معرفی هتل های قبرس شمالی | تجربه اقامتی بی‌نظیر و رؤیایی

0

قبرس، سرزمینی خوش‌آب‌و‌هوا و مملوء از زیبایی‌های بی‌پایان است که در کنار دریای مدیترانه و در همسایگی کشور ترکیه قرار دارد. این کشور زیبا و رؤیایی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری توریست‌های جهان به‌شمار می‌آید و سالانه خیل عظیمی از گردشگران، به‌خصوص گردشگران ایرانی برای تجربه سفری خاطره‌انگیز به‌سوی این دیار سفر می‌کنند. داشتن اقامتگاه مناسب از مهم‌ترین فاکتور‌های مؤثر در لذت و آرامش سفر است. به همین سبب در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان قصد داریم به معرفی هتل های قبرس شمالی پرداخته و در‌خصوص ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها سخن بگوییم. از‌این‌رو اگر هوای سفر به این سرزمین رؤیایی را در سر دارید، همراه ما باشید تا بتوانید اقامتگاهی بی‌نظیر برای خود انتخاب کنید. 

هتل كايا پلازو قبرس شمالی | Kaya Palazzo Hotel

هتل ۵ ستاره کایا پلازو، واقع در ساحل گیرنه، از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل های قبرس شمالی به شمار می‌آید. اکثر اتاق‌های این هتل دارای چشم‌اندازی خیره‌کننده و دلنشین از دریا بوده و به تمامی امکانات لازم مجهز هستند. در این هتل رستوران‌های مختلف با منو‌های متنوع آماده پذیرایی از میهمانان هستند. به‌علاوه چندین بار در لابی هتل، کنار ساحل و کنار استخر وجود دارند که با انواع نوشیدنی از میهمانان پذیرایی می‌کنند. از دیگر امکانات این هتل خوش‌ساخت و زیبا می‌توان به استخر رو‌باز، استخر سر‌پوشیده، استخر مخصوص کودکان، ساحل اختصاصی، سالن اسپا، حمام ترکی و… اشاره کرد. 

آدرس: Şehit Adnan Damar Caddesi Eski Zeytinyağ Fabrikası yanı No:1, Girne

هتل دلوکس لیماک | Limak Cyprus Deluxe Hotel

هتل ۵ ستاره دلوکس لیماک را می‌توان به‌عنوان یکی از لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین هتل های قبرس شمالی معرفی کرد. این هتل دارای ۵۹۸ اتاق مجزاست که تمامی اتاق‌هایش مجهز به امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و حمام، تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون LCD، سشوار و… هستند. از مهم‌ترین امکانات هتل دلوکس لیماک می‌توان به رستوران، کافی‌شاپ، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر ویژه کودکان، سونا خشک، سالن میتینگ، خدمات آرایشی، سالن تلویزیون و فیلم، سالن و خدمات اسپا، حیاط و باغ و اینترنت وای‌فای پر‌سرعت و رایگان در لابی و اتاق‌ها اشاره کرد. مهم‌ترین مزیت این هتل، داشتن پرسنلی بسیار حرفه‌ای و خوش‌برخورد است که سعی دارند تجربه‌ای شیرین و آرام از اقامت در این هتل برای شما خلق کنند. 

آدرس:‌ Bafra Turizm Bölgesi 6.No Bafra – İskele, Bafra

هتل الکسوس قبرس شمالی | Elexus Hotel

هتل الکسوس با معماری منحصر‌به‌فرد و فضای زیبایی که دارد، از محبوب‌ترین هتل های قبرس شمالی به شمار می‌آید. اتاق‌های این هتل بسیار دلبازند و فضای داخلی آن‌ها بسیار هنرمندانه و حرفه‌ای طراحی و چیده شده است. از درون اغلب اتاق‌های هتل الکسوس چشم‌اندازی خیره‌کننده از طبیعت و دریا به چشم می‌خورد. همه اتاق‌های این هتل مجهز دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی بوده و به امکاناتی همچون تهویه مطبوع، تلویزیون، مینی‌بار، سشوار و… مجهز هستند. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل الکسوس نیز می‌توان به چندین رستوران و کافی‌شاپ با منو‌های متنوع، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر ویژه کودکان، تیم انیمیشن، پارک آبی، امکانات مربوط به ورزش های آبی و… اشاره کرد. 

