۲۱ رستوران شبانه روزی تهران برای شب‌زنده‌دارهای پایتخت

1

خدا هیچ‌کسی را نصفه‌شب گرسنه نکند! حال تصور کنید که نان هم در خانه نباشد که حتی نیمرو درست کنید! آخ آخ که چقدر شرایط بدی است. اگر در این مقاله با ما همراه باشید، دیگر لازم نیست در این شرایط سنگ به شکم خود ببندید و تا صبح گرسنگی را تحمل کنید! جالب است بدانید که در پایتخت، برخی رستوران‌ها به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند. پس می‌توانید هر ساعت شبانه‌روز به این رستوران‌ها بروید تا دلی از عزا در بیاورید. البته نگران نباشید، شما تنها نیستید! تازه وقتی که وارد رستوران های شبانه روزی تهران می‌شوید، متوجه خواهید شد که چقدر افرادی مثل شما هنگام شب گرسنه شده‌اند! پس با ما همراه باشید تا بهترین رستوران شبانه روزی تهران را بشناسید و دیگر شب را گرسنه  صبح نکنید!

فهرست مطالب

بهترین رستوران های شبانه روزی تهران با غذاهای سنتی

  • رستوران فارسی تهران | غذای خوشمزه سنتی

رستوران فارسی از جمله معروف ترین رستوران های تهران است. این رستوران در محدوده شمال تهران و قلهک قرار دارد. همان طور که می‌توانید از نام رستوران فارسی حدس بزنید، این رستوران غذاهای ایرانی و سنتی را سرو می‌کند. در این رستوران که فقط به‌صورت بیرون‌بر یا همان تیک اوی فعالیت می‌کند، می‌تواند انواع غذاهای خوشمزه همانند چلوکباب، جوجه‌کباب، چنجه، قرمه‌سبزی، میرزاقاسمی و… سفارش دهید. غذاهای رستوران فارسی در بسته‌بندی‌های بسیار شیک و حسابی به دستتان می‌رسد. به همین خاطر غذاها همانند وقتی که سرو شده‌اند گرم و عالی هستند. رستوران فارسی از بهترین مواد اولیه در غذاهای خود استفاده می‌کند. به همین خاطر مشتریان پروپاقرص خودش را دارد. خوشبختانه این رستوران تا دم صبح باز است و ایستگاه شکم‌گردی شمال تهران به حساب می‌آید.

آدرس: خیابان دکتر شریعتی، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، کنار مسجد اعظم قلهک، پلاک ٥٣٠
  • رستوران پردیس تهران | غذاخوری هتل پارسیان

رستوران پردیس جزو بهترین رستوران های شبانه روزی تهران است. این رستوران 24‌ساعته در هتل پارسیان اوین قرار دارد. البته نگران نباشید، مراجعان عمومی نیز می‌توانند از این رستوران استفاده کنند. از ساعت 6:30 صبح تا 10 صبح صبحانه به‌صورت سلف‌سرویس در این رستوران سرو می‌شود که الحق از نهار و شام نیز مجلل‌تر است! از ساعت 12 تا 16 نیز می‌توانید در روزهای جمعه از بوفه باز نهار استفاده کنید. لازم به ذکر است مراجعان رستوران نیز می‌توانند از پارکینگ این مجموعه به‌صورت رایگان استفاده کنند. این پارکینگ 150 نفر ظرفیت دارد و حالا حالا پر نمی‌شود. پس اینبار وقتی که در محدوده شمال تهران گرسنه شدید، مستقیم سری به رستوران پردیس بزنید. توجه داشته باشید که این رستوران قیمت گرانی دارد؛ اما بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه می‌کند. حتی ساعت 3 صبح هم می‌توانید از کیفیت غذای این رستوران مطمئن باشید.

