، حتما‌ً موکا و لیموناد این کافه را امتحان کنید. کافه شیراز صبح‌های زود باز می‌کند؛ در نتیجه اگر به دنبال بهترین کافه برای صبحانه در بین کافی شاپ های شیراز می‌گردید، کافه شهرزاد انتخاب مناسبی برای شماست.

آدرسشیراز، خیابان زرگری به سمت ۴ راه ستارخان، نبش کوچه ۲۰، روبه‌روی بیمارستان دکتر خدادوست
شماره تماس۰۷۱۳۶۴۹۳۶۸۶
ساعات کاری۷:۳۰ صبح تا ۲۴

کافه سپنج

کافه سپنج، از آن دسته کافه های شیراز است که خوراکی‌های بسیار متنوعی در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این کافه، درواقع رستوران و فست‌فود درجه‌یکی است که مشتریان را با ذائقه‌های مختلف راضی نگه داشته است. کافه سپنج، دکوراسیون و تزیناتی شیک و جذاب دارد. از آنجایی که با کافه، رستوران و فست‌فود روبه‌رو هستیم، مشتری پیدا نمی‌شود که غذای دل‌خواه خود را در کافه سپنج پیدا نکند. در منوی این کافه رستوان هر خوراکی که فکرش را بکنید وجود دارد. از منوی مخصوص صبحانه کافه سپنج هر چقدر تعریف کنیم، کم گفته‌ایم. در این منو صبحانه‌‌های خوشمزه و پر از مواد غذایی مقوی برای آغاز روزی پرانرژی خودنمایی می‌کند. اگر راهی کافه سپنج شدید، میکس لازانیا، خوراک اسفناج و میلک‌ شیک‌های این کافه را از دست ندهید.

آدرسشیراز، صدرا، بلوار ایران، نرسیده به میدان اسفار
ساعات کاریاز ۹ صبح تا ۲۳

کافه ۴۰۴

این روزها کسی نیست که عددهای ۴۰۴ برای وی ناشناس باشد. ۴۰۴، یکی از معروف‌ترین پیام‌های خطا در دنیای اینترنت است. وقتی به این پیام بر می‌خوریم، چاره‌ای نداریم جز اینکه کمی از دنیای رایانه‌ای دور شویم و به زندگی اجتماعی و طبیعی خود برگردیم. کافه ۴۰۴ نیز این نام را دقیقاً به همین خاطر انتخاب کرده تا گردشگران در این کافه با نوشیدنی فنجای قهوه، روزمرگی‌ها را به باد فراموشی بسپارند. کافه ۴۰۴ در بین کافی شاپ های شیراز به‌عنوان کافه با فضای باز شناخته می‌شود. این کافه حتی در روزهای بارانی نیز چتری روی میزها تعبیه می‌کند تا مشتریان زیر باران بنشینند و گذر عمر ببینند. خوراکی‌های کافه ۴۰۴ یکی از دیگری خوشمزه‌تر هستند، با این حال پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی این کافه شدید، حتماً بستنی‌های ترکیبی ویژه آن را امتحان کنید.

آدرسشیراز، بلوار شهید کسایی، نبش کوچه ۱۰
شماره تماس۰۹۱۲۸۶۰۸۶۶۱
ساعات کاری۸ صبح تا ۲۴

اسپرسو لب

قبل از اینکه برای شما سوءتفاهم پیش بیاید، اجازه دهید به این نکته اشاره کنیم که منظور از لب در نام کافه اسپرسو لب، لب و دهان نیست. لب در نامگذاری این کافه به مخفف لابلاتوار (Laboratory)، اشاره دارد. همان‌گونه که حتماً می‌دانید، لابلاتوار به معنای آزمایشگاه در زبان انگلیسی‌ است. تمامی این مقدمه‌ها را گفتیم برای اینکه بگوییم نام این کافه معنای آزمایشگاه اسپرسو لب می‌دهد. ناگفته پیداست در کافه‌ای که ادعای آزمایشگاه اسپرسو دارد، خوشمزه‌ترین نوشیدنی آن، اسپرسو است.