آدرس:‌ Uluçay Sokak No:21 Çatalköy, Girne – Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti / North Cyprus

هتل لاکچری کنکورد | Concorde Luxury Resort

بی‌شک هتل لاکچری کنکورد از لوکس‌ترین و گران‌ترین هتل های قبرس شمالی است. این هتل ۵ ستاره در ساحل فاماگوستا واقع شده و دارای ساحل اختصاصی بی‌نظیری است. در این بهشت ساحلی با سرویس Ultra All Inclusive از مهمانان پذیرایی می‌شود. چندین رستوران لوکس، کافی‌شاپ و بار در این هتل به‌صورت ۲۴‌ساعته آماده خدمات‌رسانی به مهمانان هستند. امکانات رفاهی و تفریحی این هتل بی‌شمار است و با‌وجود آن‌ها، حتی اگر تمام زمان سفر خود را در هتل سپری کنید، می‌توانید از تک‌تک لحظات خود نهایت لذت را ببرید. از مهم‌ترین و جذاب‌ترین امکانات رفاهی و تفریحی هتل لاکچری کنکورد می‌توان به پارک آبی، استخر رو‌باز، استخر سر‌پوشیده، سالن اسپا، خدمات ماساژ حرفه‌ای، سالن آمفی تئاتر، سالن سینما، سالن بدنسازی، انواع بازی‌های الکترونیک و… اشاره کرد.

آدرس:‌ Bafra Turism Bolgesi , 50 , Famagusta- Karpass main road, 9900 Famagusta, Cyprus

هتل اسکار بوتیک قبرس شمالی | Oscar Boutique

اگر به‌دنبال اقامتی آرام و لذت‌بخش هستید، باید بگوییم که هتل اسکار بوتیک از بهترین هتل های قبرس شمالی برای شماست.  این هتل با فضای دلنشین و امکانات و خدمات فوق‌العاده‌ای که دارد، اقامتی دلنشین و خاطره‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. کارکنان هتل اسکار بودیک با برخوردی صمیمانه و محترمانه از شما میزبانی می‌کنند. اتاق‌های این هتل همگی به امکاناتی همچون تهویه مناسب، تلویزیون، مینی‌بار، سشوار و… مجهز بوده و همگی دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی هستند. امکانات رفاهی و تفریحی ارائه شده در این هتل نیز شامل استخر رو‌باز، استخر سر‌پوشیده، سالن و خدمات اسپا، رستوران، کافی‌شاپ و… می‌شود. 

آدرس: Northern Cyprus, Ziya Rızkı Cd 10, Girne 9900

هتل پورت ویو | Port View Hotel

در معرفی بهترین هتل های قبرس شمالی نام هتل پورت ویو را نباید از قلم انداخت. این هتل ۳ستاره در ساحل دریای مدیترانه بنا شده است و فضایی بسیار دلنشین دارد. اگر به‌دنبال هتلی هستید که علاوه‌بر داشتن امکانات و خدمات مناسب، قیمت معقولی نیز داشته باشد، این هتل بهترین گزینه است. از امکانات اتاق‌های هتل پورت ویو می‌توان به سرویس خواب، تلویزیون، مینی‌بار، تهویه مطبوع، سشوار و… اشاره کرد. همچنین در این هتل می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی همچون استخر سر‌پوشیده، استخر رو‌باز، تراس آفتاب، سالن اسپا، سونا و… استفاده کرده و لذت ببرید. 

