باشگاه های پینت بال تهران | تجربه هیجان‌انگیز یک بازی دسته‌جمعی

0

در این مطلب می‌خواهیم به سراغ معرفی باشگاه های پینت بال تهران برویم و شما را با این ورزش مهیج و مفرح آشنا کنیم. پینت‌بال ورزشی گروهی است که شما را به نهایت آدرنالین و هیجان می‌رساند و خاطره‌ای فراموش‌نشدنی برایتان رقم می‌زند. اگر با گروه دوستانتان نمی‌دانید در این آخر هفته چه‌کار کنید و چه تصمیمی بگیرید، پیشنهاد ما به شما بازی در یکی از باشگاه های پینت بال تهران است. همراهمان باشید.

پینت بال چیست؟

شاید بهتر باشد پیش از اینکه به معرفی باشگاه‌ های پینت بال در تهران بپردازیم، از این بازی بیشتر بدانیم که در اصل پینت‌بال چیست. نام این ورزش از دو کلمه «پینت» (Paint) به‌معنی رنگ و «بال» (Ball) به‌معنی توپ گرفته شده است. پینت‌بال ورزشی گروهی است که ۲ تیم در آن بازی می‌کنند. در این بازی، این ۲ تیم در برابر هم قرار می‌گیرند و برای یک هدف می‌جنگند. آن‌ها در حین بازی، با تفنگ‌هایی مخصوص به همدیگر شلیک می‌کنند. این تفنگ‌های مخصوص گلوله‌های رنگی دارند و به هر فردی اصابت کنند، او از بازی خارج می‌شود. در نهایت، هر گروهی که زودتر به هدف تعیین‌شده برسد، برنده بازی است.

همه چیز درباره ی ورزش پینت بال

در این ورزش، باید مهارت‌هایی مانند نشانه‌گرفتن، سریع‌دویدن، داشتن سرعت در حرکات، قدرت حل مسئله و واکنش‌های سریع داشته باشید. همچنین، در تصمیم‌گرفتن نیز باید با سرعت عمل کنید. پینت‌بال بازی لحظه‌هاست و هرکسی سریع‌تر و دقیق‌تر عمل کند برنده می‌شود. به‌دلیل وجود این مهارت‌هاست که از این ورزش به‌عنوان شطرنج زنده و پرتحرک جهان نیز یاد می‌شود.

حالا که به‌طور خلاصه به پرسش پینت‌بال چیست پاسخ دادیم، بهتر است بدون معطلی به سراغ این گروه از جاهای تفریحی تهران برویم و غرق در شادی و هیجان شویم.

باشگاه پینت بال انقلاب | باشگاه پینت بال آذرخش

باشگاه انقلاب تهران یکی از بهترین باشگاه‌های ورزشی پایتخت محسوب می‌شود. این مجموعه اولین باشگاه پینت بال ایران را در خود جای داده است. مساحت این باشگاه حدود ۳هزار متر مربع است و در فضایی سرپوشیده، عاشقان هیجان و بازی‌های دسته‌جمعی را به‌سوی خود می‌کشاند. بزرگی این مجموعه سرپوشیده آن را در میان یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های پینت‌بال سرپوشیده جهان نیز قرار داده است. باشگاه پینت بال انقلاب با طراحی منحصربه‌فرد خود تجربه‌ای متفاوت از بازی پینت‌بال را در اختیار علاقه‌مندان این بازی می‌گذارد. غار، رودخانه، آبشار و پل‌هوایی معلق گوشه‌ای از طراحی متفاوت باشگاه پینت بال انقلاب است. این امکانات هیجان بازی را در این زمین ورزشی چندین برابر می‌کند. این باشگاه با نام‌های آذرخش و ماتریکس نیز شناخته می‌شود و امکاناتی مانند پارکینگ، رستوران و کافی‌شاپ دارد.

