معرفی هتل های تهران | اقامتی کم‌نظیر در پایتخت ایران

0

تهران، شهری با 8 میلیون جمعیت که به قطب سیاسی اقتصادی کشور تبدیل شده است؛ شهری که می‌توان آن را ترکیبی از تمامی اقوام ایرانی دانست. این روزها بسیاری به‌قصد بازدید از جاهای دیدنی تهران اقدام به خرید بلیط هواپیما تهران می‌کنند. برخی دیگر هم برای تجارت، مسائل سیاسی، اداری یا حتی درمانی عازم تهران می‌شوند. خلاصه که تهران به یکی از شهرهای گردشگری و توریستی ایران تبدیل شده است. همیشه  مسافران بسیاری در تهران حضور دارند. همین موضوع باعث شده تا هتل های تهران بسیار متنوع باشند. این تنوع، شاید انتخاب را برای مسافران دشوار کند. در این مقاله قصد داریم تا بهترین و معروف ترین هتل های تهران را به شما معرفی کنیم تا بتوانید بین آن‌ها به‌راحتی حق انتخاب داشته باشید.

بهترین هتل های 5 ستاره تهران

  • هتل لاله تهران

هتل لاله از جمله بهترین و قدیمی ترین هتل های تهران به حساب می‌آید. این هتل 5 ستاره در محدوده مرکز تهران و خیابان دکتر فاطمی واقع شده است. قدمت هتل لاله به سال 1350 باز می‌گردد. البته یک بار در دهه 70 آن را به‌صورت کامل بازسازی کردند. هتل لاله در زمینه مهمان‌داری تخصص کافی دارد. به همین خاطر همواره می‌تواند مشتریان خود را راضی نگه دارد. در صورتی که به‌دنبال دسترسی مناسب به مرکز شهر تهران هستید، اقامت در این هتل به شما پیشنهاد می‌شود. البته در نظر داشته باشید که هتل لاله در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

آدرس: تهران، خیابان دکتر فاطمی، نبش حجاب.
  • هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس را همواره باید در لیست لوکس ترین هتل های تهران قرار داد. این هتل در سال 1394 به بهره‌برداری رسید. هتل اسپیناس پالاس در ساختمانی 21طبقه واقع شده است و با 400 واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل اسپیناس پالاس در محدوده بام تهران قرار دارد. حال تصور کنید از فراز واحدهای طبقه 21، چه منظره زیبایی انتظارتان را می‌کشد. این هتل لوکس 5 ستاره را باید جزو گران‌ترین هتل های تهران نیز دانست. برای اقامت در این هتل مبلغی گزاف باید پرداخت کنید؛ اما بهترین امکاناتی که تصور می‌کنید را دریافت خواهید کرد.

آدرس: تهران، سعادت آباد، انتهای بزرگراه یادگار امام، میدان بهرود، خیابان عابدی، کوچه ۳۳.
  • هتل آزادی تهران

هتل آزادی تهران نیز در زمره قدیمی ترین هتل های تهران قرار می‌گیرد. این هتل را در گذشته با نام هتل هایت می‌شناختند. هنوز هم بسیاری از ساکنان قدیمی پایتخت آن را با همین نام خطاب می‌کنند. هتل پارسیان آزادی در ساختمانی عظیم و 26طبقه قرار دارد. این هتل در منطقه ولنجک و بالای پارک وی واقع شده است. به همین خاطر آب‌وهوایی بی‌نظیر دارد. در صورتی که قصد بازدید از نمایشگاه بین‌المللی را داشته باشید، اقامت در این هتل به شما توصیه می‌شود. این هتل 5 ستاره است و خدمات بسیار عالی را به مسافران ارائه می‌دهد.

آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام.
  • هتل هما تهران

اگر اهل سفر و ایرانگردی باشید، حتماً نام هتل هما در شهرهای مختلف کشور به گوشتان خورده است. هتل همای تهران نیز از جمله شعب برند زنجیره‌ای هتل‌های هما به حساب می‌آید. این هتل نیز جزو قدیمی ترین و البته بهترین هتل های تهران به حساب می‌آید. هتل 5 ستاره هما در محدوده میدان ونک تهران قرار دارد. همان طور که می‌دانید بسیاری از مراکز خرید تهران در همین محدوده قرار دارند. مخصوصاً اگر قصد خرید لباس مجلسی در تهران را دارید، باید مستقیم به میدان ونک بروید. این هتل در ساختمانی 16طبقه جا خوش کرده است و خدماتی عالی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد.