کافه اسپرسو لب یکی از کافی شاپ های با فضای روباز شیراز

کافه اسپرسو لب بهشت قهوه‌خورهای قهار است. اسپرسو لب، بالکنی بزرگ دارد. از این لحاظ اسپرسو لب، کافه با فضای روباز شناخته می‌شود. اسپرسو لب به لحاظ معماری و دکوراسیون نیز کافه‌ای شیک است که در گروه جدید ترین کافه های شیراز قرار دارد. جالب است بدانید طبقه بالای کافه اسپرسو لب، مخصوص مشتریان وی‌.آی‌.‌پی (VIP) است و فقط اعیان و اشراف در آن حضور پیدا می‌کنند.

آدرسشیراز، چهارراه چنچنه، خیابان نارون، روبه‌روی زبانکده نیایش
شماره تماس۰۷۱۳۲۲۶۱۵۳۷
ساعات کاری۹ صبح تا ۲۳

کافی‌شاپ عمارت شاپوری

کافی‌شاپ عمارت شاپوری یکی از بهترین کافه ها برای جشن تولد در شیراز

امکان ندارد از یکی از اهالی شهر آدرس جاهای دیدنی شیراز را بگیرید و به شما عمارت شاپوری را معرفی نکنند. عمارتی که از آن صحبت می‌کنیم یکی از معروف ترین خانه های تاریخی شیراز به حساب می‌آید. در این عمارت کافه‌ای شیک و امروزی راه‌اندازی شده است. این کافه در قسمت حیاطِ عمارت شاپوری خودنمایی می‌کند. به لطف این جانمایی، می‌توانید در کنار خوردن فنجانی قهوه، از منظره تماشایی عمارت شاپوری و جاهای دیدنی اطراف آن لذت ببرید. عمارت شاپوری در بین شیرازی‌ها به‌عنوان بهترین کافه برای جشن تولد در بین تمامی کافه های شیراز شناخته می‌شود. از طرف دیگر با توجه به قرارگرفتن این کافه در محیط بیرون عمارت شاپوری، امکان سیگار کشیدن برای سیگاری‌ها میسر است؛ در تیجه اگر به دنبال کافه با فضای روباز در شیراز می‌گردید، در انتخاب کافی شاپ عمارت شاپوری شک نکنید.

آدرسشیراز، خیابان لطفعلی خان زند، خیابان انوری
شماره تماس۰۷۱۳۲۳۳۲۹۳۴
ساعات کاری۹ صبح تا ۲۳

کافه کیو

نوبتی هم که باشد، نوبت معرفی کافه‌ای خلوت در شیراز است. این کافه جان می‌دهد برای قرارهای دونفره. کافه کیو ظاهری همانند کافه‌های دوران پلهوی دارد. به همین دلیل با حضور در این کافه، می‌توانید فنجانی قهوه قجری بنوشید و به دوران خوش گذشته بروید. کافه کیو در کنار نوشیدنی‌های سنتی، خوراکی‌های امروزی و مدرنی دارد. اگر راهی کافه کیو شیراز شدید، حتماً‌ جای ما را هم خالی کنید.

آدرسشیراز، بلوار پرستار
شماره تماس۰۷۳۶۳۹۰۳۲۲
ساعات کاری۱۰ صبح تا ۲۳

کافه شب

گفتن این نکته خالی از لطف نیست که کافی شاپ های شیراز عموماً طراحی مدرن و دل‌انگیزی دارند. برای نمونه می‌توان به کافه شب اشاره کرد. دکوراسیون شیک کافه شب، لذت خوردن نوشیدنی در این کافه را دوچندان می‌کند. این کافه دو فضای مجزای روباز و سرپوشیده دارد؛ در نتیجه اگر به دنبال کافه با فضای روباز می‌گردید، کافه شب را به فهرست کافه‌‌گردی‌های خود در شیراز اضافه کنید. ناگفته پیداست در فضای روباز این کافه امکان سیگار کشیدن وجود دارد. از زیبایی‌های کافه شب گفتیم؛ اما حیف است که اشاره‌ای به طعم خوش نوشیدنی‌های این کافه نکنیم. در کافه شب نوشیدنی‌های گوارا و خوراکی‌های خوشمزه‌ای پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد.