باشگاه پینت بال آذرخش کلاس‌های آموزشی این رشته را در سطوح مختلف برگزار می‌کند. پیش از شروع هر بازی نیز به بازیکنان آموزش کامل داده می‌شود. هر بازی را ۲ داور قضاوت می‌کنند. داوری بازی‌های سانس مخصوص بانوان نیز بر عهده داورهای خانم است. شما می‌توانید همراه دوستان یا خانواده خود از پینت بال باشگاه انقلاب لذت ببرید و هیجان را به‌شکل متفاوتی تجربه کنید. خوب است بدانید این باشگاه جایگاه ویژه تماشاگران نیز دارد و تا به حال مسابقه‌های مختلفی در آن برگزار شده است.

آدرسولیعصر، ابتدای بزرگ‌راه نیایش، بعد از خروجی کردستان، مجموعه ورزشی انقلاب
شماره تماس02126216334

باشگاه پینت بال سرخه حصار | باشگاه پینت بال کاج

باشگاه پینت بال سرخه حصار در یک پارک جنگلی اطراف تهران به نام پارک جنگلی سرخه حصار قرار گرفته است. این باشگاه بخشی از دهکده تفریحی نرسیِ این پارک جنگلی محسوب می‌شود. باشگاه پینت بال سرخه حصار که به نام باشگاه پینت بال کاج یا پینت بال تهرانپارس نیز شناخته می‌شود، محیط بازی جنگلی دارد و یکی از جذاب‌ترین باشگاه های پینت بال تهران به حساب می‌آید. این مجموعه در زمینی به مساحت ۲هزار متر مربع احداث شده است. در آن می‌توانید در کنار بازی پینت‌بال از بازی مهیج لیزرتگ هم لذت ببرید. این باشگاه پینت‌بال ۲ زمین سرپوشیده و فضای باز دارد و بانوان و آقایان می‌توانند هم‌زمان از امکانات بازی این باشگاه استفاده کنند.

همچنین، وجود زمین سرپوشیده در باشگاه این امکان را به علاقه‌مندان بازی پینت‌بال می‌دهد که در هر فصلی از سال بتوانند از بازی محبوبشان لذت ببرند و به‌خاطر آب‌وهوا مجبور به دست‌کشیدن از این بازی نشوند. از دیگر امکانات مجموعه تفریحی نرسی می‌توان به پارکینگ رایگان، باغ رستوران با موزیک زنده، سالن ورزشی بیلیارد، لیزرتگ، فوتبال‌دستی و دارت اشاره کرد.

آدرسسه‌راه تهرانپارس، بزرگ‌راه یاسینی، پارک جنگلی سرخه حصار
شماره تماس093553438520

باشگاه پینت بال دریاچه چیتگر

باشگاه پینت بال دریاچه چیتگر

باشگاه پینت بال دریاچه چیتگر در پارک جنگلی چیتگر قرار دارد. این باشگاه یکی از باشگاه‌های معروف پینت بال تهران به حساب می‌آید. باشگاه پینت بال چیتگر به زمین چمن مصنوعی با موانع طبیعی مجهز و به‌شکل زیبایی نورپردازی شده است. این باشگاه چهار سانس بانوان، آقایان، خانوادگی و مختلط دارد و آقایان و بانوان می‌توانند هم‌زمان در این باشگاه بازی کنند.

پیش از هر بازی، تجهیزات لازم مانند لباس، اسلحه، کلاه، ماسک، جلیقه، دستکش و روسری برای بانوان به‌طور کامل در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. حداقلِ نفرات برای بازی در هر سانس ۸ نفر و حداکثر نفرات ۲۲ نفر است. کارت‌خوان، بوفه، رختکن مجزا برای بانوان و آقایان، سیستم تهویه و جای پارک آسان از مهم‌ترین امکانات باشگاه پینت بال چیتگر است.

آدرساتوبان تهران‌کرج، بعد از عوارضی قدیم، ورودی ۳ پارک چیتگر، ضلع شرقی بوستان جنگلی چیتگر، خیابان شهید دستواره، جنب پمپ‌بنزین
شماره تماس09378246651

باشگاه پینت بال شهاب

باشگاه پینت بال شهاب از باشگاه‌های قدیمی پینت‌بال در پایتخت است و در ورزشگاه تختی تهران قرار دارد. این مجموعه که یکی از کامل‌ترین باشگاه‌های پینت بال تهران را در اختیار دارد، در فضایی به مساحت ۸هزار متر مربع ساخته شده است. این باشگاه ۴ زمین با طراحی‌های متفاوت دارد که این طراحی‌ها برای سناریوهای مختلف بازی انجام شده است. به همین دلیل، علاقه‌مندان بسیاری را برای بازی پینت بال به‌سوی خود می‌کشاند.