آدرس: پل پارک وی، بزرگراه شهید چمران، تقاطع یادگارامام (ره)، هتل پارسیان اوین
  • آشپزخانه‌های شبانه ریحون تهران | اپلیکیشن شب‌زنده‌داری

ریحون یک رستوران نیست. بلکه یک اپلیکیشن جامع است که با آشپزخانه‌های مختلف همکاری می‌کند. با کمک ریحون شما می‌توانید غذای خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهید. البته جالب است بدانید که ریحان با رستوران های شبانه روزی تهران همکاری می‌کند. به همین خاطر حتی نصفه‌شب هم می‌توانید از این اپلیکیشن کمک بگیرید تا از نزدیک‌ترین آشپزخانه عضو ریحون برای شما غذایی خوشمزه ارسال شود. خب چه بهتر! دیگر لازم نیست نصفه شب از خانه گرم و نرم هم بیرون بیاییم. در خانه می‌مانیم و با فشردن انگشت مبارک روی گوشی، غذایی خوشمزه سفارش می‌دهیم! دیگر چه می‌خواهید!؟ آشپزخانه‌های ریحون کیفیت غذای مناسبی دارند. جالب است بدانید که بر اساس گفته سازنده، فقط در عرض دو دقیقه می‌توانید ثبت‌نام و ثبت سفارش کنید.

آدرس: به‌صورت اینترنتی
  • خیابان 30 تیر تهران | شکم‌گردی در تهران

خیابان 30 تیر دو پوسته مختلف دارد. در هنگام روز که بسیار شلوغ است و مردم مشغول کار و زندگی هستند. از وقتی که آفتاب غروب می‌کند، خیابان 30تیر آن روی خودش را نشان می‌دهد. همانند کسی که دو شیفت کار می‌کند! این خیابان در طول شب به پاتوق غذاهای خیابانی تهران تبدیل شده است. در این خیابان پر می‌شود از دکه‌هایی که انواع غذاهای خوشمزه خیابانی را با قیمت بسیار مناسب به مشتریان ارائه می‌دهند. حتی اگر گرسنه هم نباشید، با دیدن این غرفه‌های غذاهای خیابانی قطعاً اشتهایتان گل می‌کند و دلتان می‌خواهد از غذاهای رنگارنگ را تست کنید. از جگرکی سیار گرفته تا دکه فروش هات‌داگ در این خیابان به چشم می‌خورند. خلاصه که این خیابان مخصوص شب‌گردان شکمو است!

آدرس: تهران، خیابان جمهوری، خیابان 30تیر

بهترین کافه رستوران های شبانه روزی تهران

  • کافه رستوران امید تهران | کافه رستوران دنج

اصلاً در لیست رستوران های شبانه روزی تهران، کافه رستوران امید حرف اول و آخر را می‌زند! این کافه از آن کافه رستوران‌هایی هست که باید آن را پاتوق کنید. کافه رستوران امید آنقدر باصفاست که نصفه‌شب حتی اگر گرسنه هم نباشید و فقط بی‌خوابی به سرتان بزند، دلتان می‌خواهد شال و کلاه کنید و به آنجا سر بزنید. کافه رستوران امید منویی بسیار کامل دارد که مشتریان را از هرجای تهران به‌سمت خود می‌کشد. در هنگام شب هم خبری از شلوغی یا طرح ترافیک در انقلاب نیست. جای پارک هم فراوان پیدا می‌شود. انگار که هنگام شب، تهران دیگر تهران نیست! در منوی این کافه رستوران می‌توانید از زرشک پلو با مرغ همراه با ته‌دیگ زعفرانی تا پاستا با سس آلفردو سفارش دهید! راستی، این کافه فضای مخصوص سیگاری‌ها هم دارد. چای و سیگار این کافه هنگام شب بسیار پرطرفدار است!