آدرس: تهران، میدان ونک، خیابان ولی عصر، خیابان شهید خدامی، شماره ۵۱.
  • هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس در سراسر ایران شعب مختلفی دارد. یکی از بهترین شعب آن در محدوده مرکز شهر و بلوار کشاورز واقع شده است. به همین خاطر آن را با نام هتل اسپیناس بلوار نیز می‌شناسند. این هتل 5 ستاره از جمله بهترین و لوکس ترین هتل های تهران به حساب می‌آید. هتل اسپیناس بلوار در ساختمانی لوکس 14طبقه واقع شده است. این هتل با 284 واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. در نزدیکی هتل اسپیناس، بسیاری از بیمارستان‌های معتبر و بزرگ تهران قرار دارند. به همین خاطر مسافران داخلی و خارجی بسیاری همه‌ساله در این هتل اقامت می‌کنند. فقط در نظر داشته باشید که این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

آدرس: تهران، بلوار كشاورز، بین خیابان فلسطین و نادری، پلاک ۱۲۶.
  • هتل پرشین پلازا تهران

هتل پرشین پلازا از جمله جدیدترین هتل های تهران با رده کیفیتی 5ستاره به حساب می‌آید. این هتل در ساختمانی لوکس 16طبقه در مرکز تهران و خیابان سهروردی شمالی قرار دارد. در صورتی که برای تجارت یا امور درمانی عازم تهران هستید، این هتل برای شما بهترین گزینه محسوب می‌شود. همچنین باید بدانید بسیاری از بهترین رستوران های تهران همانند ساندویچ فریدون یا نایب سهروردی در همین محدوده قرار دارند. این هتل ظاهری بسیار شیک و نوساز دارد و همه جا بوی نوبودن می‌دهد.

آدرس: تهران، سهروردی شمالی، چهارراه کیهان، خیابان میرزایی زینالی شرقی، پلاک ۴۲.
  • هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا از جمله جدیدترین هتل های تهران است. این هتل در سال 1398 در یکی از خوش‌آب‌وهواترین مناطق تهران، یعنی دربند تهران، آغاز به کار کرد. با اقامت در این هتل، هم می‌توانید از دسترسی به جاذبه‌های دیدنی همانند دربند و کاخ سعدآباد تهران بهره‌مند شوید و هم از آلودگی و شلوغی تهران فرار کنید. این هتل به‌دلیل آرامش محله و پاکی هوای آن، طرفداران بسیاری دارد؛ پس اگر شما هم به‌دنبال یک هتل 5 ستاره نوساز شیک در موقعیت مکانی عالی هستید، می‌توانید این هتل را انتخاب کنید.

آدرس: تهران، تجریش، چهارراه قدس، خیابان دربند، نبش خیابان احمدی زمانی، پلاک ۱.
  • هتل رکسان تهران (نووتل سابق)

هتل رکسان تهران از جمله بهترین هتل های تهران برای مسافران خارجی محسوب می‌شود. این هتل 5 ستاره و لوکس درست در کنار فرودگاه امام قرار دارد. به همین خاطر برای مسافرانی که پروازشان به تأخیر می‌خورد یا بدموقع به تهران می‌رسند و نیاز به استراحت و تجدید قوا دارند، بهترین گزینه محسوب می‌شود. جالب است بدانید که در این هتل لزومی برای اقامت 24ساعته وجود ندارد. بلکه می‌توانید به‌صورت 6ساعته نیز اتاق رزرو کنید.

آدرس: کیلومتر ۳۰ اتوبان تهران-قم، روبه‌روی ترمینال یک فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره).
  • هتل پارسیان استقلال تهران

وقتی که صحبت از بهترین و لوکس ترین هتل های تهران به میان می‌آید، حتماً باید یادی از هتل 5 ستاره استقلال کنیم. این هتل را در گذشته با نام هتل رویال هیلتون می‌شناختند. در آن دوران، این هتل یکی از شعب هتل‌های معروف هلیتون بود. هتل پارسیان استقلال در دو ساختمان 30طبقه‌ای واقع شده است و در منطقه پارک وی تهران قرار دارد. این هتل دسترسی بسیار مناسبی به جاهای دیدنی تهران همانند دربند دارد. به همین خاطر دارای آب‌وهوای بسیار عالی و مناسب است.

آدرس: تهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ولی عصر، چهارراه پارک وی.

