مجتمع تک مشهد | مرکز بین المللی کامپیوتر تک

4

جاهای دیدنی مشهد امروزه فراتر از انتظار بسیاری رفته است. مشهد را این روزها می‌توان یک ابر‌شهر دانست که جمعیت و امکاناتی فراوانی دارد. امروز قصد داریم تا شما را با مرکز بین‌المللی کامپیوتر یا همان مجتمع تک مشهد آشنا کنیم. پس با ما همراه باشید.

مجتمع تک مشهد کجاست؟

اگر حتی یک بار در خیابان‌های مشهد کمی گشت‌وگذار کنید، قطعاً خواهید دید که خیابان دستغیب، بورس کامپیوتر، لوازم الکترونیکی و موبایل است. همه مردم مشهد نیز چه برای خرید قطعات کامپیوتری چه یافتن مکانی مناسب برای تعمیرات، به این خیابان می‌آیند. در بین مراکز خرید متعدد مستقر در خیابان دستغیب، مجتمع تک مشهد را می‌توان یکی از بهترین‌ها دانست. این مجتمع تجاری و خدماتی بزرگ دقیقاً رو‌به‌روی تابلوی دستغیب 35 قرار دارد.

معرفی مجتمع تک مشهد

در سال 1380، ساختمانی 8طبقه و بزرگ که 7 طبقه روی سطح زمین و یک طبقه زیر همکف داشت، در یکی از خیابان های معروف مشهد، یعنی دستغیب افتتاح شد. هدف از ساخت این مجتمع، ایجاد مرکزی برای خرید و تعمیرات لوازم کامپیوتر بود و در حال حاضر نیز این مجتمع یکی از بهترین‌ها در این زمینه محسوب می‌شود. تقریباً این مرکز خرید را می‌توان با مرکز خرید پایتخت میرداماد تهران مقایسه کرد. هر کس که قصد خرید لپ‌تاپ، سیستم خانگی، موبایل، قطعات کامپیوتر یا حتی سیستم‌های الکترونیکی همانند دستگاه نوبت‌گیر یا دوربین مداربسته داشته باشد، حتماً سری به این مجتمع می‌زند. از طرف دیگر اگر به‌دنبال یک مرکز عالی برای تعمیرات کامپیوتر، لپ‌تاپ، کنسول بازی یا حتی سیستم‌های صوتی و تصویر هستید، می‌توانید چندین و چند فروشگاه تعمیراتی معتبر و مجاز را در این مرکز بیابید.

تعمیرات تخصصی لوازم کامپیوتری در مجتمع تک مشهد

تقریباً طبقه پنجم و ششم این مرکز کامپیوتر، به بخش تعمیرات اختصاص یافته است. در این طبقات می‌توانید تعمیرکاران خبره و زبده‌ای را بیابید که در رشته‌ای خاص تخصص دارند. برخی از تعمیرکاران در حوزه موبایل و برخی دیگر در زمینه تعمیرات لپ‌تاپ فعالیت می‌کنند. نکته بارز درباره تعمیرات تخصصی مرکز کامپیوتر مشهد، دست اول بودن آن است. یعنی زمانی که شما دستگاه خود را برای تعمیرات به یکی از واحد‌های صنفی می‌سپارید، تعمیرکار در همان واحد حضور دارد و دستگاه شما را به‌عنوان واسطه برای دیگری ارسال نخواهد کرد. همین مسئله باعث می‌شود تا هزینه تعمیرات به‌مراتب کاهش پیدا کند.

از طرف دیگر بسیاری از تأمین‌کنندگان قطعات الکترونیکی نیز در همین مرکز کامپیوتر حضور دارند. از این رو تعمیرکاران می‌توانند در کمترین زمان ممکن و بدون فوت وقت، قطعات لازم برای وسیله شما را بیابند و شما نیز در حداقل زمان بتوانید دستگاه خود را دریافت کنید. از طرف دیگر هیئت مدیره مجتمع کامپیوتر مشهد در تلاش بوده تا همواره در انتخاب واحد‌های صنفی حاضر در مجموعه، وسواس خاصی به خرج دهد. به همین خاطر می‌توان گفت که بهترین تعمیرکاران کامپیوتر، لپ‌تاپ، شبکه‌های کامپیوتری، سیستم‌های صوتی و تصویری و شاید موبایل در این مرکز گرد هم آمده‌اند. البته ناگفته نماند که تعمیرات تخصصی موبایل شاید به‌ندرت در این مرکز انجام شود و تعمیرکاران مجتمع کامپیوتر مشهد بیشتر در زمینه تعمیرات انواع کامپیوتر و لوازم جانبی آن تخصص دارند.