آدرس:‌ Port View Hotel, Eşref Bitlis Caddesi, Serbest Liman Yolu, Gazi Mağusa,, K.k.t.c., Mersin-10, Turkey, 99450

هتل لس آمباسا دروس قبرس شمالی | Les Ambassadeurs 

هتل لس آمباسا دروس از زیبا‌ترین و منحصر‌به‌فرد‌ترین هتل های قبرس شمالی است که معماری و فضای آن شما را شیفته خود می‌کند. در اتاق‌های این هتل می‌توانید از چشم‌انداز بی‌نظیر دریا لذت برده و از امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و حمام، لوازم بهداشتی، تلویزیون، مینی‌بار، سشوار و… استفاده کنید. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل زیبای هتل لس آمباسا دروس قبرس شمالی نیز می‌توان به کافی‌شاپ و رستوران‌هایی با منو‌های متنوع، استخر رو‌باز، ساحل اختصاصی، سونا، سالن بدنسازی، خشکشویی و… اشاره کرد. 

آدرس: Evliya Celebi Sk., Kyrenia 99300 Cyprus

هتل دنیز کیزی | Deniz Kizi on a Sandy Beach

اگر عاشق دریا و ورزش‌های آبی هستید، در میان هتل های قبرس شمالی، هتل دنیز کیزی بهترین گزینه برای شماست. این هتل با دارا بودن ساحل اختصاصی، استخر رو‌باز و استخر سر‌پوشیده، امکان تجربه غواصی، اسکی روی آب و انواع دیگر ورزش‌های آبی را برای میهمان خود فراهم کرده است. دیگر امکانات رفاهی و تفریحی این هتل نیز شامل سالن بدنسازی، استخر مخصوص کودکان، اسپای آب گرم شامل جکوزی، اتاق بخار، سونا و امکانات ماساژ، رستوران و کافی‌شاپ می‌شود. گفتنی است که اتاق‌های این هتل نیز همگی مجهز به امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، حمام اختصاصی با وان، مبلمان راحتی، تلویزیون و مینی‌بار هستند. 

آدرس:‌ Northern Cyprus, Alsancak, Karaoğlanoğlu Caddesi 1, Girne 9000

هتل سمپاتی قبرس شمالی | Hotel Sempati

هتل سمپاتی با دارا بودن ساحل اختصاصی در کنار دریای زیبای مدیترانه، باغ‌های خرم و استخر‌هایی بزرگ و تمیز، جذاب‌ترین و محبوب‌ترین هتل های قبرس شمالی به‌شمار می‌آید. فضای درون اتاق‌ها به‌گونه‌ای طراحی و تجهیز شده‌اند که مهمانان در آن راحتی و آرامش را تجربه کنند. این هتل همچون اغلب هتل‌های محبوب قبرس، دارای امکانات رفاهی و تفریحی همچون رستوران‌هایی با منو‌های متنوع از غذا‌های ترکی و بین‌المللی، کافی‌شاپ، بار، استخر رو‌باز، سالن بیلیارد، سالن تنیس روی میز، خشک‌شویی، امکانات مخصوص غواصی، اینترنت وای‌فای رایگان و… است. 

آدرس: Ali Ocak Sokak No 7 Lapta / Kyrenia – North Cyprus

هتل مریت لفکوشا | Merit Hotel Lefkosa North Cyprus

هتل مریت لفکوشا با معماری منحصر‌به‌فردش که سبک آن ترکیبی از معماری عثمانی و بیزانس است، جزء زیبا‌ترین و با‌شکوه‌ترین هتل های قبرس شمالی به‌شمار می‌آید. به محض ورود به این هتل با فضایی بسیار چشم‌نواز و پر‌زرق‌و‌برق رو‌به‌رو خواهید شد. اتاق‌های هتل مریت لفکوشا همگی دارای امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، مبلمان و سرویس خواب، لوازم بهداشتی، تلویزیون، مینی‌بار و… هستند. از مهم‌ترین مزیت‌های این هتل، موقعیت قرار‌گیری بسیار مناسب آن در شهر است که باعث می‌شود بتوانید به‌راحتی به نقاط مختلف شهر و جاهای دیدنی قبرس دسترسی داشته باشید. از امکانات رفاهی و تفریحی هتل مریت لفکوشا نیز می‌توان به استخر رو‌بار، استخر سر‌پوشیده، سالن بازی کودکان، حمام ترکی، خدمات ماساژ و… اشاره کرد. 