زمین تفریحی باشگاه پینت بال شهاب، ۲هزار متر مربع مساحت دارد و تمام وسعت آن با چمن مصنوعی پوشیده شده است. موانع هیجان‌انگیزی مانند ماشین، مینی‌بوس، سنگرهای خاکی و حلقه‌های لاستیک در این زمین تفریحی به چشم می‌خورد. زمین دوم مجموعه که به نام زمین اسپید بال شناخته می‌شود، با موانع بادی (بانکر) فضای بازی مفرحی را برای دوستداران این رشته فراهم کرده است. از امکانات این باشگاه می‌توان از پارکینگ، رختکن، نمازخانه و بوفه نام برد.

آدرستهران، بزرگ‌راه بسیج، بعد از پل کلاهدوز، بلوار هجرت، ورزشگاه تختی
شماره تماس02188035911

پینت بال شایراد

مجموعه ورزشی آزادی تهران که به‌عنوان بزرگ‌ترین مجموعه ورزشی کشور شناخته می‌شود، بخش‌های بسیار متنوعی را برای ورزش و تفریح در خود جای داده است. یکی از این بخش‌ها باشگاه پینت بال شایراد است. این باشگاه که بخشی از مجموعه کارتینگ آزادی، به‌عنوان یکی از معروفترین مراکز کارتینگ تهران محسوب می‌شود، وسعتی به‌اندازه ۱۲۰۰ متر مربع دارد. این باشگاه موانعی مانند جیپ جنگی، کلبه و سنگر مسیری هیجان‌انگیز و پر افت‌وخیز را برای علاقه‌مندان این بازی به وجود آورده است. در حین بازی نیز موسیقی پرهیجانی در تمام مجموعه پخش می‌شود که آدرنالین خونتان را افزایش می‌دهد. همچنین، افکت‌هایی مانند ابر و مه نیز حس بازی در موقعیتی واقعی را در شما ایجاد می‌کند.

باشگاه پینت بال شایراد سانس‌های ۲ساعته بازی دارد و باید حداقل ۸ نفر باشید تا بازی برگزار شود. حتماً پیش از رفتن، با مجموعه تماس بگیرید و زمان حضورتان را قطعی کنید. یکی از بازی‌های مهیج دیگر مجموعه پینت بال شایراد رقابت‌های دوئل است که صبح روزهای جمعه آخر ماه با هماهنگی قبلی برگزار می‌شود.

آدرستهران، ضلع شرقی استادیوم آزادی، جنب پارکینگ شماره ۱۳، داخل مجموعه کارتینگ آزادی
شماره تماس02144133462

باشگاه پینت بال فارست

باشگاه پینت بال فارست گزینه بعدی است که در فهرستمان می‌خواهیم به سراغ آن برویم. این باشگاه در مجموعه ورزشی برق آلستون یا نیروگاه طرشت قرار گرفته است و حدود هزار متر مربع وسعت دارد. باشگاه پینت بال فارست یگانه باشگاه دارنده رده A در تهران است. همچنین زمینی کاملاً حرفه‌ای دارد که می‌توان از آن برای برگزاری مسابقه نیز استفاده کرد. زمین بازی این باشگاه مجهز به چمن مصنوعی و موانع بادی است و با نورپردازی عالی و حرفه‌ای، شب‌ها نیز میزبان علاقه‌مندان این رشته است. در این باشگاه تاکنون انواع کلاس‌های آموزشی و مسابقه‌های بین‌باشگاهی برگزار شده است.