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، خیابان کارگر، خیابان نصرت
  • کافه نان استاپ تهران | شیرینی تازه نصفه شب

دکترها همه توصیه می‌کنند که هنگام شب غذای سنگین نخوریم. خب راست هم می‌گویند. واقعاً وقتی که نصفه شب یک استیک چرب و لذیذ بخوریم، معده‌مان می‌گوید که مگر با من پدر کشتگی داری!؟ خب من چطور این استیک را هضم کنم! پس اگر هنگام شب گرسنه شدید، بهتر است سری به کافه نان استاپ بزنید. شاید کافه نان در بین رستوران های شبانه روزی تهران کمی وصله ناجور باشد؛ اما خب یک کافه است که می‌توانید دلی از عزا در آن دربیاورید! این کافه نان به‌صورت 24 ساعته کار می‌کند و فضای باز بسیار باصفا و زیبایی دارد. در این کافه می‌توانید انواع نان و شیرین را همراه با نوشیدنی‌های گرم خوشمزه همانند هات چاکلات نوش جان کنید!

آدرس: :تهران، خیابان شيخ بهايي جنوب خیابان برزيل غربی، هتل تاوريژ، طبقه پنجم، كافه نان استاپ
  • کافه رستوران روسیو تهران | کافه هتل هما

کافه رستوران روسیو در اصل کافه رستوران هتل همای تهران است. این کافه رستوران به‌صورت 24ساعته فعالیت می‌کند. پیش‌تر در معرفی هتل های تهران گفتیم هتل هما از خاص‌ترین هتل های این شهر به حساب می‌آید. به همین خاطر مسافران خارجی بسیاری به این هتل می‌آیند. حتی مسافران داخلی هم ممکن است پاسی از شب به تهران برسند و شکم خالی هم شب و روز نمی‌شناسند! به همین خاطر کافه رستوران روسیو هتل هما به‌صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند. این کافه رستوران دارای فضای باز و فضای سرپوشیده است. در فضای بسته، یک ویدئو پرژکتور قرار دارد که برای مشتریان فیلم پخش می‌کند. خلاصه که این کافه رستوران برای شب‌نشینی جان می‌دهد. در این کافه رستوران می‌توانید انواع دسر، شیرینی، نوشیدنی و البته غذاهای فرنگی سفارش دهید.

آدرس: تهران، ونک، خیابان خدامی، هتل هما

بهترین فست‌فودهای شبانه روزی تهران

  • فست فود شبانه روزی گریل گیت شعبه اکباتان | غذاهای آتیشی

اصلاً شهرک اکباتان برای جوانان یک پاتوق است! چه شب، چه صبح چه ظهر، هر ساعت روز این شهرک یک پاتوق بسیار باحال با جاهای تفریحی مختلف است. در دل این شهرک یکی از شعب رستوران معروف گریل گریت قرار دارد. گریل گریت جزو رستوران‌های معروف تهران است. در این رستوران انواع غذاهای گریل خوشمزه ارائه می‌شود. پس اگر رژیم هستید و غذهای بدون روغن گریل می‌خواهید، این رستوران برایتان بهترین گزینه هست. البته بماند کسی که ساعت 3 صبح دلش غذا می‌خواهد چه رژیمی دارد!؟

خب به هر حال این رستوران فضایی بسیار دلنشین و غذاهایی خوشمزه دارد. جالب است بدانید که فست‌فود شبانه روزی گریل گیت اکتابان به تمام منطقه 5 خدمات دلیوری ارائه می‌دهد. پس حتی اگر حوصله لباس پوشیدن ندارید، می‌توانید روی کاناپه چرت بزنید و منتظر غذایتان باشید! همچنین با توجه به اینکه فست‌فود شبانه روزی گریل گیت در نزدیکی فرودگاه مهرآباد قرار دارد، در صورتی که اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران کرده‌اید، می‌توانید بعد از رسیدن به فرودگاه مهرآباد، مستقیم به اکباتان بروید و دلی از عزا در بیاورید.