بهترین هتل های 4 ستاره تهران

  • هتل رمیس تهران

هتل رمیس یک هتل 4ستاره است که از نظر ظاهری و امکانات هیچ تفاوتی با هتل‌های 5 ستاره ندارد. این هتل در لیست بهترین هتل های تهران برای مسافران خارجی به حساب می‌آید. هتل رمیس درست رو‌به‌روی ترمینال یک فرودگاه امام قرار دارد. به همین خاطر مسافران می‌توانند برای اقامت کوتاه‌مدت روی این هتل حساب کنند. جالب است بدانید که امکان اقامت به‌صورت 5 و 10ساعته در این هتل وجود دارد.

آدرس: تهران، کیلومتر ۳۰ اتوبان خلیج فارس (تهران-قم)، روبه‌روی ترمینال یک فرودگاه امام.
  • هتل اوین تهران

هتل اوین از جمله بهترین هتل های تهران از نظر موقعیت مکانی به حساب می‌آید. اکثر هتل‌های 4 ستاره تهران در مرکز شهر قرار دارند؛ اما این هتل در منطقه اوین و شمال‌غرب تهران واقع شده است. این منطقه آب‌وهوای بسیار عالی دارد. در منطقه اوین خبری از آلودگی مرکز شهر نیست. همچنین با چند دقیقه رانندگی می‌توانید خودتان را به بام میدان بهبود سعادت‌آباد برسانید. این هتل در یک ساختمان 4طبقه قرار دارد و با 150 واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل اوین خدماتی بسیار عالی و درخور را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد.

آدرس: تهران، بزرگراه چمران شمال، تقاطع یادگار.
  • هتل انقلاب تهران

هتل انقلاب تهران از جمله قدیمی ترین هتل های تهران محسوب می‌شود. این هتل در زمینی به مساحت 6هزار مترمربع قرار دارد. هتل انقلاب تهران در محدوده مرکز شهر تهران قرار دارد. به همین خاطر در صورتی که قصد دسترسی به مرکز شهر تهران و مراکز خرید آن را دارید، می‌توانید در این هتل اقامت داشته باشید. فقط در نظر بگیرید که این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد؛ پس برای ورود با وسیله نقلیه شخصی دچار مشکل می‌شوید.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی‌، حد فاصل حافظ و ولیعصر، جنب ساختمان بنیاد شهید، پلاک ۳۴۱.
  • هتل بزرگ تهران

اقامت در مرکز شهر تهران مزایای خودش را دارد. مثلاً اینکه می‌توانید به ایستگاه مترو، تاکسی و اتوبوس دسترسی داشته باشید. همچنین امکان دسترسی به انواع ادارات دولتی، بیمارستان‌ها و مراکز خرید نیز وجود دارد؛ اما طرح ترافیک مشکل‌ساز می‌شود. خوشبختانه هتل بزرگ تهران در تقاطع خیابان ولیعصر تهران و مطهری و درست در مرز محدوده طرح ترافیک قرار دارد. پس با اقامت در این هتل 4 ستاره هم می‌توانید از مزایای اقامت در مرکز شهر بهره‌مند شوید و هم نگران طرح ترافیک نباشید. این هتل یکی از بهترین هتل های تهران است که یک بار هم در سال 1394 آن را بازسازی کرده‌اند. پس ظاهری نو و امروزی دارد.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، ابتدای مطهری، شماره ۳۹۱.
  • هتل کوثر تهران

هتل کوثر از جمله قدیمی ترین هتل های تهران است. قدمت این هتل به سال 1341 باز می‌گردد. از آن دوران تا به امروز، چندین و چند بار این موزه را به‌صورت کامل بازسازی کرده‌اند. با این حال هنوز سبک معماری سنتی در آن به‌خوبی دیده می‌شود. این هتل 4 ستاره در میدان ولیعصر تهران قرار دارد. پس می‌توانید دسترسی بسیار خوبی به مراکز خرید و ادارات مختلف پایتخت داشته باشید. البته در نظر بگیرید که این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. البته اگر اقدام به خرید بلیط قطار تهران کرده‌اید، باید بدانید که با یک خط BRT می‌توانید در کمترین زمان ممکن به‌صورت مستقیم از میدان راه آهن به میدان ولیعصر برسید.