آدرس: Bedrettin Demirel Caddesi, Nicosia / TRNC, 99010

هتل مریت کریستال کاو  | Merit Crystal Cove Hotel 

اگر می‌خواهید اقامتی رؤیایی و به‌یاد‌ماندنی در قبرس شمالی را تجربه کنید، پیشنهاد ما به شما هتل مریت کریستال کاو است. این هتل به لطف داشتن امکانات بی‌نظیر، خدمات حرفه‌ای و فضایی دلنشین از بهترین هتل های قبرس شمالی به شمار می‌آید. اتاق‌های هتل مریت کریستال به امکانات کاملی از جمله تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مستقیم، مینی‌بار و… مجهز هستند. اگر راجع‌به امکانات رفاهی و تفریحی این هتل بپرسید، باید بگوییم که هتل مریت کریستال کاو دارای بخش‌های تفریحی امکانات رفاهی جذابی همچون حیاط و باغ، مبلمان در فضای باز، مرکز اسپا، استخر سرپوشیده، استخر روباز، ساحل اختصاصی، باشگاه بدنسازی، چندین رستوران، کافی‌شاپ، بار و… است. 

آدرس: Alsancak mevki Alsancak, 9930 Kyrenia, Cyprus

هتل مریت پارک قبرس شمالی قبرس | Merit Park Hotel North Cyprus

هتل مریت پارک از بزرگ‌ترین هتل های قبرس شمالی است که در ساحلی رؤیایی قرار دارد و بنای آن از هر طرف با باغ‌های سر‌سبز و زیبا احاطه شده است. موقعیت قرار‌گیری این هتل در شهر نیز بسیار مناسب است و دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر قبرس و جاذبه‌های گردشگری آن دارد. در اتاق‌های این هتل نیز همچون اغلب هتل‌های لوکس قبرس شمالی تمامی امکانات و تجهیزات لازم فراهم شده است. از امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی هتل با‌شکوه و بزرگ مریت پارک می‌توان به استخر سرپوشیده، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، خدمات حرفه‌ای ماساژ، سالن اسپا، تور‌های گشت‌ شهری، فروشگاه هدایا، حیاط و باغ، مبلمان در فضای باز و… اشاره کرد.

آدرس:‌ Kervansaray Mevkii, Karaoğlanoğlu Caddesi, Girne 9930

هتل وونی پالاس | Hotel Vuni Palace Hotel 

از دیگر هتل های قبرس شمالی که در کنار ساحل زیبای مدیترانه قرار دارند، می‌توان به هتل وونی پالاس اشاره کرد. این هتل با فضای دوست‌داشتنی و امکانات و خدمات بی‌نظیرش توانسته محبوبیت بسیاری در بین گردشگران بدست آورد. از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت این هتل با‌شکوه و زیبا می‌توان به ساحل اختصاصی زیبا، استخر در فضای باز، غذا‌های لذیذ و سرویس‌دهی سریع  و حرفه‌ای پرسنل هتل اشاره کرد. در‌خصوص اتاق‌ها نیز باید بگوییم که تمامی اتاق‌های هتل وونی پالاس دارای امکاناتی کامل همچون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، مینی‌بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز، لوازم بهداشتی و… هستند. 