آدرس: تهران، اکباتان، فاز 2
  • فست فود شبانه گریل گیت شعبه سعادت آباد | غذاخوری در کامیون

شاید فست‌فود شبانه گریل گیت شعبه سعادت‌آباد را نتوان یک شعبه ثابت دانست! در اصل این فست‌فود یکی از شعب سیار گریل گیت است. این شعبه درون یک کامیون باحال قرار دارد که به‌صورت کاملاً بهداشتی، مخصوص غذاهای این رستوران طراحی شده است. فست‌فود شبانه گریل گیت شعبه سعادت آباد از ساعت 12 شب در خیابان سرو غربی مستقر می‌شود و تا خود صبح به کار خود ادامه می‌دهد. غذاهای این شعبه سیار همانند شعبه اکباتان باکیفیت است. پس اصلاً نگران کیفیت غذاهای این شعبه سیار نباشید. اصلاً خرید غذا از این فست ‌فود سیار آنقدر بامزه و بانمک است که عاشق آن می‌شوید. همچنین می‌توانید روی میز و صندلی‌های کنار خیابان بنشینید یا از سکوی کنار کامیون استفاده کنید که حالت میز ایستاده دارد! البته اکثر مشتریان غذای خود را داخل ماشین میل می‌کنند.

آدرس: تهران، سعادت‌آباد، خیابان سرو غربی
  • فست فود برگ تهران | فست‌فود دنج و باحال

رستوران برگ نه یک رستوران گیاهی است و نه کباب برگ سرو می‌کند! در اصل یکی از بهترین رستوران های شبانه روزی تهران است که انواع فست‌فود خوشمزه و مخصوصاً برگر سرو می‌کند! این فست‌فود عالی در خیابان یوسف آباد تهران قرار دارد. پس اگر ساکن این محدوده هستید و نصفه‌شبی دلتان یک پیتزای خوشمزه یا برگر آبدار با پنیر خواست، مستقیم به انتهای جهان آرا و فست‌فود برگ بروید. البته جالب است بدانید که حتی امکان خرید از این فست‌فود در اسنپ فود هم وجود دارد! پس خلاصه زحمت برای شب‌زنده‌دارها کم شده است و می‌توانند در حین تماشای سریالی که دوست دارند، فست‌فود خودشان را هم سفارش دهند!

آدرس: تهران، یوسف آباد، انتهای جهان آرا، پلاک 200
  • هپی برگر تهران | همبرگر دست‌ساز آبدار

اگر اقدام به خرید بلیط قطار تهران کرده باشید، ممکن است دم دم صبح به تهران برسید. در این ساعت شاید اکثر رستوران‌های تهران بسته باشند؛ اما هپی برگر باز است. پس نرسیده به راه آهن خودتان را به چهارراه مختاری برسانید تا چشمتان به هپی برگر بیفتد. این رستوران جزو بهترین فست‌فودهایی هست که تا صبح خدمات ارائه می‌دهد. همان طور که از نام این رستوران مشخص است، برگرهای بسیار خوبی دارد؛ اما منوی آن محدود به برگر نمی‌شود. بلکه می‌توانید انواع سانودیچ سرد و گرم، پیتزا و البته انواع برگر را در این رستوران سفارش دهید. با توجه به اینکه هپی برگر در نزدیکی ایستگاه راه آهن تهران قرار دارد، به همین خاطر حتی ساعت 4 صبح نیز شلوغ است. این رستوران جزو بهترین رستوران های شبانه روزی تهران به حساب می‌آید.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به راه‌آهن، چهارراه مختاری
  • فست فود داوین ابوذر تهران | تجربه پیتزای دهه شصتی

فست‌فود داوین هم جزو بهترین رستوران های شبانه روزی تهران در محدوده جنوب‌شرق است. این فست‌فود در بلوار ابوذر قرار دارد. بلوار ابوذر جزو بلوارهای پرتردد محدوده پیروزی تهران به حساب می‌آید. به همین خاطر امنیت در این خیابان تا خود صبح به‌خوبی تأمین می‌شود. فست‌فود داوین هم جزو فست‌فودهای معروف و باحال محدوده ابوذر است که پاتوق بسیاری از جوانان به حساب می‌آید. داوین جزو فست‌فودهای شیک و امروزی محدوده ابوذر است و غذاهای بسیار باکیفیت و خوشمزه‌ای را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