آدرس: تهران، ميدان ولی عصر، مقابل اداره پست، کوچه شهید مولایی.
  • هتل آتانا تهران

هتل آتانا در زمره نوسازترین هتل های تهران به حساب می‌آید. این هتل بزرگ در سال 1398 به بهره‌برداری رسید. هتل آتانا در ساختمانی شیک و 14طبقه قرار دارد و با 85 باب واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند. این هتل 4 ستاره ظاهری بسیار شیک و امروزی دارد. البته فقط باید بدانید که هتل آتانا در محدوده طرح ترافیک تهران واقع شده است؛ پس برای تردد با وسیله نقلیه شخصی دچار مشکل می‌شوید. در غیر این صورت، دسترسی مناسبی به ایستگاه‌های مترو و اتوبوس خواهید داشت.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان طالقانی غربی، پلاک ۴۰۱.
  • هتل سیمرغ تهران

هتل سیمرغ از جمله لوکس ترین هتل های تهران است. در گذشته این هتل را با نام هتل میامی نیز می‌شناختند. این هتل در سال 1379 در خیابان ولیعصر به بهره‌برداری رسیده است. البته یک بار به‌صورت کامل، ساختمان آن را بازسازی کردند. هتل سیمرغ نرسیده به پارک ساعی تهران قرار دارد. پس در مرکز تهران قرار دارد؛ اما خبری از محدوده طرح ترافیک نیست. همچنین اگر از ترمینال اتوبوس بیهقی وارد تهران شدید، می‌توانید در کمترین زمان ممکن به این هتل دسترسی پیدا کنید.

آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک ساعی، نبش کوچه دلبسته.
  • هتل هویزه تهران

هتل هویزه از جمله قدیمی‌ترین هتل های تهران است. قدمت این هتل به سال 1353 باز می‌گردد. البته یک بار در سال 1394، این هتل 4 ستاره را بازسازی کردند. هتل هویزه در ساختمانی 15طبقه قرار دارد و با 136 باب واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند. این هتل دارای دسترسی بسیار مناسبی است و در مرکز شهر تهران و قلب پایتخت واقع شده است. نزدیکی به دانشگاه امیر کبیر و وزارت صنعت و معدن، اهمیت هتل هویزه را دوچندان می‌کند.

آدرس: تهران، خیابان طالقانی، نبش استاد نجات الهی، پلاک ۱۱۵.

بهترین هتل های 3 ستاره تهران

  • هتل ورنوس تهران

هتل ورنوس از جمله جدیدترین هتل های تهران است. این هتل در سال 1399 به بهره‌برداری رسید. با وجود آنکه هتل ورنوس 3 ستاره کیفیتی دارد؛ اما به‌خاطر نوسازبودن، طرف‌داران بسیاری دارد. فضای اتاق‌ها نو و شیک هستند. همچنین وسایل نیز هنوز آن‌قدر استفاده نشده‌اند که مستهلک شوند. هتل ورنوس در بلوار کشاورز قرار دارد. به همین خاطر دارای دسترسی مناسب به بیمارستان ساسان و سایر بیمارستان‌های مهم تهران است.

آدرس: تهران، میدان ولیعصر، بلوار کشاورز، بعد از بیمارستان ساسان، نبش خیابان ورنوس، پلاک ۱.
  • هتل ولیعصر تهران

هتل ولیعصر را نیز باید در لیست جدیدترین هتل های تهران قرار داد. این هتل نیز همانند هتل ورنوس در سال 1399 به بهره‌برداری رسیده است. هتل ولیعصر در ساختمانی آرام و 5طبقه قرار دارد. این هتل 5 ستاره کمی بالاتر از میدان ولیعصر واقع شده است. پس دسترسی مناسبی به جاذبه‌های گردشگری و ادارات مختلف تهران دارد. فقط همان طور که حدس می‌زنید، این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

آدرس: تهران، بالاتر از میدان ولیعصر، نبش کوچه غزایی عتیق، پلاک ۱۷۱۶.
  • هتل آپارتمان تاج محل تهران

هتل آپارتمان تاج محل از نظر کیفیتی در لیست هتل‌های 3 ستاره پایتخت قرار می‌گیرد؛ اما قیمت بسیار گرانی دارد. در حقیقت قیمت این هتل را باید با هتل‌های 3 یا 5 ستاره تهران مقایسه کرد. این هتل در سال 1380 در ساختمانی 8طبقه تأسیس شد. هتل آپارتمان تاج محل به سبک هندی طراحی شده است. همچنین یک رستوران هندی بسیار معروف در این مجموعه قرار دارد. مسافران هندی، اقامت در این هتل را تجربه‌ای بسیار عالی می‌دانند.