آقایان و بانوان می‌توانند با بازی در باشگاه پینت بال فارست، خاطره روزی هیجان‌انگیز را برای خود رقم بزنند. پیش از هر بازی، تجهیزات لازم مانند ماسک با لنز شفاف، لباس، دستکش، جلیقه و پوشش سر برای بانوان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد. همچنین، آموزش‌های ضروری نیز به آن‌ها داده می‌شود. گلوله‌های مسابقه‌ای با بهترین کیفیت، دستگاه صوتی، پارکینگ اختصاصی و مارکر (اسلحه) با نشانه‌گیری دقیق از مهم‌ترین تجهیزات و امکانات این مجموعه است.

آدرسباشگاه پینت بال فارست ستارخان، کوچه جهانی نسب، مجموعه برق آلستوم، پینت‌بال فارست
شماره تماس09191111245

باشگاه پینت بال دانیال

برای رفتن به باشگاه پینت بال دانیال باید خود را به شمال تهران و مجموعه ورزشی دانیال برسانید. این باشگاه با مساحت حدوداً ۵هزار متر مربع، در میان بزرگ‌ترین باشگاه های پینت تهران قرار دارد. موانع و سنگرهای طبیعی آن این زمین بازی را مانند یک محیط جنگی واقعی کرده است. بانوان و آقایان می‌توانند هم‌زمان از این باشگاه استفاده کنند. تمام تجهیزات لازم نیز در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد. مدت‌زمان هر بازی ۲ ساعت است و خانواده‌ها نیز می‌توانند برای بازی در این باشگاه اقدام کنند.

اگر دوست دارید عکس‌ها و فیلم‌های بازی‌ را در اختیار داشته باشید می‌توانید با پرداخت هزینه، خاطره این بازی هیجان‌انگیزتان را با خود به خانه ببرید. از امکانات حرفه‌ای این باشگاه می‌توان به رختکن مجزا برای آقایان و بانوان، ماشین لباس‌شویی و خشک‌کن صنعتی، کمپرسور باد و گلوله‌های تولید کشور کره اشاره کرد. در کنار بازی پینت‌بال، مجموعه ورزشی دانیال بازی‌ها و امکانات دیگری مانند رستوران و کافه، پارکینگ، کلاب واقعیت مجازی، فوتبال‌دستی و ایرهاکی پیست کارتینگ دارد. این مجموعه ورزشی روزی فوق‌العاده را برای شما و دوستان یا خانواده‌تان رقم می‌زند.

آدرسبلوار اندرزگو، خیابان آجودانیه، انتهای کوچه سیزدهم شرقی، مجموعه ورزشی دانیال
شماره تماس02122810147

باشگاه پینت بال پرواز

باشگاه پینت بال پرواز

یکی دیگر از باشگاه های پینت بال تهران باشگاه پینت بال پرواز است. این باشگاه در مجموعه‌ای به همین نام و در محله فرحزاد قرار گرفته است. باشگاه پینت بال پرواز در کنار زمین سرپوشیده پینت‌بال خود، یک سال لیزرتگ نیز دارد. زمین ۲هزارمترمربعی باشگاه پینت بال پرواز با چمن مصنوعی پوشیده شده است. آقایان و بانوان هم‌زمان می‌توانند از این باشگاه استفاده کنند. نورپردازی‌های عالی، باران لیزر، دستگاه‌های دودزا و آتش‌زا، پخش موسیقی و مه در حین بازی جذابیت این تفریح را در این باشگاه چندبرابر می‌کند و آدرنالین خونتان را حسابی افزایش می‌دهد. پیش از بازی، وسایل لازم مانند ماسک مخصوص با لنز نو و دوجداره ضدبخار، گردنبند ضدضربه، لباس مخصوص با پدینگ داخل، جلیقه ضدضربه، دستکش مخصوص پینت‌بال و زانوبند در اختیار شما قرار می‌گیرد.