آدرس: تهران، بلوار ابوذر بین پل چهارم و پنجم، روبه‌روی مسجد
  • فست فود سان پیتزا تهران | پیتزای خوشمزه پرملات

فست‌فود سان پیتزا نیاوران جزو آن دسته از فست‌فودهایی است که با دیدن تصویر غذاهای آن گرسنه می‌شوید. پیتزاهایی که تا خود ماه هم کش می‌آیند و برگرهای آبداری که روی آن‌ها پنیر ریخته‌اند. خلاصه این فست‌فود غذاهای بسیار خوشمزه و هوس‌انگیزی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. به همین خاطر مشتریانی از سراسر تهران دارد! فست‌فود سان پیتزا هم برای رفاه حال مشتریان خود، به سراسر تهران به‌صورت شبانه‌روزی خدمات دلیوری ارائه می‌دهد. غذاهای فست‌فود سان پیتزا شاید کمی گران باشند؛ اما کیفیت بی‌نظیری و عالی دارند. حتی سیب‌زمینی‌های این فست‌فود تازه هستند و زیر دندان خرت‌خرت می‌کنند!

آدرس: نیاوران، ناطقیان
  • فست فود پدر خوب پیروزی | بهترین شعبه از پدر خوب

پدر خوب جزو فست‌فودهای قدیمی زنجیره‌ای تهران است. این فست‌فود در بخش‌های مختلف تهران شعب متفاوتی دارد. کسانی که مشتری برند پدر خوب هستند می‌دانند که کیفیت تمامی شعب پدر خوب در تهران یکسان است. این فست‌فود محصولاتی باکیفیت را با قیمت منصفانه و منطقی به مشتریان خود ارائه می‌دهد. فست‌فود پدر خوب منویی بسیار متنوع از انواع غذاهای خوشمزه فرنگی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. از انواع پیتزا تا ساندویچ سرد و گرم را می‌توانید در این فست‌فود سفارش دهید. فست‌فود پدر خوب شعبه پیروزی نیز به‌صورت 24ساعته فعالیت می‌کند. این شعبه از پدر خوب مشتریان پروپاقرص خودش را دارد. خیابان پیروزی هم همانند 30 تیر به خیابانی مخصوص شکم‌گردی در طول شب تبدیل شده است. به همین خاطر پدر خوب نیز تا خود صبح سرویس ارائه می‌‌دهد.

آدرس: تهران، خیابان پیروزی، بین خیابان یکم و دوم نیروهوایی، پلاک ۲۷۳
  • فست فود بوف پیروزی | قدیمی‌ترین فست فود زنجیره‌ای

فست‌فود بوف را می‌توان قدیمی‌ترین برند زنجیره‌ای فست‌فود در تهران دانست. این برند در دهه 80 و آن دورانی که کمتر کسی به فست‌فود اهمیت می‌داد و همه عاشق چلوکباب بودند آغاز کرد! از همان دوران فست‌فود بوف غذاهایی باکیفیت و خوشمزه را در اختیار مشتریان خود قرار داد. هنوز هم شعبه خیابان پیروزی فست‌فود بوف جزو پرطرفدارترین فست‌فودهای خیابان پیروزی به حساب می‌آید. فست‌فود بوف فضایی بزرگ دارد و در اکثر مواقع هم شلوغ است.

با توجه به درخواست مشتریان و شلوغی خیابان پیروزی تا خود صبح، رستوران بوف نیز به‌صورت 24 ساعته باز است. این فست‌فود انواع ساندویچ سرد و گرم تا پیتزاهای خوشمزه را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که پیتزاهای بوف بسیار معروف هستند؛ پس بهتر است طعم پیتزاهای بوف را بچشید. در ضمن اگر اقدام به خرید بلیط اتوبوس تهران کرده‌اید و به ترمینال شرق آمده‌اید، می‌توانید در کمتر از 10 دقیقه به رستوران بوف بروید.