آدرسشیراز، خیابان قدوسی غربی، خیابان ایمان شمالی
شماره تماس۰۷۳۶۳۱۱۴۳۵
ساعات کاری۸ صبح تا ۲۴

کافه این

کافه این یکی کافه های شیراز

به گردشگرانی که از تماشای فیلم‌های هالیوودی سیر نمی‌شوند، کافه‌گردی در کافه این را پیشنهاد می‌کنیم. صندلی‌های کافه این شباهت زیادی به صندلی‌های کافه‌هایی دارد که در فیلم‌های هالیوودی دیده‌ایم. جالب اینجاست حتی پنجره‌های کافه این نیز طراحی بزرگی دارد که شبیه کافه‌های آمریکایی است. به لطف این طراحی، می‌توانید روی مبلمان راحت کافه این بنشینید و از پنجره‌های بزرگ این کافه منظره زیبای بیرون را نظاره کنید. کافه این نیز در گروه کافه های شیراز قرار دارد که سیگار کشیدن در آن آزاد است. اگر با دود سیگار مشکلی ندارید و می‌خواهید پس از گشت‌و‌گذاری جانانه در جاهای دیدنی شیراز خودتان را مهمان فنجانی نوشیدنی گوارا کنید، کافه این را به برنامه شیرازگردی خود اضافه نمایید.

آدرسشیراز، بلوار معالی آباد
شماره تماس۰۷۱۳۶۳۸۴۲۵۴
ساعات کاری۸ صبح تا ۲۴

کافه چیل

برای آن دسته از گردشگرانی که با زبان انگلیسی آشنایی کامل ندارند باید بگوییم که چیل (Chill) در این زبان به معنای خوش‌گذرانی است. کافه چیل دقیقاً با این معنا سازگاری دارد. از آنجایی که با کافه‌ای برای خوش‌گذرانی روبه‌رو هستیم، در طراحی این کافه از رنگ‌های امروزی و شاد کمک گفته شده است. به لطف این طراحی، حتی خسته‌ترین گردشگران نیز با حضور در کافه چیل، سرحال می‌آیند. کافه چیل مکان مناسبی برای قرارهای دونفره و مهمانی‌های خودمانی است. اگر دنبال بهترین کافه برای دورهمی در بین کافه های شیراز می‌گردید، کافه چیل را به یاد داشته باشید. جالب است بدانید سیگار کشیدن در این کافه ممنوع است. به همین دلیل کافه چیل مکانی خانوادگی است که می‌توانید در کنار اعضای منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید.

آدرسشیراز، خیابان هدایت غربی، کوچه ۸
شماره تماس۰۷۱۳۲۳۴۳۹۷۲
ساعات کاری۱۱ صبح تا ۲۴

کافه فلورال

کافه فلورال یکی کافه های شیراز

صورتی، رنگ غالب در طراحی دکوراسیون کافه فلورال است. گرمای این رنگ باعث شده تا شادی و نشاط در کافه فلورال شیراز موج بزند. کافه فلورال که در بین شیرازی‌ها با نام کافه صورتی نیز معروف است، نوشیدنی‌های ایرانی و فرانسوی سرو می‌کند. طراحی زیبای فلورال، این کافه را به‌عنوان بهترین کافه برای جشن تولد در بین تمامی کافی شاپ های شیراز تبدیل کرده است. خوش‌سلیقگی کارمندان کافه فلورال فقط به طراحی زیبای این کافه خلاصه نمی‌شود. نوشیدنی‌ها و خوراکی‌های این کافه نیز با تزئینی زیبا و دلبرانه پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد. برای نمونه می‌توان به بیف پاستا، چیکن پاستا، پاستا سبزیجات، سیب‌زمینی ویژه و سیب توپی تنوری از خوراکی‌های خوشمزه‌ای است که در منوی کافه فلورال شیراز خودنمایی می‌کند.

حتی اگر قصد خوردن این خوراکی‌های خوشمزه‌ را ندارید، حرف ما را زمین نیندازید و بستنی تک‌شاخِ این کافه را سفارش دهید. این بستنی به شکل تک‌شاخی بامزه و دوست‌داشتنی تزئین شده. بستنی که از آن صحبت می‌کنیم به اندازه‌ای زیباست که حیفتان می‌آید آن را نوش جان کنید. اگر از آن دسته مسافران کافه‌گردی هستید که بهترین کافه‌های ایران را زیر پا گذاشته‌اند، بهتر است در سفر به شیراز سری به کافه فلورال بزنید. این کافه به اندازه‌ای متفاوت است که به شما قول می‌دهیم نظیر آن را در هیچ کجای ایران ندیده باشید.