علاوه بر این‌ها، در باشگاه پینت بال پرواز، کلاس‌های آموزشی نیز برگزار می‌شود و مربی، داور و ناظر بازی به‌طور دائم کیفیت کار این باشگاه را بررسی می‌کنند. بازی‌های این باشگاه در گروه‌های ۸ تا ۲۰ نفره انجام می‌شود و چیدمان موانع بازی در زمین آن مطابق تازه‌ترین روش‌های دنیاست. امکانات مختلفی مانند پارکینگ اختصاصی، جایگاه استراحت VIP، رختکن‌های مجزا برای بانوان و آقایان و سالنی برای برگزاری مراسم و جشن‌ها دارد. این امکانات باشگاه پینت بال پرواز را به گزینه‌ای خوب برای تجربه این تفریح تبدیل کرده است.

آدرسسعادت‌آباد، میدان بوستان، سه‌راه فرحزاد، زیر پل بزرگ‌راه یادگار
شماره تماس09399994510

باشگاه پینت بال صبا

این باشگاه در میان باشگاه‌های تازه‌تأسیس پایتخت قرار دارد و بخشی از مجموعه ورزشی مهام محسوب می‌شود. زمین بازی باشگاه پینت بال صبا در محیطی پردارودرخت و خوش‌آب‌وهوا واقع شده است. به‌دلیل نورپردازی‌های عالی، تا پاسی از شب نیز امکان بازی در آن وجود دارد. هم آقایان و هم بانوان می‌توانند از امکانات این باشگاه استفاده کنند. باید حداقلِ نفرات هر گروه ۸ و حداکثر نفرات‌ آن‌ها ۲۰ باشد. مدت‌زمان هر سانس ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه است. تجهیزات لازم نیز قبل از هر بازی به شما تحویل داده می‌شود.

از امکانات ویژه‌ این باشگاه می‌توان به پارکینگ اختصاصی، رختکن مجزا برای بانوان و آقایان، کارت‌خوان، بوفه و جایگاه استراحت و تماشاچی اشاره کرد. رستوران، اهداف پروازی، اسب‌سواری، تیروکمان، موتور چهارچرخ و دوچرخه‌سواری از دیگر بازی‌ها و امکانات مجموعه ورزشی مهام است. برای روزی پر از تفریح و سرگرمی، می‌توانید سراغ این تفریحات بروید.

آدرسبزرگ‌راه شهید بابایی شرق به غرب، بعد از پل لواسان، جنب بوستان یاس فاطمی، مجموعه تیراندازی مهام
شماره تماس02122936943

باشگاه پینت بال رازی | باشگاه پینت بال کانیمانگا

باشگاه پینت بال رازی یا باشگاه پینت بال کانیمانگا گزینه بعدی است که می‌خواهیم به معرفی آن بپردازیم. این باشگاه در پارک رازی تهران قرار گرفته است و مساحتی به وسعت ۶هزار متر مربع دارد. زمین بازی این باشگاه به‌صورت ماسه‌خاکی است و سانس ویژه آقایان، بانوان و خانوادگی دارد. پیش از بازی، به شما وسایل لازم مانند لباس، اسلحه، ماسک، جلیقه، کلاه و دستکش داده می‌شود. برجک دیدبانی و موانع متنوع و جذاب بازی در زمین این باشگاه را بسیار لذت‌بخش کرده است.

باشگاه پینت بال رازی دارای جایگاه تماشاچی به تعداد ۱۲۰ نفر است. این ویژگی این باشگاه را به گزینه‌ای مفرح برای برگزاری مسابقه تبدیل می‌کند. حداقل نفراتی که می‌توانند در این بازی شرکت کنند ۱۰ و حداکثر نفرات ۲۰ است. از امکانات ویژه این باشگاه می‌توان از رختکن مجزا برای آقایان و بانوان، حمام برای شست‌وشو، بوفه مجهز و پارکینگ نام برد.