آدرس: خیابان پیروزی، خیابان صد دستگاه
  • فست فود گردسوز پیروزی تهران | نامی قدیمی منویی جدید

اگر سنتان بیش از 30 باشد، حتماً چراغ‌های گردسوز قدیمی را به یاد دارید. یادش بخیر، چقدر روی این چراغ‌ها غذاهای خوش‌عطر درست می‌کردند. فست‌فود گردسوز نیز به یاد همان روزها نام فست‌فود خودش را گردسوز گذاشته است! این رستوران در ابتدای خیابان پیروزی و خیابان چهارم نیروهوایی قرار دارد. فست‌فود گردسوز دارای فضایی بسیار دنج و خودمانی است. البته جالب اینجاست که برخلاف نام این رستوران، فست‌فود گردسوز فقط غذاهای فرنگی به مشتریان خود عرضه می‌کند. شاید از خودتان بپرسید که آخر چه کسی روی گردسوز پیتزا درست می‌کرد!؟ خب البته نام این رستوران جلب توجه می‌کند و به یکی از بهترین رستوران های شبانه روزی تهران تبدیل شده است. در ضمن باید بدانید که حجم غذاهای این رستوران چندان بزرگ نیست و برای غذاهای شب مناسب است.

آدرس: خیابان پیروزی، خیابان چهارم نیروی هوایی، بین ۲۶ و ۲۷، پلاک ۲۹
  • فست فود هام هام تهران | فست فود مرکز شهر

فست‌فود هام هام، عجب اسم بامزه‌ای! این فست‌فود جزو بهترین رستوران های شبانه روزی تهران است که در محدوده مرکز شهر قرار دارد. بسیاری از جوانان تهرانی، مرکز شهر و محدوده خیابان ولیعصر تهران را برای شب‌گردی خود انتخاب می‌کنند. این فست‌فود هم به پاتوقی برای غذاهای شبانه جوانان تبدیل شده است. فست‌فود هام هام غذاهایی باقیمت مناسب و کیفیت عالی را به مشتریان خود عرضه می‌کند. فست‌فود هام هام شاید چندان هم بزرگ نباشد؛ اما منویی بسیار متنوع را ارائه می‌دهد. جالب است بدانید که فست‌فود هام هام در اسنپ فود هم قرار دارد. پس می‌توانید با اپلیکیشن و بدون مراجعه حضوری نیز غذا سفارش دهید. البته پیشنهاد می‌کنیم از خانه بیرون بزنید؛ چون نصفه شب دیگر خبری از ترافیک نیست. حتی بعضی از جاهای دیدنی تهران نیز در هنگام شب با نورپردازی عالی دیدنی‌تر می‌شود.

آدرس: تهران، ولیعصر، خیابان فلسطین، برادران غفاری
  • فست فود نیم کت تهران | دنج‌ترین پاتوق ایتالیایی

فست‌فود نیم کت را می‌توان جزو دنج‌ترین و باحال‌ترین فست‌فودهای شمال‌شرق تهران دانست. این فست‌فود فضایی کوچک اما دنج و دوست‌داشتنی دارد. وقتی که وارد فضای فست‌فود نیمکت می‌شود، ناخودآگاه احساس خوبی می‌کنید. این رستوران دکوراسیون پرانرژی و دوستانه دارد. به همین خاطر بسیاری از مشتریان، این فست‌فود را به پاتوق همیشگی خود تبدیل کرده‌اند. فست‌فود نیم کت جزو بهتری رستوران های شبانه روزی تهران است که غذاهای خوشمزه ایتالیایی سرو می‌کند. انواع لازانیا، پیتزا و پاستای این رستوران بسیار پرطرفدار هستند. همچنین انواع سوفله سبزیجات در کنار غذاهای این رستوران سرو می‌شود که برای سلامت بسیار مفید هستند.