آدرس: تهران، میدان ونک، بلوار ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی جنوبی، پلاک ۲۹.
  • هتل شهر تهران

در محدوده شرق تهران هتل‌های بسیاری وجود ندارد. به همین خاطر هتل شهر از جمله بهترین هتل های تهران واقع در محدوده شرق محسوب می‌شود. این هتل در فاصله کمی از ترمینال اتوبوس شرق قرار دارد. پس اگر اقدام به خرید بلیط اتوبوس تهران کرده‌اید و به ترمینال شرق آمده‌اید، می‌توانید در این هتل اقامت کنید. هتل شهر در ساختمانی 4طبقه قرار دارد و با 108 باب واحد اقامتی از مسافران پذیرایی می‌کند.

آدرس: تهران، سه‌راه تهران پارس، اول خیابان دماوند، پلاک ۲۶۳.
  • هتل پامچال تهران

هتل پامچال از جمله دنج ترین هتل های تهران به حساب می‌آید. این هتل در محدوده شهید مفتح جنوبی قرار دارد و درست رو‌به‌روی دانشگاه خوارزمی واقع شده است. به همین خاطر بسیاری از دانشجویان یا اساتید دانشگاه، برای اقامت خود این هتل را انتخاب می‌کنند. هتل پامچال هتلی قدیمی با حدود 20 سال سابقه است. البته یک بار در سال 1396 از صفر تا صد آن را بازسازی کردند.

آدرس: تهران، خیابان شهید مفتح جنوبی، روبه‌روی دانشگاه خوارزمی، خیابان ثاقب، پلاک ۲۲.
  • هتل مروارید تهران

آیا سریال جذاب هتل مروارید را به یاد دارید؟ سریالی که در یک هتل اتفاق می‌افتد. هر هفته منتظر داستان‌های جذاب آن بودیم. لوکیشن اصلی این سریال، در هتل مروارید تهران رخ داده است. این هتل در میدان هفت تیر و قلب پایتخت قرار دارد. هتل مروارید دارای دسترسی بسیار عالی و مناسبی است. همچنین از نظر قیمتی، جزو ارزان ترین هتل های تهران با 3 ستاره کیفیتی به حساب می‌آید. فقط در نظر داشته باشید که هتل مروارید در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. اگر قصد خرید لباس زنانه را دارید، می‌توانید در این هتل اقامت کنید!

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، روبه‌روی مسجد الجواد.

بهترین هتل های 2 ستاره تهران

  • هتل مینا

هتل مینا از جمله ارزان ترین هتل های تهران است. این هتل در محدوده مرکز شهر و رو‌به‌روی دانشگاه خوارزمی تهران قرار دارد. به همین خاطر می‌توان آن را در لیست هتل‌های دانشجویی قرار داد! این هتل دسترسی بسیار مناسبی به مترو و ایستگاه اتوبوس دارد. البته باید بدانید که در محدوده طرح ترافیک واقع شده است.

آدرس: تهران، میدان هفت تیر، خیابان دکتر مفتح جنوبی، بعد از چهارراه سمیه، روبه‌روی دانشگاه خوارزمی، پلاک ۸۲.
  • هتل آپارتمان ستیا تهران

میرداماد یکی از مهم‌ترین بلوارهای منطقه شمال تهران به حساب می‌آید. بسیاری از مراکز خرید تهران از جمله مرکز خرید پایتخت در این خیابان قرار دارند. همچنین بانک مرکزی، بسیاری از ادارات و بانک‌ها همگی در این بلوار واقع شده‌اند. هتل آپارتمان ستیا از جمله ارزان ترین هتل های تهران واقع در بلوار میرداماد محسوب می‌شود. این هتل آپارتمان 2 ستاره بسیار شیک و امروزی است.

آدرس: تهران، بلوار میرداماد، خیابان نور بخش، کوچه ده‌متری دوم، پلاک ۵.
  • هتل شهریار تهران

هتل شهریار در میدان امام خمینی تهران قرار دارد. میدان امام خمینی از جمله مهم‌ترین میادین تهران محسوب می‌شود. در گذشته این میدان را با نام توپخانه می‌شناختند. دسترسی به بازار، مترو، اتوبوس و تاکسی از جمله مهم‌ترین مزایای اقامت در محدوده میدان امام خمینی محسوب می‌شود. هتل شهریار نیز از جمله ارزان ترین هتل های تهران است که درست در همین میدان قرار دارد. این هتل در ساختمانی 5طبقه قرار دارد و با 74 واحد اقامتی از مسافران خود پذیرایی می‌کند.