آدرس: Reyhanlı Sokak No3 Girne, Karakum 4499

هتل مرکور کایرنیا قبرس شمالی | Mercure hotel kyrenia north cyprus

تصویری از هتل مرکور کایرنیا قبرس شمالی

بدون شک هتل مرکور کایرنیا از منحصر‌به‌فرد‌ترین هتل های قبرس شمالی است. بنای پر‌شکوه این هتل با الهام از معماری قلعه کایرنیا ساخته شده و زیبایی آن هر چشمی را به خود خیره می‌کند. اتاق‌های این هتل فضایی بسیار دلنشین و دوست‌داشتنی داشته و مجهز به امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، تهویه مطبوع، مبلمان و سرویس خواب، مینی‌بار، تلویزیون، لوازم بهداشتی و… هستند. در‌نهایت گفتنی است که در این هتل می‌توانید از امکانات رفاهی و تفریحی همچون استخر روباز، ساحل اختصاصی، خدمات حرفه‌ای ماساژ، جکوزی، تور و گشت شهری، اتاق بازی‌های ویدئویی، حمام آفتاب و… نهایت لذت را ببرید. 

آدرس: Kervansaray Mevkii, Kyrenia (Northern Cyprus), Cyprus

هتل کلنی کایرنیا | Colony Hotel Kyrenia North Cyprus

مگر می‌شود از هتل های قبرس شمالی سخن گفت و نامی از هتل کلنی کایرنیا به میان نیاورد؟ محوطه خرم و سر‌سبز این هتل، ساحل اختصاصی بی‌نظیر آن، فضای داخلی هتل، چیدمان اتاق‌ها و… همگی باعث می‌شود که بگوییم اقامت در هتل کلنی کایرنیا خاطره‌ای شیرین برای شما به یادگار می‌گذارد. اتاق‌های این هتل همگی کاملاً مجهز بوده و دارای چشم‌اندازی خیره‌کننده از باغ و دریا هستند. از امکانات و خدمات بی‌نظیر هتل کلنی کایرنیا نیز می‌توان به ساحل اختصاصی، فضای باز و باغ، مبلمان در فضای باز، استخر روباز، باشگاه بدنسازی، سونا بخار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، حمام ترکی، حمام آفتاب، چتر آفتاب و… اشاره کرد. 

آدرس: Ecevit Caddesi, Kyrenia 99300 Cyprus

هتل کراتوس پرمیوم کایرنیا قبرس شمالی | Cratos Premium Hotel

هتل کراتوس پرمیوم کایرنیا یکی دیگر از هتل های قبرس شمالی است که در ساحلی زیبا قرار دارد. مهم‌ترین ویژگی مثبت این هتل ۵ستاره، موقعیت قرار‌گیری مناسب آن است که باعث شده است مهمانان آن بتوانند به‌راحتی به نقاط مختلف شهر و جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید قبرس دسترسی داشته و سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنند. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، لوازم بهداشتی، تهویه مطبوع، مینی‌بار، تلویزیون و… هستند. همچنین شما با اقامت در هتل کراتوس پرمیوم کایرنیا می‌توانید از امکانات و خدماتی بی‌نظیر همچون ساحل اختصاصی، حیاط و فضای باز، مبلمان در فضای باز، استخر روباز، استخر ویژه کودکان، باشگاه بدنسازی، سونا بخار، خدمات ماساژ، تور‌های جذاب گشت شهری، حمام آفتاب و… نهایت لذت را ببرید. 

آدرس:‌ Omer Caddesi, Catalkoy 99000 Cyprus

هتل ساوی اتمن قبرس | Savoy Ottoman Palace Hotel

هتل ساوی اتمن که با الهام از سبک معماری عثمانی طراحی و ساخته شده است، جزء مجلل‌ترین هتل های قبرس شمالی به شمار می‌آید. کارکنان این هتل با برخوردی بسیار صمیمانه و در‌عین‌حال حرفه‌ای سعی دارند تا اوقاتی خوشی را برای مهمانان رقم بزنند. شما می‌توانید در طول اقامت در این هتل لوکس و مجلل از غذا‌های لذیذ رستوران‌ها، نوشیدنی‌های کافی‌شاپ و بار‌ها و همچنین امکانات رفاهی و تفریحی همچون سالن و خدمات اسپا، استخر روباز، امکانات مخصوص ورزش‌های آبی، ساحل اختصاصی، باشگاه بدنسازی، سونا بخار، ماساژ‌های حرفه‌ای، حمام ترکی و… استفاده کرده و لذت ببرید. 