آدرس: اتوبان ارتش، کنار داروخانه شبانه‌روزی لشگرک، پلاک ۱۸۵
  • خانه همبرگر تهران | برگرهای آبدار تازه

خانه همبرگر از جمله رستوران‌های دنج و خودمانی در تهران است که جان می‌دهد به پاتوق همیشگی شما تبدیل شود. این رستوران کوچک و جمع‌وجو در بلوار دریا شهرک غرب قرار دارد. بلوار دریا تا خود صبح شلوغی خودش را دارد و همیشه می‌توانید شاهد حضور افراد مختلف در آن باشید. به همین خاطر از نظر امنیتی نیز خیالتان راحت خواهد بود. در این بلوار که قدم می‌زنید، با یک رستوران که دارای نورپردازی آبی است رو‌به‌رو می‌شوید. در کمال ناباوری متوجه خواهید شد که این خانه از جنس همبرگر نیست؛ اما خب همبرگرهای بسیار خوب و خوشمزه‌ای دارد! البته منوی خانه همبرگر تهران محدود به همبرگر نیست. در اصل می‌توانید در این رستوران انواع پیتزای خوشمزه را در کنار همبرگرهای مختلف سفارش دهید. باید بدانید که همبرگرهای این رستوران دست‌ساز هستند و شرکتی نیستند. به همین خاطر طعمی بسیار عالی و خوشمزه دارند.

آدرس: تهران، شهرک غرب، بلوار دریا
  • رستوران شبانه روزی زیتون تهران | کباب‌ترکی استانبولی

اگر ساندویچ‌های پرملات را می‌پسندید، رستوران شبانه روزی زیتون تهران برایتان جان می‌دهد. هنگام شب وقتی که ستارخان دیگر همانند روز شلوغ و پرترافیک نیست، همین طور که رانندگی می‌کنید، ناگهان با یک رستوران رو‌به‌رو می‌شوید که جلوی آن صف کشده‌اند. این رستوران، همان رستوران شبانه روزی زیتون تهران است. در این رستوران انواع ساندویچ‌های غول‌آسا باکیفیت ارائه می‌شود. بسیاری از مشتریان، درباره کباب‌ترکی خوشمزه رستوران زیتون صحبت می‌کنند و برخی دیگر چیزبرگر آن را ترجیح می‌دهند. خلاصه که اکثر مشتریان از کیفیت غذاهای رستوران شبانه روزی زیتون تهران راضی هستند. پس اگر حوالی غرب به‌دنبال رستوران های شبانه روزی تهران هستید، سری به زیتون بزنید.

آدرس: ستارخان، بعد از فلکه اول صادقیه، خیابان اسدی شمالی، نبش کوچه هفدهم

خب دوستان ره بال آسمان، نظرتان درباره شب‌گردی در تهران چیست؟ به نظرتان بهترین شهر ایران برای شب‌گردی کدام است؟ آیا به نظرتان زندگی شبانه در پایتخت جریان دارد؟ نظرتان درباره تأمین امنیت هنگام شب چیست؟ نظرات خود را درباره شب‌گردی و بهترین رستوران های شبانه روزی تهران با ما در میان بگذارید. در ضمن اگر نصفه شب از یک رستوران خوب غذا گرفتید، نام آن را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

رستوران بوف بهترین رستوران شرق تهران است.

خیابان 30 تیر و پیروزی تهران بهترین خیابان‌ها برای شکم‌گردی شبانه در تهران هستند.

رستوران گریل گیل بهترین رستوران شبانه روزی در غرب تهران است.

فست‌فود سان پیتزا بهترین فست‌فود در شمال تهران است.

فست‌فود هام هام بهترین فست‌فود شبانه روزی در مرکز تهران است.

 

1 نظر
  1. امیرحسین می گوید

    همه اینا بستس بابا هیچ کدومش شبا باز نیست دیگه من همه رو رفتم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.