خرید از برندهای معتبر با قیمت مناسب

در مجتمع تک مشهد می‌توانید شاهد حضور بهترین برندهای کامپیوتر و لوازم جانبی باشید. نکته قابل‌ذکر درباره این مرکز خرید، عملکرد تخصصی اصناف آن است. این یعنی هر یک از فروشگاه‌های مجتمع کامپیوتر مشهد، فقط در رشته تخصصی خود فعالیت می‌کند. به‌عنوان مثال شما می‌توانید یک فروشگاه را پیدا کنید که به‌صورت انحصاری و تخصصی انواع برند موس و کیبورد را عرضه می‌کند. به خاطر همین تفکیک تخصص، هر فروشگاه بر مهارت خود تسلط دارد و به مشتریان خود حق انتخاب گسترده بین برند‌های متعدد را می‌دهد. به همین ترتیب شما می‌توانید انواع فروشگاه مخصوص فروش پرینتر، اسکنر، لپ‌تاپ، کامپیوتر خانگی و اداری، لوازم جانبی، سیستم‌های شبکه، دوربین مداربسته، دستگاه نوبت‌گیر و فروش کنسول‌های بازی را در این مرکز به‌صورت تخصصی بیابید.

خرید از بازار رقابتی

در این مجتمع بزرگ، صدها واحد صنفی در کنار یکدیگر فعالیت می‌کنند. وجود این مراکز شانه‌به‌شانه یکدیگر باعث شده تا بازار کاملاً رقابتی باشد. در علم اقتصاد نیز این مسئله ثابت شده که بازار رقابتی بین فروشندگان به سود مصرف‌کننده نهایی خواهد بود. در این بازار شما می‌توانید از بین ده‌ها فروشگاه مقایسه قیمتی و کیفیتی انجام دهید. به همین خاطر امکان سوء استفاده فروشندگان از کمبود اطلاعات تخصصی مشتری عملاً از بین می‌رود. به همین خاطر تقریباً قیمت‌های تمامی اصناف منصفانه و قانونی است. با چند دقیقه جست‌وجو بین مغازه‌های همسایه، مشتریان می‌توانند قیمت کف بازار را به دست بیاورند.

همچنین لازم به ذکر است که مجتمع تک در زمینه محصولات کامپیوتری، یکی از معتبرترین مراکز خرید مشهد به حساب می‌آید. از این رو برندهای معتبر کامپیوتری همانند آواژنگ، مادیران یا لایف‌برد نیز در این مرکز حضور دارند. به این طریق می‌توانید محصولات خود را با گارانتی رسمی و معتبر تهیه کنید و از عملکرد آن آسوده خاطر باشید. حتی با وجود چنین بازار رقابتی نزدیکی، امکان تشخیص بین محصولات تقلبی و اصل از هم برای مشتری بسیار ساده خواهد بود. همه این مزایا باعث شده‌اند تا مرکز کامپیوتر تک مشهد به معتبرترین و پربازدیدترین مرکز کامپیوتری در تمام خراسان رضوی تبدیل شود.

بخش اداری مجتمع تک مشهد چه مشاغلی را شامل می‌شود؟

بخشی از طبقات مجتمع تک مشهد به قسمت اداری اختصاص یافته‌ است؛ اما در این بخش می‌توانید شاهد چه اصناف و مشاغلی باشید؟ در حقیقت بسیاری از مغازه‌های تعمیرات، بخشی در قسمت اداری نیز دارند و در آن دفتر، کارهای تعمیراتی خودشان را انجام می‌دهند. از طرف دیگر، برخی دیگر از تعمیرکاران، اصلاً در بخش تجاری مغازه ندارند و فقط به‌عنوان دفتر خدمات تعمیری فعالیت می‌کنند.

البته هیچ محدودیتی در اجاره این دفاتر به افراد وجود ندارد و امکان دارد دفتر فروش لوازم الکترونیکی و کامپیوتری را نیز در این بخش بیابید؛ اما عمدتاً در این بخش، دفتر تعمیرات را خواهید یافت. ناگفته نماند که معمولاً امکان مراجعه حضوری بدون هماهنگی به دفاتر تعمیرات وجود ندارد و فقط پرسنل امکان دسترسی به دفاتر را دارند. پس بهتر است ابتدا در بخش تجاری، مغازه مربوط به دفتر را پیدا کنید تا هماهنگی لازم را انجام دهید.

چه لوازمی را می‌توانید در مجتمع تک مشهد بیابید؟

خب در اینکه مجتمع تک مشهد یکی از مجهزترین مراکز کامپیوتر مشهد است، هیچ تردیدی نیست؛ اما واقعاً چه لوازمی را می‌توانید در این مجتمع بیابید؟ حقیقتاً در این مجتمع می‌توانید شاهد لوازمی باشید که حتی انتظار دیدن آن‌ها را نیز ندارید. در این مرکز شما می‌توانید انواع سیستم کامپیوتر خانگی، اداری و حرفه‌ای را سفارش دهید و انواع قطعات کاملاً تخصصی را انتخاب کنید. در بخشی دیگر امکان خرید انواع لپ‌تاپ نو و حتی کارکرده نیز وجود دارد. برخی از فروشگاه‌ها، انواع لوازم جانبی کامپیوتر مثل موس، کیبورد، مودم، پرینتر، اسکنر و لوازم صوتی و تصویری و هر آنچه تصور نمی‌کنید را عرضه می‌کنند.