آدرس: Ziya Rizki Caddesi , 75 , Post Kutusu 98, 9900 Kyrenia, Cyprus 

هتل جاسمین کورت گیرنه قبرس شمالی | Jasmine Court Hotel

هتل جاسمین کورت گیرنه را می‌توان به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین هتل های قبرس شمالی معرفی کرد. جذاب‌ترین ویژگی این هتل این است که توانسته کامل‌ترین تجهیزات تفریحی و ورزشی را برای مهمانان خود فراهم کند. از مهم‌ترین امکانات و خدمات رفاهی و تفریحی هتل جاسمین کورت گیرنه می‌توان به استخر روباز، استخر ویژه کودکان، سالن بازی کودکان، امکانات مربوط به انواع ورزش‌های آبی، ساحل اختصاصی، باشگاه بدنسازی، سونا بخار، خدمات حرفه‌ای ماساژ، تور و گشت شهری، حمام ترکی، حمام آفتاب، حیاط و مبلمان فضای باز و… اشاره کرد. همچنین خوب است بگوییم که اتاق‌های این هتل نیز همگی به امکاناتی همچون سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، مینی‌بار، تلویزیون، لوازم بهداشتی، تهویه مطبوع و… مجهز هستند. 

آدرس:‌ Naci Talat Caddesi Zeytinlik Mah. Yasemin Sok. Girne, Kyrenia 9930 Cyprus

در این مطلب از مجله گردشگری ره بال آسمان همان طور که وعده داده بودیم، بهترین هتل های قبرس شمالی را معرفی کرده و در‌خصوص ویژگی‌ها و امکانات آن‌ها توضیح دادیم. آیا تا‌به‌حال تجربه سفر به قبرس و اقامت در هتل‌های آن را داشته‌اید؟ به نظر شما بهترین هتل قبرس شمالی کدام است؟ در‌ نهایت  اگر خیال سفر به قبرس را در سر دارید، توصیه می‌کنیم که پیش از هر‌کاری، ابتدا راهنمای سفر به قبرس و بهترین زمان سفر به قبرس را مطالعه کرده تا چراغ راه شما برای تجربه سفری خاطره‌انگیز باشد.

هتل كايا پلازو، هتل لاکچری کنکورد، هتل لس آمباسا دروس، هتل مریت کریستال کاو، هتل وونی پالاس، هتل مرکور کایرنیا از بهترین هتل‌های ساحلی قبرس شمالی به‌شمار می‌آیند.

اگر به‌دنبال هتلی هستید که علاوه‌بر داشتن امکانات و خدمات مناسب، قیمت معقولی نیز داشته باشد، هتل پورت ویو بهترین گزینه است.

هتل لاکچری کنکورد، هتل دلوکس لیماک قبرس و هتل كايا پلازو سه تا از لوکس‌ترین هتل های قبرس شمالی هستند.

از امکانات این هتل خوش‌ساخت و زیبا می‌توان به چندین رستوران، کافی‌شاپ، بار، استخر رو‌باز، استخر سر‌پوشیده، استخر مخصوص کودکان، ساحل اختصاصی، سالن اسپا، حمام ترکی و… اشاره کرد.

مؤقعیت قرار‌گیری هتل‌های مریت لفکوشا، هتل مریت پارک و هتل کراتوس پرمیوم در شهر بسیار مناسب بوده و دسترسی خوبی به نقاط مختلف شهر و جاذبه‌های گردشگری آن دارند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.