آدرسمیدان انقلاب، خیابان کارگر جنوبی، بین میدان قزوین و میدان گمرک، پارک رازی، جنب دریاچه قایقرانی
شماره تماس02155420587

باشگاه پینت بال المپیک

باشگاه پینت بال المپیک یکی از باشگاه های تازه‌تأسیس تهران است. این باشگاه برای استفاده ساکنان جنوب و جنوب غرب گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود. در این باشگاه، بانوان و آقایان می‌توانند از بازی در کنار هم لذت ببرند. زمین بازی باشگاه نیز از جنس چمن مصنوعی است و چندین مانع در آن به چشم می‌خورد که هیجان بازی را دوچندان می‌کنند. از امکانات مهم باشگاه بوفه و جایگاه مخصوص تماشاگران است. بعد از بازی در باشگاه المپیک، می‌توانید از بوستان بزرگ ولایت که در نزدیکی این باشگاه قرار دارد نیز دیدن کنید.

ادرسبزرگ‌راه آزادگان، بزرگ‌راه شهید کاظمی شمال، خیابان شکوفه، میدان ثارالله، جنب تالار یاس
شماره تماس09129324202

باشگاه پینت بال شوتر

در انتهای فهرستمان می‌رسیم به باشگاه پینت بال شوتر. این باشگاه بخشی از مجموعه فرهنگی ورزشی پارسیان است و در منطقه خوش‌آب‌وهوای جماران قرار دارد. زمین ۳هزارمترمربعی این باشگاه در فضایی روباز و کوهستانی واقع شده است. باشگاه پینت بال شوتر در میان بهترین باشگاه های پینت بال تهران قرار دارد. این باشگاه اولین باشگاه پینت بال چندبعدی ایران نیز به حساب می‌آید که شامل پینت‌بال، لیزرتگ و آرچری پوی می‌شود. سناریوهای مختلف بازی در زمین این باشگاه برگزار می‌شود. این سناریوها، همراه با مدرن‌ترین دستگاه نورپردازی و موسیقی و افکت‌های ویژه (بازار لیزر، رقص نور، آتش‌بازی و…)، تجربه بازی در محیطی جذاب را به شما می‌دهد.

پیش از هر بازی، به شما آموزش‌های مربوطه داده می‌شود. همچنین تجهیزات لازم مانند مارکرهای پیشرفته، ماسک‌هایی با لنز دوجداره، جلیقه ضدگلوله، کلاه، محافظ گردن و دستمال سر در اختیارتان قرار می‌گیرد. همچنین، اگر دوست داشته باشید، می‌توانید از مسئولان باشگاه درخواست کنید تا عکس‌ها و فیلم بازی‌تان را با هزینه‌ای جداگانه در اختیارتان بگذارند. دیگر بازی‌ها و امکانات مجموعه ورزشی پارسیان شامل استخر، سالن بدن‌سازی، زمین فوتبال، زمین اسکیت، زمین تنیس، رستوران، کافی‌شاپ، پارکینگ و… می‌شود.

آدرسجماران، خیابان یاسر، کوچه خلیلی، مجموعه پارسیان
شماره تماس09124887326

به سراغ تعدادی از مشهورترین باشگاه‌ های پینت بال پایتخت که در میان جاهای دیدنی تهران قرار دارند رفتیم و به معرفی کامل آن‌ها پرداختیم. این باشگاه‌ها که هرکدامشان می‌توانند به ‌جایگاه بهترین پینت بال تهران برسند، فرصت تجربه‌ای دسته‌جمعی و هیجان‌انگیز را به شما می‌دهند. در عین حال، مهارت‌های گروهی، حل مسئله، تیراندازی و تمرکز را در شما بهبود می‌بخشند. اگر دوست دارید بازهم با تفریحات دیگری مانند پینت بال آشنا شوید و بیشتر درباره آن بدانید، منتظر مطالب بعدی ما در ره بال آسمان باشید.

باشگاه انقلاب تهران یکی از بهترین باشگاه‌های ورزشی پایتخت محسوب می‌شود و اولین باشگاه پینت بال ایران را در خود جای داده است.

باشگاه پینت بال شهاب از باشگاه‌های قدیمی پینت‌بال در پایتخت است و در ورزشگاه تختی تهران قرار دارد. این مجموعه یکی از کامل ‌ترین باشگاه ‌های پینت بال تهران را در اختیار دارد.

باشگاه پینت بال دانیال، با مساحت حدوداً ۵هزار متر مربع، در میان بزرگترین باشگاه های پینت تهران قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.