آدرس: تهران، میدان امام خمینی، خیابان سعدی جنوبی جدید، بلوک ۸ غربی، پلاک ۲۴.
  • هتل اورین تهران

هتل اورین یا همان هتل Avrin در محدوده مرکز شهر و ابتدای کارگر شمالی قرار دارد. این هتل در محدوده طرح ترافیک واقع شده است و فاصله بسیار کمی تا میدان انقلاب دارد. به همین خاطر پاتوقی برای دانشجویانی است که برای مدتی محدود به‌دنبال جایی برای استراحت و اقامت می‌گردند. این هتل 2 ستاره را می‌توان از جمله ارزان ترین هتل های تهران برای اقامت در محدوده مرکز شهر دانست. هتل اورین ظاهری بسیار شیک و امروزی دارد و بیشتر از مبلغی که بابت اقامت می‌پردازید، خدمات دریافت می‌کنید.

آدرس: تهران، میدان انقلاب، ابتدای کارگر شمالی، کوچه مجد، پلاک ۱۲.
  • هتل فردوسی تهران

هتل فردوسی یکی دیگر از ارزان ترین هتل های تهران است. این هتل در خیابان پیروزی و محدوده مرکز شهر قرار دارد. البته اشتباه نکنید، یک هتل فردوسی 4 ستاره نیز در تهران قرار دارد. این هتل با آن هتل کاملاً متفاوت است.  با دیدن تصاویر داخل این هتل اصلاً باورتان نمی‌شود که فقط 2 ستاره داشته باشد. این هتل  به جاذبه‌های دیدنی مختلف تهران مانند کاخ گلستان تهران، موزه ملی ایران یا موزه آبگینه تهران که از جمله بهترین موزه های تهران هستند، دسترسی مناسبی دارد. فقط باید بدانید که در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

آدرس: تهران، خیابان فردوسی، خیابان شهید تقوی، کوچه بهداشت، پلاک ۳.
  • هتل پارادایس تهران

هتل پارادایس در سال 1398 در خیابان انقلاب تهران به بهره‌برداری رسید. این هتل فاصله کمی به تئاتر شهر و چهارراه ولیعصر دارد. به همین خاطر برای دانشجویان و هنردوستان از جمله بهترین هتل های تهران محسوب می‌شود. هتل پارادایس از جمله هتل‌های 2 ستاره تهران است. به همین خاطر لازم نیست تا هزینه گزافی بابت اقامت در آن پرداخت کنید. این هتل ظاهری شیک و امروزی دارد و وسایل آن اصلاً مستهلک نیستند.

آدرس: تهران، خیابان انقلاب، نرسیده به چهارراه ولیعصر، خیابان مظفر، کوچه پشن، پلاک ۱۴.
  • هتل خیام تهران

هتل خیام از جمله ارزان ترین هتل های تهران است. این هتل 2 ستاره در منطقه 12 تهران و یکی از قدیمی‌ترین محله‌های پایتخت واقع شده است. این هتل حداقل امکانات را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و قیمت بسیار مناسبی دارد.

آدرس: تهران، میدان بهارستان، چهارراه سرچشمه، خیابان امیرکبیر، کوچه نویدی، پلاک۳.

خب دوستان عزیز ره بال آسمان، نظر شما درباره بهترین هتل های تهران چیست؟ تاکنون تجربه اقامت در کدام هتل تهران را داشته‌اید؟ تجربه خود را در همین بخش با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید. به این ترتیب همه ما می‌توانیم از نظرات واقعی شما برای انتخاب بهترین محل اقامت در تهران استفاده کنیم. راستی راهنمای سفر تهران، بسته جامعی از اطلاعاتی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بهتر است در سفر به تهران، همراه داشته باشید. مطالعه آن نیز خالی از لطف نیست.

هتل رکسان و رمیس از جمله نزدیکترین هتل های تهران به فرودگاه امام هستند و در محدوده فرودگاه قرار دارند.

هتل شهر نزدیکترین هتل به ترمینال شرق تهران است.

هتل سیمرغ نزدیکترین هتل به ترمینال بیهقی تهران است.

هتل کوثر در نزدیکترین فاصله به میدان راه آهن تهران قرار دارد.

هتل اسپیناس پالاس از جمله گران‌ترین هتل‌های تهران است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.