آدرسشیراز، فرهنگشهر، کوچه ۴۳، خیابان تاکستان
شماره تماس۰۹۹۲۳۹۲۱۵۳۱
ساعات کاری۱۶:۳۰ تا ۲۳

کافه ایتالیایی گرتا

کافه ایتالیایی گرتا یکی کافه های شیراز

انصافاً باید اعتراف کرد خوراکی‌های ایتالیایی در ایران طرفداران زیادی دارد. به همین دلیل اهالی جنوب ایران و به‌خصوص شیرازی‌ها از طرفداران پروپاقرص خوراکی‌های ایتالیایی هستند. ماحصل این روحیه باعث شده تا چندین کافه ایتالیایی در بین شیک ترین کافه های شیراز خودنمایی ‌کند. یکی از این کافه‌ها که به‌راحتی نمی‌توان از کنار آن گذشت، کافه ایتالیایی گرتاست. ناگفته پیداست کار سرآشپز کافه ایتالیایی گرتا در پخت خوراکی‌های ایتالیایی حرف ندارد. با این حال از کنار اسموتی‌های گوارا این کافه نیز به‌راحتی نمی‌توان گذشت. کافه گرتا به لحاظ دکوراسیون نیز، طراحی شیک و خوش‌منظره‌ای دارد.

خوراکی‌های این کافه یکی از دیگری خوشمزه‌تر هستند. با این حال پیشنهاد می‌کنیم اگر راهی کافه ایتالیایی گرتا شدید، حتماً شیک شکلات این کافه را امتحان کنید. کافه ایتالیایی گرتا مکان مناسبی برای برگزاری جشن‌های خانوادگی و قرارهای عاشقانه است. این کافه محیطی کاملاً خانوادگی دارد و شرایطی دنج و خلوت برای مشتریان فراهم کرده است. تجربه نشان داده بعضی از کافی شاپ های شیراز دیروقت باز می‌کنند و خبری از صبحانه در آن‌‌ها نیست. با این حال کافه ایتالیایی گرتا از صبح اول وقت با منوی از خوشمزه‌ترین صبحانه‌های دنیا چشم‌انتظار مشتریان است.

آدرسشیراز،‌ معالی آباد، انتهای خیابان دوستان
ساعات کاری۸ تا ۲۴

کافه باغ برکه

کافه باغ برکه یکی کافه باغ های شیراز

کافه باغ در بین کافه های شیراز کم پیدا می‌شود. با این حال جالب است بدانید شیراز کافه باغی با نام برکه دارد که نظیر را در هیچ کجای دیگر پیدا نخواهید کرد. کافه باغ برکه در فضای سبزی از درختان زیبا و آب‌نماهای تماشایی واقع شده است. در این کافه باغ تا چشم کار می‌کند زیبایی و سرسبزی دیده می‌شود. اگر اهل گشت‌و‌گذار در طبیعت هستید و می‌خواهید فنجانی قهوه در کنار گل‌های زیبا نوش جان کنید، کافه باغ برکه را به برنامه شیرازگردی خود اضافه کنید. هر نوشیدنی که فکرش را بکنید از نوشیدنی‌های گرم گرفته تا نوشیدنی‌های سرد و چای در کافه باغ برکه آماده می‌شود.

کافه باغ برکه یکی کافه باغ های شیراز

به نوشیدنی‌‌هایی که گفتیم، دمنوش، شیک و عرقیات گیاهی را هم اضافه کنید. خلاصه اینکه کافه باغ برکه، بهترینِ بهترین‌ها را در تمامی کافه های شیراز دور هم جمع کرده تا با کافه‌ای اشرافی روبه‌رو باشیم که محیطی سرسبز و دلگشا دارد. این کافه با فضای روباز و محیطی آرام، مکان مناسبی است تا از شلوغی خیابان‌های شیراز فاصله بگیرید و در طبیعت زیبای این ناحیه غرق در آرامش شوید. اگر به نوشیدنی‌های تلخ و سرد علاقه دارید، حتماً آیس‌ لاته و آیس رومانو این کافه باغ برکه را امتحان کنید. اسپرسو و آمریکانو نیز از آن دسته نوشیدنی‌های کافه باغ برکه است که آن‌ها را به طرفداران نوشیدنی‌های گرم پیشنهاد می‌‌کنیم.