علاوه بر این‌ها، می‌توانید انواع تجهیزات شبکه، دوربین‌های مداربسته، سیستم نوبت‌دهی خودکار و انواع سیستم‌های اتوماسیون اداری را نیز در این مرکز خرید بیابید. پس اگر به تهیه چنین لوازمی نیاز دارید، بهتر است پیش از هر جای دیگر، سری به مرکز کامپیوتر تک مشهد بزنید. مرکز کامپیوتر مشهد به نیاز تمام مشتریان خود در زمینه کامپیوتر و علوم مرتبط، پاسخ می‌دهد. لازم به ذکر است که شما می‌توانید نصاب و اپراتور بسیار حرفه‌ای برای نصب انواع سیستم اتوماسیون، سیستم امنیتی یا تجاری را نیز در همین مرکز بیابید و با خیال راحت از بابت امنیت و صحت کار، سیستم خود را راه‌اندازی کنید.

جاذبه‌های دیدنی اطراف مجتمع تک

نحوه دسترسی به مرکز کامپیوتر تک مشهد

ساعات کارهمه روزه از 10 صبح تا 9 شب
شماره تماس05137639897
وب‌سایت مجتمع تکtak-complex.ir
آدرسمشهد، دستغیب 35
  • دسترسی با وسیله نقلیه شخصی

پیش از آغاز در نظر داشته باشید که این مرکز خرید فاقد پارکینگ اختصاصی است. امکان دارد زمانی که با وسیله نقلیه شخصی به آنجا بروید، برای یافتن جای پارک مناسب، دچار مشکل شوید. با این وجود برای دسترسی به این مرکز خرید، می‌توانید از بزرگراه شهید چراغی، وارد بلوار خیام شوید. بلوار خیام را تا نزدیک به انتها ادامه دهید و در تقاطع با خیابان دستغیب، به سمت چپ بپیچید. کمی جلوتر، نبش خیابان دستغیب 35، مرکز خرید را مشاهده خواهید کرد.

  • دسترسی با وسایل نقلیه عمومی

با توجه به شلوغی شهر مشهد و اینکه مجتمع تک دارای پارکینگ اختصاصی نیست، بهتر است با وسایل نقلیه عمومی خودتان را به این مجتمع برسانید. بهترین مسیر دسترسی استفاده از خط اتوبوس شماره 62 خواهد بود. ابتدای این خط از فلکه آب آغاز می‌شود و نهایتاً به پارک ملت مشهد ختم می‌شود. این خط دقیقاً جلوی مجتمع تک مشهد ایستگاه دارد. علاوه بر اتوبوس، شما می‌توانید در ایستگاه مترو خیام مشهد از قطار پیاده شوید. پس از آن نیز با تاکسی یا پای پیاده خودتان را به این پاساژ برسانید.

خب دوستان و همراهان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره مجتمع تک مشهد چیست؟ آیا تا کنون از این مجتمع دیدن کرده‌اید؟ به نظر شما در مقایسه با مجتمع پایتخت تهران، این مرکز چه کاستی‌ها و چه مزایایی دارد؟ آیا از نظر شما امکان این وجود دارد که مرکزی بزرگ‌تر و مجهز‌تر از این پاساژ به زودی در مشهد افتتاح شود؟ نظرات و تجربیات خود را با ما و سایر همراهان به اشتراک بگذارید.

خیر، این مجتمع فاقد پارکینگ اختصاصی است.

این مجتمع در خیابان دستغیب مشهد قرار گرفته است.

در این مرکز انواع لوازم کامپیوتری عرضه می‌شود.

بهترین تعمیرات کامپیوتر مشهد در مجتمع تک حضور دارند.

4.3/5 (4 نظر)
4 نظرات
  1. رها می گوید

    من فکر می‌کنم یکی از این مجتمع‌ها تجاری ویژۀ تکنولوژی باید در همۀ مرکز استان‌ها باشه. توی مقاله هم بهش اشاره کردین که بازار رقابتی که ایجاد می‌کنه واقعاً برای مشتری‌ها خوبه. تنوع اینجاها زیاده و مشتری می‌تونه خودش انتخاب کنه. طبق تجربه‌ای که از خرید از چنین پاساژی در تهران دارم بهتون می‌گم که حتماً به طبقه‌های بالاتر هم سر بزنین. معمولاً اجناس در طبقه‌های بالاتر و مغازه‌های گوشه کنارتر قیمت‌های مناسب‌تری دارند. اصلاً عجله نکنین و از چند تا مغازه (ترجیحاً در یک طبقه نباشن) قیمت بگیرین و در نهایت یادتون باشه خرید از نمایندگی‌ها همیشه خیلی به‌صرفه‌تره.

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام رها عزیز، برای توضیحات خوب و کاملتون ازتون ممنونیم.

  2. علی می گوید

    سلام من از سایت لوازم جانبی تک خرید کردم پاور بانک خریدم به جا باطری از آهن برای سنگین کردن پاور بانک استفاده کرده بودن

    1. بانو تقیان می گوید

      سلام دوست عزیز، برای خرید هر محصولی از برن معتبر خرید کنید. بی‌شک همه جا هم خوب داره و هم بد و توی این بازار آشفته ایران، باید خیلی با تحقیق خرید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.