آدرسشیراز، ستارخان، مصلی نژاد
شماره تماس۰۹۳۰۰۰۳۳۳۷۹
ساعات کاریصبح از ۹ تا ۱۲ و ۱۶:۳۰ تا ۲۴

کافه گیسیا

شیراز چندین مجموعه گردشگری بسیار بزرگ و مجهز دارد. یکی از این مجموعه‌های گردشگری که اسم‌و‌رسمی در بین مسافران پیدا کرده، مجموعه گردشگری هفت خوان است. در مجموعه گردشگری هفت خوان، یکی از لوکس ترین کافه های شیراز با نام کافه گیسیا خودنمایی می‌کند. کافه‌ای که از آن صحبت می‌کنیم در طبقه دوم مجموعه گردشگری هفت خوان شیراز واقع شده است. در این کافه بهترین نوشیدنی‌های سرد و گرم آماده می‌شود.

در کنار این نوشیدنی‌های خوشمزه، می‌توانید کیک و بستنی‌های کافه گیسیا را هم امتحان کنید. این کافه برای برگزاری جشن تولد و مهمانی‌های خودمانی نیز مکان مناسبی است. به علاقه‌مندان غذاهای فست‌فودی نیز این نوید را بدهیم که منوی کافه گیسیا فقط به نوشیدنی و کیک و بستنی خلاصه نمی‌شود. این کافه پیتزاهای بسیار خوشمزهای می‌پزد. اگر راهی کافه گیسیا شدید، حتماً‌ پیتزا استیک کافه گیسیا را به همراه سالاد سزار و سوپ تیاز امتحان کنید. مطمئن باشید طعم خوش غذاهای این کافه برای همیشه در زیر دندان شما باقی می‌ماند.

آدرسشیراز، مجموعه گردشگری هفت خوان، طبقه دوم
شماره تماس۰۹۱۷۷۸۷۸۴۰۰
ساعات کاری۱۲ ظهر تا ۲۳:۳۰

سخن پایانی

کافه های شیراز، عیش گردشگری در این شهر را کامل می‌کنند. امیدواریم به لطف اطلاعاتی که مطرح کردیم، در حین گشت‌و‌گذار در شیراز سری به یکی از این کافه‌ها بزنید و با خوردن نوشیدنی جانانه، انرژی دوباره‌ای پیدا کنید. در پایان از آنجایی که مطمئن هستیم شما هم تجربه‌های سودمند و خاطره‌های شیرینی از سفر به شیراز دارید، این تجربه‌های مفید و خاطره‌های خوش را در قسمت نظرات با همراهان خود در ره بال آسمان و دیگر مخاطبان به اشتراک بگذارید.

 

کافه آلتو، کافه اسپرسو لب، کافی شاپ عمارت شاپوری، کافه شب و کافه باغ برکه، از بهترین کافه های شیراز هستند که فضای روبازی دارند.

در کافه تئاتر، کافی شاپ عمارت شاپوری، کافه شب، کافه این و کافه چیل، سیگار کشیدن مشکلی ندارد.

کافه گفتگو، کافی شاپ عمارت شاپوری، کافه فلورال و کافه گیسیا شرایط مناسبی برای برگزاری جشن تولد دارند.

کافه چشم‌انداز هتل چمران از بهترین کافه های شیراز است که شب‌ها موسیقی زنده در آن اجرا می‌شود.

کافه باغ برکه، کافه‌‌ای است با باغی بزرگ و سرسبز که نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای در آن پیش روی مشتریان قرار می‌گیرد.

کافه شهرزاد، گافه ستارگان، کافه ایتالیایی گرتا، گافه استریت لانژ و کافه هدایت، صبحانه‌های جانانه‌ای برای مشتریان آماده می‌کنند.

کافه چیل، کافه هومرز و کافه فروغ، مکان مناسبی برای برگزاری دورهمی‌های خودمانی است.

کافه کیو، کافه چیل، کافه ایتالیایی گرتا و کافه فلورال مکان مناسبی برای قرارهای عاشقانه در شیراز است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.